Nem tudom, és nem kell róla tudnom

2009.03.29. 18:48

Az MVM-nél belső vizsgálat zajlik, mert több milliárd forint került az állami tulajdonú óriásvállalattól offshore cégekhez az előző menedzsment idején. Az új vezérigazgató, Mártha Imre szerint csontvázak dőltek ki a szekrényből, elődjét, Kocsis Istvánt félrevezethették. A jelenleg a BKV-t irányító Kocsis most azt mondja, hogy a kifogásolt ügyletek egy részéről nem tudott, amelyekről viszont igen, azok szabályosan zajlottak. Offshore cégekre azért volt szükség, mert meg akarta valósítani az MVM nemzetközi terjeszkedésről szóló stratégiáját, Szerbiában és Boszniában készült befektetésekre.

>>> Mártha: Májusra tisztulhat meg az MVM

>>> Kocsis: Én az MVM vezérigazgatója voltam, nem pedig ügyintézője

 

114 komment

Címkék: mvm szászandrás kocsisistván kapolyilászló

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr341033524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daat 2009.03.31. 10:34:34

Ő semmiről nem tud, semmiről nem is kell tudnia, semmiért nem felelős, és mindezért jó nagy pénzt akasztott. Jó állás.

phaidros 2009.03.31. 10:39:53

Azárt remélem senki sem lepődött meg. Ha elővennénk az elmúlt húsz év személyes felelőseit, kiderülne, hogy ilyen nincs.

Minden nagy gazdasági bűncselekményt beosztottak követnek el, akik ezért leülik méltó büntetéseiket.

Attack! 2009.03.31. 10:40:33

Ez a figura már annyi, de annyit lopott, hogy összeszámolni is tereh...

Idézet egy tegnapi interpellációból:
"Kocsis István vezérigazgatóságának utolsó időszakában több tízmilliárd forintnyi aggályos pénzmozgás történt a Magyar Villamos Művek Zrt-nél. Hogyan lehet, hogy az MVM Zrt. volt vezérigazgatója nem bírósági tárgyalóteremben, hanem a BKV vezérigazgatói posztján található?"

Ki védi még mindig és főleg miért?
Csányi? Kiss? Veres? Demszky?
Egyszer minden pénz elfogy, egyszer minden médiatámogatás elfogy, egyszer kiderül, hogy nem lehet mindenkit megvenni.
És akkor jön a hóhér, Kocsis elvtárs.
Fogkefét készíts!

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2009.03.31. 10:41:38

Azt vajon miért nem kérdezték meg tőle, amit szinte kérdés nélkül is elismert, hogy megvesztegetések céljára kellettek-e a követhetetlen hátterű off-shore cégek, és ezzel, mármint hogy megvesztegetések útján fog egy magyar állami tulajdonú cég a Balkánon terjeszkedni, mind az állami tulajdonos, mind a vállalat vezetői egyetértettek? Lásd Matáv story, ahol a magyar hatóságok azóta is nagyon lelkesen próbálják feltárni a dolgok hátterét, kb. úgy, mint amennyire a Monthy Python papagáj jelenetben igyekszik az eladó a helyzetet tisztázni...

Bűnözőkkel kokettálni a jelek szerint veszélyes, mert betyárbecsület sincs már ezen a világon, még az MVM-t is átb*szták, brühühü.....

decens 2009.03.31. 10:44:28

Kocsis Úr egy nagyformátumú szakember! Mindenhez ért. A hűtőipartól az atomenergiáig, a villamos művektól a villamosokig meg a buszokig. Legalábbis amíg ez a maszopos banda garázdálkodik ebben az országban.

qqriq09 2009.03.31. 10:46:33

Ébresztőőőőőőőőőőő!!!!! Ebben az országban, csak a kisembereket lehet felelősségre vonni??????????

decens 2009.03.31. 10:48:03

22 éve dolgozom egy Magyarországon bejegyzett korábban angol, jelenleg amerikai tulajdonú cégnél, de nálunk 1987 óta biztosan tudom, hogy tiltott volt mindenfajta "alkotmányos költség" kifizetése. Ennyit a fair playről és a Kocsis Úr féle erkölcsről.

szakértőbb 2009.03.31. 10:48:15

Én is szeretnék jelentkezni egy ilyen kis állásra, ahol semmiről nem kell tudni, semmiért nem felelős az ember, elég pár vízió! Egyébként szakmailag is tuti jobban el tudnám látni.
1. kerdes: Ez a csákó egyébként miért nincs már rég börtönben 100 évre???
2. BKV után melyik cégnek lesz a vezérigazgatója 100 millióért?

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2009.03.31. 10:48:53

Talán nem illik egy ennyire szorult helyzetű emberen gúnyolódni, aki minden mondatát jogászkodássá alakítja, de azért kíváncsi lennék, ha a következő álláspályázatában azt írja, ő egy olyan típusú vezető, aki felől ilyen dolgok történhetnek, hiszen őt nem érdekli, nem tud róla, nem gondolja magát illetékesnek abban, ami alsóbb szinteken a pénzekkel történik, úgy mekkora eséllyel pályázna bármilyen vezetői posztra....

Veder1 2009.03.31. 10:49:27

Go Mártha Go! Kapd el a töküket!

Egon Bondy 2009.03.31. 10:49:50

Valamiből kell a parlamenti pártokat is finanszírozni. Sajnos más alapja nincs kocsis úr magabiztosságának. Nyilvánvalóan fehérgalléros bűnöző, de neki ez a dolga: kreatív könyveléssel jöjjön a tisztára mosott méz a pártoknak, a kampánynak. Ha a hatalmi ágak valóban szét lennének válva hazánkba, akkor a magyar bíróság ezt a faszit hamar börtönbe juttathatná, barátjával szász andrással.

cavinton 2009.03.31. 10:50:30

Hazudik és hazudik. És még most is vezető pozícióban van egy állami cégnél.

stoppard · http://forint.blog.hu 2009.03.31. 10:53:00

hú vaze, ez mekkora egy utolsó korrupt geciláda

Venzufjehed 2009.03.31. 10:55:59

Érdekes, de senkinek sem fordul meg a fejében hogy igazat mondhat, de ha ez így van ahogy állítja akkor kit érdekel hogy pár milliárdot zsebre rak ha egy ekkora magyar vállalat nemzetközi szereplővé válik...

becquerel · http://energiaalsag.blog.hu 2009.03.31. 10:57:21

Ezt nem nagyon kell kommentálni, ez zseniális.

lajafix 2009.03.31. 10:57:58

lol, több milliárdos egyszeri utalásokra azt mondja hogy nem volt előzőleg tudomása? és csak a közgyűlés(ami = állami tulajdonos) akaratát teljesítette?

