Bevittem a puskás rendőrt a tévébe

2010.05.13. 11:37

A 2006-os rendőri túlkapások ügyében hívtak megint az mtv Ma Reggel című műsorába. Mivel ezügyben tényfeltáróként már sokat szerepeltem, arra gondoltam hogy dobjuk fel a műsort egy akkor és ott oszlató mesterlövésszel, és a gumigolyós karhatalmi ámokfutás egyik áldozatával. Az egyik vadászpuskás ex-rebiszesnek - aki kollégái közül szinte egyedüliként név nélkül már hajlandó nyilatkozni az akkor történtekről - tetszett az ötlet, az általam megkeresett, fél szemére megvakult áldozat viszont azt mondta, hogy elsírná magát, vagy nekimenne a rendőrnek a stúdióban, ezért a szereplést nem vállalja. A "másik oldalról" így kénytelen voltam beérni Tálos Lőrinc újságíró kollégával, aki csupán könnyű sérüléseket szenvedett a gumigolyóktól tudósítás közben. Az eredményt itt lehet megnézni:

>>> Civilekre is lőttünk! Megszólal a 2006-os rendőr-támadás egyik résztvevője és sérültje

 

95 komment · 1 trackback

Címkék: 2006 rebisz túlkapások

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr641999545

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mivan 2010.05.13. 22:26:19

Teljesen kezdem elveszteni a fonalat, talán túl sokat ittam az elmúlt idôben, talán túl sok az inger, talán kevés, na azt nem hiszem. Nem gyôzöm olvasni se már a termést - hálistennek nem fagyott le, bár ebben az idôben kérdéses beérik vagy lerohad. Te...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.05.13. 12:23:00

A riporternő fájdalmasan hülye vagy nagyon jó szinész, ahogy az értetlen hülyegyereket játssza!
Zavarában a hajával babrál, nem emlékszik a válaszokra, ááááá.

Ezt borzalmas volt végig nézni!
Volt valami oka annak, hogy ilyen bénán vezette a beszélgetést?

sárkányfő 2010.05.13. 12:23:23

Ez a V. László ma is aktív rendőr? Ha a többi rendőrtiszt alá tartozó egység nem volt olyan brutális, mint a V Lászlóé, akkor ez azt jelenti, hogy ez a VL egy brutális állat, aki kiélte magát, szemben a többi kollégájával, és ennyi a történet, vagy azt jelenti, hogy neki volt egy külön főnöke is, és az utasítgatta? Magyarul lehet-e megalapozottan feltételezni felsőbb utasítást?

Tamás, szerinted is szervezettek voltak a rendbontók, illetve csakugyan oda lettek rendelve? Ha igen kik által?

Lehet hogy amatőr kérdések, de nem vagyok jártas ebben az ügyben...

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.05.13. 13:59:15

@ó jaj:

V. László naggyon gyorsan leszerelt. Komája a "sztár" rendőr (valami podolini vagy polanszki vagy pomodoro megvan! doszpod) örző védő cégéhez ment. A Mammutban volt biztonsági őr amíg fel nem ismerték. Amikor már többen reklamáltak, hogy egy ekkora állat biztonsági őr a Mammutban, az üzletház vezetősége választás elé állította doszpod elvtársat.

Vagy a cége megy a Mammutból vagy Vágó László!
Doszpod akkor azt dadogta, hogy "hháááát ééén nem tudtam az ügyről". Dehogynem.

Doszpod is megér egy misét. Érdekes módon szerezte a Liszt Ferenc téri éttermében a részesedését (szemben a Karmával a túloldalon).

Naponta lehetett látni, ahogy doszpod megérkezik egy civil autóban 3 kopasszal. Előtte már egy kopasz figyelte doszpod foglalt asztalát. Doszpod kiszált a kocsiból, leült a kopaszokkal kajálni. A figyelő kopasz még eyg kicsit látványfigyelt aztán húzott vissza a kapitányságra.

Ehh.

Egy kutyák ezek mind.

mediocris 2010.05.13. 14:12:02

A fejre tolt szemüveg már trademark.

old_field 2010.05.13. 16:12:30

1 jó riporter sokkal többet kihozhatott volna a "200 rendbontó" témában, valahol itt van a történet egyik alap mozzanata...

megmondtam?megmondtam 2010.05.13. 16:19:42

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe:

hát persze, hogy ismét az übertehetségtelen zsidókurva jegyes-tóth kriszta az.

aki múltkor azzal égett Vona előtt, hogy azt sem tudta, mit jelent az antiszemitizmus.
daróczi meg a cigányok kapcsány állandóan antiszemitázott.
a hülye Vona meg csak bajsza alatt kinevette, pedig kőkeményen rá kellett volna verni azt az égést ott helyben.

hogy a rákba kerülhet ez képernyőre?

stinki 2010.05.13. 16:21:59

nesze semmi fogd meg jol!
kb 10 perc kidobott adasidö...
ahogy a hajadba turt napszemüveget reggel 7-kor a studioban elnezem, valamint a nyafogos "okossagaidat" hallgatom, elmerengek mit velsz te itt kioknyomozva...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2010.05.13. 16:24:41

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: tud magyarul ez aműsorvezető? a felkészületlensége pedig félelmetes (de sajnos nem példa nélküli)

Ágikám 2010.05.13. 16:27:30

Ez tényleg vérgáz ez a műsorvezető, Bodoky, mér engedsz ilyeneket:)

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.05.13. 16:27:51

És mikor fog valaki foglalkozni az akkortájt gyújtogató, romboló utcai csőcselék áldozataival? Hány embernek okoztak (esetenként jelentős) anyagi kárt? Hány rendőr sérült meg? Velük ki foglalkozik?
OK, a valóban vétlen áldozatokat megértem, de azért álljunk már meg egy kicsit! Mégiscsak egy mocskos, szemét csürhe randalírozott akkoriban az utcákon, ne csináljunk már hősöket ezekből a tetvekből!

Reggie 2010.05.13. 16:32:35

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:Ja volt ott kb 5% csocselek. Nem is ertem miert nem napalmmal oszlattak...

Silent Bob 2010.05.13. 16:36:13

@Reggie: Mit szarozol? Egyből atomot kellett volna dobni a városra, ahol fát vágnak ott hullik a forgács is ugyebár.

babsz 2010.05.13. 16:46:42

Elképesztő, hogy a rendőr beül a stúdióba, nyilván előre kimatekolta, hogy mit akar mondani, és bármilyen kérdésre, vagy véleménykülönbségre, ami neki nem illik az előre kimódolt, általa projektálni kívánt képbe ("a rendőrség becsületét szeretném helyreállítani"), kerek perec elutasító válaszokat ad, illetve annyit bír reagálni, hogy "nem akarom ezt" meg "nem akarom azt". Rendőr elvtárs, ez így nem beszélgetés! Beküldhetettél volna egy 10 soros szöveget, és akkor azt felolvassák. Ezért kár volt odaülni, hogy ne vállalja a vitát, és eldarálja a jó kis PR szöveget, amit előre kigondolt.

AzHofi 2010.05.13. 16:50:28

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: esetleg szakszeru intezkedessel ki kellett volna a hangadokat emelni kb 12 masodperc alatt, es mindenki hazamehetett volna nyugodtan, nem kellett volna hulye rendoroknek jarokeloket osszevissza vernie idegessegeben meg sertodottsegeben.

Reggie 2010.05.13. 16:50:29

@Silent Bob: Az atom az nem lett volna jo megoldas, mert akkor egy csomo polgarmesteri pozicio ugrott volna.:)

the_line 2010.05.13. 16:57:16

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: tök igaz. Ma már mindenki ártatlan volt, aki kapott... Persze szemet kilőni akkor sem szabad, de azért szét lehetne nézni Nyugat-Európában, ott is gyepálja a szerv rendesen a rendbontókat. Azt meg ne akarja már eladni nekem senki, hogy 5% volt ott a csőcselék. Néztem a közvetítést, órákig álltak szemben a rendőrséggel a deákon, közben meg dobáltak, tankelkötés miegymás. Aki nem akart a rendőrökkel baszakodni az elhúzott. Inkább 5% volt az ártatlan, aki nem tudta, hogy mi van... Persze ennek nem így kellett volna megtörténnie a rendőrség részéről, és büntetni kéne őket (jó lenne, ha lehetne...) de fejezzük már be ezt a többségi ártatlanozást meg hősözést, mert kurwára hazug

folyamatábra 2010.05.13. 17:01:16

És jól kezdett a Fidesz is: "Pintér Sándor nem gondolja, hogy Gergényi törvénytelenül járt volna el,"
bővebben:
safeaccount.hu/illetve/a-ket-szep-szemunkert/

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.05.13. 17:15:13

@pafff: @adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: én sem vagyok elégedett az eredménnyel, tíz percben nem lehet megbeszélni semmit, itt inkább annak van szimbolikus jelentősége, hogy egy ilyen dolog egyáltalán összejött. később rádión meg akarom csinálni majd minimum 1 órásban, súlyosabb áldozatokkal, jogvédőkkel, abban több lesz a kontent is.

manes 2010.05.13. 17:24:18

megmondtam?megmondtam "hogy a rákba kerülhet ez képernyőre? " Ismerewd a mondást,hogy : Én Önben kinek a faszát tisztelhetjük kisasszony?

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.05.13. 17:30:53

@manes: drága olvasók, én sem vagyok elragadtatva jegyes-tóth szellemi képességeitől, de egy nővel, bármilyen nővel álnév mögül bunkóskodni szerintem szánalmas és nagyon ellenszenves, fejezzük be, ha kérhetek ilyet.

alex4427 2010.05.13. 17:40:56

Még így is nagyon érdekes volt, pedig a műsorvezetőnő...(na jó! akkor róla én már nem...)

szmoker (Homo Trollicus) 2010.05.13. 17:43:07

@megmondtam?megmondtam: "hogy a rákba kerülhet ez képernyőre? " - úgy mint a többi, kontraszelektált "mifélénk", lásd Betlen, Verebes, Orosz, Aczél, Gyárfás, stb, a régi Pártkeltés gárda.
Viszont néha vannak jó pillanatai. Mármint a csajnak.

@bodoky: közszereplő. Szakmai ártalom. Menjen apácának és senki nem fogja baszogatni :)

marhaszív 2010.05.13. 17:43:55

műsorvezető csajnak még nem lőtte ki senki a szemét? hogy a picsába?

babsz 2010.05.13. 17:53:37

@bodoky: Hát nagyon remélem, mert ez így üveges tótnak a hanyattesés. Legalábbis a rendőrség szempontjából: nálam csak romlott a renoméjuk ezzel a vitára alkalmatlan, negatív hozzállással. Nagyon kíváncsi vagyok egy valódi, hozzáadott értéket is képviselő beszélgetésre, értem én a szimnóleumot, csak nem szeretem.

babsz 2010.05.13. 17:54:17

@pafff: "szimbóleumot" akart lenni, minek poénkodik, aki írni se tud.

kelyka 2010.05.13. 17:56:03

Az nem igaz, hogy csak 1-1,5 % verte az embereket ész nélkül, ez 20-30 rendőrt jelentett volna, viszont csak a felvételek alapján is sokkal többet lehet látni. Az sem igaz, hogy valaki odavitte, hívta a tüntetőket, ezt csak a rendőr gondolja így, de tényként közni. Más kérdés, hogy vannak radikális csoportok akik együtt mozognak és összetartanak egymással is.

TantóNéni 2010.05.13. 17:57:46

Nyuggeres Sixxel kell egyetértenem- a levert veséjű rendőrrel, összetört kocsijú sráccal, megdobált öreggel ki foglalkozik? Nézzetek körül a világon-sehol nem virágszállal a kezükben kérik meg a sálas-kövekkel dobálózó, gyújtogató csőcseléket,hogy ugyan már, ne tessen betörni a tévészékházba drága fiam, fáradjon inkább arrébb. Nevetséges,hogy a rendőrök a bűnbakok akiket vidékről kivezényeltek mindenféle felszerelés nélkül.

stratez 2010.05.13. 17:58:44

Ha Gyurcsányt nem tudják elkapni, akkor a fő felelős megússza, Gergényi csak az ő felkérésének, elvárásának tett eleget, ami persze nem mentség. A nagy kérdés, Gergényi hogy mentse a bőrét, rá fog-e vallani.

marhaszív 2010.05.13. 18:05:23

@pafff: "Hát nagyon remélem, mert ez így üveges tótnak a hanyattesés."
nem jegyes-tóthot akartál írni? (jaj, szegény hülye picsa műsorvezetőnő!)

Utó Pista 2010.05.13. 18:08:50

@TantóNéni:

Te nagyon hülye! A rendőri túlkapások nem a tévénél voltak.

babsz 2010.05.13. 18:10:34

@kelyka: A dohány utcában laktam akkoriban, és csak azon a két sarok közötti részen, amit beláttam az ablakból, kb 100 agresszív, gumilövedékkel lövő rendőrt láttam, három verekedőt, és 4 embert láttak el a mentők a szemünk láttára. A negyedik volt a legborzalmasabb: nem tudom, ő volt-e az az ember, aki félig megvakult, de a Nagy Diófa és a Dohány sarkán a mentősök kb 40 percig "dolgoztak" valakivel, csak utána tudták elvinni, már messziről látszott, hogy egy hatalmas vérfolt maradt utána a betonon, de másnap arra sétálva konkrétan rosszul lettem: volt ott minden, vér, húscafatok, csontdarabok és még agynak látszó dolog is, iszonyú sok vér, véres kötés, gumikesztyű. Borzalmas látvány volt. Elnézést, hogy ilyen plasztikus vagyok, de ez a valóság. Nem tudom, mi lett ezzel az emberrel, de az a gyanúm, semmi jó. Szerintem nagyon is meg kellene kérdezni a mentőket, mennyi esetük volt, és akkor fény derülne rá, hogy valóban létezik-e az, hogy 20-30 rendőr volt csupán, akik bántalmaztál az embereket.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.05.13. 18:10:39

Amit a rebiszes mond, azt nem lehet vallomásként felhasználni esetleg?

babsz 2010.05.13. 18:21:03

@TantóNéni: Nem érted a problémát. Ha ott áll ötven vandál a tömegben, és köztük három ártatlan ember, akkor nem dobhatsz atomot rájuk. A középkornak már vége! Ez a hulljon a férgese-alapon való vaktában történő lövöldözés és ütés-vágás sebesített meg rengeteg olyan embert, aki nem dobált senkit meg semmit, csak ott voltak. És a szegény 'bűnbak' rendőröknek én láttam az arcát: igen, volt amelyiken a puszta félelem látszott, de nagyon sok volt, akik frankón élvezték, amit csináltak, nem nézték, ki áll ott, végre akciózhattak, mint a kodzsekben, és nem papírokat kell nézegetni, mint az irodában... Ha hiszed, ha nem, ez az, ami sok embert felháborít, és ez az, aminek a következménye ez az egész ügy.

manes 2010.05.13. 18:22:10

bodoky : Ez nem bunkoskodás hanem a szintiszta igazság.Mellesleg ez a mondás nem tölem származik hanem még a háboru elöttröl származik.Akkor is voltak hölgyek akiknek "hátszele" volt.Vagy ez neked még ujdonság?

HgGina 2010.05.13. 18:58:08

@AzHofi: szakszerű intézkedéssel?
Ugyan már, akkoriban még nem tudtak sünözni.

zooey5 2010.05.13. 19:10:18

a riporterno amellett, hogy eleg docogos es nyogvenyelos riportot csinalt, a magyar nyelv ragozasi szabalyaival es hangsulyaival sincs egeszen tisztaban. engem egyebkent az zavar legjobban a fiatal mediaszereplokben, hogy a furcsa hangsullyal beszelnek, pld. kerdesek vegen felviszik a hangsulyt, ilyesmi, ez szerintem affektalas, es nem ertem, miert olyan divatos ez mostanaban. bocs, igazan me akartam bunkozni, de tenyleg, csak jo volna legalabb rendesen beszelo embereket hallani, es persze okosakat is...

Nick Leeson 2010.05.13. 19:33:56

Elnézést, de csak én nem megyek azóta semmiféle ünnepségre? Nekem nem hiányzik, hogy egy újabb V. László pépet csináljon belőlem, merő hancúrozásból...

Sátán meg a Jocó 2010.05.13. 19:51:25

@TantóNéni: tudod mit? Éld át azt, amit -minden bizonnyal gyújtogató, dobálő csőcselék- nagyanyám a Fidesz-gyűlés utáni támadáskor.

Az, amit most kívánok neked, gondolom, számodra is világos, hogy az nemhogy a moderálási elvekbe, de a BtK.-ba is ütközne, így képzeld inkább csak el.

Pusszantalak.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.05.13. 19:52:05

Meglehetősen "híg" az állomány, sok a megélhetési rendőr. Én biztosan nem engednék ennyi embert rendőrnek állni, csak azért, mert máshova nem veszik fel dolgozni. Ez egy hivatás, nem pedig egy "bárkijóide" foglalkozás. Ezért is fordulhat elő az, hogy az állomány mentálisan a béka segge alatt van, sok a korrupt rendőr, sokan brúsztolással akarják megmutatni, hogy ők a jó rendőrök, pedig fogalmuk sincs az egészről. A jó rendőr fegyvere az esze, több mindent el tud érni vele, mint aki üvöltözik. Az október 23.-i hancúrozás pedig az egész ország szégyene.

jabloko 2010.05.13. 19:58:51

Borzasztó rossz kedvvel néztem végig a műsorvezető ügyetlenkedését. Igazán az szomorít el, hogy ez a teljesítmény nem is kirívó, tele van ilyen képességű emberekkel a média. (Mellesleg nekem sem biztos, hogy jobban menne, ezért nem is csinálom.) És ez súlyosabb tragédia, mint a politikusok dadaista ámokfutásai egy-egy interjúban. A rendőr pedig szerintem konstruktív volt, értelmes kérdésekre tudott volna érdemben válaszolni, a szándék részéről megvolt.

marhaszív 2010.05.13. 20:05:19

gyanítom, hogy a rendőri szakmában statisztikailag kimutathatóan több lehet a defektes, mint az egyéb szakmákban, pedig azokban is vannak ám épp elegen.

Pszt! 2010.05.13. 20:10:48

Majd jól megkártérítik a részeg csőcseléket, mert rájuk mertek pisszenni a rendőrök.

Csillag Ádám 2010.05.13. 21:06:22

Szánalmas volt az egész műsor, a becipelt, de semmit sem mondó, viszont ki nem mondott vádakat lebegtető rendőrrel, akinek a saját konkrét ismereteiről lehet érvényes mondanivalója, ehelyett politikai vádakat szeretnének vele elmondatni, amikre nyílván semmi bizonyítéka, vagy ugyanannyi mint nekem. Emellett a szerencsétlenkedő műsorvezető aki a szenzációs leleplezés irányába taszigálja átlátszó módon a műsort, majd jön Bodoky a száguldó riporter, aki kormányváltásonként "hangulatváltásokat" vár a független(?) magyar bíróságtól
Mindez a közszolgálati televízióban.

kelyka 2010.05.13. 21:19:21

@Androsz: Ez a rebiszes tegnap a bíróságon elmondta vallomásként ugyanezt, azért került elő most. Benne volt a hírekben.

BandW (törölt) 2010.05.13. 21:32:09

A riport szimplán iszonyú.
A riporter gyakorlatilag nem kíváncsi semmire, a meghívott újságíró érthetetlen, hogy miért van ott ("lett egy csúnya lila folt és fájt" ... na itt komolyan kapartam magam a röhögéstől), és közel 10 perc alatt semmit nem tudtunk meg, amit eddig ne tudtunk volna.
Viszont remekül lett prezentálva, hogy senkinek semmi fogalma sincs semmiről.
Már a cím is egy orbitális ökörség, nyalván mindenki civil volt, aki nem viselt egyenruhát, nem két reguláris erő csapott össze.

Az meg, hogy sokakban még él az a tévképzet, hogy a rendőröknek krémessel meg banánnal kell tömeget oszlatni, az elképesztő.

Az, hogy a rendőrség szakmai hibák tömegét vétette, szerintem alapvetően tapasztalatlanságból, felkészületlenségből adódóan, az egy dolog, ennek a boncolgatása 3 évvel ezelőtt még értelmes lett volna, de ma már pusztán a politikai kurzustrend alapján folyik erről a közbeszéd.
A gyakorlati tapasztalat meg azt mutatja, hogy az erőszakos beavatkozások az elmúlt időszak alatt határozottan szakszerűbbek lettek, a rendőri tevékenység ebből a szempontból sokat javult, és mintha az állampolgárokban is kialakult volna az a természetes védekező reflex, hogy nem járunk bámész buta képpel katasztrófaturistáskodni.

De nyalván a kurzusváltás majd teret ad újra a ködszurkálásnak, márcsak azért is mert jópontokat szerezni a hatalomnál az azért általában szokott volt motivációs tényezőként játszani.

Engem amúgy baromira érdekelne az, hogy kik hogy miért szervezték a csürhülést, kik voltak a háttértámogatók, de mostanság az derül ki mindíg, hogy csak és kizárólag békés családanyákra meg sétáló járókelőkre támadtak az állatias rendőrök, csürhülés mint olyan, az aztán nem volt, követ senki nem hajigált, tankot senki nem kötött el, felgyújtani senki semmit, csak ugye voltak a békés sétafikálók, oszt azokra rárontott a szoci kormányzat állatias rendőrsége.

Nem baj, ez egy ilyen ország, mondjuk hozzá vagyok szokva, úgyhogy nagy meglepi azért nem ért.
:)))))

Gekko 2010.05.13. 21:39:20

Minden tiszteletem, de az a műsorvezető menjen az anyjába. Még ma, és nagyon gyorsan.

ridegfarkas 2010.05.13. 21:42:10

Az akkori utcai események mind valaminek a következményei.Mégpedig a kommunista-zsidó kormány tetteinek a felfakadása.Az utcai terrorért pedig egyszemélyben gy.f. a felelős,mivel ő utasította közvetlenül a háttérből gergényi állatot a fellépés mértékére és módjára,közben pedig otthon elégedetten nézte az eseményeket,hogy magyarokat nyomorítottak meg az utasítására,gy.f.már csak ezért az egy tettéért golyót érdemelne,ha igazságos,törvényes országban élnénk,de sajnos nem így van.Ezek nem rendőrségi bűnök,hanem politikusi bűnök,mivel nem volt akkor és most sincs független rendőrség,normális állam,nincs demokrácia itt,csak annak nevezett akármi.gy.f. Magyarország ellensége,a társaival együtt kötél járna a tetteikért.A helyzet véresen komoly és sokkal súlyosabb,mint elsőre gondolnánk,Magyarországnak a történelme során még soha nem volt ennyire sötét a jövője.Könnyen lehet,hogy néhány száz év alatt kihal a nemzet,de ha nem,akkor kisebbségben leszünk,és persze szolgasorban itthon,de a szolgasor már most a jelen valóság.Mi kell még,hogy felébredjünk és visszavágjunk?Mert különbne lassan kihalunk.Ennyi volt Magyarország,eltűnünk.

secko jedno 2010.05.13. 21:51:00

Jegyes-Tóth Kriszta egy jó punci. Ja, ez nem a velvet? Schuldigung.

BandW (törölt) 2010.05.13. 21:53:50

@bodoky:
"később rádión meg akarom csinálni majd minimum 1 órásban, súlyosabb áldozatokkal, jogvédőkkel, abban több lesz a kontent is"

Azért ne felejts el meghívni néhány kőhajigálót sem.
Nélkülük ugyanis nem lettek volna túlkapások sem.
Ahogyan a későbbi történések bizonyították.

Jó, mégsem várok el tőled olyat amit nem akarsz.
Legyenek csak jogvédők meg ártatlan áldozatok, meg esetleg egy kutya meg egy gyerek.

kelyka 2010.05.13. 21:58:56

@BandW: 2001 óta olyan dolgok történtek amik miatt bármikor kitörhetett volna egy erőszakos tömegtüntetés, és ki is tört többször( lásd hídfoglalás). Lehet, hogy te nem követted mondjuk 2000 óta a politikát, de itt volt egy Medgyessy aki olyan dolgokat művelt, hogy sokan legszívesebben élve megnyúzták volna. Volt rajta kívül Horn Gyula, Kovács László, Keller, Gyurcsány, Újhelyi stb. Olyan vérlázító dolgokat műveltek, hogy azt le se lehet írni (december 10.-i koccintás, Malina Hedvig ügyhöz való hozzáállás,délvidéki magyarverések,).Sokszor az ellenségeink érdekei mellé álltak. Az öszödi beszédnél szakadt el a cérna, amikor az emberekből előjöttek az évek alatt összegyűlt indulatok. És hogy ki szervezte? Nem kellett szervezni, mindenki tudta, hogy elég volt! Lehet ezt csürhülésnek nevezni, lehetett 56-ban is ,de ott igencsak sokféle ember volt..Amikor nem tudsz mit tenni és eleged van a hazugságokból akkor fogsz egy k..va nagy követ és beleb@szod az MTV székházba vagy az Mszp irodába, ennyire egyszerű.

JohnHenry 2010.05.13. 22:04:25

@BandW: Engem amúgy baromira érdekelne az, hogy kik hogy miért szervezték a csürhülést, kik voltak a háttértámogatók, de mostanság az derül ki mindíg, hogy csak és kizárólag békés családanyákra meg sétáló járókelőkre támadtak az állatias rendőrök, csürhülés mint olyan, az aztán nem volt, követ senki nem hajigált, tankot senki nem kötött el, felgyújtani senki semmit, csak ugye voltak a békés sétafikálók, oszt azokra rárontott a szoci kormányzat állatias rendőrsége.

talán kérdezd meg szilvássy elvtársat, hogy a debil, gyík és tsai elleni nyomozás eredményeit miért titkosították ezer évre.

BandW (törölt) 2010.05.13. 22:06:56

@kelyka:
"Amikor nem tudsz mit tenni és eleged van a hazugságokból akkor fogsz egy k..va nagy követ és beleb@szod az MTV székházba vagy az Mszp irodába, ennyire egyszerű. "

Oszt utána meg elvisz a yard, bíróság meg ilyenek, oszt el leszel ítélve garázdaságért.
Ez ennyire egyszerű.

De majd kivárom, hogy mit mondasz, amikor majd a szélbal fogja szétbaszni a várost, mert elege lesz, és az egyszerű megoldásokra törekszik.

BandW (törölt) 2010.05.13. 22:16:12

@JohnHenry:
Azt feltételezem, hogy nem akarják nyilvánosságra hozni az információk forrását.
Meglehetősen logikus.

De mondjuk én még emlékezem arra is, mikoron is debil meg gyík meg a tököm se tudja kik, épp nemzeti hősök voltak, midőn rituálisan körbehugyozták a Kossuth-teret.
Meg a tank elkötő bácsika is nemzeti hős volt, meg mindenki aki barikádot emelt meg gyújtogatott, meg köveket hajigált.

De tudom, változott a kurzus, mostan ők már vagy nem voltak vagy a szocik bérelték fel őket.
Szánalmasan csinálod.
:))))

TantóNéni 2010.05.13. 22:16:22

Jocókám,kívánok hasonlókat anyádnak, sőt, drága tüntető nagymamidnak is.
Utó Pista- a tévészékháznál a rendőröket verték szarrá, te nagyon hülye.

JohnHenry 2010.05.13. 22:17:28

egyébként nekem mázlim volt, mert az astoriáról elmenőben összefutottam egy rég nem látott haverral és csak tíz perc után mentem tovább a deák felé, így szerencsére csak a zsinagógáig jutottam az első lovasrohamkor, ill. utána rögtön jött a könnygáz, ami elől az egyik lépcsőházba menekültem sokadmagammal (megathanks annak a lakónak, aki nyitva hagyta a kaput)... kb öt percre rá volt hallható először azon a tájékon rendőrségi felszólítás, szóval bekaphatják a rendőrök, hogy ők előre szóltak - ja, a deákon biztos, de ki a fasz hallja őket akkora zajban?
sikerült a dohány utcán leslisszolnom a körútra, aztán mindenféle kerülőutakon jutottam haza (anyámék nézték a tévében az oszlatásokat és telefonon instruáltak, hogy éppen hova ne menjek).

JohnHenry 2010.05.13. 22:20:50

@BandW: nekem éppen nem volt nemzeti hős egyikük se, de nyilván te is tudod, hogy az említett egyének nem a fidesz rendezvényről jöttek, csak hát maszatolni ősi komcsi szokás.
de semmi baj, vérkomcsi apámtól is megkaptam, hogy "minek mentem oda?"

JohnHenry 2010.05.13. 22:26:12

@BandW: De tudom, változott a kurzus, mostan ők már vagy nem voltak vagy a szocik bérelték fel őket.

változott volna? én akkor is úgy gondoltam és most is úgy gondolom, hogy debil és gyík a belügynek dolgozott.
akik nyugodtan telefonálhatnak egymásnak a rendőrsorfal két oldaláról, felvétel készül a beszélgetésekről, hallhatóan kinyilvánítják a hátsó szándékot, ebben nem akadályozzák meg őket, utólag sem vágják őket sittre, de még titkosítják is az ügyet ezer évre, az bizony ad némi gyanúra okot.

BandW (törölt) 2010.05.13. 22:28:23

@JohnHenry:
A rendőrök nem a fidesz rendezvénye miatt voltak ottan.
Hanem a csürhe miatt.

Minden fideszes rendezvény lement rendbontás nélkül a későbbiekben, csak ez a balfasz módon kiválasztott helyszín volt problémás anno és egyszer.
Baromira érdektelenek ebből a szempontból a fidesz hívők.

kelyka 2010.05.13. 22:31:44

@BandW: Ha eleged van abból, hogy a szemedbe hazudja egy patkány, hogy ő a KGB-től védte Magyarországot és utána egy másik patkány a határon túli magyarság ellen uszít mosolyogva a tv-ben akkor legkevésbé sem érdekel, hogy kapsz-e 6 hónap felfüggesztettet vagy sem. Az, meg hogy összetörik-e pár kirakat meg fölgyújtanak pár kukát, meg föltörik a követ a legkevésbé sem érdekel..
Mo.-on nincs szélsőbal.. pár füves rasztát nem lehet annak nevezni.

BandW (törölt) 2010.05.13. 22:37:25

@kelyka:
Akkor meg nem köll nyavalyogni, ha ki lesz osztva pár pofon.
Ez ennyire egyszerű.

BandW (törölt) 2010.05.13. 22:39:22

@kelyka:
"Mo.-on nincs szélsőbal.. "

Ja nyugi, nemsokára lesz.
:))))

kelyka 2010.05.13. 22:40:34

@BandW: Na erről van szó, elértünk az igazság pillanatához, te is megvilágosodtál!!! Pont az a lényeg, hogy nem az nyavalyog aki dobálta a követ hanem akinek semmi köze nem volt az egészhez és jól elverték!!! Aki dobált az elszaladt a pics@ba, nem volt hülye megvárni a rendőrrohamot..

werno 2010.05.13. 22:54:11

Bodoky szerinted a Fidesz kormányra lépésével a bíróságok majd másképp fognak fellépni és ezt Te helyesnek véled ????

Ajtony 2010.05.13. 22:56:27

@BandW: Agyatlan vagy. De ez neked szar.

werno 2010.05.13. 23:14:21

@Ajtony: Nem kellene agyatlannak vélned,
hány éves is vagy ?

átlátó 2010.05.13. 23:59:25

Figyelj te izé, nem akarom kimondani...úgyis magadra veszed. Nem láttalak se a tv.székház főbejáratánál, se a hátsó bejáratnál. Sőt, sehol se láttalak azokon a napokon és csak olyanokkal szeretek vitatkozni ezekről a dolgokról, akik személyes tapasztalatokkal bírnak. Meg úgy általában "értelmes emberekkel szeretek vitatkozni", - ezt idéztem egy Hasek regényből és ezzel nem azt akarom mondani, hogy nótórius egy hülye vagy.

átlátó 2010.05.14. 00:42:27

Ááááá...megnéztem a vídíót. :) Tiszta sírás ez a nő. Kedves Tamás,én is keresek a hölgynek mentségeket, de nem találok. Marad az a felállás, miszerint meleg a szája és belülről valami nem sofőr, de ellenben vezető beosztású úr örömére A nő összevissza tapogat mindent ami a keze ügyébe kerül, hogy zavarában a tehetségtelenségét leplezze.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.14. 01:51:10

@secko jedno: sunáznád, igaz-e?
Egyébként nem bírtam megnézni a videót. Ez a szőkés lyány már a bevezető mondatokban annyira fogalom nélküli, hogy kár vele az időt tölteni.

mediocris 2010.05.14. 02:54:57

www.youtube.com/watch?v=Uz9vgtXq_Hs

Nem értem a felháborodást a videóval kapcsolatban. Ebből sokat amúgy sem lehetett volna kihozni. A műsorvezető pedig szerintem így is nagyságrendekkel jobb mint a modell-műsorvezetők. Neveket most nem akarok mondani. Dmcsk Zszs, Jksty Kt :)...

Az igazán rossz MTV-s interjú ez volt:
videotar.mtv.hu/Videok/2009/02/12/09/Lesz_magyar_Moto_GP_futam_.aspx

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.14. 09:08:25

@mediocris: na, pl. a Demcsák Zs-t felülmúlni riporterkedésben még nem wasziszdasz. Neki más a főprofilja. :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.05.14. 09:55:33

@BandW: ha kődobálót és erőszakos huligánt is keritek a műsorba, elégedett leszel? a közönség kívánsága számomra parancs :)

kelyka 2010.05.14. 12:32:36

Én egyébként nem értem a rendőrt! A kollégái nyilván tudják, hogy kicsoda. Ha titkolózni akar akkor minek megy a tv-be, ha meg őszinte akar lenni akkor mondjon el mindent, de legalább olyan fontos dolgokat amivel lényegesen újat tud mondani. De legalább próbáljon meg válaszolni a kérdésekre.

kelyka 2010.05.14. 12:40:45

Bodoky, a riportban azt mondtad, hogy nem vállalta volna a szereplést ha bűnös lenne. Szerintem igenis bűnös, hiszen ha ott volt, látta, hogy mi történt és nem lépett közbe (erre kellett volna rákérdezni) akkor igenis bűnös a törvény alapján bűnsegédként. Az más kérdés, hogy ő részben nem érzi magát bűnösnek, részben pedig tisztára akarja magát mosni.

BandW (törölt) 2010.05.14. 13:42:50

@bodoky:
Én ezt nem kívánságműsornak gondolom.

Pusztán csak arra próbáltam rámutatni, hogy nem lehet érvényesen szólni 2006 október 23-ról a kőhajigálók figyelembe vétele nélkül.
A rendőrség ugyanis miattuk volt ott és úgy ahogy.
Nem a fideszes megemlékezők miatt.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.05.14. 14:38:01

@BandW:
"A rendőrség ugyanis miattuk volt ott és úgy ahogy."

A "miattuk volt ott" OK, de az "úgy ahogy" már nem.
A TV ostromnál lévő rendőröket nem engedték akcióba lépni. Ezt számos nyilvánosságra hozott rendőrségi rádióforgalmazási leiratból tudni lehet. Az egyik helyi parancsnok könyörög a felvételen, hogy a Kossuth térről vezényeljék át hozzájuk a REBISZeseket segítségnek.

Nem tették. Így a tömeg meghekkelte a rendőröket kissé. Ezt "bosszulták" meg a rákövetkező napokban a rendőrök.

Ha a kért segítség akkor és ott megérkezik, a REBISZesek simán elagyalhatták volna azt a kőhajigáló 200 embert akinek azóta nyoma veszett. Legalábbis a 200-ból tudtak azonosítani 10-20 embert.

A többi hol van? Mi lett velük?

kelyka 2010.05.14. 17:32:23

@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: Én úgy tudom kb 50 embert állítottak bíróság elé. Csakhogy bizonyítani is kell az elítéléshez, hisz jogállamban élünk. Ehhez tanúk kellenek (ki emlékszik, hogy ki mit hova dobott a sötétban?) vagy felvételek amik bizonyító erejűek. Attól, hogy valaki ott volt és dobált még nem lehet elítélni, hisz mondhatja, hogy papírdarabot dobott és nem is arra.

aszpirin 2010.05.14. 17:46:54

Sün Csaba!
Féligazságokkal, félig látszó rendőrökkel nem lehet a respektet visszaállítani. Ha ez cél, ki kellene állni, és vállalni, hiszen szerintem csak a civilek nem ismernek föl a "kollégák" meg igen!
Nem tőlünk kéne félni! Hazug gyónásnak nincs értelme. Én így gondolom.

Jegyes-Tóth 2010.05.30. 09:20:22

Most bukkantam erre a "magasröptű" blogra: a személyemet érintő anonym bejegyzésekre nem kívánok reagálni, azok a bejegyzőket minősítik, de néhány apróságot szeretnék hozzászólni az itt leírtakhoz: egy olyan rendőrrel kellett beszélgetnem, aki nem vállalta nevét, arcát, nem volt hajlandó semmit mondani, állítólag ártatlan, és mindezt úgy, hogy közben az egyik napilapban akkor jelent meg róla (névvel!) egy cikk, amely szerint a bíróság előtt vállalta bűnösségét. "bodoky"-nak pedig csak annyit üzenek: Kedves Tamás, nagyra becsülöm oknyomozó, tényfeltáró újságírói munkádat, így feltételezem, hogy utána néztél annak is, hogy két diplomával, jogi doktori végzettséggel és 17 éves szakmai (közéleti műsorvezetőként "csak" 4 éves) múlttal vezetem a reggeli műsort (talán néhányat figyelemmel is kísértél, és nem csak azokat, amelyekben Te voltál a vendégem), de ezek hiányában sem minősíteném soha nyilvánosan egyetlen kollégám szellemi képességét sem...

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.05.30. 12:53:44

@Jegyes-Tóth: tényleg túl sommás volt, ne haragudj Kriszta, legközelebb óvatosabban fogalmazok :) a sok bunkóságért pedig a tisztelt nagyérdemű nevében is elnézést kérek tőled, és üdv a blogon :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.30. 12:59:39

@Jegyes-Tóth:

Kedves Kriszta (ha szabad így). Igazán elfogulatlanul írok, mert nem tartok TV-t, soha nem láttalak (ha véletlenül mégis, akkor anélkül, hogy a most itt beíróval a talán látottat azonosítani tudnám), sőt a neved sem ismertem eddig (tényleg, hidd el!) de légy szíves engedj meg egy észrevételt. Semmiesetre sem szerencsés illetve meggyőző bizonyítása bárki szellemi magas színvonalának a végzettségek számának listázása. Tévedés ugyanis a tanultságot – bizonyára nélkülem is tisztában vagy ezzel – összekeverni az intelligenciával. Ezzel nem szándékom, mondom, nem is lehet, esetedben az utóbbinak a szintjét kétségbevonni, egyszerűen fogalmam sincs arról, hol állsz ilyen téren, de nagyon hangsúlyozom, ez az érv iletve ellenérv a részedről a saját szempontodból nem a legjólsikerültebb/megyőzőbb/hasznosabb. Bizonyára bántó amit itt olvastál, de – nézd el a beleszólásom – én a helyedben nem így közelíteném meg. Ami a szakmai részét illeti, kétségtelenül fontos szempont a tapasztalat, de nem látom, hogy Tamás ezzzel kapcsolatban nálad bármit is kétségbevont volna, a szellemi képességekre nézve pedig a szakmai gyakorlat hossza épp úgy nem érv, mint az iskolázottság mértéke.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.30. 13:03:55

@Jegyes-Tóth:

Vedd hozzá hogy Tamás nekem is megnyilvánult egyet-kettőt aminek nem örültem, de még bírom, mert fontosabb amit a hazáért tesz. Ő sem mindent gondol mindig úgy át ahogyan helyes volna. De épp föntebb úgy látom igen.

mediocris 2010.05.30. 16:44:36

Korábban nem értettem a Jegyes-Tóth Kriszta elleni felháborodást, most az ő felháborodását sem értem. Az internet kemény világ és az a műsorvezetői teljesítmény jóindulattal is csak közepes volt. Bár az igaz hogy sokat nem rontott a színvonalon, mert ilyen körülmények között nem lehetett ebből sokkal többet kihozni. Lehet hogy csak álmos volt aznap, vagy valami miatt nem a legjobb formáját mutatta. Szerintem Bodoky éppen megvédeni akarta abban a hozzászólásban, nem sértegetni. És egyébként is Kriszta még olcsón megúszta. Amikor valakit már a velveten is lenéznek a szellemi szintje miatt, az az igazi bünti :).

velvet.hu/blogok/gumicukor/2010/05/30/demcsak_zsuzsa_a_naplo_riportere_lesz/

Egyébként ez a hír engem sokkal jobban megrémít. Ebből lesznek az igazán szép dolgok. Már látom a lelki szemeim előtt az inkvizíciót, ahogy Zszs a nyilvánosság előtt meghurcolja az áldozatait, akik tartották be az ő személyes etikai kódexét betű szerint.

mediocris 2010.05.30. 16:46:02

@mediocris:

akik NEM tartották be az ő személyes etikai kódexét betű szerint.

Jegyes-Tóth 2010.05.31. 12:04:33

@A Nép - Te vagy!: Teljesen igazad van abban, hogy nem a papírok, oklevelek számán múlik az intelligencia, és talán szerencsés sem volt hivatkozni erre, épp ezért tettem hozzá, hogy "ezek hiányában" (vagyis a végzettségek hiányában) sem tennék soha olyant, hogy más kollégáról egy beszélgetés alapján messzemenő következtetést vonjak le a szellemi képességeiről. De az ügyet rendeztük Tamással, és látom, itt is elnézést kért, amit ezúton köszönök, és spongya az egészre! :) Mindamellett először blogolok életemben, úgy látszik, kellett egy ilyen indítás hozzá :)

Jegyes-Tóth 2010.05.31. 12:06:44

@bodoky: Ok, semmi gond, az én reakcióm sem volt a legjobb! :) A többit lásd fentebb...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.31. 13:14:09

@Jegyes-Tóth:

Gondold meg időben! Addiktív, rémes. Nekem is kellene egy elvonókúra.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.31. 13:16:09

@Jegyes-Tóth: nocsak, valaki megnyilvánul itt a fikázottak közül. És még helyesen írni is képes, ami kiemelkedően méltányolandó a mai médiavilágban. Riszpekt!
Ez azért - sajnos - még nem teszi a videón látható riporteri produkciót azonnal és hirtelen elismerésre méltóvá, de örülnék, ha a média arcai közül legalább a jóra némiképp hajlamosak figyelnének arra is, amiket róluk írnak.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.05.31. 14:44:27

@Jegyes-Tóth:

Jelentős esemény történt az életedben. (Az enyémben is.) Láttalak.

Hepci beírása ráébresztett ugyanis, hogy itt van egy megnézhető videó. Megnéztem. Meg kell, hogy mondjam, hogy nem értem többek kiakadását. Nem volt ezzel az interjúval semmi probléma. Mást vártam a beírások alapján, persze rosszabbat, rosszat. Ez jó.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2010.05.31. 14:52:09

@A Nép - Te vagy!: hihi, majd nekifutok még 1x. Első kísérletre egy perc után feladtam, igaz, előtte elolvastam, miket írtak mások.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.09.03. 21:20:11

Gergényi futólépésben menekült a jogvédők elől

index.hu/belfold/2010/09/03/g/
süti beállítások módosítása