Önkormányzati és országgyűlési képviselőt, emiatt lemondott polgármestert, és indexes újságírót is megfenyegettek, lejárattak, rágalmaztak a kétes ingatlanügyletben érdekelt felek.
Feljelentés a pátyi ingatlanügyben
Megosztás:
2010.04.15. 09:37
925 komment · 3 trackback
Címkék: orbánviktor páty grupomilton kovácsbencejános
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr841922802
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Casino 1276719438 2010.06.17. 19:17:57
Casino 1276719438
Trackback: Casino 1273895700 2010.05.15. 18:53:55
Casino 1273895700
Trackback: Mit hoz és mit visz Páty a maffiáknak? 2010.04.18. 12:08:56
Hogy megelőzzük a címben föltett kérdésre a kifejtett választ: keveset. Néhány ezreléknyi szavazatot legföljebb. A választók preferenciái kevéssé alakulnak ki környezettudatos kérdések mentén, kivéve ha a gond közvetlen környezetükben, lakóhelyük melle...
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mediocris 2010.04.19. 01:20:13
@heima: (Valamelyik karaktert nem akarja megenni a blogmotor. Megpróbálom részenként. Bocs ha többször megy valami.)
Most mondd meg őszintén szerinted milyen eszközök vannak egy újságíró kezében? Ki tudja hány vadászvacsorán vettek részt és mit beszéltek ott meg egymás között titokban? Hogyan bizonyítasz valamit ha mindenki együtt helyesel és bólogat, vagy tagad?
Arra még emlékszik valaki amikor Baumgartner szponzorációs szerződését felrúgta a MOL? Ekkor a Medgyesi kormány vette szárnya alá és támogatta cirka 800 millióval az indulását. A MOL elkezdte tolni Talmácsit, aki a spanyol Aspar Martinez csapatnál versenyzett, majd lett világbajnok. Később lett Balatonring csapat, sávolyi pályaterv, Talmácsi továbblépett a 250-es csapathoz. A pálya építése mögött a Sedesa és a Grupo Milton állt. Martinez 45%-al benne volt a Worldwide Circuit Management S.L-ben, Vicente Cotino (Sedesa) pedig 50%-al. A WCM S.L. a Balatonring Zrt. 70%-os tulajdonosa a Magyar Turizmus Zrt. mellett (30%). A további részletek itt:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/11/bortontol_felnek_az_allami_cegvezerek/
Képeken: Mosolygós Bajnai, Suchman, Ujhelyi, Gyenesei, Róna, Martinez
index.hu/gal/23/thumb.php?dir=totalbike/magazin/balatonring/
Egy képen látható Szanyi, KBJ, Cotino
index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/25/jogszerutlen_a_balatonring_allami_tamogatasa/
Csányi és Hernádi a két jóbarát:
www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/20060216/az_otp_es_a_mol_is_felfuggeszti_a_bozsik_akademia_tamogatasat/
Most mondd meg őszintén szerinted milyen eszközök vannak egy újságíró kezében? Ki tudja hány vadászvacsorán vettek részt és mit beszéltek ott meg egymás között titokban? Hogyan bizonyítasz valamit ha mindenki együtt helyesel és bólogat, vagy tagad?
Arra még emlékszik valaki amikor Baumgartner szponzorációs szerződését felrúgta a MOL? Ekkor a Medgyesi kormány vette szárnya alá és támogatta cirka 800 millióval az indulását. A MOL elkezdte tolni Talmácsit, aki a spanyol Aspar Martinez csapatnál versenyzett, majd lett világbajnok. Később lett Balatonring csapat, sávolyi pályaterv, Talmácsi továbblépett a 250-es csapathoz. A pálya építése mögött a Sedesa és a Grupo Milton állt. Martinez 45%-al benne volt a Worldwide Circuit Management S.L-ben, Vicente Cotino (Sedesa) pedig 50%-al. A WCM S.L. a Balatonring Zrt. 70%-os tulajdonosa a Magyar Turizmus Zrt. mellett (30%). A további részletek itt:
index.hu/gazdasag/magyar/2010/03/11/bortontol_felnek_az_allami_cegvezerek/
Képeken: Mosolygós Bajnai, Suchman, Ujhelyi, Gyenesei, Róna, Martinez
index.hu/gal/23/thumb.php?dir=totalbike/magazin/balatonring/
Egy képen látható Szanyi, KBJ, Cotino
index.hu/gazdasag/magyar/2010/02/25/jogszerutlen_a_balatonring_allami_tamogatasa/
Csányi és Hernádi a két jóbarát:
www.nemzetisport.hu/magyar_valogatott/20060216/az_otp_es_a_mol_is_felfuggeszti_a_bozsik_akademia_tamogatasat/
mediocris 2010.04.19. 01:31:18
Bajnais szál:
www.metropol.hu/cikk/465899
Nagy egyetértés, baráti mosoly. Nagyon nagy szükség volt arra a tárolóra.
"egyedülálló a világon, hiszen eddig sehol nem épült olyan stratégiai tározó, melyet kizárólag veszélyhelyzet, havária esetén használnak."
Eddig is nagy szükség volt rá. Köszönjük. A 150 milliárdot pedig a hülyének is megérte. Nagy szolgálatot tesz majd, ha nem jön gáz hónapokig télen. Persze más szakemberek inkább atomerőműre vagy energiatárolóra költötték volna ezt a pénzt, hogy csökkentség az ország áramellátásának gázfüggőségét, ami hazánkban hihetetlenül magas.
Több Bajnai és foci (wikipedia):
"Debreczeni József Az új miniszterelnök című könyve szerint Gyurcsány Ferencet Bajnai neve közös focizásokra, sörözésekre és hosszú esti beszélgetésekre emlékezteti az 1980-as évek végén."
"A Creditumnál és az Eurocorpnál is együtt dolgozott Gyurcsány Ferenccel."
"Bajnai több jelentős cég (OTP, Richter, MOL, MATÁV) tőzsdei bevezetésében közreműködött."
"2000 és 2005 között a Wallis Rt. vezérigazgatójaként dolgozott"
"A csoporthoz tarozott egyebek közt a Graboplast Rt., a Rába Rt., az Elender Rt., az Index.hu, a Wallis Ingatlan, a Wallis Autó Holding, a Danubius Rádió, a Café Reklám csoport is."
www.mfor.hu/cikkek/Bajnai_Gordon__a_Wallis_vezetoje_Az_ev_fiatal_menedzsere.html
2003 Az év fiatal menedzsere cím
"Bajnai Gordont egyöntetűen, tizenegy szavazóból tíz igen szavazattal választotta meg a díjazott személyén döntő bizottság. Dénes Gábor, a Menedzserek Országos Szövetségének főtitkára elmondta, ez az első eset, hogy ilyen egyetértésben osztották ki 'Az év fiatal menedzsere' díjat."
Biztosan nagyon tehetséges. Vagy nagyon jó barátai vannak.
Hernádis szál (managermagazin.hu archívum, 2006/11, rövidítenem kellett):
tinyurl.hu/kfIX/
"Orbán-kormány idején Hernádi Zsoltot több vezető poszttal is megkínálták"
"...az elmúlt években volt olyan nagyszabású üzleti tranzakció, amelyben sokan fontos szerepet tulajdonítottak neki is. Ilyen volt például az a máig vitatott deal, amelynek során a CD Hungary 130 értékes ingatlanját egy OTP-s áttétellel a Szinva 2001 nevű, 20 millió forintos alaptőkéjű cég szerezte meg. A társaság fő tulajdonosa ekkor Garancsi István korábbi Takarékbróker-vezető volt, ám a cégben Hernádi is alapítóként jelent meg, és akadt, aki később is őt sejtette a háttérben."
Garancsi: 2007 decemberben ő lett a Fehérvár FC kft. fő tulajdonosa.
www.bulvarsport.hu/sporthirek/eloszor_szolal_meg_az_fc_fehervar_uj_tulajdonosa_garancsi_istvan__a_nap_interjuja
"Az üzleti-önkormányzati viszonyban példaértékű szerződés kidolgozásáért és elfogadásáért köszönet illeti Warvasovszky Tihamér polgármestert, aki személyesen is sokat segített, Csapó Csilla, Cser-Palkovics András, Juhász László, Knizse Gyula képviselőket"
Ugye ez az a futballklub, amibe tolta bele a milliókat KBJ is. Valószínűleg nem ismeri őt senki. Pláne úgy, hogy Csányi és Hernádi szeretik a felcsúti tehetségeket támogatni, akik majd a Fehérvárra mennek profinak. A Trigránit meg bevásárol Miltonból a Wallistól, mert az olyan jól futó brand mostanában. A Wallis meg 4 évig meglapul. Nem sok a véletlen?
www.metropol.hu/cikk/465899
Nagy egyetértés, baráti mosoly. Nagyon nagy szükség volt arra a tárolóra.
"egyedülálló a világon, hiszen eddig sehol nem épült olyan stratégiai tározó, melyet kizárólag veszélyhelyzet, havária esetén használnak."
Eddig is nagy szükség volt rá. Köszönjük. A 150 milliárdot pedig a hülyének is megérte. Nagy szolgálatot tesz majd, ha nem jön gáz hónapokig télen. Persze más szakemberek inkább atomerőműre vagy energiatárolóra költötték volna ezt a pénzt, hogy csökkentség az ország áramellátásának gázfüggőségét, ami hazánkban hihetetlenül magas.
Több Bajnai és foci (wikipedia):
"Debreczeni József Az új miniszterelnök című könyve szerint Gyurcsány Ferencet Bajnai neve közös focizásokra, sörözésekre és hosszú esti beszélgetésekre emlékezteti az 1980-as évek végén."
"A Creditumnál és az Eurocorpnál is együtt dolgozott Gyurcsány Ferenccel."
"Bajnai több jelentős cég (OTP, Richter, MOL, MATÁV) tőzsdei bevezetésében közreműködött."
"2000 és 2005 között a Wallis Rt. vezérigazgatójaként dolgozott"
"A csoporthoz tarozott egyebek közt a Graboplast Rt., a Rába Rt., az Elender Rt., az Index.hu, a Wallis Ingatlan, a Wallis Autó Holding, a Danubius Rádió, a Café Reklám csoport is."
www.mfor.hu/cikkek/Bajnai_Gordon__a_Wallis_vezetoje_Az_ev_fiatal_menedzsere.html
2003 Az év fiatal menedzsere cím
"Bajnai Gordont egyöntetűen, tizenegy szavazóból tíz igen szavazattal választotta meg a díjazott személyén döntő bizottság. Dénes Gábor, a Menedzserek Országos Szövetségének főtitkára elmondta, ez az első eset, hogy ilyen egyetértésben osztották ki 'Az év fiatal menedzsere' díjat."
Biztosan nagyon tehetséges. Vagy nagyon jó barátai vannak.
Hernádis szál (managermagazin.hu archívum, 2006/11, rövidítenem kellett):
tinyurl.hu/kfIX/
"Orbán-kormány idején Hernádi Zsoltot több vezető poszttal is megkínálták"
"...az elmúlt években volt olyan nagyszabású üzleti tranzakció, amelyben sokan fontos szerepet tulajdonítottak neki is. Ilyen volt például az a máig vitatott deal, amelynek során a CD Hungary 130 értékes ingatlanját egy OTP-s áttétellel a Szinva 2001 nevű, 20 millió forintos alaptőkéjű cég szerezte meg. A társaság fő tulajdonosa ekkor Garancsi István korábbi Takarékbróker-vezető volt, ám a cégben Hernádi is alapítóként jelent meg, és akadt, aki később is őt sejtette a háttérben."
Garancsi: 2007 decemberben ő lett a Fehérvár FC kft. fő tulajdonosa.
www.bulvarsport.hu/sporthirek/eloszor_szolal_meg_az_fc_fehervar_uj_tulajdonosa_garancsi_istvan__a_nap_interjuja
"Az üzleti-önkormányzati viszonyban példaértékű szerződés kidolgozásáért és elfogadásáért köszönet illeti Warvasovszky Tihamér polgármestert, aki személyesen is sokat segített, Csapó Csilla, Cser-Palkovics András, Juhász László, Knizse Gyula képviselőket"
Ugye ez az a futballklub, amibe tolta bele a milliókat KBJ is. Valószínűleg nem ismeri őt senki. Pláne úgy, hogy Csányi és Hernádi szeretik a felcsúti tehetségeket támogatni, akik majd a Fehérvárra mennek profinak. A Trigránit meg bevásárol Miltonból a Wallistól, mert az olyan jól futó brand mostanában. A Wallis meg 4 évig meglapul. Nem sok a véletlen?
bejgli 2010.04.19. 02:08:21
hypotheticalfriend 2010.04.18. 21:27:48:
1. Ha én pártfinanszíroznék, azt NEM egy KBJ féle fickó közreműködésével tenném. Nagyon, de nagyon nem. Pont azért, amit írtál. Ilyen diszkrét ügyeknél kizárólag tutibiztos illetők jöhetnek szóba (nálam). Ráadásul a bejáratott csatornák nyilván régóta folyamatosan és megbízhatóan működnek. Minek ide KBJ? Persze, mit tudom én.
2. Ha a Milton ennyire mindenben illetékes elvtárs, motorban, golfban, toronyházban, pártpénzben, fociban és satöbbiben, akkor miért is tűnik úgy, hogy nincs pénzük? Mert nagyon úgy tűnik, nem?
währenßhöhleigkeitigchen 2010.04.18. 21:28:14
'És miért gondolod, hogy ettől a "nagy" emberek a sötét oldalra tolódtak volna? (Max akkor lesznek ott, ha minden disznóság után tovább mutatkoznak a fazonnal.)'
Nem, nem. Épp ez benne a szép. Akkor lesznek a sötét oldalon...ha te, az olvasó odateszed őket. Mert a TE megítélésed szerint sötét oldalnak fog számítani a fazon társasága. Ezért mulatságosak pl. a felháborodások:
1. - Photoshop.
2. - A Viktor nem tudhatta!
3.- Átverték!
4. - Annyi ember van egy ilyen stadionban.
Ők már be is soroltak a sötét oldalra mindenkit KBJ körül. Pedig mi is történt? Semmi. Volt némi fenyegetősdi, és kész. Ezzel még aligha lenne érdemes a rendőrségre menni. Az egyetlen komolyabbnak tűnő törvénytelenség egyelőre a pátyi önkormányzat környékén valószínű (hűtlen kezelés, esetleg megvesztegetés /itt kerülhet csak képbe a Milton/, esetleg mindez bűnszövetségben elkövetve, hiszen milyen szépen, összehangoltan szavaztak, ugyebár, stb stb... remélhetőleg az igazságszolgáltatás majd kideríti). Tehát egyelőre még semmi törvényileg is disznóságnak számítót nem csináltak, vagy nem tudunk róla, de KBJ társasága - a közönség szemében! - már olyannak számít, mint Piszkos Fredé. Vagy B. Mártoné.
1. Ha én pártfinanszíroznék, azt NEM egy KBJ féle fickó közreműködésével tenném. Nagyon, de nagyon nem. Pont azért, amit írtál. Ilyen diszkrét ügyeknél kizárólag tutibiztos illetők jöhetnek szóba (nálam). Ráadásul a bejáratott csatornák nyilván régóta folyamatosan és megbízhatóan működnek. Minek ide KBJ? Persze, mit tudom én.
2. Ha a Milton ennyire mindenben illetékes elvtárs, motorban, golfban, toronyházban, pártpénzben, fociban és satöbbiben, akkor miért is tűnik úgy, hogy nincs pénzük? Mert nagyon úgy tűnik, nem?
währenßhöhleigkeitigchen 2010.04.18. 21:28:14
'És miért gondolod, hogy ettől a "nagy" emberek a sötét oldalra tolódtak volna? (Max akkor lesznek ott, ha minden disznóság után tovább mutatkoznak a fazonnal.)'
Nem, nem. Épp ez benne a szép. Akkor lesznek a sötét oldalon...ha te, az olvasó odateszed őket. Mert a TE megítélésed szerint sötét oldalnak fog számítani a fazon társasága. Ezért mulatságosak pl. a felháborodások:
1. - Photoshop.
2. - A Viktor nem tudhatta!
3.- Átverték!
4. - Annyi ember van egy ilyen stadionban.
Ők már be is soroltak a sötét oldalra mindenkit KBJ körül. Pedig mi is történt? Semmi. Volt némi fenyegetősdi, és kész. Ezzel még aligha lenne érdemes a rendőrségre menni. Az egyetlen komolyabbnak tűnő törvénytelenség egyelőre a pátyi önkormányzat környékén valószínű (hűtlen kezelés, esetleg megvesztegetés /itt kerülhet csak képbe a Milton/, esetleg mindez bűnszövetségben elkövetve, hiszen milyen szépen, összehangoltan szavaztak, ugyebár, stb stb... remélhetőleg az igazságszolgáltatás majd kideríti). Tehát egyelőre még semmi törvényileg is disznóságnak számítót nem csináltak, vagy nem tudunk róla, de KBJ társasága - a közönség szemében! - már olyannak számít, mint Piszkos Fredé. Vagy B. Mártoné.
Bebé 2010.04.19. 02:36:33
@mediocris: Te valami nagyon fontosra világítottál rá. Mert így már érthető, hogy a hatalomnak miért volt szüksége a kis fityfasz Újhelyire. (Sosem állt bennem össze a kép, hogy mit keres a nagymenők társaságában.)
Ugyanis Bajnais szálnak nevezel valamit, ami egyértelműen Újhelyire mutat (a link is konkrétan).
a) Kinek is a körzete? (idézet a Metro-linkedből: "Magyarország a Szőregi stratégiai gáztározó átadásával az energiabiztonság terén nagyot lépett előre...")
www.delmagyar.hu/valasztasok-2010/bemutatkoznak_az_orszaggyulesi-kepviselo-jeloltek_1_3_5_korzet/2149811/
b) Ki is ül a Turisztikai Bizottság elnöki székében? HOGYAN és MIKOR is került oda? Miért zsugorodott társelnökké egy szakember, jelesül Wolff?
www.oib.gov.hu/
c) Kinek a sajtótitkára ül a mai napig a Turizmus Zrt. FB-jében?
itthon.hu/szakmai-oldalak/turizmus-szervezeti/magyar-turizmus-zrt
docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:KwMsS2HFlgoJ:171.19.1.3/web/portal.nsf/index/F86438D9F96B47B1C125733E004AAD17/%24file/felolvas%25C3%25B32007_08_20.pdf%3FOpenElement+r%C3%A1kli+veronika&hl=hu&gl=hu&pid=bl&srcid=ADGEEShbTGrgWDZsRrbuAnLZh_QcqcBpu_SYUDn5tKizks4OaCIWyucgFK2T-ZXoZIuHMhxWOpadv1ZtlTkHCWLqtLaZKqErb1p-7oUt37I0eGZPdPWR1vj6MxMDA42_grFc8-A1dqOZ&sig=AHIEtbTyGPV1-ch4SpyA_gHhvkNTJTngFw (ez a pdf a sajtótitkárt ügyintézőként aposztrofálja)
ÉS NAGYON NEM LENNÉK MEGLEPVE, HA AZ EGÉSZ SÁVOLYI TÉMA NEM ARRÓL SZÓLT VOLNA, HOGY A HUNGARO-BÓL BALATONT CSINÁLJANAK. RING-RING.
(És ebben a csodás házasságban Páty a férfi, aki hazaviszi asszonyának a költenivalót.)
Ugyanis Bajnais szálnak nevezel valamit, ami egyértelműen Újhelyire mutat (a link is konkrétan).
a) Kinek is a körzete? (idézet a Metro-linkedből: "Magyarország a Szőregi stratégiai gáztározó átadásával az energiabiztonság terén nagyot lépett előre...")
www.delmagyar.hu/valasztasok-2010/bemutatkoznak_az_orszaggyulesi-kepviselo-jeloltek_1_3_5_korzet/2149811/
b) Ki is ül a Turisztikai Bizottság elnöki székében? HOGYAN és MIKOR is került oda? Miért zsugorodott társelnökké egy szakember, jelesül Wolff?
www.oib.gov.hu/
c) Kinek a sajtótitkára ül a mai napig a Turizmus Zrt. FB-jében?
itthon.hu/szakmai-oldalak/turizmus-szervezeti/magyar-turizmus-zrt
docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:KwMsS2HFlgoJ:171.19.1.3/web/portal.nsf/index/F86438D9F96B47B1C125733E004AAD17/%24file/felolvas%25C3%25B32007_08_20.pdf%3FOpenElement+r%C3%A1kli+veronika&hl=hu&gl=hu&pid=bl&srcid=ADGEEShbTGrgWDZsRrbuAnLZh_QcqcBpu_SYUDn5tKizks4OaCIWyucgFK2T-ZXoZIuHMhxWOpadv1ZtlTkHCWLqtLaZKqErb1p-7oUt37I0eGZPdPWR1vj6MxMDA42_grFc8-A1dqOZ&sig=AHIEtbTyGPV1-ch4SpyA_gHhvkNTJTngFw (ez a pdf a sajtótitkárt ügyintézőként aposztrofálja)
ÉS NAGYON NEM LENNÉK MEGLEPVE, HA AZ EGÉSZ SÁVOLYI TÉMA NEM ARRÓL SZÓLT VOLNA, HOGY A HUNGARO-BÓL BALATONT CSINÁLJANAK. RING-RING.
(És ebben a csodás házasságban Páty a férfi, aki hazaviszi asszonyának a költenivalót.)
mediocris 2010.04.19. 03:17:49
@bejgli: Szerintem itt a politika és az üzletemberek kapcsolatáról szól leginkább a történet. Érdekes hogy mennyire szeretik az üzletemberek és a politikusok Magyarországon a focit és a sportot (lehet hogy ez lesz a vesztük). Az ingatlanbotrányok Bodoky Balatonringes cikkeivel indult és most a fociban van sok érdekes kapcsolat. Érdekes hogy a Videoton az utóbbi pár év botrányai és a csődközelség után mennyire összekapta magát, ahogyan közeledtünk 2010 április 11-hez mindössze 1-2 év alatt.
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=254754
"Orbán Viktor (jelenlegi) kedvenc csapatánál legalább 600 milliót költöttek játékosokra, miközben egyetlen labdarúgót sem adtak el."
"Garancsi neve az Orbán-kormány idején vált ismertté, amikor a takarékszövetkezet-tulajdonos egyik főszerelője volt a ciklus legjelentősebb privatizációs ügyletének."
"Akkoriban a lapok arról cikkeztek, Orbánnak tisztában kellett lennie az ügylettel, hiszen bizalmi embere, Faragó Csaba ÁPV-vezér vezényelte le az ügyletet, sőt többen felvetették, az ügyletet maga a miniszterelnök rendelte el"
"Garancsi azt követően lett a CD Hungary első embere, hogy Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója papíron kiszállt a kft-ből."
"Az egyik - magyar viszonylatban kiemelkedően bőkezű - támogató a Grupo Milton Management Zrt., amelyik 300 milliós szerződést kötött a klubbal."
"Időközben a spanyol-magyar ingatlanfejlesztő mellett mások is feltűntek a Videoton díszpáholyában, ahol Orbán Viktor előszeretettel mutatkozott (például ott adta elhíresült nyilatkozatát is, amelyben Erwin Koeman szövetségi kapitányt támadta, mondván, Orbán szerint rossz úton halad a holland szakember). Orbán rendszeres megjelenése miatt aztán az üres stadion dacára is sikk lett a VIP-páholyban megjelenni és a nagyvállalkozók, politikusok rendszeres (igaz, nem fizető...) nézői lettek a futballmeccseknek."
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=254754
"Orbán Viktor (jelenlegi) kedvenc csapatánál legalább 600 milliót költöttek játékosokra, miközben egyetlen labdarúgót sem adtak el."
"Garancsi neve az Orbán-kormány idején vált ismertté, amikor a takarékszövetkezet-tulajdonos egyik főszerelője volt a ciklus legjelentősebb privatizációs ügyletének."
"Akkoriban a lapok arról cikkeztek, Orbánnak tisztában kellett lennie az ügylettel, hiszen bizalmi embere, Faragó Csaba ÁPV-vezér vezényelte le az ügyletet, sőt többen felvetették, az ügyletet maga a miniszterelnök rendelte el"
"Garancsi azt követően lett a CD Hungary első embere, hogy Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója papíron kiszállt a kft-ből."
"Az egyik - magyar viszonylatban kiemelkedően bőkezű - támogató a Grupo Milton Management Zrt., amelyik 300 milliós szerződést kötött a klubbal."
"Időközben a spanyol-magyar ingatlanfejlesztő mellett mások is feltűntek a Videoton díszpáholyában, ahol Orbán Viktor előszeretettel mutatkozott (például ott adta elhíresült nyilatkozatát is, amelyben Erwin Koeman szövetségi kapitányt támadta, mondván, Orbán szerint rossz úton halad a holland szakember). Orbán rendszeres megjelenése miatt aztán az üres stadion dacára is sikk lett a VIP-páholyban megjelenni és a nagyvállalkozók, politikusok rendszeres (igaz, nem fizető...) nézői lettek a futballmeccseknek."
mediocris 2010.04.19. 03:18:47
www.pepsifoci.hu/node/40721
A Vidi nem eladó:
"Garancsi a vidi.hu oldalán elmondta: hosszú távra rendezkedtek be és a spanyol óriáscég csakis, mint kiemelt szponzor közreműködik majd a Videoton támogatásában."
"sikerként könyvelem el, hogy a mérkőzéseinken a VIP-páholyunk is olyan már, mint ahogy az az európai klubfutballban megszokott: nagyvállalkozók, politikusok, az országos és helyi társadalmi, gazdasági, politikai elit főszereplői szurkolnak együtt a Videotonnak."
Kínzó kérdés? Honnan van a Grupo Miltonnak pénze? Hogyan állnak a pécsi és egyéb beruházásaik jelenleg? Változik ez az új kormány megalakulásával?
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/20090615/fc_fehervar_a_klub_tulajdonosa_megvette_a_felcsut_se-t/
"Garancsi István, a fehérváriak tulajdonosa megvásárolta a Felcsút SE Sportszolgáltató Kft-t."
És Orbán hogyan jön képbe? (Az első cikkből)
"A Fehérvártól néhány kilométerre lévő és Orbán által összehozott felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia bevallottan azt a modellt választotta, amelyben a gyerekeket nem adják el 18 évesen, hanem előbb a felnőtt NB I-ben dobják a mélyvízbe."
www.pepsifoci.hu/napi/node/57984
"Milyen gyakran találkozik Orbán Viktorral? Milyen a viszonyuk?"
"Az NB I-es csapat mérkőzésein néha, utánpótlás meccseken gyakrabban találkozunk. Ez természetes, hiszen a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia alapítójáról van szó."
Az utánpótláson keresztül a Mol és a Trigránit pénzel, a főcsapatot Garancsi és KBJ támogatja. Garantált sikertörténet. Garancsi időközben az MLSZ elnökségi tagja lett. Csányi pedig az MLSZ elnökének készül, amit Orbán csak helyeselni tud:
tinyurl.hu/u9MQ/
(www.sportforum.hu/ Orbán támogatja Csányi MLSZ elnöki jelölését)
Orbán:
"A legfontosabbak a magyar labdarúgásnak, mint piacnak a megszervezését tartom."
"Szerintem a magyar labdarúgás szempontjából jótékony hatású lenne egy olyan kiemelkedő üzletember, mint Csányi Sándor megválasztása."
Csak a 2/3-ad hiányzik a teljes harmóniához és boldogsághoz. Úgy látom hosszú távra terveznek. Szeretjük a focit :). Foci, golf, motogp és kaszinó nagyhatalom leszünk. Itt az idő!
A Vidi nem eladó:
"Garancsi a vidi.hu oldalán elmondta: hosszú távra rendezkedtek be és a spanyol óriáscég csakis, mint kiemelt szponzor közreműködik majd a Videoton támogatásában."
"sikerként könyvelem el, hogy a mérkőzéseinken a VIP-páholyunk is olyan már, mint ahogy az az európai klubfutballban megszokott: nagyvállalkozók, politikusok, az országos és helyi társadalmi, gazdasági, politikai elit főszereplői szurkolnak együtt a Videotonnak."
Kínzó kérdés? Honnan van a Grupo Miltonnak pénze? Hogyan állnak a pécsi és egyéb beruházásaik jelenleg? Változik ez az új kormány megalakulásával?
www.nemzetisport.hu/labdarugo_nb_i/20090615/fc_fehervar_a_klub_tulajdonosa_megvette_a_felcsut_se-t/
"Garancsi István, a fehérváriak tulajdonosa megvásárolta a Felcsút SE Sportszolgáltató Kft-t."
És Orbán hogyan jön képbe? (Az első cikkből)
"A Fehérvártól néhány kilométerre lévő és Orbán által összehozott felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia bevallottan azt a modellt választotta, amelyben a gyerekeket nem adják el 18 évesen, hanem előbb a felnőtt NB I-ben dobják a mélyvízbe."
www.pepsifoci.hu/napi/node/57984
"Milyen gyakran találkozik Orbán Viktorral? Milyen a viszonyuk?"
"Az NB I-es csapat mérkőzésein néha, utánpótlás meccseken gyakrabban találkozunk. Ez természetes, hiszen a Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia alapítójáról van szó."
Az utánpótláson keresztül a Mol és a Trigránit pénzel, a főcsapatot Garancsi és KBJ támogatja. Garantált sikertörténet. Garancsi időközben az MLSZ elnökségi tagja lett. Csányi pedig az MLSZ elnökének készül, amit Orbán csak helyeselni tud:
tinyurl.hu/u9MQ/
(www.sportforum.hu/ Orbán támogatja Csányi MLSZ elnöki jelölését)
Orbán:
"A legfontosabbak a magyar labdarúgásnak, mint piacnak a megszervezését tartom."
"Szerintem a magyar labdarúgás szempontjából jótékony hatású lenne egy olyan kiemelkedő üzletember, mint Csányi Sándor megválasztása."
Csak a 2/3-ad hiányzik a teljes harmóniához és boldogsághoz. Úgy látom hosszú távra terveznek. Szeretjük a focit :). Foci, golf, motogp és kaszinó nagyhatalom leszünk. Itt az idő!
mediocris 2010.04.19. 03:34:15
A legnagyobb poént zavaromban lehagytam az utolsó cikkből.
OV:
"Egy olyan emberre van szükség, aki azt üzeni a magyar és nemzetközi befektetők irányába, hogy a magyar futball egy komoly dolog, komoly emberek foglalkoznak vele, érdemes befektetni, és érdemes, sőt becsületbeli ügy ott megjelenni reklámmal, hirdetéssel és egyes csapatok mögötti szponzori szereppel."
no comment
OV:
"Egy olyan emberre van szükség, aki azt üzeni a magyar és nemzetközi befektetők irányába, hogy a magyar futball egy komoly dolog, komoly emberek foglalkoznak vele, érdemes befektetni, és érdemes, sőt becsületbeli ügy ott megjelenni reklámmal, hirdetéssel és egyes csapatok mögötti szponzori szereppel."
no comment
hypotheticalfriend 2010.04.19. 06:29:01
@bejgli: Igazad van. Most már senki sem pártfinanszíroztatna KBJ-vel. Mert megbukott.
De amikor még minden csendes volt körülötte, mondjuk tavaly szeptemberben, még igencsak reális választásnak tűnhetett. Nézd időrendben a dolgokat. Én is gyakran esem az utólagos, lépcsőházi okoskodás bűnébe. Milyen előjel utalt arra, hogy KBJ januárban, néhány nap alatt nullára írja magát? Semmi. Hogy gyanús előélete van? Könyörgöm, ebben a szakmában ez elvárás.
Minden rossz döntés jónak tűnt valamikor. Ne gondold, hogy per pillanat nincs tíz másik ilyen stróman "hivatalban", aki még nem bukott le. Ők is jó megoldásnak tűnnek. Most. És van, aki soha nem fog belebukni a simlibe és van olyan is, akivel a holnaputáni lapok lesznek tele.
De amikor még minden csendes volt körülötte, mondjuk tavaly szeptemberben, még igencsak reális választásnak tűnhetett. Nézd időrendben a dolgokat. Én is gyakran esem az utólagos, lépcsőházi okoskodás bűnébe. Milyen előjel utalt arra, hogy KBJ januárban, néhány nap alatt nullára írja magát? Semmi. Hogy gyanús előélete van? Könyörgöm, ebben a szakmában ez elvárás.
Minden rossz döntés jónak tűnt valamikor. Ne gondold, hogy per pillanat nincs tíz másik ilyen stróman "hivatalban", aki még nem bukott le. Ők is jó megoldásnak tűnnek. Most. És van, aki soha nem fog belebukni a simlibe és van olyan is, akivel a holnaputáni lapok lesznek tele.
antibaki 2010.04.19. 10:12:29
Bocs, hogy beleszólok, Népszabóban most olvastam a felmondást. Magam MUOSZ tagként szólok, mert látom, már az is kérdés, ki szólhat és ki nem, mit és mit nem. Meg az is, ki jön nickkel, ki nem - hogy kit takar erminavet, persze mint nick, sejteni lehet, de hát az is csak egy nick.
Ugyebár.
Ami a cenzúrát illeti, természetesen ez cenzúra. Vegytiszta. És jelzem, hogy akkor is cenzúra, ha egy kész anyagból megjelenés előtt törölnek felsőbb utasításra. Az speciálisan netes ügy, hogy utólag, megjelent cikkből valaki kihúz bármit. Hiszen egy nyomtatott médium esetében ez igencsak nehéz lenne.
Az, hogy egy szerkesztő vagy akár maga a főszerk. töröl egy bekezdést, az több okból gáz. Egyrészt ha ez egy oknyomozó helyzetben történik, egyértelmű, hogy nem az indexen amúgy erősen jelen lévő nyelvi problémák miatt töröltek, hanem mert beszartak. Mert külső-felső érdekeket sért. Ezt itt erminavet (valami állatorvos lehet... a vet-ből következtettem) is beismeri.
Nem mellesleg: tudtommal Bodoky Pulitzer-emlékdíjas, tudtommal UP nem, tudtommal Ermina se. Nem tudom, hogy másnak jelent-e ez valamit, de azért ha ezt szakmának tekintjük, márpedig ez akkor is szakma, ha a netes formáit űző-hajtó végzi, anélkül, hogy értelmes mondatot tudna írni, szóval azért valami jelentése csak van annak, ha egy szakma azt gondolja, hogy egyik tagja érdemes arra, hogy kapjon egy kis-puliztert.
Hát így.
Az pedig, hogy az index mennyire bulvár újság, vagy mennyire nem, szerintem aki olvas újságot, annak ez nem kérdés. Az. Épp ezért gond nekik bárki, aki valódi újságírást csinál, mert útban van. Hiszen a Velvet tuti kasza, az ilyen rázós ügyek meg kellenek a francnak, csak a gond van velük, még bíróságra is járhat a főszerk. Ő meg mint tudjuk, inkább horgászik.
Ugyebár.
Ami a cenzúrát illeti, természetesen ez cenzúra. Vegytiszta. És jelzem, hogy akkor is cenzúra, ha egy kész anyagból megjelenés előtt törölnek felsőbb utasításra. Az speciálisan netes ügy, hogy utólag, megjelent cikkből valaki kihúz bármit. Hiszen egy nyomtatott médium esetében ez igencsak nehéz lenne.
Az, hogy egy szerkesztő vagy akár maga a főszerk. töröl egy bekezdést, az több okból gáz. Egyrészt ha ez egy oknyomozó helyzetben történik, egyértelmű, hogy nem az indexen amúgy erősen jelen lévő nyelvi problémák miatt töröltek, hanem mert beszartak. Mert külső-felső érdekeket sért. Ezt itt erminavet (valami állatorvos lehet... a vet-ből következtettem) is beismeri.
Nem mellesleg: tudtommal Bodoky Pulitzer-emlékdíjas, tudtommal UP nem, tudtommal Ermina se. Nem tudom, hogy másnak jelent-e ez valamit, de azért ha ezt szakmának tekintjük, márpedig ez akkor is szakma, ha a netes formáit űző-hajtó végzi, anélkül, hogy értelmes mondatot tudna írni, szóval azért valami jelentése csak van annak, ha egy szakma azt gondolja, hogy egyik tagja érdemes arra, hogy kapjon egy kis-puliztert.
Hát így.
Az pedig, hogy az index mennyire bulvár újság, vagy mennyire nem, szerintem aki olvas újságot, annak ez nem kérdés. Az. Épp ezért gond nekik bárki, aki valódi újságírást csinál, mert útban van. Hiszen a Velvet tuti kasza, az ilyen rázós ügyek meg kellenek a francnak, csak a gond van velük, még bíróságra is járhat a főszerk. Ő meg mint tudjuk, inkább horgászik.
Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.04.19. 10:51:13
Páty Magyarország leggazdagabb községe, mert az adóbevételekről is lemondott a Grupo Milton esetében.
Másrészt olyan szerződést írt alá, amely semmit sem garantál.
Zipp.hu vezércikk:
zipp.hu/belfold/2010/04/19/sokat_veszithet_paty_grupo_miltonon
Másrészt olyan szerződést írt alá, amely semmit sem garantál.
Zipp.hu vezércikk:
zipp.hu/belfold/2010/04/19/sokat_veszithet_paty_grupo_miltonon
patbateman 2010.04.19. 11:19:25
Némi mazochizmussal belenéztem az indexbe. A főcikk arról a 13 ügyről szól, amelyet a Fidesz a leginkább aggályosnak tart az elmúlt néhány évet illetően.
Sávoly? Páty? Ezeket hiába kerestem. Azt hiszem ez magáért beszél. Valószínűsítem, hogy a 100-as, sőt 1000-es listájukon sem szerepel.
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_fidesz_szerint_ez_13_a_legmocskosabb_ugy/
Hypo, sztem KBJ nem ciki nekik; max. egy kicsit a háttérbe vonul(tatják). Vannak itt még más játékosok is. Kicsit elkúrt választás volt a vadőr, de ez nem oszt, nem szoroz a célt illetően. Ő visszamegy Namíbiába (majdnem az örök vadászmezőket írtam), az ügy meg megy a maga útján, erminavet meg el van ájulva, hogy ő milyen fasza csávó.
