Sem a BKV felügyelőbizottsága, sem Kocsis István nem hozza nyilvánosságra, mivel tisztázta az MVM szállodaügyében játszott szerepét a BKV vezérigazgatója. A felügyelőbizottság szerint személyes adatokról van szó, amiket csak Kocsis tárhat a közvélemény elé, maga Kocsis viszont elzárkózott ezirányú megkeresésünk elől. A BKV kommunikációs igazgatója csak annyit közölt, hogy a vezérigazgató feljelentette az MVM-ügyet tálaló újságírókat, köztük az Index munkatársát, ezért sem jár nekünk tőlük több információ. Perelni fogja az Indexet az Aquifex Limited nevű, offshore hátterű cég is az MVM-cikksorozat miatt.
MVM-milliárdok offshore cégeknek IX.
Megosztás:
2009.07.29. 17:50
102 komment
Címkék: bkv mvm szászandrás kocsisistván
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr661276045
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:31:03
érdekes, hogy amikor valahova el akar jutni egy ujságíró közügyekben, akkor valakik mindig valamilyen "titkokra" hivatkozva ellehetetlenítik ezt. mongyuk, elhiszem, hogy erre szüksége van, de valahogy ez a kocsis nekem gyanús...
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:34:52
eszement dolgok. ezér van ez az ország itt. LEHETNE MÁSHOL.
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:37:33
javaslat: bármelyik állami vezető alatt eltűnik a rá bízott cég pénze, úgy kéne kezelni automatikusan, mintha ellopta/sikkasztotta/offsorolta volna. aztán mehet a böribe...
sapuh 2009.07.30. 01:40:04
fogadjunk, hogy lesz itt még újabb BKV-botrány pár napon belül...
és minden elismerés Bodokynak, ilyen újságíróból kellene még néhány tucat Magyarországra
és minden elismerés Bodokynak, ilyen újságíróból kellene még néhány tucat Magyarországra
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:42:20
javaslat: amikor már bent vannak mind a börtönben, ki kell osztani közöttük monopolypénzeket és akkor sikkaszgathatnak kedvükre, ha már ez a hobbijuk...
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:44:21
merhogy ő az, akit be akar perelni? hát remélem leül...
vázkulcs 2009.07.30. 01:50:50
Leszarom, hogy a felesége tulajdonosa egy off shore cégnek vagy nem. Tök mindegy papíron ki a tulajdonosa, kik állnak mögötte az a lényeg.
A kérdés az, hogy egy magyar állami cég miért keveredik offshore cégekkel üzletekbe, ami ráadásul nagy valószínűséggel a cimbik tulajdonában van? és ráadásul az állami céget kár éri.
Ami még ennél is nagyobb kérdés, hogy lehet egy ilyet ügyet bűntetlenül megúszni, talán kéz kezet mos?
Példát kellene statuálni az ilyen tolvaj népség számára mert nagyon elszemtelenedtek.
A kérdés az, hogy egy magyar állami cég miért keveredik offshore cégekkel üzletekbe, ami ráadásul nagy valószínűséggel a cimbik tulajdonában van? és ráadásul az állami céget kár éri.
Ami még ennél is nagyobb kérdés, hogy lehet egy ilyet ügyet bűntetlenül megúszni, talán kéz kezet mos?
Példát kellene statuálni az ilyen tolvaj népség számára mert nagyon elszemtelenedtek.
tin_opener 2009.07.30. 01:52:53
Már paksi atombaleset óta nem fér a fejembe, hogyan úszhatta meg Kocsis, hogy megtagadta az érintett francia Framatom szerződésének átadását a parlamenti vizsgálóbizottság részére - üzleti titokra hivatkozva? És ezek után hogyan kerülhetett az MVM, majd a BKV élére ?
Szóvel Ki ez a Kocsis, hogy még a Magyar Köztársaság Országgyűlését is büntetlenül kutyába veheti ?
Szóvel Ki ez a Kocsis, hogy még a Magyar Köztársaság Országgyűlését is büntetlenül kutyába veheti ?
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 01:56:07
következő kérdés: hogy a pélóba lehet, hogy egy állami vezető vagyoni kérdései magánügyek?
vázkulcs 2009.07.30. 01:57:22
@tin_opener:
Messze elér a keze, jó kapcsolatai lehetnek, ha ebből az ügyből nem lesz büntető feljelentés ellene az szégyen.
Márpedig szinte biztos, hogy nem lesz. Nem az a lényeg vsz., hogy BKV vezetője marad e, azt kellene vizsgálni hány évre kell lecsukni, és mennyi vagyoni kártérítéssel tartozik.
Messze elér a keze, jó kapcsolatai lehetnek, ha ebből az ügyből nem lesz büntető feljelentés ellene az szégyen.
Márpedig szinte biztos, hogy nem lesz. Nem az a lényeg vsz., hogy BKV vezetője marad e, azt kellene vizsgálni hány évre kell lecsukni, és mennyi vagyoni kártérítéssel tartozik.
Stalinist 2009.07.30. 01:59:57
Mennyen a picsába az összes rohadék TSZ elnök kinézetü bajuszos állami tulajdonú vállalat vezető. Akinek ilyen bajusza van, annak egyből böri. De szerintem egyes pártvezetők is mehetnének, a bajusz miatt.
Az "alvállalkozók" nejlonzacskóban hordják a lóvét vissza az Akácfa utcába. És még ez a genny akar perelni...
Az "alvállalkozók" nejlonzacskóban hordják a lóvét vissza az Akácfa utcába. És még ez a genny akar perelni...
vázkulcs 2009.07.30. 02:05:48
@Stalinist:
ja, csak az a szomorú, hogy az összes állami cégnél hasonló tolvajlás van (már ami megmaradt, és nem hordták szét bagóért), és mivel nem látom, hogy a börtönök tele lennének korrupt politikusokkal, és cégvezetőkkel így most sincs erre sok remény.
Meg valószínű sokat tud sok mindenkiről, ezért elég kínos lenne piszkálni.
ja, csak az a szomorú, hogy az összes állami cégnél hasonló tolvajlás van (már ami megmaradt, és nem hordták szét bagóért), és mivel nem látom, hogy a börtönök tele lennének korrupt politikusokkal, és cégvezetőkkel így most sincs erre sok remény.
Meg valószínű sokat tud sok mindenkiről, ezért elég kínos lenne piszkálni.
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 02:14:04
nemakarok nagyobbajt, de a jobbik állítólag vadászna ezekre, remélem a következő kormány is fog...
Megdobbent 2009.07.30. 03:00:01
Notehat, akkor hol is marad akkor a teljes vagyonzarlat, a felderitett vagyon kulfoldi bankban torteno zarolasa, a szarfaszu kiskocsog elozetes letartoztatasa, automatikusan az egesz MVM es BKV teljes atvilagitasa _kulfoldi_, _fuggetlen_, _nemzetkozi_hirnevu_ konyvizsgalokkal?!
Miert ekkora mocsok szar ez az orszag?
No ezert, hogy rohadjon ra minden mutyizos kocsogre a sajat rokonsaga a tomegsirban.
Miert ekkora mocsok szar ez az orszag?
No ezert, hogy rohadjon ra minden mutyizos kocsogre a sajat rokonsaga a tomegsirban.
Nagypipa 2009.07.30. 03:30:28
1. Mi köze van a BKV Felügyelő Bizottságának ahhoz, hogy az MVM-ben mit csinált a Kocsis?
2. Mi köze van a Fővárosnak ehhez a fővárosnak?
3. Ha semmi közük sincs - és nincs! - akkor az egész "vizsgálat" porhintés. Tipikus szocialista megoldás: mindig másról kell beszélni, nem arra válaszolni, ami a kérdés.
4. A BKV Felügyelő Bizottsága hogyan mondhatta, hogy a személyzetis luvnya végkielégítése (100 millió) rendben van - amikor a távozásának másnapjától ugyanott, ugyanabban a beosztásban dolgozott tovább. A KÉRDÉS ugyanis nem az volt, hogy a továbbfoglalkoztatásról szóló szerződés hibátlan-e, hanem arról, hogy a 100 milliós végkielégítés jár-e annak, aki a kilépés másnapján folytatja a munkát? Válasz erre nincs.
5. A magam részéről hajlandó vagyok Bodokyt anyagilag is támogatni az ellene indítandó perekben: az évtizedek óta nekem dolgozó ügyvédi iroda minden ezzel kapcsolatos költségét állom. Kocsis veszíteni - és fizetni - fog. Ez nem kérdéses. Címem: Hámori János, 1476 Budapest, Pf. 100. Aki akar csatlakozhat.
2. Mi köze van a Fővárosnak ehhez a fővárosnak?
3. Ha semmi közük sincs - és nincs! - akkor az egész "vizsgálat" porhintés. Tipikus szocialista megoldás: mindig másról kell beszélni, nem arra válaszolni, ami a kérdés.
