Tollnernek megint üzentek

2010.04.27. 00:53

A pátyi hős Tollner Józsi osztálykiránduláson volt a gimnáziumi osztályával Környebányán, péntekről szombatra virradó reggel a mellékelt ábrát (tulipános horogkereszt + szevasz) találták a turistaház előtt. A tanártársa ezután már az autójába se mert beülni.

Finom humora van a spanyolnak, huh?

Be volt zárva a turistaház, este Józsi zárt, reggel ő nyitott, a diákok nem lehettek... de nyilván úgy csinálják mindig, hogy ha nem veled történik, szimplán röhejes legyen.

79 komment · 1 trackback

Címkék: osztálykirándulás parajelenség tollnerjózsef

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr251954465

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Páty 8 - Maffia, oligarcha, rendőrség 2010.04.27. 23:14:03

A pátyi ügyre már a rendőrség is rávetette magát (link1 link2) a zöld ombudsman után. Egyre több a lekenyerezni való ember. Sávoly után egyre jobban bedől a Grupo Milton ezen terve is. Ha pedig a Fidesz tényleg elkezdi vizsgálni a 13 rá váró ügyet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bomi 2010.04.27. 01:26:40

Elsőre tényleg diákcsínynek tűnik... Remélhetőleg az is.

magwas 2010.04.27. 06:49:23

Gondolom van valami alapja annak a kijelentésnek, hogy "a diákok nem lehettek".
Jó lenne ha a pátyi mutyi csak diákcsíny lenne, de nem az.

"Demokratának lenni mindenekelőtt annyit tesz, mint nem félni: nem félni a más véleményűektől, a más nyelvűektől, a más fajúaktól, a forradalomtól, az összeesküvésektől, az ellenség ismeretlen gonosz szándékaitól, az ellenséges propagandától, a lekicsinyléstől és egyáltalán mindazoktól az imaginárius veszedelmektől, amelyek azáltal válnak valódi veszedelmekké, hogy félünk tőlük."

yarisugi 2010.04.27. 07:30:50

Ezekre a dolgokra valsz ráhuzható a BTK 176/A.§ miért nem tesz Tollner feljelentést?

Itt még "írásminta" is van. Ha nem szándékosan torzitott a szöveg akkor vannak árulkodó jelek amit az irás módjától függetlenül öntudatlanul csinál az elkövető. Pölö a nagy I-re hibásan kitett pont, a szimmetrikus Y sötöbö.

Amilyen balfasz az ilyen dolgokban a Mervó, lehet ő személyesen csinálta :)

szimplalány 2010.04.27. 07:37:26

nagyon durva...

remélem, feljelentést tesz, védelmet kér!

mediocris 2010.04.27. 09:17:38

@magwas: Bibó is ezt mondta. No meg Rostás Teréz kőbányai lakos.

Bodokyt is követik. Ha aznap már tudták hogy Tomcattel találkozott, akkor követniük kellett. Ezt már le se lehet tagadni, ahogyan a két ügy közötti kapcsolatot sem.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.27. 09:17:41

@yarisugi:

Sajnos a nyomtatott nagybetűs írást nem lehet elemezni. Ezt ki is használják rendesen.

Én a felirat alá odavésném:
"...Egészségetekre és amúgy mit láttatok? Ügyesek vagytok és főleg bátrak valamint jellemesek. Érettségi azért megvan, ugye?..."

Vagy valami hasonlót.

Ezek az írások meg egyre kisebbek, jelentéktelenebbek és főleg remegőbb betűkkel írottak lesznek. Az írók meg a felbujtók közben egyre jobban izzadnak. Esténként már nehezen alszanak el, hajnalban felriadnak.
Idegesen cigire gyújtanak vagy halkan elénekelnek egy mozgalmi nótát, hogy bátorságot merítsenek a mozgalom hőskorából, amikor kiszesként vagy munkásőrként vagy hivatrásos névtelen feljelentőként vagy besúgóként "dolgoztak".

Ügyes, érdekes emberek ezek. Az utókornak feltétlenül meg kell őrizni őket.
Ha lehet, akkor kitömve.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 09:20:42

@mediocris: nem kell ahhoz feltétlenül követni, szerintem a telefonokat hallgatják, ebben az ügyben ez visszatérő motívum, többeknek van ilyen érzése.

mediocris 2010.04.27. 09:26:27

@bodoky: Azt hogyan? Mobil, vagy vezetékes? Gondolod hogy a titkosszolgálatnak köze van hozzá? Nem lenne jó hír.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 09:31:14

@mediocris: tuti hogy van titkosszolgálati szál benne, a kérdés inkább az, hogy melyik vagy mennyi titkosszolgálat? gmailt azért érdemes használni, mert azt csak az amerikaiak látják :)

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.27. 09:36:58

@bodoky:

Ha a telefon lehallgatás igaz, akkor nagyon nagy gáz van. A mobiltársaságok mindegyikét kötelezi az NBH arra, hogy egy "Legal Interception" nevű alkalmazást (külön az NBH-hoz bekötött interfésszel) építsen be a hálózat központjába (ez így most nagyon konyhanyelv, de így van).

