A piaci árnál 30-50 százalékkal drágábban szállíthat irodaszert az államnak egy szocialista kötődésű, offshore hátterű cég évi 4,3 milliárd forintért.
Háziversenyen dőlt el a papírtender
Megosztás:
2009.11.04. 18:20
188 komment
Címkék: korrupció közbeszerzés transparencyinternational
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr491500599
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kutyagia 2009.11.05. 14:09:31
Beszélgetünk, beszélgetünk, a kardot meg rozsda marja!!
ffolliott 2009.11.05. 14:11:10
Köztörvényes bűnözök kezében az ország és ezt simán végig nézi 10M ember! A Ti pénzeteket lopják el nap mint nap! A ti vagyonotokat és jövőtöket vágják zsebre! És még a pofánkba is röhögnek!
Nagyon várom már azt a napot amikor végre felébred az ország!!!
Nagyon várom már azt a napot amikor végre felébred az ország!!!
ffolliott 2009.11.05. 14:11:54
KUTYAGIA! Igazad van! Ez fáj a legjobban!
H2Os 2009.11.05. 14:12:04
Lassan csak elmennem már a pics'ba!
Bodoki Noémi 2009.11.05. 14:12:08
@soproni1: jaja! azóta meg folyamatosan reklámozza magát a PBS a közigazgatásban, hogy közbeszerzés nélkül vegyenek tőle papírt! pénzből élnek ezek is és mindegy hogyan szerzik meg. mások kárán, vagy mások árán. hehe
kaboca36 2009.11.05. 14:12:30
itt az ideje hogy a dolgozo emberek felébredjenek végre, amig mi lassan az éhezés szélén állunk az újjabb adók és áremelések miatt ezek a disznók addig simán tömmik a zsebüket.
Jo lenne ha eljutna a tudatukig hogy a akormánynak az emebreket ke szolgálni és nem forditva.
10 éve ugyan annyit keresek, de a kiadásom 100% osan nöt azóta. Nagy fejlödés volt, kösz gyurcsi és a az összes komcsi bagázsnak.
Jo lenne ha eljutna a tudatukig hogy a akormánynak az emebreket ke szolgálni és nem forditva.
10 éve ugyan annyit keresek, de a kiadásom 100% osan nöt azóta. Nagy fejlödés volt, kösz gyurcsi és a az összes komcsi bagázsnak.
frompearly 2009.11.05. 14:12:32
@is: nem tudom ,honnan veszed az infód ,de rohadtul nem így van...Amúgy a gyártónak kb a lista áron olyan 60% ,haszna van amiből ha kell 50% kiad nagy projektnél 50% + 30-50%kal magasabb ár !!!Szerinted ebből kijön a nógrádi út két csomag A4 essel?De ha megmutatod a szerződést amiben a beszállítónak garantálnia kell ,hogy karancslapujtőre leviszi az árut 24 órán belül akkor bocsánatot kérek amiért azt irom Gyökérdemagóg vagy!
U.I.:még a 4es metrónál sincs kötbér a csúszás miatt ,szerinted ide beépítették?
U.I.:még a 4es metrónál sincs kötbér a csúszás miatt ,szerinted ide beépítették?
Gábor2000 2009.11.05. 14:12:51
Mogkirály
Igen sokan vannak akik tisztességesen élnek és ráadásul néha rosszul is. ?Miért gondolod, hogy mindenki lop-csal hazudik.
A pécsi vízművet meg nem is értem, hogyan tudod ide belemaszatolni. A tulajdonviszonyokról meg csak annyit, hogy a pécsi önkormányzat a többségi tulajdonos.
Igen sokan vannak akik tisztességesen élnek és ráadásul néha rosszul is. ?Miért gondolod, hogy mindenki lop-csal hazudik.
A pécsi vízművet meg nem is értem, hogyan tudod ide belemaszatolni. A tulajdonviszonyokról meg csak annyit, hogy a pécsi önkormányzat a többségi tulajdonos.
ffolliott 2009.11.05. 14:13:17
@Alf: KÖZMUNKA ÉLETFOGYTIG!
zsuzsanka 2009.11.05. 14:15:26
miért nem kerülnek korrupciós váddal törvény elé a felelősök?
Maestro 2009.11.05. 14:16:36
a baromarcúak akik megszavazták őket... ó jee
Mogkirály 2009.11.05. 14:16:59
Itt mindig ilyen szörnyű indulatok vannak?A korrupcióról mi is tehetünk mert hagyjuk...Menj és jelentsd fel!!!
"A korrupció az, amiből engem kihagynak"-mondta Hofi Géza. Hát nem elmés:)
Ne vicsorogjatok...
MK
"A korrupció az, amiből engem kihagynak"-mondta Hofi Géza. Hát nem elmés:)
Ne vicsorogjatok...
MK
HgGina 2009.11.05. 14:17:11
Érdekes. Ez valami magyar paraoia, hogy egy off shore cég törvénytelen lenne. Nincs benne semmi törvénytelen. Sokkal nagyobb baj, hogy drágábban veszik a mi pénzünkön a papírt, mint lehetne.
A másik baj, hogy még mindig nincsenek feldíszítve a lámpavasak ezekkel a rohadt tolvajokkal.
@kovi1970: egyelőre (n nélkül)
@Mogkirály: naív vagy (értsd: hülye)
@Bignózi: Lopunk Magunknak Pénzt
A másik baj, hogy még mindig nincsenek feldíszítve a lámpavasak ezekkel a rohadt tolvajokkal.
@kovi1970: egyelőre (n nélkül)
@Mogkirály: naív vagy (értsd: hülye)
@Bignózi: Lopunk Magunknak Pénzt
mikrovp 2009.11.05. 14:21:16
3 éve októberben a tv-ben néztétek, hogy az utcán tüntet a "csőcsele", most meg csodálkoztok? Jó reggelt!
mocc 2009.11.05. 14:23:55
Tegnap este én is valami ilyesmit csináltam, csak az legalább szórakoztató (de hiába nyomtam le egy frankó közbeszerzést, a játékostársam legyőzött egy autópályaépítéssel, basszameg):
www.korruptivity.hu
www.korruptivity.hu
Templ@r 2009.11.05. 14:23:55
@is: Tesco Titkokat olvastad? Ha nem, akkor pl röviden annyit, hogy az adott osztály ellátásáért felelős menedzsert a beszállítók megkenik, hogy az ő termékük olyan helyre kerüljön, ahol a jónép biztosan megveszi.
