Az ORFK is vizsgálja a Túlkapásokat

2008.10.29. 22:21

Az Index-könyv egyik képén látható vadászpuskás, símaszkos férfi nem visel rendőregyenruhát.

>>> Gaudi Nagy Tamás túlkapásai

 

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr81739537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amorf 2008.10.30. 00:49:57

"Az Index-könyv egyik képén látható vadászpuskás, símaszkos férfi nem visel rendőregyenruhát."

Hubazmeg, ez aztán vérforraló.

Milyen jó kis jobbos csapat verődött össze az Indexnél: Bodoky, Bogád, Gazda... Bogád úr rendőri elvezetésének igaz történetéd nem akarod felgöngyölíteni? Gondolom nem. Pedig ott voltam, tudnék mesélni? :) Ja,hát az gondolom nem illene az új irányvonalba...

freehckr 2008.10.30. 01:06:15

"Milyen jó kis jobbos csapat"

LOL. Hát nem lehet minden bokorban egy Partizáninfó. :) Ott a kapcsolat.hu, ha egy kis "hazai ízekre" vágysz, bár ott a kommentelők összes intelligencia hányadosát egy kezemen össze tudnám számolni... de van akinek ez tetszik, pl. Gréczy, vagy Andrassew elvtársaknak. :) Nekik ráadásul van egy "hivatásos" bloggerük is, bár ha jól tudom, annak lenne éppen más elfoglaltsága is, tekintve hogy emellett miniszterelnök is, persze ha két "chartázás" és néhány poszt között marad rá ideje... :)

balance 2008.10.30. 01:14:39

Ezek a "rendőrök" profik, évekig tanulnak jogi és gyilkolási alapismereteket.Ne gondolja senki, hogy maguktól hülyék.

lifelike 2008.10.30. 01:15:40

egy rendoron legyen egyenruha, azonosito, meg minden
foleg ha puskaval lovoldoz a nepre, akinek az adojabol el
ennyi erovel barki odamehetett volna egy fekete bukosisakban, elvegyulhetett volna a rendorok kozott es eles loszerrel halomra lohette volna a varost

erdemes lenne kicsit korlatozni a rendorseget mar, mert nagyon lazak, azt hiszik valami kiskiralyok
kozben amit csinalnak egy nagy szar, tobb kozottuk a bunozo es a korrupt mint a tiszta

polgari szervezeteknek kell kuncsorogni hogy valami kis rendet csinaljakan mar a szervezetben
ez a verlazito

elnyomas
rendorallam

Gyulimali 2008.10.30. 01:33:05

Szerintem meg Fotosopp.
De télleg. Jó munka, de fotosopp.

kM 2008.10.30. 02:40:48

Az események leírásakor nem lehetne mellőzni a "sajnálatos események" szóösszetételt?

molaris 2008.10.30. 02:52:59

Egy darabig elvizsgálódik, és konyec.

., (törölt) 2008.10.30. 03:53:26

Mé' Mi történt 2006.okt.23-án?

., (törölt) 2008.10.30. 03:53:43

Mé' Mi történt 2006.okt.23-án?

Nyugi 2008.10.30. 05:28:48

Hibáztak a rendőrök.
Sajnos nem lőtték le azokat akiket kellett volna.

stockerer 2008.10.30. 05:42:19

Kedves Gyulimali!

Kérésem van az alábbi kijelentésed hitelességével kapcsolatban:
"Gyulimali 2008.10.30. 01:33:05
Szerintem meg Fotosopp."

Volnál szíves feltenni valahová (ellenőrzés végett) az állításodat igazoló kinagyításokat és a hozzájuk fűzött, - a Photoshoppingolást alátámasztó - szöveges magyarázatokat ?

Gyulimali 2008.10.30. 06:45:08

Kedves Stockerer!