Sávoly? Páty? Ezeket hiába kerestem. Azt hiszem ez magáért beszél. Valószínűsítem, hogy a 100-as, sőt 1000-es listájukon sem szerepel.
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_fidesz_szerint_ez_13_a_legmocskosabb_ugy/
Hypo, sztem KBJ nem ciki nekik; max. egy kicsit a háttérbe vonul(tatják). Vannak itt még más játékosok is. Kicsit elkúrt választás volt a vadőr, de ez nem oszt, nem szoroz a célt illetően. Ő visszamegy Namíbiába (majdnem az örök vadászmezőket írtam), az ügy meg megy a maga útján, erminavet meg el van ájulva, hogy ő milyen fasza csávó.
murunga 2010.04.19. 12:17:54
annyiban kissé árnyaltabb sztem a szituáció, hogy a pátyi történet egy szimpla ingatlan panama (ami volt és lesz is), ahol ugyanazok a kulcsszereplők (érdek- és cégcsoportok) próbálnak beszopatni egy gumicsizmás önkormányzati vezetés támogatásával (tiszt. a kivételnek) egy kis települést, viszont sávoly egy 35 mrd-os állami lenyúlás lett volna, ha összejön.
na ezt az adópénz kihúzást sikerült sikeresen magakadályozni Bodoky (index) hathatós közbenjárásával (ami valljuk be, Maon nem kis teljesitmény).
és persze elképzelhető, hogy páty kapcsán a Bodoky vs. spanyol már 'csak' egy személyes ügy és lehet balerinázni meg drámakirálynőzni Bodokyt (bár ez felesleges arcoskodás), de a nagy sávolyi megtakaritásról azért ne feledkezzen meg senki.
a többi meg az index belső birkózása, ami egy túlbuzgó, grafomán szerk.helyettesnek köszönhetően a nyilvánosság előtt zajlott - kibekkelő és hatalmasat kummantó főszerkesztővel, aki alatt Bodoky helyében nekem nem mondjuk sok kedvem lenne folytatni a munkát. tevánok meg csak folytassák tovább a helyesirás ellenőrzést vagy irjanak csöcsvillantásról a velvetbe - az amúgy is szép forgalmat és reklámbevételt generál a zindeksznek
na ezt az adópénz kihúzást sikerült sikeresen magakadályozni Bodoky (index) hathatós közbenjárásával (ami valljuk be, Maon nem kis teljesitmény).
és persze elképzelhető, hogy páty kapcsán a Bodoky vs. spanyol már 'csak' egy személyes ügy és lehet balerinázni meg drámakirálynőzni Bodokyt (bár ez felesleges arcoskodás), de a nagy sávolyi megtakaritásról azért ne feledkezzen meg senki.
a többi meg az index belső birkózása, ami egy túlbuzgó, grafomán szerk.helyettesnek köszönhetően a nyilvánosság előtt zajlott - kibekkelő és hatalmasat kummantó főszerkesztővel, aki alatt Bodoky helyében nekem nem mondjuk sok kedvem lenne folytatni a munkát. tevánok meg csak folytassák tovább a helyesirás ellenőrzést vagy irjanak csöcsvillantásról a velvetbe - az amúgy is szép forgalmat és reklámbevételt generál a zindeksznek
azAttis 2010.04.19. 13:10:44
Remélem az egész balhét Bodoky és UP együtt főzték ki egy hétvégi horgászkaland közben :)
Eddig az egész storyban bedemarton tumbleres hátulról lekéselése volt a legunszimpatikusabb. Igazi sportalkat, hogy belevágja a bajban lévő kollégájába a kést.
Eddig az egész storyban bedemarton tumbleres hátulról lekéselése volt a legunszimpatikusabb. Igazi sportalkat, hogy belevágja a bajban lévő kollégájába a kést.
figyel-lő 2010.04.19. 14:14:34
@azAttis: Bede is horgászott, remélem. Tevan?
2lkedő 2010.04.19. 14:26:29
@azAttis: Bede egy karakán faszi, ami a szívén, az a száján.
Elég ocsmány szíve lehet.
Elég ocsmány szíve lehet.
engem gyíkká változtatott 2010.04.19. 14:42:40
jópofa dolog a fidesz 13 pontja, mert így lehet tudni, hogy ami abban nincs benne, abban benne van a fidesz.
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_fidesz_szerint_ez_13_a_legmocskosabb_ugy/
völgyhíd-lopásemlékmű
rétalagutak
ótópályák tripla áron
margit-híd
sávoly
páty
MVM
MÁV
stb.
stb.
stb.
stb.
index.hu/belfold/2010/valasztas/a_fidesz_szerint_ez_13_a_legmocskosabb_ugy/
völgyhíd-lopásemlékmű
rétalagutak
ótópályák tripla áron
margit-híd
sávoly
páty
MVM
MÁV
stb.
stb.
stb.
stb.
kalograst 2010.04.19. 14:46:22
Ez jobb, mint az OVB műsora. Szily narancsos öklendezése után meg különösen érdekes.
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.19. 15:02:26
Végigolvastam a 800 valahány kommentnek mondjuk a felét, azt a részt, ahol a legnagyobb volt a tűz.
Tevan nem jön vissza, de ahogy látok 1-2 kommentelőt, már habzik tőle a szája, hogy belemehessenek valami meddő vitába, és utána kurvaanyzáhassanak...mindegy ez a rész a vicc a történetnek.
A páty-sztoriról meg annyit, hogy akár azt is meg lehetne jelentetni a kérdéses úriemberekről, hogy ők a sátán lábkörmei akkor sem fog (sajnos semmi történni) nem vagyok idős, de az elmúlt évek eseményeit figyelemmel követtem. Van egy olyan réteg Magyarországon, akit sosem fognak felelősségre vonni, mert túl nagy hatalma van hozzá. Ha kell, akkor megvesz ezért mindenkit.
Szerintetek, hogy történhet az, hogy Demszky körül mindenki bukja be a BKV ügyeket/visszaéléseket/sikkasztásokat, de Demszky ellen semmilyen eljárás nem indult, mert ő bemondásra kiköhögte, hogy nem tudott semmiről. Persze, ha folyamatosan finganak körülötted, akkor egy idő után csak megérzed a fingszagot...
Tevan nem jön vissza, de ahogy látok 1-2 kommentelőt, már habzik tőle a szája, hogy belemehessenek valami meddő vitába, és utána kurvaanyzáhassanak...mindegy ez a rész a vicc a történetnek.
A páty-sztoriról meg annyit, hogy akár azt is meg lehetne jelentetni a kérdéses úriemberekről, hogy ők a sátán lábkörmei akkor sem fog (sajnos semmi történni) nem vagyok idős, de az elmúlt évek eseményeit figyelemmel követtem. Van egy olyan réteg Magyarországon, akit sosem fognak felelősségre vonni, mert túl nagy hatalma van hozzá. Ha kell, akkor megvesz ezért mindenkit.
Szerintetek, hogy történhet az, hogy Demszky körül mindenki bukja be a BKV ügyeket/visszaéléseket/sikkasztásokat, de Demszky ellen semmilyen eljárás nem indult, mert ő bemondásra kiköhögte, hogy nem tudott semmiről. Persze, ha folyamatosan finganak körülötted, akkor egy idő után csak megérzed a fingszagot...
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.19. 15:05:59
bocs, rossz helyre tettem a zárójel végét, a sajnos utánhoz akartam...
Tamara Jagello 2010.04.19. 15:08:17
@kalograst: hát arra én is befizetnék, hogy olvassam, mit ír(na) Szily erre - persze ha van elég vér a pucájában ehhez.
kalograst 2010.04.19. 15:16:56
@zéka: Ilyen indexes hűségnyilatkozatok után nem lehet valóban sok illúziónk. Szar ügy, amikor a jófejekről kiderül, hogy már eltüntek a seggben. Mármint nekik. Mert olvasni lehet mást is...
maid 2010.04.19. 15:34:59
@kalograst:
Azt hittem, csak nekem jutott eszembe az OVB :)
Tevan is úgy járt, mint Szigeti, ugye Tevan először átengedte a cikket, mert szerinte nem volt semmi gond, mint ahogy Szigeti is először azt mondta, hogy minek ide kampánycsend, néhány helyen szavazgatnak még, ez van. Tevant UP, Szigetit meg az OVB bírálta felül, ezek után mindketten elkezdtek kompenzálni vagy nem tudom mit csinálni, de komplett hülyét csináltak magukból + teljesen lenullázták a képviselt cég maradék hitelességét is.
Azt hittem, csak nekem jutott eszembe az OVB :)
Tevan is úgy járt, mint Szigeti, ugye Tevan először átengedte a cikket, mert szerinte nem volt semmi gond, mint ahogy Szigeti is először azt mondta, hogy minek ide kampánycsend, néhány helyen szavazgatnak még, ez van. Tevant UP, Szigetit meg az OVB bírálta felül, ezek után mindketten elkezdtek kompenzálni vagy nem tudom mit csinálni, de komplett hülyét csináltak magukból + teljesen lenullázták a képviselt cég maradék hitelességét is.
kalograst 2010.04.19. 15:57:20
@maid: Ha ez egy megyei vagy városi lapnál van, ki sem derül, vagy csak legyintenek, ott a cikkmeghúzás, átiratás mindennapos. Na de az Indexnél?????
Park Ádám 2010.04.19. 16:04:05
Késő lenyugodni, sokan be-buzz-ultak ezen:
nol: nol.hu/belfold/cenzura__az_index_friss_pulitzer-
dijasa_bedata_felmondasat
hvg: mediablog.hvg.hu/2010419.aspx
nv: www.naczivadasz.com/index.php?q=bodoky_uj_petya_patyban_a_zsindex
vastagbőr meg kuruc már volt linkelve, ahogy láttam.
nol: nol.hu/belfold/cenzura__az_index_friss_pulitzer-
dijasa_bedata_felmondasat
hvg: mediablog.hvg.hu/2010419.aspx
nv: www.naczivadasz.com/index.php?q=bodoky_uj_petya_patyban_a_zsindex
vastagbőr meg kuruc már volt linkelve, ahogy láttam.
maid 2010.04.19. 16:22:08
@kalograst:
Ja, hát ezért lett itt hirtelen 850 komment, mert nem elég, hogy az index, de még azt is megtudtuk, hogy a főszerkesztő h. szerint ez teljesen normális :/
Ja, hát ezért lett itt hirtelen 850 komment, mert nem elég, hogy az index, de még azt is megtudtuk, hogy a főszerkesztő h. szerint ez teljesen normális :/
kalograst 2010.04.19. 16:28:15
@maid: Az viszont kétségtelen pozitív, hogy a nyilvánosság előtt mondták el. Legalább tudjuk, milyen attitűd szerint kell a lapot olvasni, mennyire lehet komolyan venni. :)) Inkább olvasom a MaNcsot és az Origót.
Bebé 2010.04.19. 16:54:15
@engem gyíkká változtatott: sztem is jópofa, eddig egyetértünk. Csak éppen másért tolták ki ezt a misztikus 13 pontot. Tudod, a politika olyan mint a küzdősport: azért lendítesz jobb kézzel alulra, mert ballal felülről fogod megütni.:)
bejgli 2010.04.19. 17:11:11
@hypotheticalfriend:
"De amikor még minden csendes volt körülötte, mondjuk tavaly szeptemberben, még igencsak reális választásnak tűnhetett."
Nekem erről más a véleményem. Tulajdonképpen a mostani tevékenysége semmi extra: egy átlagos klubtag a Nokia Dobozokat Gyűjtők Klubjából. Kicsit sokat szerepel ugyan a sajtóban, de ettől még lehet megbízható jó elvtárs, nem? A gond inkább az előéletével van. Azzal, hogy nem elég, hogy kisstílű szélhámiában utazott fiatalon, de ráadásul ezért még el is ítélték. Ez az, amiért nem venném be semmilyen pártpénzes buliba. Kivéve, ha esetleg olyat tud, amit más nem. A foci talán itt jöhet képbe: Ugye, a nemzetközi átigazolási díjak ma már akkorák, hogy nyilvánvalóan nem csak a játékosról szólnak. Na, és vajon melyik ligában vannak a legnagyobb tranzakciók? Bár azt nehéz elképzelni, hogy a magyar foci hogyan tudna ebbe a körforgásba bekapcsolódni.
"De amikor még minden csendes volt körülötte, mondjuk tavaly szeptemberben, még igencsak reális választásnak tűnhetett."
Nekem erről más a véleményem. Tulajdonképpen a mostani tevékenysége semmi extra: egy átlagos klubtag a Nokia Dobozokat Gyűjtők Klubjából. Kicsit sokat szerepel ugyan a sajtóban, de ettől még lehet megbízható jó elvtárs, nem? A gond inkább az előéletével van. Azzal, hogy nem elég, hogy kisstílű szélhámiában utazott fiatalon, de ráadásul ezért még el is ítélték. Ez az, amiért nem venném be semmilyen pártpénzes buliba. Kivéve, ha esetleg olyat tud, amit más nem. A foci talán itt jöhet képbe: Ugye, a nemzetközi átigazolási díjak ma már akkorák, hogy nyilvánvalóan nem csak a játékosról szólnak. Na, és vajon melyik ligában vannak a legnagyobb tranzakciók? Bár azt nehéz elképzelni, hogy a magyar foci hogyan tudna ebbe a körforgásba bekapcsolódni.
Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.04.19. 17:31:27
És hová lett Damon Hill, akarom mondani, T. Imre? Mitán több felvonásban iszonyú erővel pics*n rúgta magát és a cégét, reménykedtem, visszatér még ide és folytatja az öngólgyártást. :)
kalograst 2010.04.19. 17:40:41
@Hepci: Bodoky rájött, hogy a meg nem változtatott munkaszerződését, amelyben még főszerk-helyettes, arra is tudja használni, hogy megvonja T. hozzáférését a szerkesztőségi rendszerhez. Aztán meg felfüggesztette.
kalograst 2010.04.19. 17:49:37
@Tamara Jagello: Ez másnak is eszébe jutott, érdekes:
Tamara Jagello 2010.04.19. 15:06:53
a narancs-téma ugyan lezárult, de őszinte kíváncsisággal és izgalmi állapotban várom, hogy Szily olv.társ erre mit reagál
bodoky.blog.hu/2010/04/15/feljelentes_a_patyi_ingatlanugyben
hiszen mégiscsak mostani munkahelyéről és munkaadójáról van szó ebben a történetben - vajon e téren is olyan tökös, mint a korábbi kenyéradójával szemben?
Tamara Jagello 2010.04.19. 15:06:53
a narancs-téma ugyan lezárult, de őszinte kíváncsisággal és izgalmi állapotban várom, hogy Szily olv.társ erre mit reagál
bodoky.blog.hu/2010/04/15/feljelentes_a_patyi_ingatlanugyben
hiszen mégiscsak mostani munkahelyéről és munkaadójáról van szó ebben a történetben - vajon e téren is olyan tökös, mint a korábbi kenyéradójával szemben?
kalograst 2010.04.19. 17:51:36
@kalograst: Ja, bocsi, te írtad? Most látom:))) Akkor módosítok: Ez már 15.06-kor is eszedbe jutott a másik oldalon:))) Bocs....
kalograst 2010.04.19. 17:52:38
@murunga: Vagy elment vonattal megkeresni UP-t.
Tamara Jagello 2010.04.19. 20:20:30
Akárhogy is nézem, vérciki, hogy a főszerk napok óta hallgat. nem is tudom, mi lehet ilyenkor a megoldás - elsőre azt gondolnám, hogy a lemondás, mert ez a nyilvános purparlé aligha tett jót a cégnek, no meg neki személy szerint is. tulajdonképpen kiderült ország-világ előtt, hogy alkalmatlan a tisztjére. főszerk ilyenkor így nem tűnhet el - gondolom én, persze
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.19. 20:53:32
@Tamara Jagello:
egyetértek veled,
itt is, hihi
ld szily...
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
]
egyetértek veled,
itt is, hihi
ld szily...
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
]
sárkányfő 2010.04.19. 21:02:03
@Tamara Jagello: Azért nem kéne ilyen lincshangulatnak kialakulni itt UP ellen, legalább meg kéne hallgatni az érveit mielőtt elküldjük a picsába, ennyi mindenkinek jár. Ha közönyből vagy sértettségből hallgat az valóban gáz, de ha pl. úgy véli, hogy ő nem a nyilvánosság előtt akarja megtárgyalni a belső ügyeket, abban pl. lehet valami. Bár nekem folyamatosan olyan érzésem van, hogy ebben az ügyben mi itt a blogon mindkét részről csak részinfókkal bírunk, szóval óvatosan a gyors ítéletekkel, szvsz.
Tamara Jagello 2010.04.19. 21:16:07
@ó jaj: nem gondolnám, hogy bármilyen lincshangulatot generáltam vagy elküldtem a fenébe. csak megírtam, hogy fura az egész, mert volt már egy-két ilyen balhé itthon, és újra meg újra meglepődök, hogy azok, akiknek elvileg a kommunikáció a kenyerük, mennyire nem tudnak élni vele, ha magukról van szó.
felőlem azt csinál UP amit akar, meg mindenki más is, főleg, hogy most már nem tud jól lépni szerencsétlen. a nyilvános balhét kellett volna főszerkesztői szóval megakadályozni, így viszont ezen az egészen már túlhaladt az idő, és aligha tud bármelyik fél olyan kompromisszumot kötni, ami ne járna baromi nagy leégéssel (vállalhatatlan megalkuvással)
szóval szó nincs ítélkezésről. tudod, csak vélemény. hogy is híják? komment.
felőlem azt csinál UP amit akar, meg mindenki más is, főleg, hogy most már nem tud jól lépni szerencsétlen. a nyilvános balhét kellett volna főszerkesztői szóval megakadályozni, így viszont ezen az egészen már túlhaladt az idő, és aligha tud bármelyik fél olyan kompromisszumot kötni, ami ne járna baromi nagy leégéssel (vállalhatatlan megalkuvással)
szóval szó nincs ítélkezésről. tudod, csak vélemény. hogy is híják? komment.
vadaszok 2010.04.19. 21:24:14
@Tamara Jagello: Így kezdődik egy karrier.
Kocsis István is akkor tűnt el (nem ért rá) amikor Paks majdnem felrobbant.
Azóta MVM – BKV - …..
Kocsis István is akkor tűnt el (nem ért rá) amikor Paks majdnem felrobbant.
Azóta MVM – BKV - …..
sárkányfő 2010.04.19. 21:38:53
@Tamara Jagello: vércikinek nevezted UP hallgatását, lealkalmatlanoztad és lemondást javasoltál mint jó megoldást, erre reagáltam. De hagyjuk, nem számít.
Tamara Jagello 2010.04.19. 21:42:32
@ó jaj: igen, ez a véleményem, hiszen láthatólag - főnök létére - nem volt ura a helyzetnek. szerinted ez az alkalmasság netovábbja?
sárkányfő 2010.04.19. 21:51:41
@Tamara Jagello: ne forgasd ki a szavaim kérlek, nagyon jól tudod hogy nem védtem UP-t, azt meg pláne nem mondtam, hogy az alkalmasság netovábbja amit csinált.
Megítélni nem tudom, mert nincs hozzá elég infóm, épp ezt próbáltam jelezni. A hallgatásának speciel jó oka is lehet, hiszen milyen vérciki és alkalmatlan az a főnök, aki a nyilvánosság előtt vesz össze egyik beosztottjával, nem igaz?
Azt se kéne elfelejteni itt a felcsapó hullámok között, hogy az index eddig tolta erősen Bodoky cikkeit.
Ez a konfliktus szerintem egyik félnek sem jó, mindkét fél követett el hibákat, és még mi mindent nem tudhatunk? De leginkább szerintem a konfliktus lezárására kéne törekedni nem pedig a szítására.
De ha mindenképpen UP-t akarod sorozni, akkor nem zavarlak.
Megítélni nem tudom, mert nincs hozzá elég infóm, épp ezt próbáltam jelezni. A hallgatásának speciel jó oka is lehet, hiszen milyen vérciki és alkalmatlan az a főnök, aki a nyilvánosság előtt vesz össze egyik beosztottjával, nem igaz?
Azt se kéne elfelejteni itt a felcsapó hullámok között, hogy az index eddig tolta erősen Bodoky cikkeit.
Ez a konfliktus szerintem egyik félnek sem jó, mindkét fél követett el hibákat, és még mi mindent nem tudhatunk? De leginkább szerintem a konfliktus lezárására kéne törekedni nem pedig a szítására.
De ha mindenképpen UP-t akarod sorozni, akkor nem zavarlak.
Tamara Jagello 2010.04.19. 21:53:08
@ó jaj: akrja a fene sorozni, most írtam először erről, nem ragoztam, láthatod, ha visszakukk a 800akárhány kommentet
yarisugi 2010.04.19. 22:36:41
@Hepci:
Ja ja jöhetne még vissza kicsit szopni az a szaros szájú balfasz de megint úgy el lenne hajtva hogy pityeregve szaladna vissza a kurva anyjához akit otthon is így szólít szokása szerint.
A másik szarkupac a Bede Márton aki már csak Tumblren mert huszárkodni. Az is idedugta volna a pofáját kapott volna rá.
Ja ja jöhetne még vissza kicsit szopni az a szaros szájú balfasz de megint úgy el lenne hajtva hogy pityeregve szaladna vissza a kurva anyjához akit otthon is így szólít szokása szerint.
A másik szarkupac a Bede Márton aki már csak Tumblren mert huszárkodni. Az is idedugta volna a pofáját kapott volna rá.
yarisugi 2010.04.19. 22:45:44
A neten mindig talál érdekes dolgokat az ember nahát nahát:
www.tudakozo.t-com.hu/main?rand=-2225416388191766173&xml=datasheet&xsl=datasheet&func0=getDataSheet(idweb)&idweb=2173071
XDXD
www.tudakozo.t-com.hu/main?rand=-2225416388191766173&xml=datasheet&xsl=datasheet&func0=getDataSheet(idweb)&idweb=2173071
XDXD
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.19. 22:45:58
Hosszú ideig szimpatikus volt az Index.
Úgy gondoltam, hogy tökös, a karót nyelt menedzser bélák fejére magasról szaró társaság akik nem fekszenek le senkinek (vagy legalábbis kevesebbeknek mint mások) és mindent megtesznek a korrekt, tisztességes tájékoztatásért.
Ezzel a sztorival most nullára, zérusra, abszolút nulla fokra csökkent a hitelességetek.
Nem! Nem Bodoky hitelessége, hanem a tiétek kedves tevanimreujpéterstb!
Szánalmasak vagytok. Mondjuk gondolhattam volna ezt korábban is. Egyszer voltam az index új irodaházában. Háááát olyan fagyos hangulatot, olyan sok beszart, az asztala mellől felnézni nem merő alkalmazottat én még egy rakáson nem láttam.
Bodoky! Maxi Respect!
Úgy gondoltam, hogy tökös, a karót nyelt menedzser bélák fejére magasról szaró társaság akik nem fekszenek le senkinek (vagy legalábbis kevesebbeknek mint mások) és mindent megtesznek a korrekt, tisztességes tájékoztatásért.
Ezzel a sztorival most nullára, zérusra, abszolút nulla fokra csökkent a hitelességetek.
Nem! Nem Bodoky hitelessége, hanem a tiétek kedves tevanimreujpéterstb!
Szánalmasak vagytok. Mondjuk gondolhattam volna ezt korábban is. Egyszer voltam az index új irodaházában. Háááát olyan fagyos hangulatot, olyan sok beszart, az asztala mellől felnézni nem merő alkalmazottat én még egy rakáson nem láttam.
Bodoky! Maxi Respect!
yarisugi 2010.04.19. 22:59:35
@Hepci:
Beirtam az ápolatlan fejü patkánynak a blogjába hogy hiányolják itt XDD Lehet visszajön a hülye anyja szégyene XDDD
Beirtam az ápolatlan fejü patkánynak a blogjába hogy hiányolják itt XDD Lehet visszajön a hülye anyja szégyene XDDD
kozlony 2010.04.19. 23:06:44
@yarisugi: nem idevaló! Töröld.(-tesd)
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.19. 23:09:29
@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe:
lépj be te is a bodoky fan clubba
ezt tettem pár napja én is
most érdemes !
;)))
lépj be te is a bodoky fan clubba
ezt tettem pár napja én is
most érdemes !
;)))
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.19. 23:11:40
@yarisugi:
"
Ja ja jöhetne még vissza kicsit szopni az a szaros szájú balfasz de megint úgy el lenne hajtva hogy pityeregve szaladna vissza a kurva anyjához akit otthon is így szólít szokása szerint.
A másik szarkupac a Bede Márton aki már csak Tumblren mert huszárkodni. Az is idedugta volna a pofáját kapott volna rá.
"
igeeeeeeen.
:DDDDDD
ld tőlem ue-t a témát:
[
bodoky.blog.hu/2010/04/19/beleronditunk_az_interpauzaba/fullcommentlist/1#c9517158
]
"
Ja ja jöhetne még vissza kicsit szopni az a szaros szájú balfasz de megint úgy el lenne hajtva hogy pityeregve szaladna vissza a kurva anyjához akit otthon is így szólít szokása szerint.
A másik szarkupac a Bede Márton aki már csak Tumblren mert huszárkodni. Az is idedugta volna a pofáját kapott volna rá.
"
igeeeeeeen.
:DDDDDD
ld tőlem ue-t a témát:
[
bodoky.blog.hu/2010/04/19/beleronditunk_az_interpauzaba/fullcommentlist/1#c9517158
]
lisboa09 2010.04.19. 23:42:58
@yarisugi: senki(m) tevan se bede se up, de ez a címközlés nem fair, meg sok egyéb beszólás is gáz, vagy csak a finnyás vagyok. Tollner helyében -aki a legtöbbet vállalja - adnék egy gyógykokit a nebulóknak akik elfelejtették leckét és f(r)ecsegnek össze-vissza
Vfair 2010.04.19. 23:45:46
@yarisugi: nem érzed, hogy ez már sok?
Vagy inkább kevés ide. Nem kéne...
Vagy inkább kevés ide. Nem kéne...
yarisugi 2010.04.20. 00:00:27
@lisboa09:
A belinkelt cím nyilvános tehát fel se merül a fair-nem fair kérdése. Egyszerü tény. Tevannal szembe pedig bocs de nem érzem hogy fairkedésnek lenne helye. Még igy is kevesebbet kap mint ami neki járna.
A belinkelt cím nyilvános tehát fel se merül a fair-nem fair kérdése. Egyszerü tény. Tevannal szembe pedig bocs de nem érzem hogy fairkedésnek lenne helye. Még igy is kevesebbet kap mint ami neki járna.
yarisugi 2010.04.20. 00:05:04
@Vfair:
Nem. Úgy érzem hogy ennek a sokszorosa is kevés lenne azok után amit Tevan müvelt. Ha élőben gyalázná így mások anyját ahogy itt csinálta akkor valsz belevernék a fejét a seggébe és jól tennék.
Ne cseréljük fel az okot és okozatot.
Az ilyen Tevanokat a neten verbálisan ütni rugni kell. Elég volt már abból hogy ők gyalázhatnak másokat de másoknak még a védekezés joga se jár. Hát nem. És ez töredéke volt annak amit még kaphat.
Nem. Úgy érzem hogy ennek a sokszorosa is kevés lenne azok után amit Tevan müvelt. Ha élőben gyalázná így mások anyját ahogy itt csinálta akkor valsz belevernék a fejét a seggébe és jól tennék.
Ne cseréljük fel az okot és okozatot.
Az ilyen Tevanokat a neten verbálisan ütni rugni kell. Elég volt már abból hogy ők gyalázhatnak másokat de másoknak még a védekezés joga se jár. Hát nem. És ez töredéke volt annak amit még kaphat.
yarisugi 2010.04.20. 00:08:53
@lisboa09:
Ja és igen, finnyás vagy de sajnos ide jött büzölögni egy Tevan nevü ürülékhalmaz. Nem én ronditottam bele ebbe a blogba hanem ő. Vele szemben is lehetsz finnyás XDD
Tollner nem tudom hogy jön ide. Valamit valsz összekeversz ez itt nem a pátyi képviselő testület és nem Tollner blogja. Azt se értem miféle nebulókról beszélsz. Tollnernek nem nebulók az ellenfelei hanem a pátyi polgi és a cinkosai.
Ja és igen, finnyás vagy de sajnos ide jött büzölögni egy Tevan nevü ürülékhalmaz. Nem én ronditottam bele ebbe a blogba hanem ő. Vele szemben is lehetsz finnyás XDD
Tollner nem tudom hogy jön ide. Valamit valsz összekeversz ez itt nem a pátyi képviselő testület és nem Tollner blogja. Azt se értem miféle nebulókról beszélsz. Tollnernek nem nebulók az ellenfelei hanem a pátyi polgi és a cinkosai.
yarisugi 2010.04.20. 00:10:26
@kozlony:
Töröltesd te. Engem nem zavar.
Töröltesd te. Engem nem zavar.
yarisugi 2010.04.20. 00:18:58
@kozlony:
Törölni meg nem tduom még ha akarnám se. Bodoky tud törölni, övé a blog.
A linkelt adatok nyilvánosak, Telekom tudakozó keresésre bárki megnézheti. Nem történt sem jogsértés sem adattal visszaélés.
Én csak leirtam hogy milyen érdekes nyiévános adatok vannak a neten. Szerintem ide illik mert ez a barom bele irta az adatlapjába hogy szakma: ujságiró XDDD ez nagyon vicces az ő esetében XDDD
Törölni meg nem tduom még ha akarnám se. Bodoky tud törölni, övé a blog.
A linkelt adatok nyilvánosak, Telekom tudakozó keresésre bárki megnézheti. Nem történt sem jogsértés sem adattal visszaélés.
Én csak leirtam hogy milyen érdekes nyiévános adatok vannak a neten. Szerintem ide illik mert ez a barom bele irta az adatlapjába hogy szakma: ujságiró XDDD ez nagyon vicces az ő esetében XDDD
guszti 2010.04.20. 00:28:01
Na, meglesz itt mindjárt az 1000 komment. Nem olvastam mindet végig, és nem is a pátyi topikhoz szólnék hozzá. (Abban nem változott a véleményem, monnyonle az összes korrupt geci, sallala.)
Azonban régi index olvasóként a morálfilozófikus vitában azért lenne 1-2 megjegyzésem. Azt hogy a Tamás részéről bölcs dolog volt-e bevállalni a mártírt, jó kérdés. Értem őt is, meg a főnökurakat is, és bár utóbbiaknak is van némi igaza, azért ez a húzás nem csak hogy nem volt elegáns, de kifejezetten egyetértek a Tamással. Ebben a műfajban ezt a hozzááállást nem bírja el a hitelesség. Megmondom hol a hiba.
Én az eredeti cikket itt olvastam, akkor mikor megjelent, még benne volt az inkriminált rész. Az egész hőbörből kimaradtam, mert nem vagyok fészbukon, így a hétfő reggeli tilosból értesültem a fejleményekről. Kedves UP, kedves Erminavet, értelek benneteket, meg azt is, hogy vannak szabályok, amiket be kell tartani. Azt is hogy van főnök, aki felülbírálhatja a beosztottait. Tehát nem ezzel szállnék vitába. Az, hogy mit definiálunk cenzúraként, szintén hagynám a nyelvészjózsira. Szóval eddig lenne a ti igazatok. És most a másik oldal.
Ezt az egész netes újságírás dolgot kábé most szokja meg a világ, kicsit ti is találtátok fel, alakítjátok ma is. Sok minden másképp van, mint a klasszik nyomottban, pont azért mert nincs lapzárta, és sok egyébb klasszikus kötöttség. A papírt a levelesládákból nem lehet visszagyűjteni, ez meghatároz sok mindent, ha egyszer valami megjelent, az meg van jelenve, legfeljebb helyreigazítani lehet a következő számban. Itt ugye ez is rugalmasabban megy, lehet "ápdételni" pl. ha olyan új fejlemény történik, ami indokolja azt. Nagyobb a mozgástér, amikor elkezdi azt használni az ember, akkor derül ki mennyire táncolhat vadul, mikor kezdi leverni a poharakat. Az index alapvetően törvénytisztelő, rendes sajtóorgánumként kezeli magát, így próbál nem sérteni sem személyiségi, sem más jogokat, meg közben próbál hiteles is maradni. Mindkettő kényszer, másképp nem tudna sikeres lenni, mint sajtóorgánum. Akkor van gond, amikor az egyik érdekében feláldozódik egy kicsi a másikból. Mert itt most ez történt, az eredményen legalábbis ez mérhető le. (Atomvillanás a biliben, ami eltereli a szót az eredeti témáról.) Egyébként pedig nyilvánvaló hitelvesztés, függetlenül attól, kinek volt igaza. Pedig elkerülhető lett volna. Csak ehez egy fontos dolgot be kellene látni a főszerk uraknak. Rendes sajtóként nem írkálhatsz össze alaptalanul bárkiről bármit, attól még hogy neten létezel, mert nagyon megbasznak, ezt értjük. Akkor viszont azt a szabályt is át kellene emelni a régi rendszerből, hogy megjelenés után nem lehet dolgokat meg-nem-jelentté tenni. Ami egyszer kiment, azt olvassák, az emlékekben ott lesz, ha nyomtalanul eltűnik, az több mint gyanús, és úgy tépi a hitelességet mint vihar az ócska vitorlát. Amikor a hülye mahaszos lehúzós zsóti csapatával készült videoriport (indexes saját anyag, stáblistával meg minden) úgy tűnt el az indavideóról, hogy azt írta ki: "felhasználási feltételeink megsértése miatt a videót eltávolítottuk" - nos akkor én is fröcsögve hörögtem hogy ezt így hogy képzelitek. Annyira ideges lettem hogy megkerestem a brózerkesben, és minden haveromnak megmutattam, de pl. a Bakácséknak is a tilosban, kaptatok is érte a fejetekre akkor is. Aztán rákérdeztem a cseten mikor bent volt a Péter adásban, egy kétszavas, elmotyogott, "hagyjatokmárezzel" érzésű magyarázat hangzott el, nem egy frankó.
Naszóval figyeljetek, főnökök! Ezt nem lehet, szerintem gondolkodjatok el rajta. Nem lehet visszaélni azzal, hogy technikailag módosítható, ami már megjelent. Mégegyszer, nem lehet semmivel "úgy tenni, mintha nem jelent volna meg". Ez nem helyesbítés, ha valakinek az ciki, ami le volt írva és meg volt jelenve, ha nyomtalanul és indokolatlanul eltűnik, az még cikibb. Ha ezt nem fogadjátok el, el fog fordulni tőletek egy csomó olvasó. Látjátok itt is mi van, nem csak én fröcsögök, nem csak nálam nyílik ki a bicska, ha ilyennel szembesülök. És ezért van igaza a Tamásnak is, ezért nem túlzás az a hiszti amit ezért csapott, mert ha a hitelességről van szó, elsősorban az ő micsodájával játszotok. Jogotok van húzni, ezt nem vitatom. Azért ezt illik megjelenés előtt megtenni. (Régen azért olyankor is odaírták zárójelben, ha "a szerk." egészített ki egy infót, csak hogy az érthető legyen.) De ettől még ha valami nagyon gáz, konkrétan ha a felelős főszerkesztő joggal félti miatta a seggét, hát húzza ki, határolódjon el, akár megjelenés után, rendben. De maradjon nyoma, legyen bevállalva, sőt, legyen indokolva is. Mindegy hogy oldjátok meg, de minimum egy zárójeles-dőltbetűs egy-két mondatos tényközlés plusz esetleg némi indoklás - a törölt bekezdés helyén - , jobb esetben az inkriminált mondat idézőjelek közé helyezése, és zárójelben elhatárolódás, de valahogy tiszteletben kell ezt a dolgot is tartani. Az olvasónak az a jogát, hogy ne nézzék hülyének, a szerzőnek meg azt, hogy ne hiteltelenítsék saját felettesei ilyen faramuci akciókkal. Vegyétek tudomásul, ha a labda berepült a matekterem csukott ablakán, nem lehet csak úgy elővenni egy másikat és úgy tenni, mintha semmit sem vettetek volna észre, mert az egész csapatot büncsibe fogják rakni.
Azonban régi index olvasóként a morálfilozófikus vitában azért lenne 1-2 megjegyzésem. Azt hogy a Tamás részéről bölcs dolog volt-e bevállalni a mártírt, jó kérdés. Értem őt is, meg a főnökurakat is, és bár utóbbiaknak is van némi igaza, azért ez a húzás nem csak hogy nem volt elegáns, de kifejezetten egyetértek a Tamással. Ebben a műfajban ezt a hozzááállást nem bírja el a hitelesség. Megmondom hol a hiba.
Én az eredeti cikket itt olvastam, akkor mikor megjelent, még benne volt az inkriminált rész. Az egész hőbörből kimaradtam, mert nem vagyok fészbukon, így a hétfő reggeli tilosból értesültem a fejleményekről. Kedves UP, kedves Erminavet, értelek benneteket, meg azt is, hogy vannak szabályok, amiket be kell tartani. Azt is hogy van főnök, aki felülbírálhatja a beosztottait. Tehát nem ezzel szállnék vitába. Az, hogy mit definiálunk cenzúraként, szintén hagynám a nyelvészjózsira. Szóval eddig lenne a ti igazatok. És most a másik oldal.
Ezt az egész netes újságírás dolgot kábé most szokja meg a világ, kicsit ti is találtátok fel, alakítjátok ma is. Sok minden másképp van, mint a klasszik nyomottban, pont azért mert nincs lapzárta, és sok egyébb klasszikus kötöttség. A papírt a levelesládákból nem lehet visszagyűjteni, ez meghatároz sok mindent, ha egyszer valami megjelent, az meg van jelenve, legfeljebb helyreigazítani lehet a következő számban. Itt ugye ez is rugalmasabban megy, lehet "ápdételni" pl. ha olyan új fejlemény történik, ami indokolja azt. Nagyobb a mozgástér, amikor elkezdi azt használni az ember, akkor derül ki mennyire táncolhat vadul, mikor kezdi leverni a poharakat. Az index alapvetően törvénytisztelő, rendes sajtóorgánumként kezeli magát, így próbál nem sérteni sem személyiségi, sem más jogokat, meg közben próbál hiteles is maradni. Mindkettő kényszer, másképp nem tudna sikeres lenni, mint sajtóorgánum. Akkor van gond, amikor az egyik érdekében feláldozódik egy kicsi a másikból. Mert itt most ez történt, az eredményen legalábbis ez mérhető le. (Atomvillanás a biliben, ami eltereli a szót az eredeti témáról.) Egyébként pedig nyilvánvaló hitelvesztés, függetlenül attól, kinek volt igaza. Pedig elkerülhető lett volna. Csak ehez egy fontos dolgot be kellene látni a főszerk uraknak. Rendes sajtóként nem írkálhatsz össze alaptalanul bárkiről bármit, attól még hogy neten létezel, mert nagyon megbasznak, ezt értjük. Akkor viszont azt a szabályt is át kellene emelni a régi rendszerből, hogy megjelenés után nem lehet dolgokat meg-nem-jelentté tenni. Ami egyszer kiment, azt olvassák, az emlékekben ott lesz, ha nyomtalanul eltűnik, az több mint gyanús, és úgy tépi a hitelességet mint vihar az ócska vitorlát. Amikor a hülye mahaszos lehúzós zsóti csapatával készült videoriport (indexes saját anyag, stáblistával meg minden) úgy tűnt el az indavideóról, hogy azt írta ki: "felhasználási feltételeink megsértése miatt a videót eltávolítottuk" - nos akkor én is fröcsögve hörögtem hogy ezt így hogy képzelitek. Annyira ideges lettem hogy megkerestem a brózerkesben, és minden haveromnak megmutattam, de pl. a Bakácséknak is a tilosban, kaptatok is érte a fejetekre akkor is. Aztán rákérdeztem a cseten mikor bent volt a Péter adásban, egy kétszavas, elmotyogott, "hagyjatokmárezzel" érzésű magyarázat hangzott el, nem egy frankó.
Naszóval figyeljetek, főnökök! Ezt nem lehet, szerintem gondolkodjatok el rajta. Nem lehet visszaélni azzal, hogy technikailag módosítható, ami már megjelent. Mégegyszer, nem lehet semmivel "úgy tenni, mintha nem jelent volna meg". Ez nem helyesbítés, ha valakinek az ciki, ami le volt írva és meg volt jelenve, ha nyomtalanul és indokolatlanul eltűnik, az még cikibb. Ha ezt nem fogadjátok el, el fog fordulni tőletek egy csomó olvasó. Látjátok itt is mi van, nem csak én fröcsögök, nem csak nálam nyílik ki a bicska, ha ilyennel szembesülök. És ezért van igaza a Tamásnak is, ezért nem túlzás az a hiszti amit ezért csapott, mert ha a hitelességről van szó, elsősorban az ő micsodájával játszotok. Jogotok van húzni, ezt nem vitatom. Azért ezt illik megjelenés előtt megtenni. (Régen azért olyankor is odaírták zárójelben, ha "a szerk." egészített ki egy infót, csak hogy az érthető legyen.) De ettől még ha valami nagyon gáz, konkrétan ha a felelős főszerkesztő joggal félti miatta a seggét, hát húzza ki, határolódjon el, akár megjelenés után, rendben. De maradjon nyoma, legyen bevállalva, sőt, legyen indokolva is. Mindegy hogy oldjátok meg, de minimum egy zárójeles-dőltbetűs egy-két mondatos tényközlés plusz esetleg némi indoklás - a törölt bekezdés helyén - , jobb esetben az inkriminált mondat idézőjelek közé helyezése, és zárójelben elhatárolódás, de valahogy tiszteletben kell ezt a dolgot is tartani. Az olvasónak az a jogát, hogy ne nézzék hülyének, a szerzőnek meg azt, hogy ne hiteltelenítsék saját felettesei ilyen faramuci akciókkal. Vegyétek tudomásul, ha a labda berepült a matekterem csukott ablakán, nem lehet csak úgy elővenni egy másikat és úgy tenni, mintha semmit sem vettetek volna észre, mert az egész csapatot büncsibe fogják rakni.
Vfair 2010.04.20. 00:41:31
@yarisugi: nem az a baj, hogy lementél az ő szintjére, hanem az, hogy ott is maradtál. Kár...
Most már okafogyott, de erősen lerontod az ebben a blogban eddig megszokott ún. normális hangvételt.
A távollétében tök felesleges, de akkor is céltalan lenne, ha face to face menne a dolog.
Saját magát és a munkaadóját minősíti a stílusa - azzal csak veszíthetünk, ha ez uralkodik el itt.
Kérlek, gyere vissza, ne maradj lenn. :)
Most már okafogyott, de erősen lerontod az ebben a blogban eddig megszokott ún. normális hangvételt.
A távollétében tök felesleges, de akkor is céltalan lenne, ha face to face menne a dolog.
Saját magát és a munkaadóját minősíti a stílusa - azzal csak veszíthetünk, ha ez uralkodik el itt.
Kérlek, gyere vissza, ne maradj lenn. :)
yarisugi 2010.04.20. 00:49:51
@Vfair:
Na jó ha már igy kéred XD
De a fegyverek tüzkészültségben maradnak. Bodoky az ujabb postban irja hogy már vannak tárgyalások de én ezekben az alakokban nem biznék semennyire.
Na jó ha már igy kéred XD
De a fegyverek tüzkészültségben maradnak. Bodoky az ujabb postban irja hogy már vannak tárgyalások de én ezekben az alakokban nem biznék semennyire.
aril brikha 2010.04.20. 01:17:06
@yarisugi: örülök a visszatérésnek.
nem egészséges Tevannal (egy levegőt) szívni... ;)
nem egészséges Tevannal (egy levegőt) szívni... ;)
aril brikha 2010.04.20. 01:31:27
és ha már visszatérés.
nagyon örülnék ha (Bereznay) András is hasonlóan cselekedne.
nagyon örülnék ha (Bereznay) András is hasonlóan cselekedne.
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.20. 07:48:22
@aril brikha: Bereznay itt van Bpesten, tegnap egész este vele söröztem, lenyűgöző ember. Én is biztattam, hogy jöjjön vissza a blogra, de kifogásolja hogy szerinte mindig indokolatlanul barmolom. Remélem azért visszatér majd. Addig sugározzunk reklámot:
kibulizottorszag.net/
:)
kibulizottorszag.net/
:)
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.20. 07:58:59
@Vfair: Teljesen egyetértek, én is azt kérném Yari, hogy ne fenyegesd Tevant, és főleg ne vigyük ki a blogos háborút az utcára. Bejött, harcolt, legyőztük, vége. Ráadásul a fölösleges anyázás és uszulás mindig elviszi a fókuszt a valódi témától, ami még mindig a pátyi ingatlanmutyi, nem más.
Vfair 2010.04.20. 08:41:26
@bodoky: :)
az utolsó kommentje az érveink ütköztetése során történt - látszólag én zártam azt a kört, de írt nekem privátban.
Rendkívül korrekten, és ha 100%-ban nem is, 70-75 %-ban meg is győzött.
A reklám jogos, látókörbővítő, elgondolkodtató anyag van a link mögött (még ha a végkövetkeztetésével változatlanul nem értek is egyet:)
az utolsó kommentje az érveink ütköztetése során történt - látszólag én zártam azt a kört, de írt nekem privátban.
Rendkívül korrekten, és ha 100%-ban nem is, 70-75 %-ban meg is győzött.
A reklám jogos, látókörbővítő, elgondolkodtató anyag van a link mögött (még ha a végkövetkeztetésével változatlanul nem értek is egyet:)
murunga 2010.04.20. 09:07:15
@yarisugi:
nem kell lecsúszni a szintjére, pláne hogy itt sincs...üres szobában hokizni felesleges, nyugi!
nem kell lecsúszni a szintjére, pláne hogy itt sincs...üres szobában hokizni felesleges, nyugi!
Dzsoll 2010.04.20. 09:09:01
Kicsit elgondolkodtam, hogy a Háború és Békéknek álljak-e neki, vagy az utolsó napok termésének :)
Ha már lúd, legyen kövér, én is hozzáteszem a magamét:
1) A cikk
Az nagyon jó. Mint mindig
2) Az utolsó bekezdés
Az egy kicsitt lógott a levegőben. Megfoghatatlan volt. Egy semmit mondó mondattal belerántotta egy kemény bűnügybe milliárdosokat.
Látni kell azt is, hogy ezek a ügyletek akkor kötődtek, amikor KBJ bűnözői múltja még nem volt ismert. A média mindent rózsaszínben látatott róla.
3) A cenzúra
Ilyen formán nem volt korrekt. Be lehetett volna tenni elé egy felvezetést, amivel a helyére teszi.
De ha már cenzúrázok, akkor dobok egy sms-t, hogy légyszi hívjál a.s.a.p. fel ezen a számon.
4) A jogok megvonása
A legnagyobb baromság. Az ilyet meg kell beszélni előtte a management-tel.
5) Bodoky reakciója
Kicsit túlfűtött ;) Az oknyomozói véna velejárója
6) A balhé
a) Műbalhé: Akkor nagyon profi. Nem hiszem
b) Valódi balhé: A jó főnök legfontosabb erénye, hogy toleráns és higgadt a beosztottal. Tud bánni vele is, és a hallgatósággal is. Nem szabadott volna hagyni idáig eszkalálódni.
Ha már lúd, legyen kövér, én is hozzáteszem a magamét:
1) A cikk
Az nagyon jó. Mint mindig
2) Az utolsó bekezdés
Az egy kicsitt lógott a levegőben. Megfoghatatlan volt. Egy semmit mondó mondattal belerántotta egy kemény bűnügybe milliárdosokat.
Látni kell azt is, hogy ezek a ügyletek akkor kötődtek, amikor KBJ bűnözői múltja még nem volt ismert. A média mindent rózsaszínben látatott róla.
3) A cenzúra
Ilyen formán nem volt korrekt. Be lehetett volna tenni elé egy felvezetést, amivel a helyére teszi.
De ha már cenzúrázok, akkor dobok egy sms-t, hogy légyszi hívjál a.s.a.p. fel ezen a számon.
4) A jogok megvonása
A legnagyobb baromság. Az ilyet meg kell beszélni előtte a management-tel.
5) Bodoky reakciója
Kicsit túlfűtött ;) Az oknyomozói véna velejárója
6) A balhé
a) Műbalhé: Akkor nagyon profi. Nem hiszem
b) Valódi balhé: A jó főnök legfontosabb erénye, hogy toleráns és higgadt a beosztottal. Tud bánni vele is, és a hallgatósággal is. Nem szabadott volna hagyni idáig eszkalálódni.
Dzsoll 2010.04.20. 09:12:16
@Dzsoll: bocs a duplázásért, fél perc múlva újra feltettem, mert akkor még nem látszott. aztán megjelent mindkettő egyszerre
murunga 2010.04.20. 09:16:02
@murunga:
ah, most olvasom az észheztérést - jobb ez igy... sorry az ismétlésért :)))
ah, most olvasom az észheztérést - jobb ez igy... sorry az ismétlésért :)))
vadaszok 2010.04.20. 10:04:03
@Dzsoll: Az utolsó bekezdésnek a nyúl kiugratása lett volna a feladata. (?)
Hoppá! Házinyúl?
Hoppá! Házinyúl?
yarisugi 2010.04.20. 10:17:28
@bodoky:
És a tények kedvéért: természetesen semmi fenyegetés nem hangzott el a részemről. Minden ilyen értelmezés csak alaptalan vád vagy paranoid képzelődés amiről nem tehetek de szakorvoshoz lehet vele fordulni XDD
És a tények kedvéért: természetesen semmi fenyegetés nem hangzott el a részemről. Minden ilyen értelmezés csak alaptalan vád vagy paranoid képzelődés amiről nem tehetek de szakorvoshoz lehet vele fordulni XDD
yarisugi 2010.04.20. 10:20:43
@murunga:
Nyugalom van XD de arra nem fogadnék hogy te1 nem volt itt. Lehet csak nem szólt hozzá.
Lényeg hogy most nyugi van békesség. Lazitás. Új hevedereket füzünk a géppuskákba XDD Éberség.
Nyugalom van XD de arra nem fogadnék hogy te1 nem volt itt. Lehet csak nem szólt hozzá.
Lényeg hogy most nyugi van békesség. Lazitás. Új hevedereket füzünk a géppuskákba XDD Éberség.
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.20. 10:24:36
@yarisugi: The rush of battle is a potent and often lethal addiction, for war is a drug :) én is kurvára élvezem :)
Vfair 2010.04.20. 10:36:57
@bodoky: a tied háború.
A vulgaritás és anyázás nem az. Érdektelen, hogy ki kezdte, mert a stílus maga az ember.
Nem kell, nem szabad folytatni még akkor sem, ha hasonló stílussal jönne vissza. Le lehet győzni a magából kivetkőzött "ellenfelet" józan érvekkel is.
A vulgaritás és anyázás nem az. Érdektelen, hogy ki kezdte, mert a stílus maga az ember.
Nem kell, nem szabad folytatni még akkor sem, ha hasonló stílussal jönne vissza. Le lehet győzni a magából kivetkőzött "ellenfelet" józan érvekkel is.
murunga 2010.04.20. 10:51:04
@bodoky:
[N]o arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women -- Ronald Reagan
hehe :DD
[N]o arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women -- Ronald Reagan
hehe :DD
yarisugi 2010.04.20. 12:28:52
@Vfair:
Van aki csak abból ért ha bele verik az orrát a saját piszkába.
"He that spareth his rod hateth his son: but he that loveth him chasteneth him betimes." XDDD
Van aki csak abból ért ha bele verik az orrát a saját piszkába.
"He that spareth his rod hateth his son: but he that loveth him chasteneth him betimes." XDDD
arlequin 2010.04.20. 20:03:18
@bodoky: igen-igen. csak az a detoxikáló ne létezne...
az öreg embergyűlölő (herakleitosz) mondá:
"A háború mindennek atyja, mindennek királya, és egyeseket isteneknek tüntetett fel, másokat embereknek, egyeseket szolgákká tett, másokat szabadokká."
arcra fel!
az öreg embergyűlölő (herakleitosz) mondá:
"A háború mindennek atyja, mindennek királya, és egyeseket isteneknek tüntetett fel, másokat embereknek, egyeseket szolgákká tett, másokat szabadokká."
arcra fel!
Rosszindulatú Vászka 2010.04.20. 21:11:50
Tisztelt cím!
Csak egy kérdés: ez a - szerintem eléggé súlytalam - cikkmodera kapcsolatba hozható a mostani, indexes-blogos lépés- és módszerváltásokkal?
Válasz jöhet mélre is,mesetleges moderán sem fogok besértődni :)
Csak egy kérdés: ez a - szerintem eléggé súlytalam - cikkmodera kapcsolatba hozható a mostani, indexes-blogos lépés- és módszerváltásokkal?
Válasz jöhet mélre is,mesetleges moderán sem fogok besértődni :)
breszt 2010.04.21. 09:33:12
Van itt egy Mervó József által jegyzett cikk 2005-ből. Ebben elmagyarázza a pátyiaknak az önkormányzat lapjában, hogy mit érnek. Egyenként pécézi ki, aki valamiért nem tetszik neki. Gondolom, már akkor belopta magát a pátyiak szívébe.
A 26. oldalon kezdődik a cikk:
www.paty.hu/letoltes.php?d_id=366
A 26. oldalon kezdődik a cikk:
www.paty.hu/letoltes.php?d_id=366
Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.22. 13:02:06
@bodoky:
jééééé, valahogy ebből kifelejtették pátyot....
nahát...
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
jééééé, valahogy ebből kifelejtették pátyot....
nahát...
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
bomi 2010.04.22. 13:24:09
@breszt: Ez a Mervó-cikk nagyon jó. Árulkodó a stílusa. Simán el tudom képzelni ezek után, hogy az összes mocskos fenyegetés, megfélemlítés, zsarolás mögött, amik ezekben az ügyekben történtek, ő maga áll egyszemélyben.
bomi 2010.04.22. 13:25:44
@Csönd-Nesz-Rizs.®: Biztos cask véletlen volt, szólni kéne nekik... Ja, meg az is biztos véletlen, hogy Bodoky pont most került az utcára...
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.22. 15:15:56
@bodoky:
@Csönd-Nesz-Rizs.®:
"
szorokin 2010.04.22. 11:08:17
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
...nemtom, ez csak valami
érdekes, szép index manőver, ahol
olyan ügyeket szednek elő, amelyeket
a fidesz nem vett elő/talált meg ...
tehát bizonyítandó h az index nem lett
fidesz-bérenc .........
hmmmmm....
------------------------------
emberek ti hogy látjátok ?
paranoia ?
"
szóval épp páty nincs...
hihihi
@Csönd-Nesz-Rizs.®:
"
szorokin 2010.04.22. 11:08:17
index.hu/belfold/2010/valasztas/meg_13_ugyet_ajanlunk_a_fidesz_figyelmebe/
...nemtom, ez csak valami
érdekes, szép index manőver, ahol
olyan ügyeket szednek elő, amelyeket
a fidesz nem vett elő/talált meg ...
tehát bizonyítandó h az index nem lett
fidesz-bérenc .........
hmmmmm....
------------------------------
emberek ti hogy látjátok ?
paranoia ?
"
szóval épp páty nincs...
hihihi
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.22. 15:17:13
..ja és az interpauzásból copyztam
[
bodoky.blog.hu/2010/04/19/beleronditunk_az_interpauzaba/fullcommentlist/1#c9551556
]
[
bodoky.blog.hu/2010/04/19/beleronditunk_az_interpauzaba/fullcommentlist/1#c9551556
]
maid 2010.04.23. 19:43:53
Véletlenül szembe jött ez az idézet, gondoltam beteszem ide ;)
Popper Péter: "Az ember akkor kezd el káromkodni, amikor nincs érve. Amikor a logikája, az érvelése csődöt mond, akkor szitkozódik. Ez a tehetetlenség dühe."
hvg.hu/hvgfriss/2010.16/201016_popper_peter_pszichologus_az_ember_akkor_ke
Popper Péter: "Az ember akkor kezd el káromkodni, amikor nincs érve. Amikor a logikája, az érvelése csődöt mond, akkor szitkozódik. Ez a tehetetlenség dühe."
hvg.hu/hvgfriss/2010.16/201016_popper_peter_pszichologus_az_ember_akkor_ke
hape77 2010.04.24. 02:01:20
Bárki, bármit is mond, a Telki foci pályák ügye nem egszerű. Valamiért a Telki ÖK favorit projektje, bár az ott lakók nem szorgalmazzák...
A hatalom nagy Úr. A cikkben pontosan megírták, hogy az ingatlan felmérések hogyan készülnek.... Megrendelésre.Úgyhogy retimre Úr láttunk már ilyet....csak nézzük a kollégáit... Hagyó, Ikvai Szabó, Demszky, stb..
Tudom, hogy a Telki ÖK mndent megtesz hogy elhalgattasson, de egy személyben ki állok a többiek igazáért.
A hatalom nagy Úr. A cikkben pontosan megírták, hogy az ingatlan felmérések hogyan készülnek.... Megrendelésre.Úgyhogy retimre Úr láttunk már ilyet....csak nézzük a kollégáit... Hagyó, Ikvai Szabó, Demszky, stb..
Tudom, hogy a Telki ÖK mndent megtesz hogy elhalgattasson, de egy személyben ki állok a többiek igazáért.
mediocris 2010.04.24. 02:35:40
@maid: Ez egy logikai bukfenc. Attól káromkodik mert dühös. Attól hogy dühös, még nem biztos hogy nincs érve. Viszont attól hogy van érve, még érezheti magát tehetetlennek. Szerintem nem csak azt kell nézni hogy ki mennyit káromkodik.
Füredi 2.0 (törölt) 2010.04.29. 08:49:20
Teljesen mellékszál, de engem egyetlen alkalommal tiltottak ki blogról. Tevan volt az a kötöttpályásból. Egy helyesírási kérdés merült fel - az, hogy hogyan kell írni azt, hogy MÁV-START - azt kérdezte tőlem, hogy "mi a faszért," én meg azt válaszoltam, hogy "azért a faszért". Ez ilyen szinten - ő beugatott, és visszaugattam - megismétlődött, aztán kitiltott, azzal, hogy nem ér rá foglalkozni velem.
Ennyit tud.
Ennyit tud.
Dzsoll 2010.04.29. 09:47:14
@hape77: hape, szedd össze légyszi a tényeket, meg a gondolataidat, jól láthatóan egymástól elválasztva írd le. akkor lesz esélyük megérteni, hogy miről is beszélsz.
ne ess abba a hibába, hogy 2 óránál kevesebbet szánsz rá, és inkább aludj rá egyet mielőtt elposztolod!
ne ess abba a hibába, hogy 2 óránál kevesebbet szánsz rá, és inkább aludj rá egyet mielőtt elposztolod!
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 20:29:40
@Füredi 2.0:
:))
van egyéb kíváló példa:
"
combo 2010.04.20. 17:58:51
@Wave:
kotottpalya.blog.hu/2009/12/14/hazudott_a_miniszter_ausztriaban_nem_zarnak_be_58_vasutvonalat/fullcommentlist/1#c7992343
"
w.blog.hu/2010/04/14/viragozzek_szaz_virag_1?fullcommentlist=1#comments
:))
van egyéb kíváló példa:
"
combo 2010.04.20. 17:58:51
@Wave:
kotottpalya.blog.hu/2009/12/14/hazudott_a_miniszter_ausztriaban_nem_zarnak_be_58_vasutvonalat/fullcommentlist/1#c7992343
"
w.blog.hu/2010/04/14/viragozzek_szaz_virag_1?fullcommentlist=1#comments
Bereznay András (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net/ 2010.05.16. 15:17:39
@bodoky:
Ah, látom, kösz. Vissza egyelőre Londonba jöttem, de ezek szerint ide is, legalábbis elvben, ha írok. (Nem pont a lebarmolás ténye zavart akkoriban különben, hanem a jó ok hiánya rájuk. De rájöttem ezek nem fontosak, úgyhogy felejtve.)
Hogy a gyakorlatban mennyire leszek képes it megnyilvánulni, nyitott kérdés, mert úgy tűnik nagyon kell hajtanom most melókkal.
Ah, látom, kösz. Vissza egyelőre Londonba jöttem, de ezek szerint ide is, legalábbis elvben, ha írok. (Nem pont a lebarmolás ténye zavart akkoriban különben, hanem a jó ok hiánya rájuk. De rájöttem ezek nem fontosak, úgyhogy felejtve.)
Hogy a gyakorlatban mennyire leszek képes it megnyilvánulni, nyitott kérdés, mert úgy tűnik nagyon kell hajtanom most melókkal.
Bereznay András (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net/ 2010.05.16. 15:44:32
@guszti:
Jó! És egy-két kiegészítő.
1. A kikerült írás le is fényképezhető maga a kompjúter által, ezért is szerecsétlen dolog meg nem jelentté próbálni tettetni. Valószínű, hogy akad a tömegből aki így rögzíti és terjeszteni tudja, akkor is, ha Tamás nem csinált volna belőle ügyet. Scripta még akkor is ha manent, ha internetes.
2. Volt gimiben egy tanárnőnk, akiről egy osztálytárs azt az észerevételt tette, félhangosan, „ez hülye”. Talán ha négyen hallhatták. A tanárnő sírva kirohant, panasszal az igazgatóhoz. Másnap az egész iskola tudta, hogy azt mondták róla, hogy hülye. Ebben az ügyben is a főszerk. eljárása csak a maximális publicitást biztosította annak amit eltűntetni szeretett volna. Ez nem volt a legbölcsebb az általa föltehetően kívánatos eredmény szempontjából.
3. Nem csak technikai és hasznossági szempontok vannak. Van olyan is, hogy a másik ember semmmibevételének kívánatos elkerülése. Talán túlságosan is a fejébe szállt a főszerkesztőnek a dicsőség, ha úgy képzeli hogy csak azért mert módja, esetleg joga és hatalma van valamit konzultáció nélkül megtenni, helyes is, ha megteszi. Nem helyes. A másik ember átlépése, semmibevevése soha semmilyen körülmények között nem helyes.
Jó! És egy-két kiegészítő.
1. A kikerült írás le is fényképezhető maga a kompjúter által, ezért is szerecsétlen dolog meg nem jelentté próbálni tettetni. Valószínű, hogy akad a tömegből aki így rögzíti és terjeszteni tudja, akkor is, ha Tamás nem csinált volna belőle ügyet. Scripta még akkor is ha manent, ha internetes.
2. Volt gimiben egy tanárnőnk, akiről egy osztálytárs azt az észerevételt tette, félhangosan, „ez hülye”. Talán ha négyen hallhatták. A tanárnő sírva kirohant, panasszal az igazgatóhoz. Másnap az egész iskola tudta, hogy azt mondták róla, hogy hülye. Ebben az ügyben is a főszerk. eljárása csak a maximális publicitást biztosította annak amit eltűntetni szeretett volna. Ez nem volt a legbölcsebb az általa föltehetően kívánatos eredmény szempontjából.
3. Nem csak technikai és hasznossági szempontok vannak. Van olyan is, hogy a másik ember semmmibevételének kívánatos elkerülése. Talán túlságosan is a fejébe szállt a főszerkesztőnek a dicsőség, ha úgy képzeli hogy csak azért mert módja, esetleg joga és hatalma van valamit konzultáció nélkül megtenni, helyes is, ha megteszi. Nem helyes. A másik ember átlépése, semmibevevése soha semmilyen körülmények között nem helyes.
Az utolsó 100 komment: