A Magyar Villamos Művek Zrt. többszöri sikertelen próbálkozás után az elmúlt napokban kikényszerítette, hogy „a másik fél” az MVM Csoport tulajdonába adja azt a horvátországi szállodát, amelyet nagyjából egymilliárd forintért vettek bérbe egy bizonyos „Mrs Istvan Kocsis” tulajdonában álló, offshore hátterű cégtől másfél éve, az előző vezérigazgató, Kocsis István idején. Az MVM szerint ezzel nem térült meg teljes mértékben a szállodaügyletből fakadó kár, és a Kocsis idején szerződött más offshore hátterű cégek továbbra is eurómilliókkal tartoznak az állami vállalatnak.
MVM-milliárdok offshore cégeknek VIII.
Megosztás:
2009.07.24. 14:28
69 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr491266007
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ménemá 2009.07.24. 15:51:55
Kiváncsi Vagyok mikor akasszák fel ezt a szemétládát?
bitfighter 2009.07.24. 16:04:26
Azért az MVM is aggódhat, lehet, hogy nemsokára a volt tulajdonosok "jóvoltából" leég az egész szálloda.
Che Pel (törölt) 2009.07.24. 16:06:36
Lámpavasra a rohadékokat!
kogito 2009.07.24. 16:09:30
@Ménemá: nem helyeslem a halálbüntetést !
1. addig kellene tekertetni vele egy dinamót, amíg vissza nem termeli áramban az ellopott értéket és a kamatait
2. azután egy riksa elé fogni, és beállítani egy buszvonalra, amíg le nem dolgozza a BKV-nak okozott kárt.
3. és mivel a lopott vagyon is öröklődött volna, öröklődjön a ledolgozandó büntetés is :)
1. addig kellene tekertetni vele egy dinamót, amíg vissza nem termeli áramban az ellopott értéket és a kamatait
2. azután egy riksa elé fogni, és beállítani egy buszvonalra, amíg le nem dolgozza a BKV-nak okozott kárt.
3. és mivel a lopott vagyon is öröklődött volna, öröklődjön a ledolgozandó büntetés is :)
Lacapc 2009.07.24. 16:11:48
sajnos a vérkorrupt bkv (antall attila ügyei)megtalálta a foltját: mr-mrs kocsist. persze csipkerózsika álmából serkenő demszkyt semmi felelősség nem terheli.
no comment...
no comment...
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.24. 16:12:18
Nyilvánvaló. Túl sokat lopott, és nem hajlandó befizetni a szétesőben levő SZDSZ szatellitvállalkozásának a számlájára. Ezért nem tolják félre azonnal, mert félnek, hogy egy kicsit se ad.
Che Pel (törölt) 2009.07.24. 16:18:01
@min0rity r3port:
Inkább attól félnek, hogy akkor kinyitja a száját!
Inkább attól félnek, hogy akkor kinyitja a száját!
burian 2009.07.24. 16:22:29
100000 év sitt. Segbekúrós börtönben.
Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.07.24. 16:24:10
Érdekes, ahogy az elvtársak és elvtársnők ügyletei a felszínre bukkannak. Lenyűgöző az a szellemi mélyrepülés, ami ordít ezekről az ügyletekről (családtag nevén az offshore, semmi offshore láncolás,..). Várom, mikor kerülnek sorra Kapolyi, Gyurcsány és tsa.-i ügyletei. Remélem, a vagyoni elszámoltatás se marad el ezekben az esetekben - kárenyhítési és példa statuálási célzattal.
Elvtársak, kezd elfogyni a levegő?
Elvtársak, kezd elfogyni a levegő?
soska71 2009.07.24. 16:29:18
Megint előjön ez a hír és nem értem, miért nem feszegeti senki a lényeget?
Ezek az emberek (Kocsis) strómanok. Odarakják őket és ők főleg végrehajtanak. Eléggé nyilvánvaló, hogy a nagy állami cégek pénzszórása mögött megint csak a pártfinanszírozás sötét bugyrai húzódnak meg.
DE: miért nem kéri senki számon a politikai felelősöket? Pl. Hagyó Miklóst? Most eljátsza, hogy megingott a bizalma, miközben épp ő nevezte ki. Csak felszínre kerültek az általa ismert dolgok és el kell varrni a szálakat, elvitetik Kocsissal a balhét, majd kap más szép és komoly megbizatást (javasolnék egy MÁV felügylőbiz. tagságot, ott még nem volt és találkozhatna az elődjével, Aba Botonddal is)
Szóval kik rakták oda ezt az embert? Ők viselnek valamilyen felelősséget?
Ezek az emberek (Kocsis) strómanok. Odarakják őket és ők főleg végrehajtanak. Eléggé nyilvánvaló, hogy a nagy állami cégek pénzszórása mögött megint csak a pártfinanszírozás sötét bugyrai húzódnak meg.
DE: miért nem kéri senki számon a politikai felelősöket? Pl. Hagyó Miklóst? Most eljátsza, hogy megingott a bizalma, miközben épp ő nevezte ki. Csak felszínre kerültek az általa ismert dolgok és el kell varrni a szálakat, elvitetik Kocsissal a balhét, majd kap más szép és komoly megbizatást (javasolnék egy MÁV felügylőbiz. tagságot, ott még nem volt és találkozhatna az elődjével, Aba Botonddal is)
Szóval kik rakták oda ezt az embert? Ők viselnek valamilyen felelősséget?
Che Pel (törölt) 2009.07.24. 16:37:28
@koborló:
Szerintem, hiába reménykedsz a vagyoni elszámoltatásban és a főköcsögök lebukásában. Arra azért vigyázni fognak, mert a dominó tovább is dőlhet... Kéz kezet mos alapon egy-két kisebb köcsögöt felnyomnak és kifiléznek, de az igazi megaköcsögök tovább élnek majd, mint hal a vízben!
Szerintem, hiába reménykedsz a vagyoni elszámoltatásban és a főköcsögök lebukásában. Arra azért vigyázni fognak, mert a dominó tovább is dőlhet... Kéz kezet mos alapon egy-két kisebb köcsögöt felnyomnak és kifiléznek, de az igazi megaköcsögök tovább élnek majd, mint hal a vízben!
moncayo 2009.07.24. 16:39:25
Én már látom is Hagyó Miklóst a szálloda parkjában, amint éppen kúrja Dr. Szalainé Dr. Szilágyi Eleonórat, aki felvett 100 milkát végkielégülésnek a BKV-tól (Kocsis cég), majd tovább dolgozik havi 5 milkáért. Mellesleg a hölgy cca. 140 kg., így jó illik Hagyó elvtársa mellé.
vezuv 2009.07.24. 16:42:03
@soska71: Nem akartam hozzászólni a témához, de ezt az utolsó megjegyzést nem tudom figyelmen kívül hagyni. A kulcsszó: stróman. Éppen ezért nincs igazi felháborodás az ügy körül- oknyomozó riporter mellé nem áll ki a politika asztaltverve- mellett döngetve hogy ez borzasztó és ezt a másik oldal csinálja. Pontosan azért nem mert mindketten ugyanilyen - vagy éppen ezen a - strómanon keresztül intézgetik ügyeiket. Én úgy gondolom a legmagasabb pozicíóban lévő stróman ma Bajnai Gordon. Csak szánom azokat akik ma elveket vélnek felfedezni politikai pártok körül és újra és újra elmennek szavzgatni jobbra-vagy-balra. Ki kell nevelni egy új generációt vagy a profikat haza hívni.
Csillary 2009.07.24. 16:49:43
Elképesztő kupleráj lett ez az ország az MSZP-SZDSZ nyolcadik éve tartó kormányzása alatt. Gyurcsány-Bajnai-Kóka-Demszky-Hagyó-Kocsis és társaik statáriális bíróság elé valók. Szemét banda.
flea 2009.07.24. 16:52:02
nézmá, a Tarlós mondott egy olyat, aminek értelme is van.
moncayo 2009.07.24. 16:57:23
@vezuv: Teljesen igazad van. Bodoky itt küzd a Kocsis ügyekkel vagy 1 éve és semmi se történik. Max szegény Bodoky-t üti el majd véletlenül egy villamos, vagy "találnak" a zsebében egy kis kokót.
Nincs egy ügyész, egy rendőr, egy országgyülési képviselő, egy APEH-es, egy vámos, senki, aki hozzá merne (akarna) nyúlni. Pont úgy mint ezer más ügyhöz, az autópályáinktól szinte minden közbeszerzésig. És az is igaz, hogy mindig a hal feje a legbüdösebb.
Nincs egy ügyész, egy rendőr, egy országgyülési képviselő, egy APEH-es, egy vámos, senki, aki hozzá merne (akarna) nyúlni. Pont úgy mint ezer más ügyhöz, az autópályáinktól szinte minden közbeszerzésig. És az is igaz, hogy mindig a hal feje a legbüdösebb.
goldorak 2009.07.24. 17:01:59
vezúvval és soska71-el maximálisan egyetértek. Azt nem értem csak, hogy Gyurcsány miért menesztette Kocsist. a.) vagy azért mert nem fizetett a pártkasszába - ezt kevésbé tartom valószínűnek b.) vagy tényleg rendet akart csinálni de a pártpénztárnokok független hatalmi centrumával nem tudott megbírkózni. Egy ilyen botrány után minden normális országban ennek az embernek minden állami cégben betöltött funkciójáról azonnal le kellene mondania. És az sem mentség, hogy még nincs jogerős bírósági ítélet már a gyanú árnyéka is elég egy ilyen helyzetben. Már önmagában az, hogy egy állami cég kétszer annyi pénzért 2032-ig kibérel egy szállodát a munkatársainak mint amennyit a szálloda ér bizonyítja a hűtlen kezelést. Az pedig, hogy miután kiderült, hogy saját magától bérelte és a helyén maradt a BKV-nál azt bizonyítja, hogy ebből a 10 milliárd forintból minden párt kapott. Nem véletlen, hogy senki nem cirkuszol. ennyi.
Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.07.24. 17:06:46
@Che Pel: Lehet, hogy rosszul látom, de ezeknek az un. "kishalak"-nak a TÖMEGE sokkal irritálóbb, és társadalmilag rombolóbb. Minden társadalomban megvannak a nagy törvény felett állók (Kenedy-klán, Berlusconi, ..), de ezekből még nem következik egy velejéig romlott társadalom KÉPE. Magyarország szerintem a tömeges mutyikba és herdálásba, és nem az egy-két nagyhalba fog belerohadni.És a "ha nekik lehet, akkor nekem mér' nem" mentalitásba.
flea 2009.07.24. 17:08:12
@koborló: na mondjuk pont az olaszokkal annyira nem példálóznék.
Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.07.24. 17:12:19
@flea: Nem pozitív, hanem "reál" példaként hoztam fel őket. Ezzel csak azt akarom alátámasztani, hogy a csalás, mint olyan, nemzetközi. Szerepelhetne itt még Putyin, Sárközy, vagy Helmut Kohl is..
rasd 2009.07.24. 17:13:53
durva...persze köv. nincs nem is lesz.
eschpé 2009.07.24. 17:17:24
Hogy szidták az Antalt ? Maradt volna Ő !!!
Miért tiszták a Nográd Volán buszai ?
A BKV.-é meg hányadék
Miért tiszták a Nográd Volán buszai ?
A BKV.-é meg hányadék
kívülálló 2009.07.24. 17:22:40
Kocsis elvtársnak ennyi a "szaktudása". Ellopni minél többet, minél több állami cégtől.
Ilyen apróságokról, hogy a tettestárs igazgató kap 100 milliót, de mégis ott dolgozik jó pénzért mellette, vizsgálóbizottságokról tud csak értesülni.
Kocsis István tényleg gyakori név, bár éppen azoknál a cégeknél merül fel egy névrokon, ahol nagy pénzek ellopása történik, azért elég gyanús.
Remélem egy ideig nem halljuk már ezt a gyakori nevet. Évekre lecserélik egy számmal. 10625236584-es számú elitéltre.
Ilyen apróságokról, hogy a tettestárs igazgató kap 100 milliót, de mégis ott dolgozik jó pénzért mellette, vizsgálóbizottságokról tud csak értesülni.
Kocsis István tényleg gyakori név, bár éppen azoknál a cégeknél merül fel egy névrokon, ahol nagy pénzek ellopása történik, azért elég gyanús.
Remélem egy ideig nem halljuk már ezt a gyakori nevet. Évekre lecserélik egy számmal. 10625236584-es számú elitéltre.
kívülálló 2009.07.24. 17:25:33
Az átkosban is loptak az üzemekből.
Hazahordtak szerszámot, anyagot mindent. hazahordták a téglát és építettek belőle egy sufnit.
Most az elvtársak elképesztő pénzeket lopnak, de ez nem látszik, mert hordják külföldre.
Hazahordtak szerszámot, anyagot mindent. hazahordták a téglát és építettek belőle egy sufnit.
Most az elvtársak elképesztő pénzeket lopnak, de ez nem látszik, mert hordják külföldre.
Illés Béla 2009.07.24. 17:53:23
@vezuv:Én is egyetértek veled.
Hülye aki azt gondolja hogy van ilyen hogy "jobb oldal/bal oldal".
Megélhetési politikusnak látszó férgek vannak,akik csinálják a bolhacirkuszt az arra fogékony retardáltaknak.
Az egész brigád nyakig benne van,(igen még a "nemhazudós" is)csak az ő főtolvaját másképp hívják.
Itt ez a módi...mindenki kap 10%-ot + pártkasszába a
maradék...és már senki nem akar tudni semmit...
Legyetek üdvözölve ebben a következmények nélküli
fostengerben amit mi Magyarországnak hívunk.
Hülye aki azt gondolja hogy van ilyen hogy "jobb oldal/bal oldal".
Megélhetési politikusnak látszó férgek vannak,akik csinálják a bolhacirkuszt az arra fogékony retardáltaknak.
Az egész brigád nyakig benne van,(igen még a "nemhazudós" is)csak az ő főtolvaját másképp hívják.
Itt ez a módi...mindenki kap 10%-ot + pártkasszába a
maradék...és már senki nem akar tudni semmit...
Legyetek üdvözölve ebben a következmények nélküli
fostengerben amit mi Magyarországnak hívunk.
Nagypipa 2009.07.24. 18:04:16
Ne bízzon senki sem a "törvényes" felelősségre vonásban. Ha lenne ilyen, már láttuk volna, hogyan működik... A törvény arra jó, hogy a csirketolvajt fegyházba zárja: a nagykutyusok szállodát síbolnak maguknak a horvát tengerparton (nocsak: Demszkynek véletlenül nem arra van a dácsája?)
Emberek! Egyszerűen ne vegyetek bérletet augusztus hónapra a BKV járataira! Utazzatok jegy nélkül! Ehhez nem kell összefogás, csak személyes bátorság.
Emberek! Egyszerűen ne vegyetek bérletet augusztus hónapra a BKV járataira! Utazzatok jegy nélkül! Ehhez nem kell összefogás, csak személyes bátorság.
Illés Béla 2009.07.24. 18:06:00
Ja és ennek a féregnek valóban vezetői állás kéne...ha már MVM...vezethetne NAGYFESZÜLTSÉGŰ IPARI ÁRAMOT!
sanyix 2009.07.24. 18:07:50
basszátok meg, senki sem fog börtönbe kerülni, és 5 év kötelet se kap. Vígan él tovább, mert megtehetik! mert ez a birka nép nem kel fel és több százezres tömegben nem folytja vérbe ezt a retek bandát.
Ugyan az a szar évek óta, kiderül ez az, kis hőbörgés, majd elmúlik, és minden megy úgy tovább ahogy eddig... ennyi. kár az energiát pazarolni a hőbörgésre, úgysem lesz semmi.
Ugyan az a szar évek óta, kiderül ez az, kis hőbörgés, majd elmúlik, és minden megy úgy tovább ahogy eddig... ennyi. kár az energiát pazarolni a hőbörgésre, úgysem lesz semmi.
tnt 2009.07.24. 18:28:33
a figyesz nagyon csöndben ül ilyenkor már véresszáj máskor bejátszik....gondolom itt is működik a Mutyi Művek 2.0 és benne van mindenki vastagon, tőkésítik fel a pártokat a választásra....
smartika 2009.07.24. 18:38:30
...anno amikor még a paksi erőmű vezére volt,akkor megvette a bfüredi torta szállót, aztán egyből felújítás, csináltatott liftet mert nem tudott gyalog felmenni..(3v4 emelet) a kis énekes pacsirta
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.24. 18:39:29
Felakasztaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.07.24. 18:40:15
Kinek az embere vagy???
chillman 2009.07.24. 18:48:00
ki kellene csinálni ezt az egész kúrva bagázst!! sittrevágni, benga fekákkal jól seggbekúratni őket és csak aztán kérdőre vonni.. megnézném a szétgyötört arcát ezeknek a tetveknek!
chillman 2009.07.24. 18:51:09
sanyix: remélem nincs igazad mert akkor elvesztünk.. ezt nagyon nem szeretném! a zsidesz bukni fogja a választást a jobbikkal szemben.. remélem meggyötőrhetjük ezt a patkány bandát!
preston 2009.07.24. 18:56:07
@Illés Béla: én veled értek egyet.és a szabadrablás nem a szocik alatt kezdődött, hanem
Antall idején, a privatizációval, a rengeteg állami cég érték alatti eladásával, az Orgyán kormány is ezt folytatta, talán rövid az emlékezetek, de ilyen volt a postabank feltőkésitése, a ,,de ne mi kapjuk a legtöbbet,,
ügye, simicska co ügyei stb. a szocik büne, hogy nem tudtak és nem akartak ezen változtatni.
most majd jönnek a nyolc év kiéhezett,,közeli,, cégek,, amig van mit adni és osztani.
Antall idején, a privatizációval, a rengeteg állami cég érték alatti eladásával, az Orgyán kormány is ezt folytatta, talán rövid az emlékezetek, de ilyen volt a postabank feltőkésitése, a ,,de ne mi kapjuk a legtöbbet,,
ügye, simicska co ügyei stb. a szocik büne, hogy nem tudtak és nem akartak ezen változtatni.
most majd jönnek a nyolc év kiéhezett,,közeli,, cégek,, amig van mit adni és osztani.
Spiro 2009.07.24. 19:26:18
Elolvastam a BKV-s honlapon a Kocsis István egyéb megbizatásait.
www.bkv.hu/bkvzrt/menedzsment.html
Szerintem, ő keveset keres. Ennyi mindennel foglalkozni? Hmmm le a kalappal. Én meghajolok elötte.
Kár, hogy egy nap csak 24 órából áll. Ha egy kicsit hoszabb lenne senkinek sem kellene dolgoznia, mert ő mindent elvégezne. (hogy az ördögbe képes erre? nem alszik? egyszerre több helyen van? a BKV teleportálással is szállít?)
A BKV-s önéletrajzokból, az is kiderül, hogy a nemrég érkezett vezetők nem baloldali delegáltak.
Én is szeretnék már ilyen állást, lécci, lécci, lécci.
Elérhetőség: Itt
Jelige: Nyúljunk már együtt valamit.
www.bkv.hu/bkvzrt/menedzsment.html
Szerintem, ő keveset keres. Ennyi mindennel foglalkozni? Hmmm le a kalappal. Én meghajolok elötte.
Kár, hogy egy nap csak 24 órából áll. Ha egy kicsit hoszabb lenne senkinek sem kellene dolgoznia, mert ő mindent elvégezne. (hogy az ördögbe képes erre? nem alszik? egyszerre több helyen van? a BKV teleportálással is szállít?)
A BKV-s önéletrajzokból, az is kiderül, hogy a nemrég érkezett vezetők nem baloldali delegáltak.
Én is szeretnék már ilyen állást, lécci, lécci, lécci.
Elérhetőség: Itt
Jelige: Nyúljunk már együtt valamit.
sanyix 2009.07.24. 19:55:49
@chillman: igazam van, mert 20 éve ez megy...
szimplalány 2009.07.24. 20:32:04
gratula, Tamás, csak így tovább. és vigyázz magadra
asw24 2009.07.24. 21:04:53
AZIMUT 39 EVOLUTION
2007-es évjáratú, 2 db inborder Cummins 3126 DITA (261 kW) dízelmotorral. Kitûnô állapotú, jól felszerelt motoros jacht. Tároló hely: Punat (HR)
249.000 EUR
Érdeklődni:
jadranhungary@gmail.com
HEHE ezt biztos véletlen .....süllyed a hajó :DD
2007-es évjáratú, 2 db inborder Cummins 3126 DITA (261 kW) dízelmotorral. Kitûnô állapotú, jól felszerelt motoros jacht. Tároló hely: Punat (HR)
249.000 EUR
Érdeklődni:
jadranhungary@gmail.com
HEHE ezt biztos véletlen .....süllyed a hajó :DD
facsipesz 2009.07.24. 21:09:28
Okádnom kell az egész rohadt bandától! A bicska nyílik, pofozkodhatnékja van az embernek. Az MVM-BKV-MÁV-Posta négyesből bármelyiknek az igazgatóit azonnal.
Síkhülyének néznek ezek minket? Ilyen durván még a Fidesz se adta elő, ehhez képest a tokaji bormizéria kispálya.
Síkhülyének néznek ezek minket? Ilyen durván még a Fidesz se adta elő, ehhez képest a tokaji bormizéria kispálya.
tnt 2009.07.24. 22:22:00
a faszinger imádja az audikat, most is beújjított 1-et a BKV-nál, holott ingyen bérlete van meg az egész családnak, az ÁPV Rt.-nél 100-as audira gyúrt, pakson allroad quatróra 24 misiért....irigylem a gondjait....
vucseng 2009.07.24. 22:26:50
elolvastam amit lehetett Kocsisról..Van egy nagyon jó barátja,Csányi Sándor OTP ..ahol a felügyelő bizottság tagja Pintér Sándor volt belügyminiszter..Tiszta szoci társaság..
tnt 2009.07.24. 22:28:29
@vucseng: én is olvasgattam, ezek mindenkivel jóban vannak...vagy sok minden politikus akar jóban lenni velük bármely oldalról.
Wonderland 2009.07.24. 22:38:25
1. Mint politikai elit: A Fidesznek egy baromi nagy szerencséje van: nincs kormányon, így az emberei sem lophatnak. Meggyőződésem, hogy körülbelül 1:15-höz az arány a szoci-szadi bizniszmenek javára. Ez nem jelenti azt, hogy nem lopnának, ha kormányon lennének, de jelenlegi állapotukban, hangsúlyozom, jelenlegi állapotukban három valós ügyük van a. székházügy (l. Joszip Tot, 94-ből) b. Millenáris, c Ezüsthajó. Ezek összértéke kb. két milliárd. Ez se kevés, de nem egy nagy összeg, főleg húsz év alatt.
2. A szocikét, meg a szadijét nem sorolom, az egyrészt baromi sok, másrészt nagyságrendekkel nagyobb.
Ha a Fidesz kerül kormányra, nyilván nem ez lesz a nagyságrend, és bizonyára meginognak többen közülük, de ennyire nem fognak tudni, egyszerűen nem ennyire kiterjedt a hálózatuk, nincs ennyi üzletember körülöttük, és nem ennyire mohók.
A helyzet azonban az, hogy a független magyar igazságszolgáltatásnak kellene valamit már tennie az ügy érdekében és nem a Fidesznek, mert bennük bízni kevés (és, mint mondtam, ők is meginoghatnak).
Az, pl. hogy a Fleminghouse-Vitonas- Hajdu-Bét ügyben a rendőrség-ügyészség duett két év alatt nem tudta ciprusból megszerezni a cégmásolatokat (l. Magyar Nemzet), ellenben egy újság, hetilap egy hónap alatt igen (l. Magyar Nemzet ebben az ügyben, vagy a HVG a Simor- ügyében) az botrány.
Ebben az esetben két helyzet lehetséges: 1. A rendőrség annyira lúzer, hogy nem képes felhívni a ciprusi nagykövetséget, és hivatalosan kérni az iratokat, vagy egyszerűen elküldeni egy munkatársat ciprusra. 2. Nem akarják. Az 1. esetet nem hiszem, 40ezer ember dolgozik ott, egy statisztikailag biztos van, aki beszél angolul és még internetet is tud használni. A második eset azonban már elég gáz.
Kocsis ügy: A magyar online sajtó egyik legnagyobb olvasottságú termékének főcímoldalas nagy tényfeltáró cikkére magasról szarik a teljes magyar politika, igazságszolgáltatás, rendőrség, stb: Meg lennék lepve, ha nem olvasták volna, hiszen ennél jóval jelentéktelenebbekre is sokszor reagálnak, továbbá mind ott gugyul a sajtó előtt. Megkapó.
2. A szocikét, meg a szadijét nem sorolom, az egyrészt baromi sok, másrészt nagyságrendekkel nagyobb.
Ha a Fidesz kerül kormányra, nyilván nem ez lesz a nagyságrend, és bizonyára meginognak többen közülük, de ennyire nem fognak tudni, egyszerűen nem ennyire kiterjedt a hálózatuk, nincs ennyi üzletember körülöttük, és nem ennyire mohók.
A helyzet azonban az, hogy a független magyar igazságszolgáltatásnak kellene valamit már tennie az ügy érdekében és nem a Fidesznek, mert bennük bízni kevés (és, mint mondtam, ők is meginoghatnak).
Az, pl. hogy a Fleminghouse-Vitonas- Hajdu-Bét ügyben a rendőrség-ügyészség duett két év alatt nem tudta ciprusból megszerezni a cégmásolatokat (l. Magyar Nemzet), ellenben egy újság, hetilap egy hónap alatt igen (l. Magyar Nemzet ebben az ügyben, vagy a HVG a Simor- ügyében) az botrány.
Ebben az esetben két helyzet lehetséges: 1. A rendőrség annyira lúzer, hogy nem képes felhívni a ciprusi nagykövetséget, és hivatalosan kérni az iratokat, vagy egyszerűen elküldeni egy munkatársat ciprusra. 2. Nem akarják. Az 1. esetet nem hiszem, 40ezer ember dolgozik ott, egy statisztikailag biztos van, aki beszél angolul és még internetet is tud használni. A második eset azonban már elég gáz.
Kocsis ügy: A magyar online sajtó egyik legnagyobb olvasottságú termékének főcímoldalas nagy tényfeltáró cikkére magasról szarik a teljes magyar politika, igazságszolgáltatás, rendőrség, stb: Meg lennék lepve, ha nem olvasták volna, hiszen ennél jóval jelentéktelenebbekre is sokszor reagálnak, továbbá mind ott gugyul a sajtó előtt. Megkapó.
tnt 2009.07.24. 22:44:16
@Wonderland: amit leírsz nagyon igaz és az eleje nagyon hibázik. Amikor a figyesz volt kormányon nagy állami cégekből úgy szedte ki apénzt, hogy nem lett volna elég oldala a népszabadságnak, hogy elbírja.
Wonderland 2009.07.24. 23:29:24
@tnt: Nem hiszem, hogy védeni kellene őket, " Fideszül". Kormányfüggetlenül mindenki nagy pénzelosztóhelyeknek nézte az állami nagyvállalatokat, így természetesen a fidesz is. Nem is hiszem, hogy ezt bárki vitatná, vitték szépen a fiatalok a lóvét.
És alapvetően ez idáig ugyan nagy probléma, továbbá nem hiszem, hogy erkölcsi piedesztálra lenne való, ám legalább nem adták el, nem szeletelték darabokra, és nem vitték csődbe az országot.
A népszabiban meg lúzerek ülnek, akkor kezdődött, az értelmesebbje (l. UP például), már rég elhúzott onnan. Egyetlen értelmes ipse maradt ott, a Tamás Ervin, de azt is csak mutatóban tartják, h legyen kit meglobogtatni, h jéé, nálunk is vannak okosok.
Ez a baj a médiával, gyakorlatilag pártfőhadiszállásokká tették az egészet, és csak most alakul ki egy két független portál, mer a 'zinternet más.
Továbbá meggyőződésem, hogy a "médiaelitnek" meg az "értelmiség"-nek valami elképesztő nagy paradigmaváltásra van szüksége, mind korrupcióelítélés, pártpénzlehúzás, stb tekintetében, mind világlátásban.
Erre nyilván az öregebbje képtelen, őket meg valagba kell rúgni.
A politikusok nagy részénél pedig egy teszt kell:
1. Tud-e helyesen írni,
2. alkotmányjogi alapismeretek kicsiny hazánk közjogi berendezkedéséről,
3. ért-e ahhoz amit "szakpolitizál", vagy csak arra járt és tetszett neki a téma.
Na ezután pedig a vagyonnyilatkozatok és a valós anyagi helyzetnek is utána nézhetne az APEH (jellemző M.o-n az egyetlen működő állami szerv..).
Ha ezeknek mind megfelelt, no akkor beszélhetünk arról, hogy választható legyen OGY-képviselőnek. Természetesen az OGY-kpv és a polgármester funkciója összeférhetetlen kellene, hogy legyen (l. 94-előtti struktúra), és akkor esetleg van miről beszélni.
1.
És alapvetően ez idáig ugyan nagy probléma, továbbá nem hiszem, hogy erkölcsi piedesztálra lenne való, ám legalább nem adták el, nem szeletelték darabokra, és nem vitték csődbe az országot.
A népszabiban meg lúzerek ülnek, akkor kezdődött, az értelmesebbje (l. UP például), már rég elhúzott onnan. Egyetlen értelmes ipse maradt ott, a Tamás Ervin, de azt is csak mutatóban tartják, h legyen kit meglobogtatni, h jéé, nálunk is vannak okosok.
Ez a baj a médiával, gyakorlatilag pártfőhadiszállásokká tették az egészet, és csak most alakul ki egy két független portál, mer a 'zinternet más.
Továbbá meggyőződésem, hogy a "médiaelitnek" meg az "értelmiség"-nek valami elképesztő nagy paradigmaváltásra van szüksége, mind korrupcióelítélés, pártpénzlehúzás, stb tekintetében, mind világlátásban.
Erre nyilván az öregebbje képtelen, őket meg valagba kell rúgni.
A politikusok nagy részénél pedig egy teszt kell:
1. Tud-e helyesen írni,
2. alkotmányjogi alapismeretek kicsiny hazánk közjogi berendezkedéséről,
3. ért-e ahhoz amit "szakpolitizál", vagy csak arra járt és tetszett neki a téma.
Na ezután pedig a vagyonnyilatkozatok és a valós anyagi helyzetnek is utána nézhetne az APEH (jellemző M.o-n az egyetlen működő állami szerv..).
Ha ezeknek mind megfelelt, no akkor beszélhetünk arról, hogy választható legyen OGY-képviselőnek. Természetesen az OGY-kpv és a polgármester funkciója összeférhetetlen kellene, hogy legyen (l. 94-előtti struktúra), és akkor esetleg van miről beszélni.
1.
bepe22 2009.07.24. 23:29:27
Mennyi ma egy 7,62-es skuló?
House MD 2009.07.25. 00:01:25
A legjobb lenne ha Putyinnal az élen visszavonulnának a szovjet csapatok, mert amint kimentek a komcsik nagyon elkanászodtak.
tonchyka 2009.07.25. 00:01:47
A kúrva anyját!
cassis2 2009.07.25. 01:56:28
Mi a bajotok?
Szerintem eléggé alacsony a bérük és az egyéb juttatásuk szegény vállalti menagereknek, ezért kényszerülnek a legalitás határát súroló, de az átlagember szemében biztosítékot kiverő gazdasági ügyletekbe. Az már csak természetes, hogy bármekkora is a vagyon, többet akar szerencsétlen ember. Ezért kövezitek meg? Ott segít magán ahol tud. Nyilán nagy a család, meg hát biztosan akad valami barátnőféle is, aki megintcsak pénzbe kerül, nem is beszélve arról, hogy a luxusjacthot, helikoptert, úszómedencét stb. is egyre drágább fenntartani.
Éshogy milesz a jövő? Senki ne ringassa álomba fejét: csak rosszabb jön a ploletárnak is, a menagernek is. Tehát aki teheti(!) már most kezdje biztosítani a jövőjét abban a rusnya társadalomban, amelyet magunk tartunk fenn, és ahol a szebb jövőröl álmodozunk. Sajna napjaink meg vannak számlálva, így a világgazdaság végső összeomlásáig már a tehetősek nemsokáig élvezik összeharácsolt vagyonukat.
Egyetlen éltetőnk maradt: ŐK TÖBBET VESZTENEK, mikor mnden porba hull!.
Szerintem eléggé alacsony a bérük és az egyéb juttatásuk szegény vállalti menagereknek, ezért kényszerülnek a legalitás határát súroló, de az átlagember szemében biztosítékot kiverő gazdasági ügyletekbe. Az már csak természetes, hogy bármekkora is a vagyon, többet akar szerencsétlen ember. Ezért kövezitek meg? Ott segít magán ahol tud. Nyilán nagy a család, meg hát biztosan akad valami barátnőféle is, aki megintcsak pénzbe kerül, nem is beszélve arról, hogy a luxusjacthot, helikoptert, úszómedencét stb. is egyre drágább fenntartani.
Éshogy milesz a jövő? Senki ne ringassa álomba fejét: csak rosszabb jön a ploletárnak is, a menagernek is. Tehát aki teheti(!) már most kezdje biztosítani a jövőjét abban a rusnya társadalomban, amelyet magunk tartunk fenn, és ahol a szebb jövőröl álmodozunk. Sajna napjaink meg vannak számlálva, így a világgazdaság végső összeomlásáig már a tehetősek nemsokáig élvezik összeharácsolt vagyonukat.
Egyetlen éltetőnk maradt: ŐK TÖBBET VESZTENEK, mikor mnden porba hull!.
M@snev 2009.07.25. 02:33:23
"...A jogosítvány nélkül vezető gyorshajtó négy embert ölt meg, amikor egy kisebb baleset helyszínéről akart elmenekülni..."
"...Halálra ítélhetik azt a ... nőt, akit korábban a ...100 leggazdagabb embere között tartottak nyilván. A 28 éves nőt piramisjáték szervezésének vádjával állították bíróság elé..."
"...A melaminnal fertőzött ... tejporok előállítása és forgalomba hozatala miatt csütörtökön ... halálbüntetésre ítélték az ügy egyik vádlottját..."
Mi meg egy következmények nélküli országban élünk.
"...Halálra ítélhetik azt a ... nőt, akit korábban a ...100 leggazdagabb embere között tartottak nyilván. A 28 éves nőt piramisjáték szervezésének vádjával állították bíróság elé..."
"...A melaminnal fertőzött ... tejporok előállítása és forgalomba hozatala miatt csütörtökön ... halálbüntetésre ítélték az ügy egyik vádlottját..."
Mi meg egy következmények nélküli országban élünk.
Nagypipa 2009.07.25. 03:42:48
Azért a szemérmetlenségnek is van határa. Nem is igazán a Kocsissal van a baj – a pali, tudjuk nemcsak magának lop, hanem a pártoknak is. Ő úgy gondolja, hogy semmi baja sem lehet (mert sokat tud, és „ha én egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni…” – ugye ezt ismerjük). Kocsis csakis annyit tud lopni, amennyit elnéznek neki.
Baj a főügyésszel van (vagy a négyezer ügyész bármelyikével), mert ők arra tettek esküt, hogy feltárják a disznóságokat, pl. akkor, amikor az a tudomásukra jut. Tuti, hogy háromezer ügyész olvasta a Bodoky cikket (gratulálok!!!), a maradék ezer talán szabadságon van. Na és ki tett valamit?
Azután baj van az állami vállalatok felügyeletével, a Fővárosi Önkormányzattal, az Állami Számvevőszékkel – ők mind-mind bűntársak, mert semmit sem tesznek, holott mindent tudnak. Előállnak a „nincs hatáskörünk” mesével, vagy bármi más kifogással.
Az egész politikai elit korrupt úgy, ahogy van. Bebizonyosodott, hogy a jelenlegi pártrendszer alkalmatlan az ország vezetésére – nem létezik népképviselet, demokráciáról szó sincs. (Önmagában a választások rendszere nem egyenlő a demokráciával: a csalás nélküli választások csak a demokrácia lehetőségét teremtik meg, nem a demokráciát.)
Magyarországon jelentős kleptokrácia alakult ki. Bodoky cikke éppen arra mutat rá, hogy miként lehet lopni, gazembernek lenni, jól megélni az adott „jogrendszeren” belül – hogyan lehet a joggal visszaélni (például személyiségi jogokra hivatkozni).
És sajnos az is a baj, hogy mi, a kisemberek nem hisszük el, hogy semmit sem tehetünk. Másoktól várjuk a megoldást, anyázunk – de közben gyávák vagyunk. Pedig például semmi mást nem kellene tennünk, mint hogy augusztusban nem vesszük meg a bérletünket a BKV járműveire, nem utazunk jeggyel.
Egységesen, mindannyian, budapestiek. Közel két millióan. Mit tehetne pár száz ellenőr milliók ellen? Semmit. Fel sem mernének szállni a buszra, villamosra, metróra. A BKV-nak meg igencsak hiányozna egyhavi bevétel – talán a BKV-t felügyelő Főváros is beszarna. Egy hetünk van arra, hogy összefogjunk – és ne fossunk a BKV-tól, a hatalomtól.
Kocsis és a BKV esete konkrétum: könnyebb, egyszerűbb fellépni ellene, mint mondjuk a bankok disznóságai ellen. Viszont ha egyszer sor kerülne egy ilyen méretű állampolgári engedetlenségre, akkor mások is – bankok, állami hivatalok, monopol-cégek – elgondolkodnának a „legközelebbi” állampolgári összefogás lehetőségén, pl. bankbetétek tömeges kivonásán, vagy adóbefizetés megtagadásán.
Baj a főügyésszel van (vagy a négyezer ügyész bármelyikével), mert ők arra tettek esküt, hogy feltárják a disznóságokat, pl. akkor, amikor az a tudomásukra jut. Tuti, hogy háromezer ügyész olvasta a Bodoky cikket (gratulálok!!!), a maradék ezer talán szabadságon van. Na és ki tett valamit?
Azután baj van az állami vállalatok felügyeletével, a Fővárosi Önkormányzattal, az Állami Számvevőszékkel – ők mind-mind bűntársak, mert semmit sem tesznek, holott mindent tudnak. Előállnak a „nincs hatáskörünk” mesével, vagy bármi más kifogással.
Az egész politikai elit korrupt úgy, ahogy van. Bebizonyosodott, hogy a jelenlegi pártrendszer alkalmatlan az ország vezetésére – nem létezik népképviselet, demokráciáról szó sincs. (Önmagában a választások rendszere nem egyenlő a demokráciával: a csalás nélküli választások csak a demokrácia lehetőségét teremtik meg, nem a demokráciát.)
Magyarországon jelentős kleptokrácia alakult ki. Bodoky cikke éppen arra mutat rá, hogy miként lehet lopni, gazembernek lenni, jól megélni az adott „jogrendszeren” belül – hogyan lehet a joggal visszaélni (például személyiségi jogokra hivatkozni).
És sajnos az is a baj, hogy mi, a kisemberek nem hisszük el, hogy semmit sem tehetünk. Másoktól várjuk a megoldást, anyázunk – de közben gyávák vagyunk. Pedig például semmi mást nem kellene tennünk, mint hogy augusztusban nem vesszük meg a bérletünket a BKV járműveire, nem utazunk jeggyel.
Egységesen, mindannyian, budapestiek. Közel két millióan. Mit tehetne pár száz ellenőr milliók ellen? Semmit. Fel sem mernének szállni a buszra, villamosra, metróra. A BKV-nak meg igencsak hiányozna egyhavi bevétel – talán a BKV-t felügyelő Főváros is beszarna. Egy hetünk van arra, hogy összefogjunk – és ne fossunk a BKV-tól, a hatalomtól.
Kocsis és a BKV esete konkrétum: könnyebb, egyszerűbb fellépni ellene, mint mondjuk a bankok disznóságai ellen. Viszont ha egyszer sor kerülne egy ilyen méretű állampolgári engedetlenségre, akkor mások is – bankok, állami hivatalok, monopol-cégek – elgondolkodnának a „legközelebbi” állampolgári összefogás lehetőségén, pl. bankbetétek tömeges kivonásán, vagy adóbefizetés megtagadásán.
nemo39 2009.07.25. 11:04:42
Kocsis István olyan, mint a szappan: mindenre jó! (Paks, ÁPV Rt, MVM, BKV, stb) Ha nekem nagy cégem lenne, portásnak sem alkalmaznám! Nagyon jó kapcsolatai lehetnek hogy minden komoly beosztásra csak ő felel meg. Vajon mennyi jattot kellett adni ezért?
sanyix 2009.07.25. 11:53:10
@netpart: tudod a piramisjáték szervezőket azért ítélhetik halálra, mert a pénzembereket szivatták meg. Ez a szar csürhe nálunk az adófizetőket nyúlja le, és itt ahogy ott is, semmi következmény nem lesz.
Ez a kapitalizmus, a törvény csak akkor véd meg teljesen ha qrva sok pénzed van.
Ez a kapitalizmus, a törvény csak akkor véd meg teljesen ha qrva sok pénzed van.
chillman 2009.07.25. 12:08:05
ez röhej, hogy ennyiszer felmerül a neve és még mindíg csak kérdezgetik vizsgálgatják az ügyet.. mindenki(rendőrség,bíróság) ezeknek a hazaáruló politikusok faszát szopja?? dögöljenek már meg!!!
chillman 2009.07.25. 12:09:06
kocsis egy nagy rakás SZAR!
médiabubus 2009.07.25. 12:34:25
Azért a Varga-Sabján fölbukkanása is megér egy misét! Régi szép kiszes idők, no meg együttmunka Pakson. Jól megtanulták, hogyan lehet a közvagyonból magántutit létrehozni, szégyentelenek.
desertstorm 2009.07.25. 12:46:11
Kocsis is Csányi is és még sokan mások röhögve kilopják a szemeteket, csak nyugodtan tépjétek a szátokat! Csányi például kivett egy vízicsúszdát bérbe a Balatonon csak azért, hogy ne zajongjanak rajta mikor pihen és nem üzemelteti. Így csönd van....! Kispályások vagytok ti...! :-)
v.putin 2009.07.25. 16:20:26
Soha ne a feldobott hírekre figyeljetek---elterelés---arra,hogy mennyit lopott ki az MVM a mi zsebünkből??A tolvajt,fosztogatja a főtolvaj és kinek adják a lopott pénzt????Na kinek??A krizis alapnak!!!Azoknak a tetveknek akik se villanyt,se gázt,egyáltalán semmit sem fizetnek és élősködnek rajtunk és csak rajtunk!!!Kinek adott kedvezményt az MVM???Na kinek???Gyurcsány cégeinek és nem a rászoruló BKV-nak,igaz az nem is kért,nem szorul rá.RENDSZERVÁLTÁST,de most,holnap már késő!!!!!
Ajtony 2009.07.25. 17:21:33
....és rettegve, sőt, iszonyodva néztük a szicíliai maffiáról szóló filmeket.
A szicíliaiak rettegve, sőt, iszonyodva nézik a magyarországi híreket.
Valahol Európában. Tocsik-Boldvai-Budai. Bróker Atti, Endrei, Kovács, Lamperth, Gyurcsányi. Kóka, Lepp, Bajnai. Kocsis, Szász, és az "MRS"-ek. M-TV székház, MÁV székház, Magyar Posta székház. MSZP, SZDSZ. Draskovics, terrorizmus, Szilvássy. Gyurcsány, Apró, Dobrev.
A szicíliaiak rettegve, sőt, iszonyodva nézik a magyarországi híreket.
Valahol Európában. Tocsik-Boldvai-Budai. Bróker Atti, Endrei, Kovács, Lamperth, Gyurcsányi. Kóka, Lepp, Bajnai. Kocsis, Szász, és az "MRS"-ek. M-TV székház, MÁV székház, Magyar Posta székház. MSZP, SZDSZ. Draskovics, terrorizmus, Szilvássy. Gyurcsány, Apró, Dobrev.
paprika007 2009.07.25. 18:38:54
@bitfighter:
Villanyos cég ne tudna villanyos tüzet?
Villanyos cég ne tudna villanyos tüzet?
paprika007 2009.07.25. 18:39:41
@sanyix: de akkor is csak pénzért.
paprika007 2009.07.25. 18:42:06
@Nagypipa:
Ha minden betétes egy napon akarná kivenni a pénzét a hazánkban működő idegen tulajdonú bankokból, összeomlana egész Európában a bankszektor. Másnap vissza lehetne tenni a hazai bankba a pénzt.
Ha minden betétes egy napon akarná kivenni a pénzét a hazánkban működő idegen tulajdonú bankokból, összeomlana egész Európában a bankszektor. Másnap vissza lehetne tenni a hazai bankba a pénzt.
2009.07.25. 18:52:43
Nem bántani kell a Kocsist, hanem a "Putyin-módszert" kell alkalmazni. A tökénél fogva felakasztani és tarkón löni! Ám, elötte a lopott pénzeket hozza vissza , és utána " megjutalmazni! Biztos nem csinálnának az " urak" ilyen zsiványkodást, és rend lenne!Mert felelöségre vonás nélkül--mint ahogy '90-töl láthattuk--ellopták az országot!Ugyanis nekik--mármint a sok szarházi politikusnak, a haveroknak, rokonoknak, sógornak-komának, mindent lehet. Nos, ezért tartunk itt, ahol van az ország. A béka segge alatt 500 méterre lent!
preston 2009.07.25. 18:57:32
@Wonderland: te, öregem, naiv vagy, vagy esetleg
emlékezetkieséses. mennyit tettek a postabankba?
ki nyalta ezt ki? azt mondják, hogy a kormányon levő döntéshozó csak 60% kap, a többit az ellenzék kapja. hogy is van a fideszes önkormányzatok szerzödéseivel? ezek a fillérek országosan nagy pénzeket jelentenek valakinek.
mindenki ugyanabból a kottából játszik már vagy
husz éve.hány fideszhez közeli kapott a Széchenyi
alapból és eltünt utána? arra emlékszel- hogy
azok a szimpatikus fiúk már a legelején fedezetlen
csekkre vásároltak boss öltönyöket, nekem rémlik
valami ilyesmi. a jobbik, ha helyzetbe kerül, ugyanezt fogja tenni, emlékezzetek a csurka simlis pénzeire. és a torgyánékat ki hozta helyzetbe? ki vett a józan ész és az ország politikai-gazdasági érdekei ellenére grippen gépeket? miért is nem lehetett az orosz gépeket
felújitani és ,, tovább védeni,, nagy légterünket?
Ajtony: ne politikai listát irj és nyugudtan egészitsd ki a másik oldallal...
emlékezetkieséses. mennyit tettek a postabankba?
ki nyalta ezt ki? azt mondják, hogy a kormányon levő döntéshozó csak 60% kap, a többit az ellenzék kapja. hogy is van a fideszes önkormányzatok szerzödéseivel? ezek a fillérek országosan nagy pénzeket jelentenek valakinek.
mindenki ugyanabból a kottából játszik már vagy
husz éve.hány fideszhez közeli kapott a Széchenyi
alapból és eltünt utána? arra emlékszel- hogy
azok a szimpatikus fiúk már a legelején fedezetlen
csekkre vásároltak boss öltönyöket, nekem rémlik
valami ilyesmi. a jobbik, ha helyzetbe kerül, ugyanezt fogja tenni, emlékezzetek a csurka simlis pénzeire. és a torgyánékat ki hozta helyzetbe? ki vett a józan ész és az ország politikai-gazdasági érdekei ellenére grippen gépeket? miért is nem lehetett az orosz gépeket
felújitani és ,, tovább védeni,, nagy légterünket?
Ajtony: ne politikai listát irj és nyugudtan egészitsd ki a másik oldallal...
1&Emir 2009.07.25. 20:35:27
Kocsis Úr igazi mázlista ! USA-ban a Tv nyilvánossága mellett vasraverve vinnék az egyik nevadai börtön kőfejtőjébe ahol 250 évnyi büntetését kellene letölteni.Persze a liberális USA törvények lehetővé tennék számára a büntetéés harmadolását ,hogy 170 év letöltése után / jó viselkedés ,szorgalmas munkavégzés/ szabaduljon.
tnt 2009.07.25. 23:50:26
@Wonderland: Nem védek senkit sem figyeszül sem vörösül. Én az általad említett alacsony összeget korrigáltam és a szocilapot azért említettem, mert szép nagy lapokból áll és sok oldalból. Ezek az oldalak teleírása után is kéne még sok hely arra, hogy a narancsos kommandó mennyit lopott és természetesen a másik oldal is neves prominenseivel lásd. Mr. István K. az élen. Engem az baszottul nem vígasztal, hogy az egyik tönkrebaszta az országot a másik meg csak úgy lopott. Nem kisebb büntetést érdemelne ettől. Az ország azért IS van ott ahol van mert a mézes köcsögbe mindenkinek könyökig ért a keze ....most lehet ismét feltölteni....annak meg mi adófizetők - már aki fizet ilyesmit - vagyunk a kárvallotjai.
Az ilyen eszmefuttatással meg nehezen tudok azonosulni, hogy a narancsos fijjúg úgy loptak, hogy az országot kímélték...
Az ilyen eszmefuttatással meg nehezen tudok azonosulni, hogy a narancsos fijjúg úgy loptak, hogy az országot kímélték...
Gemajel 2009.07.31. 13:19:51
Ez ez egész nem más, mint egy kolosszális lenyúlás. A BKV tönkremegy, a buszok lerobbannak, már nincs hol pénzért sírnia az "illetékes elvtársnak", közben meg fűnek fának többmilliós végkielégítéseket osztogatnak. Nemhiába, készülnek a 8 év illegalitásra. "Te aláírod a végkielégítésemet, én visszaadok x milcsit és mindenki jól jár." A hülye adófizetők, meg fizessenek.
Kerékbe törni, felnégyelni!
Kerékbe törni, felnégyelni!
mindegykivagyok 2010.04.28. 09:12:25
Akasztofàra ezeket a szemeteket!Az is a végkielégités egyik formàja!Legalàbbis a többség felé!