Enélkül egy távközlési szolgáltató sem kap működési és szolgáltatási engedélyt.

Ennek az alkalmazásnak és az interfészen való közlekedésnek SZIGORÚ feltételei vannak. Egyebek között folyamatosan naplózzák az entryket. Hozzáférése és jogosultsága pár embernek van csak, de egyáltalán enm kizárt, hogy valami nagyon vájtfülű mérnök tud magának hekkelni hozzáférést.
Így az sem kizárt, hogy némi aprópénzért már megtudnak fizetni agy belső embert.

Vagy a pátyi mutyi polgimesti, a régi jó elvtársakon kér szívességet.

Mindkét eset ultragáz, szerintem írhatnál egy levelet az NBH-nak. Ezt most tök komolyan mondom. Ha bebizonyosodik, hogy valaki belehallgat felhatalmazás nélkül a rendszerbe akkor minimum anális beültetésnek vetik alá (by South Park).

mediocris 2010.04.27. 09:43:20

@bodoky: Googleben épp pár héttel az index előtt csalódtam, amikor az MDF levetette a választási videót az oldalukról, az indavideon meg ottmaradhatott. Van irodájuk is Pesten. Szerintem hatósági kérésre kötelesek együttműködni is. Lehet hogy az adataid nem adnák ki per nélkül, nem vagyok a jogi háttérrel tisztában. Viszont a hatóság a mobilszolgáltatótól is kérhet le bizonyos adatokat (ki a szolgáltatód? T?). Ha a mobilod hallgatják le, akkor két lehetőség van. Vagy meghekkelték a telefonod hardverrel/szoftverrel, vagy hozzáférnek a szolgáltató hálózatához, amihez szerintem csak hatóság, esetleg titkosszolgálat, vagy hasonló hivatalos szervek férhetnek hozzá, magáncégek nem. Ha KBJ és társainak ilyen összeköttetéseik vannak, akkor ez se sokkal gyengébb mint az olajos ügy. Egyben azt is jelentené hogy nagyon erős emberek mozgatják őket.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 09:44:22

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: Szerinted ebben az országban ezt a szabályt is ugyanolyan szigorúan betartják, mint a többit? :) Továbbá, nem csak az NBH hallgathatja a telefonokat sztem, úgy sejtem vannak más játékosok - külföldiek, maszekok, mittomén - is. A fenyegetésekről már írtuk korábban, hogy ez egy létező módszertan üzleti ellenfelek, lobbisták megállítására, ha így van akkor szerintem magáncég csinálja.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.27. 09:45:25

@mediocris:

...az erős embereket meg nagyon erősen kell pi..án rúgni...

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 09:47:48

@mediocris: Engem nem érdekel, nyugodtan hallgathatják, nem csinálok semmi rosszat. Nyitott könyv az életem :)

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.27. 09:50:19

@bodoky:

Nem akarlak megbántani az ellenvéleményemmel de ezt a Legal Interception cuccot veszik a legkomolyabban.

A most divatos kínai cégek is csak akkor adhattak el Magyarországon kínai szarokat, hogy a rendszereiket megfeleltették a hazai szabályzóknak.

A lehallgatósdit (főleg így kormányváltás idején) meg krvára komolyan veszik. Ha elkezdesz pezsegni biztosan zebszem effektust tudsz okozni pár embernek.

mediocris 2010.04.27. 09:53:24

@bodoky: Lehet ez ellen is védekezni valamennyire. Tartalék telefon (amit korábban nem te használtál), SIM-et venni az aluljáróból. Hívószámküldés letilt, te hívod vissza az embereket. Otthoni cellából csak akkor használod ha muszáj. Esetleg Skype (lehet hogy feltörték már), vagy valami jobban titkosított voip chat. Torr és hasonló IP anonimiser programok, internetes (tehát nem közvetlen gép-gép kapcsolatú) kommunikáció. Hadd dolgozzon a nagy testvér.

mediocris 2010.04.27. 09:54:53

@bodoky: Lehet hogy te nem, de ha véletlenül akadna egy informátorod, akkor neki kényelmetlen lenne a lebukás.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 09:58:39

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: Elviszi a fókuszt az alapügyről, ha ezen kezdünk pezsegni. Az alapügyben kell következetesen menni előre, nem ilyen mellékszálakon. A 21. században már nem kéne fennakadni azon, hogy loggolják a kommunikációt.

janosbacsi 2010.04.27. 09:59:40

Amennyiben egy független személy kívánja bodokyt lehallgatni és rendelkezik a megfelelő eszközökkel, kb. 1 km-es rádiuszon belül kell lennie. Ebből adódóan, ha bodoky úton van és nem otthonról telefonál, akkor csak úgy képes venni az adást, ha mindig a nyomában van és követi. Ahhoz, hogy folyamatosan nyomon követhető legyen egy adott ember telefonos diskurzusa, a központban kell ülni.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 10:00:52

@mediocris: Informátoroknak a TOR-t javaslom, az ad egy hamis IP-t, ha úgy küldi, nem nagyon lehet megfogni. De van skype is meg minden ilyesmi, ismerem a lehetőségeket.

www.torproject.org/

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.04.27. 10:47:08

@bodoky:
XBBrowser, plusz nem saját net account, hanem nyilvános Wi-fi valahol...

maid 2010.04.27. 10:56:41

Nekem a horogkereszt valahogy nem jön a képbe, ez inkább tényleg diákcsíny jellegű. Bár tudja a fene.

Mobil: van olyan túl óvatos vagy jól tájékozott barátom (nem tudom eldönteni) aki még évekkel ezelőtt, amikor felelős beosztásban dolgozott, kényes beszélgetésre soha nem vitte magával a mobilját, mondván, amit le lehet hallgatni, az poloskaként is műxik.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.27. 11:04:37

Lehet levelezni pl thundebird klienssel plusz enigmail addon. az még a gugli sem tudja olvasni. Elvileg.

magwas 2010.04.27. 11:59:22

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe:

Ehhm. A legal interception cuccot azok a titkosszolgák használják, akiknek egy része már a 80-as évek elején a cégnél dolgozott.
Az összes kontrol a cégen belül marad, pl. a telkónál semmilyen log nincsen. Szerinted ki őrzi az őrizőket?

Tamásnak persze igaza van: azért nem kell parázni, mert ha korrekt életet élsz akkor nincs mivel elkaszáljanak.

Bebé 2010.04.27. 12:24:02

És ha más írt, és más rakta ki tulipánból a horogkeresztet? /Nekem nagyon nem egyezik a kettő./

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 12:34:38

@maid: A telefon kikapcsolása, szétszerelése, leadása teljesen alap óvintézkedés bizonyos körökben és szituációkban. Az advanced módszer az úgynevezett tisztaszoba, ez egy leárnyékolt míting room, átlátszó bútorokkal, a reptérihez hasonló beléptetéssel, hogy kiküszöböljék a poloskaveszélyt. Ismerek egy szakit aki ilyeneket csinál, azt mesélte, hogy az elmúlt években látványosan nőtt a kereslet a tisztaszobák iránt. A korrupció level mérésére jó indikátor lehetne az egy városra jutó tisztaszobaszám :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 12:40:57

@Bebé: nem akarom túlkombinálni, de a svasztika nekem az ellenfél nácizós tripjébe illeszkedő dizájnelem :)

maid 2010.04.27. 12:48:02

@bodoky: szerintem ez tényleg túlkombinálás, mert téged kezdtek nácizni, ehhez képest nem logikus, ha ők rajzolgatnak horogkeresztet

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 12:51:09

@maid: ijesztő asszociációkat kelt, félelmet generál, kommentben is, tulipánból kirakva is, szerintem ez ugyanaz. a sötét oldal :)

maid 2010.04.27. 12:57:22

@bodoky:
másképp jár az agyunk, én ijesztőbbnek találnám, ha csak a szöveg lenne ott.
nem mintha a horogkereszt felbukkanása nem lenne önmagában rémisztő bármilyen esetben, de ebben a kontextusban, a pátyi ingatlanmutyi kapcsán teljesen abszurd. éppen ezért kicsit relativizálja is magát a szöveges üzenetet.

zavarkeltésre mindenesetre kiváló.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 13:02:11

@maid: magas szintű, virtuóz pszichoterror, velem is ezt csinálták, vajon tanítják ezt valahol, vagy egy őstehetséggel állunk szemben? :)

maid 2010.04.27. 13:09:35

@bodoky:
az mondjuk tény, hogy csak kívülről nézve lehet ezt ilyen racionálisan kezelni, átgondolva, hogy az adott kontextusba miként illik az üzenet. ha nekem szólna, gondolom rám is jobban hatna a horogkereszt, most kívülről inkább az abszurditását látom, főleg ezzel a tulipános megoldással.

nem lehet, hogy ő maga tanítja valahol? :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 13:18:23

@maid: szerintem ha összeszednénk az összes fenyegetést ami ebben az ügyben felbukkant, kivülről nézve nem tűnne vészesnek. mégis rettenetesen beszart egy csomó ember. ez művészet :) a művészt én autodidaktának sejtem, és szivesen megismerném személyesen is :)

Bebé 2010.04.27. 13:22:26

@bodoky, @maid: a kérdés az, hogy az ő agyuk hogyan jár. A sötét oldaltól a virág mindenképp távol áll. Hacsak az ötlet nem valami filmből van.

maid 2010.04.27. 13:27:37

@Bebé:
én a magam részéről nem tudom, hogy hogy jár az agyuk, nem igazán mozgok otthonosan ezen a vidéken :)

ONDREJ 2010.04.27. 13:33:27

Az ilyen jellemű emberek a leggyengébbek a világon.
Nem vállalják az arcukat, ráadásul szalonképesnek nem nevezhető kifejező eszközökhöz nyúlnak.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 13:36:11

@Bebé: go google, van flower swastika, valami okkult szimbólum. nekem az a sejtésem, hogy a Művésztől nem áll távol az okkultizmus.

www.manwoman.net/

ha ráér valaki, kutassa meg a témát, milyen kultusz ez? nekem rohannom kell most.

bomi 2010.04.27. 13:36:31

@bodoky: Mondjuk nem lennék nagyon meglepve akkor sem, ha már ismernéd személyesen is, csak nem tudod, hogy ő az emberünk...

magwas 2010.04.27. 13:56:29

@bodoky:
Meg lett kutatva a téma. Mivel zárt listán hangzott el, ezért név nélkül csak a lényeg:

A szvasztika a szerencse és hallhatatlanság szimbóluma
A tulipán a tökéletes szerető és hírnév.
A kavicsokról egy Nagy Imre vers jött elő:

Kavicsot gyűjtöttem a parton,
mert rád hasonlított mind,
és a nyelvem alá tettem, hogy velem légy,
ha beszélnem kell

A fehér az ártatlanság, jóság, szüzesség színe.

Tehát Józsinak azt üzenték az angyalai, hogy megvédik, mert szeretik hogy ilyen ártatlan és jó :)

vadaszok 2010.04.27. 16:20:18

Össze-vissza beszéltek itt.
Nagy mennyiségű vadpénzt, könnyű csinálni, nehéz legalizálni. Nagyon sok nem legalizált pénzt pedig szinte lehetetlen jól elkölteni.
Figyelik a titkosszolgálatok, és a legkisebb hibánál is lecsapnak.
(Az egyszerű politikus is az első nokiásdoboz után betetette az újságba, hogy nyert a lottón. Bruhhaha..)
A nagy ingatlan ügyekben nem kispályások nyomulnak.
A nagy vadpénzt a legalizálás során még fialtatják is.
A vadpénz ideális, nokiásdobozba, sporttámogatásra, külföldi ingatlan vásárlásra stb.
Ha, jól sáfárkodunk vele, ebből nagyon sok legális pénz lehet. Különösen, akkor, ha a visszafizetés jól irányzott szavazássál, vagy közpénzzel történik. Ez eddig nem újság.
A titkosszolgálat figyel, mindenkit. Nemcsak azt, aki vadpénzzel varázsol, hanem azt is, akit elvarázsoltak, sőt!
Mivel közpénz, köztestületi szavazás az elméletünk fő tárgya, ne feledkezzünk meg arról, hogy még mindig vannak olyan elvetemültek, akik nem hagyják magukat elvarázsolni, és a „saját érdekük” helyett makacsul a közérdeket képviselik.
Ezek ellen csak egy orvosság van, a soraikba beépítettek/beépültek.
A titkosszolgálatok, ha jól működnek, akkor ezt a réteget is lehallgatják.
Tisztelt Uraim! Ne tessék félni, ha nincs saruk.
Tisztelt Uraim! Féljenek, ha van saruk.

bejgli 2010.04.27. 17:41:52

Akik ilyen szabályos betűket kavicsolnak össze, pláne sötétben, azoktól szerintem aligha kell tartani - kivéve, ha mániákus pszichopaták. De azok meg aligha járnak párosával (ezt a szöveget mintha ketten írták volna). Mindenesetre nem Bunkó Bákszi alkotta, ez elég valószínű. Olyan diákos kinézete van.

Lehallgatni, meg a titkolódzókat szokás. Most akkor vannak még titkok? Azt hittem, Páty már a jogi szakasznál tart. A megfélemlítés elképzelhető, viszont az azt jelentené, hogy a másik oldal helyzete bizonytalan. Mert ha én lennék a Nagy Focibefektető, és tutira tudnám, hogy a "befektetésem" hamarosan elkezd megtérülni, akkor nem költenék felesleges marhaságokra, hiszen minek?

sárkányfő 2010.04.27. 18:46:17

Sziasztok,

ha nem tudnám, hogy Bodokyt is követik, én is legyintenék erre.

Ezzel együtt pár kérdés:

- Hány évesekből áll Tollner osztálya?
- Megbízik mindben teljesen? esetleg közismert ellendrukkerének csemetéje van köztük?
- A gyerekeken és tanártársakon kívül volt velük még más?
- A turistaház földszintjén kik aludtak? Gondolom az ablakokon nincs rács egy turistaház esetében, tehát éjjel szabadon lehet ki-be mászkálni.
- Megkaphatnák a turistaház pontos googlemap koordinátáit?
- Van-e a közelben pl. egy köztéri virágágyás, tulipánokkal?
- Ha nem, hol van a legközelebb virágbolt? A virágbolt bejáratára rálát-e egy térfigyelő kamera? A virágbolt eladója emlékszik-e rá, ha nem környékbeli ismerős vásárolt nála?
- A virágok szára metszve vagy tépve volt?
- Mintha egy betonozott terültre lenne kis kavicsokkal kirakva a szöveg. Hol van ehhez a betonozott részhez legközelebb olyan kavicsos terep, ahonnan hozhatták a köveket? Voltak-e ott lábnyomok?
- A kavicsok alkalmasak-e ujjlenyomat megőrzésére?
- Van-e olyan fotó, ami a szöveg tágabb környezetét is mutatja?
- A turistaház magában áll a természetben, vagy közel a faluhoz? Tehát ha valaki ott éjjel kocsival jön-megy az hangos, feltűnő?
- Ha igen, a feltételezhető hallótávolságon kívül eső parkolási helyszíntől egyenes vagy kanyargós betonút visz a házig, ha kanyargós, van-e a kanyart levágó gyalogösvény, ha van, ott vannak-e nyomok?
- Volt-e bármi, ismétlem bármi más apróság a kirándulás előtt/során, ami így utólag belegondolva kicsit furcsa volt? Honnan tudhatták, hogy pontosan mikor és pontosan hová mennek?

Mindettől függetlenül azt sem értem mit kell még Tollnerrel és Bodokyval foglalkozniuk, amikor lassan az összes illetékes szerv rájuk tapadt, ez már régen nem két emberen múlik.

Továbbá az ilyen primitív akció kulturális ujjlenyomatként is felfoghatóik, ha ilyen primitív az ellenség, sok félnivaló nincs.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.27. 19:32:03

@ó jaj: vannak még képek és vannak válaszok a kérdéseidre, privátban elküldöm neked tollner emailjét, beszéljétek meg. az eredményt szivesen látnám a blogon, ha józsi hozzájárul.

fahrenheit451 2010.04.27. 20:11:04

Hát ez csodálatias. Mikor csukják már végre le ezt a bandát?

breszt 2010.04.27. 20:23:30

Van itt egy baráti interjú Mervó Józseffel Pátyról, Telkiről és a fenyegetésekről, egy könnyen befolyásolható újságírótól:
www.zsambekimedence.hu/mervo_grupomilton2010apr.htm

mediocris 2010.04.27. 20:25:28

@bodoky: Ez a náci fenyegetés önmagában is komikus. Tollner a náci szcientológus :)? Ez olyan lehet mint a zsidó ateista pápa. A szcientológusok szerint a nácik voltak az első pszichiáterek, akik mint tudjuk Xenu csatlósai mind.

A horogkereszt önmagában hindu szimbólum, és a mai napig elterjedt a keleti világban. A tulipánról nekem a spanyol bikaviadalok jutnak eszembe, amikor a győztes matadornak bedobálják a ringbe őket. Lehet hogy Tollner a matador, akinek így gratulálnak. Persze lehet hogy egy béna fenyegetés az egész. Én nem várnék sokat olyan emberektől akik szerint az "ittvoltunk és figyeltünk" 3 szó. Olyan mint a Haláli Fegyverben.

-Hol van a mihhrofilm?
-Mi?
-Micchrofilm!

OFF: Megtaláltam a fidesz új jelvényét. Teljes mértékben a nemzeti együttműködésen alapul. Narancssárga, van benne narancs, horogkereszt és csillag és talán tűzijáték is :).

en.wikipedia.org/wiki/File:Ananda-pratik.jpg

Dzsoll 2010.04.27. 20:57:19

@breszt: Micsoda egy féreg interjú! Hogyan süllyedhetnek újságírók ennyire mélyre?

mediocris 2010.04.27. 21:03:28

@breszt:

"minden gesztus felfokozott érzelmi közegben jutott el a polgárokhoz, akik VALÓS aggodalmakat nagyítottak sokszor félelemmé"

Ez Freudi elszólás :)?

"lufifújásban érdekelt - befektető hajlandó lenne közel hárommilliárd forintnyi összeget útépítésbe invesztálni? ... Ilyen hülye spekuláns a világon nincsen."

De mégis mi a garancia hogy megépül? A 15 milliót érő fehérvári láp?

"még akkor sem tenne lehetővé, ha egyébként lenne olyan építész - hangsúlyozom, nincsen - aki a nevét adná effélékhez."

Miért, eddig melyik építész adta?

"Háromszázmillióért épített a golfos adományból Páty egy olyan óvodát"

Erről én lemaradtam. Ez mi volt? Tényleg ennyibe került, vagy csak papíron? És honnan jött a pénz? Zsebből?

"Olyan fejlesztést szeretnénk, aminek hozadékai a környék lakosságának mindennapi életminőségére pozitív hatással lesznek (új utak, iskola, golfpálya, munkahelyek)."

Már látom a szemeim előtt a családi idillt. Apuka száguld az iskolába, aztán a kiccsalád együtt megy golfozni a pátyi sivatagba. Ha a kölkök megunják, akkor irány a pláza. Este apuka még helyben kaszinózgat és kurvázik. Mindenki boldog.

patbateman 2010.04.27. 21:37:38

@mediocris: 300 millióért építettek egy óvodát, amelyben a 11 óvodás csoportból 3-nak van hely... A 300 milliót valóban a golfberuházó adta, de nem a spanyol, hanem az előd, a belga.
Az óvoda egyébként az egyik régi iskolaépület helyére épült (lebontottak egy műemlék jellegű épületet) - mindez a főúton egy apró telken. Ideális...
Mindenesetre Mervó nem mondta el, hogy a lóvét nem ők adták. Vicces.
Az interjú döbbenetes.

főkút 2010.04.27. 22:05:12

@breszt: @Dzsoll: @mediocris: @patbateman:
Némi készpénzért a következő számban megjelenik az ellenkezője. Tök olcsó.
Lásd még a fura viszonyt a pátyi pm és a lap szerkesztője között. (archívum)
Nekem személyes tapasztalatom is van az ügyről.

murunga 2010.04.28. 08:33:11

@Bebé: mindenesetre jobb mint egy levágott lófej! :DDD

paraguas 2010.04.28. 11:19:40

bodoky 2010.04.27. 09:58:39 : és ha valamelyik informátorod hallgattat? :D Na jó, ez szar vicc volt.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.28. 12:07:21

@paraguas: és vajon ki hallgatja a lehallgatókat? :)

paraguas 2010.04.28. 13:25:46

Egymást hallgatják: pártokon és országokon belül, keresztül.

maid 2010.04.28. 14:24:12

Ez olyan, mint valami rádió? Ha egyszer nagy hallgatottságot szeretnék, az ingatlanmaffia felé pozicionáljam magam? :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.28. 16:31:01

@maid: pontosan, látod nekem is mennyire bejött :)

maid 2010.04.28. 17:06:15

@bodoky:
Erre remek üzleti modellt lehet építeni. Óránként olvass fel néhány kereskedelmi üzenetet, szépen tagoltan. A hirdetőktől szedd be a lóvét, ebből finanszírozhatod a további tényfeltárásokat. Az újabb és újabb ügyek hatására még többen fognak (le)hallgatni, egyre csak nő a hallgatottságod, dől majd a pénz szépen :)

tollnerj 2010.04.28. 20:57:19

@ó jaj: - Hány évesekből áll Tollner osztálya?

TJ: Tizedikesek, ez 16-17 éves korosztályt jelent. Ez egy („nulladik”) évnyi nyelvtanulás utáni gimnazista korosztályt jelent.

- Megbízik mindben teljesen? Esetleg közismert ellendrukkerének csemetéje van köztük?

TJ: Az osztály egyik felével voltunk kirándulni. Ez nem a szokásos, évi rendes osztálykirándulás volt, az nálunk az Illyésben mindig ősszel van. Nagyon fontosnak tartom a sok közös programot, ezért most félévnyi intenzív golfozás után úgy éreztem, van mit bepótolnom velük. Miután az első kommentelő a diákcsíny lehetőségét sem zárta ki, tegnap reggel leültem egy teremben diákjaimmal, és elmondtam nekik mi történt. Azon a fiún kívül, aki a fényképeket készítette mindenki ekkor hallott először a történetről. Le voltak döbbenve, fel voltak háborodva. A végén nekem kellett elnézést kérnem, hogy egyáltalán a kérdést fel mertem tenni; hogy van e közük hozzá. Sokévnyi tapasztalattal meg tudom különböztetni a műfelháborodást az igazitól. Arról szólt a két napunk, hogy milyen jó helyre jöttünk, mennyire jól érezzük magunkat együtt. Életszerűtlen lett volna a gonoszkodás. Nincs ellendrukker csemetéje az osztályban. Képviselőtársaimon, és Mervóékon kívül minden ismerősöm szurkolóm, legalább is én csak ilyenről tudok.

- A gyerekeken és tanártársakon kívül volt velük még más?

TJ: Nem volt senki. Ez az erdei iskola kulcsos házként működik, odamész, a gondnok átadja a kulcsokat, és a kirándulás végére megjön, és átveszi a házat.

- A turistaház földszintjén kik aludtak? Gondolom az ablakokon nincs rács egy turistaház esetében, tehát éjjel szabadon lehet ki-be mászkálni.

TJ: Csak egy szint van, egy magasföldszint. Két szobában voltak a gyerekek, éjjel kettőkor volt takarodó, a fiúk úgy elfáradtak a délutáni fociban és túrázásban, hogy ekkor már aludtak. A lányok kinyafogták, hogy meséljek nekik (normálisak, semmi baj velük, szeretnek így elaludni). Mire a mese végére értem a tíz főből csak hárman maradtak ébren, de utána ők is elaludtak.

- Megkaphatnák a turistaház pontos googlemap koordinátáit?

TJ: Mittudomén? A neve alapján meg lehet keresni? Környebányai Erdei Iskola. (Szuper hely, ajánlom mindenkinek. Minden utóbbi időben végzett osztályommal voltam itt, sőt volt olyan is, hogy érettségi találkozót szerveztünk ide. )

- Van-e a közelben pl. egy köztéri virágágyás, tulipánokkal?

TJ: A tulipánokat a bejárattól 10 m-re levő kereszt melletti virágágyásból tépték. Fénykép van róla.

- Ha nem, hol van a legközelebb virágbolt? A virágbolt bejáratára rálát-e egy térfigyelő kamera? A virágbolt eladója emlékszik-e rá, ha nem környékbeli ismerős vásárolt nála?

TJ: -

- A virágok szára metszve vagy tépve volt?

TJ: Tépve.

- Mintha egy betonozott terültre lenne kis kavicsokkal kirakva a szöveg. Hol van ehhez a betonozott részhez legközelebb olyan kavicsos terep, ahonnan hozhatták a köveket? Voltak-e ott lábnyomok?

TJ: Az aszfaltozott kapubejáróra készítették művüket, a murvát az útpadkáról kaparták össze.
Használható lábnyomot nem tudtunk fényképezni.

- A kavicsok alkalmasak-e ujjlenyomat megőrzésére?

TJ: Szerintem kizárt.
(Egy táskányi szórólapom van a három héttel ezelőtti akciójukból. Ezt egyetlen tanítványom szedte össze, én inkább az ezeken lévő újlenyomatokban bízom.)

- Van-e olyan fotó, ami a szöveg tágabb környezetét is mutatja?

TJ: Van. (Magánlevélben elment az összes a kérdezőnek, és Bodokynak is).

- A turistaház magában áll a természetben, vagy közel a faluhoz? Tehát ha valaki ott éjjel kocsival jön-megy az hangos, feltűnő?

TJ: A település a szénbányák bezárásakor majdnem teljesen kihalt. Most leginkább tatabányaiak nyaralói találhatók itt, kevés az állandó lakos. Viszonylag nagy területen van a turistaház, szomszédos telkeken is nyaralók vannak.

- Ha igen, a feltételezhető hallótávolságon kívül eső parkolási helyszíntől egyenes vagy kanyargós betonút visz a házig, ha kanyargós, van-e a kanyart levágó gyalogösvény, ha van, ott vannak-e nyomok?

TJ: -

- Volt-e bármi, ismétlem bármi más apróság a kirándulás előtt/során, ami így utólag belegondolva kicsit furcsa volt? Honnan tudhatták, hogy pontosan mikor és pontosan hová mennek?"

TJ: Tudom, hogy kb. december eleje óta lehallgatnak. Minden lépésemről tudnak.

sárkányfő 2010.04.28. 21:26:24

@tollnerj: Üdv itt :)

Megkaptam a leveled, továbbküldtem Tamásnak, gondoltam majd Ő eldönti, be akarja-e ide tenni.

Én azért nem forszíroztam mert úgy látom sajnos nincs sok esély rá, hogy tovább lehetne érdemben lépni ebben az ügyben. De szerencsére ez csupán egy mellékhadszíntér a nagy harcban, amiben viszont jól állsz.

Main03 2010.04.28. 23:34:10

Tényleg a diákoknak nincsen jobb dolguk mint éjszaka kimászni és fenyegető üzeneteket irkálni és tulipánból horogkeresztet csinálni. Ez még viccnek is gyenge:) Meg ez nálam már valahogy túl megy a "diákcsíny" fogalmán.

maid 2010.04.28. 23:41:42

@tollnerj:
welcome :)
Megmondom őszintén, én is diákcsínyre gyanakodtam először, pontosabban szólva szerettem volna ebben a verzióban hinni, de ma már nem hinném, hogy az volt.

mediocris 2010.04.29. 00:17:36

@tollnerj: Mennyire változott a pátyiak hozzáállása az elmúlt hónapokban? Nincs rá mód hogy újabb népszavazást írjanak ki?

főkút 2010.04.29. 00:36:56

@mediocris: Ősszel képviselő testületet kell választani, amely testület közérdeket képvisel.

fahrenheit451 2010.04.29. 06:28:06

@mediocris: Újabb népszavazást csak egy év elteltével lehetne kiírni. Addig meg ez a mafia mindent tönkretenne. Remélem, addigra rács mögé kerülnek...

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 12:02:37

@bodoky:

itt az új kormány-struktúra:

vastagbor.blog.hu/2010/04/29/a_2_orban_kormany_szokatlan_struktura#comment-form

...
CSAK ANNYIT H
pintéééééééééééééééér

HIP HIP HURRAY

keresztapa for belügyminiszter
godfather for president

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.29. 12:04:24

@bodoky:

"
zero · vastagbor.blog.hu/ 2010.04.29. 11:46:12
@arlequin:

"Lapinformációk szerint Bencze után Hatala József irányíthatja a testületet. Ő egyébként 2006-ban közbiztonsági főigazgató volt és bizalmas, üzleti kapcsolatban állt Pintér Sándorral, a Fidesz-kormány volt és leendő belügyminiszterével. Közös cégük, az Euro Dentis Fogtechnikai és Szolgáltató Kereskedelmi Kft. ugyanabban az irodaházban bérelt irodát, ahol az Eclipse Zrt., amelynek Hatala a vezérigazgató-helyettese.

Márciusban a VPOP nyomozói ki is hallgatták Hatalát, az Eclipse más vezetőit pedig őrizetbe is vették, mert a gyanú szerint közel 15 milliárd forint után nem fizettek áfát. "

www.fn.hu/belfold/2010042/uj_rendorseget_epit_fidesz/
"

[
vastagbor.blog.hu/2010/04/29/a_2_orban_kormany_szokatlan_struktura/fullcommentlist/1#c9640520
]

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.29. 12:19:00

@szorokin: a nyugalom a hosszú élet titka, pintér még nem belügyminiszter, sztem nem is lesz az.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.29. 12:42:10

@tollnerj: szia józsi, nagyon jó hogy itt vagy. ha időd engedi, oszd meg velünk a továbbiakban is a fejleményeket ezen a felületen. a lehallgatástól ne parázz, meg lehet szokni a tudatot :)

Dzsoll 2010.04.29. 13:18:03

@bodoky: meg aránylag könnyen ki is lehet kerülni. meg aztán ennek egyenes következményeként létezik szándékos dezinformáció is.

sárkányfő 2010.04.29. 14:45:49

@bodoky: Nekem azt írta nagy örömmel irkálna ide, de egyszerűen nincs rá ideje. Képviselő, pedagógus, viszi a harcot, stb...

goncol 2010.04.29. 15:19:41

@ó jaj: Minden tisztelem Tollner Józsefé.
Ti képesek lennétek újra meg újra leszállni ebbe a pokolba? A tegnapi:
patyicivil.hu/?p=3333
Hosszú, de elég, ha csak belenéztek a 3. részbe.
Hogy tudtak a pátyiak egy ilyen testületet összehozni?
Remélem, ősszel lesz elég normális és tisztességes ember, akik közül választhatnak, és ezektől megszabadulnak.

murunga 2010.04.29. 17:54:19

@szorokin:
jav.: godfather for MLSZ
foci lesz az aranybánya úgy láccik...és nem kis pénz, kis foci! :DDD

bomi 2010.05.03. 13:55:19

OFF
@bodoky: Ez a tipped nem jött be sajnos; Pintér lett a belügyminiszter. Kíváncsi vagyok, az is marad-e 4 évig. És arra is, lesznek-e közben egyáltalán (nem tessék-lássék, hanem komoly, valós és nyivános eredményekkel járó) vizsgálatok a 2006 őszi rendőri intézkedések politikai, ill. rendőrvezetői hátteréről (tekintettel pl. Pintér és Gergényi jó viszonyára).

bomi 2010.05.03. 14:41:03

@bomi: Februári cikk a témában: index.hu/belfold/2010/valasztas/pinternek_be_kell_segiteni_gergenyi_es_bene_megfogasaban/
Pintérnek persze ezen kívül is voltak érdekes ügyei (kapcsolata maffiózókkal, olajügyek, robbantások, közokirathamisítás). Az is érdekes, hogy ezek a főkapitányok nyugdíjazásuk után rendre nagy cégek biztonsági főnökeként vagy társtulajdonosaként bukkannak fel: Pintér - OTP, Gergényi - Athlon, Bene - MNB stb.; az is ismert, hogy biztonsági cégek munkatársai nagy részben ma is rendőrök (másodásban, de valójában feketén foglalkoztatva) vagy exrendőrök. Köztudomású, hogy ilyen "biztonsági cégek" sárosak sok piszkos ügyben (védelmi pénzek szedése, fenyegetések, illegális behajtások stb.), de említhetjük a mostanság napvilágra került HM-es korrupciós ügyeket, amelyekben ugye szintén security-cégek játszanak sokszor főszerepet; vagyis ez a biztonságicég-biznisz gyakorlatilag egy féllegális maffia...
süti beállítások módosítása