A Hagyó-Kocsis meccs igazi nyertesei az adófizetők: a titánok harca nélkül soha nem derült volna ki ennyi korrupciógyanús eset.
Egyik kutya, másik eb
Megosztás:
2009.08.11. 21:02
121 komment
Címkék: bkv mvm kocsisistván hagyómiklós
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr461303641
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Acmee 2009.08.13. 08:15:49
korrupció GYANÚS?? Basszus, ami a magyar politika szekrényéből kidől, az több, mint gyanús...
is 2009.08.13. 08:26:32
nyilván nem akartál pártos lenni. akkor ne is egy pártköszöntéssel búcsúzzál a cikkben.
egyébként így van. most ismét 1989 lehetne, ha a FIDESZben sem lenne már ott a 20 évet átmutyizó réteg, amit se 2002, se 2006 után nem takarítottak ki onnét. a MSZP-SZDSZ tömb már megroppant, a korrupció uram-bátyám vonala megtört. reméljük 2014-re a másik oldali is meg fog törni, és akkor 25 év után talán jöhet valami jobb. újrakezdés.
egyébként így van. most ismét 1989 lehetne, ha a FIDESZben sem lenne már ott a 20 évet átmutyizó réteg, amit se 2002, se 2006 után nem takarítottak ki onnét. a MSZP-SZDSZ tömb már megroppant, a korrupció uram-bátyám vonala megtört. reméljük 2014-re a másik oldali is meg fog törni, és akkor 25 év után talán jöhet valami jobb. újrakezdés.
ssra 2009.08.13. 08:27:51
ezek egyike sem korrupciós ügy, hűtlen kezelés vagy sikkasztás talán, de az is csak akkor ha a bíróság megállapítja
Diocles 2009.08.13. 08:31:44
T. Bodoky Tamás!
Minden tiszteletem az Öné, de ebben az ügyben Hagyó Miklós és köre bizony súlyosan megvezette Önt, az eseményekből nagyon úgy tűnik, hogy Ön csupán a postás szerepét töltötte be, igaz, akaratlanul.
Nem vagyok egy Kocsis-fan, de a jelenlegi helyzetben Kocsis menesztése nyilvánvalóan csak arra szolgálna, hogy elsikálják a Hagyó-kör felelősségét, sőt, Hagyó megdicsőüljön, amint felmutatja Kocsis fejét. Majd aztán jönnének Hagyó emberei a helyére, akik kirámolnák a BKV-kasszát a választásokig.
Ehhez szerintem senkinek nem kéne asszisztálnia, Kocsis István ide, vagy oda.
Minden tiszteletem az Öné, de ebben az ügyben Hagyó Miklós és köre bizony súlyosan megvezette Önt, az eseményekből nagyon úgy tűnik, hogy Ön csupán a postás szerepét töltötte be, igaz, akaratlanul.
Nem vagyok egy Kocsis-fan, de a jelenlegi helyzetben Kocsis menesztése nyilvánvalóan csak arra szolgálna, hogy elsikálják a Hagyó-kör felelősségét, sőt, Hagyó megdicsőüljön, amint felmutatja Kocsis fejét. Majd aztán jönnének Hagyó emberei a helyére, akik kirámolnák a BKV-kasszát a választásokig.
Ehhez szerintem senkinek nem kéne asszisztálnia, Kocsis István ide, vagy oda.
chillman 2009.08.13. 08:36:03
fidesz is kapott pénzeket az MVM-től.. semmivel nem jobb mint az mszp.. A Jobbik kell ide! csak ők fognak felelősségre vonni.. a fidesz csak etet vele..
bastard 2009.08.13. 08:38:37
Legnagyobb bajom, hogy a botrányokhoz ez kellett: két ember ne bírja egymást. Engem meg kifejezetten érdekel, hogy mi van az MVM-mel. Ezek után hogy várják el az emberektől a tisztességet?
-= If =- 2009.08.13. 08:41:26
Egyik sem jobb mint a másik, ez tény. Itt csak az a kérdés, hogy maradt-e a magyar politikai és közéleti palettán valaki, aki mindezt képes lenne eltakarítani anélkül, hogy maga is bemocskolódna így vagy úgy. Annak, ha lenne, közel tíz millió itthoni, és legalább feleannyi határon túli de Kárpátokon inneni magyar lenne a nyertese. Szerintem örömmel venné ezt mindenki. Jah, és a történelem is úgy emlékezne róla, mint aki megérdemli hogy megemlítsék.
Viktus 2009.08.13. 08:44:15
Érdekes ez ... ennyit a jövendőbéli nagy Fideszes elszámoltatásokról max. pár gyalogot beáldoznak majdan. A Kocsis úr félékre meg szüksége lesz nekik is a milliárdos bulikhoz.
Ki csodálkozik még a Jobbik turbo fokozatú előretörésén?
Ki csodálkozik még a Jobbik turbo fokozatú előretörésén?
EXLEXMAN 2009.08.13. 08:44:29
Hubbard. :) Ügyes húzás.
biohouse 2009.08.13. 08:44:46
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok, és hajrá Bodoky Tamás!
Már csak a sukorói ingatlanpanamát kéne egy kicsit boncolgatnod!
Aug. 18-án tenderkihírdetés!
Már csak a sukorói ingatlanpanamát kéne egy kicsit boncolgatnod!
Aug. 18-án tenderkihírdetés!
bomi 2009.08.13. 08:50:27
Úgy látszik, @is: , hogy már megint nem működik az iróniamétered.
És sajnos a Fidesz ebben az ügyben hallgatásával/maszatolásával egyre inkább azt hiteti el a közvéleménnyel, hogy mélyen benne van az MVM-es mutyiban, Kocsis jó eséllyel az ő vállukon keresztül is került pozícióba (és - mérhetetlen kárunkra - maradt is ott ilyen hosszú ideig).
Érdekes lehetne még más "nagyok" szerepe is az ügyekben (Kapolyi, Gyurcsány, Csányi stb.).
És a nagy titkolózás után/miatt sajnos vannak elképzeléseim, hogy hogyan is "tisztázta magát" Kocsis a bizottsági meghallgatáson az MVM-es vádak alól (ahol a többek között Bodoky által napvilágra hozott TÉNYEK szerint gyakorlatilag egy inverz pénzmosodát üzemeltetett - azt sajnos máig nem sikerült kideríteni [bár sejteni lehet], hogy ezek a pénzek hova kerültek).
És sajnos a Fidesz ebben az ügyben hallgatásával/maszatolásával egyre inkább azt hiteti el a közvéleménnyel, hogy mélyen benne van az MVM-es mutyiban, Kocsis jó eséllyel az ő vállukon keresztül is került pozícióba (és - mérhetetlen kárunkra - maradt is ott ilyen hosszú ideig).
Érdekes lehetne még más "nagyok" szerepe is az ügyekben (Kapolyi, Gyurcsány, Csányi stb.).
És a nagy titkolózás után/miatt sajnos vannak elképzeléseim, hogy hogyan is "tisztázta magát" Kocsis a bizottsági meghallgatáson az MVM-es vádak alól (ahol a többek között Bodoky által napvilágra hozott TÉNYEK szerint gyakorlatilag egy inverz pénzmosodát üzemeltetett - azt sajnos máig nem sikerült kideríteni [bár sejteni lehet], hogy ezek a pénzek hova kerültek).
Krikri 2009.08.13. 08:57:42
Itt maximum az újságírókra lehet számítani, hogy nem hagyják elsikkadni ezeket a híreket, hivatalos helyekről nagy a csönd.... egyértelmű h az MVM-es ügyesk elsikálása miatt lettek bedobva a BKV-s ügyek. De ha már BKV és Kocsis a nagy tisztogató: háziorvosa tanácsadói szerződését ki írta alá és mikor????
Ábránd 2009.08.13. 09:01:43
1. a Cikk szar.
2. A Cikk írója hamarosan eldönti, hogy melyik párt jelszavával köszön el: talán a Szebb Jövőt! ajánlanám tanulgatni...
3. A cikkben szereplő "emberek" a megfelelő helyre kerülnek hamarosan.
4. Jelezném, hogy ez nemzetközi trend, kínjukban feldobálják egymást a "Ganajok". Talán megérjük a megtisztulást.
5. Naív vagyok.
2. A Cikk írója hamarosan eldönti, hogy melyik párt jelszavával köszön el: talán a Szebb Jövőt! ajánlanám tanulgatni...
3. A cikkben szereplő "emberek" a megfelelő helyre kerülnek hamarosan.
4. Jelezném, hogy ez nemzetközi trend, kínjukban feldobálják egymást a "Ganajok". Talán megérjük a megtisztulást.
5. Naív vagyok.
Ábránd 2009.08.13. 09:03:19
ELEKTRONIKUS KÖZTÁRSASÁGOT, ÖNKÉPVISELETET!!!!
wagabound 2009.08.13. 09:09:20
Nem lesz itt semmi változás, amíg az ilyen Kocsis-meg Hagyó-féléket nem az árokparton találják meg szitává lőve, táblával a mellükön: "Igy jár minden tetves alak, aki lenyúlja a pénzünket!"
wagabound 2009.08.13. 09:11:31
... Esetleg üzenni kéne a cigányok gyilkosainak, hogy akad itt jobb célpont is...
szonár 2009.08.13. 09:12:10
Rühellem a fogadatlan prókátor szerepét, de finoman fogalmazva is tévesen idézi a cikk Tarlós álláspontját...
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.08.13. 09:20:23
Hajrá Bodoky!
Az is megérne egy misét, hogy Herr Kocsis Dr miután a hazai energiapiac egyik jelentős szereplőjét privatizálta (még a vagyon gazdálkodási pozíciójában), hogy fogadhatott el a pályázaton nyertes német cégtől 120.000 EURO/év fizetéssel, 4 év időtartamú "német nyelvtanulás" című németországi tartózkodást a gemütlich kis családjával együtt!?
Az is megérne egy misét, hogy Herr Kocsis Dr miután a hazai energiapiac egyik jelentős szereplőjét privatizálta (még a vagyon gazdálkodási pozíciójában), hogy fogadhatott el a pályázaton nyertes német cégtől 120.000 EURO/év fizetéssel, 4 év időtartamú "német nyelvtanulás" című németországi tartózkodást a gemütlich kis családjával együtt!?
Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.08.13. 09:20:55
@szonár: Neki van olyan?
Wuff 2009.08.13. 09:26:18
Kibaszott maffia az egész. Kapolyistól, Kocsisostól meg persze Hagyóst se felejtsük ki a sorból. Ez nem Abszurdisztán, hanem maffiaország. Az olaszok tanulhatnának ezektől. Komolyan.
wagabound 2009.08.13. 09:27:19
"mindenesetre azt gondoljuk, hogy a Hagyó-Kocsis meccs igazi nyertesei az adófizetők: a titánok harca nélkül soha nem derült volna ki ennyi korrupciógyanús eset."
Sokra mentünk vele, baszki!
Sokra mentünk vele, baszki!
Názáreti Brájen 2009.08.13. 09:37:03
Egyetlen kérdés a T. Ügyészséghez: az elmúlt hetek sajtó hírei, a politikusi nyilatkozatok, stb. esetleg nem elegendőek egy hivatalból történő eljárásra?
Oszt'jónagyot!
PS: Mert ha az Ügyészség és Bíróságok jól működnek, akkor tkp. teljesen mindegy hogy mennyire korruptak a politikusaink.
Többek között ez lenne az értelem a hatalmi ágak különválasztásának.
Ja kérem, hogy ez nálunk nem így van?!
Oszt'jónagyot!
PS: Mert ha az Ügyészség és Bíróságok jól működnek, akkor tkp. teljesen mindegy hogy mennyire korruptak a politikusaink.
Többek között ez lenne az értelem a hatalmi ágak különválasztásának.
Ja kérem, hogy ez nálunk nem így van?!
Delinquent 2009.08.13. 09:40:14
Nem ertem mi bajotok van ezzel, Magyarorszag a lehetosegek hazaja, minden szinten lehet lopni! Oruljunk neki inkabb hogy itt sok a lehetoseg.
Delinquent 2009.08.13. 09:45:43
@Krikri: Lehetne, de vagy valamelyik parthoz kapcsolodnak, vagy megtettek amit lehet es onnantol az ugyeszseg dolga lenne vadat emelni. De ott valahogy elsikkad a dolog. Hat nem baj, ebbol se lesz semmi, az elet megy tovabb.
minimalista 2009.08.13. 09:47:25
Ácsi-bácsi!
1.Jogállamban élünk...
2.Hogyan lehetséges az hogy a független magyar ügyészség hivatalból(!) nem vizsgálódik az MVM-es milliárdok után?
3.Hogyan lehetséges hogy -független állami bíróság helyett- ezen ügyek elkövetésének gyanúja által árnyékolt személy saját ügyében, saját embereivel maga megállapítja hogy ő napon áll?
4.Kolompár Gáspár(továbbiakban:K.G.):-Józsikám,té loptad el a szomszéd tehenét-borját?
Ügyész:-Gáspár, az ügyet a hatáskörébe utalom!Viszlát!
Balogh József(B.J.):.-Viszlát ügyés úr!Nem én voltam Gázsikám,nem én!
K.G.:-Renben van, Jouzsikám, akkor mehetünk is, még meg kell fejnünk a tehenet és fel kell készíteni a birkapörkűtet is!
B.J.:Mennyönk Gazsikám, mennyönk!
5.(M)agyarországon élünk...
1.Jogállamban élünk...
2.Hogyan lehetséges az hogy a független magyar ügyészség hivatalból(!) nem vizsgálódik az MVM-es milliárdok után?
3.Hogyan lehetséges hogy -független állami bíróság helyett- ezen ügyek elkövetésének gyanúja által árnyékolt személy saját ügyében, saját embereivel maga megállapítja hogy ő napon áll?
4.Kolompár Gáspár(továbbiakban:K.G.):-Józsikám,té loptad el a szomszéd tehenét-borját?
Ügyész:-Gáspár, az ügyet a hatáskörébe utalom!Viszlát!
Balogh József(B.J.):.-Viszlát ügyés úr!Nem én voltam Gázsikám,nem én!
K.G.:-Renben van, Jouzsikám, akkor mehetünk is, még meg kell fejnünk a tehenet és fel kell készíteni a birkapörkűtet is!
B.J.:Mennyönk Gazsikám, mennyönk!
5.(M)agyarországon élünk...
szonár 2009.08.13. 09:47:52
Tyss, képzeld van...
Azért az ciki, hogy tévesen idéznek egy nyilatkozatot, csak azért, hogy bebizonyíthassák: ezek mind egyformák... :)
Azért az ciki, hogy tévesen idéznek egy nyilatkozatot, csak azért, hogy bebizonyíthassák: ezek mind egyformák... :)
jucus02 2009.08.13. 09:51:13
@chillman:
Nem hiszem,hogy épeszű ember ezt a fasiszta,cigány és zsidó gyűlölő pártot támogatná. Puffogtatják a hülye frázisaikat, de egy normálisan átgondolt érvük sincsen. Ember gondolkodjon egy kicsit!
Nem hiszem,hogy épeszű ember ezt a fasiszta,cigány és zsidó gyűlölő pártot támogatná. Puffogtatják a hülye frázisaikat, de egy normálisan átgondolt érvük sincsen. Ember gondolkodjon egy kicsit!
rézfaszu bagoly 2009.08.13. 09:51:16
Sajnos a korrupcióról mindenki mint szükséges rosszról beszél és természetesen bocsánatos bűnnek számít.
A pártok egytől-egyig benne vannak vastagon.
-20 éve képtelenek törvényt hozni a pártfinanszirozásról.
-20 éve ideiglenes az alkotmányunk
Mitől változna meg mindez,ha nekik ez a zavaros helyzet tökéletesen megfelel
A pártok egytől-egyig benne vannak vastagon.
-20 éve képtelenek törvényt hozni a pártfinanszirozásról.
-20 éve ideiglenes az alkotmányunk
Mitől változna meg mindez,ha nekik ez a zavaros helyzet tökéletesen megfelel
Krikri 2009.08.13. 09:55:10
engem még a passzív hozzáállás az, ami kiborít: miért kell azt mondani, h nem fog semmi változni??? Ha ezt tényleg így gondoljuk, h nem fog, akkor nem is fog - ezért tartunk itt. Vegyük komolyan magunkat!!!!! A módot én sem tudom, h hogyan, de VÁLTOZNIA kell a dolgoknak. És eddig nem tudtunk egy csomó ilyen dologról, ami nyilvánosságra került, mostmár legalább kicsit vissza kell fogniuk magukat, ha mástól nem, hát attól félhetnek h az ellenlábasaik kitálalnak...
naiv@optimista.hu
naiv@optimista.hu
szedbattrú 2009.08.13. 10:00:52
elszámoltatást akarok! Börtönbe velük!
És nem utolsó sorban :
Hol a lóvé?!
És nem utolsó sorban :
Hol a lóvé?!
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.08.13. 10:04:07
@is:
Nehogy már pártköszöntés legyen a Hajrá Magyarok!
Bár megpróbálták kisajátítani, de egy szaros seggü, piszkos kezü nem mondja meg nekem, hogy én mivel köszönhetek.
Sem bal, sem közép, sem jobb nem mondhatja meg nekem, hogy mikor vagyok magyarabb.
Bár utálom ezeket a piszkos disznókat, de ha csak ez kell, hogy összefogás legyen kurvaországban, ám legyen. Lám a fityesz is kussol, meg azok is akik sárosak. Akkor boruljon bili, hadd lássuk királyt, Vajon meztelen e?
Nehogy már pártköszöntés legyen a Hajrá Magyarok!
Bár megpróbálták kisajátítani, de egy szaros seggü, piszkos kezü nem mondja meg nekem, hogy én mivel köszönhetek.
Sem bal, sem közép, sem jobb nem mondhatja meg nekem, hogy mikor vagyok magyarabb.
Bár utálom ezeket a piszkos disznókat, de ha csak ez kell, hogy összefogás legyen kurvaországban, ám legyen. Lám a fityesz is kussol, meg azok is akik sárosak. Akkor boruljon bili, hadd lássuk királyt, Vajon meztelen e?
Antiviola 2009.08.13. 10:04:45
Bodoki, ne csúsztass, ne hazudj Tarlóssal kapcsolatban! Tarlós azt mondta, hogy Kocsis MVM-es ügyeit nem a BKV-nek kéne kivizsgálni, ahelyett, hogy Kocsis BKV-s ügyeit vizsgálná.
marat 2009.08.13. 10:05:04
Ki kéne deríteni hol lakik és amúgy franciásan foglyul ejteni a saját házában.
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.08.13. 10:05:10
@is:
Nehogy már pártköszöntés legyen a Hajrá Magyarok!
Bár megpróbálták kisajátítani, de egy szaros seggü, piszkos kezü nem mondja meg nekem, hogy én mivel köszönhetek.
Itt OV-ra gondoltam, nem rád
Nehogy már pártköszöntés legyen a Hajrá Magyarok!
Bár megpróbálták kisajátítani, de egy szaros seggü, piszkos kezü nem mondja meg nekem, hogy én mivel köszönhetek.
Itt OV-ra gondoltam, nem rád
kraut 2009.08.13. 10:06:37
Titánok harca...
Inkább kérődző, tokaszalonnás homoszexuális oroszlánfóka hímek enyelgése a dagonyában.
De értem az eposzi jelző ironikus mivoltát :)
Inkább kérődző, tokaszalonnás homoszexuális oroszlánfóka hímek enyelgése a dagonyában.
De értem az eposzi jelző ironikus mivoltát :)
Antiviola 2009.08.13. 10:09:16
@Krikri: Melyik újságírókra gondolsz? Netán a Népszava, Népszabi, 168 óra, ÉS "objektív" firkászaira?
Krikri 2009.08.13. 10:13:57
@Antiviola: Más nincs :-( Természetesen nincsenek illúzióim, személyes tapasztalataim vannak a magyar sajtóról (kár h nincs hányós smíley, beszúrnám) Ha az az érdekük, megírják..
Antiviola 2009.08.13. 10:18:06
@-= If =-: Hát ez nem tény, hiszen az MSZP-SZADESZ kormány létrehozta a Feljelentésügyi Államtitkárságot Keller "Húgyagyú" László vezetésével és nem talált semmit-pedig mindent megtettek - illetve nem tudott bizonyítani semmit. Ezért nem kéne összemosni a két oldalt.
vwxyz (törölt) 2009.08.13. 10:22:38
Bodoky for president.
vwxyz (törölt) 2009.08.13. 10:24:17
@Antiviola: Ismered azt a mondást, hogy "Kéz kezet mos"? Vagy direkt vagy álnaív?
ast 2009.08.13. 10:26:36
„a Hagyó-Kocsis meccs igazi nyertesei az adófizetők”
???
Ugyan mit nyertek az adófizetők?!
Az adófizetők azt kapták a pofájukba, hogy velük bármit meg lehet tenni.
Az érintettek VISSZAFIZETTÉK AZ ELLOPOTT PÉNZT?!
Röhögnek a markukba, talán még vérszemet is kapnak: ettől kezdve nyilvánosan lehet lopni.
A nyilvánosság akkor érne valamit, ha a tolvajok visszafizetnék az ellopott pénzt – természetesen kamatokkal növelve!
Ezzel kellene foglakozni.
Pénz sehol, de a Fidesz …
Az mszp képében a (vörös) maffia van kormányon, a korrupciótól fröcsögő főpolgármesteri hivatalt sem a Fidesz vezeti.
Hol van ilyenkor kuncze, a „tolvaj banda” böfögésével?
???
Ugyan mit nyertek az adófizetők?!
Az adófizetők azt kapták a pofájukba, hogy velük bármit meg lehet tenni.
Az érintettek VISSZAFIZETTÉK AZ ELLOPOTT PÉNZT?!
Röhögnek a markukba, talán még vérszemet is kapnak: ettől kezdve nyilvánosan lehet lopni.
A nyilvánosság akkor érne valamit, ha a tolvajok visszafizetnék az ellopott pénzt – természetesen kamatokkal növelve!
Ezzel kellene foglakozni.
Pénz sehol, de a Fidesz …
Az mszp képében a (vörös) maffia van kormányon, a korrupciótól fröcsögő főpolgármesteri hivatalt sem a Fidesz vezeti.
Hol van ilyenkor kuncze, a „tolvaj banda” böfögésével?
Link Elek 2009.08.13. 10:30:33
az utolso bekezdes rendkivuli tanulsagokkal szolgal a titanok szamara:
nem kell haarcolni, csak osszegyujteni a fegyvereket es lemutyizni az orszag jovojet.
en igazan varom, mikor jelenik meg az az ujsagiro nemzedek, aki kepes sajat erobol is osszegyujteni egy emberesebb botranyhoz eleg anyagot.
nem tul bonyolult elkezdeni: tippeket kell szerezni olyan fiataloktol akik kozel aszisztenskednek/jogaszkodnak/rendszergazdaskodnak/... a tuzhoz.
:)
nem kell haarcolni, csak osszegyujteni a fegyvereket es lemutyizni az orszag jovojet.
en igazan varom, mikor jelenik meg az az ujsagiro nemzedek, aki kepes sajat erobol is osszegyujteni egy emberesebb botranyhoz eleg anyagot.
nem tul bonyolult elkezdeni: tippeket kell szerezni olyan fiataloktol akik kozel aszisztenskednek/jogaszkodnak/rendszergazdaskodnak/... a tuzhoz.
:)
FlybyWire 2009.08.13. 10:31:34
Na, egyet elértek viszont.
Megyek a Jobbikra szavazni.
Ha csak annyit érünk el, hogy ezeket a Dunába lövik sorban, már boldogabb leszek.
Pedig mindig is pacifista és antifasiszta voltam, de már kezdem érteni, min pöccentek be a franciák 1789 előtt....
Megyek a Jobbikra szavazni.
Ha csak annyit érünk el, hogy ezeket a Dunába lövik sorban, már boldogabb leszek.
Pedig mindig is pacifista és antifasiszta voltam, de már kezdem érteni, min pöccentek be a franciák 1789 előtt....
Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.08.13. 10:33:17
Kedves Politikuspalánták!
Mai leckénk: seftelni nem szabad kicsiben, csak pár milliárd felett: annyiból már minden akadékoskodónak be lehet fogni a pofáját.
Mai leckénk: seftelni nem szabad kicsiben, csak pár milliárd felett: annyiból már minden akadékoskodónak be lehet fogni a pofáját.
FlybyWire 2009.08.13. 10:36:04
EGyébként pedig mindenki nézze meg a a Dzsentlemanus című Eddie Murphy filmet, és akkor majd utána nem lesz naiv, hogy ez valaha is jóra fordulhat.
Aki a hatalomhoz közel kerül, az vagy sodródik (korrumpálódik), vagy kicsinálják. Az élet nem hollywoodi film....
Aki a hatalomhoz közel kerül, az vagy sodródik (korrumpálódik), vagy kicsinálják. Az élet nem hollywoodi film....
Asphodelos 2009.08.13. 10:48:18
Tisztelt Honpolgarok!
Ez mar csak ilyen: az osszes korrupcios ugy kozvetlenul valasztasok elott, amikor a kormanyvaltas velelmezheto, vagy a kormanyvaltas utan pattan ki. Az ok egyszeru a tarsadalom olyan mertekben atpolitizalodott, hogy felulrol jovo surgeto erdek nelkul a mindenkori politikai iranyitashoz velejeig szervilis kozepvezetoi, koztisztviseloi reteg jol felfogott onerdekbol nem nyitja ki a szajat, addig mig erre utasitast nem kap. Ez zajlik most: is a holdudvar helyezkedik, es az uj gazdakhoz valo odadorgolozes elso jelekent talcan kinalja addigi urai fejet...
Magyarorszag mint(h)a-orszag volt es lesz!
Ez mar csak ilyen: az osszes korrupcios ugy kozvetlenul valasztasok elott, amikor a kormanyvaltas velelmezheto, vagy a kormanyvaltas utan pattan ki. Az ok egyszeru a tarsadalom olyan mertekben atpolitizalodott, hogy felulrol jovo surgeto erdek nelkul a mindenkori politikai iranyitashoz velejeig szervilis kozepvezetoi, koztisztviseloi reteg jol felfogott onerdekbol nem nyitja ki a szajat, addig mig erre utasitast nem kap. Ez zajlik most: is a holdudvar helyezkedik, es az uj gazdakhoz valo odadorgolozes elso jelekent talcan kinalja addigi urai fejet...
Magyarorszag mint(h)a-orszag volt es lesz!
msmester 2009.08.13. 10:58:54
Na azért nem kéne rögtön farkast kiáltani a Tarlós papa láttán ;)
Mit is mond an Inforádiós interjúban?
"Tolerálhatatlan, ami a BKV-nál folyik - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában a Fidesz-KDNP fővárosi frakcióvezetője, aki hozzátette: nem védi, és nem is támadja Kocsis Istvánt, mert ki fog derülni az, ami őt terheli.
Kilógott a lóláb, amikor a városvezetés úgy döntött, hogy csak a jelenlegi BKV-vezető idejében kötött tanácsadói szerződéseket vizsgáltatja ki. Kocsis István előtt is voltak homályos szerződések, és a 2006-2008 közötti időszak történéseit is meg kéne nézni - fogalmazott Tarlós István."
Tehát nem az az állítás, hogy Kocsis nem csinált semmit, hanem attól volt kiakadva a Tarlós, hogy bő fél év regnálás után elkezdték intenzíven elővenni a fickót és ráhúzni a vizes lepedőt, épp amikor az Antal Attila féle időszak tanácsadói szerződéseit kezdte birizgálni (AAM szerződés pl.).
A múltjából adódóan nem hinném, hogy Kocsis sokáig húzná a BKV élén, ha jövő ősszel váltás lesz a városházán.
Mit is mond an Inforádiós interjúban?
"Tolerálhatatlan, ami a BKV-nál folyik - mondta az InfoRádió Aréna című műsorában a Fidesz-KDNP fővárosi frakcióvezetője, aki hozzátette: nem védi, és nem is támadja Kocsis Istvánt, mert ki fog derülni az, ami őt terheli.
Kilógott a lóláb, amikor a városvezetés úgy döntött, hogy csak a jelenlegi BKV-vezető idejében kötött tanácsadói szerződéseket vizsgáltatja ki. Kocsis István előtt is voltak homályos szerződések, és a 2006-2008 közötti időszak történéseit is meg kéne nézni - fogalmazott Tarlós István."
Tehát nem az az állítás, hogy Kocsis nem csinált semmit, hanem attól volt kiakadva a Tarlós, hogy bő fél év regnálás után elkezdték intenzíven elővenni a fickót és ráhúzni a vizes lepedőt, épp amikor az Antal Attila féle időszak tanácsadói szerződéseit kezdte birizgálni (AAM szerződés pl.).
A múltjából adódóan nem hinném, hogy Kocsis sokáig húzná a BKV élén, ha jövő ősszel váltás lesz a városházán.
Cliff 2009.08.13. 11:01:32
szopjanak le mind, de tényleg!
rocafort 2009.08.13. 11:10:23
Bodoky for president!!!
Tarló Istvánnak meg: A szelektív aggódás örökös magyar bajnoka címet azzonnal!
Tarló Istvánnak meg: A szelektív aggódás örökös magyar bajnoka címet azzonnal!
kvp 2009.08.13. 11:20:24
Korabban az ilyen poltikai helyzetekbol kovetkezett az, hogy egy szelsoseges filozofia elterjedt es az azt kepviselo csoport hatalomra jutott. Igaz, a legtobb esetben megoldottak a problemat, mert pl. egy altalanos allamositassal es az osszes korabbi poltikus megsemmistesevel rendet raktak, viszont a lakossag szamara eddig minden esetben rosszul jott ki a valtozas. Sem a nemetek, sem az oroszok nem jartak jol a nemzeti/nemzetkozi szolcializmussal. Magyarorszagon jelenleg a jobbik azon gondolkodik, hogy ennek az eszmenek melyik iranyat valassza, viszont sajnos nekunk egyik sem lenne jo hosszu tavon, meg akkor sem, ha a rendrakassal kapcsolatban tenyleg igazuk lenne.
Inkabb rendbe kellene rakni a demokraciat, csak az a gond, hogy olyan politikai ero jelenleg nincs amelyik azt mondana, hogy a parlamentaris rendszer helyett legyen ugynevezett svajci tipusu azaz kozvetlen demokracia. Pedig a kepviseloi gombnyomogatast tokeletesen es jobban lehetne potolni az onkormanyzatok epuleteben tartott heti vagy havi rendszeressegu par napos nepszavazasokkal. Meg anyagilag is jobban jonne ki a dolog, mert poltikusok es partok hijan nem lopnanak annyit es a nepszavazas meg penzbe sem kerulne, mert felfogadas amugy is van, tehat a hely es a szemelyzet ugyis dolgozik, csak mellette meg csinalnak az aktualis nepszavazast is. Lehet, hogy utopianak tunik, de ez a megoldas meg mindig jobb lenne mint ha hagyjuk a jelenlegi poltikusok barmelyiket is iranyitani...
Inkabb rendbe kellene rakni a demokraciat, csak az a gond, hogy olyan politikai ero jelenleg nincs amelyik azt mondana, hogy a parlamentaris rendszer helyett legyen ugynevezett svajci tipusu azaz kozvetlen demokracia. Pedig a kepviseloi gombnyomogatast tokeletesen es jobban lehetne potolni az onkormanyzatok epuleteben tartott heti vagy havi rendszeressegu par napos nepszavazasokkal. Meg anyagilag is jobban jonne ki a dolog, mert poltikusok es partok hijan nem lopnanak annyit es a nepszavazas meg penzbe sem kerulne, mert felfogadas amugy is van, tehat a hely es a szemelyzet ugyis dolgozik, csak mellette meg csinalnak az aktualis nepszavazast is. Lehet, hogy utopianak tunik, de ez a megoldas meg mindig jobb lenne mint ha hagyjuk a jelenlegi poltikusok barmelyiket is iranyitani...
libazsíros kenyér 2009.08.13. 11:26:36
Jajj..Istenem....nekünk
Bröci 2009.08.13. 11:27:39
@Roa: Olaszországban nem ilyen birkák az emberek, ott ezt nem lehetne megcsinálni. Ott volt olyan, hogy a maffiózókat kirakták egy ketrecbe a térre, amikor elfogták őket.
AK76 2009.08.13. 11:28:45
jucus02 2009.08.13. 09:51:13
Nem baj hogy :fasiszta,cigányellenes,zsidóellenes,stb..
Ez amúgy is csak a szoclib zsebben tanyázó firkászok paranoiája,nem ez a lényeg.
Az a lényeg hogy MÉG nem kenődtek össze nyakig szarral.
Ez ide elég is,nekem elég,és alighanem van még pár százezer,talán millió ember,aki valóban unja,hány tőle,a bele kifordul,az elmúlt húsz év minden politikai bábszínházában szereplő arcoktól,hiteltelen amatőr,pitlák,jancsibohócaitól,és remélem hogy ha ezekre szavazok,szavazunk,VALÓBAN lesz valami változás,VALÓBAN elszámoltatnak...
Ha ez a mutatvány is felsül,na akkor csomagolhat itt mindenki...
Nem baj hogy :fasiszta,cigányellenes,zsidóellenes,stb..
Ez amúgy is csak a szoclib zsebben tanyázó firkászok paranoiája,nem ez a lényeg.
Az a lényeg hogy MÉG nem kenődtek össze nyakig szarral.
Ez ide elég is,nekem elég,és alighanem van még pár százezer,talán millió ember,aki valóban unja,hány tőle,a bele kifordul,az elmúlt húsz év minden politikai bábszínházában szereplő arcoktól,hiteltelen amatőr,pitlák,jancsibohócaitól,és remélem hogy ha ezekre szavazok,szavazunk,VALÓBAN lesz valami változás,VALÓBAN elszámoltatnak...
Ha ez a mutatvány is felsül,na akkor csomagolhat itt mindenki...
Bröci 2009.08.13. 11:31:42
Felháborítónak tartom, hogy még mindig megy a Fideszezés, Orbánozás! 7 év lejtmenet után még mindig van pofája egyeseknek az ellenzéket okolni.
Azt viszont megértem, hogy ilyen jól haraptok a kukacra. Még mindig van remény, hogy az államcsődöt nem a faszopra szavazók okozták.
Ja, a reakciókból kiderül, ki ismert magára. ;)
Azt viszont megértem, hogy ilyen jól haraptok a kukacra. Még mindig van remény, hogy az államcsődöt nem a faszopra szavazók okozták.
Ja, a reakciókból kiderül, ki ismert magára. ;)
Gyilkos68 2009.08.13. 11:33:53
NAGYON KIRÁLY VAGY TAMÁS !!!!!!
Teljesen igaz, a FIDESZ is ugyan úgy kapja a pénzt mint az SZDSZ-MSZP !!!
Ez csak egy nagy képmutatás amit a Fideszesek csinálnak !!! Jövőre ők is pontosan így fogják levenni a sápot az adófizetőktől !!!!!
Teljesen igaz, a FIDESZ is ugyan úgy kapja a pénzt mint az SZDSZ-MSZP !!!
Ez csak egy nagy képmutatás amit a Fideszesek csinálnak !!! Jövőre ők is pontosan így fogják levenni a sápot az adófizetőktől !!!!!
HgGina 2009.08.13. 11:39:00
Kutya meg eb? Na te sem jártál biológia órákra.
Ezek egyszerűen férgek, paraziták.
Normális helyen az ilyenekkel flakonostul nyeletik le a Chemotoxot.
Ezek egyszerűen férgek, paraziták.
Normális helyen az ilyenekkel flakonostul nyeletik le a Chemotoxot.
tollas 2009.08.13. 11:42:50
Teljesen logikusak a cikk tényeken alapuló következtetései.
Kocsisnak igazán jól jött a végkielégítési botránysor, mert elterelte a figyelmet a BKV-val kapcsolatos alantas terveiről,a szétszabdalásáról, kimazsolázásáról, haveroknak történő privatizálásáról.
Csányi szerepe vitathatatlan Kocsis védelmében. Ezért kussol a Fidesz is, Tarlóssal az élen, aki valószínűleg a következő alkalmatlan főpolgármester lesz.
Az is nyitott, de a balos-jobbos sajtó által fel nem tett kérsés, hogy mit művelt Kocsis az MVM-nél, és hová lettek a tízmilliárdok.
Meg kéne már nézni Kocsis kacsalábon forgó ingatlanát Leányfalun, biztos a béréből vette.
Kocsisnak igazán jól jött a végkielégítési botránysor, mert elterelte a figyelmet a BKV-val kapcsolatos alantas terveiről,a szétszabdalásáról, kimazsolázásáról, haveroknak történő privatizálásáról.
Csányi szerepe vitathatatlan Kocsis védelmében. Ezért kussol a Fidesz is, Tarlóssal az élen, aki valószínűleg a következő alkalmatlan főpolgármester lesz.
Az is nyitott, de a balos-jobbos sajtó által fel nem tett kérsés, hogy mit művelt Kocsis az MVM-nél, és hová lettek a tízmilliárdok.
Meg kéne már nézni Kocsis kacsalábon forgó ingatlanát Leányfalun, biztos a béréből vette.
UTakeMe 2009.08.13. 11:51:46
Örülök, hogy a cikk írója örül. Én nem örülök. Szar eddig is sok került felszinre, de valamiért nem látom, hogy a bűnözők ezekben az esetekben elnyerik méltó büntetésüket. Akkor meg mire jó, hogy tudom? Ha nem tudom, akkor békés tudatlanságban élek és legalább a lelki békém megmarad, de így csak a dühítő, örjítő tehtetlenséget érzem. Úgyhogy nem értem mire a nagy örömködés.
bnct · http://lehetmas.hu/176 2009.08.13. 11:52:07
@AK76: Nyilvánvaló, hogy ezek ott, mindkét oldalon lopnak. Erre teljesen jó válasz, hogy akkor új pártokra szavazunk, de nem értem, hogy értelmes embereknél hogy jön szóba a Jobbik? Üres erőfitogtatás, sehova nem vezető cigányellenesség, megoldások sehol stb.
De van itt más is: az LMP, ami már csomó adatkérést, feljelentést és hasonlókat csinált BKV-, MVM-, Sukoró-, Centrum-ügyekben.
Heló, vegyük észre, ők szállítják az okos megoldásokat és a valódi tetteket. Hőbörögni bárki tud...
De van itt más is: az LMP, ami már csomó adatkérést, feljelentést és hasonlókat csinált BKV-, MVM-, Sukoró-, Centrum-ügyekben.
Heló, vegyük észre, ők szállítják az okos megoldásokat és a valódi tetteket. Hőbörögni bárki tud...
hirnok 2009.08.13. 12:02:17
Hajrá, Index!
Aldobói Feldob 2009.08.13. 12:34:06
Nézzétek meg Hagyó Miklós 2008-as vagyonbevallását, amiben az áll, hogy "gépkocsija: Trabant". Megáll az eszem, az a hazug hájtömeg nem is férne be egy Trabantba! Szerintem már ezért büntetőeljárást kellet volna indítani ellene, ha másért nem, akkor az adófizetők nyilvános megszégyenítése és arcul köpése miatt.
Lacapc 2009.08.13. 12:37:48
@Aldobói Feldob:
tényleg, most hgy mondod. ez (is) röhej.
egyébként üzenném itt feljebb, hogyha tarlós nem a megfelelő agresszivitással aggódik, akkor ott is nagyon büdös kupacot akarnak ám rejtegetni! erre nem 8 év, hanem 1000 történelmünk a példa!
tényleg, most hgy mondod. ez (is) röhej.
egyébként üzenném itt feljebb, hogyha tarlós nem a megfelelő agresszivitással aggódik, akkor ott is nagyon büdös kupacot akarnak ám rejtegetni! erre nem 8 év, hanem 1000 történelmünk a példa!
Lacapc 2009.08.13. 12:39:25
egyébként tudja azt valaki, a vérkorrupt Antal Attila, lebukása után hogyan kerülhetett egy másik állami cég (a vértes volán) élére?!?!?!
az ész megáll...
az ész megáll...
Lacapc 2009.08.13. 12:47:53
egyébként azt is kívánom a cikkben inkrementált uraknak, hogy érezzék úgy magukat, mint tocsik márta, egy 20. ügyintéző előtt: Jó, akkor kérem a nevét. - Tocsik Márta - , ekkor az ügyintéző lassan felemeli a fejét és ránéz, ööö igen, édesanyja nevét is kérném. és ehhez a pillantáshoz 800 milliószor legyen szerencséje. forintonként :)). sajnos a kocsis név túl gyakori, de a hagyó vagy tarlós, már sanszos ("ANNAK a Hagyónak? Pláne egy kuncze, pető stb... :)))
Aldobói Feldob 2009.08.13. 12:50:34
Jut eszembe, azon is megáll az eszem, hogy Kocsis tett feljelentést most, holott a könyvvizsgáló Deloitte több mint egy éve írásban jelezte a BKV-nál folyó visszásságokat és jognyilatkozatot kért a vezérigazgatótól, aki közben Kocsi lett, hogy törvényesek és szabályosak voltak-e a végkielégítések. Kocsis meg írásban nyilatkozott, hogy igen. Ezek után nemigen hivatkozhat arra, hogy ő nem tudott ezekről. Következésképpen, tettestársi, de minimum bűnpártolási tényállás forog fenn, ráadásul dokumentálva. Ugye azt mégsem mondhatja Kocsis, hogy valaki alá hamisította az aláírását, vagy fogta a kezét és irányította... Bár ki tudja, egy ilyen offshore-gengszter hihetetlen találékonnyá válhat idővel.
Rocky 2009.08.13. 12:52:16
Olyanok vagytok, mint egy rohadó, mozgó húsdarab (mszpdsz), aki csak-csak bele-bele akar mászni a szép tiszta zsemlemorzsába (Fidesz) és jól meghemperegni benne...
Ez undorító!
Felhívnám a figyelmet, hogy jelenleg még az mszpdsz regnál és őket kell baszogatni, felelősségre vonni!!!
Nem kell a Fideszt ide kavarni (a fél cikk róluk szól)!
Nem kell félrebeszélni!
És nem kell a sleppnek aggódni a jövőbeni Fideszes "bűnök" miatt!
Foglalkozzunk a mával! Van mit eltakarítani!
Ez undorító!
Felhívnám a figyelmet, hogy jelenleg még az mszpdsz regnál és őket kell baszogatni, felelősségre vonni!!!
Nem kell a Fideszt ide kavarni (a fél cikk róluk szól)!
Nem kell félrebeszélni!
És nem kell a sleppnek aggódni a jövőbeni Fideszes "bűnök" miatt!
Foglalkozzunk a mával! Van mit eltakarítani!
Rocky 2009.08.13. 12:54:43
@Gyilkos68:
Te nem vagy adófizető?
Te miért azon drukkolsz, hogy a Fideszesek is így csinálják?
Egyenlőre nem ők lopják el a nagy pénzeket, akkor miért velük foglalkozol?
Miért nem hagyó és kovács elvtársaiddal?
Kommunista bérenc!
Te nem vagy adófizető?
Te miért azon drukkolsz, hogy a Fideszesek is így csinálják?
Egyenlőre nem ők lopják el a nagy pénzeket, akkor miért velük foglalkozol?
Miért nem hagyó és kovács elvtársaiddal?
Kommunista bérenc!
tnsnames.ora 2009.08.13. 12:57:58
@Lacapc:
>Inkrementált urak?
Estleg inkriminált? Ha nem, akkor hogyan kell inkrementálni egy urat, kédezem férfiemberként...
;)
>Inkrementált urak?
Estleg inkriminált? Ha nem, akkor hogyan kell inkrementálni egy urat, kédezem férfiemberként...
;)
Aldobói Feldob 2009.08.13. 12:59:08
@Lacapc: Kocsis állítólag negyedrendű vádlott volt a Tocsik perben. Na persze a sztárügyvédek stb. stb... Tudod.
Amúgy Tarlósék egészen nyilvánvalóan falaznak ennek a bűnbandának. Sajna a háttérben minden szenny összefolyik. És mi nyelünk nagyokat...
Amúgy Tarlósék egészen nyilvánvalóan falaznak ennek a bűnbandának. Sajna a háttérben minden szenny összefolyik. És mi nyelünk nagyokat...
-= If =- 2009.08.13. 13:02:00
@Antiviola: Hohó! Itt álljunk meg! Melyik kormány volt, aki elkezdte szétszedni az ország vagyonát? Antall-ék! És melyik volt az, akik apukájuk kezére játszották a még működő kőfejtőket? Orbánék! Ki volt aki szemérmetlenül szétraboltatta a csótányaival ezt a kis rántotthúst? Az MSZP Horn és Gyurcsány vezényletével! Van alkotmánya az ezer éves államunknak? Még mindig nincs! Vannak arra épülő tehát legitim, alkotmányos törvényeink? Naná, hogy nincsenek! Hány éve kellene, hogy mindez rendben legyen? 15? 20? Hát nem! Elég volt! Egyik sem jobb mint a másik, tolvaj az összes, aki odafenn ül. És csak remélem, hogy az újonnan jövőknek lesz erejük és tiszta elméjük nem vegyülni ezekkel.
Lacapc 2009.08.13. 13:12:42
@tnsnames.ora:
igen inkriminál a helyes. kösz. lelkem inkrementált idegi állapotba került a cikk igazságtartalmától...:)))
igen inkriminál a helyes. kösz. lelkem inkrementált idegi állapotba került a cikk igazságtartalmától...:)))
Aldobói Feldob 2009.08.13. 13:15:33
@-= If =-: azt hiszem az alkotmánnyal már elkéstünk, de egy kiadós verés (tisztán pedagógiai alapon) sosem lenne késő nekik. de már látom előre, hogy verés helyett mindenki rohan majd az első adandó alkalommal a szavazófülkékbe. hát ebből így sosem lesz énekes halott!
minimalista 2009.08.13. 13:16:18
Emberek, nem a fővárosban lakom és nincs időm odautazni és feljelenteni ezt a díszes csürhét.Egy helyi lakos megtenné helyettem??Előre is köszönöm.
Rocky 2009.08.13. 13:16:54
@-= If =-:
te miről beszélsz???
kőfejtő.... HAHAHAHAHA
2002 óta 14.000.000.000.000.- (TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
Ha 100 milliót ér az a nyomorult kőfejtő, akkor is 140.000 (száznegyven ezer) kőfejtőt kellett volna ellopnia az Orbán papának!
te miről beszélsz???
kőfejtő.... HAHAHAHAHA
2002 óta 14.000.000.000.000.- (TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
Ha 100 milliót ér az a nyomorult kőfejtő, akkor is 140.000 (száznegyven ezer) kőfejtőt kellett volna ellopnia az Orbán papának!
Lacapc 2009.08.13. 13:17:24
@Aldobói Feldob: én is nagyon meglepődtem, amikor tarlós azt nyilatkozta, hogy ideje lenne eldönteni a főváros vezetésének, hogy megbízik-e kocsisban. pont. ennyi.
azért ő egy pöttnyit keményebben szokott nyilatkozni, amikor milliárdos korrupció-gyanús esetekkel van dolga.
úgyhogy undorító, amit tarlós is csinál...
azért ő egy pöttnyit keményebben szokott nyilatkozni, amikor milliárdos korrupció-gyanús esetekkel van dolga.
úgyhogy undorító, amit tarlós is csinál...
minimalista 2009.08.13. 13:19:25
...Ha már a drágalátos ügyészségünk valami megfejthetetlen, misztikus oknál fogva képtelen megtenni.
Lacapc 2009.08.13. 13:19:50
@minimalista: én megteszem. de milyen alapon. valamit jogi tényállást fogalmazz meg pls!
Lacapc 2009.08.13. 13:23:37
@Rocky:
(TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
csoda, hogy élünk. de most tényleg.
Ugye ez egyetlen korrupt politikust sem ment, egyik oldalon sem?
(TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
csoda, hogy élünk. de most tényleg.
Ugye ez egyetlen korrupt politikust sem ment, egyik oldalon sem?
wagabound 2009.08.13. 13:26:24
Istenem, de jó a kínaiaknak - ott ennél kevesebbért is akasztanak....
Megismétlem, ezúttal enyhébb formában: ebben az országban nem lesz addig rend, amíg ennek a rablóbandának kőkemény, elrettentő büntetésekkel el nem veszik a kedvét attól, hogy kilopják a szemünket is. És ha ez másképp nem megy, akkor... (A mondat második felét kinek-kinek a fantáziájára és vérmérsékletére bízom.)
Megismétlem, ezúttal enyhébb formában: ebben az országban nem lesz addig rend, amíg ennek a rablóbandának kőkemény, elrettentő büntetésekkel el nem veszik a kedvét attól, hogy kilopják a szemünket is. És ha ez másképp nem megy, akkor... (A mondat második felét kinek-kinek a fantáziájára és vérmérsékletére bízom.)
Gazz 2009.08.13. 13:30:25
Hajrá Index! Ha sem az NSZ, sem a MN, Hír TV, akkor tessék, szabad a pálya. Erről is szól az újságírás.
CDX 2009.08.13. 13:32:22
A magyar respublika honvédelmi minisztériuma hirdet az indexen? csak nem korrumpálni akarják a választások elött a derék újságirókat? na de ők nem hagyják magukat!
amugy a cikk jó. több ilyen kéne.
szerény javaslatom: adatbázisban összegyüjteni ki mennyit lopott, hogy egy drop down menüből kiválaszthassam, hogy mondjuk Mr. Istvan Kocsis, és aztán a hozzá kapcsolódó összes cikk meg az összegek egy táblázatban megjelennek.
amugy a cikk jó. több ilyen kéne.
szerény javaslatom: adatbázisban összegyüjteni ki mennyit lopott, hogy egy drop down menüből kiválaszthassam, hogy mondjuk Mr. Istvan Kocsis, és aztán a hozzá kapcsolódó összes cikk meg az összegek egy táblázatban megjelennek.
pali923 2009.08.13. 13:34:02
OK, az mszp és a szadesz egy szemét korrupciós banda. A fidesz a "több mint kormányváltás, keveseb mint rendszerváltás" alatt azt értette, hogy a saját embereire cserélte a lenyúlókat, hogy a pénz hozzájuk folyjon. A jobbik elhitette a zemberekkel, hogy ők majd máshogy csinálják. Innen üzenem ezeknek a zembereknek: ez nem így lesz.
Itt tartunk. Tényleg hallgatni kéne a fletóra, és elhúzni innen jó messzire...
Itt tartunk. Tényleg hallgatni kéne a fletóra, és elhúzni innen jó messzire...
Aldobói Feldob 2009.08.13. 13:36:36
@Lacapc: bizony, én is csak néztem, mint a moziban, hogyan lett tarlósból "nagymama lekvárja" szempillantás alatt. ja, és hol bujkált az évek alatt a fidesz delegáltja a kis vitézy dávid? csak nem a bkv felügyelőbizottságában. azt mondja vitézy, hogy az fb elnöke székely gábor lesöpörte az üggyel kapcsolatos felvetéseit. jó. még azt is hiszem, hogy székely lesöpörte, de akkor vitézy miért nem állt ki a nyilvánosság elé a farbával már legalább egy évvel ezelőtt, amikor a deloitte jelezte az üzleti beszámolóban a gondot? bármikor megtehette volna, hogy kiáll a kamerák elé. erre most jön elő, miután a kipattant botránnyal kapcsolatban számos kommentelő tette szóvá vitézyt beszédes hallgatását. úgyhogy hagyjuk az egészet a csudába. össze-vissza maszatol minden oldalon mindenki az ügyben. szerintem a végkielégítések elnyomják a nagyságrendekkel nagyobb tanácsadói meg egyéb sötét szerződéseket. vajon mennyi milliárd vándorolhat kifelé ezekben a pillanatokban is a bkv számlájáról. jó zsebekbe.
Rocky 2009.08.13. 13:53:04
@Lacapc:
(TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
csoda, hogy élünk. de most tényleg.
Ugye ez egyetlen korrupt politikust sem ment, egyik oldalon sem?
Nem ment senkit, csak a nagyságrendeket akartam szemléltetni!
2002-ig az összes kormánynak+a kommunistáknak (89 előtt) összesen: 8.000 mrd forint adósságot sikerült összehozni!
meggyesi+ferenctestvér+bajnai 14.000 mrd!!!
Ééééérteeeem???
1945-től 2002-ig 8.000mrd
vs.
2002-től 2009-ig 14.000mrd PLUSZ!!!!
összesen: 22.000mrd-nál járunk
és ez csak nőni fog 2020-ig, a kamatterhek miatt, valamint az újabb 2010 államcsődközeli helyzet miatt!!!
(TIZENNÉGYEZER MILLIÁRD) forinttal nőtt az államadósság!!!
csoda, hogy élünk. de most tényleg.
Ugye ez egyetlen korrupt politikust sem ment, egyik oldalon sem?
Nem ment senkit, csak a nagyságrendeket akartam szemléltetni!
2002-ig az összes kormánynak+a kommunistáknak (89 előtt) összesen: 8.000 mrd forint adósságot sikerült összehozni!
meggyesi+ferenctestvér+bajnai 14.000 mrd!!!
Ééééérteeeem???
1945-től 2002-ig 8.000mrd
vs.
2002-től 2009-ig 14.000mrd PLUSZ!!!!
összesen: 22.000mrd-nál járunk
és ez csak nőni fog 2020-ig, a kamatterhek miatt, valamint az újabb 2010 államcsődközeli helyzet miatt!!!
minimalista 2009.08.13. 13:59:48
@Lacapc:
Egyszer:Bűnpártolás
244. § (1) Aki anélkül, hogy a bűncselekmény elkövetőjével az elkövetés előtt megegyezett volna
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatóság üldözése elől meneküljön,
b) a büntetőeljárás sikerét meghiúsítani törekszik,
c) közreműködik a bűncselekményből származó előny biztosításában,
vétséget követ el és egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki a bűnpártolást haszonszerzés végett követi el
-kezd beigazolódni
Másodszor:
Saját tőke csorbítása
298/B. § A jogi személyiséggel rendelkező gazdálkodó szervezet vezető állású személye, aki a társaság saját tőkéjét részben vagy egészben jogtalanul elvonja, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
-ez tutinak tűnik de sajna csak 3 év:)
Harmadszor:
Gazdasági adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása
299. § (1) A gazdálkodó szervezet vezető állású személye, aki közreműködik abban, hogy
a) a gazdálkodó szervezet a székhelyén (telephelyén, fióktelepén) ne legyen fellelhető, vagy
b) közhitelű nyilvántartásba olyan személy kerüljön a gazdálkodó szervezet képviseletére jogosult személyként bejegyzésre, akinek lakóhelye (tartózkodási helye) ismeretlen, vagy ismeretlennek minősül, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki közhitelű nyilvántartásba bejegyzendő, gazdasági tevékenységhez kapcsolódó adat, jog vagy tény bejelentését, illetve ilyen adat, jog vagy tény változásának bejelentését elmulasztja, ha a bejelentési kötelezettségét jogszabály írja elő, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
...
Negyedszer:Pénzmosás
303. § (1) Aki más által elkövetett, szabadságvesztéssel büntetendő cselekményből származó dolog ezen eredetének leplezése céljából
a) a dolgot átalakítja vagy átruházza, gazdasági tevékenység gyakorlása során felhasználja,
b) a dolgon fennálló jogot vagy az e jogban bekövetkezett változásokat, illetve azt a helyet, ahol a dolog található eltitkolja vagy elleplezi,
c) a dologgal összefüggésben bármilyen pénzügyi tevékenységet végez, vagy pénzügyi szolgáltatást vesz igénybe,
bűntettet követ el, és öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő
-ez pedig alap
Választhatsz!:-)Biztos van még de félek h nem fér ide..
Egyszer:Bűnpártolás
244. § (1) Aki anélkül, hogy a bűncselekmény elkövetőjével az elkövetés előtt megegyezett volna
a) segítséget nyújt ahhoz, hogy az elkövető a hatóság üldözése elől meneküljön,
b) a büntetőeljárás sikerét meghiúsítani törekszik,
c) közreműködik a bűncselekményből származó előny biztosításában,
vétséget követ el és egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő, aki a bűnpártolást haszonszerzés végett követi el
-kezd beigazolódni
Másodszor:
Saját tőke csorbítása
298/B. § A jogi személyiséggel rendelkező gazdálkodó szervezet vezető állású személye, aki a társaság saját tőkéjét részben vagy egészben jogtalanul elvonja, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
-ez tutinak tűnik de sajna csak 3 év:)
Harmadszor:
Gazdasági adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása
299. § (1) A gazdálkodó szervezet vezető állású személye, aki közreműködik abban, hogy
a) a gazdálkodó szervezet a székhelyén (telephelyén, fióktelepén) ne legyen fellelhető, vagy
b) közhitelű nyilvántartásba olyan személy kerüljön a gazdálkodó szervezet képviseletére jogosult személyként bejegyzésre, akinek lakóhelye (tartózkodási helye) ismeretlen, vagy ismeretlennek minősül, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) Aki közhitelű nyilvántartásba bejegyzendő, gazdasági tevékenységhez kapcsolódó adat, jog vagy tény bejelentését, illetve ilyen adat, jog vagy tény változásának bejelentését elmulasztja, ha a bejelentési kötelezettségét jogszabály írja elő, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.
...
Negyedszer:Pénzmosás
303. § (1) Aki más által elkövetett, szabadságvesztéssel büntetendő cselekményből származó dolog ezen eredetének leplezése céljából
a) a dolgot átalakítja vagy átruházza, gazdasági tevékenység gyakorlása során felhasználja,
b) a dolgon fennálló jogot vagy az e jogban bekövetkezett változásokat, illetve azt a helyet, ahol a dolog található eltitkolja vagy elleplezi,
c) a dologgal összefüggésben bármilyen pénzügyi tevékenységet végez, vagy pénzügyi szolgáltatást vesz igénybe,
bűntettet követ el, és öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő
-ez pedig alap
Választhatsz!:-)Biztos van még de félek h nem fér ide..
TheDude 2009.08.13. 14:44:37
Ja, azt kifelejtettem, h én is hálás vagyok az Index.hu -nak azügyben, h megjelenteti a vonatkozó cikkeket.
TheDude 2009.08.13. 14:47:40
@Wendriner Piroska, sakál és balerina:
"...megyek a Jobbikra szavazni..."
Kedves Pircsi, nem tudtad, h a Jobbikot a Fidesz politikája hozta létre és élteti, nem pedig a balos kötődésű biznicmen-politikusok tettei????
"...megyek a Jobbikra szavazni..."
Kedves Pircsi, nem tudtad, h a Jobbikot a Fidesz politikája hozta létre és élteti, nem pedig a balos kötődésű biznicmen-politikusok tettei????
Lacapc 2009.08.13. 15:00:15
@minimalista: OK.
bejgli 2009.08.13. 15:00:39
Azért ez szép volt Bodoky Tamás! Szép történet. Hosszú és érdekes. Aminek most itt vége van.
Az egész egy óriási tengeri hullámra emlékeztet, amely látszólag megállíthatatlanul halad, de mikor partot ér, hirtelen valamilyen láthatatlan belső erő következtében egyszerűen szétporlad. Itt is ez történt. Volt egy pont, amikor úgy festett, ennek a Kocsis "Szorgos Kéz" István nevű alaknak befellegzett, de aztán - nyilván valami rejtett erőnek köszönhetően - a nyakába szakadni készülő vízoszlop váratlanul apró cseppekké kezdett bomlani. Előkerülnek az "igazoló bizonyítékok", a támogató ellenzéki főpolgármester-jelölt (megyek is, megnézem, hogy adja a bwin a "Vissza fogjuk még sírni D. Gábort egy-két év múlva" oddszát.) és mire eláll a zuhé és kitisztul a kép, valószínűleg azt fogjuk látni, hogy van egy némileg ázott ürgénk - aki marad, ahol van. Csendben. Hasonlóan a milliárdokhoz.
Ami pedig a nyerteseket illeti, hát, azért itt még nem tartunk. Mármármint ott, hogy a KÖZJÓ bármit is (vissza)nyerjen egy ilyen cikksorozat után. De azért nem szabad feladni! Mert hátha egyszer ez is bekövetkezik.
Az egész egy óriási tengeri hullámra emlékeztet, amely látszólag megállíthatatlanul halad, de mikor partot ér, hirtelen valamilyen láthatatlan belső erő következtében egyszerűen szétporlad. Itt is ez történt. Volt egy pont, amikor úgy festett, ennek a Kocsis "Szorgos Kéz" István nevű alaknak befellegzett, de aztán - nyilván valami rejtett erőnek köszönhetően - a nyakába szakadni készülő vízoszlop váratlanul apró cseppekké kezdett bomlani. Előkerülnek az "igazoló bizonyítékok", a támogató ellenzéki főpolgármester-jelölt (megyek is, megnézem, hogy adja a bwin a "Vissza fogjuk még sírni D. Gábort egy-két év múlva" oddszát.) és mire eláll a zuhé és kitisztul a kép, valószínűleg azt fogjuk látni, hogy van egy némileg ázott ürgénk - aki marad, ahol van. Csendben. Hasonlóan a milliárdokhoz.
Ami pedig a nyerteseket illeti, hát, azért itt még nem tartunk. Mármármint ott, hogy a KÖZJÓ bármit is (vissza)nyerjen egy ilyen cikksorozat után. De azért nem szabad feladni! Mert hátha egyszer ez is bekövetkezik.
Olizatriznyák 2009.08.13. 15:01:03
@jucus02: Szélesíteni kellene a látóköröd, (ne csak a Népszabadságot olvasd!) hogy ne legyen olyan sötét a buta kis fejedben! :)
2009.08.13. 15:38:20
Ez a sok csaló, zsivány politikus, és a baráti tarsasága, sógora komája megérett arra, hogy felakasszák! Sz@rhazi, mocsok, zsivány , tróger mind egytöl-egyig!
Baromméter 2009.08.13. 15:43:47
@minimalista: "Hogyan lehetséges az hogy a független magyar ügyészség hivatalból(!) nem vizsgálódik az MVM-es milliárdok után?"
Na, vajon hogyan?
Na, vajon hogyan?
sanyix 2009.08.13. 15:43:57
titánok harca??? hahahah
inkább olyan mintha két kis kakidarab birkózna...
inkább olyan mintha két kis kakidarab birkózna...
Baromméter 2009.08.13. 15:45:57
@ssra:
Ja, szerinted ha csak sikkasztás, és ha gyakorlatilag tuti, csak a bíróság korrupt, akkor oké a dolog?
Ja, szerinted ha csak sikkasztás, és ha gyakorlatilag tuti, csak a bíróság korrupt, akkor oké a dolog?
Baromméter 2009.08.13. 15:53:38
@Bröci: Ott volt olyan, hogy a maffiózókat kirakták egy ketrecbe a térre, amikor elfogták őket.
állat 5let, támogatom! Fegyverbe!
állat 5let, támogatom! Fegyverbe!
Baromméter 2009.08.13. 16:18:51
@minimalista:
én most már személy szerint télleg úgy gondolom, hogy forradalom nélkül nem lesz új alkotmányos rend, nem tisztulnak és tisztázódnak a hatalmi ágak, jönnek létre megfelelő alkotmányos, hatalmi kontrollok, nem épülnek fel valódi pártok tényleges civil kezdeményeződéssel, azaz nem lesz télleges rendszerváltás. még esetleg egy parlamenten kívüli erő kormányra szavazásával egy ciklusnyit lehet próbálkozni, de az már elég nagy hazardírozás, főleg, miután az a jelenlegi keretek közt kezdené a munkáját.
én most már személy szerint télleg úgy gondolom, hogy forradalom nélkül nem lesz új alkotmányos rend, nem tisztulnak és tisztázódnak a hatalmi ágak, jönnek létre megfelelő alkotmányos, hatalmi kontrollok, nem épülnek fel valódi pártok tényleges civil kezdeményeződéssel, azaz nem lesz télleges rendszerváltás. még esetleg egy parlamenten kívüli erő kormányra szavazásával egy ciklusnyit lehet próbálkozni, de az már elég nagy hazardírozás, főleg, miután az a jelenlegi keretek közt kezdené a munkáját.
tnt 2009.08.13. 16:19:58
ez 1 fos cikk ezt eddig is tudtuk, ami fontosabb és mindenki számára sokkal érdekesebb:
1. ügyészség és figyesz impotenciája, főként választások előtt feltűnő.
2. Kocsis dr. ugyanezt művelte - mármint milliós végkielégítések, luxuskocsik stb. témában bármely korábbi cégnél - bort iszik vizet prédikál...abszolút hiteltelen.
3. Dr. Kocsis is hasonló szerződéseket kötött háziorvosával ill. hasonló emberei számára...tehát semmi nem változott.
4. Kérdés: Miért is van ő még a helyén?
5. Voltam FB tag sokkal kisebb dolgokra sokkal jobban odafigyeltünk és tudtunk mindenről. Mi is az FB szerepe, mi is az Igazgatóság szerepe???
6. Merev röhej és következmények legalábbis mélyreható tisztulás felé mutató következmények nélküli fastalicska ország, akár van tényfeltárás akár nincs.
1. ügyészség és figyesz impotenciája, főként választások előtt feltűnő.
2. Kocsis dr. ugyanezt művelte - mármint milliós végkielégítések, luxuskocsik stb. témában bármely korábbi cégnél - bort iszik vizet prédikál...abszolút hiteltelen.
3. Dr. Kocsis is hasonló szerződéseket kötött háziorvosával ill. hasonló emberei számára...tehát semmi nem változott.
4. Kérdés: Miért is van ő még a helyén?
5. Voltam FB tag sokkal kisebb dolgokra sokkal jobban odafigyeltünk és tudtunk mindenről. Mi is az FB szerepe, mi is az Igazgatóság szerepe???
6. Merev röhej és következmények legalábbis mélyreható tisztulás felé mutató következmények nélküli fastalicska ország, akár van tényfeltárás akár nincs.
minimalista 2009.08.13. 17:31:39
@Baromméter: Abszolúte egyetértek, tényleg kilátástalannak tűnő a mai magyar valóság.Jóhiszeműség, tisztesség, felebaráti szeretet-mindezt felülírja a kapzsiság démona, a pénz mammonja.
Mellesleg feltűnően korán lekerült a cikk a címlapról...
Mellesleg feltűnően korán lekerült a cikk a címlapról...
dei · http://erdei.aplus.pl 2009.08.13. 17:44:49
Jó. jó Tamás, sikerült Demszkyt is becsempészni a hírbe, de nem lehet, hogy éppen szabadságon van? :))))
ast 2009.08.13. 18:17:39
„Hagyó … egykor vezetője volt több olyan vállalkozásnak is, amelyet a svájci Zeno Meier üzemeltetett Magyarországon. A HVG már 1998-ban megírta, hogy a volt NDK pártállami pénzeit részben a bécsi CW Bankon keresztül bontották le, és az egyik közreműködő a svájci ügyvéd volt. Hagyó erről 2007-ben azt mondta a Magyar Narancsnak, hogy a CW-hitelek idején még nem dolgozott a budapesti Meier-cégekben.”
index.hu/belfold/2009/05/22/bennfenteskedo_bloggerek_idegesitik_a_szocialistakat/
Meier és Hagyó?
www.eastcasablanca.bravejournal.com/
„Hagyó Miklós megmaradt szürke eminenciásnak, mert bár Budapest főpolgármester-helyettese, igazán lényeges dolgokat nem művelt. Hagyó Miklós nem volt mindig politikus, a Stasi vagyonkezelőjének, Zeno Meiernek egyik embereként tevékenykedett korábban Magyarországon. Zeno Meier hivatalosan egy svájci vagyonkezelő céget vezető ügyvéd, valójában a kelet-német, bolgár és lengyel titkosszolgálat számára állított elő készpénzt.
A titkosszolgálatok sosem kapnak számlát munkájukról, így szükség van mindig egy olyan személyre, aki segíteni tud a cash-problémán.
A Varsói Szerződés titkosszolgálatainak jó része a Magyar Nemzeti Bank bécsi leányvállalatánál, a CW Banknál kezelte pénzét. A titkosszolgálati háttércégek ettől a banktól kaptak nagy összegű hiteleket, és ezek a vállalkozások sorra vagyonvesztést szenvedtek.
A hitel vagyonvesztés során „eltűnik a cégből” és készpénzzé változik … (?)
A Stasi egykori hálózata megpróbál politikai hatalomra is szert tenni mindkét nagy pártban. A Zeno Meiertől kapott tőkeinjekcióval Hagyó karrierje hamar felfelé kezd ívelni a pártban, Hagyó ekkor közel kerül az MSZP legfelső pénzügyi köreihez, Puch László pártpénztárnokhoz és Leisztinger Tamás milliárdoshoz.
Ők gyakran veszik igénybe Hagyó Stasi-által hátrahagyott offshore-hálózatát … (?)”
Nyomoznak a BKV offshore szerződései után
index.hu/belfold/budapest/2009/04/28/nyomoznak_a_bkv_offshore-szerzodesei_utan/
„A VII. kerületi rendőrkapitányság gazdaságvédelmi osztályán indul nyomozás a BKV offshore szerződéseivel kapcsolatban. Az ügyészségen egy Svájcban (!) élő magyar állampolgár tette a bejelentést, aki olvasta az Indexnek a BKV offshore-szerződéseiről szóló cikkeit.”
index.hu/belfold/2009/05/22/bennfenteskedo_bloggerek_idegesitik_a_szocialistakat/
Meier és Hagyó?
www.eastcasablanca.bravejournal.com/
„Hagyó Miklós megmaradt szürke eminenciásnak, mert bár Budapest főpolgármester-helyettese, igazán lényeges dolgokat nem művelt. Hagyó Miklós nem volt mindig politikus, a Stasi vagyonkezelőjének, Zeno Meiernek egyik embereként tevékenykedett korábban Magyarországon. Zeno Meier hivatalosan egy svájci vagyonkezelő céget vezető ügyvéd, valójában a kelet-német, bolgár és lengyel titkosszolgálat számára állított elő készpénzt.
A titkosszolgálatok sosem kapnak számlát munkájukról, így szükség van mindig egy olyan személyre, aki segíteni tud a cash-problémán.
A Varsói Szerződés titkosszolgálatainak jó része a Magyar Nemzeti Bank bécsi leányvállalatánál, a CW Banknál kezelte pénzét. A titkosszolgálati háttércégek ettől a banktól kaptak nagy összegű hiteleket, és ezek a vállalkozások sorra vagyonvesztést szenvedtek.
A hitel vagyonvesztés során „eltűnik a cégből” és készpénzzé változik … (?)
A Stasi egykori hálózata megpróbál politikai hatalomra is szert tenni mindkét nagy pártban. A Zeno Meiertől kapott tőkeinjekcióval Hagyó karrierje hamar felfelé kezd ívelni a pártban, Hagyó ekkor közel kerül az MSZP legfelső pénzügyi köreihez, Puch László pártpénztárnokhoz és Leisztinger Tamás milliárdoshoz.
Ők gyakran veszik igénybe Hagyó Stasi-által hátrahagyott offshore-hálózatát … (?)”
Nyomoznak a BKV offshore szerződései után
index.hu/belfold/budapest/2009/04/28/nyomoznak_a_bkv_offshore-szerzodesei_utan/
„A VII. kerületi rendőrkapitányság gazdaságvédelmi osztályán indul nyomozás a BKV offshore szerződéseivel kapcsolatban. Az ügyészségen egy Svájcban (!) élő magyar állampolgár tette a bejelentést, aki olvasta az Indexnek a BKV offshore-szerződéseiről szóló cikkeit.”
bejgli 2009.08.13. 20:58:54
Tényleg érdekes írás, csak az nem világos, hogy ha ez a Hagyó a külföldi titkos szolgáknak dolgozik, meg a Kocsis is (mert az ő Szász nevű üzlettársát kapcsolták össze a CIAKGB-vel) és benne van még a Csányi kontra MSZP szál is a történetben, akkor nekünk most kinek kéne drukkolnunk?
Mert ugye, ha a szereplők közt lenne egy Pierce Brosnan vagy egy George Clooney, akkor rögtön világos lenne minden. De ez így egyelőre csak egy közepes Quentin Tarantino darabra emlékeztet, amiből ráadásul még a zene is kimaradt.
Mert ugye, ha a szereplők közt lenne egy Pierce Brosnan vagy egy George Clooney, akkor rögtön világos lenne minden. De ez így egyelőre csak egy közepes Quentin Tarantino darabra emlékeztet, amiből ráadásul még a zene is kimaradt.
ast 2009.08.13. 23:36:52
„titkos szolgáknak”?
titkos szolga: titokban (esetleg feketén) foglalkoztatott szolga
titkosszolga: titkosszolgálat munkatársa
titkos szolga: titokban (esetleg feketén) foglalkoztatott szolga
titkosszolga: titkosszolgálat munkatársa
bejgli 2009.08.14. 11:36:18
Felteszem, nem ismered a Piszkos Fred, a kapitányt. Jó könyv. Érdemes elolvasni.
Bezim 2009.08.15. 14:26:37
Még mindig akad rengeteg hülye,aki megpróbálja összemosni az ellenzéket a rablóbandával.Szeretném megjegyezni,hogy a fidesz nem növelte az államadósságot,csak 1%-ot privatizált az állami tulajdonból,azt is belföldieknek.Nem tud valaki valami jó módszert a pofátlan,hazug bolsik semlegesítésére?Én már gondoltam géppuskára,de olyan sokan vannak,hogy problémás a dolog.
Bezim 2009.08.15. 14:40:06
Gyílkos68=Büdös komenista.
ast 2009.08.16. 18:38:55
„Nem tud valaki valami jó módszert a pofátlan, hazug bolsik semlegesítésére?”
Itt a megoldás: velvet.hu/szex/2009/08/15/lady_jenny_i./
Megdöbbentő fölfedezés: dominához járnak az úgynevezett „titkos szolgák”.
„A szolgáim között megtalálható ... üzletember, politikus. Természetesen hozzájuk sem rohanok oda, hogy: Helló! Láttalak a délelőtti parlamenti közvetítésben!” – mesélte a Velvetnek Lady Jenny.”
Itt nyerhetik el méltó büntetésüket a hazug, korrupt bűnözők, miközben az Internacionálét éneklik - „Föl, föl, ti rabjai a …”. A költségeket viselhetné a KGB (vagy a Moszad, ha az alacsony olajár miatt visszaesett bevételek nem fedeznék azokat).
A legsúlyosabb, közfelháborodást kiváltó esetek kulcsfiguráival pedig Kovi készíthetne hasonló tartalmú felnőtt filmet „Végkielégítés” címmel, a kies Kajmán – szigeteken.
Itt a megoldás: velvet.hu/szex/2009/08/15/lady_jenny_i./
Megdöbbentő fölfedezés: dominához járnak az úgynevezett „titkos szolgák”.
„A szolgáim között megtalálható ... üzletember, politikus. Természetesen hozzájuk sem rohanok oda, hogy: Helló! Láttalak a délelőtti parlamenti közvetítésben!” – mesélte a Velvetnek Lady Jenny.”
Itt nyerhetik el méltó büntetésüket a hazug, korrupt bűnözők, miközben az Internacionálét éneklik - „Föl, föl, ti rabjai a …”. A költségeket viselhetné a KGB (vagy a Moszad, ha az alacsony olajár miatt visszaesett bevételek nem fedeznék azokat).
A legsúlyosabb, közfelháborodást kiváltó esetek kulcsfiguráival pedig Kovi készíthetne hasonló tartalmú felnőtt filmet „Végkielégítés” címmel, a kies Kajmán – szigeteken.
Szúrófény 2009.08.18. 10:58:57
98-as választásra írtam:
Egyik szar, másik kaki,
Válasszon hát az, aki,
Ütődött, vagy eszement,
Szart ér ám a parlament!
2004 Te kit választanál? Ha majd abba kell, melyiket kell lelőni, melyiket felakasztani? No akkor megyek választani!
Egyik szar, másik kaki,
Válasszon hát az, aki,
Ütődött, vagy eszement,
Szart ér ám a parlament!
2004 Te kit választanál? Ha majd abba kell, melyiket kell lelőni, melyiket felakasztani? No akkor megyek választani!
recepciós 2009.08.19. 21:44:30
@Rocky: Ahogy a cikkből kivettem, Kocsist a Fidesz/Tarlós (is ) védelmébe vette! Ők is kommunisták? :-)))
Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.08.29. 14:13:02
Az egész rendszer váltástól nem vártam mást, hogy 1másra kiabálják a szennyest, és ez visszatartó lesz. No csak a szennyes teregetés valósult meg, és a ki lop többet vetélkedő.
Micro_fine 2009.09.05. 09:15:47
SZDSZ-MSZP, mindent elkövettek, hogy kiírják magukat a becsületes, fogadalmukat megtartó emberek és pártok közül."Szép volt fiuk", de most már tünjetek el a busba, de örökre.