És mondd meg kérlek, hogy egy 450x283 pixel felbontású képen mit lehet látni vajon abból?
Nekem annyi tűnt fel, hogy az illető ruhájának, de főleg a fegyvernek a fényviszonyai mintha nem stimmelnének a környezetével.
Ezen felül az emberünk mögött szorosan balra álló rohamosztagos pajzsának alsó, nem átlátszó részén nem látom a visszatükröződését.
Egy teljesen szubjektív meglátás pedig az, hogy furcsán fogja azt a puskát.
Ettől függetlenül még akár igazi is lehet, de nekem az volt az első benyomásom, hogy nem az.
És szeretném most az elején leszögezni, hogy akár igazi ez a kép, akár hamis, én magam mélységesen elítélem az akkori eseményeket, és a "sajnálatos események" kifejezéstől pedig kifejezetten hányingert kapok. Ami akkor történt az egyértelműen arra irányult, hogy megfélemlítsék az embereket. Ráadásul az egész felsőbb utasításra, és közvetlen irányítással történt.
Részemről ezzel a téma le is van zárva.

rio 2008.10.30. 07:31:11

gyulimali --> kedvesem, szakmád micsoda, ohgy ilyen határozott véleménnyel vagy?
450x283 pixel? biztos nem 3000x2000-ről lett lebutítva. ez egy. a melósruhás nemrendőr pedig tökéletesen beleillik a környezetébe, a tükröződés a helyén van. a puskát bénán fogja, ehhez nem értek, nem tom hogy kell puskát fogni, te biztos. a fényviszonyok szintén rendben, ráadásul csak a kabátkája nem egyen, a nadrág ugyanolyan mint a többinek.
ha nem értesz a fotó-retushoz, akkor ne okoskodj, ha meg igen, légy egy kicsit kevésbé részrehajló. egyértelműen NEM montázs.

Daniboy 2008.10.30. 07:50:07

Szerintem pedig egy ekkora képnél simán megállapítható, hogy photshoppal készült-e!
Kedves Gyulimali, egyértelműen nem! Én a magam részéről 400%-os nagyításban néztem végig a vitatott alakot, photoshopnak semmi nyoma se benne, se körülötte! 1. Furcsán fogja a puskát: nem fogja furcsán, blak kezével marokra fogja, jobb kezével megtámasztja (a jobb keze valószínűleg már elfáradt az egész napos céllövészettől).
Fényviszonyok: semmi baj a fényviszonyokkal. A csoport nagy része hátrébb áll, árnyékban. Elől ketten állnak, a vadászpuskás, valamint tőle jobbra a pajzsos, mindketten ugyanolyan megvilágításban.

AZ egésznél nagyobb baj, hogy ez kérem rendőregyenruha, csak elég vacak állapotban, szitázott rendőrség felirat (ami a képen 3 alakon látható) nélkül. A pajzsos alak ugyanilyen kabátot visel (mellkasán szitázott rendőrség felirattal), csak nincs ennyire kifakulva: 1)ugyanolyan ferde cipzáras zsebeik vannak 2) Mindkettőnek van köldökmagasságban egy rondán oda nem illő patentje, csak emberünknek félig takarja a puskája (191/176-os pixel körül, közvetlenül a hühelykujja fölött) 3) A bal karján látszik a rendőrségi alakulatjelvény széle (238/174-es pixel körül).

Szerény összegzett véleményem: 1. Gyulimali ne beszélje sületlenségeket. 2. Bodoky kollega jobban odafigyelhetne a felhasznált képekre. 3. Az ilyen rendőrt be kellene csukni, mert a) lövöldöz az állampolgárokra fényes nappal (a "parancsra tettem" már Nürnbergben sem jött be, 1947-ben) b)nem visel semmilyen azonosítót (a "parancsra tettem" erre sem jött be senkinek 1947-ben Nürnbergben.) c) mert ilyen szakadt ruhában az utcára képes menni szolgálatba. Számoljon már el a ruhapénzével!!!

titok84 2008.10.30. 08:02:42

Egy msáik érdekességre hívnám fle a figyelmet: ez az egész ügy miért maradt ki a tegnapi/mai híradásokból?
Akinek voltak kétségei Fletó zsenialitását illetően, gondolkozzon el. Ő lett a "válság hőse", ilyen "mellékes ügyeket" meg simán távol tart a nyilvánosságtól.
És még valami: talán figyelmetlen voltam, de önmagában a vadászpuska egy rendőr kezében, az OK?

Ringlósztár 2008.10.30. 08:05:14

Gusztustalan az, ahogy a rendőrség viselkedett, ennél csak ez a szar zindexes reklám gusztustalanabb, ahogy nyomják a fideszes propagandakönyvet.
Amire G. N. Tamás hívatkozni hajlandó: na az gáz.
Remélem a lelkiismeretes terrorista történetét is feldolgozza valamelyik kifutófiú, aki a dunatvvel egyetértve megállapítja a lefoglalt pirotechnikai eszközökről, azok maximum pukkantak volna.
Csak egyszer pukkannának olyankor, amikor szerelik össze!

Daniboy 2008.10.30. 08:05:18

Titok84,
Szerintem ez az a "civilizált" eszköz, ami "csak" gumilövedéket lő, és amivel kilőtték jópár ember félszemét!

Zozi 2008.10.30. 08:23:25

Gyulimali, te tuti rendőr vagy, ráadásul az okoskodósabbik, majomhoz közelebb álló fajtája! A meggyőződésed és a helyesírásod is erre enged következtetni. :D

Bűn nem marad büntetlenül, és ezek a vadparasztok, akik 2006-ban a nyílt utcán lövöldözték ki honfitársaink szemét, meg fogják kapni méltó büntetésüket, csak még nem érkezett el ennek az ideje.

Apropó! Az, hogy a rendőrállat maszkot húz még nem biztos, hogy nem kell majd felállnia a Fő utca 70-78 címen, amikor azt hallja: I. rendű vádlott álljon fel!
A bíróságon egyébként a rendőr is összemegy. Épp a minap tapasztaltam. Az öltönyük 3 számmal tűnt csak nagyobbnak, úgy összement a két bátor legény. Ellenben most nem viselt maszkot egyik sem.

További bátorságpróba januárban...

Megoldó 2008.10.30. 08:24:43

"Az Index-könyv egyik képén látható vadászpuskás, símaszkos férfi nem visel rendőregyenruhát."

Vaksik kedvéért: ez a bevetési ruha látható a könyvet reklámozó oldalképek egyikén is.

Zozi 2008.10.30. 08:34:50

Egyébként szerintem az a vadászpuskás alak szerintem Fecó, csak mint Mátyás, az igazságos, álruhában jelent meg. Kéretik megnézni, hogy a maszk alól mekkora ormány villan elő. Nagyobb, mint a Bazilika kilincse, pedig az sem kicsi. ;-)

Ezért nem ismeri fel senki, emiatt nem találják.

Különös ismertetőjele: Az orra akkora, hogy a gazdasági válság következtében egy kormánypárti cukrász is sírva rakná tele a mi Fecónknak fagyival.

fecsa 2008.10.30. 08:38:06

A vadászpuskát én sem értem, hogy mit keres a zsaru kezében, lehet lazák a zsaruk, korruptak, de ugyanakkor nagyon meg van kötve a kezük, képébe röhög ez a sok idióta forradalmár. Keményen lépjenek fel a zsaruk ha balhé van, viszont nagyon keményen büntessék meg őket ha hibáztak. De ne ez ilyen mondvacsinált jogvédői indokok alapján.
Engem nem találhatott volna el a vadászpuska golyója. Miért? Mert nem voltam a balhézók között ...

joeramirez 2008.10.30. 08:43:12

Gyurcsány Ferenc egy gyáva beszari ember, aki már hatalomra emeltetése első évében is csak mesterlövészekkel védetve mert kiállni március 15-én a Nemzeti elé, pedig akkor még két évre volt az öszödi beszédétől !

Azóta is tart az emberek megfélemlítése, de legjobban Feri fél mindenkitől, aki 40 testőr nélkül sehová sem lép...

nyuszómuszó 2008.10.30. 08:43:24

Akiket a rendőrök elvertek anno megérdemeltél.
Ugyanúgy mint utána bármikor.
Ennyi.
Le a sok csuklyással, addig ütni őket amíg mozognak.

Kangörény 2008.10.30. 08:53:09

A szabálytalanul garázdálkodó rendőröket börtönbe kell zárni. Közvetlenül a molotov koktélokat dobáló majmok mellé.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.10.30. 08:59:37

És a háttérben a fehér sisakos, az ki? Közlekedésis tömegoszlató?

Zozi 2008.10.30. 09:00:29

Rövidesen bevezetik az online csoportosulás tilalmát is és akkor majd jaj lesz a rendőröktől eltérő véleményeket alkotóknak.

nyuszómuszó: nem értem pontosan milyen csuklyásokról beszélsz, azokról, akiknek a csuklyán volt egy rohamsisak is, vagy azokról, akiken csak a csuklya volt?

Medve 2008.10.30. 09:12:59

A puskás fickó valódi. Láttam.

Medve 2008.10.30. 09:18:26

Amúgy nem balhézni voltam kint anno. Csak látni szerettem volna a valóságot, és így nem kell most találgatnom, hogy photoshop-é? Nagyon sokan nem balhéztak, de akkor, és azóta is van egy fajta ember kint, aki balhézik, talpig turulba-bakancsba öltözve, mondván, ő hazafi. Én azóta nem mentem ki. Teszem a dolgom itthon, mert a haza belül születik. UTÁNA lehet az utcára menni. Addig csak értelmetlen huliganizmus.

Wuff 2008.10.30. 09:19:15

"nyuszómuszó 2008.10.30. 08:43:24
Akiket a rendőrök elvertek anno megérdemeltél."

Két SZDSZes ismerősömet is megverték és letartóztatták. Pedig ők csak egyzsrűen ott laktak, ahol a balhé volt. Ők is megérdemelték? Kretén.

Ringlósztár 2008.10.30. 09:41:51

Zozi!

Ferencnek kell is a védelem, mert olyanok vagytok, amilyenek. Pl. bombát gyártotok.
Nekem nem kell. Feri sem és Ti sem.
Egyformák vagytok a szememben.

MC Slejmi B 2008.10.30. 09:43:05

"nyuszómuszó 2008.10.30. 08:43:24
Akiket a rendőrök elvertek anno megérdemeltél."

sajnos nem. ezekszerint téged se vertek el pedig megérdemelnéd

Ringlósztár 2008.10.30. 09:45:11

Nem olvastam ezt a könyvet, de gyanús, hogy zindex címlapján promótálják, mégis csak 31 komment.
Abból is kettő az enyém.
Nehéz lesz ebből megélni.
TWÁ-ra már 200-an kattantak volna :).

BKM 2008.10.30. 09:53:19

Szerintem ez a fickó a mi Fletónk álruhában!

z 2008.10.30. 10:19:07

Undorító ,hogy a rendőri brutalitást,a rendőrők tömeges és szervezett jogsértését az index nem tusolja el!!!!
Mi ez már lassan demokrácia? Független sajtó?? Tisztességes országban a sajtó a kormány alá van rendelve!!!

/kedves megbomlott elméjű msz(m)p-s szavazók, kérlek kapjátok be, és aztán próbáljatok meg demokráciában élni :)/

én58 2008.10.30. 10:22:14

"Révész felszólalására válaszul Juhász Gábor a maga rendkívül cinikus módján elismerte hogy valóban aggodalomra ad okot, hogy a mai napig nem derült ki [3], pontosan mi történt képviselőtársával két évvel ezelőtt. "
Az a baj, hogy tényleg ilyen gátlástalan mocskok, mind. Ezért juthattunk idáig!

travis 2008.10.30. 10:23:37

nyuszómuszó,

Téged kéne ütni, még a mentőben is.

JustMeee 2008.10.30. 10:31:31

FeCsa:
Nem kellett balhésok közt lenni ahhoz, hogy megkapd a magadét... Elég volt, ha egy kávézóban ültél azon a környéken... Golyót ugyan nem kaptál, de nem szabad lábon töltötted az éjszakát, az tuti...
Tudod: Rossz időben rossz helyen... csak kár, hogy a rendőröknek már ennyi is elég...

papamaci1 2008.10.30. 10:34:44

Index jobbos ?
L.O.L.

papamaci1 2008.10.30. 10:47:57

Mellesleg: hol zsarnokság van, mindenki szem a láncban......

yess 2008.10.30. 11:27:18

Yess, korlátoznék már de erősst. Anno domino ha egy cigány meglátott egy csendőrt, bepisilt, ha meg is szólította helyben defekált, és nem akadt senki aki szegénynek a jogaiért kiállt volna. Olvasd el életéről író Lakatos Menyhértet.

Anno domino 2006 'események' közben realtime beszélgettem egy Pestközeli rendőrrel, és egyszerűen bevallotta, h félnek, nem kicsit, h felrendelik-e őket, vagy nem. És az ő emberi jogaikat sem védte senki. Nem attól félt, h be kell avatkozni, hanem attól, hogy szabad-e neki mondani, h 'tüntető úr szivekedjék'.

Anno domino ujjan frappáncsan fogalmazódott meg - és tanultuk, hogy MINDEN állam erőszakszervezet, hogy az itteni nyáltépésnek semmi értelme. Melegen remélem, hogy senkit nem fognak felelősségre vonni. Félni a rendes embernek sohasem kellett, és azok aránya, akik ártatlanul szenvedtek sérelmet, elenyésző. (Ámerikában melyik ártatlan utas nem bassza terpeszbe kezét-lábát, ha 'megkéri' a rendőr?)

Igen, tartani szeretnék a rendőrtől, respektálni a megjelenését, és automatikusan lehalkitani kicsit a hangomat, ha kicsit be is vagyok csípve.
A majomfalkában se lenne rend, ha a vezér néha nem csapna oda. Olyan sűrűn, ahogy rendbontás van.

z 2008.10.30. 11:39:03

yess 2008.10.30. 11:27:18

Az hogy szeretsz bepisálni az a te dolgod ,de ne dicsekedj vele!:) /amúgy ha 5 év alatt vagy ,akkor nem olyan nagy ügy:) /

kék fény 2008.10.30. 12:04:00

Egyenruhám tiszta
nincsen rajta folt
a becsületemen
annál inkább volt
ezért lettem karhatalom!

Tiszta az én szakmám
tiszta a lelkem
a koncerten egy kölyköt
félholtra vertem
kaptam érte kitüntetést
én büszkén hordom
a dolgozó népet szolgálom!

Tudja már a város
én vagyok az úr
ahová lép lábam
a fű is kipusztul
nyitva tartom a szemem
az utcát koptatom
A dolgozó népet szolgálom!

Kezem között tartottam én
majd a fél várost
két hét múlva befejezem
a nyolc általánost
ennyi ésszel mit kezdek
még nem is tudom
A dolgozó népet szolgálom!

Nem baj, hogyha ártatlan
az akit verek
az se baj ha öregember
vagy éppen gyerek
nem is tudom néha
hogy miért rugdosom
A dolgozó népet szolgálom!

Sokan nem szeretnek
pedig jó ember vagyok
Veséden a gumibottal
nem hagyok nyomot

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.10.30. 13:14:02

Aki jobbos propagandának tekinti ezt a könyvet, az gondolkodjon el azon, hogy még megérheti azt, hogy jobbos kormány kerül hatalomra, és ugyanez a rendőrség fog vele szembe állni.

Az, hogy miért is tüntettek, tök mindegy. Hülyeségért, hülyék? Előfordul jobb helyeken is, hát még nálunk.

titok84 2008.10.30. 16:53:53

fecsa,
egy csomó ember kapott golyót, verést, aki szintén nem balhézott, még csak nem is tüntetett. Volt, aki gyrosért ment le, volt, akit egy presszóból rángattak ki, egy kanadai üzletember sétálni indult.
Ne haragudj, de engem felháborít ez a megjegyzés, s gondolom azt is, aki szemét vagy épp az ujjait veszítette el, pedig egy könyvet sem emelt fel, csak rosszkor volt, rossz helyen.
A TV-székház felgyújtóira nem lőttek, viszont fizették a kajájukat a közeli ABC-ben...

fecsa 2008.10.30. 18:49:04

Tény, nem fogalmaztam túl konkrétan. Akik nem voltak aktív részesei a balhénak, azokat sajnálom, erre írtam, hogy büntessék meg keményen a jardokat. De nekem ne siránkozzon egy "forradalmár" se ha éppen golyót kapott ...

Daniboy 2008.10.30. 19:43:20

fecsa,
A szomszédomban lakott egy 55 kilós (vasággyal) tanítónő, aki az ominózus estén a művészetek palotájából tűsarkú cipőben és kiskosztűmben sétált egy hangverseny után a dunaparton az Erzsébet híd felé (teljes tudatlanságban az ott folyó eseményeket illetően), hogy buszra kapjon, amikor rárontott egy csapat rendőr, földreteperték, a dunába dobták a ridiküljét, megbilincselték és becsukták 3 napra. 2 évebe telt, mire kimondták, hogy ez jogtalan volt. A rendőrök természetesen nem kerültek elő.
Abban egyetértek, hogy a huligánoknak gumibotot, de aki rendőrnek nevezi magát és közben ilyet elkövet, az rosszabb a huligánnál, az közönséges legalja bűnöző. Ideje, hogy az ilyeneket kidobják a rendőrségtől, és megmaradjanak a tisztességes rendőrök (van ilyen!).
Persze attól is hányingerem van, ha a rendőr keményen fellép egy VALÓDI BŰNÖZŐVEL szemben, mire a rendőrt hurcolják meg (ennek a mintapéldája, amikor a biciklilopáson ért etnikumival betolatták a lopott biciklit a kapitányságra, mire a jogvédők nyüszíteni kezdtek, hogy ez megalázó, kirúgni az ilyen rendőrt. Ebben az esetben a jogvédőt kell kirúgni, a tolvalynak pedig gumibotot!)

Daniboy 2008.10.30. 19:45:25

bocsánat, természetesen tolvajt akartam írni. Tolvaly a TV2 vezérigazgatója volt...

play_off 2008.10.30. 21:37:54

"Zozi 2008.10.30. 08:34:50
Egyébként szerintem az a vadászpuskás alak szerintem Fecó, csak mint Mátyás, az igazságos, álruhában jelent meg. Kéretik megnézni, hogy a maszk alól mekkora ormány villan elő. Nagyobb, mint a Bazilika kilincse, pedig az sem kicsi. ;-)"

Teljesen igazad van. Itt a nagyítás:

kepfeltoltes.hu/081030/gyuf_mask_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

lakos 2008.10.31. 13:49:25

A rendbontókat, a várost rombadöntőket, az emberek életét, egészségét veszélyeztetőket kötelező mind példásan elítélni MINDKÉT OLDALRÓL.

Ha a karhatalom bűntettei következmények nélkül maradnak, akkor az aláássa az államhatalom eme szerveibe vetett minimális bizalmat is. Teljesen jogos kifejezésekké válnak a rendőrállam és hasonló jelzők a jelenlegi hatalomra.

fantaboy69 2009.04.18. 21:04:23

@kék fény: gratulálok neked. Élvezz a gatyába.
Mi a fasz ez? a magyar zárda óh bocs gárda belépő versikéje.
szánalmas szar vagy, kösd fel magad, egy marhával kevesebb!
süti beállítások módosítása