"Az élet nem egy habos torta elvtársak!"

stoppard · http://forint.blog.hu 2009.03.31. 10:58:48

@Venzufjehed: gyalázat, hogy így lehet gondolkodni egy országban, ahogy te.

NekemSeKönnyü 2009.03.31. 11:00:08

Tényleg "No Comment"! Le vagyok nyűgözve, hogy ez az ember még szabadlábon van...

stones 2009.03.31. 11:00:36

erre szavaztatok 1994-ben, 2006-ban: a szoclib szakértelmére. Ők teljesítettek is: ellopták , eltapsolták.
a számlát mi, szavazók megfizetjük.

hugh jarse 2009.03.31. 11:00:45

A komonista rendszerből ismert "alkotmányos költségek" kifejezés is köpönyeget fordított, most jattnak, kenőpénznek, stb. hívják. Nem kell megdöbbenni rajta. Aki az üzleti életben dolgozik Mo-n, tudja, hogy tologatják a dellát és viszik táskában a pénzt. Miért lenne ez másként a Balkánon?

Sztem a jelenlegi magyar politikai elit egésze sáros.

Kocsis István szakembert is beleértve. Aki nem lát, nem hall, és persze nem beszél...

Secnir 2009.03.31. 11:00:56

khm
megvédeném kocsist.
nálunk egy vezérizgatónak nem kell tudnia azt, hogy kivel kötnek szerződést, mennyiért, és ki írja alá azt helyette a cégnél. a lényeg az, hogy a tanácsadói megmondják neki, hogy melyik, a tanácsadók által adott cégekbe fektesse a fizetését.
már ami megmarad a fizetéséből a hó végére a kiadásai után. természetesen kap céges autót (kettőt, hogy a feleségének se kelljen költeni erre), mobiltelefont (kettőt), ingyenreggeli, ingyenebéd, havonta külföldi tanulmányút a Seychelles-szigeteken a titkárnővel (a metró tanulmányozása címszóval), nyáron nyaralás az MVM frissen megvásárolt horvátországi céges nyaralóban (érdekes módon a többi MVM-s nem kap és nem tud róla).
villanyt nem fizet, mert azt még az MVM-es kapcsolatrendszeréből fennmaradt emberek fizettetik ki másokkal "széngázfejlesztéshozzájárulás" címszóval (az elmű részletezőjén található).
hát igen. borzasztóak egy vezér kiadásai...

Secnir 2009.03.31. 11:03:25

...dobjunk már neki össze valamit.
van nálam 20m jó minőségű hegymászókötél...

OftF 2009.03.31. 11:05:56

Ennek az embernek minden szava kincs!
Ne tessenek kételkedni benne, mert gyün a feketeótó!

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.03.31. 11:07:54

Igenis számon kérni, ellenőrizni, büntetni!
Milliárdokat nyúlnak le az épp aktuális párt emberei!

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2009.03.31. 11:13:43

@Venzufjehed:

Én úgy gondolom, főbb vonalakban akár igazat is mondhat, legalábbis az igazság egy része lehet, hogy az off-shore cégekre részben azért volt szükség, vagy ez volt a menedzsment által ismert cél, hogy a megvesztegetéseket rajtuk keresztül intézzék, így a magyar állami vállalatra és a feddhetetlen Meinl bankra ne vetüljön a gyanú árnyéka sem
(ennyit a magyar-osztrák kultúrfölényről és Magyarország szerepéről a régióban).

DE: egyrészt azért a mértékek furcsák, mert ha csak szerb, román stb hivatalnokok és pártok megvesztegetéséről lett volna szó, ahhoz nem kell egy összegben tízmilliárdokat utaztatni. Másrészt gondolom a fekete pénzek felhasználását is kontrollálja valaki a menedzsment részéről ilyen esetekben, tehát a felelősség kérdése mindenképpen felvethető, bár bíróság elé gondolom nehezen lehet vinni azt az ügyet, ahol valaki a korrupcióra szánt pénzt elsikkasztja.

Egyébként azzal szerintem a magyar állam és a magyar nép nem nyert volna semmit, foglalkoztatási, adófizetési meg semmilyen szempontból sem, ha ilyen módon és eszközökkel bevásároljuk magunkat egy-két ottani vállalatba, legfeljebb az MVM vezetőinek az egóját szolgálta volna és a politikusok játékterét szélesíti (ha nem is gazpromi méretekben). Nehogy már ez legyen a nemzeti nagyság mércéje és megvalósítási útja!

terrybenedict 2009.03.31. 11:16:44

ÖÖÖÖÖ....

Ha én 2millió felett utalok, értesítést kap az Apeh...
Hehehe...
Itt nem kapott értesítést?

Azé' bazmeg nagyon durva. Tudták, hogy lop, eltették az MVM-től. Ez még így oké is. De miért nem tették valami szabolcs megyei gazdaság élére, hogy legalább kis ideig befogja a pofáját, meg eltűnjön a színről?
Erre odateszik a másik balhés dolog, a BKV élére.

Ezért haragszom erre a kurva MSZP-re. Már a kibaszott maszkirovkára is lusták!!!

catica 2009.03.31. 11:19:11

Hehehehe.. 40 millió euróra(a megszüntetett svábhegyi gyermekkórház kb.10 évi müködési költsége) azt mondja h ő nem ügyintéző h piti ügyekkel foglalkozzon..
Szeretitek a rap zenét??
BUMM a FEJBE...

LacaPc 2009.03.31. 11:19:16

ha jól értem, itt közpénzből feltőkésítettek offshore cégeket, majd sajna kocsis leváltásával teljesen megváltozott a stratégia, ezekre a "szakértői" cégekre már nincs szükség, az mvm zárta pozícióit "enyhe" mínusszal (ami közpénz vót valamikor)...
szemét banda

catica 2009.03.31. 11:21:40

Ja... és dögöljön meg az anyja is!!!!

FYM13 2009.03.31. 11:25:08

ez az úriember közismerten az egyik párt fő pénzgyárosa. A Meinl banknak is érdemes utána nézni, nem a legjobb hírű társaság.

Gyilkos68 2009.03.31. 11:25:36

Ez a MOCSOK úgy hazudik mint ha könyvből olvasná !!!!
DE A KÖZPÉNZT RENDESEN LENYÚLTÁK A SAJÁT ZSEBÜKBE!!
Egy utolsó jellemtelen senkiházi majom, aki már teletömte a saját és barátai zsebét a mi pénzünkből !! MOST ÉPPEN A BKV-én KERESZTÜL LOPJA AZ ADÓFIZETŐK PÉNZÉT !!!
Nem baj emberek isten senkinek nem marad adósa !!!

kcu 2009.03.31. 11:27:20

Már csak egy ilyen interjú alapján hivatalból nyomozást kezdenek komolyabb országokban...

funfun 2009.03.31. 11:28:12

A legszebb 2 mondat: "Én az MVM vezérigazgatója voltam, nem pedig ügyintézője. A stratégiával foglalkoztam, nem pedig a kis részletekkel bibelődtem." Jelentéktelen, 32,5 milliócska eurócska miatt csak nem fog csip-csup dolgokkal foglalkozni!
Vajon húsvét előtt kerül előzetesbe, vagy csak azután? Vagy túl optimista vagyok?

redriot77 2009.03.31. 11:30:15

Kocsis úr ugyanolyan tolvaj, mint a sajókazai áramlopó cigány. Csak nagyságrendbeli különbség van, de a lopás az lopás marad.

redriot77 2009.03.31. 11:33:12

Küldeném a következő számot Kocsis úrnak, meg mindenkinek aki szereti:

www.youtube.com/watch?v=btzMGKsEyts

Aldobói Feldob 2009.03.31. 11:33:19

Figyelitek, ez a született maffiózó Kocsis a korrupciót "alkotmányos költségnek" aposztrofálja. És micsoda arroganciával válaszolgat a kérdésekre. Minimum annyi időre basznám be előzetesbe, amíg eszébe nem jutna: "Jé, tényleg, én nem csak In-shore cégben vagyok tulaj, hanem OFF-shore-ban is. Hát nem is értem, hogyan felejthettem el..."

Gyilkos68 2009.03.31. 11:33:24

HALLÓ !!!????

HOGY LEHET MÉG EZ A PATKÁNY SZABADLÁBON ?????????

magyari 2009.03.31. 11:35:27

@Secnir: Nekem meg van magas fám. Sok. Annyi azért nincs, ahány ilyen kajla-gerincű van szeretett hazámban. De csak elszáradnak egy idő után, ott, fenn, aztán jöhet a többi. Beosztjuk - "ezeket". Utána krematórium, és ehetik a dunai halak "ezeket". Legalább ily módon reciklálódnak, és hasznosulnak. Egyszer az "életükben".
Mit szólsz?

Teddy Bagwell (törölt) 2009.03.31. 11:36:40

kicsit erős lesz a kommentem, lehet ki kell moderálni.
na szóval: A kurva anyád!

vernon 2009.03.31. 11:37:23

Csak én gondolom úgy hogy Kocsis úrnak még a szeme sem áll jól? :)

sfi 2009.03.31. 11:37:32

@decens: "Legalábbis amíg ez a maszopos banda garázdálkodik ebben az országban."

Kocsis Istvánban maga a pártok fölöttiség ölt testet. Csányi országos cimborája, akihez kimentették nyugdíjazása után Pintér Sándort. Csányi jobboldali kötődése pedig ismert. Maga Kocsis is a KDNP-n keresztül jött a közéletbe, s lett helyettes államtitkár. Jó szolga lehet, mert a maszop is megtartotta mind a mai napig.

Szóval, ha Kocsis István pártszolgálatait emlegeti valaki tegye azt úgy, hogy lássa be, kiszolgál ő mindenkit. Ráadásul baráti szálak inkább a jobboldalhoz kötik.

eszenagy 2009.03.31. 11:37:52

hihetetlen! semmi nem valtozott 20 ev alatt, illetve annyi, hogy most mar joval tobbet, joval pofatlanabbul es joval szabadabban lopnak az elvtarsak. meg szerencse, hogy elmenekultem az orszagbol mar, mert ez nem az en orszagom tobbe, az erkolcstelenek es a bunozok lenyultak tolem es addig nem megyek vissza, mig nem lesznek racs mogott a kocsis felek.

Tehetetlen Dodó 2009.03.31. 11:41:17

Azt hiszem kopik a memóriám, de valami disznóság rémlik az RWE-nek eladott erőművek, majd egy zsíros német RWE-állás ügyében is, még a 90-es évekből...

történjen valami 2009.03.31. 11:41:31

Ideje lenne elgondolkodnia az országnak, hogy szüksége van e ilyen "szakemberekre", akik szétlopják az ország vagyonát. Ráadásul mindezt nyíltan,pofátlanul. Aztán mossák kezeiket, mert olyan törvényeink vannak, hogy felelősségre nem lehet őket vonni. És ki szívja meg mindig? A rendes,adófizető polgár!!!!! Kocsis úrnak ki tudja hány milliárdja van, amit a népütől,az országtól lopott el, sokokhoz hasonlóan. Ezért tart ott az ország,ahol tart. ugyanolyan szocibérenc,mint a vezető pozícióban ülő társai. El kéne már szakadni ettől a szociális osztogatok,sanyargatom,mégtöbb megszorítást rakunk a nép vállára idióta "kommunizmus"tól,amit most szocializmusnak becézgetnek!!!!. DE KI TEHET ERRŐL,HA NEMA DRÁGA POLITIKUSOK????? Fel kéne ébredni emberek!!!! Elnézést ha valkit netán megsértettem volna, de mondjuk ki, nem a dolgozó emberek tehetnek az ország hányattatott helyzetéről. Miért mindig minket kell sarcolni?? ha tönkretette az országot, vállalj a felelősséget!!!!!


További szép napot!!!

Aldobói Feldob 2009.03.31. 11:42:22

És az új MVM vezér MÁrtha még a védelmébe veszi Kocsist, az Index cikk úgy kezdődik, Mártha azt nyilatkozza: "Csontvázak dőltek ki a szekrényből, elődjét Kocsis Istvánt félrevezethették (...)
Na ez az igazán aljas húzás Mártha részéről, megpróbálja fedezni ezt a címeres gazembert. megáll az eszem. Mit lehet ezek után egy olyan belső vizsgálattól várni, amit Mártha Imre vezet.

M@snev 2009.03.31. 11:42:45

...nem fog előzetesbe kerülni...mint ahogy a rendszerváltás óta eddig szinte egyik politikus sem...és eltelt 30 év és az ígéretek ígéretek maradtak, egy nemzedéktől megint elvették a boldogabb élet reményébe vetett hitet; mindezt úgy, hogy szinte már törvényes, demokratikus szintre emelve a korrupciót, a csalást, lopást.

Most már én is azt mondom, hogy "új idők, új szeleinek" kellene mindet kifújni az áporodott levegőjű parlamentből, remélem hogy "jőni fog, ha jőni kell" végre a változás.

Tőlem akár véres is lehet, majd megsiratjuk és legalább egy jó ideig megmarad mementónak mindegyik politikai éra felé: akár ez is lehet a vége, úgy tegyék a dolgukat.

burian 2009.03.31. 11:47:57

És jönnek a kőkemény megszorítások, amelyek minden családok érinteni fognak. Kivéve persze ezeknek a bűnözőknek a családját, akik szétlopják a közös pénzt, a hitelt, mindent. Undorító bűnözők. Bajnaival, Kókával, Gyurcsánnyal az élen.

LacaPc 2009.03.31. 11:48:49

@zombizan: "Egyébként azzal szerintem a magyar állam és a magyar nép nem nyert volna semmit, foglalkoztatási, adófizetési meg semmilyen szempontból sem,"

Az egész cikk pont azt sugallja, hogy semmi külföldi terjeszkedés nem volt cél, csak ennek ürügyén közpénzből feltőkésítsenek egy-pár offshore céget (ahonnan a milliárdok nem egy külföldi, hanem magyar bürökrata "korrumpálására" kerülnek vissza.)

Ejoy 2009.03.31. 11:48:50

Namost azért az ilyen nagy horderejű döntésekben nehogy a vezérigazgató, ügyvezető igazgató dönthesen má'. KÖNYÖRGÖM! Tíz milliárdokat ki lehetett helyezni ügyletre egy vezérigazgatói aláírással, és ehhez nem kellett az igazgatóság engedélye, azaz tudomása?
Sírok a meghatottságtól. MADE IN HUNGARY!

szeszkópé 2009.03.31. 11:49:19

Kedvenc részem az interjúból:
"Nem tartja összeférhetetlennek, hogy az MVM tanácsadója egyben a szerződött offshore cég képviselője is?"

Ez egy eldöntendő kérdés! Egyetlen szóval kellene rá válaszolni. Ehhez képest következik egy szánalmas, gerinctelen, felelősségelhárító magyarázkodás. Undorító ez az egész!

balkanologus 2009.03.31. 11:49:37

Ezt a cikket és az"ÚR" válaszait és azon utalásokat hogy korumpálni akarták a Szerb és a Horvát csinovnikokat,lefordítom szerbre és elküldöm a Demokrata Párt elnökének ,Szerbiában most Ő a KÖztársasági Elnök is és kérni fogom hogy véleményezze miért vádolja egyellőre bizonyítékok nélkül a Szerb Kormányt és a gazdasági vezetőket azzal hogy korumpálni kell őket ahhoz hogy befekzessenek Szerbiában.
Én is a Demokrata Párt tagjai közé tartozom és felháborítónak tartom ezen vádakat,és igazolásként felhozni arra miért sikkasztjuk el a miliárdokat.

Aldobói Feldob 2009.03.31. 11:49:59

@Tehetetlen Dodó: ott Kocsis az utolsó pillanatban becsatolt az adásvételi szerződéshez egy mellékletet, amiben a magyar államnak záros határidőn belül bizonyos feltételeket kellett teljesítenie a vevő német céggel szemben, Kocsis pontosan tudta, hogy a feltételeket nem lehet teljesíteni. Nem is tudták, ezért 80 MILLIÓ USA dollárt kellett fizetnie a magyar államnak, persze az adófizetők pénzéből. Később Kocsist a vevő német cég alkalmazta magas beosztásban. Arcpirító korrupció, és akkor senki sem tett büntetőfeljelentést. Az 5 éves elévülési idő rég lejárt. Fújhatjuk ezt is, és tartok tőle, hogy az MVM meg egyéb ügyeket is meg fogja úszni, mert ha nem így lenne, akkor a pártok prominens vezetőit is vád alá kellene helyezni.Sajnos kivétel nélkül. Mert nem igaz, hogy nem tudtak ezekről az ügyekről.

terrybenedict 2009.03.31. 11:52:15

Nekem az a koncepcióm, hogy lopjunk mi is.
Persze, ne direktbe egymástól, hanem az államtól.
Mondjuk nem kérsz/adsz blokkot, elcsalod az adót, csak a minimmál tb-t fizeted, külföldön tankolsz, ha megteheted, alapítasz egy román céget, hogy Áfa nélkül vásárolj, lopod a gázt, a villanyt, a vizet necces, de élelmesek azt is tudják, feketén dolgozol, nem teszed a bankba a pénzed, nem vallod be.
Ilyesmik.
Ha nem fizetjük be, nem tudják lenyúlni.
Van egy olyan gondolatom, hogy rajtam kívül sokan mások is ezt csinálják, és ezért kezdett el kurván recsegni, düledezni a fasza rendszer. Jó ez a válság, kell, hogy észre kapjanak.

tlac 2009.03.31. 11:52:27

1. ez az ember pattintotta el az egész hazai energiaszektort,utána majd 1 évig a családjával pihentették és tanult németül Németországban, a Tocsik-Szokai ügyben se bántották
2. Akinek Szász a tanácsadója..
3. Megyó se tudta hogy a szír pénzváltók 3 milliárd KP-t vettek fel az Inter-Európa bank-ban, ő csak elnöke volt, nem a vezérigazgatója, pláne nem a pénztárosa.

Sealed tender 2009.03.31. 11:53:37

Buták vagytok. Szerintetek a nagy nyugat-európai holdingok (állami szerepvállalással vagy anélkül) nem igy működnek: ld Siemens vagy legutóbb a Máv Cargo laza 1,5 milliárdos sikerdíja?! Az MVM-ből lehet és érdemes lenne regionális energetikai vállalatot csinálni (ez még egy utolsó esély lenne egy stratégiai állami vállalatra, mert különben minden mást már eladtak)

Aldobói Feldob 2009.03.31. 11:54:24

Itt tényleg nem marad más hátra, mint a komplett nagytakarítás. De lángszóróval (hogy legyek alapos fasiszta)!

Gyilkos68 2009.03.31. 11:55:06

Azt mond már meg nekem KOCSIS, hogy tudsz te így minden este lefeküdni, hogy tudod mennyi millió szegény szerencsétlen ember pénzét loptad el, és használod a saját és barátaid élvezetére !!
MÉG A CSALÁDODON IS ÖRÖKKÉ FOG AZ ÁTOK ÜLNI !!!!!!

LacaPc 2009.03.31. 11:58:06

@Sealed tender: de nem így: ma még külföldre terjeszkedem, közpénz milliárdokkal a zsebemben, de holnap leváltanak, a milliárdok pedig az off cégeknél

nemöszöd 2009.03.31. 11:58:09

Nagyívű, nagyvonalú, vízió...Mentek felmászok a Szab.hídra! Gyapotot, meg narancsot nem akar véletlenül termesztésvízionálni ez a sántító nyelvű zseni? Lopshopban vízionálva, meg nem saját pénzből?
Kár itt keresni ám a hibát! Itt van előttünk! Egy virtigli amerikai/olasz maffiózót a lapos guta kerülgetheti, hiszen nem csupán olyan bulit csinálgatnak itt, amiről ő még nem is álmodik, de hozzá még a következő feneketlen fazékhoz (BKV) is odataszajtják a "nemtudomkát"..
Sajnos, elitünk a köztörvényes bűnüzésben elit...Más nem megy nekik.

2009.03.31. 11:58:16

Ha bűnös, ha nem, az ilyen pökhendi, beképzelt szöveggel csak lejáratja magát.

Aldobói Feldob 2009.03.31. 11:58:33

@Gyilkos68: szerinted ennek a fazonnak van olyan, hogy lelkiismeret? nézd meg az arcát. nem semmi.

Aldobói Feldob 2009.03.31. 12:02:36

megkockáztatom, kocsis arca reprezentálja mindazt a szörnyűséget, ami itt az utóbbi cca. 60 évben történt.

Dr Borivoje Surdilovics 2009.03.31. 12:02:42

A vezető mindenért felel amit tett, illetve tenni elmúlasztott.Itt csakis az a kérdés hogy szándékosan vagy gondatlanságból követett el kiemelkedő összegű anyagi hátrányt a Magyar államnak.
Talán az ilyen folyamatoknak véget vetne egy pár év letöltendő börtönbüntetés teljes vagyonelkobzás mellett.

Gyilkos68 2009.03.31. 12:02:53

@kanapé: Teljesen kizárt !!!! Én úgy szeretnék ezzel az emberrel egyszer találkozni !!! Kicsit vissza venne a NAGYKÉPŰSÉGÉBŐL !!!!

Secnir 2009.03.31. 12:05:10

@magyari:
legalább valaki fogta a mondanivalómat :D

amúgy nekem a pártokkal van eleve gondom:
vitatkoznak a parlament feloszlatásáról. olyat nem lehetne, hogy mondjuk feloszlatják magukat és mondjuk 9 évig nincs képviselőválasztás?
legyen 1 db miniszterelnök, meg a kormány - kivétel nélkül olyanok, akik az elmúlt 15 évben semmilyen pártnak nem voltak a tagjai, további feltételek: min. 2 diploma (és nem tanári, az egyik vagy közgazdasági vagy vmilyen államigazgatási), és miniszter csak olyan pozízióban lehet, amilyen diplomája van, tehát belügyminiszter nem lehet orvos pölö. hadügyi tárca bezúzása, beolvasztása a BM-be.
minisztériumokban mindenféle léhűtő pozició megszüntetése - politikai államtitkári státuszig.
egyéb -nem záró- rendelkezések: hitelek ajándékba adása bankoknak, MÁV-nak, BKV-nak és minden egyéb kft-bt-rt-nek 9 évig nincs, 13. havi nyugdíj és 13. havi ajándék fizu eltöröl, ingyenbérlet nyuggereknek radírral, ingyenvillany elműsöknek-ingyengáz tigázosoknak-ingyenvíz vízműveseknek brutál adózás alá essen. állami cégeknél jutalmak nincsenek amíg a vállalat veszteséges, ha nyereséges akkor max évi 100e huf lehet. alanyi jogon járó gyes-gyed felejtős - csak ha fel tud mutatni 5 év munkaviszonyt. parkoló kft.-kkel szerződés felbontat, önkormányzati kézbe helyezés - feltétele, hogy a beszedett pénzből havonta felújítják a kerületet, ezért külön bankszámlaszámra menjen a beszedés.
adózás: mindenki a fizuja 35%-t fizeti be adó formában, majd az APEH eldönti, hogy mennyi menjen a TB-nek, mennyi a nyugdíjpénztárnak stb. ha többet keres, akkor is 355, ha kevesebbet, akkor is. adózást csökkentő tényezőket minimálisra csökkenteni.
vállalkozások: ha valaki becsődöltet egy vállalkozást, akkor 5 évig nem indíthat újat, és nem lehet a tagja, vezetője másiknak sem.
állami vállalatok: ha valaki veszteséges vállalatot vezet, 10 évig nem mehet hasonló pozícióba.
BTK, PTK: büntetési tételek szigorítása életellenes ügyekben, rendőröknek megnövelt hatáskör adása.

így indulásnak.

Romanée Conti 2009.03.31. 12:07:48

Csak annyit, Angliában egy miniszterasszony férje megnézett 2 pornófilmet, amit véletlenül elszámoltak a kábelTV számlán, amit az állam fizetett és ezért bocsánatot kért. Ez nem csak 1470 km távolság, egy más világ.

intruder66 2009.03.31. 12:07:57

Elkeserítö.
A végtelenségig lehetne sorolni a különbözö kormányok erkölcstelen ügyeit.
A leginkább az keserít el, hogy ebben az egyben mindkét oldal egyforma.
Ez is lop, az is lop. Mindenki lop.
Ezzel aláássák az adófizetés morális alapját.
Minek fizessek adót?
1./ nagyon magas
2./ rosszul használják fel
3./ a politikusok sem fizetnek, ha csak egy lehetöségük van rá.
Engem persze hat hóbapig basztatott az APEH, hogy a végén beszedjen tölet 6000 Ft büntetést.Ezek meg még mosolyognak is.
Mit lehet ilyenkor csinálni?
Ötlet?

HgGina 2009.03.31. 12:08:36

Nem kellene elkezdeni fát importálni?
El ne fogyjon, mielőtt ennek is megácsolnak egy akasztófát.
Megérdemelné.

mahabharata 2009.03.31. 12:11:11

Az előzetes cikkek alapján már vártam ezt az interjút, bár nem hittem volna, hogy Kocsis I. elvállalja. Ehhez nem kell más komment, önmagáért beszél minden szava.

HgGina 2009.03.31. 12:13:03

@Secnir:
minisztereknek a fizetés kizárólag 15 évig nem eladható államkötvényben (azt is ügyvédi letétbe), kp-ben csak a minimálbér.
És akkor majd érdeke lesz, hogy ne csináljon rosszat, különben 15 év múlva semmit sem ér majd az államkötvénye.

indexNick 2009.03.31. 12:14:17

Állami vállalatainknál minden fordítva van. Egy vonatszerencsétlenség után "lemond" a miniszter a MÁV vezér és az igazgatóság elnöke mert "felelősnek érzik magukat" pedig nyilvánvalóan semmi közük hozzá.
Kocsis szerint viszont az MVM vezérigazgatójának nincs köze ahhoz, hogy az általa vezetett cég 40 milliárd forint állami pénzt utal egy "ismeretlen" tulajdonú cégnek, holott nyilvánvalóan ő felelős érte.

redriot77 2009.03.31. 12:14:18

@netpart: " egy nemzedéktől megint elvették a boldogabb élet reményébe vetett hitet"

Egy éve még azt mondtam volna hogy giccses baromság amit írsz, de sajnos igazad van. Tíz-tizentöt éve még lehetett abban reménykedni, hogy 2010 körül már jobban mennek majd itt a dolgok. Mostanra viszont olyan mélyre süllyedtünk a posványba, olyan morális gödör mélyén vagyunk, hogy itt 2050-re csak sivatag lesz, nem Európa.

LacaPc 2009.03.31. 12:15:20

@Secnir: de ilyenfajta erkölcsi megtisztulásról egy büdös szó sincs (egyik párt programjában sem!!!). bokros is csak a gyedet és nyugdíjat tud elvenni. ebből a pár 10mrd-ból hány kismama kaphatna gyedet?

Secnir 2009.03.31. 12:16:56

látom, van akinek tetszik. indulhatok vele a következő választásokon?
:D

ecpec 2009.03.31. 12:19:22

A problema nem a kenopenzzel van. Azt kell adni, mindig igy lesz, kulonben nincs uzlet.
Az sem baj, h abbol mindenki levesz maganak egy reszt, ez is mindig igy lesz.
A baj, h a biznisz nem jott ossze, de a penznek megis nyoma veszett: "ha mar megkaptuk ezt a penzt, vissza csak nem adjuk, jol jon az meg masra is"

Aldobói Feldob 2009.03.31. 12:19:23

@Gyilkos68: ez a faszi nem tudna visszavenni az arcából. egyszerűen képtelen rá. talán eleve ezzel az arccal született. és pont adekvát helyre, ide magyarhonba.

catica 2009.03.31. 12:20:00

Javaslom a villanyoszlop alternatív felhasználási lehetőségeinek vizsgálatát...

történjen valami 2009.03.31. 12:24:58

Kérdésem: miért különböztetik meg a politikust más dolgozó embertől? Miért keres olyan sokat mindegyik? Megérteném,hogy járjon neki több,ha rendben mennek az ország dolgai! De minek kapnak ők 3-4-500ezer jómagyar"szartseérő"HUFot? Na meg ha lemond,6havi végkielégítés,mikor tönkretették az országot? Ez véletlenül nem diszkrimináció a többi dolgós emberrel szemben? Áhhh nem ugye?

Gyerekek, és eza szociális miniszter, szűcserika? Egy ripacs,pökhendi,arogáns. És a többiekről már ne is beszéljünk.

Máv évi vesztesége 30milliárd, de a vezignek 3,5millás havi fizuja van. NORMÁLIS??????

Éljen a JOBBIK!!!!!!! Rendet tennének,az biztos. Kellene nekik az az 5%, minimum annyi!!!
Én rájuk voksolol,az tuti!!!

John Quentin · http://johnquentin.blog.hu/ 2009.03.31. 12:26:11

Érveléstan


K. I.: "Én az MVM vezérigazgatója voltam, nem pedig ügyintézője. A stratégiával foglalkoztam, nem pedig a kis részletekkel bibelődtem."


Lássuk, mi tartozik a Magyar _Villamos_ Művek stratégiájába, amivel a vezérigazgató bíbelődik, ismeri a részleteket.

K. I.: "A horvát szálloda lízingje nagyon kedvező költségszintet biztosít az MVM-nek. Elhangzott itt mindenféle értékbecslés, noha nem ezek a mérvadóak. Ugyanis a lényeg a következő: egy ágyat egy napra tizenkét euróért vettünk. Ha ehhez a beszerzési árhoz hozzájön a teljes felújítás, üzemeltetés, a napi háromszori étkezés – így, minden egyéb járulékos költségel is csak negyven-egynéhány euróba került volna nem egy ágy, hanem egy szoba, a környéken átlagos 80-120 euro helyett."


Tehát a nyaralás költségei (pl. mennyit spórolhatunk egy szobán) egy villamosenergia-ellátásért felelős (állami) vállalat vezérigazgatójának egyik legfontosabb stratégiai feladata.

Világos. A nyaralás nagyon fontos dolog. Pihenni kell. Minél idősebb az ember annál többet.

Esetleg lehetett volna MUM, Magyar Utazási Művek a cég új neve.

DeeJay(HUN) 2009.03.31. 12:29:58

@stoppard: Gyalázat, hogy az egész ország így gondolkodik, mint te. Te vagy az utolsó becsületes ember a világon, a világ meg közben az összelopott pénzen megvette alólad az országot. Növessz agyat.

roadmaster 2009.03.31. 12:43:03

@DeeJay(HUN): Közpénzből könnyű truvájkodni. Ellopjuk eltűntetjük, oszt megyünk tovább. Hungarian way of life.

mr yeah 2009.03.31. 12:43:53

Micsoda gyönyörű két hír, egyetlen napon. Gyönyürű. Sírok.

1. MVM - ''Minden banknak sok offshore cége van, különösen a balkáni ügyletekhez. (...) A Meinl hozta az Aquifexet azzal, hogy rajta keresztül biztosít pozíciókat az MVM-nek Szerbiában.''

2. Magyar Telekom - ''Most úgy tűnik a szakértők kénytelenek újra kivonulni a Magyar Telekomhoz, mert valaki megelégelte azt, hogy a cég olyan szerződések belső vizsgálatára költött el már mintegy 16 milliárd forintot, amelyeknek az összértéke 2 milliárd forintot is alig tesz ki.'' ... ''a titokzatos tanácsadók arra kaptak megbízást, hogy segítsék, netán olajozzák meg a montenegrói vállalat kisebbségi, tehát még nem a Magyar Telekom tulajdonában lévő részvénycsomagjának felvásárlását''

Bazze, valakinek nagyon jól mehet odalent,
meg idefent.

mr y

teknős 2009.03.31. 12:45:26

Őszintén gratulálok a két szerzőnek!
Én már régen mondogatom, hogy a mai állapotok kialakulásáért elsősorban a honi sajtó a felelős.
Ez a munka mindannyiunknak reményt ad.
Köszönöm, köszönöm. Valahogy így képzelem az újságírást!

flea 2009.03.31. 12:46:54

De sok mindent nem tud ez a pasas. Légvárakról hadoválni, meg (soha meg nem valósult) stratégiát magyarázni, azt igen. A körmére nézni az üzleti partnernek, hogy kit "hoz a projektbe", azt nem.

A BKV-nél ugyanezt folytatja - holdinggá alakítás, ja persze. Lényeg, hogy pénzmozgás legyen, akkor van honnan lecsipegetni a százalékokat.

Szánalmas és gusztustalan.

nokommento 2009.03.31. 13:03:59

"Az MVM holding tizenhárom részvénytársaságból áll, mindegyiknek az élén igazgatóság, felügyelőbizottság, és menedzsment áll"

Nyazsgem.-P

szakértőbb 2009.03.31. 13:06:26

@stones: KisPajtas! Simicska, Varga Tamas, Varhegyi nem ugyanigy csinaltak? Ahogy latom, semmi kulonbseg, kire szavazol...

alphanumericus 2009.03.31. 13:07:19

Hol van az ügyészség? Azt hiszem, szépen énekelne a topmenedzser úr, ha kissé megszorongatnák a tökét neki.

szakértőbb 2009.03.31. 13:12:03

@eszenagy: 20 ev alatt? milyen 20 ev, vazze? Rokonokat olvastad/lattad? Magyarorszag MINDIG ilyen volt, ez am a gaz! honnan szopta valaki azt a baromsagot, hogy 40 ev miatt lett ilyen... ha-ha-ha. Elotte meg a becsulet es tisztesseg orszaga volt? Orbitalis hazugsag, bar jol hangzik, az teny.

breza 2009.03.31. 13:14:18

Hú fiúk, végigolvastam, de nem mondom, hogy egyszerű volt. :) Mit mondjak? Nem az a jó irány, amerre megy... Persze valamerre menni kell, de erre csak a mammutok mennek, mert ők tudják, hogy a hóesést is ki lehet bírni, csak sokkal nehezebb, meg feleslegesen rizikós is. High Risk overload, vagy ilyesmi. :) Bár mammutnak lenni sem rossz, gondolom.. ;) Sokmindenhez ért, ugye? :) Busz? Erőmű? BKV? MVM? Ha volt valaha villamosmérnök, mondjuk, akkor adjunk neki mondjuk űrkutatást, és megígéri, hogy mindennel szigorúan elszámol, és akkor úgy vesszük, hogy "megjavult". :) Ha jól csinálja, akkor felküldhet valamit az első Föld-Mars űrhajóra, ha nem, akkor börtönbe vele, nem? Ezt gondolom.

Jorde 2009.03.31. 13:18:05

Leszögezem, nem otthon élek, de napi szinten követek mindent ami történik.
Amit most olvastam, esküszöm, megfájdult a fejem, és baromi dühös lettem, egy utolsó senkiházi pökhendi és kioktató módon magyarázza azt, ami első ránézésre, hallásra is egyértelmű.
És még ott van. Ott trónol.

Secnir mondandója baromira tetszett, kinyomtatom, és elrakom magamnak, tényleg vhogy igy képzelnék egy ujraindulást.

20 éve lelkes Fidesz tag voltam fiatalon, mára a bizalmam megszűnt teljesen, mert én aját fülemmel halottam, amint Orbán az egyházakat akarta kiebrudalni a zsirosfazékból, mára templombajáró hivő lélek lett...
Gyurcsány személye nekem a mai napig hiteles, ne értsétek félre, az amit képvisel, az hiteles. Az öszödi beszéd számomra inkább egy kosárlabda edző szünetbeli csapatleb...a volt, én biztam benne.

Most, zajlik a "Legyen Ön is Magyarország miniszterelnöke" vetélkedő, és külföldről látom, hogy vérzik el Magyarország hitelessége.

... és akkor itt ez a ... fickó, aki pökhendi, lekezelő módon oktatja, hogy mi a hivatalos lopás !

Tényleg... most nem kellenének pártok. Egyik sem. Senki, akinek pártambicioi vannak.
Szedjenek össze független gazdasági szakértőket, és ha másképp nem megy, kapjanak tejhatalmu bizalmat közvetlenül a választóktól. Ne pár delegáljon, menjen MIND dolgozni, komolyan, remeg a kezem, hogy miféle juttatásokon meggazdagodott buta balf..z parasztok, mindenfajta hozzáértés nélkül.
A rohadt életbe...

=Daniken= 2009.03.31. 13:21:10

Azért le a kalappal a riporter előtt. komolyan mondom, ritkán látni ilyen felkészült, jól struktúrált, lényegretőrő, tökös kérdéseket, pláne hogy azokat fel is teszik.

Nagyon klassz!!
Azért azt ne higyje senki hogy Márthának fogalma sem volt ezekről, még távolról sem, illetve ha tnyleg nem volt, akkor őt jól átverték:-)

Az mvm-nél a politika diktál és a kormánypárt, ne legyenek senkinek sem illúziói...nem most kezdett el bűzleni, mindíg is ilyen volt...

Különben a regionális terjeszkedésben biztosan felkészült a Kocsis, elismerem hogy ha a terjeszkedési szándék valós volt, akkor értelmes elgondolásnak tűnik, pláne KKE-ban vezetőnek lenni...kérdés hogy magunknak, vagy esetleg az oroszoknak dolgozunk-e ezen...

Olvastam a Mátha interjút is, retorikailag elég ügyes az is, lesznek itt dolgok, amiket sosem fogunk megtudni...

A politikában miért nincsenek ott direktben ezek a remek felsővezetők?Talán kihúzhatnák a válságból is az országot:-)

Spéter46 2009.03.31. 13:31:22

És ez még szabadlábon sétál, eszébe jut kotkodácsol és nem vonják meg tőle az oxigént?????

szejano 2009.03.31. 13:32:13

a kommenteket olvasva sok újat nem tudok mondani, csak azt, hogy gusztustalan, hogy tétlenül vagyunk kénytelenek nézni, ahogy ezek a senkiháziak szétlopják az országot!
Az igazságügy meg kicsit összekaphatná magát és tarthatnának egy embert, aki a olvasgat (index, HVG ...) és a cikkekben megpendített bizniszekre kicsit ránéz!
Bazz, ezeknek a mocskos férgeknek tényleg semmi lelkiismeretük és önkritikájuk...hogy miért nem köpi le magát vagy tízszer reggelente?!

ingatlanbazár 2009.03.31. 13:41:29

kortars magyar korrajz, hardcore hip-hop-ba foglalva:
www.youtube.com/watch?v=2rAezGqeEpM

Holzwurm 2009.03.31. 13:42:18

Meg lehet Pakson is pár embert kérdezni, hogy hány helyi cégben szerzett Kocsis úr, kicsit aljas módon tulajdont. Persze csak olyanokban akik az erőműnek erősen bedolgoztak. Volt aki emiatt a tróger miatt fel is akasztotta magát.
Asszem beküldeném egy kis sugárkezelésre a marionettbábúival együtt.

szeszkópé 2009.03.31. 13:45:32

Remélem, Kocsis úr is olvassa a kommenteket, és legalább egy egészen pici rosszérzést okoznak neki. Mondjuk amikor legközelebb tükörbe néz...
...Vagy túlságosan naiv lennék?

terrybenedict 2009.03.31. 14:23:11

Hogyan és kinél kell feljelentést tenni, hogy tudomásomra jutott, hogy sikkasztottak az MVM-től?
Én frankón megteszem, a jardon meg kénytelenek nyomozni utána.
Tudja valaki hogyan kell? Sosem jelentettem még fel senkit. Csak engem mások, de akkor nem tudom hogyan csinálták.

Pásztortarhonya 2009.03.31. 14:23:33

Javaslom nevezzük át testületileg Kocsis Mariskának (elnézést a Mariskáktól) és dobjuk be Vácra "köcsögnek". Ott még kereshet egy keveset és fogkefére sem kell költeni.

patek73 2009.03.31. 14:45:29

Hát ettől kész lettem!
kérdés: Nem tudott arról, hogy a Kárpát Energo az MVM-kölcsön több mint felét, 32,5 millió eurót néhány nap múlva továbbutalta egy offshore hátterű cégnek?
válasz: Én az MVM vezérigazgatója voltam, nem pedig ügyintézője. A stratégiával foglalkoztam, nem pedig a kis részletekkel bibelődtem. A történtek után, valamikor később értesültem az utalásról.

nem ügyintézőőőőőőőőőőőő!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁ dehogy. Bizonyára fingja sem volt 32milla EURO utalgatásáról!!!!!!!!!!!!! Biztos a Gizike utalta ide-oda-amoda.
Azonnal minden tárgyalás nélkül tarkón lőni, és bedobni egy mocsárba, hogy férgek zabálják fel a rühös testét.

Tehetetlen Dodó 2009.03.31. 15:30:08

@kanapé: kösz, erre gondoltam, csak a részletekre már nem emlékeztem, csak az éveken át húzott 18 ezer márkás havi fizetésre...

gonoszkisterroristadughagyma 2009.03.31. 15:52:34

Köszönjük bodoky! :)
Szólj ha kellenek "ukrán favágók", megvédenek!

eszenagy 2009.03.31. 15:59:07

akkora mar a keles es annyi a genny, hogy a gyogyszeres kezeles mar nem hasznal, azt hiszem amputalni kell, fajni fog, de eletben maradhat - mondta a doktor ur a betegnek, akinek a korlapjan a "Magyarorszag" nev szerepelt, majd a doktor elmorfondirozott; vajon kepes lesz a beteg idoben donteni vagy az elszaporodo genny teljesen elonti a testet es kiszivja maradek eleterejet, aztan mar csak szervdonornak lesz jo, mert belul meg egeszsegesnek tunik. majd legyintett, tudva, hogy sokan palyaznak a szerveire es ha nem kepes eldonteni, hogy elni akar-e, hadd vesszen, nem az o felelossege, kulonosebben nem erdekli.

majomkutya 2009.03.31. 16:10:11

Egy a lényeg:
Minden nagyon szuper, minden nagyon szép, minden teljesen rendben van... Akár ezt is válaszolhatta volna a tag mindegyik kérdésre.
Magyarország, 2009, hánynom kell... :S

LacaPc 2009.03.31. 17:16:15

@mr yeah:
A Magyar Telekom mióta állami vállalat?

diesel12 2009.03.31. 17:25:01

Mintha csak egy olajügy folytatódna. Majd itt is eljutnak valameddig és akkor ezt az ügyet is titkosítják 85 évre. Aki meg tud esetleg valamit azt befenyítik úgy, hogy nem mer megszólalni. Csak érdekelne, hogy a Kapolyi elvtárs még mindig hogy teheti a dolgát? Ő az egyik legrothadóbb személyisége a magyar gazdasági elitnek. Gusztustalan ügy, gusztustalan szereplőkkel. Sajnos ez az ország ilyen lett. Mert az országot vezető politikusok(AZ ÖSSZES, KEVÉS KIVÉTELLEL) az MSZP-től kezdve a FIDESZ-ig bezárva, ilyenné tették. Förtelmes. Sok sikert a felderítéshez!

bomi 2009.03.31. 18:05:28

Cenzúra az Indexen? Már majdnem azt hittem, ugyanis a Kocsis interjú valmiért hamar lekerült a címoldalról (kiemelt cikk volt, most már sehol sincs), és a poszt elején található link sem működik. Aztán megtaláltam, javíthatnád az URL-t:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/31/nem_tudom_es_nem_is_kell_rola_tudnom/
Az interjú egyébként tényleg nagyon durva... Nincsen listátok az érintett offshore cégek tulajdonosairól? Még ha nem is teljes, nyilvánosságra kéne hoznotok a neveket!
Kíváncsi vagyok, hogy a májusi mérlegzárás után tényleg elindítják-e a pereket (ahogyan Mártha ígérte), és azok milyen eredménnyel zárulnak. Remélem, rajta maradtok az ügyön...

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2009.04.01. 17:02:35

Volt az a videó, amelyben a kolléga felhívott MSZP-seket és Fási Ádámot Puch László nevében. Kollégákkal azon viccelődtünk, hogy egy olyan mitugrász, mint Fási Ádám mit lépett volna arra, ha azt mondják neki:
Puch Laci vagyok. Tudod miről van szó? Vissza kéne utalni egy kicsit a támogatásból. Rendben van?!?! Mondom a számlaszámot...

cato fong 2009.04.02. 09:21:10

@zombizan: @FYM13:
ti is említettétek a "feddhetetlen" Meinl bankot.
és itt a hír:
orf.at/090402-36792/index.html
egyébként az osztrák sajtóból tudni lehetett, hogy évek óta voltak gyanús ügyei, volt, hogy több millió euróra büntette az ottani felügyelet.

mosogató 2009.04.02. 12:18:26

Tisztelt jól informált újságíró! Kérdés. Hol voltak a vigyázó hivatalos szemek, fülek, akiknek a pénzügyi műveleteket nyomon kellett volna követni és a szükséges megelőzésekre az intézkedéseket azonnal megtenni? Ezt hívják megelőzésnek.

tollas 2009.11.08. 11:37:49

Kocsis a BKV-nál is vezérigazgató, nem ügyintéző, tehát ez azt jelenti, hogy itt is lehet lopni?
Márciusban még igen, mostanra kiderült egy-két dolog, és nem Kocsis jóvoltából.

Meddig maradhat még Kocsis, meddig rombolja a morált, lopja a közpénzt?
süti beállítások módosítása