Itt sem fog másként történni: Ápisz ügyfélkapcsolati menedzser megkeresi Jolikát, egy költségvetési szerv, papíráruk menedzseléséért felelős főosztályvezetőjét, hogy mi lenne, ha a közbeszerzési keretszerződés terhére, rendelne tőlük mondjuk 20 millióért papírárut, majd belecsúsztat 500 ezret a zsebébe.
Szerinted Jolika honnan fogja megrendelni a papírárut?
Itt sem fog másként történni: Ápisz ügyfélkapcsolati menedzser megkeresi Jolikát, egy költségvetési szerv, papíráruk menedzseléséért felelős főosztályvezetőjét, hogy mi lenne, ha a közbeszerzési keretszerződés terhére, rendelne tőlük mondjuk 20 millióért papírárut, majd belecsúsztat 500 ezret a zsebébe.
Szerinted Jolika honnan fogja megrendelni a papírárut?
Mogkirály 2009.11.05. 14:24:59
Gábor2000
Üdv
Igen többségi tulaj, de akkor sem rakhatja ki csakúgy a kisebbségi tulajt, vagy nem? A stílus, ez a bajom sok emberrel ebben az országban..(nem veled:) Mit jelent rosszul élni ebben az országban?Ezzel is problémáim vannak. Kicsit eltájoltuk magunkat, úgy a rendszerváltás környékén, és senki nem mondta el, hogy mi a valós helyzet, és hogy hol vagyunk mi Európától.Azóta ezt húzzuk magunkkal. Jobban szeretnénk élni, mint ahogy tehetnénk, ezért mindent megteszünk, sajnos korrumpálódunk is. Ki 5000 ft-ért, ki 400 millióért, kinek milyen helyzete van.
Üdv, MK
Üdv
Igen többségi tulaj, de akkor sem rakhatja ki csakúgy a kisebbségi tulajt, vagy nem? A stílus, ez a bajom sok emberrel ebben az országban..(nem veled:) Mit jelent rosszul élni ebben az országban?Ezzel is problémáim vannak. Kicsit eltájoltuk magunkat, úgy a rendszerváltás környékén, és senki nem mondta el, hogy mi a valós helyzet, és hogy hol vagyunk mi Európától.Azóta ezt húzzuk magunkkal. Jobban szeretnénk élni, mint ahogy tehetnénk, ezért mindent megteszünk, sajnos korrumpálódunk is. Ki 5000 ft-ért, ki 400 millióért, kinek milyen helyzete van.
Üdv, MK
Mika 2009.11.05. 14:25:08
borzasztó.. én ezt nem gondoltam volna..
Gabriel Potter 2009.11.05. 14:26:50
Miért nem kerülnek törvény elé? Miért kerülnének? Ki vinné oda őket? Az aki az előző tendert ugyanígy nyerte meg? Ugyan már...
Amíg az országban a civil összefogás nem lesz elég erős ahhoz hogy gátat szabjon a butaségnak erkölcstelenségnek és lopásnak addig az lesz ami most is.
Amúgy ezek a mi ALKALMAZOTTAINK - kíváncsi lennék arra a cégvezetőre aki otthon siránkozik hogy lop az alkalmazottja. NEM kirúgja... Ja hogy az alkotmány nem teszi lehetővé? Akkor meg kell változtatni... Ja hogy nem akarják?
Kiszámolta már valaki, hogy ha az összes magyar tulajdonú vállalkozás összefogna és mondjuk három hónapig nemfizetné be az ÁFÁ-t (bevallani kell mert nem bevallani bűncselekmény befizetni viszont nem kell mert mondjuk nincs pénze 60 napig nincs felszámolás, amúgy pedig nem lehet 150 ezer felszámolási pert indítani...) szóval el tudja valaki képzelni hogy mi lenne három hónap után? Ha lenne bennünk ennyi összefogás?
Persze ha nincs... Akkor marad a siránkozás hogy lopnak az alkalmazottak... Hát ahol elnézik!!!
Amíg az országban a civil összefogás nem lesz elég erős ahhoz hogy gátat szabjon a butaségnak erkölcstelenségnek és lopásnak addig az lesz ami most is.
Amúgy ezek a mi ALKALMAZOTTAINK - kíváncsi lennék arra a cégvezetőre aki otthon siránkozik hogy lop az alkalmazottja. NEM kirúgja... Ja hogy az alkotmány nem teszi lehetővé? Akkor meg kell változtatni... Ja hogy nem akarják?
Kiszámolta már valaki, hogy ha az összes magyar tulajdonú vállalkozás összefogna és mondjuk három hónapig nemfizetné be az ÁFÁ-t (bevallani kell mert nem bevallani bűncselekmény befizetni viszont nem kell mert mondjuk nincs pénze 60 napig nincs felszámolás, amúgy pedig nem lehet 150 ezer felszámolási pert indítani...) szóval el tudja valaki képzelni hogy mi lenne három hónap után? Ha lenne bennünk ennyi összefogás?
Persze ha nincs... Akkor marad a siránkozás hogy lopnak az alkalmazottak... Hát ahol elnézik!!!
Mogkirály 2009.11.05. 14:26:56
@HgGina: Bocs, de nem vagyok se naív, se hülye.
vwxyz (törölt) 2009.11.05. 14:27:50
Én sem tudnám olcsóbban adni, ha 30%-ot le kellene adnom egy pártalapítványnak.
NGA 2009.11.05. 14:34:02
Már remélem nincs sok hátra ezeknek a szemétládáknak!
Veér Farkas 2009.11.05. 14:34:37
@Mogkirály:
Igazából nem az a gond, hogy 10 millióért nézd át a fénymásolókat, mert ez nem olyan vad ár, ha tényleg el is végzik a munkát rendesen (egy ekkora cégnél azért van pár száz darab fénymásoló biztosan).
Akkor vad, ha csak utalják a pénzt, munkát meg nem végez senki.
A korrupció nyugaton is megy, csak ott a nyertes személyében van mindössze korrupció, viszont a nyertes aztán piaci áron (vagy nagy megrendeléseknél az ALATT) dolgozik, legalább átlagos, de inkább kiváló minőségben.
Egy ekkora tendert megnyerni ugyanis piaci áron is kurva nagy pénzt jelent.
Igazából nem az a gond, hogy 10 millióért nézd át a fénymásolókat, mert ez nem olyan vad ár, ha tényleg el is végzik a munkát rendesen (egy ekkora cégnél azért van pár száz darab fénymásoló biztosan).
Akkor vad, ha csak utalják a pénzt, munkát meg nem végez senki.
A korrupció nyugaton is megy, csak ott a nyertes személyében van mindössze korrupció, viszont a nyertes aztán piaci áron (vagy nagy megrendeléseknél az ALATT) dolgozik, legalább átlagos, de inkább kiváló minőségben.
