Bodoky Tamás Pulitzer-emlékdíjas

2010.03.21. 15:18

Tényfeltáró újságírói munkájáért Bodoky Tamás, az Index főmunkatársa és Varró Szilvia, a Magyar Narancs újságírója kapta az idén huszadik alkalommal átadott Pulitzer-emlékdíjat. Sajtótörténet kategóriában az OSA Archívumnak ítélték az elismerést.

109 komment · 1 trackback

Címkék: respect köszönöm önfényezés

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr81856784

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem kéne hátradőlni 2010.03.22. 10:35:25

Nem tudom megállni, hogy ne írjak egy lejárató postot a díványról, ami csak onnan jutott eszembe, hogy időnként itt hirdeti magát oldalt. És ezen én kicsit ideges lettem. Tudniillik van egy kedves ismerősöm, akit beajánlottak e fekvő alkalmatosság munk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Falusi_metálos 2010.03.21. 15:30:45

Gratula és respect !!!

:)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.21. 18:06:58

Gratulálok Tamás!
Csak így tovább

fahrenheit451 2010.03.21. 18:11:20

Na, akkor ide is megírom: Granula! Csak így tovább!

Dzsoll 2010.03.21. 18:39:26

gratulálok!!! teljesen megérdemelted.

(kicsit elgondolkodtató, hogy mások miért nem képesek erre. de még arra sem, hogy idézzenek tőled)

Sohanedudgi 2010.03.21. 18:59:46

Kedves Tamás!

Őszinte elismerésem a díjhoz.

(Ez ismét felér egy fél testőrrel -ha nem többel.)

Csak így tovább!

rbatty 2010.03.21. 19:54:30

Gratulálok a díjhoz!

Veder1 2010.03.21. 23:05:36

Gratulálok! Szép munka volt!

OrbitMelon 2010.03.22. 09:36:34

Respect és gratula!!

Agyalap 2010.03.22. 11:15:07

Végre egy értelmes ember az újságírásnak csúfolt masszából! Gratulálok!

janosbacsi 2010.03.22. 22:55:18

Gratulieren! Csak így tovább!

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.23. 14:46:52

Ismét gratulálok!
További érdekfeszítő oknyomozó riportokra, leleplező cikkekre számítunk!
Csak így tovább, Tamás!

goncol 2010.03.23. 20:23:26

Kedves Tamás! Gratulálok a díjhoz, nagyon megérdemelted!

Előbb GONDOLKODJ 2010.03.24. 07:13:04

Dr. Gyenesei tegnap nyilatkozott.

www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=37778

Álom és valóság - Gyűrűzik a Balatonring-botrány

Vegyél egy jó ötletet, dajkáld, vesd el a magot, és aztán taposd agyon. Valahogy ez történt Sávolyon, ahol valaki motorversenypályát álmodott. Álmodott hozzá pénzt, ígéreteket, és aztán felébredt, mert bilibe lógott a kisujja. Gyenesei István volt önkormányzati miniszter a MIX online-nak felelőssége teljes tudatában elmondta véleményét a botrányízű sávolyi Balatonring építésének alakulásáról.

Mix online: Mitől volt olyan vidám az alapkőletételnél?

Gyenesei István: Örültem, mert spanyol befektetők spanyol tőkével csodálatos versenypálya építését ígérték közel a Balatonhoz. Örültem a térségbe fejlődést hozó, turisztikai attrakciót megcsillantó megatervnek, hiszen miniszterként a turizmust is felügyeltem.

M. O.: Azóta mintha keserűbb lenne a mosolya...

Gy. I.: Sok mindenre rájöttem menet közben, hiszen közvetlen közelről láthattam az ügyek alakulását. Mondhatni, belülről. Ezért emeltem fel a szavam már három hónappal az alapkő elhelyezése után, "rossz felé megyünk, barátaim!". Megdöbbentő ötletre bukkantam, vegyünk egy jó darab földet, lehetőleg minél olcsóbban. Ígérjünk minél vonzóbb fejlesztést, szédítsük meg a helyi lakosokat. Nyerjünk meg magunknak fontos helyi és kormánypárti politikusokat. Majd minősíttessük át a szántóföldet magasabb kategóriájú területté, helyezzünk kilátásba egy motorversenypálya építést és százezreket vonzó versenyt. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az eredeti terv szerinti versenypályához szükséges alig harminc hektárt körülvevő 570 olcsón vásárolt hektárunk még értékesebb legyen.

M. O.: Mi ezzel a baj? Jön egy spanyol befektető, kifizeti az építkezést, és a magyar állam partner a világbajnokság rendezésében. Mindez a Balaton idegenforgalmának fellendülését segítheti, nem?

Gy. I.: Ez így nagyon is rendben lenne, ha a külföldi befektető a beruházáshoz szükséges pénzt letétbe helyezi, behozza Magyarországra. Hamar kiderült azonban, hogy hitelből akarták megvalósítani. A spanyol bankok nem adtak hitelt a beruházónak. Óriási ötletük támadt: támogassa meg őket a magyar állam, adják a pénzt a magyar bankok.

M. O.: És adták?

Gy. I.: Dehogy adták. Sem a vállalkozói alapon működő kereskedelmi bankok, sem a Magyar Fejlesztési Bank nem volt hajlandó meghitelezni egy bizonytalan kimenetelű óriásprojektet. Természetesen elvárták, hogy a beruházó hozzon megtérülési, visszafizetési garanciát.

M. O.: És hozott?

Gy. I: Ha hozott volna, most nem lenne miről beszélnünk. Már rég megépülhetett volna a pálya. Ráadásul meg nem erősített információk szerint az a spanyol cég, amelyik a jogdíjat és a szervezést felvállaló Balatonring Zrt-nek 70 százalékos tulajdonosa (30 százalék a magyar állam tulajdonában lévő Magyar Turizmus Zrt-é), a spanyol bankok szerint mindössze 12 ezer euróra (3 millió forintra) hitelképes.

M. O.: Kit terhelt volna a fenntartási költség, és ki fizette volna a verseny jogdíjait?

Gy. I.: A magyar állam. Csak a versenyrendezés éves jogdíja 5 millió euró (1,3-1,4 milliárd ft.) és még nem beszéltünk magáról a verseny rendezési költségeiről, a pálya fenntartásáról, üzemeltetéséről, éves költségeiről.

M. O.: Suchman Tamás, a Balatoni Fejlesztési Tanács elnöke azt mondta, több száz munkahely veszik el, ha meghiúsul a beruházás.

Gy. I.: Suchman úr sok mindent mond. Például ez sem igaz. Legföljebb 10-12 embert foglalkoztatott volna ez a pálya, a Hungaroringen sem dolgoznak többen. A rendezés és a verseny időszakában a környéken természetesen biztos, hogy megélénkülne a forgalom, és időszakosan sokaknak adna bevételi, megélhetési lehetőséget. Nekünk, somogyiaknak ezért lett volna különösen fontos a beruházás megvalósítása.

M. O.: Önök perben, haragban vannak Suchman úrral?

Gy. I.: Részemről biztos, hogy nincs se per, se harag, csupán másként látom a világot. Viszont Sávollyal kapcsolatosan Suchman Tamás szereplése megér egy misét. A kormánybiztos úr valami megmagyarázhatatlan ok miatt a magyar érdekek helyett a spanyol érdekeket képviseli. Eközben, akár az elszabadult hajóágyú, tör-zúz maga körül. És ez sajnálatos. Most például Niklai Ákost és a Magyar Turizmus Zrt.-t ostorozza, holott minden erővel segíteni kéne őket. Niklai Ákos szerintem jó időben, tisztességesen és bátran mondott le a Magyar Turizmus Zrt. elnökségéről, de előtte folyamatosan kifejtette álláspontját, mely szerint ilyen konstrukcióban nem szabad megépíteni a sávolyi pályát. Niklai Ákossal és sokakkal együtt nem Suchman Tamásra, hanem a Balatonring elvesztése miatt haragszunk.

M. O.: És mi lesz Sávollyal? Állítólag csődközeli állapotba kerül a falu?

Gy. I.: Ez bizony így van. Sávolyt behúzták a csőbe. Csak most vették észre, hogy a megépített szennyvízcsatorna nem is nekik készült. Ahogy ígéreteken sem lehet motorozni, úgy a muszájból létrehozott hatalmas csatornarendszert sem képes egy kis falu működtetni. Ha van egy kis tisztesség a spanyol vállalkozóban, akkor most segíthet nekik mindaddig, míg az általuk erőltetett Balatonringet el nem készítik. De nem hitellel, mint azt tette korábban, mert ezzel az önkormányzatot törvénysértésbe vitte, vinné. Amíg miniszter voltam, láttam a település helyzetét, és volt módom segíteni, több tízmilliós támogatásról döntöttem Sávoly és környéke javára.

M. O.: Suchman Tamás minden nyilatkozatában cáfolja az önök, a Magyar Turizmus Zrt. jó szándékát és szakmai hozzáértését. Szerinte éppen a Turizmus Zrt. akadályozott meg egy jelentős hazai turisztikai látványosságot.

Gy. I.: Értem, hogy ön mindkét félnek meg akarja adni a vélemény-nyilvánítás lehetőségét, de míg Suchman úr minden televízióban kifejthette már álláspontját, a mi véleménynyilvánításunk még vissza van. Ugyanakkor nem kérdőjelezem meg Suchman úr jóindulatát, jó szándékát és szakmai kompetenciáját. Csupán egyikkel sem értek egyet, és ezzel nem vagyok egyedül. Pénzintézeti és turisztikai szakemberek, civil szervezetek és pártok, politikusok és újságírók egyre többen ítélik meg velem azonosan az előállt helyzetet.

M. O.: Kemény szavak, kemény állítások. Ennek az ellenkezőjét is olvashatjuk. Fenntartja?

Gy. I.: Természetesen, száz százalékban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:07:57

nagyon durva, h csak egy bizonyos oldal tagjai kapnak pulitzert, úgy járt ez ia mint minden díj.

aki kapja így értékesnek tartja?
főleg úgy h az az oldal nem országa érdekeit tartja előtérben, hanem a multi és tőke csoportok érdekeit

magyarul hazaáruló

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:11:33

@A Nép Te vagy: miétr

Pulitzer jó embernek tűnik ez alapjám:

"Az ügyes, érdek nélküli, közszolgálati szellemű sajtó, amely képzett intelligenciával tudja, mi a helyes és bátor azt megcselekedni is, képes megőrizni azt a közerényt, amely nélkül a nép kormányzata hamisság és utánzás. A cinikus, zsoldoslelkű, demagóg sajtó idővel ugyanolyan alantas népet teremt, mint amilyen ő maga. A hatalom a Köztársaság jövőjének építésére az újságírók eljövendő nemzedékeinek kezében lesz."

kár h sem a tóta, sem az index, sem a magyar narancs nem felel meg, ennek.
bodokyt személyesen, szakmailag sem ismerem, de az index-kör tagja

maid 2010.03.24. 13:18:04

@tesz-vesz:
Nem hinném, hogy kell személyesen ismerni egy újságírót, de ha már itt vagy a blogján, esetleg elolvashatnád, hogy miket írt.
De vigyázz, meg fogja zavarni az egyszerű lelkek által is jól értelmezhető bal/jobb képet, szóval veszélyes ám ilyeneket olvasni. Esetleg gondolkodásra késztet, túl kell lépni a sztereotípiákon, szóval egy csomó macera van vele. Nem biztos, hogy Neked való, valóban sokkal egyszerűbb kijelenteni, hogy "index-kör" és akkor nincs vele probléma, már is lehet véleményt alkotni. Ha nincs igényed ennél többre, nem érdemes erőltetni...

Agyalap 2010.03.24. 13:20:08

@tesz-vesz: Örülök, hogy bár Bodokyt sem és a munkáit sem ismered - mégis volt pofád lehúzni. Büszke lehetsz, hogy ezt le is írtad.
Ilyen alapon - nem ismerem Angela Merkelt, de mivel német csak fasiszta lehet?

vadaszok 2010.03.24. 13:22:04

@tesz-vesz: böff!
Szerintem konzervatív költők is kaphatnak tényfeltáró cikksorozatért.
Témajavaslatokat szívesen adok.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:52:07

@tesz-vesz: ha leszámítjuk a köztársaságot és demokráciát rakunk a helyébe persze

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:54:45

@vadaszok: szerintem nem

@Agyalap: kicsit kulturáltabban szólj hozzám, mintha anyádhoz beszélnél, kérlek

ha ismered merkel milyen pártban van, de magát merkelt nem, akkor, igen, azt mondom iylen alapon le lehet húzni sajnos

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:55:55

@maid: ne sértegess ha lehet. inkább olvasd el mit írtam eggyel feljebb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 13:58:25

@maid: egyébként sose árt, ha ismerünk vkitsemélyesen is ha díjat adunk neki

pl lehet egy pedofil is kiváló matematikus
anyagyilkos is lehet jó író.
na látod, tudom, h nem értenéd, de a hazaáruló, aktív idegenszívű nálam hasonló kategória.

Vfair 2010.03.24. 14:00:45

@tesz-vesz: teljesen felesleges: úgy vagy szemellenzős hülye, ahogy vagy.

Ha elolvastad volna, melyik cikkekért kapott díjakat Bodoky, nem büfiztél volna ide jobbikos sztereotípiákat. Ülj le, egyes.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 14:33:27

@Vfair: még mindig árad belőled a barbárság,
nem fakadok sírva h nem kell veled beszélgetnem

te még nálam is szűklátókörűbb vagy, fogadjunk, de mindegy

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.24. 14:54:59

mellesleg Bodoky tudja miről beszélek.
a politika aktívan beleszól az újságírásba, csak lehet hogy ő ezt nem cenzúrának hívja, és egyetért vele, ezt nem tudom, erről őneki kell nyilatkoznia

Vfair 2010.03.24. 14:56:06

@tesz-vesz: még mindig?
Egyszer reagáltam rád, ezzel zárom is ezt a sort.

Ne fogadjunk. Egy hozzád hasonló pontagyú baromnak még meglepetést sem kívánok szerezni.
További jó trollkodást, hamár az olvasás túlerőltetné 3-4 agysejtnyi kapacitásodat.

Előbb GONDOLKODJ 2010.03.24. 15:08:13

@tesz-vesz:

BÉRTOLNOK vagy... és megint az olcsóbb fajtából rendeltek téged is.

Szólj kérlek a megbízóidnak, hogy tehetségesebbet, profit küldjenek ide
bérblogolni.

Kínos a butaságod. Nekünk kínos.

breszt 2010.03.24. 15:17:15

@Előbb GONDOLKODJ: Szerintem nem bértollnok. Csak más a véleménye.

Vfair 2010.03.24. 15:27:34

@breszt: Nem bértollnok, de nem is más a véleménye.
Egyszerűen buta, mint a segg, olvasni meg nem hajlandó.

Az egész flame aból indult, hogy asse tudta, mihez szól hozzá, csak böfögni akart egyet jól.
A saját "érveit" hazudtolja meg a kiinduló helyzet (díjazott cikkek) csak ahhoz el is kéne olvasni.
Tőle nem várok ilyet. Még a végén bocsánatot kellene kérnie, de az tuti, hogy nem az ő műfaja. :)

maid 2010.03.24. 15:38:04

@Vfair:
Ne aggódj, pont az teszi naggyá Bodokyt, hogy ennyire besorolhatatlan: aki egyesek szerint multiellenes, mások szerint meg a multik kiszolgálója, akkor arra muszáj oda figyelni. Ez bizonyítja, hogy nem része az egyébként olyannyira jellemző pártos újságírásnak.

Mondjuk eleve nagyon vicces, ha valaki ebben a szituban azt írja, hogy a multi és a tőke érdekeit szolgálja, ahelyett, hogy az ország érdekeit tartaná szem előtt (azért lehet egy kis szövegértelmezési gondja annak, aki ezt a következtetést bírta levonni). Szerintem ez az a pillanat, amikor törzsolvasóink, Mervó és KBJ is felhúzzák egy picit a szemöldöküket és elkezdenek gondolkozni, hogy ezt eddig vajon miért nem vették észre :)
Nem is beszélve a vízprivatizátorokról és a Kocsis-féle offshore háló tagjairól, mert ugye a Pulitzer indoklásban ezek az ügyek szerepeltek.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.24. 16:00:24

@maid: na akkor most még jobban összezavarom a képet, check out my brand new profile picture :)

Agyalap 2010.03.24. 16:38:09

@tesz-vesz: Légyszíves mutass már rá mélységes kulturáltlanságomra, hátha okulok belőle.
Rád ugyan nem szeretnék hasonlítani, mert bár én nem ismerem Bodokyt az írásait olvasom, és vagy egyetértek velük vagy nem. Az alapján döntöm el, amit elolvasok. De hogy valaki annyira agyatlan legyen, hogy jó magyar szokás szerint - mert az indexen is megjelenik - alapon kapásból lehúzza, azt nem tudom elfogadni. Ezt gondold végig még százszor.

Vfair 2010.03.24. 16:42:39

@Agyalap: 100x?
Neki 1x sem jön össze. Ne kívánj lehetetlent. :D

vadaszok 2010.03.24. 17:29:20

@bodoky: Gulfstream V, találó, majdnem annyira, mint az easy rider részlet

Előbb GONDOLKODJ 2010.03.24. 20:58:26

Mit vannak ezen oda, hogy Római kori emlékeket találtak a Sávoly MotoGP területén?
Kit érdekelnek a többezer éves RÓMAI KORI EMLÉKEK?!
Hát Szécsi Zsolt urat biztosan nem. Ő a Főrégész, a magyar állam érdekeinek védelmezője, UGYE?

www.tajvedelem.hu/index.php/hirek/ertekvedelem/626-romai-telep-foele-epuel-a-balatonring.html

Amikor Kovács Bence János a 10. leggazdagabb magyar itt motorversenypályát akar?

Ki a nagyobb súly, a RÓMAI BIRODALOM vagy kovácsbencejánosmervójózsef?

fahrenheit451 2010.03.25. 07:34:54

@Előbb GONDOLKODJ: Hm, ez érdekes. Bukarestben is mindenféle régészeti leleteket találtak, amely végül a beruházás csúszásához vezetett. Lehet, hogy a Sedesa a régészek segítségével akar mindenhol kihátrálni a kétes beruházásaiból? Jó trükk...

bomi 2010.03.25. 08:28:31

@bodoky: Gulfstream-V, Nagytestvér? Bocs Tamás, de valahogy nem veszem a poént... Biztos csak paranoiás vagyok.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.25. 09:45:32

@bomi: just kidding :) kíváncsi vagyok hány konteót indítottam útjára most :))

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.25. 09:47:38

Respect Martin József, most kaptam meg a méltatást, ami a Pulitzer átadón hangzott el. És respect Sipos Anett, akinek rég kijárt volna egy ugyanilyen...

Részlet egy tényfeltárás krónikájából:

”A hivatalos megkeresésekkel nem mentünk semmire. Az érintettek többsége nem volt hajlandó válaszolni a kérdéseinkre, érdemi információkat csak háttérbeszélgetések során sikerült szereznünk. Forrásaink többsége nem járult hozzá a neve közléséhez. Az információk összegyűjtéséhez számos újságcikket áttanulmányoztunk, valamint a Cégbíróságon, a Földhivatalnál és az Országos Közjegyzői Kamaránál nyilvánosan hozzáférhető adatokat használtunk.”

(idézet vége)

Az oknyomozó-tényfeltáró újságíró szakmai mindennapjait aligha lehetne ennél pontosabban jellemezni: rendszeresen ilyen, felettébb fáradságos és sok utánjárást igénylő cikkeket közölt és közöl az Indexen Bodoky Tamás, akinek a munkássága azt is jól érzékelteti, hogy miként folytatja és egészíti ki a hagyományos hírlapírást az új média. Foglalkozzék bár a vízmű-társaságokkal, egy híres irodaház tulajdonviszonyaival vagy a manapság igen sokat emlegetett közlekedési vállalat első emberének korábbi működésével és szövevényes kapcsolati hálójával, és még sok minden mással, Bodoky magatartását mindig ugyanaz a következetes kitartás, emberi és szakmai rátermettség jellemzi. Tolla, pontosabban és stílusosabban szólva, egere nyomán rendszerint aprólékosan elemző, nem a könnyed szórakoztatás igényével készült, de a sajtó nevezetes watchdog-szerepét, tehát ellenőrző funkcióját betöltő cikkek, cikksorozatok születnek. Az elismerés a kutató, a felületes közlésekkel nem megelégedő, az önös anyagi vagy politikai érdekből elhallgatni kívánt tények kiderítését konokul vállaló újságírói magatartásnak is szól. A tényfeltáró-oknyomozó média kategóriájának idei nyertese BODOKY TAMÁS, az Index főmunkatársa.

kozlony 2010.03.25. 10:29:13

@bodoky: Príma!

Kis off, de fontos: A Cégbíróságon, a Földhivatalnál és az Országos Közjegyzői Kamaránál található nyilvános adatok valódi nyilvánosságát kell megteremteni.
A cégbírósági adatok nyilvánossága is indokolatlanul szűkült az utóbbi időben. Amikor még csak látszatnyilvánosság volt és egy csókos cégen (microsec) keresztül lehetett csak drága pénzért hozzájutni nyilvános adatokhoz, egyszer egy hirtelen dühömben, egy névre címzett köremailben le „szervezettbűnözőztem” a teljes irm stábot incl. minisztert. Senki sem kérte ki magának. (!?)
A cégközlönyben még mindig ott van egy hamarosan térítésessé váló kereső opció. Pofátlanul pénzért akarnak nyilvános adatot árusítani melyhez közzétételi díjat fizettettek a közzétevővel.
A földhivatal a legnagyobb botrány. Ez az egész spanyol történet nem jöhetett volna létre az FM nélkül, amely bűnös módon a mai napig elzárja a tényleges nyilvánosságtól a földhivatali adatokat.

Kedves Tamás te, vagy valamelyik másik tökös újságíró rászállhatna erre a témára. Nagyon sok csontváz van a szekrényben melyek a földhivatali adatok valódi nyilvánosságával, nem kerülhettek volna oda.
Ez egy az olajszőkítésnél is nagyobb botrány, melyben annak idején szintén az aktuális rezsim volt a tettestárs. Ezekben az ingatlan bulikban (állami termőföldek, lakásmaffia, belvárosi házak, spanyol ügyek) folytatólagosan elkövető tettestárs 20 év óta az össze rezsim.

balkezes 2010.03.26. 15:59:39

Kedves Tamás!

Üldözlek néhány napja a gratulációmmal. Tehát: GRATULÁLOK! A kitartásod engem is erősít abban hogy érdems valamiért harcolni. Szivesen innék veled egy kávét, habár ez most csak bizonyos helyen aktuális!!!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 19:16:24

@tesz-vesz: "az indexben többen például ugyanúgy részt vettek-vesznek különféle mozgalmakban, szervezetekben, mint például a Hayek Társaság, ami a neoliberalizmus egyik magyar „think tank"-je. Akik a Hayek Társaság tagjai, azok kiablátak a leghangosabban, hogy párttag, meg érintett. Nem az etika bántotta őket, hanem az, hogy másban hiszek mint ők.
Szekértábor médiák vannak, és nyomasztó, balliberálisnak mondott médiafölény, ami valójában nem balliberális, hanem a jelenlegi hatalom elvtelen kiszolgálását jelenti. Az ide sorolható újságírókkal az a probléma, hogy totálisan lejáratják a baloldaliság fogalmát, miközben csak a kurzusnak nyalnak."

emc08.blog.hu/

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 19:18:31

@Agyalap: mégis volt pofád lehúzni. Büszke lehetsz, hogy ezt le is írtad.

Ilyen alapon - nem ismerem Angela Merkelt, de mivel német csak fasiszta lehet? "

a példádra is válaszoltam

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.03.31. 19:24:07

@Előbb GONDOLKODJ: jézusom :) te mindenkinek azt írod h "BÉRTOLLNOK!"
szánalom:D

Vfair 2010.03.31. 19:56:35

@tesz-vesz: nem nekem van rá szükségem.
Nyalj be inkább a vonagáborodnak pontagyúkám.

Agyalap 2010.04.01. 10:22:44

@tesz-vesz: Továbbra sem értem a hőzöngésedet. Veled ellentétben én nem csak írok, de olvasok is. A dislexis miatt lehet, hogy nem látod a kérdőjelet az angelamerkeles mondatom végén? Vagy egyszerűen szövegértési hiba?
Mindegy, maradjunk a poszt témájánál - továbbra is olvasom és követem Bodoky munkáit, a díj óta is született pár jó írása videoja - bár mint tudjuk a rohadék Index-es bagázs tagja :D (Vigyázz itt smily volt, ez változtatja a leírtak mondanivalóját!)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.02. 17:32:53

@Agyalap: te figyelj, felmérgesítesz

"A dislexis miatt lehet, hogy nem látod a kérdőjelet az angelamerkeles mondatom végén? Vagy egyszerűen szövegértési hiba?"

látom, láttam, ezér írtam , amit ,oké?

de segítek mert ez itt @tesz-vesz: ...

"
ha ismered merkel milyen pártban van, de magát merkelt nem, akkor, igen,"

...úgy látom nem elég.

tehát fordítsuk meg h leessen oké?
te minden gárdistát elítélsz és egyen véleményed van róluk, kb ilyenek h barbárok, csakúgy mint bodoky masternek.
tehát úgy van véleményed rólunk, h személyesen nem ismered őket, és a véleményüket kvázi és nem kvázi "munkáikat", teljesítményüket sem ismered

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.02. 17:35:19

@Agyalap: azt hogy olvasnál én nem látom
gyűlölöm, ha vki buta és úgy sérteget intellektusban.

egyébként, és ezt üzenem @Vfair: -nek is:

olyan átlátszó.
el se hinnétek mennyire átlátszó

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.02. 17:43:45

@maid: ha vmit nem értesz, kérdezz meg nyugodtan

" a multi és a tőke érdekeit szolgálja, ahelyett, hogy az ország érdekeit tartaná szem előtt ("

ez nem bodoky,
ez a "baloldal"

végülis tényleg nehéz lehetett kihámozni az eredeti szövegből, csak az volt odaírva, hogy "az az oldal"

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.02. 21:40:06

@tesz-vesz:

Figyelj, meg lehetne szépen kérni, hogy hagyd el a sehova nem vezető ilyen olyan oldalazást, gárdát és efféléket? Ha nem tűnne föl (ha szétnézel föl fog), itt nem ilyesmivel foglakozunk és ez ezekben az oldalakban a nagyon jó. Ellensége vagy Magyarországnak? Ha nem, és remélem, hogy így van, akkor ne akard ide is behozni azt ami csak pusztítja a hazát. Vagy állj közénk és keresd velünk, hogy mit hogyan lehet javítani, konkrétumokat tehát, vagy hagyj itt minket és ne zavarj viszálykeltéssel. Itt csodák csodája kialakult, ami a szélesebb hazában megszűnt: a közösség. Kérlek, ne bomlaszd.

baloldali 2010.04.03. 00:35:04

@tesz-vesz:
Szeretném, ha segítenél, nekem sincs munkám.
Hogy számoltok el?
Órára?
Darabszámra?
Vagy sikerdíjas a dolog?
Kösz in advance

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.03. 11:49:21

@tesz-vesz:

Most vettem csak észre a Pulitzeres válaszodat. Semmi baj Pulitzerrel, szerintem sem. Azzal van, hogy világszerte ismert egy ilyen nevű díj amit Amerikában osztanak. Nagyon nagy dolognak számít. Erre – gyanítom iszonyú hülye, provinciális – magyarok kitalálják, hogy alapítanak egy szintén Pulitzer nevú díjat, magyar újságírók számára. Na ez ciki. Én baromiora örülök, hogy Tamásnak is adtak, ha valaki megérdemel komoly díjakat a szakmában az ő. Tőle tlejesen független, hogy magyarként ég a pofámon a bőr, hogy nem tudtak jobb nevet kitalálni. Tényleg olyan, milntha magyar íróknak, fizikusoknak külön osztanának „Nobel emlékdíj”-at, svéd-norvégtől teljesen függetlenül. Úgy képzelem, annak aki ezt a Pulitzert kapja, kínos ha beleveszi az életrajzába (természetesen joggal) megmagyarázni adott esetben Nyugaton, hogy igen, ő kapta, de ez egy MÁSIK Pulitzer.

tabaniember 2010.04.03. 18:27:38

@A Nép - Te vagy!: A Pulitzer emlékdíj alapítóját történetesen nagyon közelről ismerem. Fábry Pál a világháborúban haditudósító, hazajőve nagyon sok emberélet megmentője, majd Tildy Zoltán titkára, diplomata. Amerikába kerülve üzletember, a World Trade Center alapítója. Nem hülye, nem provinciális. Sőt. 1989-ben a díj létrehozásakor a végre megint demokratikus magyar sajtó megteremtése és bátorítása lebegett a szeme előtt. 91 éves, New Orleansban él, tisztább az agya, mint bármelyikünknek, mindenről tud, ami itthon történik (bár a kuratóriumban már rég nem vesz részt). Ő se ilyen lovat akart.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.03. 19:32:47

@A Nép - Te vagy!: igen, dehát magyar volt elméletileg Pulitzer

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.03. 19:38:09

@A Nép - Te vagy!: nézd,

nem viszályt keltek, csak leírtam egy ártatlan véleményt, erre ösztúzként pontagyúzni kezdenek.

a gárda úgy merült fel, h példaként hoztam fel , a könnyebb megértést elősegítendő mondatként

egyébként én mostanig erkölcsileg is támogattam a gárdát, és nagy szükség is van rá.
pl amikor majd elfogy fogyni az olaj ebben a században, Hetesi és Eltés kutatócsoportja szerint már 2020-ban nem lehet olajat kapni Magyarországon, amikor elfogy ötödével kevesebb élelmiszer lesz, emiatt kitör majd a háború, ha életben akarunk maradni, akkor szükség van minden segítségre. ezért jó ha letesszük az alapjait a militarista társalomnak. stb

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.03. 19:40:49

@A Nép - Te vagy!: a véleményem elmondása meg csak szabad nem?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.03. 23:16:04

@kakukk2:

Nekem semmivel semmi bajom, de miért nem tudott kitalálni egy másik nevet. Mindegy nekem ki ő és milyen. Minderről fogalmam sincs. De nem létezik, hogy nem veszed észre, hogy egy létező díj nevének átvétele nagyon provinciálisnak hat. Hogy akkor most nekünk is legyen saját külön Pulitzerünk. Ha elvonatkoztatsz a személytől, akit ismersz, tisztelsz stb, ezt kell látnod. Számomra érthetetlen ez a névadás, különösen ha a névadó Amerikéban él.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.03. 23:17:53

@tesz-vesz:

Magyar volt, vagy nem, abszolút mellékkörülmény, ha már létezett egy másik róla elnevezett közismert díj. Biztos volt más rendes magyar újságíró is akiről el lehetett volna nevezni.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.03. 23:24:51

@tesz-vesz:

A militarista társadalom alapjaival inkűább nem foglakoznék. A vélemény amire utalsz nekem nem tűnik ártatlannak. Nekem sem tetszik egy számodra bevallottan ismeretlen olyan beskatulyázsa semmi alapján amit mondtál. És hát ne lepődj meg, ha erre téged is beskatulyáznak talán kevés alapján, de mégis annál több alapján, mint te próbéltad Bodokyt. Szerintem ne vitakozzunk, inkább gondold ezt át.

Vagy még jobb, ha elolvasod amiket Bodoky írt, és annak alapján mondsz róla véleményt. Lehet akármilyet persze, de ne előítélet legyen az alapja.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 15:32:11

@A Nép - Te vagy!: ez nem előítélet.

mit gondoljak át? mindenki így hoz döntéseket, és én teljesen józan döntést hoztam: bodoky intelligenciája nem áll függésben a csoporttal (index), aminek tagja
, ezzel árnyaljuk a képet, én kizárólag bodoky politikai ideológiájára utaltam, és utóbb kiderült igazam is volt. LMP.
valamit tudok, nem?

ugyanúgy, ha merkel fasiszta pártnak as tagja, akkor jogosan gondolom, h merkel is fasiszta. s4emmit nem kell átgondolnom

kíváncsi lennék bodoky hajlandó lenne-e mesélni magyar narancsos múltjáról, (esetleg ő is matula szerkesztő volt?), ha ő nem is, de más, akit ismer, biztosan szélsőséges ideológiájú a narancsban, indexben; na nem náci szélsőség.
a lényeg: idegenszívűek vannak ott. kizárólag, és aktív idegenszívűek vannak többségben és irányító szerepben, ami büntetendő egy normális országban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 15:37:14

@A Nép - Te vagy!: szívesen olvasom bodokyt, jót tett a a demokráciának a több oldal létrejötte, így bizonyos kérdésekben lehet közös platform.
ezzel a diskurzus könnyebb.
emellett jelenlegi joviális külseje, szelíd hangja emlékeztet a sógoromra, akit nagyon bírok.

de itt:
bodoky.index.hu/

a képen a véleményem nem jó róla. irritáló kép, nekem
fiatal kommunista, aki a mindent megengedhet magának, aktív idegenszívűnek néz ki, neolibnek, ez a magyar narancsos korszak tán, ahol a magyargyűlölet kívánatos - ez nem tény, csupán ezt olvasom le a képről

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:02:11

@tesz-vesz:

Na, kezd jó lenni! Ami a második részét illeti, nem hinném, hogy idegen szívű lenne (mellesleg, pontosan mi az?), és, hogy valaki esetleg magyargyűlölő, azt szerintem legjobb a tetteiből levezetni. Nem a szólamok számítanak. Mint tudod nem mind arany ami fénylik.

De, hogy egy képből? Bocs de azért mert van valamilyen asszociációd róla, még nem jelent semmit. Persze, lehet valamilyen benyomása az embernek, de az önmagában semmi és ezt nem szabad elfelejteni. Ha kíváncsi az ember, továbbmegy, és megnézi mit lát. Szerintem sehol sem látsz magyargyűlöletet, kommunizmust meg ilyeneket nála. Nagyon nem. Ha meg nem, akkor mire jó visszamenni egy képhez? Az is lehet, hogy tévesek vagy túl merevek az elképzeléseid. Mondjuk engem is akart már egy pár balos a keblére ölelni a megjelenésem alapján, aztán rettenetesen csalódtak, amikor megszólaltam. Vagy ha más oldalról akarod az ilyesmit megközelíteni, gondolhatsz a háromig számolni nem tudónak kinéző csajra (ilyennel biztosan te is találkoztál), aki azután esze nélkül baszik mint a kisnyuszi. A látszat csal, vagy tud csalni. Hát a te látszatod Bodokyról nagyon csalt. Legjobb elfelejteni, túllépni rajta. Te még nem néztél ki egy fénykép alapján bűnözőnek? Csak saccolok, mittudomén, de gyakori. És mégsem fosztottad ki – gondolom – a takarékpénztárt, mi több János bácsit sem csaptad fejbe (szólj, ha tévedek!) a kalapáccsal húsz forintért. Ezek jutnak eszembe.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:14:14

@tesz-vesz:

Ja és ami az LMP-t illeti, ott ő szerintem egyszerűen téved, és rá fog jönni. De így is úgy is, mindegy. Nem érdemes a címkéket nézni, a besorolásokat. A magyar nép nagy része egyet akar. De kitalálták ezeket az ilyenes-olyanos csapdákat, hogy az emberek efféle alapján utálják egymást, és tépjék is egymést amíg az a banda aki rajtuk uralkodik így semmitől sem zavartava jól megszedi magát, aután meg mégjobban – önmagát különböző pártoknak álcázva. Ezért mondom már moindenkinek nagyon régen, hogy konkrétumokkal foglakozzunk, ne besorolsokkal, címkékkel. És Bodoky körül ez valósul meg, eszményien. te is nagyon jól látod. Az emebrek a valóség problémáit beszélik meg egymással és föl sem merül, ki, hova sorolható. Ami itt folyik kicsiben annak kellene folyni az országban és minden nnagyon megvéltozna, nagyon gyorsan. Lehet, hogy nem kezdene el csöpögni mindenhonnan azonnal a pénz, de a hangulat rögtön megváltozna, összehasonlíthatalanul jobb lenne, mint amilyen. És hiszek abban, hogy lesz is. Az ilyen közegektől. Ez kell ahhoz a bizonyos ébredéshez, nem vekkeróra.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.04. 16:15:18

@tesz-vesz: @A Nép - Te vagy!: hát ez nagyon hízelgő, komolyan, hogy rólam vitatkoztok itt, óriási, hízik a májam :)

...Kicsoda vagy tehát?
Az erő része, mely
Örökké rosszra tör, s örökké jót művel

...és van facebook rajongótábora is :)

www.facebook.com/group.php?gid=384162728011&ref=ts

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:24:29

@bodoky:

Igen, de ebből még mindig nem tudom, hogy mi van az új profile-képeden. Fölszínesen röpülőgépnek néztem, de aztán írtál valahol valamit amiből más derül ki, csak nem tudom mi az.

Ha csak akkora az a tábor nem vágnék úgy föl rá. Csatlakozhatok éppen, hogy megugorjon a létszám, de ehhöz be kellene lépnem, amit eddig kerültem. (Egy csaj adataival tudtam megnézni.)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:26:25

@bodoky:

Ja, most látom, hogy 38! Az más. Mindent viszavonok. Azt hittem, csak az a hat akit kitesz a rendszer mint példát.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:28:42

Mi van? Most meg 37 csak? Valaki megijedt, hogy belépek és akkor egy helyen lesz velem és erre kilépett? Vagy mi?

maid 2010.04.04. 16:37:50

@bodoky:
huhh, ilyen jellemzést én még képről az életben nem olvastam :D
ezt feltétlenül idézd be a kép mellé, nagyon jól fog ott mutatni :)))

"de itt:
bodoky.index.hu/
a képen a véleményem nem jó róla. irritáló kép, nekem
fiatal kommunista, aki a mindent megengedhet magának, aktív idegenszívűnek néz ki, neolibnek, ez a magyar narancsos korszak tán, ahol a magyargyűlölet kívánatos - ez nem tény, csupán ezt olvasom le a képről"

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 16:49:36

@maid:

Na, nem cikizni a rendes embert. Csak őszintén elmondta mit gondolt korábban, megosztva kételyeit. Nem kell mindjárt ilyent.

Vfair 2010.04.04. 20:04:26

@A Nép - Te vagy!: szomorú, ha valakinek ilyen gondolatai támadnak egy képről - ill. bármiről. Szerintem.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.04. 20:35:07

@Vfair:

Az biztos, hogy nem a legideálisabb valami. De jó jel, hogy számolt azzal, hogy ez nem döntő dolog. Szeretném, ha legalább ennyi tárgyilagosságot mutatna a [szerinte] „kujon” témában a labdabubus rovat alján. De jobb nem foglalkozni ezzel, nem hagyni idejönni az ilyesmit.

baloldali 2010.04.04. 22:17:10

@tesz-vesz: olyan szarul fizetnek, hogy itt kell kínlódnod?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 23:26:07

@bodoky: de csak 45 ember a tagja

az enyémnek 1054

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 23:28:16

@A Nép - Te vagy!: e azért mert van valamilyen asszociációd róla, még nem jelent semmit"

deeeeh :D az én asszicóációm aranyat ér :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 23:40:18

@A Nép - Te vagy!: idegenszívűt már leírtam ide:

kkbk.blog.hu/2010/01/09/a_konzervativ_ember_magyarsagtudat_idegenszivuseg

már az url címben benne van, h mi, mi nem az idegenszívűség

"hogy valaki esetleg magyargyűlölő, azt szerintem legjobb a tetteiből levezetni."

lehet h igazad van..., de ma sem az az antiszemita, aki zsidókat irt.
(a ... az udvariasság jele, azt jelzi, h nem értek egyet az előtte lévővel :)

"egy képből? Bocs de azért mert van valamilyen asszociációd róla, még nem jelent semmit. "

aranyat ér

"Te még nem néztél ki egy fénykép alapján bűnözőnek?

de igen, de én voltam büszke arra a képre :)
h igazam van-e a komcsizmusról, kezdeti magyargyúlölközös hajlmaról, amik, ismétlem csupán tippek, az nem fog kiderülni mert a maszter rébuszokba beszél és mindig kivág vmi idézetet a bobó magaziból, az érdemi reflektálás helyett

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 23:55:46

@A Nép - Te vagy!: az lmp még mindig ezerszer jobb mint az mdf, mszp, fidesz

egy baloldalinak, khm, jelenleg tökéletes választás a munkáspárt mellett. objektív szemmel nézve az lmp, hogyha az ami, akkor egy kissé finomabb idegenszívűség, magyar érdek ezerszer jobb mint a mostani pártok, de a szükségeshez képest nulla, ld trianon

és "emeljük fel a cigányokat." szlogen

és h a cigányok többen lesznek? az "bagatell" az lmpben

"Ezért mondom már mindenkinek nagyon régen, hogy konkrétumokkal foglakozzunk, ne besorolásokkal, címkékkel. És Bodoky körül ez valósul meg, eszményien.
te is nagyon jól látod. Az emberek a valóság-problémáit beszélik meg egymással és föl sem merül, ki, hova sorolható. Ami itt folyik kicsiben annak kellene folyni az országban nagyban"

az igazság! az kell ennek az országnak.
az igazság a mániám, jól látod a helyzetet

"És hiszek abban, hogy lesz is. Az ilyen közegektől. Ez kell ahhoz a bizonyos ébredéshez, nem vekkeróra."

csakhogy, ez még kevés. bodoky kevés és itt ez a blog kevés.
ha mindanyionknak lenne vmi hatalma elég lenne. de így? hát hogyan uram?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.04. 23:58:53

@tesz-vesz: de én NEM voltam büszke arrra a képre

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.05. 00:05:44

@maid: :D

én egyébként tudom, hogy az arcról sokmindent le lehet olvasni, nem eidetika ez, inkább pszichológia. az arc rámutat belső tulajdonságokra is. és most nem időszakos emberi tulajdonságokra gondolok, mint a rosszkedv, harag stb, hanem az "örök", krónikus emberi tulajdonságokra: lustaság, optimizmus, becsületesség.

egyeseknek ez fura lehet

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.05. 00:08:57

@A Nép - Te vagy!: kösz

ezek állandóan sértegetnek, "BÉRKOMMENELŐ!"-znek

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.05. 00:12:15

@Vfair: @A Nép - Te vagy!: túl szigorúak vagytok.

ti mit gondolnátok egy kuruc.infó szerkesztőről?

@baloldali: hát nem fizetnek jól, ráadásul még lopnak is tőlem.
szabadidőmben kínlódok itt, sajnos ezért nem fizetnek.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.05. 11:26:36

@tesz-vesz:

Nem pont, de veheted annak a magad szempontjából. Kicsit töprengtem, hogy helyes volt-e, hogy védtelek, amikor később azt találtam amire Vfairnek adott válaszomban utaltam. Mondjuk ez itt nem pszichoanalízis, de fura hangulata van a bejegyzéseidnek. Tűnt már nekem is bomlasztó szándékúnak, aztán másnak, olyanénak aki össze-vissza keresgél (ami végülis helyes, amíg nyitott közben), máskor, sőt egyidejűleg aránytalanul magabiztos és érthetetlen, hogy miért annyira, olyasmiben amihez azért látszik hogy nem ért, de azzal az utalttal iszonyúan melléfogtál. Nem fejtem ki, hogy miért, mert sem nem tartozik ide, sem időm nincs rá. Csak jelzésnek mondom, hogy mitől az az ember összképe, hogy izé. Lehet, hogy nem vagy rossz számdékú, őszintének nem mondanám, hogy nem tűnsz, de elég kavartnak tűnik benned sok minden. Ez nem bűn, de inthetne némi meggondoltságra. Akárhogyan, remélem belátod, hogy más itt a téma. Persze merülhet föl ez meg az közben, de szerintem jobb ha ennél többet nem foglalkozunk veled. Bántani senki sem akar téged, de te is gondold meg jobban mielőtt bárkinek és bárminek nekiugrasz és túl vad dolgokat jelentsz ki túl kevés vagy éppen semmi alapján. Uff.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.05. 12:22:00

Most néztem csak meg a trackback cikket. Tetszik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.06. 14:39:09

@A Nép - Te vagy!: ezt vontam le a képről. mondom, h tipp, nem komoly. h jön ide a pszichológia (egyébként szeretem).

dehogy, nem vok kavart, hogy kisimítíttam a bodoky ideológája történetet is. csak annyit vontam le belőle, ami le lehetett. mégis, leszóltatok akkor is, akkor is kavart voltam, akkor is egy bekezdésnyi furcsa dolgot írtál, az egyszerűség helyett.
esetleg kavartnak tűnök, de kérdezz ha vmit nem mondtam el.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.06. 14:39:50

@A Nép - Te vagy!: kösz, írhatsz oda, ha vmivel nem értesz egyet, vagy durvának tartod

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.06. 15:41:09

@tesz-vesz:

Bocs, de ez annyira elmegy így személyesbe, hogy értelmetlen. Ha ismerek valakit, és beszélgetünk, az effélék is érdekesek, de ismeretlenül, egy blogon, nem.

A másikról meg semmi kedvem vég nélküli vitába kezdeni. Pontosan tudom mit gondolok. Nem biztos, hogy te is. Hallottál valamit, elhitted. Lehet ennél rosszabb is.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.07. 12:28:40

@tesz-vesz: tényleg nagyon elszabadult a fantáziád :) ez a kép valamikor 1996 táján készült a sziget fesztiválon, internettós korszak, uj péterrel online tudósítottunk, fekete-fehér, első generációs webkamerákkal és 9,6 kbps mobilneten. sajnos nincs már online az anyag. ja, és legfeljebb a vizes sört engedhettem meg magamnak akkoriban, meg unikumot. kielégítő? :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.07. 12:39:54

@bodoky:

Azt áruld el inkább ezen a képen mi van, a neved mellett! Ha nem röpülőgép, akkor mi? Megöl a kiváncsiság.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.07. 12:47:50

@A Nép - Te vagy!: András, te olvasol is néha, vagy csak írsz? Itt a válasz a topikban, egy Gulfstream V. van rajta, az izraeli kémrepülőgép Sávit, amely tett egy tiszteletkört Budapesten nemrégiben, és okozott egy kis pánikot :) De rakhatnék egy AWACS-ot is, az is nagyon tetszik :)

bodoky.blog.hu/2010/03/21/bodoky_tamas_pulitzer_emlekdijas/fullcommentlist/1#c9199580

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.04.07. 14:40:03

@bodoky:

A történetet ismerem, de nem jött be, mert a „Gulfstream” szó nem jelentett nekem semmit, sőt ahol most látom, hogy volt, nem is tudtam kötni. De kösz, már értem. Azazhogy nem, de ez is valami. Legalább most már tudom, hogy tényleg röpülő. Olvasok néha, sőt szerintem mindjárt segítek neked is olvasni egy jót. Lesd a postát.

Agyalap 2010.04.07. 20:42:24

@tesz-vesz: Igy Húsvét után már nem is tudok mit írni a megbántott intellektusod orvoslására :)
Amúgy is megkésett már.
Amúgy sem erről szól ez a poszt...
süti beállítások módosítása