4. A BKV Felügyelő Bizottsága hogyan mondhatta, hogy a személyzetis luvnya végkielégítése (100 millió) rendben van - amikor a távozásának másnapjától ugyanott, ugyanabban a beosztásban dolgozott tovább. A KÉRDÉS ugyanis nem az volt, hogy a továbbfoglalkoztatásról szóló szerződés hibátlan-e, hanem arról, hogy a 100 milliós végkielégítés jár-e annak, aki a kilépés másnapján folytatja a munkát? Válasz erre nincs.
5. A magam részéről hajlandó vagyok Bodokyt anyagilag is támogatni az ellene indítandó perekben: az évtizedek óta nekem dolgozó ügyvédi iroda minden ezzel kapcsolatos költségét állom. Kocsis veszíteni - és fizetni - fog. Ez nem kérdéses. Címem: Hámori János, 1476 Budapest, Pf. 100. Aki akar csatlakozhat.
2009.07.30. 05:10:56
Hát nem érdekes? Ha valaki, valakik nagyon sokat lopnak-pofátlanul- az adózók pénzéböl, akkor az rögtön személyiségi jogokat takar!De hát loptak, vagy nem? Gondolom Pityi Palkó nem köthetett szerződést a szállodával, és nem kaphat 100 millás végkielégitést. Csak a sok szarházi , mocsok ,csókos és gerinctelen zsiványok tehetik meg! Mert ezek mind azok!Demszkytöl kezdve, kocsison keresztül, a BKV-s vezetökig mind! Uj buszokra nincs pénz, de a haveroknak van, pofa pénz! Elzavarni mind a búsba őket, de végkielégités nélkül és azonnal!
kpityu2 2009.07.30. 06:01:42
@jános515: Elzavarni? Ki és hova ? Ezek már nem egy helyen megbuktak. Keringőznek a BKV,MVM,x minisztérium,MÁV,PAKS stb. vezető posztjain. Csak egyféleképp lehet megszabadulni tőlük... különben az összes befizetett adó ezek zsebében landol.
Link Elek 2009.07.30. 06:18:53
Mo-n csak az bukik bele igazan nagy lopasba, aki nem lep valamelyik nagyobb tolvaj labara. ha szepen benn maradsz a sorban, akkor kedvedre lopkodhatsz. a sok luzer, aki nem bennfentes az meg allja a szamlat az adokon keresztul.
van itt olyan aki ugy gondolja, hogy hunvald esete teljesen egyedi?
nekem meg hoanyerzetem van. nem csak az MVM/BKV, hanem a Malev, MTV, Ózd, ... is elnyelt szazmilliardot. valakik azt a penzt is zsebretettek, mert eredmeny az nem maradt utana.
van itt olyan aki ugy gondolja, hogy hunvald esete teljesen egyedi?
nekem meg hoanyerzetem van. nem csak az MVM/BKV, hanem a Malev, MTV, Ózd, ... is elnyelt szazmilliardot. valakik azt a penzt is zsebretettek, mert eredmeny az nem maradt utana.
mobilus 2009.07.30. 06:21:16
@Nagypipa: Sajnos nem vagyok most abban a helyzetben, hogy anyagilag én is az ügy mögé álljak. Azonban ha számít valamit, a magam részéről bármilyen egyéb támogatást megadok.
Tudjuk, hogy ez csupán egyetlen jéghegy piciny csúcsa, és hogy jéghegyek ezrei között kell lavíroznunk. A magam részéről az állami hivatalokban, hatóságokban dolgozó, felelős százak és ezrek cinkos/bűnös hallgatását tartom a legnagyobb bajnak. Amíg a bürokráciát nem tisztogatjuk meg, nem takarítjuk el onnan a múlt és a hivatalos (úgynevezett) baloldal mocskát, addig nem lesz lényges változás az országban.
Szkeptikus vagyok az ismét a hatalomba készülő (úgynevezett) jobboldal prominenseivel kapcsolatban is. 1998-2002 között, Orbánnal az élen, már bizonyították személyes korruptságukat, erkölcstelenségüket. És (magyar) kutyából sem lesz pedig (magyar) szalonna! Bár csak ne lenne igazam...
Tudjuk, hogy ez csupán egyetlen jéghegy piciny csúcsa, és hogy jéghegyek ezrei között kell lavíroznunk. A magam részéről az állami hivatalokban, hatóságokban dolgozó, felelős százak és ezrek cinkos/bűnös hallgatását tartom a legnagyobb bajnak. Amíg a bürokráciát nem tisztogatjuk meg, nem takarítjuk el onnan a múlt és a hivatalos (úgynevezett) baloldal mocskát, addig nem lesz lényges változás az országban.
Szkeptikus vagyok az ismét a hatalomba készülő (úgynevezett) jobboldal prominenseivel kapcsolatban is. 1998-2002 között, Orbánnal az élen, már bizonyították személyes korruptságukat, erkölcstelenségüket. És (magyar) kutyából sem lesz pedig (magyar) szalonna! Bár csak ne lenne igazam...
Szalahadin 2009.07.30. 06:34:59
Ha a Jobbik elszámoltatásra és vérfürdőre vonatkozó ígéreteit komolyan lehetne venni, ez önmagában elég érv lenne a rájuk adott szavazat mellett. Erre az egész rohadt tolvaj bagázsra ráférne, hogy ügyüket a kínai Btk. szerint tárgyalják, annyi szigoretással, hogy a végrehajtás nyilvános legyen. kocsisúr, az AUDI üzlet nagy haszonélvezője, a tocsik-per negyedrendű vádlottja biztosan az egyik fő attrakció lenne, amit ez a mocskos gazember művelt, azért a karóba húzás/ kerékbe törés sem lenne durva büntetés, örülhetne, hogy ennyivel megússza.
Rá Dios 2009.07.30. 06:44:33
A mindenkori Kocsisok, akiknek a mindenkori Hagyók hol falaznak, hol ütköznek velük, egyenként is indokolják bármely párt, az ő esetükben értelemszerűen az MSZP (mások esetében másik párt) földindulás-szerű hitelvesztését.
Egyszerűen túl sok, túl átlátszó vagy éppen átlátszatlan ügyben "ártatlanok" egyidejűleg...
Egyszerűen túl sok, túl átlátszó vagy éppen átlátszatlan ügyben "ártatlanok" egyidejűleg...
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.30. 06:50:13
Csak figyeljétek a Hunvald (tolvaj nem vitás) kb 1mrd forint kárért ül. Kocsis pedig kb 10mrd kárért még csak nem is gyanusított!
Na ez, hogy a rákban van??
Meg mi az, hogy nem mutatják meg a szerződéseket!!!
Egy közpénzből működő céget érint!!! Aki segít titkolni azt is megvádolni bünsegédletért!
Na ez, hogy a rákban van??
Meg mi az, hogy nem mutatják meg a szerződéseket!!!
Egy közpénzből működő céget érint!!! Aki segít titkolni azt is megvádolni bünsegédletért!
Lord_co 2009.07.30. 06:52:38
Hajrá Bodoky!
radzeer3 2009.07.30. 06:59:48
Tanácsadói állást keresek.Fizetési igényem havi:4 millió forint bruttó,plusz járulékos költségek. Céges autó (A6), kajajegy ,üdülési csekk,cége mobil,nejem alkalmazása titkárnőként.
Rá Dios 2009.07.30. 07:01:04
@radzeer3: rendben, rendben, sőt még rá is tehetünk, ha eleget adsz belőle vissza :-)
Rókakígyó 2009.07.30. 07:01:35
Azt nem értem, h ez az ország miért nem használja ki azt az előnyét, h itt mindenki tudja jól értelmezni az adójogszabályokat. Bejelenthetné már ez az ország is, h adóparadicsom vagyunk, így szegény embereknek nem kéne annyi pénzt kiadni hiteles fordításokra.
alex5301 2009.07.30. 07:17:42
Egy ilyen szemétláda, mint a kocsis (szándékosan írom kisbetükkel, mivel nem érdemli meg nálam a nagyokat) mindenhol a világban már régen a börtönben ülne.
Én a versenyszférában dolgozom, ott mindenki a saját bőrét viszi a vásárra és kőkeményen felel a tetteiért.
Arról már nem is merek beszélni, hogy milyen belső ellenőrzés lehet az állami cégeknél...
Én úgy gondolom, hogy minden állami csúcsvezetőnek el kellene számolnia a vagyoni helyzetével és ha nem a valóságot írja, akkor komoly kártérítés szankciója mellett minimum 5 év börtön jár.
Egyébként én a kocsisnál már régen a teljes vagyon elkobzását kezdeményeztem volna, ezután kiderülne, hogy mi van még ennek a szemétnek a tarsolyában?
Én a versenyszférában dolgozom, ott mindenki a saját bőrét viszi a vásárra és kőkeményen felel a tetteiért.
Arról már nem is merek beszélni, hogy milyen belső ellenőrzés lehet az állami cégeknél...
Én úgy gondolom, hogy minden állami csúcsvezetőnek el kellene számolnia a vagyoni helyzetével és ha nem a valóságot írja, akkor komoly kártérítés szankciója mellett minimum 5 év börtön jár.
Egyébként én a kocsisnál már régen a teljes vagyon elkobzását kezdeményeztem volna, ezután kiderülne, hogy mi van még ennek a szemétnek a tarsolyában?
Toys'R'Us 2009.07.30. 07:20:11
Valami tévedés lesz. A harmadik képen nem a führer látható?
neof 2009.07.30. 07:39:15
Kocsis István az, aki a Leányfalu közepén lévő kastélyban lakik, vagy nagyon rosszul tudom?
Azt gondolom nem az állami vállalatok vezetéséért vette, mert az egy kicsit durvább, mint amit havi pár milliós fizetésből össze lehet hozni..
Azt gondolom nem az állami vállalatok vezetéséért vette, mert az egy kicsit durvább, mint amit havi pár milliós fizetésből össze lehet hozni..
"Leona" 2009.07.30. 07:55:43
Ez NONSZENSZ. Vaaki súgott nekik hátulról?? KI ÁLL EMÖGÖTT A MOCSOK MÖGÖTT???Még ő perel??
Aláírás gyűjtést kell kezdeményezni az ország tisztessége érdekében, hogy az aki ELLOPOTT több 10 milliárdot, az nem, hogy ne merjen perelni, hanem fizessen. Légy szives segítsetek,hogy hogyan kell elkezdeni ezt az aláírás gyűjtést?!
Aláírás gyűjtést kell kezdeményezni az ország tisztessége érdekében, hogy az aki ELLOPOTT több 10 milliárdot, az nem, hogy ne merjen perelni, hanem fizessen. Légy szives segítsetek,hogy hogyan kell elkezdeni ezt az aláírás gyűjtést?!
Lófarát, sógorasszony! 2009.07.30. 07:58:07
@Gézabácsi:
De igen, de az is ő. És mivel köztudott, hogy "Fűrerre lépni tilos!", nem is eshet bántódása.
De igen, de az is ő. És mivel köztudott, hogy "Fűrerre lépni tilos!", nem is eshet bántódása.
kertesati 2009.07.30. 07:59:44
@Nagypipa: Nagyon okos pontjaid vannak, tényleg nem ott kezelik a problémát, ahol kellene, nem a BKV felügyelőbizottsága az illetékes MVM-ügyben. Ehhez azóta még az is hozzájött, hogy a rendőrség nem nyilatkozik a kérdéses offshore cégek tulajdonosáról. Akkor minek az egész pénzmosás elleni felhajtás a rengeteg adminisztrációval a bankokban?
mobilus 2009.07.30. 08:02:01
@Mariana: Igényelj aláírás-gyűjtőlapot Szent Péternél :)
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 08:06:56
@radzeer3:
Ne szerénykedj!
A 16 havi illetménynek megfelelő prémium már nem is kell? És a feleséged/rokonaid nevén futó offshore cégeknek néhány zsíros megrendelés, vagy ingatlan ügylet? Néhány bennfentes információ a barátaidnak? A helikoptert is el kell fogadnod, természetesen a pilótával együtt, különben nem áll módunkban alkalmazni! Nem lóghatsz ki a sorból, mert a fiúk kinézik maguk közül azt, (tudod a P. Gabi, Cs. Sanyi, S. Zoli, meg a többiek) akinek nincs egy legalább 50 láb nagyságú yachtja a Karib-tengeren, egy meg az Adrián. Azt meg már most tisztázzuk, hogy a végkielégítésed a mindenkori minimálbér 150 évi összegének megfelelö pénz lesz, sőt a titoktartásért is fizetünk néhány tízmilliót. Azután, ha befejezted itt, kötelező lesz, egy másik, hasonló állami cégnél vezető állást betöltened, mert értékes tapasztalataidat, tudásodat nem fecsérelheti csak úgy el a haza!
De bejöhet a képbe néhány igazgatótanácsi, felügyelőbizottsági tagság is, jó pénzért. Ha a közlekedés érdekel választhatsz a MÁV és a BKV között. (Ott ingyen bérlet jár, még a családodnak is. Képzeld el, ha az Anna-bálra mész Füredre, vagy a panorámás vállalati üdülőbe Tihanyba, még a balatoni kompot is ingyen használhatod.) Természetesen az anyagi feltételek hasonlóak lesznek, de ha ez kevés, néhány tulajdonosi részvény pakettel is kiegészíthetjük a javadalmazásodat.
Ja, még valami nagyon fontos!
Ne aggódj, ha holmi újságírócska kutatkodni, érdeklődni kezd a dolgok iránt, azt jól bepereljük. Úgy megszívatjuk, hogy belefeketedik! A "sztárügyvédek" mind nekünk dolgoznak,
mindenki a zsebünkben van, aki meg nem azt úgyis ellehetetlenítjük, lejáratjuk. A törvényekkel meg ne törődj, mert azt mi írjuk, ha meg nem, akkor megbízzuk a haverjainkat, akiket a megfelelő helyekre ültettünk. A dolgokat titkosítjuk, tehát aki firtat valamit, azt még le is csukatjuk.
Az emberekkel ne törődj, csak beszéljenek az ostobák össze -vissza. Csinálunk nekik még nagyobb válságot, költségvetési hiányt, és még a dédunokáik is fizethetik majd. Elvesszük a kedvüket a brekegéstől egy életre! Foglalkozzanak csak a celebecskék nemi életével, hiszen azért csináltuk nekik a bulvársajtót.
Áll az alku ?!
Ne szerénykedj!
A 16 havi illetménynek megfelelő prémium már nem is kell? És a feleséged/rokonaid nevén futó offshore cégeknek néhány zsíros megrendelés, vagy ingatlan ügylet? Néhány bennfentes információ a barátaidnak? A helikoptert is el kell fogadnod, természetesen a pilótával együtt, különben nem áll módunkban alkalmazni! Nem lóghatsz ki a sorból, mert a fiúk kinézik maguk közül azt, (tudod a P. Gabi, Cs. Sanyi, S. Zoli, meg a többiek) akinek nincs egy legalább 50 láb nagyságú yachtja a Karib-tengeren, egy meg az Adrián. Azt meg már most tisztázzuk, hogy a végkielégítésed a mindenkori minimálbér 150 évi összegének megfelelö pénz lesz, sőt a titoktartásért is fizetünk néhány tízmilliót. Azután, ha befejezted itt, kötelező lesz, egy másik, hasonló állami cégnél vezető állást betöltened, mert értékes tapasztalataidat, tudásodat nem fecsérelheti csak úgy el a haza!
De bejöhet a képbe néhány igazgatótanácsi, felügyelőbizottsági tagság is, jó pénzért. Ha a közlekedés érdekel választhatsz a MÁV és a BKV között. (Ott ingyen bérlet jár, még a családodnak is. Képzeld el, ha az Anna-bálra mész Füredre, vagy a panorámás vállalati üdülőbe Tihanyba, még a balatoni kompot is ingyen használhatod.) Természetesen az anyagi feltételek hasonlóak lesznek, de ha ez kevés, néhány tulajdonosi részvény pakettel is kiegészíthetjük a javadalmazásodat.
Ja, még valami nagyon fontos!
Ne aggódj, ha holmi újságírócska kutatkodni, érdeklődni kezd a dolgok iránt, azt jól bepereljük. Úgy megszívatjuk, hogy belefeketedik! A "sztárügyvédek" mind nekünk dolgoznak,
mindenki a zsebünkben van, aki meg nem azt úgyis ellehetetlenítjük, lejáratjuk. A törvényekkel meg ne törődj, mert azt mi írjuk, ha meg nem, akkor megbízzuk a haverjainkat, akiket a megfelelő helyekre ültettünk. A dolgokat titkosítjuk, tehát aki firtat valamit, azt még le is csukatjuk.
Az emberekkel ne törődj, csak beszéljenek az ostobák össze -vissza. Csinálunk nekik még nagyobb válságot, költségvetési hiányt, és még a dédunokáik is fizethetik majd. Elvesszük a kedvüket a brekegéstől egy életre! Foglalkozzanak csak a celebecskék nemi életével, hiszen azért csináltuk nekik a bulvársajtót.
Áll az alku ?!
kertesati 2009.07.30. 08:10:05
Az Indexet a közeljövőben elég sok vegzatura fogja érni, de megéri. Már eddig is a magyarok nyilainak számítanak bátor újságírói, s a honlap az igazság szószólójává lesz. Én azt javaslom, szükségből csináljatok erényt: ha Kocsis azt nyilatkozta, hogy feljelent, mert hazudtatok, de nem akarja megjelölni bizonyítékait, akkor ezt azonnal le kell csapni. Kocsist fel kell jelenteni, mert az Index rossz hírét keltette. A per folyamán pedig kiderül, hogy dokumentumai, amelyeket a BKV felügyelőbizottságának benyújtott, nem cáfolják az Index állításait.
És még valami: a rendőrség nem fog Kocsis után menni Londonba, sem pedig magától lekérni az érintett offshore cégek anyagait. De ha az Index feljelentéssel él Kocsis ellen, akkor tehet nyomozati indítványt.
És még valami: a rendőrség nem fog Kocsis után menni Londonba, sem pedig magától lekérni az érintett offshore cégek anyagait. De ha az Index feljelentéssel él Kocsis ellen, akkor tehet nyomozati indítványt.
koli64 2009.07.30. 08:13:02
Én a kínai jogot alkalmaznám. Ha pedig mindenféle üzleti titok meg efféle mondvacsinált kifogásokra hivatkoznának az érintettek akkor szigorúbban szankcionálnám. Teljes vagyon elkobzás, de nemcsak az adott személyre hanem még az unokájára meg a másod unokatestvér unokájára vonatkozóan is oszt utána hivatkozhat az üzleti titokra, kirívó esetekben plusz ólomhiány pótlással...
Mellesleg azt nem értem, hogy amikor mindenhol a terrorizmus ellenes harcra hivatkozva ujjlenyomat meg írisz azonosítással szigorítanak, akkor az eu-ban cég alapításkor elég azt mondanom, hogy mr X Y vagyok? Nem kell semmi dokumentum? Röhej az egész...
Mellesleg azt nem értem, hogy amikor mindenhol a terrorizmus ellenes harcra hivatkozva ujjlenyomat meg írisz azonosítással szigorítanak, akkor az eu-ban cég alapításkor elég azt mondanom, hogy mr X Y vagyok? Nem kell semmi dokumentum? Röhej az egész...
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.07.30. 08:15:52
MIÉRT egy BKVs bizottság előtt számol el MVMes ügyekről ez a senkiházi?
a BKV az talán valamiféle igazságszolgáltatási intézmény?
mit számít itt egy BKV bizottság véleménye?
Székely Gábor fogja kézen Kocsist és együt menjenek a picsába
a BKV az talán valamiféle igazságszolgáltatási intézmény?
mit számít itt egy BKV bizottság véleménye?
Székely Gábor fogja kézen Kocsist és együt menjenek a picsába
"Leona" 2009.07.30. 08:15:54
Ja, jópofák vagytok, de attól ez a Kocsis még nem fog eltűnni , sőt nem elszámolni. Annak mi a módja, hogy ezt elérjük?? Tényleg semmi???
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 08:15:58
@JillandJack:
Gyönyörű ez az írás! Korunk HŐSE!
Egyébként a cikk szerint a Csányi is megmondta már 2002-ben, hogy "ez egy rendes ember". Akkor most mi bajunk van vele?
Gyönyörű ez az írás! Korunk HŐSE!
Egyébként a cikk szerint a Csányi is megmondta már 2002-ben, hogy "ez egy rendes ember". Akkor most mi bajunk van vele?
"Leona" 2009.07.30. 08:24:33
Bodoky készített egy összefoglaló táblázatot, amiben szerepel a "rendes ember" bűnlajstroma, az több tíz milliárdos összeg,abból még fizethettek volna a gyest bőven a gyerek 3 éves koráig. /és ez nem demagógia, szimpla tény /
Nem fogja fel a komcsi matuzsálem banda, hogy az emberek türelme elfogyott, igaz, hogy Seres Mária és hasonló Jeanne D'Arc akciók eredménytelenek, de amikor már ennyire az emberek bőrére megy a dolog, akkor előbb -utóbb el kell számolniuk. Mindenki érdeke, hogy inkább előbb. Ennek az embernek mennie kell.
Nem fogja fel a komcsi matuzsálem banda, hogy az emberek türelme elfogyott, igaz, hogy Seres Mária és hasonló Jeanne D'Arc akciók eredménytelenek, de amikor már ennyire az emberek bőrére megy a dolog, akkor előbb -utóbb el kell számolniuk. Mindenki érdeke, hogy inkább előbb. Ennek az embernek mennie kell.
beleszolok 2009.07.30. 08:25:27
Azért úgy kiváncsi lennék a meghallgatásának a felvételére.
Kocsis úr, mi igaz az ön ellen felhozott vádakból?
Becsületszavamra mondom, hogy semmi.
Köszönjük Kocsis úr.
Kocsis úr, mi igaz az ön ellen felhozott vádakból?
Becsületszavamra mondom, hogy semmi.
Köszönjük Kocsis úr.
"Leona" 2009.07.30. 08:25:35
Ja és Bodoky kérlek folytasd!
Flat Eric / sta press (törölt) 2009.07.30. 08:28:28
egy idézet az írásból: -" a BKV jó hírnevének védelmében..."
nekem ez új, én csak a rossz hírnevét ismerem, pedig bp.-i vagyok
na persze, ha Kocsis védi...
nekem ez új, én csak a rossz hírnevét ismerem, pedig bp.-i vagyok
na persze, ha Kocsis védi...
pow/mia 2009.07.30. 08:29:27
BBaszki, ha nekem annak idején azt mondja, hogy visszasirjuk mi még Prisztást, Seresst, meg Boross tamást, biztos elhajtottam volna a picsába, pedig ezekhez képest szolid üzletemberek voltak.
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.07.30. 08:32:47
@beleszolok:
vagy
Kocsis úr milyen magyarázatot tud felhozni a sajtóban megjelent MVM-es vádakra? *
Van x milliárd magyarázatom. Ezt szeretnék, ha megosztanám Önökkel?
*Amúgy mi köze az MVMhez egy BKVs bizottsgnak? És miért hír ez? Mit számít? hatóság talán a BKV?
vagy
Kocsis úr milyen magyarázatot tud felhozni a sajtóban megjelent MVM-es vádakra? *
Van x milliárd magyarázatom. Ezt szeretnék, ha megosztanám Önökkel?
*Amúgy mi köze az MVMhez egy BKVs bizottsgnak? És miért hír ez? Mit számít? hatóság talán a BKV?
borsoo 2009.07.30. 08:36:48
@beleszolok: jó :- )
nálunk a becsület szó többet ér, mint bárhol a világon. Kocsis Úr, elégedett a beosztottjai fizetésével?
Becsületszavamra, teljes mértékben, csak nem feledjük az arányosságot, hiszen nekem nagyobb a felelősségem, mint egy HR-igazgatónak, nemde?
Kocsis Úr, mennyivel nagyobb az ön felelőssége?
Szerényen becsülve úgy tízszer.
nálunk a becsület szó többet ér, mint bárhol a világon. Kocsis Úr, elégedett a beosztottjai fizetésével?
Becsületszavamra, teljes mértékben, csak nem feledjük az arányosságot, hiszen nekem nagyobb a felelősségem, mint egy HR-igazgatónak, nemde?
Kocsis Úr, mennyivel nagyobb az ön felelőssége?
Szerényen becsülve úgy tízszer.
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.07.30. 08:37:11
@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t:
jav.:
mi köze az MVMnek
jav.:
mi köze az MVMnek
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.30. 08:37:49
@beleszolok: Hehe ezt írtam már én is szóról szóra valamlyik Kocsis Pesta témára :-)
Hattory Hanzo 2009.07.30. 08:38:23
Kocsis az MVM jelenlegi vezetését is beperelte, amiért azok az ügyészséghez fordultak a Kocsis-éra ügyei miatt, vagy csak azokat perli, akik ezt megírták?
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 08:43:39
@Noname Cowboy:
Én meg azt írtam:
-"Na, akkor kapcsoljuk ki a magnót, és mesélj Pista, hogy kell ezt csinálni?"
Én meg azt írtam:
-"Na, akkor kapcsoljuk ki a magnót, és mesélj Pista, hogy kell ezt csinálni?"
2009.07.30. 08:44:10
Arra senki sem emlékszik, hogy miután a fél magyar áramszolgáltatást kocsisur eladta a RWE-nek és kormányváltás jött, ő az RWE egyik magas rangú pozícióját kapta jutalmul? Abból se lett semmi. Aztán jött Paks stb. Ennek a csávónak is kijárna már egy kis gulág!
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.07.30. 08:45:31
@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t:
bocs a javítás felesleges volt.
már tiszta kavar hogy melyik cégnél lop és melyiknél magyarázkodik ez a senkiházi
bocs a javítás felesleges volt.
már tiszta kavar hogy melyik cégnél lop és melyiknél magyarázkodik ez a senkiházi
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.30. 08:50:03
@LeviT: Nem gulág baszod! Napi 3x kötél életfogytig! :-)
Mint írtam Hunvald cirka 1mrd Ft-ért előzetesben van. Ez a geci meg 10mrd Ft-rt még nemcsakhogy nem gyanusított hanem perelget! Örüljön hogy lyuk van a seggén!
Mint írtam Hunvald cirka 1mrd Ft-ért előzetesben van. Ez a geci meg 10mrd Ft-rt még nemcsakhogy nem gyanusított hanem perelget! Örüljön hogy lyuk van a seggén!
eriol 2009.07.30. 08:51:27
patkány ez a kocsis.
soska71 2009.07.30. 09:03:16
@nyomasek_bobo: Hát ez az! Kedves Index és többiek! Miért nem kérdeztetek rá erre?
Továbbra sem értem, miért nem firtatják az újságírók a politikai felelősséget? Hiszen ezeket a strómanokat (Kocsis és helyettese) valakik (Hagyó stb.) odarakták, nem?
Továbbra sem értem, miért nem firtatják az újságírók a politikai felelősséget? Hiszen ezeket a strómanokat (Kocsis és helyettese) valakik (Hagyó stb.) odarakták, nem?
singsing 2009.07.30. 09:03:47
Kocsis Csányival és Kis Péterrel a háta mögött bármit megtehet. A felügyelőbizottsági meghallgatása előtt gyorsan kirobbantotta a humán igazgató százmilliós végkielégítési botrányát (amiről már egy éve tudott), hogy elterelje magáról a figyelmet. Be is jött. A BKV-nál a "rendcsináló" szerepet fogja eljátszani. A közvélemény egy része meg azt fogja mondani, hogy talán mégis becsületes ember, elvégre lerántja a leplet a sok korábbi disznóságról! Ügyes!!!
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.30. 09:07:31
@singsing: Azért ne feledjük, hogy amikor az első meghallgatása lett volna éppen szabadságon volt. Fontosabb volt neki az. Azért utánnanéznak az idő alatt merre járt. Mert tutti akkor vették Mrs Kocsit a Jadran cég tulajdonosi listájáról.
Most persze jön a szerecsen mosdatás.
Most persze jön a szerecsen mosdatás.
paprika007 2009.07.30. 09:10:18
Nagypipának van igaza.
1. Tökös ez a Bodoky! Ha bajba kerülne segítsük.
2.Eza Kocsis amikor még csak a Paksi Atomerőmű góréja volt érdekes a köztévé reklámozta a Paksi atgomerőművet. Minek az ország egyetlen atomerőművét reklámozni ha nem azért hogy kidobja valaki azt a pénzt amit a fogyasztók dobtak össze. Vagy ki kapta a hirdetési jutalékot?
3.Az MVM felügyelőbizottsága minek van? Csak a tiszteletdíjukat veszik fel avagy "felügyelnek" is?
3.Ez a Mrs. Kovács lesz a mindent megmagyarázó kulcs avagy a bukta.
1. Tökös ez a Bodoky! Ha bajba kerülne segítsük.
2.Eza Kocsis amikor még csak a Paksi Atomerőmű góréja volt érdekes a köztévé reklámozta a Paksi atgomerőművet. Minek az ország egyetlen atomerőművét reklámozni ha nem azért hogy kidobja valaki azt a pénzt amit a fogyasztók dobtak össze. Vagy ki kapta a hirdetési jutalékot?
3.Az MVM felügyelőbizottsága minek van? Csak a tiszteletdíjukat veszik fel avagy "felügyelnek" is?
3.Ez a Mrs. Kovács lesz a mindent megmagyarázó kulcs avagy a bukta.
"Leona" 2009.07.30. 09:30:41
@Nagypipa: Miért anyagi támogatásra gondolsz?? Az index-nek hidd el van elég pénze, itt inkább Bodokí melletti kiállásra van szükség. Bármilyen formában hajlandó vagyok erre, sőt agitálni is, hisz ez a kiállás valamiféle közrend és korrupció elleni kiállás is.
Kow 2009.07.30. 09:31:24
Kovács maga a pénzügyi fekete lyuk, ahol el kezd dolgozni elkezdenek elfolyni a százmilliók. Gyanítom, ha börtönbe kerülne, pár hónapon belül kirúgnának onnan pár embert 200 milliós végkielégítésekkel, majd csődbe menne az egész börtön és Kocsis úr már szabadon mászkálhatna új áldozatokra vadászni.
Kezd az az érzésem lenni, hogy tehetségtelen állami cégvezetők hívják őt a maguk helyére, hogy segítsen már kinyitni 1-2 pénzcsapot, mert nekik az istennek sem megy :)
Kezd az az érzésem lenni, hogy tehetségtelen állami cégvezetők hívják őt a maguk helyére, hogy segítsen már kinyitni 1-2 pénzcsapot, mert nekik az istennek sem megy :)
"Leona" 2009.07.30. 09:34:04
bocs, helyesbítek: Bodoky
"Leona" 2009.07.30. 09:40:12
Fontos, hogy az Index ne hagyja abba!
Addig, míg Kocsis el nem bukik illetve nem fizet, hisz a lényeg, fizessen.
A közjavak elherdálása komoly büntetéssel kellene h járjon, nem , hogy még itt perrel fenyegessen " légből kapottnak" nevezve a saját bűneit.
Legyen per, az a magyar igazságszolgáltatásnak egy komoly vizsgája lesz!
Addig, míg Kocsis el nem bukik illetve nem fizet, hisz a lényeg, fizessen.
A közjavak elherdálása komoly büntetéssel kellene h járjon, nem , hogy még itt perrel fenyegessen " légből kapottnak" nevezve a saját bűneit.
Legyen per, az a magyar igazságszolgáltatásnak egy komoly vizsgája lesz!
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 09:40:21
@paprika007:
3.Ez a Mrs. Kovács az Mrs Kocsis
Ha Mrs Kovács lenne, nem is borult volna ki a bili.
Ámbár Mr. Kocsis azt mondta nemrégiben, hogy ez egy igen gyakori név Mo.-n. Minő véletlen, hogy a feleségét Kocsisnénak hívják. És a francba, még a keresztnév is stimmel.(igaz, hogy az István is egy elég gyakori keresztnév)
3.Ez a Mrs. Kovács az Mrs Kocsis
Ha Mrs Kovács lenne, nem is borult volna ki a bili.
Ámbár Mr. Kocsis azt mondta nemrégiben, hogy ez egy igen gyakori név Mo.-n. Minő véletlen, hogy a feleségét Kocsisnénak hívják. És a francba, még a keresztnév is stimmel.(igaz, hogy az István is egy elég gyakori keresztnév)
"Leona" 2009.07.30. 09:44:44
Nem mellesleg sok baloldalhoz köthető magyar befektető, /csaló-tolvaj / tette át székhelyét Londonba és gondolom ide-oda a nagyvilágban, aranyéletet élve. Gondolom ők intézik ezeket az ügyeket,érdekes módon a magyar energiaipari befektetésekben érdekeltek...elgondolkodtató..
ecpec 2009.07.30. 09:46:33
Atfutottam JillandJack altal ajanlott linken az oneletrajzat. Naggyonn durva. Hatalmas komcsi. Csak Orban alatt volt kicsit visszafogva, egyebkent latszik, h minden szarban benne van. Az h egy Hagyo megbuktassa az nem konnyu eset, nagyon magasan van meg az akarat arra h kocsis ne bukjon.
Ez nyilvan nem egy partizanakcio - errol mindenkinek kell tudnia, es mindenkinek reszesednie belole!!!
Persze nyaralni volt: probalta elrendezni az ugyeit. (nem veletlen h a szalloda ugye pont most kerul rendezesre)
Persze bemutatta a bizonyitekokat: Ja a telefonkonyvet.
Persze perelni fog: Idohuzas, egy perrel akar eveket is nyerhet, penze meg van ra.
Ez nyilvan nem egy partizanakcio - errol mindenkinek kell tudnia, es mindenkinek reszesednie belole!!!
Persze nyaralni volt: probalta elrendezni az ugyeit. (nem veletlen h a szalloda ugye pont most kerul rendezesre)
Persze bemutatta a bizonyitekokat: Ja a telefonkonyvet.
Persze perelni fog: Idohuzas, egy perrel akar eveket is nyerhet, penze meg van ra.
Acmee 2009.07.30. 09:47:27
Az senkinek nem jut eszébe, h talán Kocsis olyanokat tud az egész brancsról, h szimplán nem merik kiixelni?
ecpec 2009.07.30. 10:12:08
@Acmee: de mindenkinek ez jut eszebe, es ez nem is titok.
erdnek 2009.07.30. 10:15:47
Bodokyra vigyáznunk kell, nehogy ezek a brigantik ártani tudjanak neki.
Gyerünk tovább, az Index is akkor lehet nyerő, ha folyamatosan nyilvánosság előtt marad az MVM és a BKV összes stiklije. Hajrá!
Gyerünk tovább, az Index is akkor lehet nyerő, ha folyamatosan nyilvánosság előtt marad az MVM és a BKV összes stiklije. Hajrá!
Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2009.07.30. 10:16:56
@paprika007:
3. Mrs. KOCSIS (és nem Kovács, ahogy te írtad)
---------------
A Fidesz amúgy miért hallgat ebben a témában?
Zuschlag ügyében lehetett halalni a hangjukat, de Kocsis kapcsán nem igazán.
3. Mrs. KOCSIS (és nem Kovács, ahogy te írtad)
---------------
A Fidesz amúgy miért hallgat ebben a témában?
Zuschlag ügyében lehetett halalni a hangjukat, de Kocsis kapcsán nem igazán.
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 10:20:51
@Acmee: És ha csak K. úr volna az egyetlen.
Szép kis névsort lehetne kerekíteni a mindent túlélő, mindenkin átgázoló úgynevezett "gazdasági elit" tagjaiból. Mindannyian a "feddhetetlen úriember" szerepében tetszelegnek. Közben a keze mindnek enyves, a kapanyél meg kilóg villogó műfogsoruk mögül.
Szép kis névsort lehetne kerekíteni a mindent túlélő, mindenkin átgázoló úgynevezett "gazdasági elit" tagjaiból. Mindannyian a "feddhetetlen úriember" szerepében tetszelegnek. Közben a keze mindnek enyves, a kapanyél meg kilóg villogó műfogsoruk mögül.
Brainstormer 2009.07.30. 10:23:20
Majd ha a Kocsis Pista meg a 100 millióbul végkielégülős EF-igazgató cuna Szibériában csákányozzák a szenet, vagy minimum Recsken a rezet, Pécsen az uránt, de akár az evezőt is húzhatják az ország gályáján, a strómanjaik meg kápóként ütik őket, mindez teljes családi vagyonelkobzás után (ez a minimum), akkor talán láthatjuk, hogy kis országunk az alagút vége felé kocog...
A Hunvald-gyerek lenyúlt 970 milliójából 60-70 szegény család kaphatna önkormányzati szocális bérlakást, még ha lakásonként 15 millával számolunk is!
Bányába vele is!
A Hunvald-gyerek lenyúlt 970 milliójából 60-70 szegény család kaphatna önkormányzati szocális bérlakást, még ha lakásonként 15 millával számolunk is!
Bányába vele is!
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 10:28:45
@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t:
"Ma nekem, holnap neked..."
"Holló, a hollónak nem vájja ki a szemét!"
"Az egyik kutya, a másik eb."
Folytassam?
"Ma nekem, holnap neked..."
"Holló, a hollónak nem vájja ki a szemét!"
"Az egyik kutya, a másik eb."
Folytassam?
dmm 2009.07.30. 10:35:47
Biztosan észrevettétek, mit írt Nagypipa: "5. A magam részéről hajlandó vagyok Bodokyt anyagilag is támogatni az ellene indítandó perekben: az évtizedek óta nekem dolgozó ügyvédi iroda minden ezzel kapcsolatos költségét állom. Kocsis veszíteni - és fizetni - fog. Ez nem kérdéses. Címem: Hámori János, 1476 Budapest, Pf. 100. Aki akar csatlakozhat."
Itt. azt hiszem ez történelmi pillanat, itt kezdődik az olyan civil részvétel, ami már nagyon hiányzott Magyarországról!
Itt. azt hiszem ez történelmi pillanat, itt kezdődik az olyan civil részvétel, ami már nagyon hiányzott Magyarországról!
msmester 2009.07.30. 10:41:44
De most komolyan, végigolvasva a cikket nem merült fel a BKV többi vezetőjében, hogy esetleg beszélni kéne Demszkyvel / Hagyóval, hogy szabaduljanak meg ettől a kolonctól?
Kocsis pár évig volt az MVM-nél, azalatt összehozott egy ilyen teljesen védhetetlen szart - ki tudja miket csinált még előtte??
És most egész komolyan: mondjuk kiderül, hogy a cégfronton minden oké, tehát "Mrs. Kocsis" egy véletlen névrokon és egy létező személy. Hogy csak véletlenül "elbénáztak" bizonyos dolgokat az ügyletben, hogy a 4 (vagy 5?) cégből álló bérlői láncolat minden tagjára szükség volt: miért nem teszi fel valaki a kérdést, hogy ugyan MIÉRT JÁR az MVM dolgozóinak egy bérelt szállodában céges nyaralás, KÖZPÉNZEN?!
Hogy miért merült fel egyáltalán ez a szocialista tempó, hogy azt a párszáz embert, aki ott dolgozik, a mi adónkból nyaraltassák? Vélhetően amúgy cafeteria keretében üdülési csekket is kapnak, az miért nem elég?
És hány ilyen van még? Van -e üdülője pl. azoknak a cégeknek, ahonnan a vagyonkezelő nemrég kirúgta az SZDSZ-es kádereket? Ez nagyon érdekelne... Pláne, hogy ezek a "vállalatok" még sokkal gusztustalanabbul nyelik a közpénzt, mint a valódi közalkalmazottakat és köztisztviselőket alkalmazó minisztériumok, intézmények. Plusz az ott dolgozóknak vagyonnyilatkozatot sem kell tenniük, mint a közszolgáknak.
Kocsis pár évig volt az MVM-nél, azalatt összehozott egy ilyen teljesen védhetetlen szart - ki tudja miket csinált még előtte??
És most egész komolyan: mondjuk kiderül, hogy a cégfronton minden oké, tehát "Mrs. Kocsis" egy véletlen névrokon és egy létező személy. Hogy csak véletlenül "elbénáztak" bizonyos dolgokat az ügyletben, hogy a 4 (vagy 5?) cégből álló bérlői láncolat minden tagjára szükség volt: miért nem teszi fel valaki a kérdést, hogy ugyan MIÉRT JÁR az MVM dolgozóinak egy bérelt szállodában céges nyaralás, KÖZPÉNZEN?!
Hogy miért merült fel egyáltalán ez a szocialista tempó, hogy azt a párszáz embert, aki ott dolgozik, a mi adónkból nyaraltassák? Vélhetően amúgy cafeteria keretében üdülési csekket is kapnak, az miért nem elég?
És hány ilyen van még? Van -e üdülője pl. azoknak a cégeknek, ahonnan a vagyonkezelő nemrég kirúgta az SZDSZ-es kádereket? Ez nagyon érdekelne... Pláne, hogy ezek a "vállalatok" még sokkal gusztustalanabbul nyelik a közpénzt, mint a valódi közalkalmazottakat és köztisztviselőket alkalmazó minisztériumok, intézmények. Plusz az ott dolgozóknak vagyonnyilatkozatot sem kell tenniük, mint a közszolgáknak.
Agyalap 2009.07.30. 10:55:23
@dmm: Csináljuk! Borítsa már ki valaki a bilit!
Mi az első lépés? Feljelentés?
Mi az első lépés? Feljelentés?
Természetesvész 2009.07.30. 10:56:46
Szerintem ezek az arcok egytől-egyig régi HÁLÓZAT emberek, akiknek még mindig élnek a régi kapcsolatai. Sok rohadék III/III-as ügynök, vagy feljelentgető káder stb. Nincs épp ésszel magyarázat egy "személyzetis" 100 milliós vagy egy stratégiai igazgató 40 milliós végkielégítésére. Ezek az emberek wegyáltalán nem tisztességes, becsületes emberek. Ezek sötét gazemberek bűnöző, a magyar adófizetők pénzén élősködő férgek. Attól félek a következő kormány nem fogja elvégezni a megfelelő tisztogatást és a jog erejével nem fog fellépni a bűnöző tolvajbanda ellen. Lesz bőven tenni való, még gha csak az elmúlt hónapok ügyeit nézzük: zsidó kaszinó Velencén, BKV, Hunvald&Co, Zuschi gyerek és egész bandája, Veres Jani, patkány Draskovics hazudozásai a nem létező valódi magyar terroristákról és a nem létező drogos Krakkó Ákosékról, stb stb stb
moncayo 2009.07.30. 10:58:33
Én álmomban láttam K.I.úr bankkivonatát:
********
2008/06/12: Jóváírás: MVM Hungray: 2.900.000 Euró
2008/06/13: Terhelés: MSZP Pénztárnok: 800.000 Euró
2009/06/13: Terhelés: FIDESZ PÉnztárnok: 750.00 Euró
2009/06/14: Terhelés: SZDSZ Pénztárnok: 800.000 Euró
2009/06/14: Terhelés: MDF Pénztárnok: 50.000 Euró
2009/06/14: Terhelés: K.I. magánszámla: 500.000 Euró
*********
Aztán felébredtem. De annyi talán igaz lehet az álomból, hogy nagyon nagy kutyák védik és egyik politikai párt se harap az ügyre, pedig jobb helyen pártokat lehetne kicsinálni vele végleg.
K.I. csak egy stróman. Kicsik nagyobb mint Zuschlag pajtás.
********
2008/06/12: Jóváírás: MVM Hungray: 2.900.000 Euró
2008/06/13: Terhelés: MSZP Pénztárnok: 800.000 Euró
2009/06/13: Terhelés: FIDESZ PÉnztárnok: 750.00 Euró
2009/06/14: Terhelés: SZDSZ Pénztárnok: 800.000 Euró
2009/06/14: Terhelés: MDF Pénztárnok: 50.000 Euró
2009/06/14: Terhelés: K.I. magánszámla: 500.000 Euró
*********
Aztán felébredtem. De annyi talán igaz lehet az álomból, hogy nagyon nagy kutyák védik és egyik politikai párt se harap az ügyre, pedig jobb helyen pártokat lehetne kicsinálni vele végleg.
K.I. csak egy stróman. Kicsik nagyobb mint Zuschlag pajtás.
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 11:15:21
@msmester:
Na azért ez nem így van!
1. Te ott egyszerű dolgozót, irodistát soha
nem látnál. Csak a Főnökök családját, haverjait
2. Vodice kiváló hely, 300 méterre van a szóban
forgó szálló, a yacht-kikötő bejáratától.
Gondolom az ott kikötött, magyar zászló alatt
álló nem kis méretű hajók némelyikéhez is van
valakiknek köze. (Mr.Kocsis, Mrs.Kocsis)
3. Végül, de nem utolsósorban, szerinted hogyan
lehetett volna, jó esetben néhány év múlva,
a vételárnál jóval alacsonyabb értéken
kiprivatizálni az ingatlant, mondván
ráfizetéses a fenntartása. Persze amíg az
állami cégé, addig az üzemeltetési buli
sem rossz. Én is bevállalnám, ugyanis
Vodice Közép-Dalmácia legfelkapottabb
üdülőhelye.
Csak a tisztánlátás kedvéért...
Na azért ez nem így van!
1. Te ott egyszerű dolgozót, irodistát soha
nem látnál. Csak a Főnökök családját, haverjait
2. Vodice kiváló hely, 300 méterre van a szóban
forgó szálló, a yacht-kikötő bejáratától.
Gondolom az ott kikötött, magyar zászló alatt
álló nem kis méretű hajók némelyikéhez is van
valakiknek köze. (Mr.Kocsis, Mrs.Kocsis)
3. Végül, de nem utolsósorban, szerinted hogyan
lehetett volna, jó esetben néhány év múlva,
a vételárnál jóval alacsonyabb értéken
kiprivatizálni az ingatlant, mondván
ráfizetéses a fenntartása. Persze amíg az
állami cégé, addig az üzemeltetési buli
sem rossz. Én is bevállalnám, ugyanis
Vodice Közép-Dalmácia legfelkapottabb
üdülőhelye.
Csak a tisztánlátás kedvéért...
moncayo 2009.07.30. 11:25:34
@zauberpferde: Igaz, sokkal könyebb egy szállodát elprivatizálni, mint az MVM dolgozóknak pl. öntödét vásrolni, hogy szabadságuk alatt kiélhessék szoboröntési hajlamaikat. S az igaz, hogy elképzelhetetlen, hogy egy sima MVM-es dolgozó benne a személyzetire, hogy "Csókolom, gyüttem az 1 hetes Vodicei beutalómért!"
DE ha igy lenne, a villanyszámlán a mostani 10 tétel melett - mint nyúgdíjas ex MVM dolgozók villanyszámlájának támogatása- megjelenne egy új sor is: Vodicei üdültetési kts.
DE ha igy lenne, a villanyszámlán a mostani 10 tétel melett - mint nyúgdíjas ex MVM dolgozók villanyszámlájának támogatása- megjelenne egy új sor is: Vodicei üdültetési kts.
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 11:47:14
@moncayo: Igaz, de így is benne van, csak nem jelzik külön tételként.
will 2009.07.30. 11:51:54
Minden elismerésem Bodoky Tamásé, de azért a kommentelők olvashatnának néhány egyéb sajtóterméket is, rögtön látnák, hogy más is foglalkozik ezzel tisztességesen...
Mondjuk Figyelő eheti száma.
Mondjuk Figyelő eheti száma.
msmester 2009.07.30. 11:53:04
@zauberpferde: Igazad van, de egy követ fújunk ;) Igazából úgy kellett volna feltennem a kérdést: "Hogy kerül a csizma az asztalra, avagy mit keres az MVM érdekeltségében egy külföldi ingatlan?"
Kocsis maga nyilatkozza a következőket egy korábbi Index interjúban (link: index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/31/nem_tudom_es_nem_is_kell_rola_tudnom/)
"A szállodák ügyében úgy döntöttünk, hogy csoportszinten ésszerűtlen több mint egy tucat üdülőt fenntartani, ezért Balatonfüred kivételével mindent eladunk, és Balatonfüreden és a horvát tengerparton erősítünk. A horvát szálloda lízingje nagyon kedvező költségszintet biztosít az MVM-nek. (...) egy ágyat egy napra tizenkét euróért vettünk (...) – így, minden egyéb járulékos költséggel is csak negyven-egynéhány euróba került volna nem egy ágy, hanem egy szoba, a környéken átlagos 80-120 euro helyett."
Tehát a premissza: a horvát üdülőre azért volt szükség, hogy "csoportszinten" a nyaralást olcsóért meg tudja oldani az MVM. Kocsis szerint "negyvenvalahány" euró lett volna egy szoba per nap. Ha mondjuk 45 EUR-al számolunk, az a cikk napján esedékes váltási árfolyamot véve (forrás: Európai Központi Bank) 13868.10 Ft lett volna. Hát ennyiért azért már eléggé sok helyen lehet szobát bérelni...
Egy korábbi Index cikk szerint az MVM a szálloda haszonbérletére 4.3 millió EUR-t adott a saját leánycégének (meg sem említem, hogy ebből már csak 3.5 milliót használtak fel erre a célra... a potom 800E EUR-al vajon mi lett?) Tehát a 3.5 millióval számolva kb. 78.000 vendégéjszakát jelentene a Kocsis által fent említett ár. Nem túlzás egy kicsit ennek a megtérülését várni egy olyan cégtől, ahol az alkalmazottak pereputtyal együtt is max. 5000 fős csoportot jelentenek?
És végül, de nem utolsósorban (és bocsánat a kiabálásért) MI A RÁK FASZÁÉRT kellene az én adóforintjaimból finanszírozni, a KÖZPÉNZBŐL működő MVM alkalmazottak horvát üdülését, amikor a cégnek a vezér saját bevallása szerint VAN EGY BALATONFÜREDI NYARALÓJA?! Erre a kérdésre legyen szíves válaszolni, tisztelt Kocsis úr, Szász úr és a többi kommer ingatlanguru és befektetési sámán. Előre is köszönöm.
Kocsis maga nyilatkozza a következőket egy korábbi Index interjúban (link: index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/31/nem_tudom_es_nem_is_kell_rola_tudnom/)
"A szállodák ügyében úgy döntöttünk, hogy csoportszinten ésszerűtlen több mint egy tucat üdülőt fenntartani, ezért Balatonfüred kivételével mindent eladunk, és Balatonfüreden és a horvát tengerparton erősítünk. A horvát szálloda lízingje nagyon kedvező költségszintet biztosít az MVM-nek. (...) egy ágyat egy napra tizenkét euróért vettünk (...) – így, minden egyéb járulékos költséggel is csak negyven-egynéhány euróba került volna nem egy ágy, hanem egy szoba, a környéken átlagos 80-120 euro helyett."
Tehát a premissza: a horvát üdülőre azért volt szükség, hogy "csoportszinten" a nyaralást olcsóért meg tudja oldani az MVM. Kocsis szerint "negyvenvalahány" euró lett volna egy szoba per nap. Ha mondjuk 45 EUR-al számolunk, az a cikk napján esedékes váltási árfolyamot véve (forrás: Európai Központi Bank) 13868.10 Ft lett volna. Hát ennyiért azért már eléggé sok helyen lehet szobát bérelni...
Egy korábbi Index cikk szerint az MVM a szálloda haszonbérletére 4.3 millió EUR-t adott a saját leánycégének (meg sem említem, hogy ebből már csak 3.5 milliót használtak fel erre a célra... a potom 800E EUR-al vajon mi lett?) Tehát a 3.5 millióval számolva kb. 78.000 vendégéjszakát jelentene a Kocsis által fent említett ár. Nem túlzás egy kicsit ennek a megtérülését várni egy olyan cégtől, ahol az alkalmazottak pereputtyal együtt is max. 5000 fős csoportot jelentenek?
És végül, de nem utolsósorban (és bocsánat a kiabálásért) MI A RÁK FASZÁÉRT kellene az én adóforintjaimból finanszírozni, a KÖZPÉNZBŐL működő MVM alkalmazottak horvát üdülését, amikor a cégnek a vezér saját bevallása szerint VAN EGY BALATONFÜREDI NYARALÓJA?! Erre a kérdésre legyen szíves válaszolni, tisztelt Kocsis úr, Szász úr és a többi kommer ingatlanguru és befektetési sámán. Előre is köszönöm.
kívülálló 2009.07.30. 12:07:09
Kocsis elvtárs védekezésében előadta, hogy kik vannak még benne a buliba. Ez hatott a vizsgálódókra. A Hagyó, Balogh párost pedig megkérdezte, hogy mi ez a sok végkielégítés? rendben mennek e az ingatlaneladások a fővárosban? így ők is megszeppentek.
A baj az, hogy mire kötélre érnének már szögünk sem lesz.
A baj az, hogy mire kötélre érnének már szögünk sem lesz.
Guba János 2009.07.30. 12:17:18
Ne izelgessetek a haveromat, Az ERBE vezerigazgatoi szekebe rakott be, de miuatan elkerul onnan, nekem is el kellett takarodnom onnan, vavrik ur nagy oromere. De legalabb Dr. palfalvi-n (o az EGI-vel baszott ki valaha) tudtam segiteni.
Ne nagyon kutakodjatok, mert en is zsrba kerulhetek Kocsis miatt, a BKV-nal nala dolgozom.....
sziasztok, ne baszogassatok senkit sem
Ne nagyon kutakodjatok, mert en is zsrba kerulhetek Kocsis miatt, a BKV-nal nala dolgozom.....
sziasztok, ne baszogassatok senkit sem
Dernovics Laszlo 2009.07.30. 12:36:27
@Nagypipa
Támogatom én is Bodoky-t.
Támogatom én is Bodoky-t.
"Leona" 2009.07.30. 13:15:40
Ahogy írtam én is támogatom, bíztatom a folytatásra. Még pedig azért mert a másik oldal is lendületbe kezd jönni.
Ahogy jeleztem nem pénzzel, hisz nem hiszem , hogy azzal kellene, hanem teljes mértékű kiállással, aláírásgyűjtéssel stb.
Ahogy jeleztem nem pénzzel, hisz nem hiszem , hogy azzal kellene, hanem teljes mértékű kiállással, aláírásgyűjtéssel stb.
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 14:07:31
és ha valaki aszongya, hogy az ilyeneket fel kéne lógatni szépen sorban lámpaoszlopokra, akkor az egy non-eurokonform elmaradt barbár.
hát majd ezek mondják meg, h mi az eurokonform, mintha lenne hozzá bármi közük.
hát majd ezek mondják meg, h mi az eurokonform, mintha lenne hozzá bármi közük.
zauberpferde (törölt) 2009.07.30. 15:33:01
@msmester: Érdekes a számokat olvasni. Kicsit más megközelítésben, de kapcsolódva mondandódhoz, megnéztem az MVM által vásárolt ingatlan közvetlen közelében elhelyezkedő 4 azaz négy csillagos "Hotel Punta" aktuális árait (Bocs, nem reklámozni akarom!), tehát július 25.-től, augusztus 22.-ig, akkor, amikor a legdrágább 90 euro az ár, félpanzióval. Ha átlagolom az árat, más időszakok árait figyelembe véve, 50 euróra sem jön ki a költség. De még egyszer hangsúlyoznám, félpanziós árról beszélek, ami napi kétszeri étkezést foglal magába. Ebből az árból, ha sok szobát foglalsz - sok időre, nem csak főszezonban, nyilván kedvezményeket is kapsz. Az általad említett 3,5 milliós árat figyelembe véve 70 000, igen jól olvasod, hetvenezer vendégéjszakát lehetne tölteni a 4 csillagos hotelban.
Hidd el, nem "nagypályázni" akarok, de elég jól ismerem a dalmáciai árakat. Különösen a sibeniki régiót, ahova Vodice is tartozik. Ezért kijelenthetem, K. úr hazudik, ami az árakat illeti.
Egyébként hogy minek kell az ott nekik? Ha vicces kedvemben lennék, azt mondanám:
-Hát tudod bele lehet szeretni a naplemente látványába, hallgatni a pínea fák ágai között cirpelő ezernyi kabóca hangját, hajnalban beszippantani a tenger sós illatát.
De nekem sem jó a kedvem, ezért értem hogy kiabálsz.
És miért tehetik meg néhányan,(jó sokan) mindezt büntetlenül? Tartok attól, hogy a választ soha nem tudjuk meg.
Hidd el, nem "nagypályázni" akarok, de elég jól ismerem a dalmáciai árakat. Különösen a sibeniki régiót, ahova Vodice is tartozik. Ezért kijelenthetem, K. úr hazudik, ami az árakat illeti.
Egyébként hogy minek kell az ott nekik? Ha vicces kedvemben lennék, azt mondanám:
-Hát tudod bele lehet szeretni a naplemente látványába, hallgatni a pínea fák ágai között cirpelő ezernyi kabóca hangját, hajnalban beszippantani a tenger sós illatát.
De nekem sem jó a kedvem, ezért értem hogy kiabálsz.
És miért tehetik meg néhányan,(jó sokan) mindezt büntetlenül? Tartok attól, hogy a választ soha nem tudjuk meg.
Nagypipa 2009.07.30. 17:19:56
@Mariana: Szó sincs anayagi támogatásról, nem kell senkinek a pénze. Erkölcsi támogatásra van szükség, arra, hogy ne csak pofázzunk, hanem ha kell, TEGYÜNK is valamit.
Nagypipa 2009.07.30. 17:23:28
Ha valaki segíteni akar, akkor mozgósítsa az ismerőseit - magyarázza el nekik a sztorit, értesse meg azt, hogy ha az ilyen dolgoknak nem vetünk véget, akkor ez nemhogy jobb lesz, hanem romlani fog. Holnap milliárdos végkielégítesek lesznek, ezer disznó fog röhögni tízmillió balfácánon.
Amíg százan vagyunk, nincs erőnk. Amikor százeren leszünk, akkor már lesz.
Amíg százan vagyunk, nincs erőnk. Amikor százeren leszünk, akkor már lesz.
gócpont · http://gocpont.blog.hu 2009.07.30. 18:24:04
@Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t: és valóban: az emszpé szavazói a maffia kezébe juttatták ezt az országot. :S
El Topo (Sgt. Elias) 2009.07.30. 19:33:53
Tehát, mikor megyünk a városházához Kocsis fejét követelni?
vazo12 2009.08.05. 03:57:07
Köszönjük az Indexnek a bátor publicitást és maximális tisztelet érte!
Több nyilvánosságot ezeknek a patkányoknak.
Egyébként csak egy fószer kéne aki elkezdi ezeket a patkányokat írtani egy távcsövön keresztül..
Mindenki aki ilyen ügybe keveredik szépen felkerülne a listájára és az egyik este amikor kiszáll az Audi Q 1524-eséből és elindul a villa ajtajához akkor kap egy golyót a fejébe..
Akkor talán kétszer is meggondolná a következő ha lopni fog és kiderül talán ő lesz a következő.
Bizonyítéknak a lopásra meg elég lenne annyi hogy mi volt az anyja aham.... titkárnő?... mi volt az apja... Jegyellenőr?.... és a fiuk mivel jár? audi Q6322-vel Hol nyaral? horvátországi nyaralójában? Hol lakik? 500milliós villában?
Akkor a vádlott valószínűleg bűnös. Büntetés Golyó általi halál!
Több nyilvánosságot ezeknek a patkányoknak.
Egyébként csak egy fószer kéne aki elkezdi ezeket a patkányokat írtani egy távcsövön keresztül..
Mindenki aki ilyen ügybe keveredik szépen felkerülne a listájára és az egyik este amikor kiszáll az Audi Q 1524-eséből és elindul a villa ajtajához akkor kap egy golyót a fejébe..
Akkor talán kétszer is meggondolná a következő ha lopni fog és kiderül talán ő lesz a következő.
Bizonyítéknak a lopásra meg elég lenne annyi hogy mi volt az anyja aham.... titkárnő?... mi volt az apja... Jegyellenőr?.... és a fiuk mivel jár? audi Q6322-vel Hol nyaral? horvátországi nyaralójában? Hol lakik? 500milliós villában?
Akkor a vádlott valószínűleg bűnös. Büntetés Golyó általi halál!
vazo12 2009.08.05. 03:58:08
Köszönjük az Indexnek a bátor publicitást és maximális tisztelet érte!
Több nyilvánosságot ezeknek a patkányoknak.
Több nyilvánosságot ezeknek a patkányoknak.
finnegan · http://extraszuz.blog.hu 2009.08.07. 03:12:22
Nehez barmit is hozzafuzni ehhez a szomoru tortenethez, de minden tiszteletem Bodoky kitartasae! No meg felkeszultsegee...
Az utolsó 100 komment: