Megint bíróság előtt a hupikék törpikék

2010.05.12. 17:12

Csak az interneten olvasott a Blaha Sörözőnél 2006. október 23-án történtekről V. László nyugalmazott rendőr alezredes, derült ki a budapesti II.-III. kerületi bíróságon szerdán.

Megismételt elsőfokú eljárásban vizsgálja a budapesti II-III. kerületi bíróság, ki lőtt hátba egy embert másfél méterről sörétes gumilövedékkel 2006. október 23-án éjszaka a József körúton,  a budapesti Blaha Söröző előtt. A vádlott V. Csaba rendőr zászlós, aki a 2006. őszi tüntetések és zavargások idején V. László őrnagy alegységében szolgált - a Rebisznek ezt a különlegesen képzett, III/I. jelű alosztályát 2006-ban minden jelentős helyszínen bevetették a tévéostromtól az 1956-os forradalom és szabadságharc ötvenedik évfordulóján történtekig.
 
Ez a rebiszes rohamosztag Révész Máriusz fideszes országgyűlési képviselő véresre verésénél és több szemkilövésnél is jelen volt aznap, az alegység tagjai több kirívóan durva 2006. szeptemberi és októberi túlkapás miatt bíróság elé kerültek az elmúlt években, de mivel azonosítószámot nem, símaszkot viszont viseltek, és még a besározódott kollégáik is hallgatnak, bizonyítékok hiányában egyelőre senkit nem ítéltek el közülük. A szerdai tárgyaláson a hallgatóság soraiban Fábián Gábor sértett is jelen volt, akinek ujját törték V. Lászlóék 2006. október 23-án.
 
A szerdai tárgyaláson a kommandósként és terrorelhárítóként is tevékenykedő V. Csaba azt vallotta, hogy nem nagyon lehetett megkülönböztetni a kollégákat akkor, a kivülállók egyszerűen csak „hupikék törpikékként” emlegették őket, bármit is jelentsen ez. A József körúton már felbomlott a rend, nem csak parancsra lőttek, a káosz jellemezte a működésüket. A nagy gumigolyós lövedék nagyjából a Síp utcánál elfogyott, ezután már sörétessel operáltak, de ő személy szerint a Blaha Lujza tér elhagyása után már nem lőtt rá senkire.
 
A Mikó Gergely bíró által vezetett tanács elsősorban arra volt kíváncsi, hogy ki hol tartózkodott az inkriminált alegységből a Blaha Sörözőben történt incidens idején, erre azonban most sem kaptunk választ, az viszont kiderült, hogy a rebiszesek megpróbáltak elzárni egy megnyitott tűzcsapot a Rákóczi térnél – sikertelenül.
 
V. László, az azóta alezredesi rangban leszerelt, ujjtöréssel gyanusított egységparancsnok egyáltalán nem emlékszik a Blaha Sörözőnél történtekre, csak az interneten olvasott erről valamit, míg V. Csaba azt vallotta, hogy valóban történt ott intézkedés, „ha azt egyáltalán intézkedésnek lehet nevezni”. A törzsszászlós egy lövésre emlékezik, de azt már nem tudja, hogy ki adta le. Ugyanakkor felhívta a figyelmet arra, hogy őt igenis meg lehetett különböztetni a V. László rohamosztagában szolgáló másik puskástól, T. Mihálytól, mert amazon „Police” feliratú fekete mellény volt a történések idején.
 
V. Csaba szerint mintegy 200 fő „szervezett rendbontó” támadta a rendőröket 2006. október 23-án, akiket ő személy szerint már akkor is meg tudott különböztetni a Fidesz megemlékezésére érkezett tízezrektől, de számos  kollégája nem volt képes erre a különbségtételre, sokkot kaptak, és válogatás nélkül fenyítették a civileket.
 
A tárgyalásra megidézett többi rendőr tanú, V. László egykori beosztottai még mindig nem emlékeznek szinte semmire, a Blaha Sörözőre meg pláne nem.
 

62 komment

Címkék: rebisz túlkapások blahasöröző

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr541997700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kafferbivalybalamber 2010.05.12. 19:28:15

Remélem, a hupikék törpikék sok évig törpölhetnek majd a dutyiban. Kolompár és Lakatos óriások mellett, sok vazelin felhasználásával.

Meghalt Móczár István, szomszédom, barátom.
Már csak föntről figyeli, lesz-e vajon igazság.
www.hirtv.hu/sport?article_id=323416

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2010.05.12. 19:45:50

Nyilván 2006 őszén nem csinált senki semmit, oszt mégis szemek hulltak.
Ezt a rendőrséget fel kell oszlatni, és megbüntetni a parancsokat adókat is, köztük gyurcsány ferencből is gyurcsány fegyencet kell csinálni, hiszen ő valamelyik interjúban bevallotta, hogy végig instruálta az ÁVO-t.

el lobo 2010.05.12. 19:49:24

"Sokkot kaptál b@zdmeg"

jagger3 · www.jagger.hu 2010.05.12. 19:50:54

Akkor lesz itt változás, ha tinesz és vágó lógni fog!
Akkor csontig benyalok viktor királynak.
Addig ez az ország nem jön ki a züllés mocsarából amíg ezeket a szemét rohadt törpéket a jog teljes szigorával móresre nem tanítja az ország!

kafferbivalybalamber 2010.05.12. 20:03:19

@Meister: Igen.
(Kafferbivalybalambér=Trebitsch, csak az indapass bekaphassa. :)

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2010.05.12. 20:18:03

Íme egy barátom háta, akit a Blaha sörözőből vertek ki a hupikék törpikék.
as.hu/out/hat/Blaha.jpg

ninimimi 2010.05.12. 20:21:04

Amíg az lesz a belügyér, akitől - úgy hiszik - bátorítást kaptak, addig ez így is marad:

" V. László egykori beosztottai még mindig nem emlékeznek szinte semmire..."

Kedves "nemzeti" oldal! Hogy is volt ez 4 évig a "megsebzett" ünneppel?

sanyisanyi 2010.05.12. 20:36:24

Ezekről az ügyekről se derül ki soha semmi.
Főleg amíg egy mocskos maffiózóra bízzák, hogy mit csináltak a puszipajtásai.
Köszönjük fidesz!

kafferbivalybalamber 2010.05.12. 20:48:49

@sanyisanyi: Balsai Istvánra célzol, mint mocskos maffiózóra?
Mesélj. Mit írt róla a Pravda?

Vateraman 2010.05.12. 21:25:55

A hupikék törpikék a vízágyú által kékre festett rendbontók voltak. Bár jobb lett volna őket egy-egy 9mm-essel megjelölni :D

kafferbivalybalamber 2010.05.12. 21:34:06

@Meister: Szerintem is, most ő az elvtársak kedvenc gumicsontja. (Ha tényleg maffiózó, akkor majd megy ő is a börtönfrakcióba. Bár ott egyelőre csak mszpszdsz elvtársak vannak. :)
A 2006 őszén brutalizáló, bankrablómaszkos hupikékeket viszont Balsai fogja megfingatni, remélhetőleg. A feladatot mindenesetre ő kapta, nem a Pintér.

WhiteWarrior 2010.05.12. 21:43:48

@Vateraman: Anyádat sem ártott volna így megjelölni még a születésed előtt!!!

sapuh 2010.05.12. 21:56:05

Nagyon furcsa, ez nem ugyanaz a tárgyalás volt, mint amiről a poszt szól?

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=322271

(Rendőri beismerés: válogatás nélkül lőttek mindenkire 2006 őszén)

mediocris 2010.05.12. 22:06:04

Vissza kell szorítani a rendőrbűnözést.

Őszinte Oszi 2010.05.12. 22:44:50

azt is !!
meg azt a sok faszkalap-futbalhulligán-náci primitív állatot aki a csinálja a fesztivált, balhét az összes rendezvényen! POLITIKÁTÓL független!

OkoskaTo:rp 2010.05.12. 22:45:36

A rendőrségi felvételinél nincsen valamilyen szintű minimális memóriateszt?

mediocris 2010.05.12. 22:55:30

@Őszinte Oszi: Az teljesen más, az közönséges bűnözés, amit a rendőrségnek kéne kezelnie. Ha viszont a rendőrség nem úgy működik ahogy kéne, akkor hogyan várhatjuk el hogy ne legyen bűnözés? Nem ugyanaz hogy megvernek egy rendőrt, vagy megver valakit egy rendőr következmények nélkül. Az egyik sima bűncselekmény, a másik korrupció, ami olyan mintha a te saját szervezeted fordulna ellened.

Magyarországom · http://magyarorszagom.blog.hu/2011/02/15/europa_masolja_az_orban_kormany_politikajat 2010.05.12. 23:11:00

Én azt tenném a csoporttal, hogy első héten, amikor munkába állok jelzem, hogy addig nincs jutalom, amíg a lista az elkövetőkről meg nincs. Aztán egyenként behívnám őket, és akik védik a gengszter haverjaikat, módszeresen hetente fenyíteném és vonnám vissza a korábbi jutalmakat egyenként, amíg valamelyikük meg nem tör.
Használnám a fogoly-dilemmát, azaz aki először vall az jutalmat kap (ha magára vall akkor enyhébb bűntetést), aki meg nem vall, de bebizonyosodik a bűnössége, azt nyilvánosam vonnám kérdőre.

Valamelyik amerikai filmben méltatlan magatartásért is megszűntették a katonák szerződését, pedig ártatlanok voltak, csak falaztak a társaiknak.

A rendőrőknek is tisztában kell lenniük azzal, hogy őket is felügyelik.
A rendőrség 90%-a értelmes, érző, becsületes állampolgárokból áll.

A maradék köztörvényes 10%-ot el kell taposni.
Aki mást megver rendőrként, az bankot rabolni is elmegy, esetleg megbízásból meg is öl valakit, hiszen rá nem vonatkoznak a törvények.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2010.05.12. 23:11:17

Valami azt súgja nekem, hogy itt sokan nincsenek tisztában belső erőviszonyokkal...

Aki bent akar maradni, jobb ha teszi amit mondanak és befogja a pofáját...

Aki nem tudja befogni a pofáját, azt tíz másik közvetlen kollégája fogja megcáfolni, hogy "rosszul emlékszik"...

Miért nem lehet az emberek szájába 'áttételesen' belerágni, hogy a Rendőrök IS emberek, ha szembe mennek hatalommal, akkor rosszul járnak???

Az utóbbi 2-3 év nyugdíjazási hulláma egy véletlen egybeesés??? Ki az a barom, aki ezt elhiszi??? A szándék nyilvánvaló: egy 25-30 éves 'góré' a 15-20 év szakmai tapasztalattal rendelkezőkkel szemben 'falba szaladna', el kellett őket távolítani:-o

Imigyen vagyunk MI nyugdíjasok:-(((

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2010.05.12. 23:19:46

A mai napig előttem van a kép, ahogy rántom el a csajomat a magasból becsapódó könnygázgránát útjából, a sarka mellett ért földet. Szerencsére volt elég hely hova húzni, mivel pont a lovasroham közepén menekültek körülöttünk az emberek.
...ezért ki fizet meg valaha?:)

WhiteWarrior 2010.05.12. 23:59:20

Én a kollektív bűnösség elvét alkalmaznám!Ha nem adják ki a bűnösöket,akkor együtt kell mindenkinek bünhődni!Masírozhatnának kéz a kézben a sittre!Rekordgyorsasággal visszatérne mindenkinek az emlékezete,az tuti!

Vateraman 2010.05.13. 00:03:56

@WhiteWarrior: Tudod, a pofád az nagy, de csak a számítógép mögött. Egy életképtelen fasz vagy. Viszont van, akinek megadatott, hogy a magadfajtákat megfelelő eljárásban részesítse :D

Ianas 2010.05.13. 00:03:58

@JoeHorseDick: Miért nem otthon kefélgetted a csajod inkább, ahelyett, hogy tüntetni mentek?

Érdekes, engem sose vert meg egy rendőr se, és gyanítom, nem is fog... Sőt, nem tudom, milyen szaga van a könnygáznak. És nem is fogom tudni.

Aki az utcára megy kukát borogatni, az ne lepődjön meg, hogy hókon nyomják. És nem érdekel a süket duma a "békés tüntetőkről" meg az ösztönszinten tomboló hazafiságról.

Ianas 2010.05.13. 00:05:00

@WhiteWarrior: Nem lenne egyszerűbb Budapestet felrobbantani egy hidrogénbombával? Akkor minden bűnös meglakolna. Muhhahaha.

Hülye.

Magyarországom · http://magyarorszagom.blog.hu/2011/02/15/europa_masolja_az_orban_kormany_politikajat 2010.05.13. 00:15:52

@WhiteWarrior: Igazad van.
Aki a bűnösökat védi az bűnsegéd, cinkos.

A demokrácia egyik vívmánya, hogy barátaiddal, feleségeddel, gyermekeiddel, hasonló elvet valló emberekkel elmehetsz tűntetni, vagy egyszerűen egy tömegrendezvényre.
Aki ilyen rendezvényt szétver, esetlág beleterel 200 korábról már azonosított hulligánt, az a demokrácia és ezáltal mindannyiunk ellen tesz.
Elgondolkodtató, hogy az MTV ostromnál több rendőrt is megfogtak a garázdák között. Ugyanazen provokátorok aztán magukra és később a békés tömegre húzták a rendőrsorfalat és a lovasrendőröket.

Akkor úgy kellett a Gykormánynak ez az eset, mint egy falat kenyér. Utólag viszont - mivel nem sikerült a kamu történet és túl brutálisra sikeredett a rendőrattack - sokat veszített az MSZP és akik áldották a rendőrterrort (SZDSZ kiesett).

janosbacsi 2010.05.13. 01:01:47

@Magyarországom: Akkor úgy kellett a Gykormánynak ez az eset, mint egy falat kenyér.

Miért is?

bomi 2010.05.13. 01:19:13

@Vateraman: @Ianas: Gondolkodóba ejt, hogy egyes embertársaimat mi bírja rá arra, hogy ne szégyelljék nagy nyilvánosság előtt is a lehető legvilágosabban kinyilvánítani mérhetetlen f@szfejségüket. Mindenesetre köszönet az őszinteségetekért, nem mindenki képes erre (gondolok itt pl. az ezen a blogon néha feltűnően nagy számban előforduló bérkommentelők többségére).

WhiteWarrior 2010.05.13. 02:36:33

@Vateraman: Csicska! Tuti,hogy rendőr vagy!Nekem nem csak a számítógép mögött nagy a pofám,te szánalmas senki!

WhiteWarrior 2010.05.13. 02:48:12

@Vateraman:Ja,másoknak is megadatott a magadfajták megfelelő,szakszerű eljárásban részesítése!Egészen 1945-ig...:D

nestrot10 2010.05.13. 05:14:40

az Okt 23 ból nekem van jó élményem! Véresre verték annak a szar Fityiszesnek a fejét!!! Már nem is tudom a nevét..ott volt bekötött fejjel és sajnáltatta magát....a kis barom arcú....de jó volt nézni!

nestrot10 2010.05.13. 05:15:59

Hogy a Stohl Andris nem arra autózott amerre a Kósa Lali bicikliziett a bandatagokkal...ezt sajnálom...lehetett volna " bábukat ütni":)))))

Chilly 2010.05.13. 05:41:30

Rendkívül sajnálatos, helyzet: 1., emiatt támadják a rendőröket; 2., nem ugyanígy jártak el minden tüntetésen a rendőrök!!
A rendőrség az egyedüli szerv kell, hogy legyen a rendteremtésben. Ha minden ilyen utcakődobáló rendezvényen vasszigorral léptek volna fel és az állam puhapöcsű bírósága nem adna helyt a csőcselék jogi igényeinek, akkor ma nem lenne téma, hogy melyik rendőr mit csinált a tüntetésen és kinek a parancsára.
Ha a rendőrség azt mondja, hogy MOST oszoljon a tömeg... és az nem engedelmeskedik, vessen be bármilyen olyan megoldást, ami azzal arányos, hogy ezt megtegye!
A többi csak felesleges pofázás!

anidex 2010.05.13. 05:50:40

@Chilly: ugy latszik nem voltal ott okt 23-án csak a monitor mögött vagy ilyen okos, a baratom 70 eves nagymamajat a dob utcaban hatulrol ütötte le 2 rendor ö is csöcselék

mediocris 2010.05.13. 05:52:44

@WhiteWarrior: Én nem is értettem hogy Bodoky miért mondta hogy nincs kollektív felelősség. Azt hittem hogy ha embereket csoportosan elkövetett garázdasággal lehet vádolni, akkor a rendőrök is felelősségre vonhatók csoportosan. Van néhány rendőr, akikről tudjuk hogy ott voltak a verésnél. Ha senki nem vall, de a verést bizonyítottan ez a csoport követte el, akkor miért nem lehet bűnpártolásért, csoportosan elkövetett súlyos testi sértésért, vagy valamiért elítélni őket? Nincs jogi háttere? Nem úgy lenne igazságos hogy a büntetést szétosztják az összes elkövető között? Így tényleg nem érdekük vallani.

mediocris 2010.05.13. 05:57:49

@janosbacsi: Azért kellett hogy legyen mire mutogatni. Nem tudták volna bebeszélni a fasiszta veszélyt és a cigányellenességet, ami ellen keményen fel kell lépni. Nincs közük a rendőrséghez? Nem baj :). A lényeg hogy emiatt sokan kiálltak mellettük és bevették hogy a rendőrség a békés embereket védi. Ha felelősségre akarnak vonni akkor zavard össze az embereket. Működik.

mediocris 2010.05.13. 06:00:49

@nestrot10: Azt értem hogy utálod a fideszt, de miért érdemli meg valaki hogy olyan dolgokért verjék meg amit el sem követett?

@Magyarországom:

"A demokrácia egyik vívmánya, hogy barátaiddal, feleségeddel, gyermekeiddel, hasonló elvet valló emberekkel elmehetsz tűntetni, vagy egyszerűen egy tömegrendezvényre."

Ez egy nagy tévedés. A demokrácia érdeme az hogy elmehetsz szavazni. A tüntetés és a tömegrendezvény a jogrendszer és az alkotmány érdeme.

nestrot10 2010.05.13. 06:04:40

@mediocris: mert miden Fityiszest ütni kell!!!!!!

mediocris 2010.05.13. 06:05:10

@Chilly: Szerintem te félreérted a dolgokat. Olyan embereket hurcoltak és vertek meg, akik ott se voltak. Volt aki csak hazafele ment és az otthona előtt verték meg a rendőrök (tüntetők a környéken se voltak), volt akinek a bordáit az őrsön rúgták szét. Őt napokkal később állították elő, és teljesen ártatlan volt. Őket se védje a bíróság? Bárkit, akár téged is jól meg lehet verni?

nestrot10 2010.05.13. 06:06:31

Mindegyiknek olyan tenyérbe mászó képe van, mint a Gonosz törpének....az Orsósnak.. s .a két szarv dudoródó a szemöldöke felett.....

mediocris 2010.05.13. 06:07:07

@nestrot10:

Gulyás Dénest is?

Gondolj bele mennyire jót tesz ez a jogállamiságnak és az alkotmányos rendnek ha embereket pofa alapján meg lehet büntetni.

nestrot10 2010.05.13. 06:25:33

Gulyás Dénesből, meg gulyáslevest kell csinálni....forró vízzel leönteni a pofáját! a malac képét...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.05.13. 07:37:39

Nem lehet könnyű a rendőrségben dönteni.
Akik egyik évben dobálják őket, azok egy másik évben utasíthatják az igazságszolgáltatást.

Most akkor hagyják felgyújtani a várost és még segítsenek is, vagy szedjék össze a huligánokat és a hadbíróság ültesse le őket?

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.05.13. 07:55:17

Hogy is van ez a felelőségesdi?
Érdekes, hogyha egy autót szabálytalanságon kapnak, akkor a tulajt előveszik, ha nincs meg a tettes.
Rögtön fordulna a kocka.....

nyafnyaff 2010.05.13. 08:20:00

Ja, hogy pont akkor (sem) nem működtek a térfigyelő kamerák, és nem filmezett az operatív osztály.
jaj, jaj, miért is adtunk ki több 100 milliót az adófizetők pénzéből. Ez sem diktatórikus módszer, de az ami lesz az tuti, mivel itthon mindenki jövőbe látó.

bomi 2010.05.13. 08:28:45

@mediocris: Ne etesd tovább a (vérkomcsi) trollt.

@simonmondja.: Nem lehet(ne) nehéz a rendőrségben dönteni. Csak a tisztesség hiányzik hozzá... és ebbe nem fér bele pl. senkinek sem a véresre verése (még a kődobálóknak sem!).

Muad\\\'Dib 2010.05.13. 08:33:51

@Chilly:
A jó édes rokonságod a csőcselék. Mert ugye csőcselék volt Révész, csőcselék volt az összes ember,akit kihajtottak a sörözőből és hülyére vertek, vagy aki részt vett a Fidesz tüntetésen.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.05.13. 08:38:29

@bomi:A tisztesség úgy kivánja, hogy a jogosan felháborodott tüntetők mellé álljanak.
Csak azért dobálták őket, mert nem segítettek.

Csinálhattak volna mondjuk puccsot is, ha nem építenek kordonokat és nem lépnek fel a tüntetők ellen, hanem melléjük állnak, mert hazudott a Gyurcsótány és illegitim a hatalom.
Akkor most lehetne egy puccsal hatalomra került rezsimünk.

Muad\\\'Dib 2010.05.13. 08:42:08

@simonmondja.:
Persze fütyőke, mert a segítem a tüntetőt, és a félholtra verek mindenkit között minimális átmenet sincs. De azért fogadjunk, hogy nagyon megbántva éreznéd magad, ha egy autós szabálysértés miatt a jard kirángatna a kocsiból és mondjuk össze-vissza verne. Pedig teljesen érthető, hogy nem támogathatja a törvénytelen viselkedésed.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.05.13. 08:54:04

Mi van Vágó?
Teleszartad a gatyádat már?
Tinesz Mihály kollégád úgyszintén?

A többi amnéziás rendőrt meg leszerelném és zárt osztályon pszichiátriai kezelésnek vetném alá addíg amíg meg nem jön az eszük.

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2010.05.13. 08:56:27

Objektív felelősséget és zéró toleranciát követelek a rebiszes szemetekkel szemben!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2010.05.13. 08:56:30

@Muad\\\'Dib: Ja, hogy ilyen kis csúfolódóska vagy.
Hát a rendőrökre támadás, az csak ebben az országban szabálysértés.

De igazad van tompika.
Az oviban is rugdoshatod az ovónénit.

cso zsi 2010.05.13. 09:27:27

Lehet, hogy azért nem emlékeznek, mert az eseményt az "importált" brigád csinálta? (Legalábbis többen említettek olyasmit, hogy vagy nem magyar ajkú, vagy igen erős tájszóval beszélők voltak a gladiátorruhában.)

mediocris 2010.05.13. 14:20:56

@simonmondja.: Tévedés. Gyurcsány kormánya teljesen legitim volt. Ha felelősségre kell vonni, akkor az jogi úton kell hogy történjen, nem tüntetésekkel. Egész egyszerűen a többség nem akarta a kormányt eltávolítani a csalás ellenére sem. Ez a demokrácia átka, a többség dönt. A rendőröknek viszont a feladatuk hogy védjék a rendet. Természetesen a politikai utasítások viszont nem férnek bele az intézkedésekbe. Én azt tudom javasolni, hogy legközelebb népszavazást kell tartani ha csalnak.

tabaniember 2010.05.14. 10:01:23

Nestrotnak és társainak. Uraim, ha kérhetem, térjünk át fékezett habzásúra. Ez a stíl itt nem volt divatban, ha olykor fel-felhorgadnak is az indulatok. Játsszuk azt, hogy értelmes felnőttek más értelmes felnőttekkel beszélgetnek értelmes dolgokról, azzal a nem titkolt céllal, hogy azok a dolgok menjenek kicsit jobban (tisztábban, tisztességesebben, átgondoltabban stb.). Ebben tessenek részt venni. A habzás nem visz előbbre, sőt kifejezetten csökkenti a látótávolságot. Köszönöm a megértést.

Sohanedudgi 2010.05.14. 20:06:51

@kakukk2: Hogy hova nem keveretünk?

Sohanedudgi 2010.05.14. 20:08:15

@Sohanedudgi: Bocs tanárnő, egy "d" kimaradt.

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2010.05.16. 07:18:10

@mediocris: A többség fel volt háborodva, de nem volt JOGI lehetőség arra, hogy ezt "konkretizáljuk", székházat szétverni ennek a többségnek pedig nem módszere. Az a kormány igenis illegitim volt, de kár ebbe belemenni.
Az a népszavazás, amit emlegetsz, megtörtént, CSAK azért azokkal a kérdésekkel, amikkel, mert azzal, amivel a többség szerette volna (meg amiért egyáltalán az egész népszavazás létrejött!), azzal nem lehetett, sőt még a jog szerint lehetséges kérdések közt is az illegitim állam illegitim szervei dönthettek.
A kormány - s tulajdonképp maga az állam - arcátlanul oly mértékben visszaélt a hatalmával, hogy a legpasszívabb állampolgárokat is felrázta. Jól mutatja ezt mind a népszavazás, mind a mostani választás eredménye. Ez az arcátlanság minden szinten aláásta az emberek hitét, amit a rendszerváltás óta érik a pofonok. 2006-ban aztán, amikor feljelentések sokasága érkezik a BTK konkrét pontjaira hivatkozva, melyek alapján gyurcsánynak 8 év börtön járt volna, az ügyészség megtehette volna, hogy lefolytat egy mondvacsinált nyomozást, melynek végén kideríti, hogy semmi nem történt, de ehelyett az arcátlanságot választotta: "nem indítok nyomozást".
Nem értem a hosszászólásod alapján, hogy melyik országban éltél 2006-ban.

JoeHorseDick · http://kifordultvilag.blog.hu 2010.05.26. 02:09:57

@Ianas: keféltünk délig, aztán délután lementünk az ünnepi beszédet meghallgatni; majd a törzshelyünkre igyekeztünk a Deák téren túlra, ahol láttuk a barikádot. Kérdés, felszólítás nélkül ránk törtek a mocskos rendőrök; a mi "bűnünk" annyi volt, hogy a békés tömeg részei voltunk.

Őszintén remélem, hogy a hozzád hasonló geci Lenin-fiúk nagyon mocskos halált fogtok halni rákban vagy szív- és érrendszerrel kapcsolatos betegségben.

Üdvözlettel:

JHD.
süti beállítások módosítása