Egy ekkora tendert megnyerni ugyanis piaci áron is kurva nagy pénzt jelent.
Kegyetlen 2009.11.05. 14:35:30
célra tarts! Célozz!....
ragi 2009.11.05. 14:36:16
@Kerek Perec: ezek mind importpapírok, mert a hazai irodaipapír-gyártást sikeresen kiszorította az olcsó skandináv papír. Szolnoki, Fűzfői, Szentendrei papírgyár, Dunaújvárosi Finompapírgyár... már sehol sincsenek. Pedig voltak jó termékeik is, 100% papírhulladék-felhasználással. Ebben a buliban csak a kereskedők versenyeznek.
Veér Farkas 2009.11.05. 14:36:43
@Bodoki Noémi:
Úgy látszik, nem én vagyok az egyetlen, akinek szúrja a szemét ez az 1%, amiért a TI dolgozik.
Ez ugyanis kurva nagy pénz.
Egy ilyen cég legyen nonprofit, hogy még a gyanúja se merülhessen fel, hogy csak a pénzért teszik, amit tesznek.
Úgy látszik, nem én vagyok az egyetlen, akinek szúrja a szemét ez az 1%, amiért a TI dolgozik.
Ez ugyanis kurva nagy pénz.
Egy ilyen cég legyen nonprofit, hogy még a gyanúja se merülhessen fel, hogy csak a pénzért teszik, amit tesznek.
ján kádár 2009.11.05. 14:38:51
Kegyetlen,ha már...
Célra tarts után Tűz! a vezényszó.:-)
Célra tarts után Tűz! a vezényszó.:-)
Veér Farkas 2009.11.05. 14:39:27
@is:
Ugye, te most viccelsz?
Máshol el is hinném, amit írsz, de ez itt Magyarország.
Hidd el, itt az utolsó fillérig le fogják hívni, hogy a havernak meglegyen a maga 1 milliárdja, ami 60-40 arányban kétfelé osztva is 400 millió a megrendelő zsebébe is.
Az állami megrendelés ellenben nem hiszem, hogy drágább lenne, a nagy tételek mindenhol kedvezménnyekkel járnak. Ez meg elég nagy tétel.
Ugye, te most viccelsz?
Máshol el is hinném, amit írsz, de ez itt Magyarország.
Hidd el, itt az utolsó fillérig le fogják hívni, hogy a havernak meglegyen a maga 1 milliárdja, ami 60-40 arányban kétfelé osztva is 400 millió a megrendelő zsebébe is.
Az állami megrendelés ellenben nem hiszem, hogy drágább lenne, a nagy tételek mindenhol kedvezménnyekkel járnak. Ez meg elég nagy tétel.
Templ@r 2009.11.05. 14:39:49
@Bodoki Noémi: Kedves Noémi! Tudja mit? Tegye csak zsebre a TI azt az ötven-milliárdot, bár ez nem tudom ez hogy jött ki magának?
Tudja miért? Mert ezt az összeget már akkor meglehetett volna spórolni, hogyha mondjuk az M7-es egyes szakaszainak közbeszerzési pályázatait a TI felügyelte volna, akkor ugyanis valószínűleg nem a piaci árhoz képesti 1,5-2-szeres áron épültek volna ezek a szakaszok.
Vagy csak említsem a 4-es metrót? Ahol a jelenlegi 600 milliárdból legalább 400-at meg lehetett volna spórolni?
Tudja mit? Csináljuk azt, hogy maga egyedül befizeti a korrupciókra elfolyó pénzeket a költségvetésbe (mivel magát szemmel láthatóan nem zavarja a korrupció) és akkor a maradék közel 10 millió magyar állampolgár nem fog hőbörögni, ha napvilágot lát egy-egy ilyen eset, mivel akkor nem az ő zsebükre megy a játék.
Vagy esetleg az a párezer milliárd forint nem fér be a családi költségvetésébe?
NOÉMI ÉBRESZTŐ!! ÉS HÚZZA KI A HOMOKBÓL A FELYÉT!!
Tudja miért? Mert ezt az összeget már akkor meglehetett volna spórolni, hogyha mondjuk az M7-es egyes szakaszainak közbeszerzési pályázatait a TI felügyelte volna, akkor ugyanis valószínűleg nem a piaci árhoz képesti 1,5-2-szeres áron épültek volna ezek a szakaszok.
Vagy csak említsem a 4-es metrót? Ahol a jelenlegi 600 milliárdból legalább 400-at meg lehetett volna spórolni?
Tudja mit? Csináljuk azt, hogy maga egyedül befizeti a korrupciókra elfolyó pénzeket a költségvetésbe (mivel magát szemmel láthatóan nem zavarja a korrupció) és akkor a maradék közel 10 millió magyar állampolgár nem fog hőbörögni, ha napvilágot lát egy-egy ilyen eset, mivel akkor nem az ő zsebükre megy a játék.
Vagy esetleg az a párezer milliárd forint nem fér be a családi költségvetésébe?
NOÉMI ÉBRESZTŐ!! ÉS HÚZZA KI A HOMOKBÓL A FELYÉT!!
ján kádár 2009.11.05. 14:41:28
Csak a számonkérés tudja rendbehozni rongyos idegrendszerem.
Már most bővíteni kell a börtöneinket, új lakók érkeznek!
De ha nem, akkor fog kitörni a parasztgyalázat!
FIDESZ! Ugye nem lesz segg a szátokból???
Már most bővíteni kell a börtöneinket, új lakók érkeznek!
De ha nem, akkor fog kitörni a parasztgyalázat!
FIDESZ! Ugye nem lesz segg a szátokból???
beszélő 2009.11.05. 14:45:44
Gazából már lassan senkit nem lep meg, hogy a szocialisták tendereket belterjessé teszik.
A hozzájuk közel állók a magasabb ajánlatukkal is nyerők.
Erre megvannak a kialakult technikák.
A nyertes ugyanakkor a Táncsics alapítványba tejel.
Egészen felháborító hogy miközben néhány milliárdos megtakarítást emlegetve a vasúti közlekedést szűkítik, de van 24 milliárd digitális táblára, a különböző mi kutyánk kölykei néhány milliárd nagyságú magasabb ajánlattal i lekörözik, azokat az ajánlatokat akiknek nincs kapcsolatuk.
Remélhetőleg hamarosan lesz majd ezeknek a stikliknek következménye, de legalább is úgy kellene módosítani a BTK.-t, hogy a politikus tetteiért 15 évig felelősségre vonhatók legyenek és büntető ügyben a mentelmi bizottságnak ne legyen hatásköre.
A hozzájuk közel állók a magasabb ajánlatukkal is nyerők.
Erre megvannak a kialakult technikák.
A nyertes ugyanakkor a Táncsics alapítványba tejel.
Egészen felháborító hogy miközben néhány milliárdos megtakarítást emlegetve a vasúti közlekedést szűkítik, de van 24 milliárd digitális táblára, a különböző mi kutyánk kölykei néhány milliárd nagyságú magasabb ajánlattal i lekörözik, azokat az ajánlatokat akiknek nincs kapcsolatuk.
Remélhetőleg hamarosan lesz majd ezeknek a stikliknek következménye, de legalább is úgy kellene módosítani a BTK.-t, hogy a politikus tetteiért 15 évig felelősségre vonhatók legyenek és büntető ügyben a mentelmi bizottságnak ne legyen hatásköre.
Mogkirály 2009.11.05. 14:46:07
@Veér Farkas: Szerintem a kicsi is gond, a nagy meg még inkább. De addig úgysem változik, amíg a szánkat tépjük, és nem jelenti fel őket valaki.Ha minden ember tenne valamit a saját életében azért, hogy ne legyen korrupció. Szerintem csak így kicsiben lehet elkezdeni. Ez lehet, hogy naívság és hülye vagyok, de nincs más út vagy a jobbik, de akkor én megyek ebből az országból...És ha jön a j. akkor Mo. kiírja magát Európa történetéből, és nem lesz külföldi, aki finanszírozza az államháztartási hiányt. Merthogy a jobbiknak is kell majd kormányozni valahogy!?
Egyébként a két nagynak(ld fidesz.mszp) kellene rájönnie, hogy nem megy egymással szemben, csak együtt. ld. Mémetország-nagykoalíció, de ők más nép, más kultúrkör...És arra is rá kellene jönniük, hogy kőégő ekkorákat lenyúlni..De mi itt elvagyunk ebben a balkáni stílusban, szépen lelövöldözzük egymást...
Ez igazán izgalmas...Egyébként minden országnak olyan a politikai elitje, amilyet érdemel, és őket mi választottuk...
Tényleg emiatt lesz ott a jobbik a parlamentben, mert az embereknek elegük van , kezdik elveszíteni a józan eszüket...
Azért szép napot mindenkinek.
MK
Egyébként a két nagynak(ld fidesz.mszp) kellene rájönnie, hogy nem megy egymással szemben, csak együtt. ld. Mémetország-nagykoalíció, de ők más nép, más kultúrkör...És arra is rá kellene jönniük, hogy kőégő ekkorákat lenyúlni..De mi itt elvagyunk ebben a balkáni stílusban, szépen lelövöldözzük egymást...
Ez igazán izgalmas...Egyébként minden országnak olyan a politikai elitje, amilyet érdemel, és őket mi választottuk...
Tényleg emiatt lesz ott a jobbik a parlamentben, mert az embereknek elegük van , kezdik elveszíteni a józan eszüket...
Azért szép napot mindenkinek.
MK
Templ@r 2009.11.05. 14:48:17
@Gabriel Potter: Ötletnek jó az ÁFA be nem fizetése, mondjuk picit utópisztikus, hogy egy ilyen összefogás létre tudna jönni, csak egy bibi van benne (saját bőrömön tapasztaltam nemrég), az hogy az APEH akár már 10 napnyi köztartozás után is egyszerűen leemeli a pénzt a számládról. És te ez ellen nem tehetsz semmit.
H2Os 2009.11.05. 14:52:08
Moslékország
immobull 2009.11.05. 14:55:58
a sok pénznél csak egyvalami jobb, a még több pénz...
histar007 2009.11.05. 14:58:38
Egy pakk papírt miért nem adtak mindjárt 1500 Ft-ért? Tejüvegzseb törvény mi?
Aztán hogy a Transparency-ből meg egész egyszerűen nem kérnek, mert nincs törvény ami előírja? Anyjukat.
Ha annyira kommunikálni akarnának, akkor simán felkérhették volna a TI-t, aztán kijönnek, hogy milyen faszák, hogy 10 nap alatt a piaci ár 80%-ét vettek papírt. Ez egy jó üzenet lehetne.
De nem lett. Miért? Mert tudják, hogy ez már nem segít, jövőre mennek a levesbe. Nem is akarnak nyerni, inkább visznek mindent, ami inog.
Aztán amikor majd átadnak majd egy csomó szellemházat amikben valaha minisztériumok és kormányhivatalok voltak, csak az ajtókat is eladták tokostul. Akkor jön majd Lendvai Ildikó, és nekiáll rinyálni, hogy a szemér Fidesz 2 napja sincs kormányon, de már irodabútorokat meg számítógépeket vesz.
Emberek! Ezek azon munkálkodnak, hogy bárki is jön utánuk, azoknak minél szarabb legyen!
Aztán hogy a Transparency-ből meg egész egyszerűen nem kérnek, mert nincs törvény ami előírja? Anyjukat.
Ha annyira kommunikálni akarnának, akkor simán felkérhették volna a TI-t, aztán kijönnek, hogy milyen faszák, hogy 10 nap alatt a piaci ár 80%-ét vettek papírt. Ez egy jó üzenet lehetne.
De nem lett. Miért? Mert tudják, hogy ez már nem segít, jövőre mennek a levesbe. Nem is akarnak nyerni, inkább visznek mindent, ami inog.
Aztán amikor majd átadnak majd egy csomó szellemházat amikben valaha minisztériumok és kormányhivatalok voltak, csak az ajtókat is eladták tokostul. Akkor jön majd Lendvai Ildikó, és nekiáll rinyálni, hogy a szemér Fidesz 2 napja sincs kormányon, de már irodabútorokat meg számítógépeket vesz.
Emberek! Ezek azon munkálkodnak, hogy bárki is jön utánuk, azoknak minél szarabb legyen!
phaidros 2009.11.05. 15:01:40
@is: offshore cég a háttérben, 50%-os felár, nem bassza a csőrödet, mi? Ezt a hozzászólásodat elteszem majd arra az időre, amikor a másik csoport szemétláda ellen fröcsögsz. :)
NGA 2009.11.05. 15:02:42
a másolópapir 10 csomag esetén 695 Ft
átlátó 2009.11.05. 15:02:56
Bodoky, ma is jól belenyúltál a meleg pitébe.
Mivel már nem keresgélem a szavakat, kötél és lámpavas duett.
Ezzel a kormányszóvivői irodával kezdeném és sk. Hogy érezzék a humanitáris küldetéstudatomat, csak a lábuknál fogva néhány napra.
Mivel már nem keresgélem a szavakat, kötél és lámpavas duett.
Ezzel a kormányszóvivői irodával kezdeném és sk. Hogy érezzék a humanitáris küldetéstudatomat, csak a lábuknál fogva néhány napra.
NGA 2009.11.05. 15:04:24
@is: Kapj a fejedhez! keress rá a másolópapirra a neten. Szerintem 700 Ft-ért mindenki kiszállitja 10 csomag felett házhoz. Nem 900-ért!
átlátó 2009.11.05. 15:07:51
Remélem valaki archiválja ezeket a valós történeteket. Valami kis polcra fel kell tenni és amikor eljön az ideje leporolni. Akkor "ingyébe" vállalom a porolást.
Mogkirály 2009.11.05. 15:07:53
Kilépne az EU-ból Csehország Ez a hír emberek.. Mi van???
Teljes agylágyulás, de legalább nem vagyunk egyedül és nem szégyenkezhetünk..MK
Teljes agylágyulás, de legalább nem vagyunk egyedül és nem szégyenkezhetünk..MK
statez 2009.11.05. 15:23:05
Na akkor megvolt a mai napra rendelt szoci lopás is, miután már délután 3 van, meglepetésként hatott, hogy még sehol semmi, de aztán megnyugodtam, látván az Index címlapját. A fiuk ma sem lazsáltak.
Csatmar (törölt) 2009.11.05. 15:30:30
Hogyan lehetne ezen változtatni?
Szerintem egyszerűen minden állami kiadással, pályáztatással, pályázatokkal kapcsolatos dolgot egyszerűen hozzáférhetővé kellene tenni a neten.
Talán nem oldana meg mindent, de biztos visszaszorítaná valamennyire a 'nyilvánosságtól való félelem' ezen visszaéléseket. Sőt...
Egyébként meg ez egy tipikus emberi dolog:
amikor nekem is viszonylag több pénzzel volt dolgom, nehéz volt korrektül kezelni a dolgokat.
Az ember gyarló, és néha megbotlik, ha meg mindenki ügyeskedik körülötted, akkor meg marha vagy, ha te nem szállsz be a körbe.
De ez egyrészt hosszútávon nem működik, másrészt meg az intellektuális lopás is csak sima lopás (mégha törvényesnek tűnik is.)
Esetleg ha lenne egy csapat luxuskurvám, akkor rászabadítanám egy-két 'hülye' (igen, elítélem őket) miniszterre, hogy aztán nyugodtan zsarolhassam őket, és kezembe vehessem az irányítást. Hehe
Szerintem egyszerűen minden állami kiadással, pályáztatással, pályázatokkal kapcsolatos dolgot egyszerűen hozzáférhetővé kellene tenni a neten.
Talán nem oldana meg mindent, de biztos visszaszorítaná valamennyire a 'nyilvánosságtól való félelem' ezen visszaéléseket. Sőt...
Egyébként meg ez egy tipikus emberi dolog:
amikor nekem is viszonylag több pénzzel volt dolgom, nehéz volt korrektül kezelni a dolgokat.
Az ember gyarló, és néha megbotlik, ha meg mindenki ügyeskedik körülötted, akkor meg marha vagy, ha te nem szállsz be a körbe.
De ez egyrészt hosszútávon nem működik, másrészt meg az intellektuális lopás is csak sima lopás (mégha törvényesnek tűnik is.)
Esetleg ha lenne egy csapat luxuskurvám, akkor rászabadítanám egy-két 'hülye' (igen, elítélem őket) miniszterre, hogy aztán nyugodtan zsarolhassam őket, és kezembe vehessem az irányítást. Hehe
MGT 2009.11.05. 15:31:24
@MacChicken: szavaid a szívemből jöttek, teljes mértékben egyetértek.
tothmari 2009.11.05. 15:40:01
De már elnézést kérek!
Ez a cikk azért van, hogy te jól kikáromkodhassad a mérged, aztán mehetsz tovább robotolni, mert levezetted a dühödet itt, és nem a kaszához kapkodtál.
Kapitalizmus van barátaim! Abban nem divat a népről gondoskodni, meg véleményét megtartani. Jó, hát van kivétel, de mennyi? Úgy a világon lévő összes kapitalizmushoz képest?
Kérdezte valaha is a fáraó a néptől, hogy szerintük kell-e neki az a bazi nagy piramis? Mikor elkölthette volna azt a pénzt sokkal okosabban is egyiptom népére, felemelkedésére?
Azt hiszitek véletlenül verik szét az oktatást, egészségügyet? Az uralkodónak mindig is ostoba, rövid öregkort megélő, megvezethető nép kellett, aki aztán megfizette az adót, megépítette a piramist, nem kérdezett semmit, mert buta volt, és hamar elpatkolt, nem kellett hosszú öregkort biztosítani neki.
Ez a cikk azért van, hogy te jól kikáromkodhassad a mérged, aztán mehetsz tovább robotolni, mert levezetted a dühödet itt, és nem a kaszához kapkodtál.
Kapitalizmus van barátaim! Abban nem divat a népről gondoskodni, meg véleményét megtartani. Jó, hát van kivétel, de mennyi? Úgy a világon lévő összes kapitalizmushoz képest?
Kérdezte valaha is a fáraó a néptől, hogy szerintük kell-e neki az a bazi nagy piramis? Mikor elkölthette volna azt a pénzt sokkal okosabban is egyiptom népére, felemelkedésére?
Azt hiszitek véletlenül verik szét az oktatást, egészségügyet? Az uralkodónak mindig is ostoba, rövid öregkort megélő, megvezethető nép kellett, aki aztán megfizette az adót, megépítette a piramist, nem kérdezett semmit, mert buta volt, és hamar elpatkolt, nem kellett hosszú öregkort biztosítani neki.
AK--- 2009.11.05. 15:40:57
itt bizonyhogy mindenkinek a kurvaannya.
Kósza 2009.11.05. 15:41:02
@tamas4544: tehát 2001-2002-ben ez a cég, ahol Te bennfentesnek mutatod magadat, ugyanúgy túlárazva teljesített kormányzati megrendeléseket. Hát persze, a 2002-es vereség azért volt leginkább súlyos, mert a kiépített pénzcsatornákat csak át kellett venni a szociknak. És ők átvették. Ahogy jövőre visszaveszik, és jönnek a 25* drágábban kiszámlázott heppiendes toi toi wc-k, kayaibrahimok, várhegyiattilák, stb, stb,... Jegyezzétek meg végre, hogy a korrupció az, amiben én nem vagyok benne,ez a magyar politikai elit (sic!) hitvallása!
AK--- 2009.11.05. 15:43:10
@tothmari
hogy jön az egyiptom a kapitalizmushoz? :D
ez a hasonlat nem sántít, ez már tolószékes vazze. :)
hogy jön az egyiptom a kapitalizmushoz? :D
ez a hasonlat nem sántít, ez már tolószékes vazze. :)
Strilitz 2009.11.05. 15:44:58
javasolni tudom mindenkinek, hogy keresse fel a www.kozbeszerzes.gov.hu honlapot, csemegézzen rajta micsoda árak és micsoda szállítók. bármilyen termékkörben a piaci áraknál magasabbak. meg még a közbesz díj...egyik zsebből a másikba. és ez már tizenévek óta.. :S banánköztársaság
AK--- 2009.11.05. 15:46:00
@Kósza
végre fogd már föl, hogy a kayaibrahimos, hepiendes stb. történetek és a szocis kötődésű vállalatok károkozása között min százszoros a szorzó. vagy több... lopni mindigis fognak, de nem mindegy hogy mennyire iparosított módszerekkel.
végre fogd már föl, hogy a kayaibrahimos, hepiendes stb. történetek és a szocis kötődésű vállalatok károkozása között min százszoros a szorzó. vagy több... lopni mindigis fognak, de nem mindegy hogy mennyire iparosított módszerekkel.
mikrovp 2009.11.05. 15:49:14
Elképesztően naív kommentelők, figyelem! Miközben "ezek" a forró zsírból a hurkát is kilopják, ti a nyilvánosságot tartjátok megoldásnak? Nem hiszem el, hogy ti nem itt éltek. Had idézzek egy minden kétséget kizáróan autentikus szakértőt: Szolzsenyicint. "A kommunistáknál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúrájuk és szellemiségük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára.
A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így hív: lelkiismeret.
A kommunista eltorzult lélek; egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista. Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy elvtársaik személyes boldogulása úgy kívánja."
A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így hív: lelkiismeret.
A kommunista eltorzult lélek; egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista. Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy elvtársaik személyes boldogulása úgy kívánja."
Kósza 2009.11.05. 15:49:54
@AK---: kicsit lopni nem bűn, nagyot lopni bűn?
Hajjajjj,... hova jársz gyónni?
Hajjajjj,... hova jársz gyónni?
Kósza 2009.11.05. 15:56:54
@mikrovp: 1990, június 4. Orbán Viktor vezetésével kivonul a Fidesz frakció a Parlamentből, mert Trianon kérdését nem tartja időszerűnek. 2004 dec 5 fent nevezett a kettős állampolgárság mellett agitál. Akkor most ki a kommunista? Egyik sem, és mindegyik! Megvásárolható megélhetési politikus mind, jobbról, balról, egytől, egyig, ez fog újra, sokadszorra kiderülni a következő kormányváltás után is!
AK--- 2009.11.05. 15:57:43
@Kósza
ki mondta, hogy nem bűn? attól még összehasonlithatatnak tartom a kettőt. sztem csak azok képesek igy összemosni az egészet akiknek még nem volt soha rálátásuk szocis, ex-kiszes cégre és a vevőkörükre, módszereikre. és igen, lehet hogy én a haveromat vállalkoztatnám meg piaci áron, hogyha épp azzal foglalkozik (értsd: ha a haver pék akkor a kenyeret tőle venném), de nem gründolnánk tizesével Zrt-ket minden létező igényt kielégítendő. áhhh, nem remélem, h felfogod/egyetértessz. :)
ki mondta, hogy nem bűn? attól még összehasonlithatatnak tartom a kettőt. sztem csak azok képesek igy összemosni az egészet akiknek még nem volt soha rálátásuk szocis, ex-kiszes cégre és a vevőkörükre, módszereikre. és igen, lehet hogy én a haveromat vállalkoztatnám meg piaci áron, hogyha épp azzal foglalkozik (értsd: ha a haver pék akkor a kenyeret tőle venném), de nem gründolnánk tizesével Zrt-ket minden létező igényt kielégítendő. áhhh, nem remélem, h felfogod/egyetértessz. :)
Melchi Zadok 2009.11.05. 16:02:44
csak az első pár hozzászólást olvastam el,és őszintén szólva jókat mosolyogtam a jobboldalinak vélt pártot szupportáló nickeken. édes jó istenem milyen naívak vagytok! :) jómagam 1996 óta ismerem, tudom mert testközelből látom mi megy a papír írószer központosított közbeszerzése körül. megérne az is egy misét vajon miért is lett ÁBP az Ápiszból és a Budapiértből meg talán az is, hogy Szűcs Pista a Papír Ász egykori tulajdonosa miért is vált meg a cégétől eladva ennek a körnek. de a lényeg és talán ezen meghökkennek a tisztelt "lendületviktorosok", a fidesz kormány idején ugyanez a társaság nyert és nyomta át a lóvét a fidesznek.
szar ügy mondhatnánk. sajnálom, de igaz. hiába szavazol a másikra, gyakorlatilag tökmindegy. mindketten nyakig benne vannak.
szar ügy mondhatnánk. sajnálom, de igaz. hiába szavazol a másikra, gyakorlatilag tökmindegy. mindketten nyakig benne vannak.
Micocicó 2009.11.05. 16:03:17
@AK---: Ezt a 100-szoros szorzót honnan veszed?
Hidd el ugyan ilyen tenderek mennek az önkormányzatokban is. Azok 90% tudod ki vezetik?
Szerinted csak a Hunvald adott el ár alatt?
Hidd el ugyan ilyen tenderek mennek az önkormányzatokban is. Azok 90% tudod ki vezetik?
Szerinted csak a Hunvald adott el ár alatt?
mikrovp 2009.11.05. 16:04:30
@Kósza: na ezzel a "mindenki ugyanúgy lop, tök mindegy, kire szavazol" mentalitással jöttek vissza 2002-ben meg 2006-ban és Te ezeket véded??? Nem veszed észre, hogy a patásorbánozás kicsit nem időszerű??? Persze, ha ők is ezt csinálnák, ugyanúgy járna nekik a koki, sőt a 98-02 közti disznóságaikért jár is! De azért lássuk már a nagyságrendeket! Hová jutottunk vikivel és hová fletóval, vazze? Ennyi nem elég? Ragozzuk tovább?
Melchi Zadok 2009.11.05. 16:05:27
istenem mikrovp te mennyire, de mennyire naiv vagy! :)))))
Micocicó 2009.11.05. 16:06:48
@melchi zadok: nem naív, csak vak!
Kósza 2009.11.05. 16:08:26
@mikrovp: nagyon szívesen patásfletózom is, van bőven miből meríteni! Sajna, nekem ez a becsípődésem, hogy minket az orrunknál fogva vezet mindkét oldal, és egymást b@sztatjuk, amíg ők szépen tömik a zsebeiket, pártállástól függetlenül.
J_O_L_A_N 2009.11.05. 16:09:16
egy gépfegyver kellene csak és elintézni egyszer és mindenkorra ezeket a rohadtakat!
A H1N1 ellenes trágyalé elpasszolásában érdekelt hazudozó főgecikről nem is beszélve!
A H1N1 ellenes trágyalé elpasszolásában érdekelt hazudozó főgecikről nem is beszélve!
AK--- 2009.11.05. 16:10:57
@Micocicó:
bocs! lehet hogy ezerszeres. egész egyszeruen azért mert a privatizácio során gründolt nagy cégek százai nem fideszhez kothető tulajdonoskörrel/bezetőséggel birnak. azok a mai napig ugyanabbol a husosfazekbol esznek. hány ilyen F@sztuggya Zrt. van akirol még az életedbe nem hallottál, sose volt piaci versenyhelyzetben mégis oriási tőkéket mozgat tizenhuszon éve?
bocs! lehet hogy ezerszeres. egész egyszeruen azért mert a privatizácio során gründolt nagy cégek százai nem fideszhez kothető tulajdonoskörrel/bezetőséggel birnak. azok a mai napig ugyanabbol a husosfazekbol esznek. hány ilyen F@sztuggya Zrt. van akirol még az életedbe nem hallottál, sose volt piaci versenyhelyzetben mégis oriási tőkéket mozgat tizenhuszon éve?
Kósza 2009.11.05. 16:11:25
@mikrovp: ja, és nem figyeltél eléggé, pont azt mondtam, hogy egyik sem lophat semennyit, se sokat, se keveset! Nem én voltam az, aki azt mondta, hogy az egyik 100-szor annyit lop, mint a másik!
Kósza 2009.11.05. 16:13:11
nna, miután megérkezett a főimmunológus, fővirológus szakértő is, asszem megyek!
Melchi Zadok 2009.11.05. 16:13:26
@Kósza: hát ez nagyjából tényleg így van. az mszp- nek volt 12 éve, a viktornak csak 4. a fideszben viktor mondja meg, hogy ki mennyit kap, az mszp-ben meg az egymást torkát is átharapnák (lásd őszödi beszéd) a különböző érdekcsoportok. ők ezt persze "belső demokratikus körök közötti erőpróbának" szeretik aposztrofálni, ami minimum röhejes... :))
AK--- 2009.11.05. 16:15:13
előrebocsátom, hogy véresszájú orbánimádó, beszűkült, demagóg, neonáci, aluliskolázott, megvezetett, panelproli féreg vagyok.
Micocicó 2009.11.05. 16:16:49
@AK---: Figyi. Szerinted ha csak fletóék és cégeig vinnék el az összes lét akkor SZIJJJJÁRTÓÓÓÓÓ öcsi nem vísítana minden nap 2 órát "hogy azemberekkel nem lehet ez csinálni".
Ezeket az összegeket ők nagyon jól tudják hidd el. Kéz kezet mos sztori van. Na de már csak 200 kell aludni és nem változik SEMMI!
Ezeket az összegeket ők nagyon jól tudják hidd el. Kéz kezet mos sztori van. Na de már csak 200 kell aludni és nem változik SEMMI!
Melchi Zadok 2009.11.05. 16:17:36
@AK---: valami újat is megtudunk rólad?:))
mikrovp 2009.11.05. 16:20:51
@melchi zadok: asszem Te vagy a naiv ha azt gondolod, csak a meglévő két nagy párt között van élet. Akkor is naiv vagy, ha azt hiszed, minden kiszámítható és manipulálható. Akkor meg tájékozatlan vagy, ha azt gondolod, az emberek által a történelem folyamán létrehozott rendszerek mindig a tervek szerint működtek. Abba meg ne menjünk bele, hogy melyikünk tud a másiknál bennfentesebb információkat...
mikrovp 2009.11.05. 16:23:42
@Kósza: a nem-lopásban teljesen egyetértek.
AK--- 2009.11.05. 16:27:05
@mikrovp:
^- hallgassatok a csávora. :) (előkerült a történelmi rendszerek működése)
könnyű azt feltételezni a másikrol, h kevésbé tájékozott, kevésbé bennfentes, sőt naív és meg van vezetve. (ezért is írtam nehezen észrevehető iróniával, hogy ne is hallgassatok rám merugye én csak egy megvezetett gyík vagyok)
^- hallgassatok a csávora. :) (előkerült a történelmi rendszerek működése)
könnyű azt feltételezni a másikrol, h kevésbé tájékozott, kevésbé bennfentes, sőt naív és meg van vezetve. (ezért is írtam nehezen észrevehető iróniával, hogy ne is hallgassatok rám merugye én csak egy megvezetett gyík vagyok)
Jonas-R 2009.11.05. 16:29:09
ezaz.. horrrhorrrr.. mindenki akadjon ki.
Minden kozbeszerzes partfinanszirozas.
Minden kozbeszerzes partfinanszirozas.
Melchi Zadok 2009.11.05. 16:32:22
@mikrovp: én ilyeneket sehol sem állítottam, szóval mit is akartál mondani?
mikrovp 2009.11.05. 16:37:30
@melchi zadok: a jobboldalinak vélt pártot szupportálókat naívnak nevezted. Aztán arról írtál, hogy a lendületviktorosok meghökkennek azon, hogy nyomtak lóvét nekik a mostani huszárok. A vége pedig: "hiába szavazol a másikra, gyakorlatilag tökmindegy. mindketten nyakig benne vannak." Egészen pontosan erre a három mondatodra reagáltam.
AK--- 2009.11.05. 16:48:51
@Jonas-R: "Minden kozbeszerzes partfinanszirozas."
csak aszerint akinek ugy általában fingjasincs.
csak aszerint akinek ugy általában fingjasincs.
tiborc2008 2009.11.05. 16:49:25
Szenny MáFia országa.
krampam 2009.11.05. 16:52:48
buták vagytok...
itt veritek a nyálatokat, hogy bezzeg a fidesz, bezzeg az mszp...
ÉRTSÉTEK MEG VÉGRE, HOGY NINCS KÜLÖNBSÉG!
És ezt nem anarchista felindultságból mondom.
Rendet kell itt tenni. Egyelőre csak a Jobbik az, aki ezt képviseli. Lehet utálni, mert náci (nem az) vagy ilyesmi, de attól még ez van. És lehet azt is mondani, hogy á! esélytelen! MEG KELL PRÓBÁLNI! Az eddigiek mind leszerepeltek.
ÉBREDJETEK MÁR FEL VÉGRE, hogy nem egymást kell ölni, mer "ő vörös, ő narancs, ő zöld...", hanem össze kell fogni mindenkinek, aki rendet akar, s előre! :)
AMEN
itt veritek a nyálatokat, hogy bezzeg a fidesz, bezzeg az mszp...
ÉRTSÉTEK MEG VÉGRE, HOGY NINCS KÜLÖNBSÉG!
És ezt nem anarchista felindultságból mondom.
Rendet kell itt tenni. Egyelőre csak a Jobbik az, aki ezt képviseli. Lehet utálni, mert náci (nem az) vagy ilyesmi, de attól még ez van. És lehet azt is mondani, hogy á! esélytelen! MEG KELL PRÓBÁLNI! Az eddigiek mind leszerepeltek.
ÉBREDJETEK MÁR FEL VÉGRE, hogy nem egymást kell ölni, mer "ő vörös, ő narancs, ő zöld...", hanem össze kell fogni mindenkinek, aki rendet akar, s előre! :)
AMEN
mikrovp 2009.11.05. 16:53:54
@krampam: hát ez az!
NEmáááá 2009.11.05. 17:20:33
krampam : De milyen igazad van! Ugyan miért nem ugat a zsidesz pl. ez ellen a szarság ellen ?
Mert ők is kiveszik a részüket belőle !
Egy anyának a kölyeki ezek mind. Most 70% -30% a maszoposok hasznára, jövöre majd 80%-20% lesz a zsideszesek javára. CSAK ÉPPEN MIND A MI PÉNZÜNKET LOPJA !
Mert ők is kiveszik a részüket belőle !
Egy anyának a kölyeki ezek mind. Most 70% -30% a maszoposok hasznára, jövöre majd 80%-20% lesz a zsideszesek javára. CSAK ÉPPEN MIND A MI PÉNZÜNKET LOPJA !
Taxomükke (UK) 2009.11.05. 17:24:15
Tolvaj gazemberek egytől egyig.
Rólunk nem győznek már elég bőrt lehúzni azért, hogy ők még többet lophassanak.
Lámpavasra velük!
Elnézést, hogy ilyen visszafogott vagyok.
Rólunk nem győznek már elég bőrt lehúzni azért, hogy ők még többet lophassanak.
Lámpavasra velük!
Elnézést, hogy ilyen visszafogott vagyok.
Baromméter 2009.11.05. 17:38:05
riszpekt továbbra is. Kétharmadot a Jobbiknak, csak ez az esély maradt.
Kegyetlen 2009.11.05. 18:05:34
@ján kádár: Rájöttem az enter után :)
v.putin 2009.11.05. 18:51:02
Mlenne,ha az off shore cégeket rendre kizárnák a köbeszerzési eljárásokról...ahogy ez a nagy példa
német törvénykezésben szerepel.Biztosan felkötnék magukat???
német törvénykezésben szerepel.Biztosan felkötnék magukat???
Katka020 2009.11.05. 19:03:35
Amíg a Pbs egy nagyvállalat vezetőjét a karib szigetekre viszi nyaralni csak azért hogy elnyerjen egy tendert addig szerintem jobban tenné ha nem háborogna.
hoaxhunter 2009.11.05. 21:14:11
Már nem vagyok annyira biztos benne, hogy kibírjuk ezt a fél évet... Most valahogy rettenetesen soknak tűnik még az a pár hónap is, amíg ezek tovább lopkodhatják magukat. Ma már nem csak a Balkán, de Dél-Amerika is bőven lelépett bennünket. És ezek beszélnek korrupcióellenes intézkedésekről! Uff!
BandW (törölt) 2009.11.05. 22:20:59
Bodoky ténybeli tévedésektől hemzsegő cikkei miatt tök értelmetlen kommentálni.
Ezek a cikkek pusztán a politikai marketing részei, akkor meg minek erőlködni.
Ezek a cikkek pusztán a politikai marketing részei, akkor meg minek erőlködni.
Bodoki Noémi 2009.11.06. 00:26:29
@krampam: Tejóég! Te komolyan azt gondolod, hogy egy párt EP képviselőt tud csinálni, meg országos szervezetet is létre tud hozni önerőből? Szerinted a Vona Gábor szülte azt a rengeteg pénzt, amiből ekkora szervezetet lehet csinálni, vagy inkább a "karlengető modellek" sikerdíjából van? Te csináltál már házibulit? Na annak a költségét szorozd meg 10 millióval, aztán 365-tel és rájössz, hogy ők is "örökölték" valahonnan a lóvét, mert kb. annyiba volt nekik eddig a balhé...
Bodoki Noémi 2009.11.06. 00:32:14
@histar007: te biztos a transzparenclinél dolgozol. légy szíves magyarázd el, hogy ők hogyan érik el a költségcsökkentést? belelövik a dunába a drága ajánlatot benyújtót? vagy öngyilkossággal fenyegetőznek, ha nem csökkennek az árak? Vagy a 43 milliós járandóságukból azt mondják: "Ha nem lesz itt minden olcsóbb, elutazom Balira!" és ettől csökkennek az árak?
Eritreai 2009.12.02. 14:23:00
@is: IS, te teljesen hülyének nézel minket? Olvasd már el a cikket még egyszer. Két pályázó volt csak, ami mindkettő Rizó Mihályhoz kötődik (SHV Kft-n keresztül, vagy más Offshore cégen keresztül). Nehogy már megmagyarázd, hogy a szállítási költség milyen sok. Posta futár vagy bármelyik kiszállít fillérekért. Ráadásul a papír piacon szakmabeli ismerősöm szerint is véres árverseny folyik. Nehát már itt meg egy megatenderen 30%os árak legyenek. 1-2%os árrések lettek volna, ha ez egy normál közbeszerzés.
Rizóék nem egy tendert nyertek már meg így, a neten rengeteg infó van ezekről, nézz már körül kicsit....
Rizóék nem egy tendert nyertek már meg így, a neten rengeteg infó van ezekről, nézz már körül kicsit....
Eritreai 2009.12.02. 14:25:49
@BandW: Ne szórakozz már, olvass már utána a Trendex ténykedésének a neten, utána lehet személyeskedni, meg fogást találni a cikkírón. Ez nem politikai kérdés, hanem közerkölcsbeli. A baloldal esik szét ezért harácsolnak, mint a fidesz az utolsó évében.
És szerintem Vonáék kurvára nem megoldás semmire, populista radikális szedettvetett banda, meglovagolja az aktuális elégedetlenséget. Kun Béla 2 kb...
És szerintem Vonáék kurvára nem megoldás semmire, populista radikális szedettvetett banda, meglovagolja az aktuális elégedetlenséget. Kun Béla 2 kb...
Az utolsó 100 komment: