Elkezdődött a képviselőverést tétlenül szemlélő rendőrök pere

2009.03.27. 10:29

A "csapaterős elkövetés arctalansága mögött rejtőző" tetteseket az ügyészség nem találta meg. >>> Az ügyészség bűnsegédlettel és bűnpártolással vádolja a főtörzsőrmestert és a rebiszes őrnagyot

 Update (2009.12.18.): Felmentették a képviselőverést tétlenül szemlélő rendőröketRévész Máriusz szerint a rendőrök az ő ügyében is hazudtak, falaztak egymásnak, és hamisan tanúskodtak a bíróság előtt.
 

96 komment

Címkék: rebisz túlkapások révészmáriusz

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr831028768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dextercapo 2009.03.27. 11:33:52

az azonosito szamokat nem kell viselni "rendorszakmai alapon" ?
megyek leveszem a rendszamomat .

leslie1981 2009.03.27. 11:47:59

Azt, hogy mi és miért történt 2006 őszén azt hiszem még sokáig nem fogjuk tisztán látni. Az MTV ostromot elítélem, azt, hogy az emberek véleményt nyílvánítottak (leszámítva azokat a provokátorokat avgy csak simán balhékeresőket akik tőrtek és zúztak)megértem és elfogadom. De sajnos az is világos volt, hogy valamilyen oknál fogva a rendőrség egyfajta erődemonstrációt tartott. ne feledkezzünk meg a rendőrből tüntetővé és fordítva öltöző személyről, az egymásnak ellentmondó rendőri nyilatkozatokról, az értelmetlen parancsok végrehajtásáról. Az egész ügy kicsit zavaros. A rendőrség elismerte történtek szabályszegések és megengedhetetlen rendőri atrocitások. Ergó elismerte, hogy voltak rendőrök (és ezt szabadszemmel és tv-n keresztül is lehetett látni) akik szabálysértést, sőt akár bűncselekményt is megvalósítottak; de mindenképpen bűnt követtek el. A tárgyalások nagyrészénél viszont az azonosíthatatlanság és a "rendőri összetartás" miatt nem sikerült megnevezni a személyeket így ellenük fellépni sem lehetett. Na most két kérdésem lenne? Ebből nem az következik, ha voltak rendőrök akik bűnt követtek el, akkor a rendőri összetartás emlegetése nem más mint a bűnpártolás finom árnyalása? Továbbmegyek, akkor a bűnt elkövető rendőrökön túl, esetenként sok tíz vagy esetleg még több rendőr hazudott a bíróságokon, és követett el bűnpártolást? A másik pedig, hogy ha egy vállaltnál, intézménynél szabályszegés történik, és beazonosíthatatlan (vagy nem akarják beazonosítani) az elkövetőt, abban az esetben az intézmény vezetője vagy az a vezető aki a területen végez munkát felel a dolgokért?

Yasashi Tanuki 2009.03.27. 12:03:31

Ahogy a felbújtók - Gyurcsány és a jobbkeze Szilvásy - kikerülnek a hatalomból valószinűleg ezek az ügyeknek a felderitése is elkezdődhet majd.
Már emiatt az egy ügy miatt is lemondatnák a miniszterelnököt szerencsésebb országokban.

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.03.27. 12:05:36

minden rendőrt, aki aznap szolgálatban volt, tegyenek fel egy listára, random módon válasszák ki az ötödüket, és azok kapjanak büntetést...
ja, hogy ez kicsit igazságtalan...?
kit érdekel?

moncayo 2009.03.27. 12:19:27

Egyetértek Ufó-val, kiegészitve, hogy Gergényit le kellene csukni pár évre. A rendőr a törvényt kell képviselje, még akkor is ha néhányan tombolnak, s nem tartják be a szabályokat. Egy rendőr ne legyen utca pankrátor gyáván elbújva az álarc mögé. Bezzeg, ha látszik az arcuk (lásd Kozma féle gyilkosság), akkor nem mernek közbelépni. De ebben elsősorban nem a közrendőr a hibás (általában nem akadémikusok mennek közrendőrnek), hanem a parancsnok. Ő a fő felelős.

fraki 2009.03.27. 12:22:12

„Na most két kérdésem lenne?”

Most lenne vagy nem lenne?

vaculek 2009.03.27. 12:23:17

A rendőrség katonai jellegű szervezet. Ha kormányváltás lesz, az állam felülről kikényszeritheti a rendőrtettesek (egy részének legalábbis) kézrekeritését. Ha felülről kezdi, a felsők mindig be fogják köpni az alsóbb szinteken állókat, hogy menthessék a bőrüket.

Reggie 2009.03.27. 12:24:02

Meg 10 ev es csak meglesznek a rendorterroristak.

vaculek 2009.03.27. 12:26:10

Ha a 2006-os rendőrség pedig nem volt mentálisan egyéb, mint lumpenek gyülekezete, akkor nem csodálkozom azon, hogy a gyanúsitott REBISZES őrnagy nem meri megnevezni Révész megverőit. Hiszen szabadulásuk után még nagyobb verést kapna tőlük, mint amekkora Révésznek jutott.

Reggie 2009.03.27. 12:33:17

vaculek 2009.03.27. 12:26:10

vagy meg sem tudjak jegyezni egymas neveit. a rebiszesek nem eppen iqbetyarok.

dextercapo 2009.03.27. 12:33:32

ezert kell a lanc aljan allokat elkapni . elvenni a beruket , nyugdijukat , juttatasaikat .
akkor egyreszt mar nincs veszteni valojuk , befujhatjak a lancban feljebb allokat , masreszt legkozelebb ha mar tudjak hogy fentrol nem vedik meg oket , nem lesz aki vegrehajtsa a torvenytelen parancsokat.

egyebkent egyetertek ufoval .
ha tiz baratommal osszeallnek egy megkeselnenk egy embert . akkor ha osszetartunk es nem derul ki az elkoveto , akkor mindenki buntetlen maradna vagy inkabb bunszovetsegkent itelnenek el mindenkit ? miert van ez maskent a rendoroknel ?

Antonia40 (törölt) 2009.03.27. 12:34:03

Remélem Qrcsány és maffiája ezért és a többi bűnéért amit a demokrácia és az emberi jogok ellen intézett a börtönben fog megrohadni! Hajrá Jobbik!!!

Rorgosh 2009.03.27. 12:38:12

Őszintén szólva úgy látom, hogy most találtak két "feláldozható" bűnbakot a kedélyek lecsillapítására, holott a rendőri vezetőket kellene inkább elítélni: ők engedélyezték az azonosító számok elhagyását, amivel szinte felszólították az intézkedő rendőröket arra, hogy eljárjon a kezük...

PuruttyaIrto (törölt) 2009.03.27. 12:39:13

Hogyan csinálj tragédiát?

Végy egy büdös parasztot, akinek már a szülei is büdös bunkók voltak. De vigyázz, hogy ez a paraszt utálja a munkát, és butaságát jó adag arroganciával leplezze.

Na rakd ezt a parasztot egy rendőri pozícióba, adj neki fegyvert és hatalmat.

Kész. Egy módon cseszheted csak el, ha jól megfizeted, mert akkor nem fog működni a tragédia generátor. Ezért fizesd jól alul a parasztot, hogy kibuggyanjon belőle a mocsok.

dextercapo 2009.03.27. 12:40:43

@Rorgosh: akkor el kene kapni a kisrendort akin nem volt azonosito es kirugni .
ha ez nem fair , akkor is jogtalan , torvenytelen parancsot hajtott vegre . aztan el lehetne kapni a parancs kiadojat , de gond egy szal se : rovidesen elevul , ha nem , akkor titkositjak .

PuruttyaIrto (törölt) 2009.03.27. 12:41:03

Kedves paraszt rendőrök! Kevés a fizetés?

Hát az meg kit érdekel? Te választottad a szaros munkádat! Vagy tudod tisztességgel végezni, vagy takarodj a híd alá hajléktalannak!

bibi bibi 2009.03.27. 12:42:00

Aha. És ha épp valamelyik családtagotokat késelik akkor is elvárjátok hogy a rendőrök illedelmesen viselkedjenek. Vagy nem is szóltok nekik hogy: "szenya mocsadék zsernyákok segítsetek!" Mert minden rendőr bűnöző erkölcstelen szemét? Találjatok már más célpontot. Van itt elég!!!

bibi bibi 2009.03.27. 12:44:49

És még annyit: nem vagyok rendőr, nem is igazán szeretem őket. De mit kapott volna a csürhe a csendőröktől? :)
Mindenkit utálunk aki büntet, ha sérti az érdekeinket. De más a helyzet ha "értünk" teszi!

andreasue (törölt) 2009.03.27. 12:46:34

És vajon NÉV SZERINT ki állapította meg, hogy "rendőrszakmai alapon" kellett levenni az azonosítót? Mert őt kell elsőnek elővenni!

bldo 2009.03.27. 12:55:21

@leslie1981: "ne feledkezzünk meg a rendőrből tüntetővé és fordítva öltöző személyről". Erről tudnál valamilyen, többé-kevésbé hitelesnek tekinthető forrást linkelni, mert erről még nem hallottam, de érdekel. Köszi!

dextercapo 2009.03.27. 13:17:09

@tooommm0013: es mi van azzal a rengeteg jo dologgal amit hitler tett ?
bocs, de a kozrend fenntartasa a rendorseg feladata. az amikor politikai megrendelesre dolgozik az pedig a vege . amikor ezt bevallaltak , akkor eldobtak a jovojuket - cserebe az elvtarsi kezszoritasert .

dextercapo 2009.03.27. 13:19:11

@blackdogone: megsebzett unnep dokumentumfilm , tanukkal . teveszekhazas balhe utan lebukott rendorok , rebiszesek akik a rossz oldalon alltak stb .
igaz hogy a tanukat sem kell tul komolyan venni , mert kevesebben lattak atoltozo rendort mint ufot , es akkor a hitelesseguk ennyit is er .

papagály 2009.03.27. 13:29:57

én azért a két főrendőrt Döbrögi módra 50 botütésre ítélem. megérdemlik.

bldo 2009.03.27. 13:31:29

@dextercapo: Az iróniától eltekintve köszönöm a válaszod!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.03.27. 13:40:41

A rómaiak ilyenkor megtizedelték a légiót.
A rohamládáknak is megeredne a nyelvük az akasztófa alatt. Hamar borulna a dominó, és akkor nem két szerencsétlen csicskát áldoznának be. (Már ha beáldozzák, fegyelmi vizsgálat, 2 év felfüggesztett, lefokozás, és 2009ben már ő üvöltheti, hogy SÜN!)

ecsyka 2009.03.27. 13:55:34

És még erre mondta Gyur(gyalag)csány, hogy az igazságszolgáltatás a Fidesz érdekeit szolgálja - olykor. Az ő demokráciafelfogásába bőven beleférne a Fidesz Dunába-lövése. Gyanítom, nem idegen tőle a gondolat, amit ugyanis saját magával kapcsolatban vet fel, azt általában az ellenzékére (ellenségeire) érti. És ki az ellensége? Valamennyien, akik nem csókolgatjuk kezét-lábát...

dextercapo 2009.03.27. 13:56:47

@blackdogone: az ironia nem neked szolt .
az az elhallgatas ami ekorul megy egyszeruen verforralo .
pl amikor jottek a szelsojobbos huliganok akik osszecsaptak a rendorokkel - es utkozben kiszurtak a gumijat , betortek az ablakat azoknak az autoknak amin nagymagyarorszag matricat talaltak . a mellette allo rendori vezeto meg nem latott semmit - igy jartak stb .
tele van szemet huzasokkal ez az egesz tortenet - mert a rendorseg lefekudt a politikanak es ennek jovathetetlen kovetkezmenyei vannak .

lesliecsala 2009.03.27. 14:25:23

@Antonia40: remélem a leendő fideszkormány lefejezi ezeket a rohadt neokommunista ávós disznókat egytől egyig!!!

lesliecsala 2009.03.27. 14:28:26

@tooommm0013: annakidején rámjöttek ezek a rohadt cigányok. a rendőrök le sem szartak. aztán mikor szétlőttem őket, engem basztattak háromnegyed évig. ezek után védd meg magad.

butatót 2009.03.27. 14:35:59

A rendőrségre a Fidesz kormánynak is szüksége lesz. Ezért ne várjatok semmilyen leszámolást. Több tízezer embert nem lehet sem leváltani, sem bezárni, sem felakasztani. Ki állna a helyükre? Ti beállnátok talán rendőrnek? Én nem. Emiatt a "megbüntetem mindet aztán majdcsak beköpik egymást", "kirúgni mindet a ..csába", "elvenni mindnek a nyugdíját" álmok csak álmok maradnak. Az összefonódásokról (Pintér-Gergényi pl.) ne is beszéljünk - korrupt rendőri körökben nincs kormány meg ellenzék.

Valaki meg azt kérdezi, hogy aki kevesli a rendőri fizetést, minek állt rendőrnek. Gondolj bele, ha mind elmennének, akik keveslik, nem lenne egy századnyi zsaru az országban.
Rendőrnek meg azért megy valaki
1. a szerény képességei, végzettsége alapján nem talált jobban fizető melót
2. teli van agresszióval, hatalomvággyal, amit a rendőrségen belül akar kiélni
3. hivatástudatból, elkötelezettségből.
Az első két csoporttól értelmetlen dolog korrekt magatartást várni. A 3. csoport tagjai meg szerintem aránytalanul kevesen vannak, ráadásul a többiek elnyomják őket.

butatót 2009.03.27. 14:39:47

Szóval, hogy befejezzem:
Hogyan találhatunk harmincezer (vagy mennyi a rendőrség létszáma) új, becsületes, tehetséges, intelligens, hivatásának élő rendőrt, aki a mostani rendőri fizetésekért hajlandó éjt nappallá téve, akár az életét kockáztatva dolgozni és leválthatjuk velük a jelenlegi alkalmatlan állományt?
Ha erre megvan a válasz, akkor lehet cselekedni.

butatót 2009.03.27. 14:41:24

Javítás:Most olvasom, hogy a létszám 45 körüli, de állítólag 60 ezer kellene.

viks 2009.03.27. 14:51:32

Magyarország eddig semmivel sem tudott elszámolni a múltjában, ha ebből indulok ki mint magyar - le sem szarom az egészet - úgy sem tudunk elszámolni ezzel sem.

rocafort 2009.03.27. 14:52:13

Sem a durva erőszak, sem a hazudozás nem old meg semmit. Abba kéne hagyni. Higgadtan el kell ítélni mindkettőt.

Nick Leeson 2009.03.27. 15:43:33

A magyar rendőr söpredék! Ha kivetettték volna maguk közül az igazi söpredéket, akkor jogtalan lenne az általánosítás. De így teljesen jogos...

Bartoki 2009.03.27. 15:56:45

@Yamamoto Isoroku:

Ha elvesszük a 40-évesen nyugdíjba vonulás lehetőségét, akkor abból bőven kitelik a fizetések duplára emelése. :)

Archenemy 2009.03.27. 15:58:52

@Yamamoto Isoroku: Én a helyedben nem vitáznék ilyen értelmesen emberekkel háromszáz hozzászólás előtt :p

natsuk 2009.03.27. 16:17:19

Én tudom, hogy a jog sokszor jobban védi az elkövetőt, mint az áldozatot, de azért azokat a Révész-verő rendőröket talán mégsem lenne olyan nehéz megtalálni, mint ahogyan az kinéz. Csak hát nem akarják, hogy kiderüljenek a dolgok. Ez világos.
A megoldás szerintem az lenne, hogy be kellene hívni azt a szakasznyi rendőrt egyenként az ügyészségre, megkérdezni tőlük: akarja-e, hogy kiderüljön, kik a tettesek? Ha a válasz "nem", akkor már adhatja is le a jelvényét, fegyverét, és mehet juhokat őrizni. Ha "igen"-t mond, akkor meg kell kérni, ugyan vegyen már részt önként egy hazugságvizsgálaton, hogy tisztázza magát. Aztán már csak egy kérdést kell feltenni nekik, amikor a gépre vannak kötve: tudja-e, kik verték meg Révész Máriuszt. Vagy rögtön elkezd dalolni valaki, vagy megy az egész banda börtönbe a korábbi vallomásuk -hazudozásuk- miatt. Ugyanis a törvény felkent őrének nem elnézhető a törvényszegés, sem a bűnpártolás. Hogy a hamis tanúzást már ne is említsem...

átlátó 2009.03.27. 16:19:48

Jól van Tamás, látom nem hagysz nyugtot nekik, nyomkodod a körmük alá. :)

Sics68 2009.03.27. 22:51:16

Üdv!

Nem 'tíz ezer' embert kell leváltani lecserélni és felelősségre vonni - elég néhányszor tiz, vagy néhányszor száz főt.

A többi valszeg rögtön rájönne, hogyan kell normálisan viselkedni, milyen elvárásoknak kell megfelelnie stb.

Aki erre nem képes, az meg mindannyiunk érdekében jobb, ha elhúz a rendőrség/rendvédelmi szervek kötelékéből.

De ez nem megy felelősségrevonás nélkül - ez a társadalmunk egyik nagy baja: a felelősség és a törvényes/jogos felelősségre vonás hiánya.

Csillaryqmmdkb 2009.12.18. 15:18:46

Ez a Gergényi hosszú évekig a tökéletes rendőri vezető mintaképe volt, mint "vasprefektus". 2006-ban éles helyzetekben kiderült, hogy
- a politikai vezetés szervilis kiszolgálója, a szakmai szempontok figyelmen kívül hagyásával,
- erkölcsileg és szakmailag abszolút alkalmatlan, a TV székháznál kezdő, felszerelés nélküli rendőrök életét tette kockára, a néhányszáz méterre álló kemény osztag bevetését nem engedte, azért, hogy a csőcselék okozta botrány minél nagyobb legyen.

Szerencsére már nem tölt be semmilyen szerepet a rendőrségnél.

Samott 2009.12.18. 15:22:00

Sajnalom, de megertem a rendoroket... napok ota tabori korulmenyek kozt, az otthonuktol tavol tarjak oket, a hidegben ide oda vezenylik, dobaljak, atkozzak oket. Es erre odajon egy politikus es ahelyett hogy szepen csendben elkotrodna, villogtatja a kepviselo igazolvanyat, es nekiall okoskodni. Lehet hogy nalam is elszakadt volna a cerna. Viszont vedteleneket nem verunk, meg ha politikus is a nyomorult, ezert a sumakolas is eleg gusztustalan amit utana muveltek. hibaztak, vallaljak a kovetkezmenyeit... azert az nem jarja, hogy mar a rendorok is hazudoznak a birosag elott.

Páneurópai Harci Kos 2009.12.18. 15:38:01

Ha nagyon elragadtatja magát a bíróság ki lehetett volna osztani egy 140 000 fts büntetést.
Én vállalok belőle 20 000 ret.

u.i. hazugságvizsgálat átverhető:)
" remélem a leendő fideszkormány lefejezi ezeket a rohadt neokommunista ávós disznókat egytől egyig"

A fenéket:) alkalmazni fogja őket.
A "lefejezés" gondolom képletesen.

Muad\\\'Dib 2009.12.18. 15:44:33

A rendőrök nem először hazudoznak. Itt tart a mai magyar rendőrség. Azt hazudnak rólad a bíróságnak, amit akarnak. Persze egy cigány szavára azonnal kirúgják a rendőröket, míg, ha valakinek jogerősen megítélnek milliós kártérítést, a verést elkövető mocsok maradhat rendőr. De egyébként valóban nincs kettős mérce ebben az országban...

aaabbbccc 2009.12.18. 15:56:04

érdemes időnként a tmrsz oldalát is olvasgatni
maszop+szdsz a rendőröket is szivatja, nem tudom, hogy fogja újra rávenni őket, hogy verjét szét a tüntetőket

Rwindx 2009.12.18. 15:56:54

Érdekes rendőrségi-bírósági eljárásoknak lehetünk a mai napon tanúi:
index.hu/bulvar/2009/12/18/leszereltek_a_romaveressel_gyanusitott_rendoroket/

Ezeket még csak gyanusítják de le is szerelték őket azonnal. Érdekes hogy bizonyítható és súlyosabb esetben meg felmentik őket.
Hol a szarban élünk mégis?

Nem hiszek Istenben, de remélem lesz valaki aki egyszer irgalmatlanul megbüntet mindenkit aki ebben a mocskos színjátékban a rossz oldalon állt.

Elektro (törölt) 2009.12.18. 16:08:48

Egyértelmű, hogy az akkor szolgálatban lévő tiszteket kéne megbüntetni! Méghozzá példát statuálva!

Nick Leeson 2009.12.18. 16:14:36

Ugyan azt kell csinálni a rendőrökkel amit ők csináltak. Véletlenszerűen lecsukni belőlük legalább 100-at (előtte persze összeverni mint az állat). Aztán utólag ha kiderül valamelyikről hogy ártatlan, akkor kiengedni. Akiről meg nem derül ki semmi az ott marad.

secko jedno 2009.12.18. 16:20:26

És az a pöcs, aki miatt ez az egész megtörténthetett most egy párt országos listájának 4. helyén tanyázva újra vezető szerepre pályázik. Felfordul a gyomrom ettől az országtól és az összes embertől, aki ezek után még képes az mszp-re szavazni.

Zoferub 2009.12.18. 16:46:02

Valamit nem egeszen ertek?
A rendoroknek Magyarorszagon joguk van verni kepviseloket?
Mert ha igen! Az egy nagyon szomoru bizonyitvanyt alit ki a Magyar helyzetrol:-((

This_is_Sparta (törölt) 2009.12.18. 16:56:34

Mi az, hogy a rendőrök nem emlékeznek semmire!?

Akkor javaslom őket pszichológiai vizsgálatnak alávetni, alkalmatlanná nyilvánítani és leszerelni!

WhiteWarrior 2009.12.18. 16:58:56

Én a kollektív büntetést javasolnám az egész osztagra!Aki meg jogtalannak érzi a büntetést az elmondhatná a bíróságon a teljes igazságot!Helyből kiderülne,hogy ki volt a tettes!

wip 2009.12.18. 17:28:12

Mivel Révész Mártíriusz ügyéről és a Fidesz pofátlanságairól van szó,ezzel foglalkozom csak.Sajnos, a mai nap is összefügg a Fidesz-csürhe önmaga szembeköpésével,csak ennyi:
1. A fidesz csürhevezére nyilatkozta, hogy csináljanak rendet a rendőrök.Csináltak,annak ellenére, hogy elbizonytalanították/most is/ őket a politikusok.
2. Tubes. A fidesz ugatott a legjobban anno,nehogy felvegyék a kommunistákat/az MSZP kapitalista párt/ a NATO-ba. Önként, dalolva beléptettek bennünket abba az elnyomó gépezetbe, amely atombombával lőtte a Vajdaságot és a Déli-Bácskát.Könyörgöm,akkor miért nem ugattak arról.hogy kérjük ezt a /akkor még!/magyarlakta területet kihagyni a bombázásból, horribile dictu! még a visszacsatolásról is lehetett volna akkor még tárgyalni.
3.Nehogy má' úgy gondolja ez a csürhe, hogy Magyarország bármit megtehet és kibújhat a NATO-kötelezettség alól!Egyék meg, amit főztek az utálatos sólyommal együtt és menjenek Romániába!

Nash vs. Keynes 2009.12.18. 17:37:18

Az egység jelenlévő és beazonosított vezetőjét kellett volna azonnal úgy megbüntetni, hogy megérje neki feldobni a beosztottait. Tehetett volna vallomást cserébe azért hogy ne rúgják ki, sitteljék le egy mentelmi joggal rendelkező parlamenti képviselő brutális megveréséért.

Azt hiszem ezzel kb az afrikai diktatúrák szintjére gyurcsányosodtunk..

Tartós Béka 2009.12.18. 18:19:04

@wip: ha az értelmi képességeid lehetővé tennék, akkor megértetted volna, hogy itt a rendőrség törvénysértéseiről van szó. De mivel nem értetted meg, ezért a zavaros béltartalmadat idehánytad, de nem érted, hogy miért baj.

Rwindx 2009.12.18. 18:28:31

@wip: te képes vagy magyar nyelvű szöveg olvasására, és a szöveg tartalmának felfogására?

Leonce 2009.12.18. 19:01:23

Gyurcsány csak ezért furakodott oda a 4. helyre az MSZP-s listán, hogy mentelmi joga legyen. Okos próbálkozás....

Hungman 2009.12.18. 20:03:01

remelem ha jon a Fidesz felderiti h miert voltak olyan ganajok a zsaruk es sittre veluk hamis tanizasert. USAban az ot ev lenne. Koszonom...

Hungman 2009.12.18. 20:04:54

@wip: Ki A NATObol es az EUbol meg ma!!! aztan sittre a MSZPs tolvaj ganejokkal!!

fannipanni 2009.12.18. 20:30:09

egy hibát követtek el a rendőrök: még mozgott...

relent 2009.12.18. 20:56:42

ismertem ezt a csávókát, régen egy suliban tanított a szent lászló ált suliban. mondjuk hogy egy féreg volt, személy szerint el tudom képzelni hogy odament halálra idegesíteni a rendőröket.

Tibike15 2009.12.18. 21:35:37

véresre vertek valakit rendőrök jelenlétében, erre már tényleg nem lehet mit mondani

egyszer belémszállt hátulról piros lámpánál egy szemmel láthatóan ittas alak, aki ráadásul ki is szállt a kocsijából és dülöngélt

4 rendőr meg ott ült melletünk a kanyarodó sávban a nivában, de egyiknek még eszébe se jutott legalább kiszállni és megkérdezni, hogy jól vagyunk, nincs baj, tud-e esetleg valamit segíteni?

helyette ott röhögtek a kocsiban, szóval nem tudom , de ha ezek a rendőrök, akkor...

ben2 2009.12.18. 23:20:08

Kormányváltás után az összes rendőrt, aki részt vett a 2006 október 23.-i tömegoszlatásban automatikusan fegyelmivel ki kell rúgni a rendőrségtől, beleértve a parancsnokaikat is. Ha összezárnak, hazudnak és hallgatással védik a köztük rejtőzködő bűnözőket, akkor jogosan magukra vonják a kollektív büntetést.
Fogadni mernék, hogy ha ezek után felajánlanák, hogy megtarthatják az állásukat azok, akik megnevezik a bűnösöket, azonnal előkerülne az összes elkövető, símaszk ide vagy oda.
wip:
Az ilyen szerencsétlen agymosott MSZP fundamentalista dumára tényleg nehéz normálisan válaszolni. Nem érdemes az MSZP csürhével vitatkozni, mert lerángatnak a szintjükre és legyőznek a tapasztaltságukkal.
Ezért csak annyit, hogy a Tubes radar nem NATO kötelezettség, hanem MSZP közeli szervezett bűnözői körök magánbiznisze (lásd még: síkvidékre viadukt, 4-es metró, ppp programok, sulinet, kormányzati negyed, stb. stb. stb.).
A rendőr pedig azért rendőr, hogy képes legyen különbséget tenni randallírozó vandál és normális járókelő között. Ha erre képtelen, akkor rendőrnek álcázott közönséges bűnözőről beszélhetünk csak, és a bűnözőt akkor is meg kell büntetni - sőt akkor kell csak igazán -, ha rendőr egyenruhában követi el a tettét.

ben2 2009.12.18. 23:27:32

@relent:

Tehát ha egy parlamenti képviselő oda megy "idegesíteni" a rendőröket, akkor a magyar állam rendőrségének joga van őt eszméletlenre verni?
Felháborító, hogy vannak még olyanok a rendszerváltás után 20 évvel, akik aszerint ítélik meg a bűncselekményeket, hogy kik ellen követik el azokat. Nagyon remélem, hogy egyszer te magad is rendőri erőszak áldozatává válsz. Bizonyára akkor is lesz majd valaki, aki elmondja, hogy szerinte mekkora egy féreg vagy, és hogy valószínűleg magadnak köszönheted a verést.

szubjektiv 2009.12.18. 23:28:07

Révész Máriusz normálisan nyilatkozott, ezt is megértem.

ben2 2009.12.18. 23:28:52

@Visegrádi:

Gyurcsány cseszheti a listás helyét, ha a Fidesz 2/3-ot szerez, ugrott a mentelmi joga. Ha másért nem, hát csak ezért megérné.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.12.19. 05:13:42

Nagyon remélem, hogy jövőre elszámoltatják a résztvevőket, közrendőrtől főrendőrig. Ha nem, akkor puhapöcsök.

Cselo 2009.12.19. 06:56:39

Ez az egész történet egy az állam, személyesen qurcsány által megtervezett és végrehajtott provokációsorozat volt, abból a célból, hogy az ellenük demokratikusan fellépő embereket megfélemlítsék. Gondoljunk csak például a tv ostromra, amikor a szomszéd utcában egy komplett egység állt tétlenül és eközben az állítólagos randalírozók betörtek a tv épületébe. Mai napig sem tudjuk, hogy kik voltak azok, akik az egész "randalírozást" levezényelték, de józan ésszel állítható, hogy a rendőrség és az in-kal hivatásos provokátorai gerjesztették az egészet. Ezek a mocskos liberál-cionista-retrokommunisták még soha olyan mélységekbe nem taszították az állam és azon belül a rendőrség működését, mint az 1996 óta és napjainkban is tapasztalható. Ilyen bűnöket a magyar emberek ellen magyar kormány legfeljebb csak az ötvenes években, vagy a Szamuely féle vörös terror napjaiban követett el. Ennek is köszönhető Magyarország erkölcsi összeomlása, a bűnözés elharapódzása, a korrupció, a lopás, az erőszak mindennapivá válása. Ezek egyenként is olyan bűnök, amikért az eltelt időszak felső vezetőit a lehető legkeményebben felelősségre kell vonni, mert ha nem tesszük, akkor nincs többé igazság Magyarországon.

Survivor 2009.12.19. 07:02:26

A fidesz 2/3 az csak álom! Legalább is remélem, mert akkor az Isten irgalmazzon mindenkinek aki ebben a hazában él. A jobbik mellet remélem erre esélyük sincs, igaz Viktoár most tiltakozik a jobbikkal való koalíció ellen, de ha arra kerül a sor letérdel majd a Vona Gabi elé, mint azt tette 98-ban Józsi Bátyával, annak is tudjuk mi lett a vége. Barom állt itt mind.

Senkifia 2009.12.19. 07:09:35

nevetséges ez az egész... és ki akar fogadni,hogy a fidesz se fog semmiérdemlegeset tenni ezekben az ügyekben?húsz éve folyik ez az"én nem basztatlak téged,ha hatalmon vagyok,te nem basztatsz engem,mikor te vagy soron" .... mi meg asszisztálunk ehhez a szennyhez.

2009.12.19. 08:23:51

@Samott: "napok ota tabori korulmenyek kozt, az otthonuktol tavol tarjak oket, a hidegben ide oda vezenylik, dobaljak, atkozzak oket."

Ez a munkájuk. Elhiszem hogy a fánkzabálás és a kurvák megbaszása az út mellett kellemesebb szolgálat, de néha ilyen is van. Ha nem tetszik, el lehet menni villamosmérnöknek.

2009.12.19. 08:25:21

@wip: Te kis nyolcszázalékos, szar napjaid lehetnek. :-)

2009.12.19. 08:26:33

@fannipanni: Remélem egyszer majd téged is úgyanúgy elvernek, ugyanolyan indokoltan. Kegyetlen, ostoba ember vagy.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.12.19. 08:31:04

Politikust verni Magyarországon jelen körülmények között engedélyezett. Ahogy egyszer egy apától hallottam, aki jogtalanul adott egy pofont a fiának: -Nem baj fiam, majd rászolgálsz!

Különben is megköszönhetné a sok puhapöcsű otthonülő lúzer Chips-forradalmár, aki hangosan fröcsköli a plazmára az ételmaradékot, hogy van aki megtorolja a sérelmeinket ebben a hidegben is ezen a sok tolvaj korrupt politikuson. Dirr egy pofon: add tovább...

Samott 2009.12.19. 08:44:55

@zulu: Nem hiszem, hogy van koztuk olyan, aki azert ment rendornek, hogy kocsog politikusok (esetunkben Gyurcsany) altal felhergelt tomeggel nezzen szembe. A rendorok is csak emberek, ne vard toluk, hogy maskent viselkedjenek. Es nem hiszem, hogy a ket veglet (kurvapecer, tuntetovero) alapjan kellene megitelni a munkajukat. Mellesleg ennyi penzert ilyen szinvonalu munkaerot kapsz. Detto mint a tanarok.

2009.12.19. 09:15:52

@Samott: De elvárom hogy a törvénynek szerezzenek érvényt. A törvény pedig nem ír arról, hogy agyba -főbe kell verni ártatlan és védtelen embereket. Leszarom hogy a rendőr is ember. Az is ember, akit szadista módon megaláznak, megvernek.
És mennyi pénzért??? Emberek milliói keresnek kevesebbet, és dolgoznak becsületesen.

El lehet menni a pályáról, ha kevés a pénz. senki nem mondta, hogy nem szabad megfogni a kapanyelet.

Én 2006-ig becsültem a rendőröket, s ha valaki fikázta őket mindig a védelmükre keltem.

Na ez az amit elbasztak 2006 őszén.
Gennyláda, köpedelem banda.

2009.12.19. 09:21:40

@0o0o: Na jó, de akkor menjünk be a Parlamentbe, osztán pofozzuk végig mindet. Mer ez így random módon nem ér. :-)

Samott 2009.12.19. 09:30:31

@zulu: erre csak azt tudom mondani, hogy maganak keresi a bajt az, aki utcara megy akkor amikor a csurhe meg a rendorok az utcan vivjak a harcaikat. Ahol fat vagnak, ott hullik a forgacs.

Mellesleg nem random modon vertek ossze Reveszt, o ment oda es hivta fel magara a figyelmet. Akkoriban, ahogy te is irtad, egy atlagembernek is veszelyes volt az utca, egy politikusnak meg plane. Akinek egy pici esze volt, az meghuzta magat... akinek nem, azt konnyen pofanvaghattak.

2009.12.19. 09:38:48

@Samott: "Ahol fat vagnak, ott hullik a forgacs."

Ősrégi kommer mondás. Mint ahopgy az a felfogás is, amit képviselsz. Jogállamban a rendőrség a törvénynek kell érvényt szerezzen, és nem arról ismerszik meg, hogy idegességében üt-ver mindenkit akir ér. De nem mondom el még egyszer, kettőből is fel lehetne fogni. Gondolom te is ott voltál maszkban és azonosító nélkül.

Logan Grimnar 2009.12.19. 10:11:10

A megoldás egyszerű: mivel előttem már felvázolták volt, a "rendőri összetartás" nem más mint egyszerű bűnpártolás.
Engem személy szerint nem érdekel már, hogy ki követte el a képviselőverést.
Az összes azonosító nélküli rendőrt aki ebben az akcióban részt vett gyorsított eljárás keretén belül elítélni, mintha személyesen ő követte volna el a bűncselekményt + kirúgni.
Ennyi. Rohadjon meg az összes.

Samott 2009.12.19. 10:16:16

@zulu: Te nem vagy normalis... :) Mindenhol elofordulhat az, hogy nehany rendor nem ugy viselkedik ahogy kellene (Rodney King mond valamit?), csak normalis orszagokban elszamoltatjak a felelosoket. Itthon nem, es ezt en is elfogadhatatlannak tartottam. Erre te meg lekomcsizol... :) (ja es rendor se vagyok, se ingerenciam nincs az egyenruhara, es a fizum is jobb egy cseppet mernokemberkent)

Ejoy 2009.12.19. 10:21:18

Rendőrökre nincs vádalku? Nincs belső vizsgálati osztály? Ha megmondod kik vertek, te megúszod!
Aki akkora patkány, hogy védtelen embereket üt-vág és/vagy a bíróság alőtt hazudik, az akkora patkány is, hogy befújja a többit a saját mocskos bőrét védve!

Ezek a "rendőrök" itt járnak közöttünk, "szolgálnak és védenek" erre mit lehet mondani???

gonosztojás (törölt) 2009.12.19. 10:33:00

Nem lesz elszámoltatás, mert a rohamrendőrök kellenek majd késő tavasszal a Fidesznek a jobbikosok verésére..
Aki szokás szerint a várost fogják aprítani a Szijjártó által bejelentett megszorítások miatt...
Sok balfasz..

gonosztojás (törölt) 2009.12.19. 10:36:44

Amúgy meg anno mikor Újpest-Fradira mentem, belekomnbináltam a gumibotozást is.
Aki kiment balfaszkodni sötétedés után 2006-ban, kombinálta volna bele a gumikolbászt a kirándulásba.

2009.12.19. 11:30:40

@Samott: "fizum is jobb egy cseppet mernokemberkent"

Látod, mondtam én, hogy akinek nem tetszik ,az menjen villamosmérnöknek! ;-)

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2009.12.19. 11:43:25

Ez vérlázító. Hónapokkal ezelőtt kommenteltünk erről a két faszfej bűnpártolóról - bár azt gondolom, hogy nem is csak pártoltak, hanem utasítottak - még a nevüket is leírtuk. Most már nem csak a rendőrség írta le magát, hanem az ügyészség is.
Én is egyet értek a kollektív számonkéréssel - és azon belül a vádalkuval. De ebbe a kollektív csapatba sok szeretettel várom azokat az emberi aljadékokat, akik az események után kiröhögték az összevert kollégájukat és "mártíriusz"-nak gúnyolták. Akkor is ha nekem is tenyérbemászó ez a Révész gyerek. Ilyet EMBER nem csinál...

Atisz 2009.12.19. 12:04:42

A rendőrség összezár, mint az MSZP. Vádalkut kellett volna ajánlani és keményebb büntetéseket kilátásba helyezni, úgy talán daloltak volna.

gonosztojás: nem "balfaszkodni" mentek ki az emberek, hanem részben egy nagygyűlésről tartottak hazafelé, részben pedig esti budapesti sétán vettek részt. Ne magadból indulj ki.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2009.12.19. 16:22:06

Nemrég volt egy sztori mi szerint eljárás folyik egy rendőr ellen, aki megölt a pénzéért egy arab pénzváltót.

Eszembe jut erről egy fiatal rendőrgyerek, akivel kb 10 éve vonattal utaztunk együtt egy fülkében. Végigkártyáztuk az utat, és beszélgettünk. Nos, ő kijelentette: ha tudná hogy épp egy-két millió dollár van valamelyik pénzváltónál, gondolkodás nélkül kinyírná és lelépne az országból.

A másik dolog amit mondott a gyerek, hogy senki nem hivatástudatból megy rendőrnek. Hanem azért mert elég jól meg lehet belőle élni. És nem a fizetésre gondolt.

na__most__akkor 2009.12.19. 16:55:58

1. Jól van gyerekek, rúgjatok csak ki nyugodtan minden rendőrt, aztán csináljatok új rendőröket érettségizetlen cigányokból. Az lesz a nyerő. A jobbik is azokat támogatja. Vagy nem?
2. AKÁRMILYEN rendőrség szétoszlatja a csőcseléket, amennyiben megmondják nekik, hogy ki az. Majd az új fideszkormány jól megmondja. Mert nekik kell majd megmondani. Csak azt nem tudom, a saját csőcselékkel mit a F@$2T tudnak majd kezdeni.
3. Valaki írta (az ékezeteket persze kijavítottam mint afféle magyar)
"erre csak azt tudom mondani, hogy magÁnak keresi a bajt az, aki utcÁra megy akkor amikor a csÜrhe meg a rendŐrÖk az utcÁn vivjÁk a harcaikat. Ahol fÁt vÁgnak, ott hullik a forgÁcs"
Igaza van. Én éppen arra jártam akkoriban, és elkerültem a bajt. Messziről. Nem dicsekvésképpen, de szerintem több eszem van, mint a mai politikusoknak. Nem nagy kunszt, nem nehéz AZT a szintet elérni vagy túlszárnyalni, ahogy látom.
4. Jogállam? Európa? Attól függ, mikor nézel oda. Mnden államnak megvan a saját szemete. Amikor éppen azokat verik, akkor lehet visítozni. Két ilyen eset között meg tombol a demokrácia.
Mi, magyarok, nem vagyunk se jobbak, se rosszabbak.
Remélem.

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2009.12.19. 17:05:40

Másrészt ezt a nyomorult cikket csak azért lehet kommentelni, hogy legyen egy kis rálátásuk az oldalt figyelő elvtársaknak az ezzel kapcsolatos közhangulatra. Egyfajta szonda(ipsos).

Szóval itt és most elmondanám, hogy szerintem a zsidók miatt van minden. Mint az közismert, el akarják foglalni Magyarországot, hogy itt élhessenek és szaporodhassanak tovább a világ ("gojok") által nekik fizetett csekélyke hitelkamatokból. Úgy gondolják, az elsivatagosodás, globális felmelegedés és permanens antiszemitizmus miatt kényelmetlenné vált Palesztínát felcserélik egy kellemes adottságokkal rendelkező európai tájra, ahol változatos klíma, tiszta víz, gazdag termőföld és Jahve igérete várja őket. Ez lesz az igazi Kánaán, akárki meglássa.

Mindehhez persze semmi szükségük magyarokra. Ezért prioritást élvez minden olyan cselekedet, ami a magyar nép gazdasági, erkölcsi, kulturális lezüllesztését előmozdít(hat)ja, akár a legkisebb mértékben. A magyarok gyermekvállalási kedvének minden lehető módon történő csökkentése nemcsak kívánatos, hanem szükséges és elkerülhetetlen. Az igazi megoldás azonban a roma származásúak szaporodásának előmozdítása, hogy a felnövekvő nemzedék készen álljon a kiválasztott nép tagjainak méltó kiszolgálására.

---------

Kijelentem hogy fenti soraimat szándékos rosszindulatból írtam, semmilyen értelemben nem felelnek meg a valóságnak és önként kényszer nélkül visszavonom mindet. Kijelentem hogy nem a moszad tagjai szorítanak pisztolyt a halántékomhoz. Én szeretem a kiválasztott izraelitákat!!!

Tóth Ágas 2009.12.19. 17:06:25

jövőre jön az ezért is bőven megérdemelt bukás.. de nem akármekkora. ebből már nagyon nehéz lesz felállni. az a valószínűbb, hogy politkai szempontból végleg bekrepál az ún. baloldal. hihi

Francia 2009.12.19. 18:04:08

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi:

Azt hiszed, eredeti vagy?
Leginkább seggfej.
Ha érdemben nem szólsz hozzá, legalább ne zsidózz, cigányozz.
Barom.

wip 2009.12.19. 18:46:52

zulunak és a többi hasonszőrűnek mondanám,ha értenék, hogy nem vagyok Mszp-s, és rühellem a Fidesz és Jobbik csürhéjét is. Elég ennyi, vagy még részletezzem?A témáról annyit, hogy mikor a csürhe elkezdre a tombolást,akkor az első "emberekre", aki 2006.szeptember 19.-én betört a MTV-be célzott lövést kellett vona leadni a lábukra, és ennyi!Az a szélsőjobboldali köpedék.aki ilyent csinál.az nem méltó arra, hogy embernek nevezzék!Ha ne adj'Isten ezek hatalomra kerülnek, Magyarországnak már nem lesz helye a térképen...

wip 2009.12.19. 18:52:49

töthágas,magának csak a "jobboldali" Márai Sándort tudom idézni:" a legtisztességesebb jobboldal mögött is ott ólálkodik a gumibotos,bikacsökös verőlegény..."Ha ezt akarja, lelke rajta, hihi...Majd akkor is nevessen, ha a maga családja kerül sorra,hihi...

hedgehog2 2009.12.19. 19:05:55

@Samott: Normális vagy? Melyik országban laksz?

hedgehog2 2009.12.19. 19:09:42

@wip: Ez a csürhézés eléggé szélsőséges álláspontra utal. Esetleg SZDSZ-es vagy? Szerencsére már nincs sokáig ez a szélsőbalos képződmény.
süti beállítások módosítása