Gyanúsítottként hallgatta ki az ügyészség V. Lászlót, akinek a parancsnoksága alatt szolgáló rebiszes alosztály rendőrei több kirívóan durva 2006. őszi túlkapás miatt is bíróság elé kerültek az elmúlt években. Egykori beosztottja vallott a rendőrtisztre.
Meggyanúsították a szadista főtisztet
Megosztás:
2010.04.13. 09:45
97 komment
Címkék: 2006 rebisz túlkapások
A bejegyzés trackback címe:
https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr631916899
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
GTO69 2010.04.14. 00:34:52
nofene, lehet lesz valami az ügyből? (ez már a fidesz kormány!!!) (ehh..)
Káposztakukac 2010.04.14. 00:38:21
lófasz sem lesz. most meg végképp nem fog a fidesz a rendőrséggel összeveszni, amikor ugye most már őket kell megvédeniük a gárdisták haragától.
stratez 2010.04.14. 00:42:03
Reméljük, hogy 2006 ősze gyalázatának háttere, és a felelősök neve is felderítésre kerül. Pontosabban megkezdődik végre a felelősségre vonás, mert a neveket tudjuk, a névsor Gyurcsány Ferenccel kezdődik...
xenuka 2010.04.14. 00:42:37
amikor közvetlen közelről pofánlőnek majd egy sörétessel akkor legyél jópofa
longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.04.14. 00:43:56
Milyen gárdisták haragjátok te fogyatékos? Tudtad hogy a gárdisták az árvíz idején homokzsákokat pakoltak? Vagy hogy rendszeresen vért adnak? Vagy hogy videófelvétel készült arról hogy MEGMENTIK EGY EMBER ÉLETÉT!?? A jobbikot a gárdával együtt mindenhol csak lejáratják.
Jó cikk bodoky, remélem hogy tényleg felelősségre vonják az ilyen köcsögöket. A rendőrségnek is meg kell tisztulnia!
Jó cikk bodoky, remélem hogy tényleg felelősségre vonják az ilyen köcsögöket. A rendőrségnek is meg kell tisztulnia!
longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.04.14. 00:44:46
javítás: gárdisták haragjától.
kispista 2010.04.14. 00:48:32
Ne védjük ennyire a bűnözők jogait.
Vágó Lászlóról van szó.
Akit az mszp-s maffiózó doszpot pénzelt, miután többszázezres nyugdíjjal leszerelt!
Jó lenne, ha ezektől azonnal elvennék a nyugdíjat (mint arra van példa más országokba, ahol a súlyos bűncselekményt elkövető rendőrök nem kapnak 20 év után nyugdíjat.)
Vágó Lászlóról van szó.
Akit az mszp-s maffiózó doszpot pénzelt, miután többszázezres nyugdíjjal leszerelt!
Jó lenne, ha ezektől azonnal elvennék a nyugdíjat (mint arra van példa más országokba, ahol a súlyos bűncselekményt elkövető rendőrök nem kapnak 20 év után nyugdíjat.)
Kapitány_1 2010.04.14. 00:53:53
Mindkét oldal bűnözőit rendesen el kell ítélni a jognak megfelelően, részrehajlás nélkül: a rendőröket is (különösen, hiszen a rend és jog őrei), de az utcai csőcseléket és felbujtóikat is egyaránt (és az okozott károkat fizessék meg pluszban).
Kelly és a szexi dög 2010.04.14. 00:55:15
Ha nem veszik elő a felelősöket, megint megtörténik ugyanez...mondjuk mindennek ellenére mindig újra megtörténik minden... :)
bundee 2010.04.14. 01:12:18
"Tudtad hogy a gárdisták az árvíz idején homokzsákokat pakoltak? Vagy hogy rendszeresen vért adnak? Vagy hogy videófelvétel készült arról hogy MEGMENTIK EGY EMBER ÉLETÉT!?? A jobbikot a gárdával együtt mindenhol csak lejáratják."
A gárdisták fogyatékossága nem a jószándék hiányában áll.
Senki nem vitatja, hogy minden ember szándékozik és tesz jó és rossz dolgokat politikai hovatartozástól függetlenül.
A politikai idealizmus butít, az a baj. Azt szajkózod amit a szádba adnak. Lófasz is van benne bőven gárdista barátom.
Az meg, hogy videófelvétel készült, felettébb, csak egy fogyatékos tartja fontosnak életmentés szempontjából.
Azért mentette meg mert gárdista volt? Vagy gárdista mentett cigányt? Akkor is megmentette volna ha nem lett volna gárdista/cigány? Mi köze a politikai hovatartozásnak a zsákpakoláshoz meg az életmentéshez te fogyatékos?
Ha kihúzol valakit a folyóból akkor tökmindegy kit húzol ki. Nem vagyunk ellenségek. Olvassál már mást is propaganda szaron kívül!
A fajankókkal (nem csak a gárdista fajankókkal!) az a baj, hogy nem hagynak békén a masiniszta dumájukkal. Meg az, hogy masiniszták.
A gárdisták fogyatékossága nem a jószándék hiányában áll.
Senki nem vitatja, hogy minden ember szándékozik és tesz jó és rossz dolgokat politikai hovatartozástól függetlenül.
A politikai idealizmus butít, az a baj. Azt szajkózod amit a szádba adnak. Lófasz is van benne bőven gárdista barátom.
Az meg, hogy videófelvétel készült, felettébb, csak egy fogyatékos tartja fontosnak életmentés szempontjából.
Azért mentette meg mert gárdista volt? Vagy gárdista mentett cigányt? Akkor is megmentette volna ha nem lett volna gárdista/cigány? Mi köze a politikai hovatartozásnak a zsákpakoláshoz meg az életmentéshez te fogyatékos?
Ha kihúzol valakit a folyóból akkor tökmindegy kit húzol ki. Nem vagyunk ellenségek. Olvassál már mást is propaganda szaron kívül!
A fajankókkal (nem csak a gárdista fajankókkal!) az a baj, hogy nem hagynak békén a masiniszta dumájukkal. Meg az, hogy masiniszták.
szcsongor 2010.04.14. 01:15:49
@Kapitány_1: egyetértek. a macskakődobáló huligánok bűneiről valahogy mindenki elfeledkezik... (ettől függetlenül a bűnöző rendőrök meg kapjanak dupla büntetést, amiért a rend őreiként követtek el bűncselekményt!)
Pilgram (törölt) 2010.04.14. 01:20:10
@bundee: kurvára igazad van...
"A bejelentő által kihallgatott rendőr vádlott az Indexnek azt mondta, hogy észrevette, hogy a bíróságon hallgatózik valaki, az ő „megtréfálására” rögtönözte az erőszakoló rendőrökről szóló rémtörténetet."
remélem az illetőt is majd jól seggbetréfálja egy kancigány a sitten.
"A bejelentő által kihallgatott rendőr vádlott az Indexnek azt mondta, hogy észrevette, hogy a bíróságon hallgatózik valaki, az ő „megtréfálására” rögtönözte az erőszakoló rendőrökről szóló rémtörténetet."
remélem az illetőt is majd jól seggbetréfálja egy kancigány a sitten.
Kobunko · http://elejtett.blog.hu 2010.04.14. 01:27:35
@Kapitány_1: ja, csak a csőcselékre nem száll rá senki. Azokat a rendőröket, akik totál beszarva álltak a tévészékháznál, őket nem sajnálja senki. ezeket az állat "rendőröket" jó lesz lecsukni, de a magukat sállal kendővel eltakaró (és ezáltal a rendőrökhöz hasonlóan azonosíthatlan bűnöző) barmokat azóta se keresi senki, se törvényileg, se ilyen "komoly" oldalakon.
És a legszomorúbb: van egy díszbudaházy paraszt az egyik oldalon, van egy díszv.lászló paraszt a másik oldalon, és ezzel el van intézve a felelősségre vonás.
És a legszomorúbb: van egy díszbudaházy paraszt az egyik oldalon, van egy díszv.lászló paraszt a másik oldalon, és ezzel el van intézve a felelősségre vonás.
Phxmike 2010.04.14. 01:31:30
a kurva anyjat minden kibaszott rebiszesnek
remelem egyenkent fordul fel mindegyik maszkos!
remelem egyenkent fordul fel mindegyik maszkos!
Colour of silence (törölt) 2010.04.14. 01:37:20
Mindenki azt kapja, amit érdemel. Nekem ennyi elég lenne.
Degecer 2010.04.14. 02:09:28
Sajnos mostanra csak a bűnözők és a szerencsétlen kiszolgáltatott palimadarak maradtak a rendőrségen. Minden épkézláb ember és szakértő elment magáncégekhez. Valaki utánanézne mennyi most arrafelé az átlag életkor?
Ez a rendőrség semmire sem képes, kizárólag a statisztika számít. Meglegyenek a sarokszámok, akkor a belügyminiszter nem basztatja kedves kikerekedett rendőrfőnököket, azok pedig a beosztottakat. Radar alatt lapítás megy. Ugyanúgy működik a rendőrség, mint bármilyen más mozgásképtelen állami szerv. Sokkterápia szerint. Ha befut az idegközpontba valami szokatlan, mondjuk egy picsánrúgással felérő esemény, akkor hirtelen óriási erővel nyomoz még az is, akinek nem kéne, elbaszva ezzel az egész ügymenetet. Egyébként pedig megy a hasvakarászás, böfögés és szellentgetés.
Azzal nincs semmi bajom, hogy a rendőrök néha szétverik a maszkosokat. Nekik is kell egy kis testmozgás, az önmagából kikelő ficsúroknak pedig néhány hurka az arcára. Az egyszerű zsarukat sajnálom, akiknek semmi mozgáskörük, még a szar fegyverüket sem használhatják, mert abból újságcikk lesz és akkor oda a főnök makulátlan imidzse.
Talán, ha megfelelő fizetést, ellátást, munkaköri körülményeket biztosítanának nekik, hogy legyen némi önbecsülésük és nem kapnának lebaszást minden megmozdulásra, akkor a leszegett fejjel kullogó zsaruk helyett végre láthatnánk jó kiállású, tekintéllyel rendelkező rendőröket az utcákon.
Persze amíg nincs nyaktól felfelé bolhaírtás, addig szar sem fog változni. Ezt az esetet is szépen elmismásolják majd.
Ez a rendőrség semmire sem képes, kizárólag a statisztika számít. Meglegyenek a sarokszámok, akkor a belügyminiszter nem basztatja kedves kikerekedett rendőrfőnököket, azok pedig a beosztottakat. Radar alatt lapítás megy. Ugyanúgy működik a rendőrség, mint bármilyen más mozgásképtelen állami szerv. Sokkterápia szerint. Ha befut az idegközpontba valami szokatlan, mondjuk egy picsánrúgással felérő esemény, akkor hirtelen óriási erővel nyomoz még az is, akinek nem kéne, elbaszva ezzel az egész ügymenetet. Egyébként pedig megy a hasvakarászás, böfögés és szellentgetés.
Azzal nincs semmi bajom, hogy a rendőrök néha szétverik a maszkosokat. Nekik is kell egy kis testmozgás, az önmagából kikelő ficsúroknak pedig néhány hurka az arcára. Az egyszerű zsarukat sajnálom, akiknek semmi mozgáskörük, még a szar fegyverüket sem használhatják, mert abból újságcikk lesz és akkor oda a főnök makulátlan imidzse.
Talán, ha megfelelő fizetést, ellátást, munkaköri körülményeket biztosítanának nekik, hogy legyen némi önbecsülésük és nem kapnának lebaszást minden megmozdulásra, akkor a leszegett fejjel kullogó zsaruk helyett végre láthatnánk jó kiállású, tekintéllyel rendelkező rendőröket az utcákon.
Persze amíg nincs nyaktól felfelé bolhaírtás, addig szar sem fog változni. Ezt az esetet is szépen elmismásolják majd.
sorokinV 2010.04.14. 02:12:04
@Meister:
Szia, broda! :)
Első forduló és már elkezdődött a tisztulás. MOL-ból kicseszerintették a szerencsétlen analfabéta szocikat, előveszik a rendőrállatokat...
Csupa jó hír.
Szia, broda! :)
Első forduló és már elkezdődött a tisztulás. MOL-ból kicseszerintették a szerencsétlen analfabéta szocikat, előveszik a rendőrállatokat...
Csupa jó hír.
bundee 2010.04.14. 02:14:48
Mennyi fogalma van arról egy ilyen rebiszes srácnak, hogy agresszió meg mások ütése-verése, az nem normális magatartás, miután a rebisz intézménye "beleverte" az ellenkezőjét a fejébe? (A "mi" pénzünkön!)
Ez egyszerűen perverz. Feláll a pöcsük attól ha megüthetnek valakit.
Mi meg itt olvashatjuk ahogy egymásnak falazgatnak..mint az óvodások..
(amúgy a falazásért meg hamis tanúzásért meg ilyen kis apróságokért nem kapnak semmit?)
Ez egyszerűen perverz. Feláll a pöcsük attól ha megüthetnek valakit.
Mi meg itt olvashatjuk ahogy egymásnak falazgatnak..mint az óvodások..
(amúgy a falazásért meg hamis tanúzásért meg ilyen kis apróságokért nem kapnak semmit?)
átlátó 2010.04.14. 02:19:09
Moslékok ezek mind...ártányok.
Bodoky, én bármikor adok neked vért.
Bodoky, én bármikor adok neked vért.
oscar dirlewanger 2010.04.14. 02:25:01
20 év szibéria a féregnek, a kölkeinek meg (ha vannak)gyerekpornó főszerep....
tiborc2008 2010.04.14. 02:48:56
Micsoda ótvar ringyó az úgynevezett igazságszolgáltatás!
Három évig szabotálták ennek a féregnek az eljárás alá vonását, a választás után két nappal már megjött a munkakedvük.
Szégyen!
Három évig szabotálták ennek a féregnek az eljárás alá vonását, a választás után két nappal már megjött a munkakedvük.
Szégyen!
oscar dirlewanger 2010.04.14. 03:08:21
de ezért az egészért fő féreg a szemlőhegyen szaunázik a zsidókurva feleségével.....
oscar dirlewanger 2010.04.14. 03:10:15
de ezért az egészért felelős fő féreg a szemlőhegyen szaunázik a héberribanc feleségével.
oscar dirlewanger 2010.04.14. 03:11:02
ana frank a kurva anyád))))))))))))
gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2010.04.14. 03:23:15
@szcsongor: Hülye gyerek, most ítéltek el januárban nyolc embert a tv ostromért, egyiküket másfél év letöltendő börtön büntetésre. A többinek felfüggesztették. Előzetesben több százan voltak
2006-2007 ben. Indexet nem olvasol . )
2006-2007 ben. Indexet nem olvasol . )
sapuh 2010.04.14. 03:27:12
@Degecer: "Azzal nincs semmi bajom, hogy a rendőrök néha szétverik a maszkosokat".
Te melyik országról beszélsz? Annak a kb. 20-30 kendősarcú idiótának, akik csinálták a fesztivált (és akiket rányomtak a Fidesz nagygyűlésére) az égvilágon semmi baja nem lett. Baja azoknak lett, akik mentek volna haza, vagy üldögéltek a kocsmában, vagy rossz pillanatban léptek ki a kapun, mert közülük sok-sok tucatnyit vertek össze ezek a rendőregyenruhát viselő állatok. Kérdezd meg mondjuk Ángel Mendozát.
Az egyébként rendkívül jól fejlett stílusérzékre vall, hogy ez után a poszt után annyi koklúziót sikerült leszűrnöd: emelni kell a rendőrök fizetését.
Te melyik országról beszélsz? Annak a kb. 20-30 kendősarcú idiótának, akik csinálták a fesztivált (és akiket rányomtak a Fidesz nagygyűlésére) az égvilágon semmi baja nem lett. Baja azoknak lett, akik mentek volna haza, vagy üldögéltek a kocsmában, vagy rossz pillanatban léptek ki a kapun, mert közülük sok-sok tucatnyit vertek össze ezek a rendőregyenruhát viselő állatok. Kérdezd meg mondjuk Ángel Mendozát.
Az egyébként rendkívül jól fejlett stílusérzékre vall, hogy ez után a poszt után annyi koklúziót sikerült leszűrnöd: emelni kell a rendőrök fizetését.
ChGeri 2010.04.14. 04:02:50
Na, ennek a sok rendőrös históriának mostantól vége lesz. A "megélhetési" bűnözőket fogják üldözni szépen. (Akik nem élhetnek meg bűn nélkül.) Nagyon merem remélni. Meg a gyorshajtókat, kurvafuttatókat, BKV-vezéreket, ilyesmi.
Degecer 2010.04.14. 05:25:48
@sapuh: Melyik éneddel diskurálsz éppen? Az általad beidézett mondatnak mi köze ahhoz az egészhez, amit leírtál? Semmi.
Érdekes mód nekem eszem ágában sem volt akkortájt az utcára menni. Aki volt olyan hülye, hogy belement a tömeg kellős közepébe vagy a közelben dzsemborizott és nem húzott haza, az ne csodálkozzon, ha pofánlövik gumilövedékkel, kirángatják az utcára a pisimeleg söröcskéje mellől. Nem tudom, nekem a józan ész azt diktálja ilyenkor, hogy jobb távol maradni, hacsak nem kívánom leköpködni a zsernyákokat és/vagy felbojgatni a fél várost.
Úgy fest nagyon sok embernek nincs egészséges félelemérzete. Hát igen, a turulháton közlekedő szittya rambó magyarok.
Akárhogy is nézzük ilyenkor háború van az utcán. A háború pedig áldozatokkal jár. Aki azt várja, hogy oszlatáskor könnygáz helyett rózsaillatú parfümöt és szép szavakat kap az egyszerűen ostoba.
És valóban a "kendősarcúak" nem kaptak semmit, csak az öreg néniket és barátságos járókelőket verték agyba főbe, rúgták hasba egyenes tolórúgásokkal.
Érdekes mód nekem eszem ágában sem volt akkortájt az utcára menni. Aki volt olyan hülye, hogy belement a tömeg kellős közepébe vagy a közelben dzsemborizott és nem húzott haza, az ne csodálkozzon, ha pofánlövik gumilövedékkel, kirángatják az utcára a pisimeleg söröcskéje mellől. Nem tudom, nekem a józan ész azt diktálja ilyenkor, hogy jobb távol maradni, hacsak nem kívánom leköpködni a zsernyákokat és/vagy felbojgatni a fél várost.
Úgy fest nagyon sok embernek nincs egészséges félelemérzete. Hát igen, a turulháton közlekedő szittya rambó magyarok.
Akárhogy is nézzük ilyenkor háború van az utcán. A háború pedig áldozatokkal jár. Aki azt várja, hogy oszlatáskor könnygáz helyett rózsaillatú parfümöt és szép szavakat kap az egyszerűen ostoba.
És valóban a "kendősarcúak" nem kaptak semmit, csak az öreg néniket és barátságos járókelőket verték agyba főbe, rúgták hasba egyenes tolórúgásokkal.
2010.04.14. 06:33:07
Én annak örülnék, ha a kisebbséggel szemben lépnének fel - amikor indokolt - ilyen vehemensen és eröszakosan. Csak hát nekik joguk van, volt és lesz is.Ám, az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy akik gyujtogattak, törtek-zuztak, azoknak a kezét kellett volna eltörni!
Tibike15 2010.04.14. 06:38:24
Árulja el nekem valaki, hogyan lehet 38 évesen nyugdíjba vonulni??????
Ez még kokedvezménnyel sem jön össze, remélem ezt is megpiszkálják ennek a nem tudom milyen szavakkal illessem, de aki ilyent tesz az biztosan nem méltó a rendőr megnevezésre.
Ez még kokedvezménnyel sem jön össze, remélem ezt is megpiszkálják ennek a nem tudom milyen szavakkal illessem, de aki ilyent tesz az biztosan nem méltó a rendőr megnevezésre.
Komment Elek 2010.04.14. 06:46:19
Degecer:
"Úgy fest nagyon sok embernek nincs egészséges félelemérzete."
Azok akik békésen mentek ki tüntetni még ha emelkedett hangulatban is, kiabálva, zászlót lengetve, valóban nem volt félelelemérzetük. Ez az amit megváltozott Október 23.-án Nem azért mert néhány baromarcút kiemelt a rendőrség, (ilyen korábban is volt, és ezzel nem is lett volna semmi gond) A probléma ott volt, hogy a tömeg és annak ellenszenve egyre nőt. Gyurcsány viszont fogakat és körmöket nem sajnálva ragaszkodott a pozíciójához. Gondolj csak bele, még a rendszerváltás sem járt ennyi áldozattal. A Taxis blokádot is tudták kezelni. Ha az MSZP-nek nem is, Gyurcsánynak le kellett volna mondania már Őszöd után. Lehet, hogy szerinted, meg Gyurcsány szerint a félelemérzet egészséges. Én viszont azt mondom egy demokratikus (nem csak formailag) államban ennek nincs helye. Teljesen mindegy hogy balról, vagy jobbról jön. Szerinted a gárdisták miért alakultak? Miért lett ekkora népszerűségük?
"Úgy fest nagyon sok embernek nincs egészséges félelemérzete."
Azok akik békésen mentek ki tüntetni még ha emelkedett hangulatban is, kiabálva, zászlót lengetve, valóban nem volt félelelemérzetük. Ez az amit megváltozott Október 23.-án Nem azért mert néhány baromarcút kiemelt a rendőrség, (ilyen korábban is volt, és ezzel nem is lett volna semmi gond) A probléma ott volt, hogy a tömeg és annak ellenszenve egyre nőt. Gyurcsány viszont fogakat és körmöket nem sajnálva ragaszkodott a pozíciójához. Gondolj csak bele, még a rendszerváltás sem járt ennyi áldozattal. A Taxis blokádot is tudták kezelni. Ha az MSZP-nek nem is, Gyurcsánynak le kellett volna mondania már Őszöd után. Lehet, hogy szerinted, meg Gyurcsány szerint a félelemérzet egészséges. Én viszont azt mondom egy demokratikus (nem csak formailag) államban ennek nincs helye. Teljesen mindegy hogy balról, vagy jobbról jön. Szerinted a gárdisták miért alakultak? Miért lett ekkora népszerűségük?
Leonce 2010.04.14. 06:55:10
Remélem utána a bíróságok is sorra kerülnek.
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2010.04.14. 06:57:50
@Tibike15:
szolgálati nyugdíjba mehet 25 szolgálati év után. de egyes beosztásoknál a tényleges szolgálati évekhez bizonyos szorzókat rendelnek. pl a terrorelhárítóknál ez a szorzó 2, azaz egy év itt kettőnek számít. azaz egy terroros leszolgál 12,5 évet és máris jogosult a szolgálati nyugdíjra. ha 20 évesen felszerelt és első szolgálati helye már ilyen volt, akár 34 évesen is elmehet szolgálati nyugdíjba.
szolgálati nyugdíjba mehet 25 szolgálati év után. de egyes beosztásoknál a tényleges szolgálati évekhez bizonyos szorzókat rendelnek. pl a terrorelhárítóknál ez a szorzó 2, azaz egy év itt kettőnek számít. azaz egy terroros leszolgál 12,5 évet és máris jogosult a szolgálati nyugdíjra. ha 20 évesen felszerelt és első szolgálati helye már ilyen volt, akár 34 évesen is elmehet szolgálati nyugdíjba.
popocatepetl 2010.04.14. 07:02:20
Az összes akkor szolgálatban lévő rendőrnek adnék 2-2 évet, a parancsnokoknak pedig 10-et. Akkor úszhatnák meg ha bizonyítani tudnák az ártatlanságukat. A kollégák vallomása nem lehetne bizonyíték. Esetleg a filmfelvételek amiken viselik az azonosítót és láthatóan ember módjára viselkednek. Ja, hogy nem viselték? Akkor irány a kóter, aztán ott legyenek olyan nagyfiúk mint álracban fegyverrel!
bitfighter 2010.04.14. 07:04:48
Én az ügyészséget is lecserélném, az összes főrohadékot ott, akik a választás eredménynének ismerete előtt ezt nem tették volna meg! Most pedig a FIDESZ programja szerint akarnak cselekedni...
Manyizga (törölt) 2010.04.14. 07:08:45
Amennyiben jogerősen bűnös a megvádolt rendőr, mellékbüntetésként a nyugdíját is elvenném tőle, az egyértelmű.
Manyizga (törölt) 2010.04.14. 07:10:05
@Tibike15: @bitfighter: Még annyit tennék hozzá, hogy ha pl. rendőr szakközépben tanult, akkor az a négy év is szolgálati időnek számít.
cellimega 2010.04.14. 07:13:39
sejtésem:
Gyurcsány 2006 tavaszán megpróbált nyugati értelemben vett szocdem imázst kiépíteni, és ennek keretében tömeggyűlést tartott az Andrássy úton a vál. kampány során. 20.000-30.000-en lehettek, ami kb tizede az azonos hétvégén megtartott Fidesz-gyűlésnek (mindkettőre elmentem, és próbáltam becslést készíteni terepbejárással).
Fletó levonta a következtetést: ha nekünk nem megy, ne legyenek Fidesz-gyűlések sem. Ha erőszak lesz az utcán, majd megijednek az emberek, és otthon maradnak.
Talán most elkezd beszélni Vágó és a többi "ávós".
Ha tényleg Gyurcsány áll a tévészékház elleni támadás és a többi mögött, remélem, börtönt kap államellenes összeesküvés miatt. Amilyen zavart a tekintete, kinézem belőle, hogy ekkora állat.
1989-2006-ig számtalan tömeggyűlésen voltam, és soha nem tapasztaltam erőszakot. Ez volt az egyik legszebb vonása Mo-nak (sok negatív jellemző mellett). Ezt vette el tőlünk Gyurcsány (egy időre legalábbis).
A tévészékház támadóit valakik felbérelték, egy 168 órás újságíró írt erről.
Gyurcsány 2006 tavaszán megpróbált nyugati értelemben vett szocdem imázst kiépíteni, és ennek keretében tömeggyűlést tartott az Andrássy úton a vál. kampány során. 20.000-30.000-en lehettek, ami kb tizede az azonos hétvégén megtartott Fidesz-gyűlésnek (mindkettőre elmentem, és próbáltam becslést készíteni terepbejárással).
Fletó levonta a következtetést: ha nekünk nem megy, ne legyenek Fidesz-gyűlések sem. Ha erőszak lesz az utcán, majd megijednek az emberek, és otthon maradnak.
Talán most elkezd beszélni Vágó és a többi "ávós".
Ha tényleg Gyurcsány áll a tévészékház elleni támadás és a többi mögött, remélem, börtönt kap államellenes összeesküvés miatt. Amilyen zavart a tekintete, kinézem belőle, hogy ekkora állat.
1989-2006-ig számtalan tömeggyűlésen voltam, és soha nem tapasztaltam erőszakot. Ez volt az egyik legszebb vonása Mo-nak (sok negatív jellemző mellett). Ezt vette el tőlünk Gyurcsány (egy időre legalábbis).
A tévészékház támadóit valakik felbérelték, egy 168 órás újságíró írt erről.
cellimega 2010.04.14. 07:15:19
@bitfighter: arra nem gondolsz, hogy féltek?
Az mszp egy bűnszövetkezet. Nézz körül Mo-on. Az utóbbi években sok helyen tovább nőtt a vörös bárók hatalma. Az emberek tartanak tőlük. Nem véletlenül.
Az mszp egy bűnszövetkezet. Nézz körül Mo-on. Az utóbbi években sok helyen tovább nőtt a vörös bárók hatalma. Az emberek tartanak tőlük. Nem véletlenül.
anus dei 2010.04.14. 07:15:22
szégyellem magam tényleg... hogy ilyen országban élek. hogy ezekkel bármim azonos. hogy ember vagyok, azt is. de érvényes ez több kommentelőre is, bár róluk nem érzem, hogy feltétlenül emberek lennének. a zsidókurvázós például biztosan csak egy computervírus...
hunterx 2010.04.14. 07:32:35
Ez ide passzol:
www.youtube.com/watch?v=QYG5ktUESec
www.youtube.com/watch?v=QYG5ktUESec
Vateraman 2010.04.14. 07:33:41
@Phxmike: Madár vagy :D
Leonce 2010.04.14. 07:57:34
Végre, ideje volt. Várjuk a fejleményeket az ítéletről. Persze , lehet ahhoz előtte bíróságon is takarítani kéne kicsit.
marosy 2010.04.14. 08:15:28
Ahogy a KISZ Führer mondta, ha nem tetszik "el lehet menni, kéremszépen".
A vastag orrú felesége szeretett hivatalos személyként fellépni, de senki sem választotta meg.
Ontotta "értékes" ötleteit a bölcsödékről és a nők helyzetéről, pedig senki sem volt kiváncsi rá. Amerikába akkreditáció nélkül ment, ott is Magyarországot akarta képviselni, habár senki sem kérte meg rá.
A vastag orrú felesége szeretett hivatalos személyként fellépni, de senki sem választotta meg.
Ontotta "értékes" ötleteit a bölcsödékről és a nők helyzetéről, pedig senki sem volt kiváncsi rá. Amerikába akkreditáció nélkül ment, ott is Magyarországot akarta képviselni, habár senki sem kérte meg rá.
ombre99 2010.04.14. 08:42:36
@popocatepetl: "Az összes akkor szolgálatban lévő rendőrnek adnék 2-2 évet, a parancsnokoknak pedig 10-et. Akkor úszhatnák meg ha bizonyítani tudnák az ártatlanságukat. A kollégák vallomása nem lehetne bizonyíték. Esetleg a filmfelvételek amiken viselik az azonosítót és láthatóan ember módjára viselkednek. Ja, hogy nem viselték? Akkor irány a kóter, aztán ott legyenek olyan nagyfiúk mint álracban fegyverrel! "
úgy, úgy!
úgy, úgy!
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.14. 09:11:17
Bodoky!
Többek között neked is kurva nagy respect amiért nem hagytad elaludni ezt az ügyet sem.
Hajráhajráhajráhajrá!!!!!!!!!!
Többek között neked is kurva nagy respect amiért nem hagytad elaludni ezt az ügyet sem.
Hajráhajráhajráhajrá!!!!!!!!!!
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.14. 09:16:54
@Tibike15:
Ne legyél már olyan értetlen;)
A korkedvezményes nyugdíj a nagy stresszel járó munkakörökre van kitalálva mint pl. katonaság rendőrség stb.
Mondjuk arra nem emlékszem, hogy 45 óta a magyar katonaság milyen stresszes helyzetekben lehetett (hacsak nem a részeg miniszter a grippen avatón), a rendőrségről már nem is beszélve.
Az megvan, hogy a stressz rangsorban a világon mindenhol a bróker-alkusz meló a legstresszesebb?
Ne legyél már olyan értetlen;)
A korkedvezményes nyugdíj a nagy stresszel járó munkakörökre van kitalálva mint pl. katonaság rendőrség stb.
Mondjuk arra nem emlékszem, hogy 45 óta a magyar katonaság milyen stresszes helyzetekben lehetett (hacsak nem a részeg miniszter a grippen avatón), a rendőrségről már nem is beszélve.
Az megvan, hogy a stressz rangsorban a világon mindenhol a bróker-alkusz meló a legstresszesebb?
R_Gábor 2010.04.14. 09:33:02
Szégyenletes, hogy csak az utóbbi időben, a választások közeledtével, ill. most, hogy biztos a Fidesz győzelme, hallunk róla, hogy ítéletek születnek rendőri túlkapások ügyében, ill. néha még csak most indul a nyomozás. Nem is olyan független az igazságszolgáltatás? Vagy csak én vagyok naív, hogy ilyet kérdezek?
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.04.14. 09:33:41
@Degecer: Neked valami kemény diktatúrában kellene élned. Az általad leírtak alapján neked meg sem kottyanna, olyan szépen tudnál alkalmazkodni hozzá.
Layosh 2010.04.14. 09:39:01
Nem lesz ebből lóf@szsem. A fidesz sem fogja elítélni ezt a fajta erőszakot. Akkor is tartottak tőle, hogy még többen csatlakoznak a randalírozókhoz, aztán valami nagyobb is lehet belőle. Szerintem ezért verték szét ilyen brutálisan a tüntetést. Ki lesz a köv belügyminiszter? Táncsak nem a maffiózó Pintér Sándor? Igen ő lesz az... Szóval én nem számítok igazságos ítéletekre. Nem lesz itt számonkérés sem. Más fogja folytatni az intézményesített lopást, ennyi.
PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.04.14. 09:40:31
V. Lászlót a sittre. Még ha nem is követett volna el semmit sem, akkor is megérdemelne egy hónapot az arrogáns, bunkó stílusa miatt.
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.14. 09:40:42
Grat Bodoky komoly cucc lett ez is, mellesleg nekem is van egy rendőrismerősöm, aki ottvolt a buliban elég sok helyen, és a múltkori rendőrinterjúban volt 1-2 dolog, ami nem hangzott el. Például, hogy a földön aludtak stb. Nah mindegy:D:D
A magyar jogalkotás igazi EPIC FAIL-je V.László és az ő ügye. Évek óta tudja mindenki NÉVSZERINT (tehát ezzel sincs probléma), hogy ő volt az a rendőr, akinek elborult az agya és homokzsáknak nézte a népet. Ehhez képest most sem tudnak semmit tenni ellene.
@Archenemy: Rendőröknél a szolgálat ideje 20 év, mivel veszélyeztetett foglalkoztatásúak (tehát minden év duplán számít). Kommandósoknál pedig 3x szorzó van.
A magyar jogalkotás igazi EPIC FAIL-je V.László és az ő ügye. Évek óta tudja mindenki NÉVSZERINT (tehát ezzel sincs probléma), hogy ő volt az a rendőr, akinek elborult az agya és homokzsáknak nézte a népet. Ehhez képest most sem tudnak semmit tenni ellene.
@Archenemy: Rendőröknél a szolgálat ideje 20 év, mivel veszélyeztetett foglalkoztatásúak (tehát minden év duplán számít). Kommandósoknál pedig 3x szorzó van.
Layosh 2010.04.14. 09:41:04
@Degecer: Akkor nem ülhetek be egy sörre a haverokkal, mert hátha épp arra jönnek majd a rendőrök és kirángatnak, meg eltörik mindenem? Üljek otthon mindennap?
PuruttyaIrto (törölt) 2010.04.14. 09:50:30
Hányszor kell még elmondanom:
ha hatalmat adnak egy tanulatlan, labilis lelkű senkiházinak, akkor az bajt fog okozni. Ez alapaxióma.
Ezért nem adunk kést, villát gyerek kezébe.
Most az összes rendőri vezető feláll, és együtt mondja az esküt:
"Tanulatlan, rossz családi háttérrel rendelkező, labilis lelkű, komplexusos, senkiházinak nem adunk hatalmat a kezébe, és rendőr sem lehet"
Hangosabban köcsög rendőrök, nem hallom! Ismételjétek az alapaxiómát, amíg álmotokból felkelve is tudjátok, hogy az úristen személyessen tossza meg a valagatokat!
ha hatalmat adnak egy tanulatlan, labilis lelkű senkiházinak, akkor az bajt fog okozni. Ez alapaxióma.
Ezért nem adunk kést, villát gyerek kezébe.
Most az összes rendőri vezető feláll, és együtt mondja az esküt:
"Tanulatlan, rossz családi háttérrel rendelkező, labilis lelkű, komplexusos, senkiházinak nem adunk hatalmat a kezébe, és rendőr sem lehet"
Hangosabban köcsög rendőrök, nem hallom! Ismételjétek az alapaxiómát, amíg álmotokból felkelve is tudjátok, hogy az úristen személyessen tossza meg a valagatokat!
arconfosom 2010.04.14. 09:52:08
Ugyan ki lenne az az elvetemült, aki azzal "tréfálkozna" egy Katonai Bíróságon, hogy egy embert megerőszakolt ???
Nem gyengén sántít
Nem gyengén sántít
petya.bacsi 2010.04.14. 09:54:34
Ez a cikk no komment kategória.
Meg az is, hogy 38 éves és nyugdíjas...
Meg az is, hogy 38 éves és nyugdíjas...
Slikk 2010.04.14. 10:01:20
Azt kell mondjam, Ti mind hülyék vagytok. Itt vitáztok a nagy semmin.
Szerencsétlen beosztott rendőröket cseszegeti mindenki. Lassan ki sem mernek jönni az utcára. A felelősöket, akik nem törzsőrmesterek, hanem magas rangú vezetők, na őket kell felelősségre vonni. Ha egy rendőr vagy egy katona parancsot kap, mennie kell. Természetesen törvénytelenségre nem jogosítja fel semmi, de akkor is a vezénylő, utasítást adő parancsnoké a felelősség normális jogállamban.
Mit gondoltok, fog valami is változni itt? Amatőrök ezek a mi politikusaink, pozícióhajhaszok. Függetlenül attól, hogy melyik "oldalon" állnak. Pont ezekkel az oldalakkal lépkedünk a szarba. Inkább összefogni kellene, értelmes emberek kellenének, akik nem csak állandóan kommunistáznak, zsidóznak, cigányoznak, fasiztáznak stb., hanem kihúznák az országot ebből a fekáliából. Ezektől viszont nem férnek oda döntéshozó helyekre olyanok, akiknek kellene. Gyurcsány így, Gyurcsány úgy...Ő is ugyanolyan semmirekellő lett, mint amilyen a Viktor. Nemsokára lesz majd Orbán így, Orbán úgy is... Ezzel nem lép előre az ország. Azt is figyelembe kellene venni, hogy Mo. kb. 93000 km2 10M lakossal. Hasonlítsák már össze a Nagy Nemzetiek, hogy egy nagyváros, ami tényleg nagy ott hányan laknak. Aztán ugráljanak. Ja, meg amitől frászt kapok, hogy mindenkinek előre kezet kell csókolni nekünk, mert mi vagyunk a Nagy Magyarok az Ezeréves történelmünkkel. Angliában már várak álltak amikor mi még nyereg alatt puhítottuk a húst...
El lehetne gondolkodni egy-két dolgon, higyjétek el, minden könnyebben menne.
Segítségül az esetleges anyázóknak (ami természetesen elő fog fordulni):
Magyar vagyok, nem cigány és zsidó, főként nem fasiszta és kommunista. Trianonnal nem értek egyet, de a mostani visszaszerzési mániával sem 90 év távlatából. Egy olyan Magyarországban szeretnék élni, ahol LEHET élni, nem kell az állandó magyar-magyar elleni acsarkodást zsidózást, kommunistázást, fasisztázást hallgatni mindenhonnan! Én Magyar vagyok és egyébként büszke rá. Köszönöm és nem kérek elnézést, hogy hosszú lett.
Szerencsétlen beosztott rendőröket cseszegeti mindenki. Lassan ki sem mernek jönni az utcára. A felelősöket, akik nem törzsőrmesterek, hanem magas rangú vezetők, na őket kell felelősségre vonni. Ha egy rendőr vagy egy katona parancsot kap, mennie kell. Természetesen törvénytelenségre nem jogosítja fel semmi, de akkor is a vezénylő, utasítást adő parancsnoké a felelősség normális jogállamban.
Mit gondoltok, fog valami is változni itt? Amatőrök ezek a mi politikusaink, pozícióhajhaszok. Függetlenül attól, hogy melyik "oldalon" állnak. Pont ezekkel az oldalakkal lépkedünk a szarba. Inkább összefogni kellene, értelmes emberek kellenének, akik nem csak állandóan kommunistáznak, zsidóznak, cigányoznak, fasiztáznak stb., hanem kihúznák az országot ebből a fekáliából. Ezektől viszont nem férnek oda döntéshozó helyekre olyanok, akiknek kellene. Gyurcsány így, Gyurcsány úgy...Ő is ugyanolyan semmirekellő lett, mint amilyen a Viktor. Nemsokára lesz majd Orbán így, Orbán úgy is... Ezzel nem lép előre az ország. Azt is figyelembe kellene venni, hogy Mo. kb. 93000 km2 10M lakossal. Hasonlítsák már össze a Nagy Nemzetiek, hogy egy nagyváros, ami tényleg nagy ott hányan laknak. Aztán ugráljanak. Ja, meg amitől frászt kapok, hogy mindenkinek előre kezet kell csókolni nekünk, mert mi vagyunk a Nagy Magyarok az Ezeréves történelmünkkel. Angliában már várak álltak amikor mi még nyereg alatt puhítottuk a húst...
El lehetne gondolkodni egy-két dolgon, higyjétek el, minden könnyebben menne.
Segítségül az esetleges anyázóknak (ami természetesen elő fog fordulni):
Magyar vagyok, nem cigány és zsidó, főként nem fasiszta és kommunista. Trianonnal nem értek egyet, de a mostani visszaszerzési mániával sem 90 év távlatából. Egy olyan Magyarországban szeretnék élni, ahol LEHET élni, nem kell az állandó magyar-magyar elleni acsarkodást zsidózást, kommunistázást, fasisztázást hallgatni mindenhonnan! Én Magyar vagyok és egyébként büszke rá. Köszönöm és nem kérek elnézést, hogy hosszú lett.
hozé bubó 2010.04.14. 10:03:03
odáig ok hogy a sün egy igen buta állat, de valaki tényleg azt hiszi hogy ezek az emberek saját heppjükre rugták szét az embereket, nem politikai parancsra?
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.14. 10:09:52
Ezt az ügyet valóban megpróbálták eltusolni, évekig altatták, pedig parlamenti interpellációk is voltak:
www.parlament.hu/irom38/11108/11108.pdf
Katona Béla
az Országgyűlés Elnöke részére
Helyben
Tisztelt Elnök Úr!
"Ezután, ha egy rend őrt meggyanúsítanak, és az a felettesére vall, akkor az ügy le va n
zárva?" címmel a Házszabály 91 . §-a alapján kérdést kívánok benyújtani Dr. Kovács Tamá s
legfőbb ügyészhez . A kérdésre írásban várom válaszát .
Tisztelt Legfőbb Ügyész Úr!
Aggodalommal szereztem tudomást arról, hogy az egyik legbestiálisabb ismertté vál t
bűncselekmény kapcsán - ahol az eljáró rend őrök a Fidesz nagygyűlésén résztvevő Fábián
Gábor sértettnek a minden alapot nélkülöz ő rendőri intézkedést követően hátrabilincselt
kezének középs ő ujját és lábát egyszerre törték el - érdemi előrelépés a mai napig nem történt.
Gajai Csaba, az ügy korábbi vádlottja az els őfokú, bűnösségét megállapító ítéletet követően a
másodfokú eljárás során egyértelmű terhelő vallomást tett parancsnokára, Vágó Lászl ó
őrnagyra. Gajai Csaba bűnösségét korábban az ügyészség, s őt az első fokon eljáró bíróság is a
testi kényszer alkalmazásáról készült jegyz őkönyv alapján, terhelő vallomás hiányában i s
bizonyítottnak látta. Parancsnoka esetében ugyanez a szervezet az egyértelmű terhelő
vallomás ellenére sem emel vádat, s őt a Budapesti Nyomozó Ügyészség a nyomozást a
terhelő vallomás után egy évvel felfüggesztette . (Most tudtam meg, hogy ezt azóta a F ővárosi
Főügyészség a hatályon kívül helyezte, és a nyomozás folytatását rendelte el .)
Kívülállóként elég furcsának tűnik, hogy eső fokon elítélnek valakit, majd amikor az illető
másodfokon nem akarja magára vállalni az ügyet, és megnevezi a tettest, azt követ ően az
ügyészség több mint egy évig nem emel vádat, s őt felfüggeszti a nyomozást . Így büntetés
nélkül megúszhatja a b űncselekményt az az ember, aki egy védekezésre képtelen ,
hátrabilincselt kezű ember ujját és lábát töri . Ez botrány. Az ügy precedensérték e
szempontjából is borzasztó : ezután, ha egy rendőrt meggyanúsítanak, és az a felettesére vall ,
akkor az ügy le van zárva?
A parancsnokra tett egyértelmű terhelő vallomás és az ezt közvetetten megerősítő
tanúvallomások alapján miért nem került sor vádemelésre ?
A Gajai Csaba ügyében hozott felmentő ítélet, a terhel ő vallomás és a nyomozás
felfüggesztése között több mint egy év telt el . Mit tett ezen időszak alatt az ügyben a
Budapesti Nyomozó Ügyészség?
Miért tart egy évig és zárul minden eredmény nélkül egy olyan eljárás, ahol a meghallgathat ó
tanúk többsége nem csupán ismert az ügyészség el őtt, de már a Gajai Csaba ellen folyamatban
volt büntetőeljárás során az Ítélőtábla előtt Vágó László bűnösségével kapcsolatosan részlete s
tanúvallomást is tettek ?
Mennyire szolgálja a jogállamiságba vetett hitet, ha egy ilyen b űncselekményben, terhelő
vallomások ellenére sem születik időben ítélet?
Tisztelettel várom válaszát .
Budapest, 2009 . november 3 .
Révész Máriusz
www.parlament.hu/irom38/11108/11108.pdf
Katona Béla
az Országgyűlés Elnöke részére
Helyben
Tisztelt Elnök Úr!
"Ezután, ha egy rend őrt meggyanúsítanak, és az a felettesére vall, akkor az ügy le va n
zárva?" címmel a Házszabály 91 . §-a alapján kérdést kívánok benyújtani Dr. Kovács Tamá s
legfőbb ügyészhez . A kérdésre írásban várom válaszát .
Tisztelt Legfőbb Ügyész Úr!
Aggodalommal szereztem tudomást arról, hogy az egyik legbestiálisabb ismertté vál t
bűncselekmény kapcsán - ahol az eljáró rend őrök a Fidesz nagygyűlésén résztvevő Fábián
Gábor sértettnek a minden alapot nélkülöz ő rendőri intézkedést követően hátrabilincselt
kezének középs ő ujját és lábát egyszerre törték el - érdemi előrelépés a mai napig nem történt.
Gajai Csaba, az ügy korábbi vádlottja az els őfokú, bűnösségét megállapító ítéletet követően a
másodfokú eljárás során egyértelmű terhelő vallomást tett parancsnokára, Vágó Lászl ó
őrnagyra. Gajai Csaba bűnösségét korábban az ügyészség, s őt az első fokon eljáró bíróság is a
testi kényszer alkalmazásáról készült jegyz őkönyv alapján, terhelő vallomás hiányában i s
bizonyítottnak látta. Parancsnoka esetében ugyanez a szervezet az egyértelmű terhelő
vallomás ellenére sem emel vádat, s őt a Budapesti Nyomozó Ügyészség a nyomozást a
terhelő vallomás után egy évvel felfüggesztette . (Most tudtam meg, hogy ezt azóta a F ővárosi
Főügyészség a hatályon kívül helyezte, és a nyomozás folytatását rendelte el .)
Kívülállóként elég furcsának tűnik, hogy eső fokon elítélnek valakit, majd amikor az illető
másodfokon nem akarja magára vállalni az ügyet, és megnevezi a tettest, azt követ ően az
ügyészség több mint egy évig nem emel vádat, s őt felfüggeszti a nyomozást . Így büntetés
nélkül megúszhatja a b űncselekményt az az ember, aki egy védekezésre képtelen ,
hátrabilincselt kezű ember ujját és lábát töri . Ez botrány. Az ügy precedensérték e
szempontjából is borzasztó : ezután, ha egy rendőrt meggyanúsítanak, és az a felettesére vall ,
akkor az ügy le van zárva?
A parancsnokra tett egyértelmű terhelő vallomás és az ezt közvetetten megerősítő
tanúvallomások alapján miért nem került sor vádemelésre ?
A Gajai Csaba ügyében hozott felmentő ítélet, a terhel ő vallomás és a nyomozás
felfüggesztése között több mint egy év telt el . Mit tett ezen időszak alatt az ügyben a
Budapesti Nyomozó Ügyészség?
Miért tart egy évig és zárul minden eredmény nélkül egy olyan eljárás, ahol a meghallgathat ó
tanúk többsége nem csupán ismert az ügyészség el őtt, de már a Gajai Csaba ellen folyamatban
volt büntetőeljárás során az Ítélőtábla előtt Vágó László bűnösségével kapcsolatosan részlete s
tanúvallomást is tettek ?
Mennyire szolgálja a jogállamiságba vetett hitet, ha egy ilyen b űncselekményben, terhelő
vallomások ellenére sem születik időben ítélet?
Tisztelettel várom válaszát .
Budapest, 2009 . november 3 .
Révész Máriusz
Nade 2010.04.14. 10:11:35
@hozé bubó: Lehet, hogy a kádárista oktatóid szándékosan nem mondták, de a nürnbergi per óta - amikor a nácik védekeztek a "parancsra tettem" kitétellel - nem fogadja el a civilizált világ egyetlen államának igazságszolgáltatása (és közvéleménye) sem ezt az "érvet" a törvénytelenségek esetében.
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.14. 10:13:54
@bodoky: erre jött bármilyen érdemi válasz a későbbiekben?
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.14. 10:14:18
@arconfosom: ez a viccelődős verzió, ez nekem se kerek, rosszabtól tartok. de ha nem volt feljelentés, nincs ügy sajnos :(
Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.04.14. 10:17:05
A legegyszerűbb megoldás az volna, hogyha az új belügyminiszter nyilvánosságra hozná az összes iratot és felvételt, vagy csak nemes egyszerüséggel valaki egy DVD-re másolná és a megszokott módon elküldeni postán.
Biztos vagyok, hogy a Bodoky Tamás 2 nap alatt kinyomozná, kik a felelősök. Névvel címmel telefonszámmal, ha a BM úgy kéri.
Fontos lenne megnevezni a
- felelősöket
- beépített provokátorokat
- tényleges balhézókat
- akik védték a bűnösöket
- akik hallgattak és kítűntették őket.
A demokráciának nem segít, ha a bűnösök nyúgdíjba vonulhatnak. Neveket akarok hallani!
Ügyes volt az MSZP. 3 év hatalomért feláldozta a párt jövőjét. Köszönöm így utólag is Gyurcsány Ferencnek. Kellett ez a 3 év, hogy a civil mozgalmak magukra találjanak. Táptalaj az öszödi beszéd volt. Kérjük, hogy jöjjön vissza a politikába, hogy még a kevés kételkedő is felismerje, hogy addig nincs vége a rendszerváltásnak, amíg
- besúgók
- provokatőr titkosügynökök
- mutyiból élő párttitkár "üzletemberek" élnek közöttünk.
Amíg 2x annyi pénzből építenek autópályát, mint a világ legjóbb Autobahnjait építő Németország.
Amíg völgyhidat építünk a lugasokba és alagutat a dombok alá. [bocs, itt abba kell hagynom]
Biztos vagyok, hogy a Bodoky Tamás 2 nap alatt kinyomozná, kik a felelősök. Névvel címmel telefonszámmal, ha a BM úgy kéri.
Fontos lenne megnevezni a
- felelősöket
- beépített provokátorokat
- tényleges balhézókat
- akik védték a bűnösöket
- akik hallgattak és kítűntették őket.
A demokráciának nem segít, ha a bűnösök nyúgdíjba vonulhatnak. Neveket akarok hallani!
Ügyes volt az MSZP. 3 év hatalomért feláldozta a párt jövőjét. Köszönöm így utólag is Gyurcsány Ferencnek. Kellett ez a 3 év, hogy a civil mozgalmak magukra találjanak. Táptalaj az öszödi beszéd volt. Kérjük, hogy jöjjön vissza a politikába, hogy még a kevés kételkedő is felismerje, hogy addig nincs vége a rendszerváltásnak, amíg
- besúgók
- provokatőr titkosügynökök
- mutyiból élő párttitkár "üzletemberek" élnek közöttünk.
Amíg 2x annyi pénzből építenek autópályát, mint a világ legjóbb Autobahnjait építő Németország.
Amíg völgyhidat építünk a lugasokba és alagutat a dombok alá. [bocs, itt abba kell hagynom]
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.14. 10:21:07
@bodoky: kösz, elolvastam. Le tudom fordítani két mondatra.
Senki nem látott semmit, egyébként neked mi közöd van hozzá. Nesze semmi fogd meg jó.
üdvözlettel
Luc Gizi
A nagy munkaterhű nyomozóügyészség mondat pedig egy vicc.
Senki nem látott semmit, egyébként neked mi közöd van hozzá. Nesze semmi fogd meg jó.
üdvözlettel
Luc Gizi
A nagy munkaterhű nyomozóügyészség mondat pedig egy vicc.
panki1983 2010.04.14. 10:33:39
Bennem az összes akkori oszlatásos balhé során felmerült, hogy ugyan mégis miért kellett oszlatni, mi történt volna, ha xy utca sarkán, téren összegyűlik a nép, háborog, tüntet aztán amikor lejár a bejelentés ideje akkor még ott marad, ezek mihelyst lehetett provokálni a tömeget már mentek is neki az embereknek, utána már persze, hogy a rendőr a tüntetőt anyázta, a tüntető a rendőrt.
Elsősorban azokat az embereket kellene előszedni, akik ezt az állapotot előidézték.
(nézzenek már szét külföldön, francia munkások gyárat foglalnak el, voltak akik robbantással is fenyegetőztek, ezek az emberek meg még mindig 1970-ben élnek, és az a válaszuk, hogy hát minek mentek az emberek ki az utcára)
Elsősorban azokat az embereket kellene előszedni, akik ezt az állapotot előidézték.
(nézzenek már szét külföldön, francia munkások gyárat foglalnak el, voltak akik robbantással is fenyegetőztek, ezek az emberek meg még mindig 1970-ben élnek, és az a válaszuk, hogy hát minek mentek az emberek ki az utcára)
Tibike15 2010.04.14. 11:01:20
@adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe: én csak azt nem értem, hogy mire fel rinyálnak a katonák meg a rendőrök a fizetés miatt. Dolgoznak a lejgobb esetben is 25 évet utána még 15-20 évig kapják a fizetésükkel megegyező nyugdíjat és csak utána érik el a törvényes nyugdíj életkort.
Ehhez képest mások dolgoznak napi 8-10-12 órát 65 éves korukig és a nyugdíjuk messze lesz a fizetésüktől.
Ez még akkor is pofátlanság, ha éppen nem ujjakat tördelnek ki.
Ehhez képest mások dolgoznak napi 8-10-12 órát 65 éves korukig és a nyugdíjuk messze lesz a fizetésüktől.
Ez még akkor is pofátlanság, ha éppen nem ujjakat tördelnek ki.
Rocky 2010.04.14. 11:41:47
Az az érdekes, hogy 2006 őszén, az ismerőseim nagy része, illetve a kommentelők is, gumilövedék helyett élesért kiáltottak a randalírozó csőcselék ellen...
Ez engem, akkor igen elszomorított...
Most, hogy narancsba borult az ország, már mindenki egyetért a rendőr pribékek felelősségre vonásában...
Szerintem pedig nem az egysejtű kutyaemberek között (rebisz) kell keresni az igazi felelőst, hanem a nagypolitika potentátjai között, akik az egészet megrendelték!
Nem véletlenül a már eladott tőzsdepalotát (tv székház) jelölték ki felgyújtandónak az elvtársak... ála 9/11...
Ez engem, akkor igen elszomorított...
Most, hogy narancsba borult az ország, már mindenki egyetért a rendőr pribékek felelősségre vonásában...
Szerintem pedig nem az egysejtű kutyaemberek között (rebisz) kell keresni az igazi felelőst, hanem a nagypolitika potentátjai között, akik az egészet megrendelték!
Nem véletlenül a már eladott tőzsdepalotát (tv székház) jelölték ki felgyújtandónak az elvtársak... ála 9/11...
Rocky 2010.04.14. 11:53:08
Az a baj, hogy mindig belemegyünk a részletekbe...
Pl. BKV-s ügyek: mennyi végkielégítést kapott Gipsz Jakab? 25 milliót? HUHAazannyátakasszukfel...
Ennyire egyszerű lenne?
A kiindulást, a hogyan fordulhatott ez elő és mi célból? - kéne elővenni!
Ki és milyen célból köthet, ajánlhat ilyen szerződéseket az elvtársaknak?
Nyilván nem hazaviszik ezeket a pénzeket, hanem a nagy részüket visszacsengetik a pártkasszába!
Ki az, aki a szerződéseket megkötötte?
Milyen törvény alapján ajánlhat ilyen összegeket egy csőd szélére került ország, csődközeli állami vállalatában???
Hogy a posztnál maradjak:
-ki rendelte el, a fizetett randalírozók (futballhuligánok, provokátorok, anarchisták) beleterelését az éppen véget ért Fidesz gyűlésbe?
-ki rendelte meg a provokátorokat?
-milyen parancsnoki sorrendben hozták a döntéseket? (miniszterelnök -> belügyminiszter -> bp-i parancsnok -> rebisz felső vezetés -> rebisz tisztek...)
-milyen szerepe lehetett az események eldurvulásában annak, hogy a rendőrség képtelen volt bekeríteni, lefogni kb. 500 rendbontót? (inkább végigkergették őket a belvároson, százmilliós anyagi és milliárdos eszmei károkat okozva (idegenforgalom, közbiztonság, országimázs stb.)
Pl. BKV-s ügyek: mennyi végkielégítést kapott Gipsz Jakab? 25 milliót? HUHAazannyátakasszukfel...
Ennyire egyszerű lenne?
A kiindulást, a hogyan fordulhatott ez elő és mi célból? - kéne elővenni!
Ki és milyen célból köthet, ajánlhat ilyen szerződéseket az elvtársaknak?
Nyilván nem hazaviszik ezeket a pénzeket, hanem a nagy részüket visszacsengetik a pártkasszába!
Ki az, aki a szerződéseket megkötötte?
Milyen törvény alapján ajánlhat ilyen összegeket egy csőd szélére került ország, csődközeli állami vállalatában???
Hogy a posztnál maradjak:
-ki rendelte el, a fizetett randalírozók (futballhuligánok, provokátorok, anarchisták) beleterelését az éppen véget ért Fidesz gyűlésbe?
-ki rendelte meg a provokátorokat?
-milyen parancsnoki sorrendben hozták a döntéseket? (miniszterelnök -> belügyminiszter -> bp-i parancsnok -> rebisz felső vezetés -> rebisz tisztek...)
-milyen szerepe lehetett az események eldurvulásában annak, hogy a rendőrség képtelen volt bekeríteni, lefogni kb. 500 rendbontót? (inkább végigkergették őket a belvároson, százmilliós anyagi és milliárdos eszmei károkat okozva (idegenforgalom, közbiztonság, országimázs stb.)
sapuh 2010.04.14. 12:09:58
@Nade: Abban viszont igaza van, hogy vágó lászlóék MELLETT gergényiék felelősségét sem szabadna elfelejteni.
travis 2010.04.14. 12:20:02
@Slikk: Azt javaslom, olvasd el figyelmesebben a cikket. Az említett szadista állat vezető beosztású rendőr volt, konkrétan parancsnok, aki személyesen és önkényesen adott utasítást a bántalmazásokra, némelyikben részt is vett, hogy hívná Husikámnak a szegedi Csillagban egy 150 kilós kancigány húsz éven keresztül.
Nade 2010.04.14. 12:28:41
@sapuh: Ebben természetesen igaza van, ahogyan Nürnbergben sem feledkeztek meg a törvénytelenségre utasító parancsot kiadókról SEM.
Nade 2010.04.14. 12:30:30
@sapuh: Ebben természetesen igaza van, ahogyan Nürnbergben sem feledkeztek meg a törvénytelenségre utasító parancsot kiadókról SEM.
Nade 2010.04.14. 12:31:34
Bocs, először úgy láttam, nem ment el!
Slikk 2010.04.14. 13:15:34
@travis: "Szerencsétlen beosztott rendőröket cseszegeti mindenki."
Ezt a "köcsög rendőrök" fajta hozzászólásokra írtam.
"A felelősöket, akik nem törzsőrmesterek, hanem magas rangú vezetők, na őket kell felelősségre vonni."
Ez meg a válasz az általad felvetettre.
Ezt a "köcsög rendőrök" fajta hozzászólásokra írtam.
"A felelősöket, akik nem törzsőrmesterek, hanem magas rangú vezetők, na őket kell felelősségre vonni."
Ez meg a válasz az általad felvetettre.
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.14. 13:22:02
OFF
@Bodoky Tamás:
van itt 1 vita:
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
megszólítottalak ott.
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak/fullcommentlist/1#c9450826
]
örülnék, hálás lennék ha válaszolnál !
:))
------------------------------------------
P.S.
nem nyaliból, (hanem MERT NEKED JÁR, bazz)
de be kell ide másolnom:
[ugyanott, a fenti linken:
szorokin 2010.04.13. 19:49:19 ]
"
én pl az indexet
bodoky egyszemélyes intézménye miatt
pl jobbnak látom
a mancsnál.
NA Ő számomra ma, mostanság (az utóbbi
kb 5-10 évben) AZ ÚJSÁGÍRÓ, nagybetűvel
"
OFF vége
@Bodoky Tamás:
van itt 1 vita:
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
megszólítottalak ott.
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak/fullcommentlist/1#c9450826
]
örülnék, hálás lennék ha válaszolnál !
:))
------------------------------------------
P.S.
nem nyaliból, (hanem MERT NEKED JÁR, bazz)
de be kell ide másolnom:
[ugyanott, a fenti linken:
szorokin 2010.04.13. 19:49:19 ]
"
én pl az indexet
bodoky egyszemélyes intézménye miatt
pl jobbnak látom
a mancsnál.
NA Ő számomra ma, mostanság (az utóbbi
kb 5-10 évben) AZ ÚJSÁGÍRÓ, nagybetűvel
"
OFF vége
fahrenheit451 2010.04.14. 14:10:07
@szorokin: Így van! Bodoky for president!
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.14. 14:50:27
@Tibike15:
Jajaja!
Egy ismerősöm magyar bajnok valamilyen (tököm tudja milyen) puskás lövöldözős francban.
A rendőrségi mesterlövészekkel szokott együtt lőni. A nyugdíjas mesterlövészek átlag életkora 40 év. Az aki pár szót már pöszmög angolul simán elhelyezkedik testőrként, zsoldosként.
És ezek a rendőrök rinyálnak? Tragédia.
Jajaja!
Egy ismerősöm magyar bajnok valamilyen (tököm tudja milyen) puskás lövöldözős francban.
A rendőrségi mesterlövészekkel szokott együtt lőni. A nyugdíjas mesterlövészek átlag életkora 40 év. Az aki pár szót már pöszmög angolul simán elhelyezkedik testőrként, zsoldosként.
És ezek a rendőrök rinyálnak? Tragédia.
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.04.14. 14:59:09
Elképzelem, ahogy a római katolikus vallású rendőrök napi imájuk végén idézik a kora középkori kötelező kitételt (némileg módosítva):
"...de sagittis Bodokyum libera nos domine..."
Höhö. Elnézést.
"...de sagittis Bodokyum libera nos domine..."
Höhö. Elnézést.
bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.04.14. 15:32:42
@szorokin: hahó, válaszoltam amott. kösz a méltatást :) gyertek a facebook fan clubomba, még csak 46 tag van, így soha nem leszek politikus :)
www.facebook.com/group.php?gid=384162728011&ref=ts
www.facebook.com/group.php?gid=384162728011&ref=ts
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2010.04.14. 16:30:50
emberek ...
ez nem afféle homo-cucc ;)
ez a hódolat és a tiszteletem miatt JÁR
ld
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
]
ez nem afféle homo-cucc ;)
ez a hódolat és a tiszteletem miatt JÁR
ld
[
szily.blog.hu/2010/04/12/ezt_volt_narancsoskent_kikerem_magamnak#comment-form
]
mediocris 2010.04.14. 19:16:46
Kérdésem lenne. Ha létezik cigánybűnözés, akkor létezik rendőrbűnözés és politikusbűnözés is?
Zorro_a_fekete_hoze 2010.04.14. 21:17:55
Rohadt ávós szarházi! Börtönbe a féreggel!
pimpalini 2010.04.15. 23:42:22
Bodoky Úr!
Hogyhogy nem fenyegették még meg?:)
Ne vegye rossz néven, de néhányan azért csodálkozunk azon, hogy még életben van...:)
Hogyhogy nem fenyegették még meg?:)
Ne vegye rossz néven, de néhányan azért csodálkozunk azon, hogy még életben van...:)
Ingatlanfejlesztő 2010.04.16. 01:59:48
Esetleges fenyegőzőket szeretném lebeszélni egy korábbi bejegyzéshez tartozó álbibliai idézettel, a felebaráti szeretetről. 1-25mp
Aki ezt nem tudja elfogadni javasolom a videó második felét.
www.youtube.com/watch?v=SjfnEnBVtXI
Aki ezt nem tudja elfogadni javasolom a videó második felét.
www.youtube.com/watch?v=SjfnEnBVtXI
zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.16. 11:14:14
@pimpalini: megfenyegették már, ne aggódj emiatt:D