Dezsavü

2008.09.26. 18:10

Hirtelen felindulásból elkövetett jegyzet titkosszolgálati vonalon. Itten lehet kommentelni jól.

132 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr42683373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santer 2008.09.26. 18:16:57

Kurvajók a cikkeid, grats, respekt meg minden.

RoFä 2008.09.26. 18:25:15

Kezdek nem látni tisztán. A téma alapján: még jó, különben elég szarok lennének a mi kis James Bondjaink. Dezinformálni azért megtanultak.

Most akkor az van, hogy a komancsokhoz húz a rendes állományban lévő titkosszolgák nagy része, maradt nekik a leszereltek közül is kf. cégeken keresztül, de a Fidesz is szeretne egyet magának, mert olyan jó volt, amikor volt?

Picsába, de jó kis ország.

Judy Epokit 2008.09.26. 18:30:16

Meg van írva kegyetlenül. Gratulálok. Jó cucc, üt.

mr keynes 2008.09.26. 18:35:00

Mindazonáltal valahogy nem látom a konklúziót. Horn Gyula-i értelemben felteszem a kérdést: És?

Jonas-R 2008.09.26. 18:38:17

Távol vagyok a kereszténységtől, de erre hirtelen csak azt tudom mondani, hogy mi lenne ha a változatosság kedvéért nem baszogatnák egymást az emberek?

Most komolyan, ilyen árnyéktitkosszolgálat, olyan politikai szálak, ennek is volt, annak is van engem, mint ... polgárt ... ez riaszt, messzire. Leírtam már valahol, de ez megint kihozza belőlem, hogy nem tudom elképzelni, hogy lehet akkora öngólt rugni, mint az egyik fél teszi, hogy a nemzeti identitás ellenségképét az ország másik felében, jelenleg kisebbik felében találja meg. A kisebbik fél, pedig folyamatosan a gonosz, hülye rosszakaró szerepében tűnteti fel a másik felet, míg aki hülyíthető az megy, tüntet, dobál, de a többség maximum sodódik, vagy ha van benne pici értelem akkor elzárkózik attól, ami az országban folyik, pártól-oldaltól-vezetődemagógtól függetlenül.

Az embereknek nulla jövőképe van, a politikai szelek lengette gazdaság és jogi szabályozás, az olyan kifacsart logikák, mint "legyen dupla minimálbér után a kötelező, mert úgyis mindenki minimálbérre van bejelentve, vagy hogy megadóztatjuk az extrapofitot, hogy segítsük azt akiből az extraprofitot kitermelik típusú visszacsatolásos újraelosztás... - ezt valaki végiggondolta? - tervezhetetlenné teszik az életet. Közben közgazdaságtani félanalfabétaként tuningolják a belső keresletet, aztán csodálkoznak, hogy nincs megtakarítás, meg hogy mire elszalad a hiány, gyakorlatilag az időjárástól függ a GDP növekedésünk.

A politikai harcok, a gazdasági érdekek, etikátlan eszközök és arcoskodó sajtótájékoztatókba fulladt botrányok, mind megbocsáthatóak lennének. Nincsenek illúziók, máshol is ez van. A különbség, hogy az apolitikus de meghatározó kisebbség, a hangadók, mindaddig fülük botját nem fogják mozdítani, amíg minimális szinten nem érez jószándékot, és tenni akarást mind a regnáló kormány, mind a konstruktív és kooperatív ellenzék munkájában. Addig maximum néha-néha kikel magából, aztán a nyálfröcsögésig hergeltek és általános elégedetlenkedők leordibálják.

Az a tény, hogy magyarország egyik leggazdagabb emberének a családi és üzleti szervereit egy olyan cég üzemelteti, aki lehallgatja az NBH-t, vagy egyáltalán felmerül, hogy lehet hogy lehallgatja a magyar köztársaság nemzetbiztonsági hivatalát, aggodalomra ad okot, viszont csodálkozni nem kell rajta. Szerintem.

Brátiszlává · http://napersze.blog.hu 2008.09.26. 18:40:12

ezek a fajta párhuzamok, összefüggések feltárása és ismeretése ezerszer többet ér bárminemű elemzésnél. gratula

CrL 2008.09.26. 18:47:12

profi lett. grat. akkor a Proware az, szép.

Vawel 2008.09.26. 19:16:30

Azért arra kíváncsi vagyok, hogy a Csányi mit lép, ha egy szép napon megjelennek valamelyik lapban a szerverein lévő anyagok!? Persze azok sem a NBH-tól fognak majd kikerülni! Á, dehogy!
Szerintem csúnyán rálép a tökére az egész hülye bagázsnak, aki a pöcsével játszik a homokozóban és politikusnak hívja magát (+ Dávid Ibolya).
Már rég össze kellett volna állniuk a Demjánnal és a Szélessel és elzavarni a picsába ezt a tehetségtelen kompániát, már csak a saját jól felfogott érdekük miatt is.

Di Canio 2008.09.26. 19:38:05

A cikk nagyon jó, annál már csak Vawel hozzászólása jobb.

Ari zóna 2008.09.26. 19:41:46

Esküszöm, háromszor elolvastam a cikket (harmadszor az itt megjelent magasztaló kommentek miatt), de még mindig nem értem, mi az, ami olyan prof. meg grat. meg üt benne. Tarjányi, aki ide-oda törleszkedik, meg kavar, és amikor nem jön be, összevész. És? Mi köze ennek az UD-hez? Úgy mellesleg a zoom szar (az index is), de szoc. kötődéssel a cikkei alapján nem vádolható.

okostojgli 2008.09.26. 20:28:22

Ez az ezer éves történet hogy a faszba' kerül most elő?!

jekyll 2008.09.26. 20:38:54

Ezért szeretem az Indexet, nemcsak a sajtótájékoztatók szelektált maszlagjait, az MTI előregyártott tartalmait tudja nyomni, nemcsak követi az eseményeket, de meg is tud állni, körülnézni, elemezni, gondolkodni, oknyomozni (jó a könyved is), így tovább.

okostojgli 2008.09.26. 20:39:52

Kereken 10 éve, hogy nem tudjuk ki, mikor, hogyan, miért és egyáltalán figyelte meg Orbán Viktort és (tettes)társait.

Ha már kenni akarjuk a szart és nem a lényegről beszléni.

Szerverügy. Lopunk.
Megfenyegetés. Csalunk.
Semmi közünk a Magyar Vizslához! Hazudunk.

Ha már tényfeltárás.

Az Őszödi Beszéd vajon az elhangzásának napján került Orbán Viktorhoz, vagy szarul dolgoztak és csak másnap?

Bodoky úr?

okostojgli 2008.09.26. 20:42:28

De be is fejezem ténykedésem, mert ha ezek visszajönnek, simán levadásznak.

kamasuka 2008.09.26. 20:43:39

Remélem Csányi a szart is kiperli az NBHból. Rájuk férne! Túl sok itt a Farkas, Farkas! kiabálás.

kamasuka 2008.09.26. 20:45:06

okostojgli!

Hülyékre nem lőnek ...

listen 2008.09.26. 20:50:00

Nem csak a proware és UD, hanem több ilyen cég dolgozik és mindnek van bőven munkája. Sőt az Mszp-nek van saját pártcég-e is. Ez nem meglepő, és az is világos, hogy Csányi miért nem egy államilag ellenörizhető szerveren tartotta anyagait. Ezért nem vagyok tagja egy baráti, Hi5 és a többi állambiztonságilag is befogadott szerveres hálózanak sem. Nekem ne zaklassák a barátaimat, ha véletlenül egy könyvem mégsem viseli magát jól a hatalomnál.
A cikk feltáró, időben jól elhelyezett és Baja Ferkóban sem csalódtam, ahogy írta.
Persze világos az egész már régóta tudott, de nem kiírt anyag, mert mit is gondolhatna bárki egy olyan csoportról akik úgy elverik a PSzÁF vezetőjét, hogy még DNS nyomott is hagynak a lopott biciklin. És kb fél év után kiderítik, hogy a gyanúsított alibije tökéletes.
Csányi pénze olyan hatalom, hogy Tőle fenékig hajolva fognak bocsánatot kérni, de az anyagait lemásolják. Nemsokára Szélessel fog együtt ebédelni. Demjánnal már volt.
Nem Laborcz az agytröszt, azt tudjuk, de sok mindent elrontottak most.

fekete istván · http://pisti7 2008.09.26. 21:01:46

Az egész egy nagy szarkavarás !
Ezt eddig is sejtettük!D

hermes · http://wontme 2008.09.26. 21:21:44

Mostanában írtam az úságban:
Szép új internetes világunk hihetetlen eredményei, előnyei között vannak bizony negatívumok, veszélyek is leselkedhetnek a lelkes hálójúzerre. Ezek egyike a személyes, nem publikálásra szánt adatainak nyilvánosságra kerülése, netán ártó célzatú felhasználása. Még inkább aggasztó a helyzet, ha kormányzati szervek információs rendszerét nézik ki az adatpecások. Könnyen deja vu érzése lehet valakinek, ha figyelemmel kíséri a legutóbbi adathalászattal kapcsolatos nemzetbiztonsági fellépés – mások szerint botrány – fejleményeit. Az emlékezetes lehallgatási ügy hosszú időn keresztüli felszínen tartása, majd minden konkrétum nélküli feledésbe merülése juthat eszébe az emlékeiben kutatónak.

A titkosszolgálati intézkedéseknek az a fő baja, hogy természetüknél fogva roppant kevés információ jut róluk a közvélemény tudomására és ez legnagyobb erőssége is egyesek számára, adatok híján szabadon szárnyalhat a fantázia: a legképtelenebb (és a legelképzelhetőbb) variációk kidolgozására nyílik lehetőség. A nap végére izgalmassá vált a helyzet, mert amilyen szépen alakult a kormányzat és a legnagyobb ellenzéki párt szócsatája, egy oldalvágással sikerült az MDF-nek is bependerülni a porondra, meglehetősen fajsúlyos feltételezésekkel.

Gyaníthatóan nem ez lesz az utolsó adat (Ultima Data) ebben a tétre menő – mások szerint közbeszéd áttematizáló – történetben.

deneware 2008.09.26. 21:22:04

Egyik kutya, másik eb... A f@szom aki elmegy ezekre/azokra szavazni előbb/utóbb. A lányom 18 lesz jövőre, én azt hiszem egy komoly atyai elbeszélgetést kell elkövessek hogy lebeszéljem egy meggondolatlan X behúzásától ide/oda...

is 2008.09.26. 21:22:38

a műholdas televíziózásban a kilencvenes évek elején az volt a divat, hogy ha valaki elvesztette a sugárzási jogot, akkor a következő nyertesre hagyta a stúdiókat, az embereket (valamennyi pénzért persze), az új tulaj másnap tudott kezdeni.

aztán az ezredfordulóra megváltozott a helyzet: aki vesztett, mindent elvitt, az újnak a semmiből kellett kezdenie. a régi meg a nála lévő stábot átmenetileg elrakta valahová, és amikor megint nyert, csak előkapta őket, és akkor a közbülső tulaj rakta takarékba a saját stábját.

most a nemzetbiztonságból is két stáb van, és cserélik egymást. az országnak nyilván nem jó, de ide jutottunk, az NBH sajnos párthadsereg, és minden kormányváltásnál lecserélik, hozzák az új stábot, és használják a saját céljaikra, pl. amit tudunk, hogy a Simicska-féle hosszú bájtok éjszakáját is ők csinálták fizikailag. de mi lehet még, amit nem tudunk?

ez akkor megint döntetlen az MSZP-FIDESZ viszonylatban, és ésszel élő embernek ez csak egyet mondhat: egyikre se szavazzál. de persze valaki azt is megmondhatná, hogy hogyan fogunk ebből a csávából kikerülni, mert mindkét vezér csak 4x éves, és még 25 évig itt akarnak minden politikai teret kisajátítani.

Nippur 2008.09.26. 21:25:16

Ennek se füle se farka. Szerintem a szerző csak próbálja megszolgálni a Fidesz birodalom reklámját a könyvéhez. Na meg becsempészte a cikkbe is megint... jaj de szar. Ennyire nem megy?

Vawel 2008.09.26. 21:32:29

IS,
ugye nem azt akarod kihozni, hogy épp ezért szavazzunk a szadeszre? :)))))

zamek 2008.09.26. 21:38:38

jó cikk...

ha már a cavinton nem hat a ballibekre, nem árt frissíteni a memóriát.

persze jellemzőm, hogy itt a milliárdok röpködnek.
ha már akkor legyen sok.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2008.09.26. 21:42:34

A cikk eléggé tesze-tosza, lényegében a kezére játszik a jelenleg uralkodó, bocs rabló, kormánynak, mert elhiteti velünk, hogy ha ebben az országban ilyent így le lehet írni, akkor tényleg sajtószabadság van, meg demokrácia, meg minden. Pedig dehogy. Ez az egyik.

A másik az, hogy itt is elkezdték a zenét, a bűbájos zenét a mélytengeri szirénszörnyek: "ésszel élő embernek ez csak egyet mondhat: egyikre se szavazzál."

Ha már bebizonyosodott, hogy a maszop-szadesz egy rablóbanda, akkor nosza, mocskoljuk be a másik oldalt is. Juszt László bá, aki a csődbement Magyar Televízó porából Fricerikuszkasszal meg hasonlókkal vagyon tharácsolt össze magának, már megint keresi az Ibrahim Kajáját, pedig nála kellene jó adag vagyonvizsgálatot tartani, 20 évre visszamenőleg.

A lobsibolsi pr-gépezet ki van rendesen találva.

baki 2008.09.26. 21:53:01

Azon sem csodálkoznék, ha a közeljövőben kiderülne az is , hogy az UD szállította a fidesznek az őszödi beszédet.
Na nem mintha zavart volna, hogy a maszop házatájáról kiderültek elhallgatott komoly részletek.
De kérem, tudna valaki választ adni nekem arra hogy mi a franc folyik ebben a banánköztársaságban?

lifelike 2008.09.26. 22:15:16

csányi pénze tényleg olyan sok? szerintem vannak nála gazdagabbak is a politikusok között csak nem hirdetik
egyébként az a pénz ami csányinak van arra se lenne elég hogy vegyen egy repülőt
ez gazdagság?????? lehet hogy itt gazdag, de európai szinten nem
világviszonylatban meg kurvára nem
de javitsatok ki ha tevedek

violinista 2008.09.26. 22:20:17

Sokat árul el a dolgokról, hogy Draskovics ifjú neje a Tarjányi féle zoom portál kereskedelmi igazgatója.

Nem az számít, hogy a hölgynek nyilván halvány fogalma sincs erről a webes műfajról. Szerepeltetése arra utal, hogy nem igaz az az állítás, hogy Tarjányi adta a pénzt a portálhoz, hiszen már a Bodoky cikkből is kiderült, hogy Bajának köszönhetően súlyos pénzeket bukott, a cége becsődölt. Ez egybe esik azzal, amit én hallottam az ügyről.

Tarjányi ebben a játékban minden bizonnyal stróman és feltehetőleg az egész mögött Draskovics a Gyurcsány kormány szürke eminenciása áll. Ezen a csatornán jönnek a pénzek a zoom működtetéséhez.

Éppen ezért Tarjányi és Nagy József állításai, miszerint független portált kívánnak működtetni - szemfényvesztő hazudozás.

Egy ilyen portál súlyos százmilliókat ha nem egy milliárd feletti összeget fogyaszt évente, miközben az Index által uralt piacra betörni szinte lehetetlen. A kiadások szükségszerűen magasak, a bevétel viszont szűkös, mert azt már fogja a konkurrencia. Borítékolhatóan havonta nagyon súlyos veszteséggel működik a zoom.

Ilyen pénzpazarló vállakozást magánember, ha van esze, nem finanszíroz, márpedig Tarjányinak úgy tűnik van.

De azért strómanként nem rossz dolog vaskos háttérpénzeket hónapról hónapra elkölteni arra, hogy megpróbálom felvenni a közdelmet a több súlycsoporttal erősebb és a Gyurcsány kormányt keményen baszogató Index-szel. Piros pont jár érte az MSZP nagyjaitól, ami még jól jöhet a későbbieikben.

violinista 2008.09.26. 22:31:20

lifelike tévedsz. Csányinak masszív pénze van nemzetközi összehasonlításban is.

Botor módon tévednek azok is, akik arról ábrándoznak, hogy Csányi összefog Szélessel és kirántják az országot a szarból. Széles erre műfajra alkalmatlan. Egész más dolog magamnak kaparni és más nagyságrend egy országot működtetni. Még akkor is, ha "banánköztársaság" is az illető ország.

Hogy Csányi mit tudna tenni, vagy egyáltalán mit tesz, az kérdéses. Nem véletlenül merült fel a neve tán fél-egy évvel ezelőtt, de kifarolt a dologból. Talán láttátok a nyilatkozatát a tévében.

sking 2008.09.26. 22:33:50

Ha már idézel légy precíz:

SSDD: Same shit, different day.


A cikk egyébként hemzseg az ellenőrízhetetlen állításoktól, nem csoda, hogy csak blogként jelent meg...

Mikrobi 2008.09.26. 22:39:04

Mindkét nagy pártnak van egy biztonsági cége. Az egyiknek az In-Kal, a másiknak a Defend - volt. Idáig meg az UD volt, mert ezt is kicsinálta a hatalom, aminek most van az NBH nevű biztonsági cég, valamint az NBSZ, az ISZ, meg a KFH, meg az R (rendőrség). Ez egy ilyen kemény világ. Én már azt várom, amikor az In-Kalt csinálja ki a(z új) kormány.

lifelike 2008.09.26. 22:40:00

violinista: ha szamokkal is alatamasztanad esetleg
a legjobb esetben 90milliard brutto vagyona van
ez alig a tizede a leggazdagabb lengyelenek
ez sok?
egy repulot se tudna venni belole
szoval a virgin atlanticos srachoz kepest tenyleg bohoc :)

transatlantic 2008.09.26. 22:48:27

A Széles egy komplett bunkó, ezen a pénze sem segít.A Csányi okos és gazdag (fütyül mindenre és mindenkire, legfőképpen a Szélesre).Sztem már bánja, hogy politikai ügybe keveredett - a pénze majd kihúzza belőle - azután soha többé a politika tájára sem araszol.

stockerer 2008.09.26. 22:52:24

Csak mellékszál:

Vawel!

Írod:
"Már rég össze kellett volna állniuk a Demjánnal és a Szélessel és elzavarni a picsába ezt a tehetségtelen kompániát,..."

Kérdéseim:

I.) Miből gondolod hogy Csányi egy körömpiszoknyival is különb "ezek"-nél?
( 40 éve OTP ügyfél vagyok, és Csányi trónra lépése óta az önkény csak fokozódott. )

II.) Azt gondolom, hogy ezen uraknak nincs joguk
ehhez, és modjukban sem áll ezt megtenni; szerintem ők veled ellentétben a jogállam hívei,
vsz. többé-kevésbé Csányi is. Te hol élsz?
Nem kellene Chilébe kivándorolnod, ahol elmegy az ilyesmi?

mediavampeer 2008.09.26. 22:54:29

A cikk számomra érthetetlne, tele a szerző saját írásaira való hivatkozással és bizonyítás nélküli feltételezésekkel. Az utolsó bekezdés különösen mókás, hiszen ebből teljesen egyértelmű, hogy a jegyzet durcás sértődöttségből született :)
A kommentelők ezek szerint nem értesültek róla, hogy a Draskovits-féle vonal már rég nincs a Zoom berkein belül... ej-ej, nem ártana utánanézni a részleteknek. Igaz, a tények gyakran megölik a fantázia szárnyalását. De kérem, a politikai újságírás nem fantasy műfaj.

papageno · http://peter39 2008.09.26. 23:04:16

Azt nem tudom, hogy egy ilyen kis országban hogy jött össze ennyi mocskos szar gazember.
Ti megjegyzitek ennek a sok szarházinak a nevét?
Szívesebben olvasnék olyan emberekről, akik értékes dolgokat alkotnak, dolgoznak. De azokat csak lenyúlják, gáncsolják, baszogatják. Ez persze nem új dolog. Emlékeztek még arra aki a szemétbe dobott meggymagból gyógyszer alapanyagot csinált, aztán lecsukták, mert meg is gazdagodott belőle? Meg azokra, akik Szentesen a termálvizet felhasználva exportképes virágot termeltek a kukorica helyett. Őket is lecsukták.

violinista 2008.09.26. 23:21:23

lifelike
Lehet Csányit lebohocózni, ha ez valamilyen kielégülést okoz neked. A valóság az, hogy mégis az ország egyik legggazdagabb és legbefolyásosabb embere. Ezen az sem változtat, hogy ha a régióban, és pláne a világon vannak nála jóval vagyonosabbak. Mi itt élünk és itt ez számít.

violinista 2008.09.26. 23:30:09

mediavampeer
érdeklődéssel olvastam, hogy a "Draskovics vonal" "már rég" nincs a zoomnál. Úgy gondolom önmagában a tény, hogy ott volt, már az jelent valamit.

BandW (törölt) 2008.09.27. 00:14:41

Irgalmatlanul rosszul megírt cikk.

Ennél többet nincs mit mondani.

hihetetlen 2008.09.27. 00:14:52

Hihetetlen, ami ebben az országban folyik..

Parlamenti küszöb alatti párt vezetéséért ilyen botrány alakul ki, hát mi a jó ég folyik itt a hátunk mögött?

Van már feljelentés annak kapcsán, hogy titkosszolgálati anyag kerül Dávid Ibolya birtokába?
Vagy ez így tök természetes?

Nincsenek illúzióim. Illetve ez így nem igaz. Eddig, ezek szerint - tudtomon kívül - voltak illúzióim. Nagyon sok mindent el tudtam képzelni pártokról, politikusokról, pártemberekről, kiszolgáló személyzetről, állami szervekről és tisztségviselőikről.

Az olyan dolog, hogy az APEH vagyonosodási vizsgálatokat végző osztályának vezetője kenőpénzt vett át, meg sem lep. Az sokkal inkább, hogy szaros két millió forintért meg lehet kenni.

De ami most zajlik, ez százszor durvább. Ilyenre álmomban sem gondoltam volna.

Most viccen kívül az egész államban megingott a bizalmam. Mi jön ezután?
Hatalommániás szemetek mindkét, sőt, minden oldalon.

Kire szavazol? Senkire. OK. És? Akkor mi lesz, ki lesz?

Elkezdtem írni a pártokról, de töröltem, biztos ezt az oldalt is figyelik.

Kib. egy mocskos dolog ez a politika. Gusztustalan, amit művelnek. Ráadásul csak és kizárólag önérdekből! Semmi más nem mozgatja őket.

critics 2008.09.27. 00:19:29

Azért azt a csányis hangfelvételt nem gyártották, ugyanis csányi elismerte, hogy az ő hangja hallható a felvételen. Szóval inkább az lehetett, hogy bizonyos fidesz közeli (Stumpf stb.) vállalkozói körök VALÓBAN 2 milliárd forintot ajánlottak az MDF-nek abban az esetben, ha Ibolykát hanyagolják, és Kornél jön a helyébe. A buktatás össze is jött volna, azonban mivel az MSZP-nek nem áll érdekében Ibolyka leváltása, ezért az NBH megmutatta neki a hangfelvételeket, amiket ő pedig bemutatott Kornélkának, illetve részben a sajtó elé vitt. Befenyítette, hogy nyilvánosságra hozza a mögötte álló támogatókat, ha nem mondd le, és nem vonul vissza a politikától, így Kornélka az alku részeként azonnal le is mondott. Az NBH pedig mossa kezeit, mondván "egy kémprogram kilopta a felvételeket tőlünk".

Nem olyan bonyolult ez.

piciri 2008.09.27. 00:26:00

a maszop tehet mindenrol!maradt meg 2 ev,maradt meg lopnivalo...

BandW (törölt) 2008.09.27. 00:31:25

"Amit pedig a legsötétebb, az ötvenes évek hangulatát idéző bolsevizmusként értékelek, néhány napja esemeseztem neki hogy cseréljünk könyvet, és még csak nem is válaszolt."

Na, hát ez a megalol.
:-)))))))

Télleg az ötvenes évek sötét bolsevizmusa, ha valaki nem válaszol egy sms-re. :-)))))))

Atyaisten.
Maradt még normális ember ebben az országban, vagy télleg kapcsoljuk le a villanyt, és basszuk a bejárati ajtó kulcsát a Dunába?
Beszarás a köbön ez a baromság.

vakablak 2008.09.27. 01:03:30

"Same shit, different day."

Túl azon, hogy az írás számomra követhetetlen részletekben és érthetetlen referenciákban dúskált, és többször elvesztettem a fonalat, hogy most ki a jó fiú és ki a rossz, hogy miből mi következik és akkor most örüljek-e vagy legyek szomorú, az volna a tiszteletteljes kérdésem, hogy honnan tudja Bodoky úr, hogy ez "Same shit, different day", azaz hogy az ő - ilyen-olyan-konklúziómentes-diffúz - története pont "ugyanolyan szar", mint a mostani UD-NBHs-Csányis-kifenés történet LESZ? Mármint tekintettel arra, hogy tényeket, igazi tényeket, amilyenekkel a tényfeltáró újságírók dolgozni szoktak, a konkrét, mostani, e pillanatban szenzációs esetről szinte egyáltalán nem ismerünk, és azt is csak hírből, politikai sajtótájékoztatókból és pont azok szintjén.

Amennyire én látom, az UD-ügyből simán kiderülhet, hogy Szilvásy politikai megrendelésre (vagy megfontolásból) egy minden alapot nélkülöző ügyet konstruált a Fidesz lejáratására, de ugyanúgy az is kiderülhet végül, hogy épp ellenkezőleg, a vádak igazak, a Fidesz politikusainak megrendelésére az UD beszőtte az NBH-t, és törvénytelen eszközökkel kémkedett kormányzati politikusok ellen. Egyszerűen nem értem, hogy Bodoky úr honnan a fészkes fenéből tudja, hogy melyik eset igaz. Ha pedig nem tudja, akkor ugyan mitől "Same shit, different day"????

lagzi lajcsi 2008.09.27. 01:25:58

Ez a Kövér Lackó betegesen rajong a Defendekért úgy is mint 98-ban a Földi vezette Defend kft

"A biztonsági cég előretörését többen arra vezették vissza, hogy Földi László részt vállalt a 98-as kormányváltás után az úgynevezett megfigyelési ügyben. Orbán viktor azt állította, hogy a Horn-kormány idején törvénytelenül, közpénzből, titkosszolgálati eszközökkel figyelték meg a Fidesz vezetőit. Az ügy vizsgálatakor Kövér László arra kérte a volt hírszerzőt,vá sárolja meg azt a hangfelvételt, amely azt bizonyíthatja, hogy egy magánnyomozó megbízást kapott Pokorni Zoltán "
stb .stb

Most meg az UD ( Uj Defend) ZRT iránt érez vonzalmat amit most egy másik volt titkos szolga vezet ,ez a Kövér álmaiban bíztos 007-s ügynöknek képzeli magát ,ezért barátkozhat az ilyenekkel 10-éve :)

lagzi lajcsi 2008.09.27. 01:30:26

Ja és még hallani akarom azt a 30 felvételt is amit ez az undok Szilvásy oda adot a fijjuknak ,de azok csak 7-t mutattak eddig meg , kérem a maradék 23-t is lejátszani és pont , legyen végre nyugi ebben az országban !!!

efbé 2008.09.27. 01:44:22

hirtelen felindulásból, igen. jegyzet helyett talán önreklám, és szerintem már a memóriád sem lehet a régi, mert a referenciacikkeket bár belinkelted, nem igazán tudod, hogy akkor melyik kinek is tesz alá?
mert a három narancsos cikkben tulképp csak a fideszt ütöd-ütitek, az interjúdban meg rengeteg hivatkozás van a "másik" "bestsellerszerző" (sic!) fidesz-kormány alatti állami megrendeléseiről.
és semmit nem tényfeltársz abból, amire az írásod címéből és az index főoldalra roppant hatásvadász módon beszúrt, metszően tömör egymondatos leadből következtetni lehet, ti. hogy te majd megmutatod a szocik 98-02 közötti "polipszerű árnyék-titkosszolgálat"át. persze szépen hangzik kontextusból kiragadva, hogy "98-ban pörgött fel az üzlet", de aztán baszhatod, ha valaki veszi a fáradtságot elolvasni.

ez ebben a formában, elsőre, a linkelt cikkek elolvasása nélkül egy "gyújtóhangú" szöveg, ami bár baromi jól beleillik az index új profiljába, szólni mégsem szól semmiről.

egyébként pedig - és ne vedd magadra, nem akarlak megbántani - a cikkeid alapján nekem nagyon úgy tűnik, hogy tarjányi nagyobb ember mint te, szóval én nem pörögnék annyira egy visszanemhíváson.

Bicskas 2008.09.27. 02:28:38

Csányi egy üzletember. Egy céget vezet ami az országban azon kevesek közé tartozik ami fejlődik, kézzelfogható profitot termel. És messze nem csak kishazánkban, bulgár bank, szlovák bank, markánsan jelen van a régióban. Munkahelyeket teremt, nem is keveset. Eddig a tények. Ezután a magánvélemény.
Miért akarna ő a politikába belefolyni? magasról szarik az egészre csak valaki bele akarja keverni, hogy miért azt én se látom át
Nem futná neki repülőre? Hogy is volt az a "vadkárfelmérésen" lezuhant helikopter? index.hu/politika/bulvar/heli080622/
Egy utolsó gondolat: Csányira bátran rá merném bízni a pénzemet, a 386 senkiháziból meg egyikre se. ENNYI

kpityu 2008.09.27. 06:02:07

Köszi a cikken. Azt nem mondom hogy világosabban látok tőle, de tisztábban látom a sötétséget. :-)

marosy 2008.09.27. 06:08:35

Az írás gyenge. Szarkavarás. Mondhatnám: "Same shit, different day".

fec2000 2008.09.27. 06:52:23

nincs új a nap alatt
avagy
kutyából nem lesz szalonna

KF 2008.09.27. 08:23:30

Bicskas:

"386 senkiházi"

gyönyörű!!!!!!!

Esetleg kiterelni őket a Duna partjára? Én benne lennék:)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2008.09.27. 08:34:05

Iszonyatosan zavaros cikk. Kavarja a szart, de nem tájékoztat.
Valójában nem cikk, hanem önreklám: "én vagyok a jani, vedd meg a könyvem".

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.27. 08:40:09

Az mennyire megalol, hogy Tarjányiról ír, a belinkelt Narancs cikk pedig Tarjániról.

Egyébként kiváló cikk a szarkavarás műfajában: egymásra lapátolt tények és feltételezések valódi konklúzió nélkül, a végén egy ki extra poénnal.

Mert csak jelzem, ha "a legsötétebb, az ötvenes évek hangulatát idéző bolsevizmusként értékelném", ha nem álasolak egy esemsemre, bolsevikekkel lennék körülvéve.

Azt már csak félve írom le, hogy a szerzővel a cikk elolvasása nem cserélnék könyvet.

Sőt, elég sötét, bolsevista módon reagálnék az esemesére.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.27. 08:43:01

álasolak = válaszolnak

Barnabás 2008.09.27. 08:50:58

Jó irás,csak azért óvatosan,mert a jelen politikai mocsarát tekintve a végén bilincsben visz el a titkosszolgálat.Arról,hogy milyen ocsmány dolgok folynak a politika kulisszái mögött,mi egyszerű honpolgárok semmit nem tudunk (nem is fogunk),csak találgatunk.Felesleges energiapazarlás ezzel foglalkozni.Azért jól gondold át a dolgot Bicskas,mielőtt Csányira bizod a pénzed.

Vawel 2008.09.27. 09:08:19

A ballib kenjükbeamásikatissárralhamárminyakigszarosakvagyunk stratégia eredménye, hogy "ne szavazzunk egyik nagy pártra sem". A törpepártokról ne beszéljünk, mert azok a vicc kategóriája.
OK. És akkor mi lesz nagyokosok? Mi a megoldás? Anarchia? Vagy egy-két naív zöld mozgalmár meg internet hero majd megváltja a világot és kidolgozza azt a nemzetgazdasági stratégiát, ami kihúzza az országot a szarból?

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 09:13:30

Vakablak, szándékosan "konklúziómentes és diffúz" a jegyzetem, ezek nem fekete-fehér történetek, nincsenek jó meg rossz fiúk, mint a mesében. A kérdésedre válaszolva, fogalmam sincs, hogy az UD-ügyben "kinek van igaza", csak arra próbáltam meg felhívni a figyelmet, hogy a szociknak is vannak maszek, nbh-közeli titkosszolgálataik, és az egyik most éppen független hírportálnak álcázza magát.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 09:14:54

A "legsötétebb, az ötvenes évek hangulatát idéző bolsevizmust" viccparódiának szántam, tényleg mindenhova ki kell rakni a szmájlikat?

BandW (törölt) 2008.09.27. 09:15:25

"A "legsötétebb, az ötvenes évek hangulatát idéző bolsevizmust" viccnek szántam, "

Nem lehetne esetleg azt, hogy van ugye a "delete" billentyű, meg a "select all", és azt használni, és leülni újra, és megírni tisztességesen, munkát fektetni bele meg ilyesmi?

De persze az is lehet egy hozzáállás, hogy "minden olvasó hülye, mert nem értik hogy mit akarok mondani"

okostojgli 2008.09.27. 09:16:16

"csak arra próbáltam meg felhívni a figyelmet, hogy a szociknak is vannak maszek, nbh-közeli titkosszolgálataik"

Csak tudnám hogy jön ez most ide.

Vikor van nyakig most a szarban, az "Oszt jónapot"-nak meg a "Ne mi kapjuk a legtöbbet"-nek sem lett semmilyen következménye, mint ahogy a 98-as megfigyelési blöffnek sem.

Szarfröcskölés.

Vawel 2008.09.27. 09:18:43

BandW
azért annak tényleg érdekes szemüvege van, aki nem látta a mondatban a szmájlit...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.09.27. 09:23:30

@BandW, akinek problemaja van azzal, h nem ertette meg ebben az ironiat, annak sztem ugy anblok is tok veszelyes indexet olvasnia.

okostojgli 2008.09.27. 09:26:48

Értem már.

Ha a Fidesz nem több a szocinál, az MSZP sem jobb a Fiatal Demokratáknál, az egyértelmű következtetés:
Ökopolitikai Műhely Alapítvány Szzámlaszám (HUF): 10700206-47517604-51100005

Akkor már inkább 1000 Torgyán.

BandW (törölt) 2008.09.27. 09:38:39

Vawel,
Változatlanul az a véleményem, hogy a cikk - a tartalmától függetlenül- irgalmatlan szarul lett összedobva.
Egyszerűen csak zavaros, egymás hegyére-hátára dobált mondatok összessége, melynek a végire odabiggyesztették az inkriminált mondatot.
Lehetett volna akár vicces is, de nem lett, mert nem lehet kiragadni abból a környezetből, amibe beleágyazták.
Osztán utána persze lehet vackolódni azzal, hogy "hát mindenhova ki köll tenni a szmájlit?", de szerintem meg nem szmájlizni kell, hanem rendesen megírni valamit, és akkor nincs utólagos viccmagyarázásra szükség.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 09:50:07

mavo, tarjányi és tarjáni is szerepelt a történetben, tarjányi péter a proware, tarjáni istván pedig az in-forrás ügyvezetője volt. a világ bonyolult :)

potyus 2008.09.27. 10:04:05

Úgy meg vagyok keveredve, mint új gyöngytyúk a háziak szemétdombján.
Mi ez? Ki ez? a Tarjányi? Ki a faszt érdekel, hogy kivel és mit kevertek anno.
Egy a lényeg ! Az egész politikai bagázs, beleértve valamennyi szereplőjét, rohadjon meg és húzzanak el a büdös francba !!!!!!!
Húsz évvel a rendszerváltás után, acsarkodnak, egymásra mutogatnak, mindennel foglalkoznak csak az ország érdekeivel nem. Rohadjanak meg ahogy vannak.!!!!!

efbé 2008.09.27. 10:05:01

"csak arra próbáltam meg felhívni a figyelmet, hogy a szociknak is vannak maszek, nbh-közeli titkosszolgálataik"

kurvára nem sikerült. a mancsos cikkeidben szót se ejtesz (!) tarjányiék módszereiről, csak a több helyen cáfolt "rendőrségi módszerek" kifejezés kerül elő újra meg újra.
(egyébként meg tudjuk, olvasunk újságot, köszi szépen. nem értem, miért érezted fontosnak megemlíteni. hacsak tényleg nem a személyes sértések miatt.)

és a viccmagyarázaton kívül _ez_ is ciki már neked szerintem, hogy ennyit is magyarázkodnod kell. és szerintem nem ilyen az, amikor egy cikk direkt "konklúziómentes és diffúz".

potyus 2008.09.27. 10:12:09

Okostojgli, Azt írod "Viktor van most a szarban"
Így igaz, de olyan ügyészségi, és bírósági háttér van mögötte, hogy ebből a szarból is símán kifogja mosni magát.
A magam részéróő útálom mint a szart, mert egyszerüen gyilkosnak tartom. Igen a szó szoros értelmében, ugyanis jóbarátomat Hofi Gézát ő ölte meg. Mivel? a 2002 elvesztett választás másnapján tartott TF csarnokában tartott tömeggyűlésen mondotakkal. Géza aki sajnos szívbeteg volt,annyira feizgatta magát ezen gerinctelen pondrón, hogy saját ágyában egy éjszaka alatt meghalt.

ÁVH néző 2008.09.27. 10:15:42

Olyan cuki, ahogyan itt rágjuk a sz@rt, üde mámoros ajakkal, miközben vérvörös színt fest az égre a hajnal.
Ahelyett, hogy emberek ezrei gyűjtenék az aláírásokat az egész országban arról, hogy : ELÉG VOLT! A százmilliárdok ellopásából, abból, hogy többszázezer "állami" munkahelyet a politikai hatalom a saját szórakozására tart. Egy olyan szegény országban, mint az USA, egy ilyen lehallgatási törvénytelenség - mint amit Szilvásy naponta tucatjával művel, "megvalósít" - tizede is elég volt, hogy az USA elnökét vád alá készüljenek helyezni. Mire inkább lemondott. De mi gazdagok vagyunk. Megengedhetjük magunknak ezt az őrületet. Ugyebár...

ÁVH néző 2008.09.27. 10:44:44

Hát ez csúcs! Az index címlapon volt 20 perce egy blog a venezuelai-orosz, megbonthatatlan szovjet típusú "barátságról". Kedves barátom hozzászólt, majd rá 1 perce eltűnt a cikk az index címlapról, az írás meg még a blogról is, hozzászólásostól, mindenestől. Hívott, hogy nézzem, meg én is, mi van otthon! Hát ez elképesztő!
Putyinék tényleg nem viccelnek. Ja, a szöveg, ami kiverte a biztosítékot. (Bizonyára érzékeny pontra tapintott.):
Az egész hazai sajtó azt igyekszik elhitetni (sikerrel), hogy itt két erkölcsileg azonos súlyú adok-kapok tanúi vagyunk. Hát távolról sem! A szovjet elvtársak most is, mint mindig, csak a világ bűnöző diktátoraival voltak képesek szövetkezni a demokratikus országokkal szemben. Mint ahogyan a cseh-, lengyel-, grúz-amerikai együttműködésre, tehát DEMOKRATIKUS népek összetartására most is csak egy ilyen undorító, véreskezű bűnöző diktatúrájának kinyalásával képesek válaszolni. Putyin elvtárs bizonyára nem ismeri a "Madarat tolláról..." közmondásunkat. Vagy ha ismeri, akkor sem tud mit tenni az elen, hogy ennyire kilógjon a lóláb. Az ördög szőrös patája.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.09.27. 11:17:49

@AVH nezo, te hulye vagy.

blog.hu/?ketrec - itt a ketrec archivuma, benne a cikk (a ketrecet gyakran frissitik leven).

Az emlitett cikk: oroszorszag.blog.hu/2008/09/26/venezuelai_orosz_ket_jo_barat

Gratulalok.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 11:43:58

Önreklám biturbó:

- ma 17 órakor az Inforádió Aréna című műsorában a könyvemről beszélgetnek velem: inforadio.hu/arena/

- a Heti Válasz kirakta a netre az eheti számba készült interjút: www.hetivalasz.hu/cikk/0809/durva_tortenetek

dtk 2008.09.27. 12:00:34

Az emberek elkeserítő többségének pártatlan az, aki nem bántja kedvenceiket és önérzetüket. Akkor sem ha ezért féligazságokkal kell beérniük.

Tartok tőle, ha visszajön a narancs, megemlegetjük a liliomot. A Francia történelemben hangzott el egy nagy visszatérés után - semmit sem tanultak, semmit sem felejtettek.

A különbejáratú véleményem az, hogy aki nem ír a felgyújtott városról, és a részeg dühöngés következményeiről, csak a kapkodó, sulykot elvető rendőrökről, az féligazságot tár elénk. Aki tényfeltáró cikket ír egy hosszabb történelmi időszakról ahol a párhuzamos tevékenységek közül csak az egyik oldalon akad meg a szeme, az nem tud tanulsággal szolgálni. Kizárólag párt-progragandával. Pedig van tanulság. Írjátok le helyettem!

ui. Mikor adták el az Indexet? Lemaradtam a hírről.

Tóbi 2008.09.27. 12:08:04

Elterlés a LÉNYEGRŐL !

KÉT VÉGRŐL ÉGETIK A GYERTYÁT !

,,Alúlról " a szociálisan ,,hátrányos helyzetű" emberek
fokozott ,,újratermlődése"
Felülről- tőkefelhalmozódás következtében elszegényedő középosztály akiknek a ,,segélyezettek " támogatását is viselniük kell!

Tandem 2008.09.27. 12:13:35

Akkor én is adnék egy kis adalékot a cikkhez. Következtetést én sem vonok le. Mindenki döntse el, hogy hova rakja ezt az infót.

Csányi Sándor remek, hosszú évekre visszanyúló üzleti és személyes (családilag összejárnak) kapcsolatot ápol Nobilis Kristóffal és Spéder Zoltánnal.

Az Index két tulajdonosát Nobilis Kristófnak és Spéder Zoltánnak hívják.

Pont.

Glorialleluja · http://glorialleluja 2008.09.27. 12:16:57

Öcsém, ez hihetetlen! Ti utáljátok a tényeket? -ez a cikk legfeljebb tovább vájja az árkot közöttünk(a gondolkodók vs. hülye demagógok).
Kell egy kis memóriafogas?
Ovi 94-ben mint a Liberális Intnernacionálé fidesze 15%-ot ér el a választásokon. Erre belső nyomásnak is engedve - pl. Kötél László, kancsal áltörténész milliárdos tanácsadónő az USA követéről ejtett nyilatkozata "Mit brekeg ez (a varangy) az antiszemitizmusról" stb. - átvedlik hithű magyarrá. Erdélyben is tevékeny, sok sok szavazatot akar. Hívei gyarapodnak, ő nagy és egyre nagyobb gyűléseket tart. A kancsal nagyasszony lecsatolná fegyverét és lelőne egy újságírót, mint 1 kutyát. A Partvisszájú panelprolizik. A fiúk elcsatolják a bányát, zsebrevágják fél Tokaj-Hegyalját. Szétrabolják beléptetőkapuk, autópálya nem épül formájában az országot, haverokra íratják az állami gazdaságokat, Gripeneket vesznek gyanús indokkal, százmilliárdokért. Szervert törnek fel a választások küszöbén. Választás után utcára hívják a söpredéket. Kordont bontanak. Előretolt híveik éthavonta kigyomlálják az összes szemétládát az Andrássy úton.Naponta rágalmakat tesznek közzé a másik oldal - vagyis mind a három másik párt ellen. Miről is beszélünk?
Az UD ZRT-vel, a zömében jobbos bírókkal (Alkotmánybírók inkluzíve)összefonódva: egy gátlások nélküli, pénzéhes, gyűlölködő tevőleges maffia, a politika csak álca - nem én mondtam!
A cikk szerzőjének: A leggyönyörűbb, hogy büszkén zászlódra tűzöd, sértettségből írsz, és demagóg módon=jobbos érzelmekre célzol, tények felmutatása helyett. Hallottál-e valaha objektív tájékoztatásról vagy pl. a BBC etikai normájáról: "Reporting without Fear and Favour"?
A Jonas R sokkal jobban ír, mint te.

Tandem 2008.09.27. 12:17:07

Bodoky tényként kezeli, hogy az MSZP a Tarjányival fennáló jó kapcsolatán keresztül kézivezérlést gyakorol a Zoom felett, akkor logikusan következik, hogy a másik oldal is ugyanígy tesz az Indexnél.

Nem? :)

Tandem 2008.09.27. 12:19:33

Glorial: "kancsal áltörténész milliárdos"

Vigyázzál mit írsz az Indexen. Az említett hölgy a szintén említett Nobilis Kristóf személyes jóbarátja. A BIF Nyrt.-ben tulajdonostársak (abból milliárdos mindkettő).

Ja, hát kérem, minden összefügg mindennel. :)

vakablak 2008.09.27. 12:55:48

bodoky 2008.09.27. 09:50:07 "[...] a világ bonyolult :)"

Ez nagyon igaz! És minden mindennel összefügg, már ha igaz:

Tandem 2008.09.27. 12:13:35: "[...] Csányi Sándor remek, hosszú évekre visszanyúló üzleti és személyes (családilag összejárnak) kapcsolatot ápol Nobilis Kristóffal és Spéder Zoltánnal. Az Index két tulajdonosát Nobilis Kristófnak és Spéder Zoltánnak hívják."

Na ez megalol, főleg ha igaz, bár ezt is ki tudja ugye. Jön egy nóném kommentező, és berak egy ilyet. Továbbá, még kétszer elolvastam a cikket, és most már tudom, hogy mire emlékeztet: egy speciális történetmesélési stílusra, amiből annyi van az interneten. Így ír erről a wikipedia:

"Az összeesküvés elmélet [mint olyan] egy esemény vagy esemény-láncolat (rendszerint politikai, társadalmi vagy történelmi események) végső, legfőbb okát, ill. az ilyen eseményeknek a nyilvánosság előli elfedését egy hatalommal vagy befolyással bíró emberek ill. csoportok általi titkos, gyakran megtévesztő cselének tulajdonítja. Számos összeesküvés-elmélet szerint a történelem főbb eseményeit a politikai történéseket háttérből manipuláló összeesküvők befolyása határozza meg." (Eredetiben: "A conspiracy theory attributes the ultimate cause of an event or chain of events (usually political, social or historical events), or the concealment of such causes from public knowledge, to a secret and often deceptive plot by a group of powerful or influential people or organizations. Many conspiracy theories state that major events in history have been dominated by conspirators who manipulate political happenings from behind the scenes." en.wikipedia.org/wiki/Conspiracy_theory ).

Ha olvastatok már ilyet (én regeteget, szét szokta szakadni a röhögéstől), na azoknak pont olyan a nyelvezete ill. szövegstruktúrája, mint Bodoky cikkéé. A "világ bonyolult", és minden mindennel összefügg, konspirációk tengere a háttérben, titkosszolgálatok mindenütt, fekete helikopterek, aljasság és ármány, gazdasági összefonódások, csel és megtévesztés, a célok elfedése és elkenése, a köz megtévesztése és végső kihasználása. Egyik kutya, másik eb, csak a vérünket akarja mind. Nagyjából ilyenek ezek az elméletek. Pont mind Bodoky írása.

doboky 2008.09.27. 12:56:05

ha már itt tartunk. az inforádió szintén nobilis tulajdon, mint az köztudomású.

Kétséges dolgok ezek 2008.09.27. 13:28:56

zoom címlapról:


"Lehallgatási ügy: elbocsátották a titkosszolgálati vezetőt"

Igen, szó nélkül...de nem itt.
Ennyit a zoomról, úgy raknak ki egy bulgár belügyet, mintha az aktuális ősz-köszöntő magyar politikai botrányról lenne szó. Kiváncsian várom, hogy mi lesz a télindító hisztéria...

a cikk linkje: www.zoom.hu/cikk.php?cikk=27226

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 13:29:09

nekem pedig szerény tulajdonrészem van a magyar narancsot kiadó káeftében, ezt add össze :) amúgy tényleg odavagyok az összeesküvés-elméletekért.

vakablak 2008.09.27. 13:41:14

A cikkedet olvasva ez baromira nem lep meg.

vakablak 2008.09.27. 13:42:03

(mármint az összeesküvés-elméletek iránti vonzalmad, a másik rész számomra nem különösebben érdekes.)

molaris 2008.09.27. 14:19:59

Tessenek szívesek engem mint politikailag képzetlent felvilágosítani. Akkor most ki is a qrva és ki a jó kislány.
Mint írtam én "naiv", mindig elhiszem amit a szép szemű Titkosan Is Miniszter Úr mond. Csak azt nem értem sehogyan sem, hogy miként lehet az, hogy mindég felderítenek meg nem történteket, ellenben a megtörténtek valahogy elsikkadnak. Lehet, hogy e szép szemű Grál- lovag élete Andersen reinkarnációja? Avagy Ferike súg Néki- "Na most ez támad."?
FELTÉTLENÜL VILÁGOSÍTSATOK FEL.
Na meg arról, miként is kerül a képbe "Kalapos Rozi". Bár Róla tudom, hogy anno a pécsi egyetemen Szily legjobb barátnője volt. Azóta sem láttam összeveszni őket.
Aztán meg van még itt egy kis baj a kréta körül. Szilvássy et. kedves rokonsága. Az egyik tesóról tudok csak szólni, mert az eü.- ben éltem, élek. Hát,- nem sok tudományos irományáról tudok. Lehet, hogy a kistesó íráselemzése dobta vón' e magas funkcióba?

Hoppá!! Titokminiszter, kórházig. egy kissé cezaromán beütéssel, megy a Rejtvényfejtő. Fura. MOST KEVERI, VAGY NEM KEVERI? Ezt kérdé állandóan az én jó pajtásom is, St. Fülig James is.

Most én is. Keveri, vagy sem? Csak nehogy valaki kisüsse, hogy ez is OV cselszövése.

kirunews 2008.09.27. 14:42:56

vakablak · vakablak.blog.hu 2008.09.27. 12:55:48 "Na ez megalol, főleg ha igaz, bár ezt is ki tudja ugye. Jön egy nóném kommentező, és berak egy ilyet."

Azt nem tudom, hogy ki kinek a jó barátja, de Spéder elég hosszú ideig az OTP második embere volt. A Figyelő 2008/12-es számában volt egy címlapos összefoglalás róla és Nobilisról (www.fn.hu/hetilap/20080318/milliardosok_hirbizniszben/)

Ebben szó van arról is, hogy az Indexben "Spéder vélt érdekeit védelmezni szándékozó vezetőktől" érkező kérések alapján "a Csányi Sándorral és legközelebbi üzleti partnereit érintő kérdéseket „illik visszafogottan kezelni”."

Engem ez különösebben nem érdekel, de az eredeti infó nem egy "nóném kommentező" magánállítása, hanem egy fontos lap a szerkesztőség által fontosnak ítélt cikke.

kirunews 2008.09.27. 14:48:15

Ami viszont érdekes a cikkben - számomra - hogy hogy lehet az, hogy a terrorizmus ellen az a megoldás, hogy két darab helyre mentik az adatokat? Vagyis centralizáció a decentralizáció helyett. Az ARPA hálózatot (az internet elsősorban katonai célokra használt elődjét) épp azért találták ki centum nélkülinek, hogy a katasztrófák ne ejtsenek helyrehozhatatlan kárt.

Varga Dániel · http://dancie 2008.09.27. 14:56:36

Ez az a Bodoky, aki úgy írt könyvet a 2006 októberi eseményekről, hogy közben egyetlen percet sem töltött az utcán (tehát az események tényleges színterén).
Mintha a szerelmi praktikákról jelentetne meg könyvet egy szűz. Hehe.
És közben szemlátomást büszke, hiszen "a legjobban ő tudja".
Hehe. Vagyis szomorú.

Az Index utolsó 1-2 éve egyébként is nagy csalódás az olvasónak. Ez szemlátomást nem egyszerűen egy spontán "lap-életút".
Nagyon, nagyon szomorú.

:) :( ?

molaris 2008.09.27. 15:04:37

Drága "Varga Dániel"!

Orosz J. is úgy közvetített anno, hogy nem vette magára Irak porát. ::))

okostojgli 2008.09.27. 15:04:53

Egybként Tóta W.-t meddig tűrik meg az Indexen?

okostojgli 2008.09.27. 15:05:58

molaris:

ki a fasz az az Orosz J.?

okostojgli 2008.09.27. 15:13:25

Finomabban, "FELTÉTLENÜL VILÁGOSÍTSATOK FEL" molaris számára Orosz József az etalon.

No, ezt is megértük.

vakablak 2008.09.27. 15:13:32

kirunews, köszönöm a Figyelő-beli cikket, érdekes volt. Ez így már tényleg jóval több, mint az általam névetlennek titulált hozzászólás.

Ugyanakkor jelenleg még nehezemre esne elképzelni, hogy az említett Csányi-indexes összefonódások olyan módon ölthetnének testet, hogy a Spéder leszól az emberének, hogy az szóljon le az index igazgatójának, hogy az szóljon le a főszerkesztőnek, hogy az ballagjon már be a Bodokyhoz, és mondja azt neki, hogy idefigyelj te Tamás, volna itt egy dolog, amiről kéne írni egy ütőset, mert szóltak fentről. Röviden, szerintem nincs ilyen parancslánc, Bodoky inkább a személyes preferenciái alapján ír arról, amiről neki jólesik, és nem felsőbb utasításra. Azt már könnyebben el tudnám képzelni, hogy Bodoky témaválasztását, publicisztikai szerepvállalását valamilyen módon (tudatosan vagy tudattalanul) befolyásolhatja (feltételes mód) a fent említett "összefonódás", ill. az ebből adódó törleszkedési lehetőség. Mindez azonban nem állítás, csak egy lehetőségről alkotott vélemény.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 15:24:04

Varga Dániel: ezzel már az ATV is szivatott, a főnököm hasonlata szerint valamivel a Magyar Nemzet átlagos színvonala alatt:

atv.hu/videotar/2008_sze_a_zavargasok_kozeleben_sem_jart_az_index_tenyfeltaro_ujsagiroja.html

a helyzet az, hogy a mi szakmánkban aki az utcán, az események tényleges színterén gyűjti a híreket, azt helyszíni tudósítónak, illetve fotóriporternek nevezik.

amit pedig én csináltam, azt tényfeltáró újságírásnak: áldozatokat és szemtanúkat kutattam fel, megszereztem az ügyészségi nyomozás iratanyagát, bírósági tárgyalásokra jártam és rengeteg aprómunkával rekonstruáltam konkrét jogsértések történetét.

az eredményeimet egyébként általánosságban a helyszíni tudósítóink és fotóriportereink is visszaigazolták: ők is rengeteg ilyen attrocitást láttak a helyszíneken, a könyvbe 13 fotóriporter adott akkor és ott készült képeket.

woodward és bernstein sem voltak ott, amikor nixon emberei bepoloskázták a watergate hotelt, de nélkülük sose derült volna ki.

kirunews 2008.09.27. 15:31:12

Vakablak: Nincs mit. Egyébként az újságírók is azt írták, hogy bizonyos vezetők _vélelmezett_ dolgok miatt öncenzúrájáról van értesülésük, tehát nem a "leszólok" típusú befolyásolásról.

Varga Dániel · http://dancie 2008.09.27. 15:58:02

Nem, Bodoky. Főzni sem tudsz, hiába van ezer szakácskönyved. Meg kell kóstolni.
Ugyanis az íz...:)
És nem személyeskednék, sem veled, sem egyetlen sajtóorgánum vonatkozásában sem.(vö ATV, MNO).

Egyszerűen nem értheted, hogy mi történt az utcán akkoriban. Hogy milyen volt az atmoszféra akkortájt. Nem érezted. Hogyan is érthetnéd, miért viselkedett egy adott helyzetben így vagy úgy bármely adott, frusztrált közrendőr; hogy milyen konkrét atmoszférát és konkrét helyzetet sikerült kreálnia addigra azoknak, akik kreálták? Leegyszerűsítve pár ezer főnek, akik azóta is "forradalmárnak" álmodják magukat... Dehát most is ott láthatod őket az utcán: ugyanazokat a személyeket, pontosan ugyanazokat a konkrét magatartásmintázatot tanúsítva... Pl. 2 hete, utoljára. Tudod, Andrássy út...:) Csak most nem vegyülnek közéjük tömegesen a megvezetett, tájékozatlan ún. "polgárok".
(Hanem otthon szurkolnak a csürhének... És ez az egészben a legszomorúbb. És te a nagy tudatlanságodban óhatatlanul is véded őket - ha nagyon jóhiszemű vagyok, úgy fogalmazok, hogy "akaratlanul is a csőcselék oldalára sodródsz."

Miközben a híresen "friss" Index csak a kora délutáni órákban közli le azt az egyébként hajnaltól ismeretes tényt, hogy az "Elnök úr" maga Cs Sándor... Tudod!
Úgy megváltozott a hangvételetek. Abcúg, metró (egy kétmilliós városban, hehe). Stb. Nem tudok nem kombinálni. De nem is akarok kombinálni.
Az egész olyan hazai, olyan szomorú.

doboky 2008.09.27. 16:00:39

Varga Dániel,
ez az index már rég nem a régi index.
ez a bodoky már rég nem a régi bodoky.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.09.27. 16:01:57

vakablak: a proware-sztori idején a wallis volt az index tulajdonosa, a cikksorozat pedig a narancsban jelent meg. a túlkapásos ügybe pedig tök véletlenül kezdtem bele, egy haverom hozott egy tuti sztorit. sorozat azért lett belőle, mert egyrészt nagyon jól olvasták, másrészt pedig úgy éreztem, hogy a ballib sajtó elhallgatja a történteknek ezt az aspektusát, míg a fidesz-sajtó hisztérikusan kezeli.

ahogy schiffer fogalmaz a könyv utószavában, nálunk mindenkinek csak a sajátjai által elszenvedett jogsértések fájnak. én megpróbáltam liberális, emberi jogi szempontból közelíteni egy alapvetően jobboldali sérelemhez. ehhez az égvilágon semmi köze nincs csányinak, spédernek, ez az én magánszámom volt, ha hiszed, ha nem.

doboky 2008.09.27. 16:05:57

a rendőr attakk alapvetően emberi jogi sérelem.
a rendőrök és a rendzavarók jogi keményen sérültek.

dtk 2008.09.27. 16:55:49

A hír szent, a vélemény szabad.

Így tanultam, és régen nem kevertük a műfajokat. Pontosabban, törekedtünk erre. Dolgoztam jobboldali lapnál évekig, de mi csak egyszerűen egy "lapnak" írtunk, a "jobboldali" nem volt munkaköri kötelesség. Hírírásnál, közlésnél pedig főleg nem. Az már nem újságírás, hanem PR.

Perillustris 2008.09.27. 17:31:00

"Csányi pénze olyan hatalom, hogy Tőle fenékig hajolva fognak bocsánatot kérni, de az anyagait lemásolják."

Nem a pénze a hatalom, hanem amit tud.

DoBa 2008.09.27. 17:40:42

Sziasztok.

Most mar tudom, hogy letezik a zoom.

Ezek szerint, ha ingyen reklamot szeretnek a weboldalamnak, akkor csak fel kell huznom egy indexest, es maris ott vagyok az index.hu-n?

Amugy hallgassatok most bele az inforadioba.

Mz 2008.09.27. 17:47:42

Csak a hülye nem látja, az Indexre rátelepedett a jobboldal. Te meg törleszkedsz. Jobb befektetés mint függetlennek maradni. Esetleg a könyvben megírni a megtámadott rendőrök, melegek történetét is. Akkor már nem nyomna téged a Hírtévé, ugye?

Amúgy meg ki az a hülye aki kifizet 4 ezret olyan írásokért, amik fenn vannak az indexen??

Ja, a fideszes...

DoBa 2008.09.27. 17:50:44

Mz:
Nem akarok ebben allast foglalni, de "az Indexre rátelepedett a jobboldal" mondatresz eredekesen mutatna mondjuk a w.blog.hu -n ;-)

Tandem 2008.09.27. 17:55:37

Valaki lenoname kommenterezett.
Akkor jöjjenek az Index cégadatai.
INDEX.HU Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Bejegyezés kelte: 2006/08/28 Közzétéve: 2006/09/21
Hatályos: 2006/08/28 ...
A képviseletre jogosul(tak) adatai
(...)
Dr. Nobilis Kristóf igazgatóság elnöke (an.: Szegheő Zsuzsanna)
1113 Budapest, Bartók Béla út 72.4.1.
A képviselet módja: önálló
Dr. Spéder Zoltán igazgatósági tag (vezető tisztségviselő) (an.: Boller Anna)
1054 Budapest, Alkotmány 12
A képviselet módja: önálló
(...)
Részvényes(ek) adatai
1/9. Közép Európai Média és Kiadói Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
HU-1075 Budapest, Madách tér 4.

utóbbi cég tulajdonosai:
Részvényes(ek) adatai
Dr. Nobilis Kristóf (an.: Szegheő Zsuzsanna)
1113 Budapest, Bartók Béla út 72.
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2007/11/26

A változás időpontja: 2007/11/26
Bejegyezés kelte: 2007/12/07 Közzétéve: 2008/01/03
Hatályos: 2007/11/26 ...
Nobilisé 90%, Spéderé 10%...

Tandem 2008.09.27. 18:01:16

- Spéder Zoltán éveken át Csányi jobbkeze volt
- Csányi nyaranként legalább egyszer Nobilis balatonalmádi Yacht Clubjában üdül a családjával
- A jobboldalhoz ezer szállal kötődő Schmidt Mária Nobilis Kristóf üzlettársak, barátok. Schmidt elhunyt férjével indította Nobilis az óriási üzletnek bizonyul Budapesti Ingatlanfejlesztőt.
- Spéder, miután a Közép Európai Média és Kiadói Szolgáltató Zrt.-n keresztül tulajdonrészt szerzett az Indexben, eligazítást tartott a szerkesztőségben (persze ezt Bodoky úr nem említi).
- Azt sem említi Bodoky úr, hogy Szabó Ákos kereskedelmi igazgató miért távozott pár hónapja viharos gyorsasággal az Indextől...

Ja, és a fentiekkel nem állítok semmit, csak egymás után lapátoltam infókat, ahogy Bodoky is tette a cikkében. :)

Tandem 2008.09.27. 18:08:49

Szerintem - ne legyen igazam - ugyanaz a sors vár az Indexre, mint a Magyar Hírlapra. Annyi különbséggel, hoyg Széles Gábornak negyed annyi esze sincs, mint Spédernek és Nobilisnak külön-külön. Utóbbiak ügyesebben fogják csinálni/illetve csinálják az "átállást" az biztos.

Pár éve, ha valaki azt mondja nekem, hogy a Magyar Hírlap nem liberális lesz, hanem valamivel jobbra fog állni a Magyar Nemzettől, akkor kiröhögöm.
Azóta semmit sem tartok elképzelhetetlennek...

Tényleg kíváncsi leszek, hogy mi lesz az Index-szel. Érdekes a helyzet, mert a szerkesztőség zöme még mindig liberális, vagy balos, de különféle okoból (lásd fent) az újonnan bekerülők már jobbosok.
Én például szó szerint leültem, amikor annak idején hallottam, hogy Gazda Albert az Indexhez ment dolgozni... :DDDD

molaris 2008.09.27. 18:27:05

"okostojgli"- ő minden riporterek példaképe: Orosz József. Ő tudósított Irakból, úgy, hogy ki nem mozdult a szállodából. Egyéb dolgairól no comment.

Varga Dániel · http://dancie 2008.09.27. 18:31:09

Köszönöm a cégadatokat. :)

Én csak ilyen laikus vagyok. Eddig "éreztem", most meg látom...

Mi minden van. Ez a bodoki meg -

:)

Varga Dániel · http://dancie 2008.09.27. 18:32:38

Mármint hogy

Kedves TANDEM!

Köszönöm a cégadatokat!

netuddgi

Ari zóna 2008.09.27. 18:42:48

Az index politikai szempontból már régóta hiteltelen. Ezer példát hozhatnék -- lenyelt, vagy eldugott hírekwr, késleltetett infókat, elmismásolt cáfolatokat, sokáig a címlapon felejtett, harsány jobbos marhaságokat, címeket, amelyek köszönő viszonyban sincsenek a tartalommal, illetve tényként tálalnak olyasmiket, amikről aztán a szövegben kiderül, hogy valamelyik erősen elfogult fél fröcsögései(legalább az idézőjelet kitennék, mint a hírszerző). Ja, igen, és a konkurencia alamuszi fúrását (for Bookline of Nobilis). Egy hatásvadász ingyenlap -- szomorú, hogy ez lett belőle.

Ari zóna 2008.09.27. 18:48:49

Ja, igen, az ezeregyedik példa: nem voltam netközelben délelőtt, most kerestem YouTube-on megjelent anyagokról valami infót. Hol van? Ez nem hír? Nyilván forróbb és aktuálisabb a farkam tudja hány éves Proware-sztori...

vakablak 2008.09.27. 20:27:23

Tandem, kérlek meg ne sértődj. "Nónémet" írtam (veled kapcsolatban), mint ahogy mi itt mindannyian (Bodokyt leszámítva) névtelenek vagyunk. Amiket itt tényként írunk, az vagy tényleg tény, vagy nem az. Azt, hogy kik az index közvetlen tulajdonosai, még le lehet ellenőrizni. De te eredetileg nem csak erről írtál, hanem Csányi és az index tulajdonosainak személyes kapcsolatáról, hogy családjaik milyen gyakran jönnek össze, ill. legutóbb hogy ki, hol, kinél nyaral. Lehet, hogy a bulvársajtó tele van ezekkel az információkkal (szerintem nincs), de annyiból mindegy is, hogy én a bulvár-rovatokat nem olvasom. Egyéb adat híján amit írsz, leginkább bennfentes információnak tudom elképzelni, és mint ilyet, ellenőrizni csak nagyon kevesünknek volna lehetősége, nekem tételesen biztos nem. Ezért aztán ezzel kapcsolatban is az alapvető hozzáláásom a szkepticizmus, azaz: vagy igaz, vagy hamis, vagy a kettő keveréke. Mindenesetre a céges adatok meg a Figyelő cikkében foglaltak legalábbis valószínűsítik, amit állítasz.

Ha az index is a Magyar Hírlap sorsára jut, akkor értelemszerűen az index szerkesztőségében is megjelenik majd ugyanaz a szellemi söpredék, sőt, hasonló forgatókönyv esetén hamar többségbe is kerül. Ha jobban belegondolok, ezeknek az embereknek a kezébe kerül majd pl. a blog.hu adatbázisa, benne az összes szerzőnek és kommentezőnek az IP-címével. Azt hiszem, mostantól célszerű lenne proxy mögül nyomulni.

@bodoky: "ahogy schiffer fogalmaz a könyv utószavában, nálunk mindenkinek csak a sajátjai által elszenvedett jogsértések fájnak. én megpróbáltam liberális, emberi jogi szempontból közelíteni egy alapvetően jobboldali sérelemhez. ehhez az égvilágon semmi köze nincs csányinak, spédernek, ez az én magánszámom volt, ha hiszed, ha nem."

Elhiszem, hogy a könyvedet nem inspirálta senki fölülről. Hogy (feltételezett) tételes pontossága és a konkrét esetek akár 100%-os igazságtartalma ellenére miért tartom továbbra is egyoldalú, elhibázott és káros munkának, azt már leírtam az indexkonyv.blog.hu-n. Ahol nagyon tévedsz, az az, hogy ez egy alapvetően jobboldali sérelem volt. A sérelem az egész társadalmon esett. Egyrészt hatalmas sérelem volt a rendőrség alkalmatlanságának kiderülése, megtetézve a kormányoldalnak erre adott teljesen hibás reakciójával, a felhánytorgatott tényleges (fizikai és jogi) sérülések pedig az események kikezdhetetlen logikájából következően jobb- ill. szélsőjobbos vonzalmú embereken estek (s ez hatalmas tragédia, minden gúny nélkül elismerem, sőt, sohasem állítottam mást).

A sérelem másik odalának ismerete nélkül viszont értelmezhetetlenek az események. Ha valaki a te könyvedet olvassa 20 év múlva, akkor egyértelműen az lesz a benyomása, hogy 2006-ban a magyar rendőrség példátlan és oktalan brutalitással lépett föl ártatlanokkal szemben, pont, gondolat vége. A gondolatnak azonban nincs vége, a mondatnak úgy kellene folytatódnia, hogy ...és tette mindezt egy olyan helyzetben, amikor az sem volt biztos, hogy a szélsőjobbos csürhe egyáltalán még megfékezhető-e, vagy anarchiába, vérontásba és/vagy polgárháborúba süllyed-e az ország. Itt jöhetne egy pont, és aztán a körülményekről, a szélsőjobbosok által a közbeszédben, a köz normáiban okozott pusztításról is írhattál volna egy-egy bekezdést, egy másikat pedig a rendőrség akkori helyzetének értékeléséről. Mindösszesen egy fél-egy oldal próza, csak az arányosság érdekében. Esetleg egy pár szenzációhajhász kép, ahogy épp sérülnek rendőrök, ahogy kórházban ápolják őket, vagy ahogy pusztul a köz- és magánvagyon, ilyesmik. Ja igen, csak akkor az a könyv már valóban a társadalom sérelméről szólt volna, és nem gyűjthettél volna jó pontokat a kormányváltás utánra a jobb- és szélsőjobbnál. Így hát kimaradt, és lett belőle egy "alapvetően jobboldali sérelem." Szigorúan magánvéleményem: hát egy nagy lófaszt, kedves Bodoky Tamás.

Öreg 2008.09.27. 21:33:35

Emlékezetem szerint a Proware hivatalos állami megrendelésre, állami többségi tulajdonú cégek átvilágítását végezte - több kevesebb sikerrel. A Bodoky úr által felmelegített ügy szerintem aligha mosható össze egy ellenzéki szerepű politikai párthoz kötődő magáncég által végzett - nevezzük nevén a gyereket: - kémkedési tevékenységgel.
Magát "tényfeltáró" újságírónak nevező közszereplőből szerintem kétféle van: az egyik a tényekre támaszkodva megpróbál legjobb tudása szerint tájékoztatni egy arra érzékeny, igényes olvasótábort, a másik a mások "nyomorán" élősködve vagy paparazzo szereplőként élősködik a bulvársajtó hasábjain, vagy politikai megrendelésre tákol elméleteket a tények elferdítésével. Bodoky úr választhat, hová sorolja magát. Számomra ez nem kérdés.

Norman 2008.09.27. 23:39:26

Hát ez a cikk elégé nagy zagyvaság. Nem tudom, hogy az író tehetségtelensége vagy valami Fidesz által képviselt maszatolás a cél. Ennyi erővel bármit bármivel össze vethetek, hátha másról esik majd szó mint ami aktuális.

Lassan az lesz a Fidesz informális stratégiája, hogy az UD Zrt. őn szorgalomból a "HAZA érdekében" kémkedett a MOL dolgozok, képviselők, stb.. után.

Fidesz Köztársasági érdemkeresztre terjeszti az UD Zrt. dolgozóit és Demeter Ervint és Kövér Lászlót. Ne essünk már át a ló túloldalára.

Demeter Ervin csak azt nem kérdezte meg az UD Zrt-től, hogy vajon a Zrt.-nek milyen kapcsolatai vannak és mivel foglalkozik. (zsarolás, lehallgatás, fegyvervásárlás, pénzbehajtás)

BandW (törölt) 2008.09.27. 23:43:30

bodoky,
"én megpróbáltam liberális, emberi jogi szempontból közelíteni egy alapvetően jobboldali sérelemhez"

2006 október 23 soha de soha nem volt alapvetően "jobboldali" sérelem.
Az a meglehetősen ingatag magyar liberális demokrácia sérelme volt.
Lehet ebből jobboldali mártíroknak emlékművet ácsolni, de akkor magasról szarunk a demokráciába vetett hitünkre.
szocikat meg libeket a rendőrség azért nem verte meg, mert ők már ki sem mertek menni az utcára ünnepelni a félhülye radikálisok miatt.
És sok tény mutat arra, hogy helyesen tették. Őket persze baromira nem kell sajnálni, mert nem szívtak könnygázt, azért, mert szétbaszták az ünnepeiket, széttojásdobálták a megemlékezéseiket, és ezért visszahúzódtak a magánszférába. Szarj rájuk, mert nem lettek áldozatok.
Azon az egy napon.
Az év maradék 364 napján azok voltak, ha másképp is.

papamaci1 2008.09.28. 12:01:30

Az a baj, hogy itt a demokrácia - mint kormányzási metódus- mond csődöt, és veszti hitelét.
Az emberek egy jó kis szolid , biztonságos puha diktatúrára(Horthy, Kádár) vágynak....

vakablak 2008.09.28. 13:52:45

Van itt egy jelölt, aki becélozta magának a biztonságos, puha diktatúra (Horthy, Kádár) vezetőjének székét, és ennek érdekében módszeresen erodálja a parlamenti demokráciát, hogy aztán az ebből végül (pl. most már) kiábrándult tömegeknek saját magát, mint keménykezű, de jóságos uralkodót, a nemzet atyját, prezentálja. Hülye stratégia, de bejött. Hogy ehhez az ország egyik felét össze kellett ugrasztani a másikkal? Sebaj, a nemes célért: a "nemzetért" - valójában persze a hatalomért - semmi se drága.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.28. 14:07:37

bodoky,

ad 1.

írsz egy tök jó hosszú cikket tarjányiról, amibe beteszel egy linket egy tarjániról úgy, hogy még véletlenül sem jelzed, a két arc nem ugyanaz, és ha valaki csodálkozik, hülyének nézed. Őszintén megmondom: a cikk színvonala nem késztetett arra, hogy pontosan utána nézzek, ki ez a tarjáni. Megálltam a vicces különbségnél, mert nem ösztönzött semmi arra, hogy elgondolkodjak, mi a szent szar ez. Most jobb?

A tényfeltáró újságírás nem arról szól, hogy a hülyejúzernek mindig pontosan megmondom, ki kicsoda? Te tudod ... és érdekes módon, ez kapcsolódik ahhoz, hogy

ad 2.

bevallom, én is hanyagolom a szmájlikat, de egy kurvakomolyan gigamélyreásó bazimódtényfeltáró cikk végén ne várd, hogy a közönség helyetted is megfejti, hogy te oda képzeltél egy vigyort. A cikk hűdekomoly óversótlan hangvételéhez tökéletesen passzol a komolyan vett végszó; a faszért én oktassak egy újságírót, hogyan kell használnia a szakmája eszközeit?

Szóval, az élet bonyolult, de épen neked lenne a dolgod, hogy a hozzám hasonló tudatlan faszoknak leegyszerűsítsd. Ha nem sikerül, ne minket faszláma júzereket okolj, hiába az az egyszerűbb megoldás.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2008.09.28. 14:23:34

többeknek,

az eseményeket a legtöbben a ti aspektusotokból szemlélik, tehát a csőcselék kontra rendőrség relációból. Csakhogy ez még szűkebb nézőpont, mint a másik.

Ha ezen csócsáltok picit, jóval logikusabb lesz egy az eseményeket a felesleges rendőri erőszak irányából szemlélő könyv. Igen, szűkíti a nézőpontot, de nem teljesen jogtalanul.

A csőcseléknek is vannak jogai, ez van. Demokrácia, vagy mi a franc.De még ha úgy veszem, etikai okokból kevesebb jár nekik a demokráciából, és azt mondom rendben van, a rendőri túlkapások _részben_ indokolhatóak a korábbi eseményekkel, akkor sem kerek az, amit a rendőrök csináltak. Ötven kilométerről nézve is ártatlan és ártalmatlan emberek vegzálását finoman szólva szólva sem legalizálja a rosszfiúk egyetlen huncutsága sem.

Ha ezt sikerül elfogadni, és nem a rosszfiúkra kenni az ártatlanokkal szembeni rendőri erőszakot, akkor lehet kezdeni a bírálatot.

Ahogy valaki írta: nem csak a jobboldal szenvedett sérelmet, nem is csak a másik oldal, hanem a demokrácia. Innen is, onnan is.

Közös elkúrás volt, ha így vesszük.

apa 2008.09.28. 15:49:02

Sziasztok!

Ki a faszt érdekel ez az egész?
Jön a Karácsony, az Embereknek nincs pénzük
és ilyen hülyeségekkel akarják elterelni a figyelmüket?
Na álljunk már meg!!!!!!!!!!!!!!!!

apa 2008.09.28. 15:56:00

Nem tudom, Ki a cenzi.
Leírtam a tutit, de nem látom, hogy megjelent volna.........

apa 2008.09.28. 15:57:53

oké
már látom:-)

bassista 2008.09.28. 17:29:26

azért nekem kezd már elegem lenni abból, hogy hülyének néznek. vagy marhának. pedig csak birka vagyok...
amiért nem költöztem a parlament elé az ország többi értelmes emberével együtt, és addig nem moccanni, amíg el nem takarodik Gyurcsány Vlagyimir Ilcsics Joszip Viszarionovics Leonyid Iljics Ferenc.....

Vawel 2008.09.28. 22:19:11

:)
Úgy írtok itt a cégadatokról, mintha valami nagy összeesküvést lepleztetek volna le. :)
Pedig ahogy a bölcs rabbi mondta: a pénz beszél, a kutya ugat...

Az pedig, hogy itt valakinek félnie kellene az IP címe miatt, szimpla hisztériakeltés (lásd összecsomagolt bőrönd és dunábalövetés).

willy · http://http:/members.chello.hu 2008.09.29. 11:46:15

azért az nagyon furcsa ,hogy még nem is vádolta senki a fideszt, már jött a demeter mosakodása, nekik nincs hozzá semmi közük,különben az meg komonista kitaláció, hogy a kövérlacjka már 2003-ban árnyék-titkosszolgálat szervezéséről mesélt..willy.

Tehéntőgy 2008.09.29. 13:35:55

Akkor álljon itt is (bár alighanem most már kiirthatatlan urban legend): Kertész Imre soha a büdös életben nem írta vagy mondta azt, hogy mindig becsomagolva tartja a bőröndjét, hogy menekülni tudjon, ha újra jönnek a nyilasok. Ezt Bayer_Zsolt_hazudta_róla_szándékosan_csonkítva_idézve_egy_szövegét.

Tgr 2008.10.01. 11:55:25

Ezt pont Lovas István hazudta róla. Credit where credit is due.
süti beállítások módosítása