MVM-milliárdok offshore cégeknek XV.

2009.11.25. 15:25

Három fideszes és egy szabaddemokrata országgyűlési képviselő több parlamenti megszólalásban és írásbeli kérdésekben is firtatta az MVM offshore cégekhez vándorolt milliárdjainak sorsát, ám rendre semmitmondó válaszokat kapnak a kormányzat illetékeseitől. 

Update: Oszkó Péter elhatárolódik - A pénzügyminiszter azt állítja, nem ő írta azokat a leveleket, amelyekben Bajnai Gordon helyett válaszol egy fideszes képviselőnek MVM-ügyben, de még csak nem is látta őket.

 

98 komment

Címkék: mvm lmp gulyásjózsef szászandrás révészmáriusz kocsisistván kapolyilászló bencsikjános

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr721551778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 11:45:18

Kötél kell és LMPVS!
Kapolyinak főleg. Az ország legpofátlanabb kirablója!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.11.26. 11:48:41

Nem vagyok általában LMP támogató, de ez jó húzás tőlük, el kell ismernem.

secko jedno 2009.11.26. 11:51:29

LMPVS Párt. Hmmmmm, nem rossz ötlet...

rolika 2009.11.26. 11:59:43

"a System Consulting tartozik az állami tulajdonú erőműnek, ám úgy vélte, hogy az adós önhibáján kívül késik a fizetéssel"
Az eszem megáll! Ez már milyen?! Az magyarázza az adós fizetési mulasztását, akinek tartozik?! Teljesen hülyének nézik az embereket...

frompearly 2009.11.26. 12:12:14

a raiffeisenből meg hívogatnak másfélhavi törlesztőcsúszászom van 45 ezer forint! és inkasszóznák a fizetésem miatta...Végülis ,ha jobban belegondolok igazuk is van...Éljen a Párt,ÓIgenIgen ....

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.11.26. 12:36:36

az apja faszat qaz osszes ilyen tetu mocsoknak! meg a tobbi faszkalap kepviselonek is, hogy idaig juttattak az orszagot!

Titok0329 2009.11.26. 12:47:16

Mi birkák meg csak itt bégetünk...
Vajon ha a hitelemet nem fizetném a banknak ő is így a védelmemre kelne... kétlem!
Kéz kezet mos.

minimalista 2009.11.26. 12:49:56

Javaslom népszavazásra a következőt:

minden, állami vagyonnal/tisztségviselővel kapcsolatosan felmerült, különösen nagy értékű visszásságok kivizsgálására és az eljárás lefolytatására kötelezően felkérendő a:

a., japán ügyészség/bíróság

b., norvég ügyészség/bíróság

c., magyar polgárokból, véletlenszerű kiválasztással alakuló 15 fős bizottság, azzal a megkötéssel hogy a bizottságból nyolc személy rendelkezzen jogi és/vagy közgazdasági és/vagy pénzügyi végzettséggel

Titok0329 2009.11.26. 12:53:29

@minimalista:
d., Minimum egy fő tudjon kötelet kötni...

lobaszopiatej 2009.11.26. 13:01:24

Az MVM-nél nincs valami felügyelőbizottság?
Nekem úgy tűnik úgy mutyizhatnak kedvükre összevissza szerződésekkel ahogy csak akarnak.
Azért az NNI-re se bíznám az ügyet, évekig ülnének az ügyeken míg el nem felejtenék.

A lámpavasazóknak: hiába rombolnád le az eddigi demokráciát, ami újra kinő ugyanott folytatná ellenőrzés nélkül.
Viszont ilyen "finomabb" dolgokért - pl. átláthatóságért, SZÁMONKÉRÉS, SZÁMONKÉRHETŐSÉG - érdemes tenni.
Ha az LMP folytatja ezt a száraz, kevésbé látványos szakmai munkát akkor harjá, a végén még rájuk szavazok.

Ui.: Viktor = 2xGyurcsány (ígéretekben)

szemeteske 2009.11.26. 13:07:47

Az egyik oldalon megszorítunk, kórházakat zárunk be, iskolákat vonunk össze, kipréseljük az emberekből amit csak lehet. Közben még le is b_asszuk őket, hogy az utóbbi években volt pofájuk ilyen jól élni. A másik oldalon meg mennek a haveroknak a milliárdok. Tiszta ez mint egy pofon.

Titok0329 2009.11.26. 13:08:30

@lobaszopiatej:
Bocsánat, de teljesen mind1 melyik oldalt nézzük, ők alakították ki a játékszabályokat. Még jó, hogy nem kötik gúsba a saját kezüket. Így nagyon nem nevezném demokráciának...
Ha sikerülne elérni, hogy tisztességes szabályokkal, törvényekkel játszanak, akkor minden ok lenne és hívhatnánk demokráciának. Addig, míg bőven megvan az a tudat a képviselőknél, vezetőknél,hogy úgy sem tudnak mit csinálni velem, addig nem lesz ebben változás itt, kis hazánkban. A köteles dolgot erre értettem.

beszóló 2009.11.26. 13:24:48

Az MVM felügyelőbizottsági tagok felelősségét kérdezem.
Tudomásom szerint a tulajdonos képviseletében a társaság törvényes működéséért és a tulajdonosi célok érdekében történő működtetésért felelnek. Minden iratba betekintési joguk van. Nem mondhatják, hogy nem tudtak az ügyletekről, csak ha igazoltan visszautasította a cégvezetés az információkiadást.

Kik is ezek a felügyelőbizottsági tagok? A cégnyilvántartás nyilvános.
Kérem, kerüljön nyilvánosságra a kilétük.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2009.11.26. 13:24:56

A probléma ott van, hogy megcsinálhatják és ha az eddigiekből indulok ki, akkor ráadásul büntetlenül. Azt kell megoldani, hogy ne lehessen ilyet csinálni, se baloldalt, se jobboldalt.

borsoo 2009.11.26. 13:40:40

Engem kicsit zavar, hogy ez a sok derék ember így pellengére lett állítva, pedig csak jót akartak. De minek megy politikusnak, aki csak magának akar jót?

délutánfélnégy 2009.11.26. 13:41:22

Jópofa, hogy Index és Bodoky nélkül a "tisztelt" honatyáknak nincs tudomásuk semmiről.

tiborc2008 2009.11.26. 14:02:01

Asszem, ezeket nyugodtan lehet szervezett bűnözőknek nevezni. Maffia.

tiborc2008 2009.11.26. 14:03:34

éjjelnappalhazudó oszkópatkány meg ne hisztizzen, hanem mutassa a bizonylatot.

Aldobói Feldob 2009.11.26. 14:11:24

az NNI nyomoz, aha, akkor fújhatjuk... meg hogy a honatyák az indexből értesültek. ühüm. értem.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.26. 14:15:52

@tiborc2008: Pontosan!!! De ez annál is rosszab! A Maffia-nál legalább tudod mi a helyzet!

teknős 2009.11.26. 14:29:45

500 éve vagyunk adósok az árulóink megbüntetésével. 500 éve adjuk a megerősítést, hogy érdemes ezt az országot elárulni, kifosztani és meglopni.

exira 2009.11.26. 14:50:27

Már túl sok a mocsok!
Még 136 nap, és ha jó helyre teszitek az ikszet, kezdődhet a rendrakás! Sokáig fog tartani, de szerintem megéri.

Illés Béla 2009.11.26. 14:54:45

Vagyonvizsgálatot a családtagokra is kiterjesztve az
összes érintettnek(visszamenőlegesen is)!
A következő választásokon bojkottálni az összes eddigi kormánypártot (a módszerváltás óta).
Jöjjenek mások...hátha.(a véresszájú nacionalisták nem alternatíva).

jeger 2009.11.26. 15:03:47

Sajnos ezeknek mindent lehet.
Kapolyi "úr" már a múlt rendszerbe is hatalmas károkat okozott az országnak és büntiből 20 évvel később is akadálytalanul folytathatja ezirányú tevékenységét az ország kárára, saját és társasága boldogulására.
Ezekben az esetekben nem igaz a mondás, miszerint
"Rablóból lesz a legjobb pandúr"

jeger 2009.11.26. 15:06:12

@exira: De ahoz egy X-nél sokkal több kéne!

derelyegrádi szellem 2009.11.26. 15:08:05

csak a szokásos. Ahol "szocialista" politikusok vagy strómanjaik (mint pl. Kocsis elvtárs kis brigádjával) megjelennek, ott ellopnak mindent, ami csak a kezük ügyébe kerül.

Az ég kék, a fű zöld, a szocik lopnak, csalnak, hazudnak.

ELÉG VOLT! Felelősségrevonást, példás büntetéseket!

derelyegrádi szellem 2009.11.26. 15:12:48

@tiborc2008:
sajnos nem. Ott van kockázat, ami néha egy jól irányzott géppiszoly sorozat formájában manifesztálódik.

Ezek meg nem kockáztatnak semmit.Semmit.

Pori 2009.11.26. 15:14:34

@exira: Persze, ez attól függ, ki határozza meg, mi a "rend". Azután meg majd a nagy "rendben" ugyanúgy folytatódik a lenyúlás, mint eddíg, csak mégnagyobb mértékben. Ugye te sem hiszel abban, hogy egyik pártban vannak a gonoszok, a másikban meg a jók? :) A korrupció ellen nem a diktatúra a megoldás, hanem a széles körű demokrácia, a független igazság-szolgáltatás, és a sajtó szabadsága, hogy semmit se lehessen titokban tartani! Nézd meg, hogy ezen 3 dologban hogy áll az ország, és ne csodálkozz!

akkor meg ez 2009.11.26. 15:20:08

Kapolyit honatyának hívni (a cikkben) azért nem kicsit túlzás nem.
Kapolyi 77 éves. Hova kapar?
Nem tudom, ki hogy van vele, de engem nagyon emlékeztet egy bizonyos Hyman Roth karakterére, mind külsőleg, mind jellemét tekintve.
"Bárcsak élhetnék még 20 évet! Akkor láthatnám kivirágozni ezt."

exira 2009.11.26. 15:32:58

@Pori: Én egyáltalán nem hiszek abban, hogy egyik pártban vannak a gonoszok, a másikban meg a jók! Ha jobban megfigyeled, akkor már régen elkezdődött a helyezkedés! Aki politikusnak megy, ott nálam már a gyanú első szikrája felmerül. Viszont az is igaz, hogy fejétől bűzlik a hal! És ha megfigyeled csak az egyik oldalon bűzlenek a "szociálisan érzékeny" milliárdos fejek (belem fordul ki). Nekik sikerült mindent, mindenkit összemocskolni, összemosni magukkal.
A másik kérdés a diktatúra. Honnan veszed, hogy diktatúra párti volnék? Én X-et emlegettem, az pedig nem diktatúrát jelent!

exira 2009.11.26. 15:39:02

És igenis hiszek abban, ha törvényes rend, erkölcs van az országban, akkor egész egyszerűen elfogy a levegő a mocskos emberek körül. És akkor nincs szükség Gárdára, mindenki megtanulja, hogy dolgozzon, a bűnözőket megbüntetik, a szélsőség pedig nem él meg!

Bibolyaadávid 2009.11.26. 16:24:19

Komoly változásokra van szükség!

Borda4444 2009.11.26. 16:36:49

@Noname Cowboy: Hát igen: DEMOKRÁCIA...

'hisz "nyíltan" dönt, ki ezer éve
magával kötve, mint a kéve,
sunyít vagy parancsoz követ.
József A.: Hazám

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2009.11.26. 16:52:28

@exira: De a közvélemény-kutatások azt mutatják, hogy a legtöbben megint nem jó helyre fognak ikszelni. Így minimum négy év megint megy a levesbe.
Egyre reménytelenebb a dolog.

chiliii 2009.11.26. 18:17:33

Üdv!
Ez pofátlanság netovábbja.
MVM ből kirugott ember irányítja a BKV-z.
Most szétlopja azt is.
Kocsisnak a fiát ismerem személyesen egy tenyérbemászo alak, nem beszélve arról, hogy a kicsi fia az MVM számlájára tankolta az autóját. Lehet, hogy ez csak apró pénz de én örülnék ha egy cég fizetné a benzin pénzemet.

onetwo 2009.11.26. 18:44:42

A legnagyobb magyar igaza:

"Minden nemzetnek olyan kormánya van aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a apokol fenekére küldi. De, ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos hogy a nemzetben van a hiba." (Gróf Széchenyi I.)

onetwo 2009.11.26. 18:49:39

@exira:
Biztosan nagyon fiatal vagy!
Csak azok ilyen naívak, nem akarlak bántani:)) Mindegy, hogy ki kerül hatalomra amíg magyar az illető. A kiskapuk feltárásával vannak elfoglalva főleg. Tisztelet a nagyon kevés kivételnek.

Bit Rot 2009.11.26. 21:45:06

Ez az Update üt!

Kcsög oszkó még az aláírását is letagadja, csak mentse a tolvajbandát!

Accordion 2009.11.26. 21:47:47

Kérem az Oszkónak Látszó Tárgyat egy Pofonnak Látszó Seggberúgással a bíróságra eljuttatni!

misterx 2009.11.26. 21:51:39

Egyetértve a miniszter urat fikázó kommentelők többségével, egy dolgot meg kell jegyeznem.
Ha jobban megnézzük az ál-oszkó levelet, láthatjuk, hogy bennfentes írta: minisztériumi levélpapírra, hitelesnek tűnő nyelvezettel, ál-iktatószámmal, dátumbélyegzővel. stb. Ami viszont feltűnhetett volna a zindexnek: a körbélyegző "csak" államtitkári - márpedig a miniszteri titkárság ilyet nem nyom rá, valószínűleg nincs is neki. Ergo, kissé gondosabb szemlélődéssel gyanút foghattak volna, hogy hamis a levél...

Csacsicska 2009.11.26. 21:56:31

"Nagy idők - nagy emberek, szar idők - szar emberek" (Copyright by Haraszty Károly).

Most az utóbbi van soron: mind a két oldalon, pontosan egyformán. És nem is lesz változás, mert ehhez gyökeresen új Alkotmány és abszolút kicserélt Országgyűlés kellene - ami meg nem lesz. Maradnak a régi emberek, az arányok persze változnak majd - de holló hollónak nem vájja ki a szemét. De eljön majd az a pillanat, amikor - a demokrácia szégyenére - a társadalom szét fogja kergetni a mostani elitet, a csürhét: MSZP-stül, FIDESZ-estül.

Accordion 2009.11.26. 21:58:10

@misterx:
Akkortehát foglaljuk össze:
Zindex kérdez valamit Pénzügyminisztériumból, Oszkótól.
Jön egy válasz az Oszkótól.
A Zindex akkor jár el helyesen, ha azonnal nyomozni kezd és bélyegzőszakértőket fogad, mert lehet, hogy ál-Oszkó válaszolt, amikor az igazi Oszkót kérdezték, az igazi Oszkó munkahelyén?

Másképp fogalmazva:
Ha az igazi Oszkó parancsnoksága alatti munkahelyen az Igazi Oszkó (igazi vagy hamis) beosztottai igazi vagy hamis leveleket írnak, igazi vagy hamis témákban, akkor vajon az Igazi Oszkó, vagy az Igazi Oszkónak Látszó Tárgy a felelős?

paraszthajszal 2009.11.26. 22:05:19

@misterx: ugyanakkor ha jobban megnézik a második levelet, a nyomtatott névtől jobbra-lent látszik egy légypiszok, ami valószínűleg egy "h." betű akart lenni, ergo (legalábbis e levél esetében) nem is tűnik úgy, mintha bárki azt a látszatot keltené, hogy "az igazi Oszkó" írta alá a levelet.

(Más kérdés, hogy az illetőnek nem feltétlenül volt joga egy ilyen levelet Oszkó helyett aláírni; és ha még volt is, se volt jó ötlet, tekintettel a pökhendi/lekezelő stílusra, amivel a kormányra és a minisztériumra is rossz fényt vet.)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.11.26. 22:06:13

Elvileg "Oszkó" aláírása után van egy kis paca, ami talán egy "h" betű akart lenni. Azaz Oszkó HELYETT, de az ő nevében írták alá.

tucano 2009.11.26. 22:08:08

Az milyen, hogy miniszter helyett vki más válaszol az ellenzék kérdésére???????? és ez egy cikkből derül ki? A miniszternek nem tűnt fel? vagy nem volt ott a parlamentben vagy mi a f? Mennyire működik ez a rendszer, ha az ország kulcspozícióiban lévő vezetői helyett "ismeretlenek" levelezgetnek? Ha Bodoky T. nem ír róla cikket, akkor sohasem derül ki és minden rendben? Megáll az ész, komolyan mondom. Holnap vmelyik minisztériumi díszfasz hadat üzen, azt a főnökei a gombafelhőből tudják meg?

fuit 2009.11.26. 22:09:01

Oszkó cikkhez: közigazgatásban az ilyen "hamisítás" nemigen lehetséges. Iktatás,fejléc, minden rendbenlevőnek tűnik.Ellenben nem tudom, hogy a T.Szerkesztőség észrevette-e, hogy a levélen a pecsét államtitkári, s az aláírás mellett kis h betű. Az államtitkár neve dr. Katona Tamás. Valahogy ez a Torgyán-Szabadi féle érára emlékeztet engem.

Csacsicska 2009.11.26. 22:28:43

Amikor egy magyar hivatal vezetőjének írok levelet – ez MINDIG (ismétlem: MINDIG!) így van – rendszeresen egy beosztottja válaszol, méghozzá az alábbi fordulattal: „Az X.Y.-hoz intézett levelére válaszolva…” és innentől kezdve a beosztott hivatalnok álláspontja következik – rendszerint egy éktelen baromság. Természetesen a beosztott – névtelen senki – hivatalnok aláírásával.

Amikor egy amerikai kormányzati tisztviselőnek, politikusnak, stb. írok, mindig az ő aláírásával kapok választ – megjegyzendő: sohasem ökörséget. Amerikában az a „szokás”, hogy az válaszol, akit megkérdeztek. Persze itt sem személyesen President Obama írja meg a levelet (nem is látja azt…), viszont a választ fogalmazónak nagy a felelőssége – mert a levél aljára azért az elnök neve kerül. És bizony röhejesen nézne ki egy olyan (mondjuk, a sajtóban közétett) President Obama által aláírt levél, amiben valami éktelen marhaság van. A válaszokat megfogalmazó hivatalnokot nagyon erősen köti ez a függőség – ez az, ami nem létezik otthon, Magyarországon. Ezerszer leb..sztam már a magyar politikusokat ezért, de ez a dolog nem változik (és ez így volt már a Kádár rendszerben is).

Tuti vagyok benne, hogy most sem Oszkó válaszolt, hanem valamelyik hülye samesze, akivel persze elviteti a balhét. Eddig ezerszer sikerült a nyomorultnak a válasz - most nem jött össze.

Ha otthon is „szabály” lenne, hogy a megszólítottnak a saját nevével kell választ adnia – változnának az idők, körültekintőbb válasz-levelek születnének, mert mind a politikusok, mind az üzletemberek igyekeznének a hírnevükre vigyázni, ne nézzék már őket hülyének.

Öreg_13 2009.11.26. 22:29:47

Az tetszik, hogy mindenki FIDESZ meg MSZP-zik.
A dolog lényege Kapolyi, és az Ő kicsit sem kisded játékai.
Ő tulajdonos az MVM-ben, és valahogy az osztalék fizetést is akasztani tudja, ha nem úgy táncolnak ahogy Ő zenél.
Sok mindenről lehet beszélni az MVM székházban de Róla csak suttogva. Ő az egyik magyar keresztapa.
Kíváncsi leszek Oszkó Úr meddig mer szembe menni vele.

Averti 2009.11.26. 22:30:52

A két levél egyértelmű hamisítvány.
Túl a politikai-tartalmi furcsaságokon formai okokból is:
1. a már említett pecsét,
2 helyesírási hiba "megszűntetés" - Oszkó a FEB-en magyart oktatott a jogi karra jelentkezőknek
3. képzavar: "a kifizetés ütemezésének megakasztása", ennél azért jobban fogalmazna,
4. aláírás: feleakkora mint a nyomtatott név, a "nagyember" aláírása tipikusan kétszer akkora szokott lenni,
5. már láttam Oszkó-aláírást - még csak nem is hasonlít

paraszthajszal 2009.11.26. 22:30:57

@nyomasek_bobo: Meg, de furcsa, hogy nemcsak téged.

Akinek van egy kis államigazgatási tapasztalata, az ilyen esetben (miniszteri levél államtitkári pecséttel) egyből keresné is azt a h. betűt. Ehhez képest furcsa, hogy ez délután fél négytől tízig senkinek nem szúrt szemet. :)

tommygun 2009.11.26. 22:42:51

Az elsőn valóban az államtitkári pecsét a gyanús. A másodiknál viszont nem is nagyon kell keresni a bűnjelet: Oszkó ilyen primitíven megfogalmazott, helyesírási hibát is tartalmazó írást soha az életben nem produkálna. Valaha együtt dolgoztunk és őt ismerve hamarabb hiszem el hogy ő lőtte le Kennedy-t minthogy ő a levelek szerzője.

Haaat1 2009.11.26. 22:49:16

Egyre nehezebben viselem el ezt a komcsi pofátlanságot. Oszkó tedd teherbe...
Kinek az aláírása az ott a levél alján, te aljadék?

PrivatElek 2009.11.26. 23:01:29

Aki látta már Katona Tamás aláírását, az tudja, hogy Ő írta alá a leveleket. Miután államtitkári pecsét van a leveleken, ez logikus is.
Most már csak az a kérdés, hogy meddig lesz államtitkár Katona, illetve meddig lesz miniszter Oszkó?
Nekem rémlik, hogy sokkal kevesebbért lapátra teték már egyszer ezt a "katoná"-t... :)

paprika007 2009.11.26. 23:14:10

z MVM sztori folytatódik . Már Ál Oszkó is van!
Nem hiába jön a Mikulás de a krampusz sem marad otthon :p
index.hu/belfold/2009/11/26/oszko_peter_elhatarolodik/
Hajrá Bodoky!
Remélem eljut Dunaújvárosba a 3,4 milliárd Ft útja érdekes...

paprika007 2009.11.26. 23:16:36

@Averti: Szerintem beszélni sem beszél helyesen akkor írásban miért is lenne jobb?

Calwer 2009.11.26. 23:22:39

Oszkó valódi aláírása megtekinthető a vagyonnyilatkozatának végén:
www.meh.hu/misc/letoltheto/DrOszkoPeter2009.pdf

Elszármazott 2009.11.26. 23:23:53

Vihar a biliben! Ki fog derülni, hogy a PM "kiadmányozási szabályzata" szerint az államtitkár - régebbi motoros a közigazgatásban, mint a miniszter - jogosult a miniszter nevében kiadmányozni, saját nevét aláírva, "h" betűvel jelezve a "helyett" tényállást, és saját, államtitkári bélyegzőjét használva (de akár használhatná a miniszteri bélyegzőt is, ha úgy szabályozták).
Tanulságok:
- az Index a leveleket látva nem kellene, hogy direktben a miniszterhez kösse a választ, mint ahogy utólag sem kellene hamisítást emlegetni - hiszen látszik a kommentekből, hogy ezt hányan "megették";
- a miniszter még nem tanulta meg, hogy ilyen esetben előbb a saját csapatát (?) kérdezze meg, hogy mit írtak helyette, és csak utána tiltakozzon a sajtónál, ugyanis a levél, szabályosan, a miniszter nevében készült.

Gábor mester 2009.11.26. 23:29:42

Kőkeményen baloldali vagyok, de amit itt 1819 óta az úgynevezett baloldal művel?!... És az úgynevezett ellenzéke?? A világ boldogabbik felén a "politikai váltógazdaságnak" akár egyik, akár másik pártja van úgymond hatalmon, a saját nemzetének az érdekeit képviseli. Aztán ezt vagy leönti valami humanista-ökologista-demokrata juharsziruppal, vagy nem. Ugyan mondja már meg valaki, hogy mitől szélsőséges az a társulat, amelyik (egyelőre szavakban) a francba akarja küldeni a spekulációs tőke tőgyére cuppant országfosztogató politikai elitet "an block"? Miből gondolja bárki, hogy a világon bármelyik "mocskos kapitalista népnyúzó fujdeundorító izé" hagyja majd, hogy DEMOKRATIKUSAN MEGSZAVAZZÁK a népnek (meg Gaiának) kedvezőbb intézkedéseket az Ő EXTRAprofitja rovására???

Elszármazott 2009.11.26. 23:31:05

@PrivatElek: Lapátra? A Magyar Államkincstár élére! Vannak olyanok, akik nem tudnak bukni!

vermeer 2009.11.26. 23:31:28

csak nem feltűnik lassan a fény ebben a posvány országban? csak nem rájönnek, hogy akiket kitüntettek bizalmukkal ezen ország polgárai: tolvajok? hogy nincs még olyan törvény ebben az országban, hogy akit lopáson kapnak, annak kezét levágják, és eltiltják a közélettől? ezt már négy évvel ezelőtt is késő lett volna megcsinálnim és még csak most van a parlament előtt a korrupció elleni csomag.. ki hiszi el, hogy ha tolvajok szabályozzák a tolvajokat, akkor majd nem lesz ilyen többet? dunába a teljes parlamenttel!

kondor 2009.11.27. 00:02:00

Legyünk hát boldogok Közép-európa legszegényebb és legkorruptabb (legkifosztottabb) országában! De örülhet a Bajnai: gyárat alapítanak a kinaiak Magyarországon, már olcsóbb itt a munkaerő, mint Kínában.
A röhej, hogy szerintem a Kapolyi meg a többi mocsok tolvaj még nyugdíjat is kap a TB-kasszából!

Csendes Gyerek · http://csendesgyerek.blog.hu 2009.11.27. 01:36:17

Gyerekek, engedelmetekkel, összeszarom magam... Micsoda egy büdös mocsárban élünk!

Csacsicska 2009.11.27. 01:53:28

Na, vissza az MVM-hez…

Ki kellene kényszeríteni az államtól, hogy azonnal hozzon nyilvánosságra minden adatot az MVM-mel kapcsolatosan – semmi vállalati, meg állami titok.

A politikusok ugyanis Kocsist takargatni fogják – a választások előtt mindenképpen. Kocsis ugyanis túl sokat tud és minden bizonnyal régen kilátásba helyezte, hogy el fog járni a szája, ha valami baja esik. Ezért hallgat az Országgyűlés – többség és ellenzék egyaránt. Kocsis nyilván rendesen osztott mindkét oldalra (persze nagy kérdés: milyen arányban), de nincs kis korrupció, meg nagy korrupció – csak korrupció van. (Megjegyzem, az ide is adok – oda is adok konstrukciót a magyar bankárok találták ki, még a mindig boldogan élő Princz Gábor idejében).

Törvényes (jogi) úton az ügy nem fog előre haladni. Viszont össze lehetne fogni, hogy a népek addig nem fizetnek az áramért, amíg a Kocsis ügyet teljesen nyilvánosságra nem hozzák, minden kapcsolattal és részletekkel együtt. Az MVM – meg a szolgáltatók – ugyanis nem tudják „visszatartani” az áramot, ha senki sem fizet érte. Amíg páran nem fizetünk, addig persze működik a kikapcsolás, de tömeges méretekben már nem. Én úgy gondolom, erre még azok is vevők lennének, akiknek fogalma sincs Kocsisról, MVM-ről és egyebekről – ha nem kellene fizetniük az áramért pár hónapig.

Éppen csak meg kellene szervezni a nemzeti összefogást: „Kocsis fizess --helyettünk!”

mindegykivagyok 2009.11.27. 07:18:25

Tatàrjàràsi idök szabadrablàs minden vonalon!
A kötél mindegyiknek jogos,mégpedig tàrgyalàs nélkül!Mocskos hazaàrulok!

Spéter46 2009.11.27. 07:59:24

Kérem bevezetni a szükségállapotot statáriummal fűszerezve!
Választék: Duna, lámpavas, sima akasztás!!!!!

Illés Béla 2009.11.27. 08:26:12

www.youtube.com/watch?v=2rAezGqeEpM

Egy kis Magyar kórrajz 08-09.
Leképezi ezt a fostengert...

Illés Béla 2009.11.27. 08:42:37

@Csacsicska:
Hmm...elgondolkodtató.
Jó ötletnek tűnik.Ez felébreszthetné őket...talán ráébrednének hogy a nép nem = a hülyék kifejezéssel.

AzHofi 2009.11.27. 09:02:48

Ez egy banánköztársaság, csak még drága a banán.

AzHofi 2009.11.27. 09:06:17

@Csacsicska: aha, ezek a birkaállatok -azaz mi, nép- előbb szedjü össze izaura kiszabadítására a pénzt, minthogy felismerjük az összefogás erejét, és egyként szálljunk szembe az ellenérdekkel.

ecpec 2009.11.27. 09:08:58

Minden egyes nyilatkozat, csak ujabb kerdeseket vet fel, es csak melyebb hazugsagorvenybe rantja az erintetteket.

Nyilvan nem Oszko gepeli szemelyesen a leveleket, de miert hazudtolja meg munkatarsat, aki biztos h nem onkenyesen talata ki ezeket?
Ha Oszko nem ert egyet a level tartalmaval, akkor vajon az ö velemenye ellentetes? A befizetes megsem törtent meg?

ecpec 2009.11.27. 09:19:20

@fuit: ez telleg a Katona alairasa, es ezt nyilvan az Oszkonak is tudnia kell, ha naponta kb 100szor latja.
www.meh.hu/misc/letoltheto/DrKatonaTamas2009.pdf

Hihetetlen, szemet, pofatlan alakok, mindent megtesznek a kodositesert, idohuzasert.

Yasashi Tanuki 2009.11.27. 09:53:21

onetwo 2009.11.26. 18:44:42
"Minden nemzetnek olyan kormánya van aminőt érdemel..." (Gróf Széchenyi I.)"

Egy másik blogban már ki lett tárgyalva, hogy Széchenyi soha nem mondott ilyet, bár az SZDSZ-nek és a szociknak jó lenne önigazolásul, hogy oldja a lopások miatt érzett lelkiismertfurdalásukat - ha ugyan van lelkük egyáltalán.
Az idézett szöveget egy szépirodalmi műben adták Széchenyi szájába.

www.urbanlegends.hu/2007/03/minden-nemzetnek-olyan-kormanya-van-aminot-erdemel/

Ejoy 2009.11.27. 10:16:47

Nyílván való, hogy nem Oszkó írta alá a levelet, látszik, hogy más név szerepel ott, ill. "h" alatta, azaz valaki helyette elméletileg hivatalosan írta és írta alá a levelet. Az már más kérdés, hogy erről Ő hogyhogy nem tudott. Miket írhatnak még így helyette alá???

TakiBá 2009.11.27. 10:41:58

@Yasashi Tanuki:
Az SzDSz megszűnt, a szocik a béka segge alatt, a lopások száma és értéke egyre csak nő. Ha "az idézett szöveget egy szépirodalmi műben adták Széchenyi szájába", az író volt nagyon képben, semmit sem von le az állítás időszerűségéből.

A politika leképezi a társadalmat.

Nádasi Balázs 2009.11.27. 10:42:53

Ez valóban nem Oszkó Péter aláírása, valóban ott van a "h" az alján, azaz, helyett, ám azért az nagyon durva, hogy a) valaki ilyet mer tenni b) Bencsik János ezt nem vette észre.

Sőt, annak örülnék legjobban, ha az alatt a pár hónap alatt, amíg Bajnai-Oszkó van, addig az összes inkompetens embertől megválnának, fegyelmivel, és annak még jobban örülnék, ha nem csak Hunvaldot sittelnék le, hanem pl. Valamilyen Istvánt, aki valószínűleg ugyanúgy nyakig benne van, meg mindenkit, aki lopott az országtól... és ez nagyon is sok ember. De nem baj, a szélsőségek ellen csak erős, jól működő demokráciával lehet védekezni, amelyiknek feltételei pl. a korrupció elleni harc, a korrupt politikusok-tisztviselők bíróság elé állítása, a sajtó szabadsága, a bíróság függetlensége és a rossz-korrupt bírók eltávolítása stb... na mindegy, magánvélemény volt.

Aveu 2009.11.27. 10:43:55

Tényleg Katona aláírása az!
Bizalomgerjesztő egy figura:
www.magyarhirlap.hu/images/ups/58/58290.jpg
Egyébként Oszkó sem mondta, hogy hamisítvány, és hogy feljelentést tesz.

Aveu 2009.11.27. 10:48:29

Sőt ezt mondta Oszkó:
"Oszkó szerint egy beosztottja lehetett a tettes, akinek most majd viselnie kell a következményeket"
Szóval nagyon jól tudja, hogy Katona volt az.

Yasashi Tanuki 2009.11.27. 10:52:38

@TakiBá: Ez a mondás akkor jött divatba amikor Gyurcsány alkalmasságát firtatták erre reagáltam.

Történelmi szempontból sem igazolható a kijelentés hiszen láthattuk, hogy a régiónkban nem azért voltak "kommunisták" a vezetőink mert ezeket érdemeltük, hanem azért mert Jaltában Sztálin Roosevelt és Churchill így döntöttek, az utódaik pedig tartották magukat az egyezményhez.

dögölj meg 2009.11.27. 11:06:19

Hiába no, akasztottak már ezeknél rendesebb embereket is !

PrivatElek 2009.11.27. 11:30:32

Máris mosdatják a szerecsent!

www.pm.gov.hu/web/home.nsf/portalarticles/18BF92012C1AC94CC125767B00370062?OpenDocument

Valaki itten hazudik! Vagy a zindex (biztos a patás ördög kézivezérli), vagy a a pm-ben valaki gyorsan akart valamit válaszolni! :)) Lehet, hogy a "tettes" volt? :D
mindenesetre ilyen gagyi közlemény "közlemény"-t rég olvastam...

PrivatElek 2009.11.27. 11:40:18

@Elszármazott: Jó, jó. Igazad van! De a pm-ből azért kipenderítették! :)
csaknem kincstáros vagy? :)

Aldobói Feldob 2009.11.27. 11:47:14

Vigyázat, a Pénzügyminisztériumban klónoznak!! Ajaj, hogy mik lesznek még itt (gondoljunk csak Draskovics terroristás-robbantásos videó-illusztrációs sajtótájékoztatójára anno, és még mindig a helyén van a faszi, kirobbantani sem lehet onnan)!

Aveu 2009.11.27. 12:08:45

A közleményről: elismerik, hogy hiteles a papír, és Katona írta alá, de a stílus szégyelnivaló. Mivel Katona volt, nem igaz az ál-pénzügyminiszteres indexes szöveg sem.
Ettől függetlenül az ügy elég ciki ...

PrivatElek 2009.11.27. 12:30:29

szvsz nem az a lényeg, hogy ál-pénzügyminizter vagy sem! A pm közleménye elsiklik a lényeg mellett!
Nem lennék meglepve, ha ezt is a "tettes" követte volna el, és később kiderül majd, hogy Kovács 23 János honlapszerkesztő a híbás, mert Oszkó Péter pénzügyminiszter nem írta alá ezt a közleményt! :) Igaz, másikat sem írt alá, de nem is ez a fontos, hanem az alábbi:
"A cikk megjelenése után Oszkó Péter e-mailben és telefonon is megkereste szerkesztőségünket, és kikérte magának a neki tulajdonított állításokat. Amikor szembesítettük a Bencsiknek küldött hivatalos leveleivel, azt mondta, hogy azokon nem az ő aláírása szerepel, a leveleket nem ő írta, és nem is ő írta alá, nem ismeri a tartalmukat, nem is látta a válaszokat. Oszkó szerint egy beosztottja lehetett a tettes, akinek most majd viselnie kell a következményeket."

Publius Decius Mus 2009.11.27. 12:48:03

Szerintem az lesz hamar mint a rendszerváltásnál. Az MSZP újra nevet változtat és bevallja, hogy már semmi köze a múlthoz. De a lopott szajrét megint megtartják és ők lesznek az új messiás.

Valaki Valahonnan 2009.11.27. 13:00:29

Gyerekek, lassan kezdhetünk csomagolni, mert ez az ország nagyon rossz irányba halad!

Hogy lehet az, hogy a Magyar Pénzügyminisztérium (és nem egy Senkifia Pénzügyi Tanácsadó bt) megengedheti magának azt, hogy

1. feladatot kap a miniszterelnöktől, és a pénzügyminiszternek fogalma sincs arról, hogy azt végrehajtották-e,

2. a pénzügyminiszter elhatárolódik, illetve nem is ismeri a "Pénzügyminisztériumban kialakult munkamegosztás szerint" az ő nevében íródott levelet,

3. a pénzügyminiszter "szerint egy beosztottja lehetett a tettes, akinek most majd viselnie kell a következményeket", és ezt a tárca honlapja úgy kommentálja, hogy "A levél tartalma teljes egészében megfelel a tárca álláspontjának",

4. szakértő kormányunk miért nem magával a problémával (MVM milliárdok felelősei) foglalkozik, hanem félrebeszél?

Nem is merek belegondolni abba, hogy milyen korrekt munkaszervezés lehet a PM-ben, vagy csak valamilyen véletlenszerűen "kialakult munkamegosztás szerint" folynak ott a dolgok???

Remélem a HM-ben rendben mennek az ügyek, mert nem szeretnék a jövő héten arról értesülni, hogy a takarítónő aláírt a miniszter nevében néhány levelet, miszerint hadat üzentünk Oroszországnak, Kínának, akárkinek, mert ott meg így alakult ki a munkamegosztás, bár utólag a miniszter elhatárolódik az egyébként nem ál-levelektől, amikkel ugyan teljes mértékben egyetért, igaz ő kicsit másként fogalmazta volna meg, de most már amúgy teljesen mindegy minden mivel porig rombolták az országot az agresszor oroszok meg kínaiak...

PrivatElek 2009.11.27. 13:57:04

Azért izgalmas lenne megtudni, hogy mi is van abban az e-mail-ben, amit Oszkó az index-nek írt...

Csacsicska 2009.11.27. 20:14:25

Megint sikerült a titkosszolgálatok akciója: nem az MVM-ről és Kocsisról beszélünk, hanem Oszkóról és a Pénzügyminisztériumról. Mint ahogyan történt ez pár hete, amikor az MVM és Kocsis disznóságai helyett a BKV végkielégítésektől volt hangos a sajtó. (Ami önmagában helyes dolog volt, éppen csak elterelte e figyelmet az MVM-ről és Kocsisról.)

Itt az ideje koncentrálni az MVM-re és a hiányzó 15 milliárd forintra. Meg a titkosszolgálatokra, akik mindig benne vannak az ilyen bulikban (extra pénzt teremtve a költségvetésből számukra juttatott nem kevés milliárdok mellé).

Tehát: hová lett 15 milliárd forint? És mielőtt valaki legyintene, hogy ez semmiség - a 15 milliárd így papíron, vagy neten semmiség: mindössze két szó - ám naturálisan kifejezve azonban így néz ki:

- 82,4 millió US Dollár
- 300 darab vadi új autóbusz
- 81 millió liter tej
- 7500 darab Suzuki személyautó
- 214 000 minimálbéres 1 havi fizetése
- az MNB 1 darab elnökének 1872 havi munkabére
- a Margit híd fejújítása, stb.

Tehát: megint arról van szó, hogy félrebeszélünk. Mi a helyzet tehát az MVM-nél és miért éryi magát még mindig biztonságban Kocsis István?

expansiv 2009.11.28. 00:07:51

Nem semmi csávó lehet, aki a hivatali rendben, a személyzeti hierartchiában "NULLAKÉNT" eljárásjogi és ügyviteli szabályokat szegve az Oszkó helyett válaszol! Miz, Oszkó - a MINISZTER helyett, aki a Kormányfő helyett ír....:)))

Vaskos arcbőr és elmebeteség...:)

Az okiratok tartalmukban és formájukban HAMISAK, aki írta, hivatali visszaélést is elkövetett.

Munkaügyileg KIRÚGÁS ez.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.30. 08:55:22

A kérdés, hogy Katona Tamás feleni fog-e?
Mivel az Ő aláírása díszeleg a levelek alján. Tehát nem is ismeretlen tettes.
Miért nem hurcolja meg a sajtó Katona Tamást???
Háát a fizimiskája eléggé a Tel-Aviv közeli :)
Ezért nem?? Vagy???

Bignózi 2009.11.30. 14:05:58

Pontosan azért terelik a szót Kocsisról, amit már leírtak pár sorral előrrébb, hogy az okoska mindkét oldalra juttatott a pénzből és így egyik sem meri bántani. Figyelmeztetés képpen elkezdta borogatni a bilit a kis szentlélek a BKV-nál. Nagyon remélem hogy ravatal, de minimum kaloda lesz a sorsa, mindegyik tetünek! Továbbra is kérdés. Hol van a pénz? Ha ismertek a felelősök akkor miért is nincsenek rács mögött?

Bignózi 2009.11.30. 14:15:03

Amit elfelejtettem. Felhívnám mindenki figyelmét, hogy melyik párt az aki szembement az egész ügylettel. Ha keresi valaki a korrupció megszüntetéséhez vezető utat, akkor nem árt 2010-ben az LMP-re szavazni és talán elkezdődik valami...

vargaden 2010.02.15. 20:16:56

"...a kormány már levonta a tanulságokat, amikor új vezérigazgatót nevezett ki a társaságcsoport élére." (Idézet Katona Tamás válaszából, Gulyás Józsefnek...) A régi vezérigazgatót meg odatojták a BKV élére, vizsgálgassa a törvénytelenségeket, visszaéléseket... És persze nem csak BKV meg MVM van. Nem is ez háborít fel igazán, hanem az, hogy ezek után az MSZP még odapofátlankodik a választók elé. Sokszor hallani MSZP vezetőket, hogy kárhoztatják az indulatokat, a trágárságot. Ugyanakkor ők maguk viselkednek úgy, hogy ezek az indulatok és trágárságok teljesen indokoltak legyenek.

bomi 2010.09.13. 10:32:40

A folytatás az ÉS-ben: www.es.hu/?view=doc;26759 Szintén Bodoky Tamás nagyon részletes összefoglaló cikke, a legújabb fejleményekkel. Pl. a Fidesz visszakozott, mindenre megtagadja a választ. Az összes forrás szerint "nagykoalíciós mutyiról" van szó, felfoghatatlan mennyiségű pénz tűnt el. Ha minden igaz, ez egy cikksorozat első cikke.

bomi 2010.09.17. 09:27:45

Kocsis továbbejtőernyőzik a MOL élére? hvg.hu/gazdasag/20100917_kocsis_mol_vezetoje
Ha igaz, akkor kétségbeejtő...
süti beállítások módosítása