Vágta közben nem lehet lovast váltani

2008.11.24. 00:53

Gulyás József, az országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságának SZDSZ-es tagja az ügynökkérdésről, tévéostromról, a fasizmus és a terrorizmus sajátosan magyar megnyilvánulási formáiról. Miért tartja hatalomban az SZDSZ Gyurcsányt?

>>> Ami itt van, az nem jogállam

 

157 komment

Címkék: fasizmus terrorizmus tévéostrom ügynökkérdés udbotrány gulyásjózsef

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr64785230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

labdamarinkó 2008.11.24. 12:51:36

vicces fiú

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 12:52:24

Minardi! A moszkovita Szűrős elvtárs melyik pártba kötött ki? Az MSZMP KB tag Pozsgay melyik pártban vitézkedik? Mikola elvtárs aki a Hazafias Népfront alelnöke volt, hol is politizál? Soroljam neked fel jó hosszú listában azokat a volt nagy komcsikat, munkásőröket, stb, akik a Fideszben kötöttek ki és ahol tárt karokkal fogadták őket?
Nevezzél meg egyetlen volt MSZMP funkcionáriust, aki az SZDSZ-ben van. Ilyet nem fogsz tudni. Ezért kicsit nagyon butaság amit összehordtál.

minardi 2008.11.24. 12:55:09

rózsamisi:

Te figyelj haver ki tudod számolni mennyi 300 000 ft egy éves kamata ?

Egyébként meg röhejes szélsőséges emberkéktől összefogásról olvasni akik élenjáróak az uszitásba a fröcsögésben és a mocskolódásban.....

Al Saïd 2008.11.24. 12:55:44

A 89-es "sajnálatos & örömteli események" óta két évtized telt el. Az a párt, szervezet, szövetség, csoport stb., ahol nem eredendően voltak besúgók, tartótisztek, provokátorok, ott azóta kerültek be.

Én három ilyen embert ismerek a tágabb környezetemben.

labdamarinkó 2008.11.24. 12:56:36

az eszdéesz dolgozik "körömszakadtáig"!

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 12:56:53

Al said!

Most itt a válság miatt minden elég bizonytalan, a nagy befektetők gatyája is rendesen tele van. Úgy gondolod, ha ezt még azzal fokozzuk, hogy rendkívüli választásokat írunk ki, ami egyértelmű rövid és középtávon belpolitikai bizonytalanságot jelentene, ezek akik már úgyis fosnak, nem mennének el pánikszerűen, mondjuk Szlovákiába, ahol biztosabbnak láthatják a befektetésüket? Szerintem meg van ennek a reális veszélye. Ha pedig tőke vonódik ki akkor az országból, amikor amúgy is nyakig állunk majd vélhetőleg a kakiban, magunk alatt vágjuk a fát.


Nekem sem tetszik az MSZP kormány impotenciája. Nem tetszik, hogy csendesen lopkodnak, amikről hallani a hírekben. De az ellenzék, ha összefog, meg tudja ezeket állítani és rájuk lehet kényszeríteni egységesen egy normálisabb ország vezetést. Az ellenzék összefogásában látom én ezért leginkább most a megoldást.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 12:59:25

Al said!

Egykori besúgó bárhol lehet ma már, ebben igazad van. De nem mindegy milyen szinten az adott pártban. Ezért kéne végre tiszta vizet önteni a pohárba. Kerüljön megnevezésre az összes egykori besúgó, felsorolva kinek, kikről és mit jelentettek. Legyen nyilvános azok névsora, akik beszervezték ezeket és átvették tőlük a jelentéseket. És legyenek megnevezve azok, akik számára a jelentések készültek. Ez teremtene itt ebben a kérdésben végre tiszta helyzetet.

minardi 2008.11.24. 12:59:54

Rózsamisi huzzál el innen a bíróságra ott oszd az észt a mocskolódásaid miatt.
Nem Szűrös és Pozsgai adósította el az országot és hajlandóak voltak önvizsgálatra a haverjaid viszont nem.
Te figyelj haver az Apró csemete ügyeiben tájékozódj mielőtt itt osztani kezded az észt.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:03:06

Minardi!

Nem Szűrős elvtársék adósították el az országot? Hát ennyire vagy te képben a magyar politikáról. Bizony kedveském, az ország azért van lemaradva például a 46-ban még velünk azonos szinten lévő Ausztriától, mert itt 42 évig volt egy diktatúra, ami tönkre vágta az ország minden érdemi gazdasági lehetőségét. Ma is azokat a terheket nyögi az ország, hogy eltakarítsuk a rákosi és kádár rezsim mocskát. Abban bizony Szűrős elvtárséknak jelentős szerepük volt.

Al Saïd 2008.11.24. 13:03:13

R. Misi!

Igen, egyetértek!
Csak olyan belpolitikai bizonytalanságban húznának el a komoly, mamutnyi befektetők "pánikszerűen" és nagy tömegével, ahol az ucákon napok (hetek) óta "kergetnék egymást az emberek.
Még 2006 őszén sem történt semmi efféle. Kissé visszaesett a külf. turizmus. Pedig az azért "bizonytalanság" vót a javából.

snakekiller23 2008.11.24. 13:03:41

minardi

Már kezdem érteni a logikát: jobboldalivá lett volt elvtárs/besúgó jó; baloldali, liberális rossz. Aki mást mond az gyűlölködik. Gondolom per definitonem. Azért azon tessék elgondolkodni, hogy mi kellett ahhoz, hogy valaki a hadseregnél KISZ-titkár lehessen.

attesz 2008.11.24. 13:06:08

1. eleve vicces, ha egy vezető politikus az ország érdekéről beszél... 2. különösen vicces, ha ezt egy vezető SZDSZ politikustól halljuk... 3. azonban ha SZDSZ-es vezető politikus lennék, egyszer az életben mégiscsak odaba@sznék egyet a messzeföldön híres realitásérzékemnek és pragmatizmusomnak. Most.

naív lélek 2008.11.24. 13:07:11

Örvendetes, hogy van egy nagy volumenű politikus, aki végre képben van. Csak tudnám, hogy mi a kép?!Mert zagyvál hetet és havat, hátha beveszi a jónép és megmenti őt, meg a pártját. Mert ő szegény nem tudta, hogy mi és hogyan történt az elmúlt 20 évben. Naív volt! Hű, hogy nem szakad le a plafon.Gulyás úr elment a vonat! Más foglalkozás után kell néznie előbb-utóbb. Ami persze biztosan ismét az észosztás lesz, de legalább nem nekünk kell fizetni érte. Azt azonban sajnálom, hogy Magyarországon 100 évre kompromittálták a liberalizmust.

Al Saïd 2008.11.24. 13:07:40

Amúgy pedig a jelen (magyarországi) helyzetre inkáb az a metafora érvényes (a vágtázó ló helyett), hogy ha a szív billentyűi és két pitvara meg egy kamrája rossz, noch dazu az abból kiinduló erek meszesek, akkor szívátültetés kell.

Azzal nem lehet várni. És a műtétet ne a konyhásnő végezze.

Igazság 2008.11.24. 13:10:09

Lehet divatos abszurdisztánozni, csak épp én találtam ki idestova 10 éve. (Torgyán kapcsán aki az argentin cseresznye után lett "abszurdisztán" fő esze).
Meg az az igazság igencsak találó.
Az meghogy mi van az ország határon túl a belpolitikában leszarom, mivel itt élek és ez érdekel.
Mivel nap mint nap poliikusok között dolgozom, igazából látom, hogy milyenek a dolgok mindenki jól jár akát ellenzéki akár kormánypárti.
Itt csak megy a "panem et circenes" ez kell a népnek kenyér meg játékok, amit a politikusaink egymás (ál)baszkurálásával töltenek ki.
Valójában szakadunk le mindne szinten, az embereknek nincs jövőképük, nem tudhatod van-e még állásod holnap, a fizetésed sem sokat ér (mindig van fogni mire).
De van egy réteg ma itt nálunk (40 000 politikus van az országban) akik szabad rabláwsból élnek amit saját maguk alkotta törvényekkel és rendeletekkel szentesítenek.

Nos ezért teljesen mindegy ki kire szavazz, mert ez valóban ABSZURDISZTÁN.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:10:10

A külföldi befektetők, azért mert pár száz hülye az utcán árpádsávos zászlót lengetve kukákat gyújt fel, nem mennek el. Nincs ugyanis érdemi jelentőségük, a szélsőséges csőcselék mögött nyíltan nem áll parlamenti támogatás. Tehát azok ilyen szempontból nem adnak a befektetők számára pánikra okot, nem foglalkoznak érdemben velük. A befektetők a Parlamentet és a magyar gazdaságot figyelik. Amíg a Parlamentben is csak szájszkander megy, nem zavarja őket. Ha a kormányt idő előtt váltják le, az már egészen más történet lenne. Tegyük azt is gyorsan hozzá, hogy főleg akkor, amikor jövőre már alul is érezhető lesz a gazdasági válság negatív hatása. Ezekben az időkben jobb félni, mint megijedni és az óvatosság, nem azonos a gyávasággal.


Ráadásul tényleg ha az ellenzék szakértői leülnének egymással tárgyalni és kompromisszumos megoldásokat közösen fogadnának el, azzal gyakorlatilag bármit a kisebbségi kormányra lehetne kényszeríteni. Ez lenne a biztonságosabb megoldás szerintem.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:14:03

Gulyás sehol nem mutatta a riportban, hogy naiv lenne. Nagyon világosan beszélt minden érintett kérdésben és markáns véleményt képviselt. Aki abban bizonytalanságot, vagy naivságot talált, az vagy nem tud olvasni, vagy nem ismeri a naivság és bizonytalanság fogalmát.

Al Saïd 2008.11.24. 13:16:25

Most csak arra reagálok, ami az eredeti témát érinti:

"Nincs ugyanis érdemi jelentőségük, a szélsőséges csőcselék mögött nyíltan nem áll parlamenti támogatás." - Na, részben erről szól az interjú; vagyis ha nem is parlamenti, de hatalmi (hatalmas) támogatás az igen.

potrzebie 2008.11.24. 13:16:54

Szerintem nem jó a hasonlat. Milyen vágta. Legfeljebb Fico vágta pofán a lovast, miután abbahagyta a röhögést. Szegény, itthon igen, de Komárnóban már nem figyelnek rá...pedig a tuti, hogy ő nyerő.
Mindezeken felül fontos tisztázni: az SZDSZ az egyetlen hiteles párt. Ugyanazon gondolati sík(liberalizmus) halad, egyenes pályán, reformokért kiáltva, pragmatikusan. Szóval, hajrá, legyen Gulyás a miniszterelnök!

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:22:14

Al Said!

Igen. Tudjuk, hogy a Nyilas Gárda, az tkp, a JObbik militarista csoportja. Tudjuk, hogy a Fidesz még ma is nyíltan szövetségesi viszonyban áll több helyen a Jobbik szélsőséges söpredékével, ami számukra egyfajta bátorítást is jelent. Ez az amit bizonyítani lehet, mert tények támasszák elő.

Más vélemények szerint, a szélsőségesek között, igen sokat az MSZP mozgat a háttérből, mert politikai érdeküket szolgálja, hogy rajtuk keresztül lehessen annyira riogatni embereket, hogy a kisebbik rossznak véljék az MSZP-t. Hogy a szélsőjobbos "vezetők" többsége azért csinálja, mert ez jó üzlet számára, abban magam is biztos vagyok. Hogy az MSZP-nek nem sérti az érdekeit- hogy finoman fogalmazzak - ezek jelenléte, az is egyértelműnek látszik és nem lepne meg, ha lenne Toroczkaiékhoz például némi közük. Bár ez az amit viszont bizonyítani nem tudnék.

Különben ezt támassza alá az is szerintem közvetve, hogy ahol az OGY többségének nem érdeke, a szélsőjobb szabad tombolása, ott Budaházy, Tomcat, Toroczkay, Vona és társai, már rég ülnének olyan ítélettel a nyakukban, hogy a műanyaglakat is rájuk rohadjon.

szellovas 2008.11.24. 13:23:11

Ezek szerint az a megfelelő álláspont, hogy ha tudjuk hogy zsákutcába hajtottunk, akkor menjünk tovább, mert már régóta jövünk...

Nem erre mondja a viccben a lókupec, hogy "nem vak ez a ló, bátor"...

Ilyen hozzáértésért menesztik az embert bármelyik cégtől, mert csődfelé vezet az út...

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:25:00

Al Said!

Egyszerűbb azt megnézni, hogy kiknek nem érdeke, az ország destabilitása, kiknek nem érdeke, hogy a szélsőjobb az utcán tombolva, jelentős károkat okozva anyagi és erkölcsi szempontból egyaránt tomboljon. A parlamenti erők közül, ez nem szolgálja az MDF és az SZDSZ érdekét. Csak ők maradtak, akikét semmilyen szinten nem szolgálja. Meg a mi érdekünket sem, akik a normális többség vagyunk. A választásnál ez is jelentős szerepet fog játszani a döntésemben.

L.A.M.E.R.: 2008.11.24. 13:30:25

basszus ez a farok úgy csinál, mintha nekik semmi közünk nem lett volna az elmúlt 6 évhez....hihetetlen, hogy itt mindent lehet...mossák kezeiket.
és az ország ezt is tűri. 2006 őszén kormányon voltak, vajon akkor miért nem tudták kideríteni kik voltak a felelősök?

Al Saïd 2008.11.24. 13:31:49

Ez a "normális többség" kifejezés nekem taszító.
A "csendes többség", "a "békés tömeg", a "Nép akarata".

És:
"Csak ők maradtak, akikét semmilyen szinten nem szolgálja." - Semmilyen szinten? Nem hiszem. Sosem volt, és sohasem lesz ilyen.

c10h12o6 2008.11.24. 13:32:08

Üdv,

1. Megnyitni az irattárakat. Digitalizálni minden anyagot és publikussá tenni.

2. Azérintett ügynökök nem vállalhatnak állami tisztséget, nem lehetnek közalkalmazottak, nem lehetnek állami oktatási intézményben oktatók (még külsős sem)

3. A parlament létszámát csökkenteni.

4. A képviselők a költségeikről költségszámlát kötelesek hozni. Ezeket publikussá, és kereshetővé kell tenni: számlaszám, adószám, mire és hogyan használta a pénzt.

5. Egységes kormányzati informatikai rendszert. Baja Ferencet elszámoltatni, mert nem csinál semmit, miközben rengeteget feleslegesen költ.

6. Megfelezni az önkormányzatok létszámát (elég 1600)

7. Budapesten egy önkormányzatot. Nem kellenek kerületi önkormányzatok.

8. Összeírni a magyar képviselők által elbaltázott munkákat (Gödör Erzsébet tér, 20 miliárdos megálló a Fehérvári útnál a Móricz Zsigmond körtéri tervezett megállótól 4 percre gyalog)

Lenne még néhány ötletem.
Gondolom nektek is.

Üdv,

Al Saïd 2008.11.24. 13:34:42

És, kedves R. Misi, még annyit, hogy az érintetlennek tartott szdsz bizony végig asszisztált mindenhez, meghazudtolva a kezdeti (tegyük fel, létezett) tiszta lappal indulás szándékát.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:34:49

Al Said!

Ebben az országban nem azok vannak még többségben, akik a Budaházy féle szélsőjobbos söpredéket elfogadják. Tehát nyugodtan mondhatjuk, hogy a többséget ma Magyarországon, nem az idióta szélsőségesek jelentik, hanem a normális és gondolkodni képes többség mi vagyunk. Mi is sok félék vagyunk persze. De ezek elutasításában azért normális emberek egy azon halmazhoz tartoznak.

minardi 2008.11.24. 13:35:54

killer23:

Ja nézz körül és ki a kockából (ha tudsz).
Aki nemzeti érdeket képviseli az jó komcsi (lásd putyin cár) aki leragadt az internacionálénál rossz komcsi.
Nálunk a többség rossz komcsi hál istennek de van néhány normálisabb aki patrióta akiket ezért a hozzád hasonlók különösen utálnak mert nem mennek a nyájjal.

Gondolom ez fáj neked is.

minardi 2008.11.24. 13:37:36

"Nálunk a többség rossz komcsi hál istennek de van néhány normálisabb aki patrióta akiket ezért a hozzád hasonlók különösen utálnak mert nem mennek a nyájjal."

Helyesen:

Nálunk a többség rossz komcsi de van néhány normálisabb aki patrióta, ezért a hozzád hasonlók különösen utálnak mert nem mennek a nyájjal.

-ZR- 2008.11.24. 13:38:25

Al Said
Viszont ezt ellensúlyozta az októberben felpörgő belső turizmus...:-)

Al Saïd 2008.11.24. 13:44:47

Igen-igen...
...
...de van néhány olyan (végiggondolt) véleménye a "nemnormálisaknak", amelyekkel részben-egészen egyetértek, s csak a kinyilvánítási módok miatt nem állok mögéjük, s azért még azért nem, mert ha mögéjük állnék, nem tudom, ki az, aki mellettem áll. (Mert hogy provokátorok és besúgok ott "nyüzsögnek", az "héccencség")
Ezért nem szeretem ezt az éles különbségtételt - miközben nem szeretnék ide-oda tetszelegni, nem szívelem az örökös relativizálást.

Csak hát kádárék idejében is volt "csendes többség". A nyolcvanas években márczius 15-ét ünneplők is csőcselék volt.

Al Saïd 2008.11.24. 13:45:33

"-ZR- 2008.11.24. 13:38:25
Al Said
Viszont ezt ellensúlyozta az októberben felpörgő belső turizmus...:-) "

...ja-ja...

minardi 2008.11.24. 13:46:04

Rózsamisi:

HA jól tudom Pozsgayék a 80-as évek elején a nagy kölcsönök felvételénél nem voltak kb tagok szemben az apró dobrev klánnal.

Az utódok most eljáccák ugyanazt mint az elődök.
Ha nem kerülnek börtönbe akkor ne is legyen kormányváltás.

Gondolom neked is az fáj mint a killer haverodnak hogy egyes komcsik patrióták nem internacionalisták ezért fröcsögsz rájuk (is).

A közhiedelemmel ellentétben nem minden komcsi hülye és agyalágyult, van aki belátja hogy rossz lóra tett és már nem marxista, de nem is állt a tőke zsoldjába mint egyes nagyhatalmú gyurcsányik (nincs is évi 80-100 milliós osztalékuk).
Szóval ez itten a probléma hogy nem álltak be a brancsba ezért aztán köpköditek őket közben meg megy a nagyhangú rinyálás az összefogásról (szerinted az szdsz ellenzéki párt misi?).

rózsamisi rózsamisi inkább számold a bírósági kamatokat...... :-)))))

-ZR- 2008.11.24. 13:46:43

Az Szdsz beszél, de most a cselekvésnek lenne ideje...

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:50:41

Al Said!

Nagyon elítélem és súlyos hibának tartom, hogy az SZDSZ 94-ben koalícióra lépett a vállalhatatlan MSZP-vel és ezáltal annak erkölcsi legitimitást sikerült adni. Ennek a rossz döntésnek a következménye lett a Fidesz elkurvulása is részben és szerintem.


De amikor azt mondjuk nagy hiba volt az MSZMP utódpártjával koalícióra lépni, érzelmeinkről beszélünk. Viszont ha realisták akarunk lenni, nem csak az érzelmekről kell beszélnünk. Ha nincs az SZDSZ bent a koalícióban, akkor az MSZP soha nem lépi meg a Bokros csomagot, ami egyértelműen megmentette akkor az országot az államcsődtől, amit az SZDSZ érdemének tulajdonítok.
Igaz, 96 után már semmi nem indokolta a koalícióban való bent maradást. A legnagyobb hibát az SZDSZ ott követte el, hogy nem lépett ki akkor a koalícióból. És el is veszítette ezért 700 ezer szavazóját, nagy árat fizetett egy rossz döntéséért.


A magam részéről 98-ban örültem a Fidesz győzelmének. Azt mondtam, na végre egy liberális kormánya lesz az országnak és megszabadulunk a vörösöktől, de nem húzzuk nyakunkra az urambátyámos unalmas, konzervatív kurzust. Még a félhülye kisgazdák kormányra emelését is akkor meg tudtam bocsájtani, mint szükséges rosszat. De akkora csalódást nekem senki nem okozott a politikában, mint Orbánék. Elárultak mindent, amiért kedveltem és tiszteltem őket. Önmaguk karikatúrájává váltak. Két legnagyobb bűnüknek azt tartom, hogy kiszabadították a szélsőjobbot a politikai karanténból, illetve hogy megteremtették a Két Magyarország beteges vízióját. A demokrácia intézményeit kezdték ki és kormányzásuk kártékony ámokfutássá vált.


Örültem 2002-ben, amikor ezektől meg lehetett szabadulni. Nem szeretem az MSZP-t. Soha nem szerettem őket, az MSZMP jogutódjának tartom és abszolút bizalmatlan vagyok velük, meglévő averzióim miatt. De elfogadtam és szükségesnek tartottam a koalíció létrehozását velük. Undorodtam tőlük ettől még, de adott volt egy közösen elfogadott program, aminek megvalósulását az ország érdekében fontosnak tartottam. Hogy nem csináltak ők semmit a kormányban, csak hazudtak és loptak? Igen. Ez így volt valóban. De meg volt legalább az a pozitívum, hogy a liberális tárcákat hagyták dolgozni, nem ugattak bele azok dolgaiba és megszavazták, amit meg kellett. Ezért ezeknél a tárcáknál érdemi munka folyt és jöttek is az eredmények. Ha igényled végig nézhetünk ebből sokat. Tehát jó volt ez így.

2006-ban is azt mondtam legyen koalíció. Életemben először és utoljára, a második fordulóban még azt az áldozatot is meghoztam- tényleg annak éreztem- hogy szocialistára szavazzak. Hittem abban, hogy ha már leszerződtek arra, hogy most jöhet az SZDSZ elképzelései szerint az adóreform, egészségügyi reform, jöhet a közigazgatás reformja az nagyon jó lesz, közben meg folytatják a Magyar féle oktatási reformot is. Jó is lett volna. De nem lett az, mert a szocialisták hazudtak, mert minden érdemi reformot kiheréltek, és elálltak attól, amit vállaltak. Jellemtelen egy társulat ez , ráadásul Gyurcsány még büszkélkedett is azzal, hogy számukra az adott szó és a szerződés nem szentírás. Az SZDSZ a reformok érdekében kompromisszumokat kötött. Még így is kijöhetett volna valami jó a dologból, de a kompromisszumokat is elárulták a szocik, ott is megszegték vállalásaikat, hazudtak reggel, hazudtak délben, hazudtak este. Az SZDSZ szerintem túl sok kompromisszumot kötött, már Molnár Lajos lemondásánál borítani kellett volna a koalíciót. De végül ennek is eljött az ideje, és örülök őszintén annak, hogy megtörtént, az SZDSZ nem asszisztál az ország lehetőségeinek elpuskázásához. Amíg lehetett tenni, addig ott volt és tett, amikor már csak asszisztálás jöhetett volna a semmihez, akkor az SZDSZ bizony nagyon helyesen felállt és kiszállt. Ott hagyta az elvekért a jól fizető bársonyszékeket, leadta az audi kulcsokat és lemondott minden egyéb előnyről is az elvekért, amik a hatalomból származnak. Nem vagyok kritikátlan az SZDSZ-el szemben, de még mindig a leghitelesebb és legértékesebb pártnak tartom, az egyetlen pártnak, amelyiknek van érdemi programja, az egyetlen pártnak, aki ma is következetesen kiáll a szabadságjogok mellett, a rendszerváltás értékei mellett.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 13:51:51

Minardi te mindent elhiszel Tökfilkó Tomikának? :-)))

attesz 2008.11.24. 13:55:30

-ZR-
bizony-bizony. és lehet, a következő garnitúra sem lesz sokkal jobb (milyen szép ez a kép... ), azonban a váltás reményt hoz. És itt és most, azt hiszen a remény hiányzik a legjobban.

minardi 2008.11.24. 14:02:55

Te figyelj misi nem válaszoltál az első kérdésre:

A szadesz szerinted ellenzéki párt akivel össze kell fogni az ellenzék többi pártjának?

Te misi, állítolag te nem szereted a komcsikat, Tomika leverte a csillagot és nem csak a nyálát veri és közben az ellenkezőjét csinálja veled ellentétben..... Hogy ki a hiteles Misi ezt hagyd meg nekünk, de hogyha kényszert érzel magadban akkor bizonygasd hogy Te milyen fasza gyerek vagy hátha valaki elhiszi nem tartalak vissza (ne érezd azt hogy el akarnak nyomni)... :-))))

snakekiller23 2008.11.24. 14:02:57

minardi 2008.11.24. 13:35:54

Tudod én úgy vagyok vele, hogy ha valaki "jó útra tért" is, gyomorforgatónak találom, ha a neofiták buzgalmával elkezd szenteskedni és mocskolni mindazt amire addig egy rossz szava nem volt. Nekem az ne papoljopn erkölcsről, aki évtízedekig lapított mint szar a fűben, helyezkedett, megalkudott, tartotta a száját.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 14:06:09

Polgár Tamás egy magamutogató megélhetési hungarista nem több és nem kevesebb. Olvastam bizony milyen szépen leírta, hogy a hazaáruló Kádárt egy jóindulatú embernek tartja. Ostoba primitív alak ez a Tomcat, méltó hozzád, hiszen hasonlóan tanult és értelmes emberek vagytok.

-ZR- 2008.11.24. 14:09:10

Ha az Szdsz komolyan gondolta volna a teljes szakítást az Mszp-vel, akkor a Fidesz-el való tárgyalásokon megkezdték volna az új alkotmány tervezését, amivel véget vethettek volna ennek az ügynökoperának is...szóval duma, duma, duma...ártatlannak maradni nem érdem, hanem pipogya gyávaság, mikor véreskezűnek kell lenni...:-)

Senkit sem zavar, hogy 20 éve a komcsi alkotmány ideiglenes változata van érvényben?

minardi 2008.11.24. 14:09:32

killer23:

Most Demszkyre és társaira gondolsz meg Konrád Györgyre meg a hozzá hasonlókra?

Al Saïd 2008.11.24. 14:09:45

Misi!

Elovastam.

1.)
"Két legnagyobb bűnüknek azt tartom, hogy kiszabadították a szélsőjobbot a politikai karanténból, illetve hogy megteremtették a Két Magyarország beteges vízióját." - mármink a fidesz-kormány(koalíció)
Én pedig e kettő mögött pontosan azt láttam és látom, amiről a közölt interjú szól; és minden csak látszat, minden hamis információkra alapszik.

2.) Egy munkatársam (van munkám!) a nyáron azt mondta, családja révén ismeri Magyar Bálintot, tisztában van a többpártrendszer előtti nem vegytiszta politikai tevékenységével, mégis: mindaz, amit az oktatás terén létre hozott, mindent feledtet, megbocsát, helyretesz, eltöröl stb.
Amit Te írsz, az - szerintem - túlzottan is általános lib. értelmiségi álláspont: MINTHA NEM LENNE ÉS NEM LETT VOLNA MÁS VÁLASZTÁS! "A kisebbik rosszat választani." De miért? Miért?
Van egy határ, amin túl már nem menthető és vállalható valaki vagy valami.
Sokan mégis úgy érzik, kényszer nehezedik rá, és - megint a közölt interjúra támaszkodom - az "igaz tanoknak" kihirdetett, "orákulumoknak vélt" intelligenciák által ismételgetett, valójában azonban a fent említett csúsztatott félinformációkra alapozott érvek mentén dönt, döntenek.

Nem KELL valakire szavazni, ha "annyira gáz".

Egy régvolt - szdsz-szimp. - barátom mindig úgy kezdte érvelését az szdsz-mszp kritikáinkra, hogy "igen, de...". Mindig volt egy "igen, de...".
Aztán meguntuk - azóta szállóige lett köztünk.

N, de ez már erős offolás...

Tényszerű 2008.11.24. 14:13:40

Rózsa Misi

Írod: Két legnagyobb bűnüknek azt tartom, hogy kiszabadították a szélsőjobbot a politikai karanténból, illetve hogy megteremtették a Két Magyarország beteges vízióját.

Csak a tények kedvéért: 98-ban bejutott a MIÉP a parlamentbe, 2002-ben nem. Akkor melyik ciklus "szabadította ki a szélsőjobbot"? Nem beszélve arról, hogy 2002-re a szlsőjobbhoz intellektuális igénytelenségben elég közel álló kisgazdáktól is a 98-2002-es ciklus eredményeképp sikerült megválnunk.

A két Magyarország meg csak azoknak szitokszó, akik nem itt élnek. Éppen a Gulyás által említett kérdéskör mutatja, hogy igenis két Magyarország van, és addig nem lesz erkölcsileg megerősödött EGY Magyarország, amíg a kettő össze van mosva. Pl. amíg nem tudhatjuk, kik voltak ügynökök, tartótisztek, és kik megfigyeltek, áldozatok.

Hudegeci Magaszaki 2008.11.24. 14:15:21

TECCETTEK VÓNA FORRADALMAT CSINÁLNI!

DE NEM TECCETEK - MOST ÉLVEZZÉTEK!!!! :-))

Al Saïd 2008.11.24. 14:15:24

Tényszerű 2008.11.24. 14:13:40

Egyetértek!

Nyusztay Máté 2008.11.24. 14:17:00

Tisztelt Gulyás József!
Azt mondja, "Amikor például azzal felütéssel tartottam sajtótájékoztatót, hogy ami itt van, az nem jogállam, és hogy elfogadhatatlan hogy naponta kerültek ki a szolgálatoktól a közvélemény félrevezetésére, manipulációra alkalmas információk, ez a problémafelvetésem a Népszabadság számára nem bírt még hírértékkel sem."
Tényleg? Akkor mi jelent meg a lapban szeptember 22-én? Segítek: "Megfigyelés: az SZDSZ a parlament elé vinné".
És szeptember 27-én? Megint segítek: "Gulyás József, az SZDSZ-től döbbenetes fejleménynek nevezte a történteket, és azt, hogy nap mint nap újabb információk szivárognak ki." (ez volna konkrétan a "hírértékkel nem bíró2 problémafelvetése).
És október 1-jén? (Az SZDSZ szerdán az adatvédelmi biztoshoz fordult az úgynevezett adatgyűjtési ügy miatt).
És október 2-án? (Parlamenti, kormányzati és ombudsmani vizsgálatot sürget az adatlopási botrány miatt Gulyás József).
Tovább is van, mondjam még? Bocsánatkérés előre is elfogadva.

minardi 2008.11.24. 14:18:25

Na misi itt a te pályád lehülyézed a veled egyet nem értőket.....

Meg az szdsz ellenzéki párt, meg hungarista aki nem akar megfelelni a liberális tarka magyarkodásnak, etc..etc...
Nem is értem miért akarsz Te váltást a magadfajták eddig mérgezhették az embereket hallgatólagos kormánytámogatással de ha itt kormányváltás lesz akkor utána úgy fogsz fasisztázni meg hungaristázni hogy csak na.....

Neocon 2008.11.24. 14:19:53

Misi: majd minden szavaddal egyetértek.

Ma már egyik párt sem patyolattiszta, mindegyikkel kapcsolatban fel tudsz hozni jó pár piszkos korrupciós ügyet (ez egyébként mindenhol így van). Azzal kapcsolatban sincsenek kétségeim, hogy mindenhol vannak még a pártállamból ittmaradt ügynökök (vagy legalábbis tartják velük a kapcsolatot). Azt meg tudom, hogy baszkurálja a jobboldaliak csőrét, hogy most nem lehet leváltani a miniszterelnököt, de akinek egy csöpp esze is van az belátja, hogy egy gazdasági válság közepén NEM lehet és nem is szabad vezetőt váltani, ez lenne a lehető legrosszabb üzenet a piacok felé (hiába alakítanál mondjuk szakértői kormányt utána, addigra a pánik sokkal nagyobb kárt okozna nekünk, mint amennyi hasznot a csere hozna). 2010-ben lesznek választások, ha az emberek többsége úgy dönt, akkor jöhet a másik oldal (persze ott is sokat segítene, ha nem Orbán vezetné őket, még többen szavaznának rájuk).

Goyo 2008.11.24. 14:21:46

"Vágta közben nem lehet lovast váltani"
Ez nonszensz, és hibás üzenetet hordoz. Attól válik valaki leválthatatlanná, hogy csődközelbe kormányozza az országot?! Na ne már! Mindenki tudja, hogy az eszdéesznek vége lenne, mint a botnak, ha a közeljövőben lennének új választások. Még a Feri is tudja. Ki is használta. Ti meg itt magyarázzátok a bizonyítványt hülyeséggel. Kit akartok ezzel átverni? Esetleg saját magatokat sikerült, de úgy látszik, ennyi elég is.

minardi 2008.11.24. 14:22:14

killer23:

Egyébként én sem szeretem a neofitákat, csintalantól kezdve egész debreceni j.-ig.
Ha viszont a döntéseiben és a megnyílvánulásaiban bizonyítja hogy nem a megélhetési politikus bújik ki belőle akkor kapjon esélyt.

snakekiller23 2008.11.24. 14:22:17

minardi 2008.11.24. 14:09:32

Részben. De amikor az Szdsz és a Fidesz (bizony-bizony, az ő múltjuk is érdekes) elkezdett mozgolódni, akkor ahhoz még bátorság kellett, akkor is, ha inkább a "tűrt" táborba sorolták őket odafennt. Ahhoz, amit a Pozsgay, vagy a Csintalan (nálam az ő befogadásával ásta el magát egy életre a Fidesz) csinál mostanában nem kell bátorság , csak (szerintem) mérhetetlen, gátlástalan opportunizmus. De említhetném itt a sok párttitkárt, szakszervezeti atyaúristent, besúgót, stb. akiknek rendszerváltáskor (amikor már csak előnyük származhatott belőle) azonnal sikerült betalálniuk a legközelebbi templomba.

Neocon 2008.11.24. 14:24:43

Fúú, ezeken az "igen,de..." dolgokon mindig elképedek. Mármint azon, hogy szerintem nagyon kevés dolog van a világon, amiről egyértelműen ki lehet jelenteni valamit és nem lesz utána egy "de". Vakker a világ nem fekete-fehér, hanem szürke (jobb esetben).

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 14:26:35

Al Said!

Nem lehet a választókat lecserélni. Mondjuk baráti körben egyszer felmerült már közöttünk egy beszélgetésben, hogy milyen gáz, hogy olyanok hozhatnak döntéseket a mi életünkre vonatkozólag, akik alapvető fogalmakkal sincsenek tisztában. Vajon mi történne, ha a választás előtt mindenki köteles lenne kitölteni egy tesztet, ami egyrészről IQ teszt, másrészről azt teszteli, hogy érti e a politikai és társadalmi alapfogalmakat az, aki válaszol. Aki ezen megbukik, az nem kapna választójogot. Érdekes változás következne be a választási palettában!

De persze ez csak egy gondolati játék, mert demokráciában nem lehet elvenni még az ostobák jogát sem a választástól. Meg ugye mekkora bajban is lenne ezután a Fidesz és az MSZP ! :-)))

Komolyra fordítva a szót. Hogy mi lenne az ideális, azt mindenki magában el tudja dönteni. Az életedben is az lenne az ideális, ha lenne nagyon biztos munkád, ami mellett nagy szabadidőd lenne, és közben meg kiemelten jól kereshetnél. Mindig kedves és mosolygós lenne az asszony, aki lesi kívánságaidat, nem hisztizik, ha kicsit többet iszogatva érkezel haza, nem szól azért miért mész már megint haverokkal meccsre. Ha a gyerek is szófogadó lenne és nagyon okos, jó jegyeket hozna az iskolából és soha nem kéne intőjét aláírnod. Egészségesek lennének a hozzád közel állók és persze örökké élnének. Ez lenne az ideális. De ritka, amikor az ideális állapot elérhető. Ha pedig nem tudod azt elérni, arra törekedsz, hogy akkor legalább a legkisebb rossz valósuljon meg.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 14:27:37

Minardi!

Lehülyéztelek volna? Ez azt jelenti, hogy Tompikát te is hülyének tartod?

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 14:34:28

Snakekiller!

Igazad van. Ha valaki a szocialist diktatúra időszakában az elnyomó gépezetben vállalt érdemi és meghatározó szerepet, abból a büdös életben nem lesz hiteles demokrata. Demokrata ugyanis soha nem vállalt volna közösséget az ország megszállóival kollaboráló illegitim vezetéssel. Aki igazi demokrata, az nem tapsolt a hazaáruló és tömeggyilkos Kádárnak és bűntársainak. Aki igazi demokrata az a diktatúra időszakában ellenzékben volt és lehetőségei szerint igyekezett mindent elkövetni azért, hogy a rezsimet megbuktassa. Az SZDSZ és a Fidesz alapítói ebbe a kategóriába tartoztak, az egy Kövér Lászlót, Stumpf Istvánt leszámítva.

A Fidesz a hiteles antikommunizmusát már akkor elárulta, amikor a szocialista rezsim aktív bűnöseit is befogadta, mert szavazat maximalizálását várt el ettől. Végérvényesen meg akkor veszítette el hiteles antikommunizmusát, amikor rendszer lett nála, hogy a kádárista dolgok mellett áll ki ma is, azokkal megegyező populizmussal.

Al Saïd 2008.11.24. 14:38:14

A Vatikán és az Athosz-hegyi Autonóm Teokratikus Köztársaság - na, az kellene nekem (persze az Asszony jelenlétével, ami az utóbbiban lehetetlen...)

És, igen, a választásokhoz és szavazásokhoz ikú-teszt meg előre bejelentkezés!

minardi 2008.11.24. 14:38:29

Te figyelj misi:

"Ostoba primitív alak ez a Tomcat, méltó hozzád, hiszen hasonlóan tanult és értelmes emberek vagytok. "

Itt ilyeneket fröcsögsz.

Nagyon igyekszel misi hogy továbbra is kibújj az igazi kérdések elől holmi hungarista/ostoba egyéb hozzád méltó szövegekkel:

A szadesz szerinted ellenzéki párt akivel össze kell fogni az ellenzék többi pártjának?

Balatony Kálmán 2008.11.24. 14:39:18

Ki az a hülye aki még hisz ennek a köpönyegforgató zsidó pártnak? De komolyan?

Ezek maguknak akarnak jót, nem nekünk és nem ennek az országnak.

snakekiller23 2008.11.24. 14:41:30

Tényszerű 2008.11.24. 14:13:40

Ó, ha ez a "két Magyarország" csak arról szólna, hogy ki volt az elnyomó és ki az elnyomott! Pont azért végtelenül sértő és káros ez, mert ugyanarról szól, mint a "haladó, liberális, toleráns" és "maradi, begyöpösödött, fasisztoid" szembenállás: egy retorikai módszer, aminek segítségével az ellenfelet elszigetelhetjük. A mögöttük rejlő valódi problémák: a rendszerváltás befejezetlensége valamint a szélsőjobboldali eszmék erősödése csak eszközök a politkai játszmákhoz és más-más miatt, de egyik oldalnak sem áll érdekében tenni ellenük a jelen helyzetben.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 14:45:15

Az SZDSZ jelenleg természetesen egy ellenzéki párt. A Fidesz és az MDF is annak tekinti és több esetben már le is ültek az ellenzéki pártok szakértői egymással egyeztetni, voltak kérdések, amikben közösen léptek fel.
Ezeket az egyeztetéseket lenne érdemes napi szintre hozni szakértői vonalon. És a Fidesz legutóbb azt nyilatkozta erről, hogy nem zárkózik el előle.
Mit is akartál tkp akkor kérdezni? Ja hogy a szélsőjobb nem fogadja el ellenzéki pártnak az SZDSZ-t? Igen. Az valóban nem, de van akit érdekel a szélsőjobb ostobasága?

Neocon 2008.11.24. 14:47:57

Nincs olyan, hogy "össze kell fogni". Ha vannak dolgok, amikben egyetértenek, akkor persze, ha meg nem értnek egyet, akkor ez nem fog megtörténni. Ilyen alapon azt is elvárhatnánk a Fidesztől, hogy szavazza meg az egykulcsos adót, meg a melegek élettársi viszonyának elismerését stb. Nem fogja, mert nem ért vele egyet.

Gulyás József 2008.11.24. 14:48:02

Kedves Máté!

Talán a megszólítás sem nem bántó,sem nem leleplező a mi esetünkben.

Igen, többször foglalkoztál az üggyel, és írt a Népszabadság a is több alkalommal a témáról.
De az interjúban közölt állítás akkor is igaz, és áll.
Mert a hivatkozott sajtótájékoztatóról egy sort sem közölt az olvasottságára, a híranyagára, szerkesztésére oly büszke újság, ahogy arról sem, hogy az Országgyűlében az ülésteremben tartózkodó Gyurcsány Ferencet megszólítva felvetettem Szilvássy miniszter menesztésének a kérdését.


üdv

Gj


Más

A többi olvasó felé jelzem: nem állítottam, hogy a demokratikus ellenzékbe, vagy az SZDSZ-be ne próbált volna beépülni az állambiztonság, és hogy egyáltalán ne jártak volna sikerrel. Nyilván volt ilyen.
Anyit volt az állításom (s ezt vállalom), hogy „Sem a frakcióban, sem az SZDSZ vezető döntéshozói között szerintem nincsenek ilyenek”.

A kritikai, elmarasztaló beírásokat érdemes helyén kezelnünk nekünk is (köszönöm ezeket is), bár belső vitáink során többnyire ezeket a kérdéseket (is)körbejárjuk, igaz kicsit más stílusban.

Köszönettel az érdeklődő olvasóknak:

Gulyás József

minardi 2008.11.24. 14:51:22

killer23:

Hiába megy a templomba attól nem lesz más ember.

De legalább jó helyen van. Nekem a volt komcsik közűl az oroszok a "legszimpatikusabbak" tudják hogy mi az orosz érdek és kőkeményen képviselik, és nem nyalják fényesre az új gazda seggét ahogy ezt nálunk teszik a volt komcsik, de az atlantista fidesz ebből a szempontból még undorítobb.

Mindenáron megfelelni, merjünk kicsik lenni etc etc... ettől köpnöm kell. Erre még rá is tromfolnak az amcsi nagykövetek hogy rendszeresen beleugatnak a belpolitikába és mindig egyfelé.

Ennek ellenére Németh Zsolték az elvtelen megfelelés pártján vannak.

Szóval többfajta neofita van, és mindenképp fenntartással kell viseltetni feléjük. Pl Nagy Imre is az volt de a halálával bizonyította hogy komolyan gondolja.

zamorano 2008.11.24. 14:51:40

erdekes,h gulyas joska is tud v sejt mindent:
korabbi titkosszolgalatok,avo,h tuleltek,h a maszopos korok befolyasolnak mindent--meg a nepszabit is tudta--teveostromos eset,almerenyletek,szerintem neki is nyilvanvalo h ok csinaltak..stb..
csak az nem nyilvanvalo,h miert szopkodjak 14 eve a maszopot es miert fogjak megszavazni megint.

Balatony Kálmán 2008.11.24. 14:55:28

adamka83:

Pénzért, hatalomért, befolyásért. Jusson az ükunokáknak is belőle.

A pénznek savas a kémhatása: kioldja a gerincből a meszet.

Na ez az SZDSZ. Ha pedig GJ érdekeseket mond nekünk az csak annyit jelent, hogy elindul a visszaszámlálás - rövidesen repül ő is.

Neocon 2008.11.24. 14:57:19

adamka83: mert a fidesz a szemükben még rosszabb.

minardi 2008.11.24. 14:57:43

"Az SZDSZ jelenleg természetesen egy ellenzéki párt."

Misi ezzel bezártad magad a majomketrecbe. Aki ezek után kommunikál veled az megérdemli.
Politikai analfabétákkal csak meddő időpocsékolás.
Misi az a te tragédiád hogy hozzáértőnek gondolod magad.

A szokásos szélsőségezesésre, fasisztázásra felesleges reagálni, ez már az agyadból egy fashelés utáni firmware update után semmisülne meg, nektek ez ugy kell mint normális embrnek az oxigén. Nem baj legalább a többi kommentelő látja hogy honnan szaljtottak


Szerinted ha egy párt minden fontos kérdésben együtt szvaz a másikkal akkor az ellenzéki?

Misi ébresztő!!

Neocon 2008.11.24. 14:59:27

A politika meg pénzért, hatalomért és befolyásért folyó játszma, hogy megtehesd azt ami szerinted jó az országnak. Ne tetessük magunkat hülyébbnek, mint amilyenek vagyunk.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:02:21

Tisztelt Gulyás úr! Kedves Józsi!

Én meg azért vitáznék veled is. Hány emberből állt a Demokratikus Ellenzék? Sokat mondok, ha országosan ezret nevezek meg ennek számára. Aki az ellenzékbe bekerült, azt mindenki elég sok oldalról ismerte. Nagyon kívülről, nagyon idegen nem igen keveredett ebbe a sorba.
Ráadásul ugye mivel nagyon kevesen voltunk, így akik voltunk, kockázatot is kellett rendre vállalni. Törvénysértést ha úgy tetszik.
Sorolhatnám a DE-ből azokat a neveket, akiket láttam bevinni a Gyorskocsis utcába és láttam milyen brutálisan bántalmazták ott őket a rendőrök. Ki ne emlékezne Balog századosra, Szkibára és a drága jó Pongor elvtársakra. Beépített embert vertek volna össze, hozzánk hasonlóan?
Gyakorlatilag teljesen kizárható, hogy a DE soraiba be tudtak volna bárkit, főleg nagy számban építeni. Voltak rá kísérletek persze, de ezek nagyon gyorsan be is buktak vele. És egy idő után rájöttünk, az az egyszerűbb, ha a lebuktatottat nem buktatjuk le azonnal, mert rajta keresztül kiválóan lehet dezinformálni a kopókat.
Az SZDSZ alapítói abszolút leinformálható és megbízható emberek voltak. Abba a társaságba egyetlen besúgó sem kerülhetett be. Az SZDSZ ezek ellen mindig jól tudott védekezni.
Hogy mezei tagnak beléphetett besúgó? Annak lehet. De nem volt soha jelentősége a dolognak, mert pozícióba ilyen nem kerülhetett. Maximum annyit tehetett, hogy a rendszerváltás környékén beszámolhatott megbízóinak arról, hogy egy taggyűlésen ki szolgálta fel a kávét. Szalay volt az egyetlen aki valóban besúgó volt, de nem is jutott vele sokra.

Abban meg már persze tökéletesen igazad van, hogy az SZDSZ frakciói / direkt a többesszám/ és vezető testületei ügynökmentesek, erre mérget mernék magam is venni.

Neocon 2008.11.24. 15:03:12

minardi: ja , hogy ha valaki nem fogadja el a te prekoncepciódat (márminthogy az Szdsz nem ellenzéki párt), akkor az politikai analfabéta és bezárta magát a majomketrecbe. Jó lehet veled vitatkozni...

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:06:21

Minardi!

A konstruktív ellenzéki szerep a világban mindenhol azt jelenti, hogy az adott párt a kérdést nézi és annak megfelelően szavaz az elvei szerint. ha a kormány jobb javaslattal bír, mint az ellenzék, akkor azt kell megszavazni, fordított esetben meg az ellenzék javaslatát. Fogalmad sincs a parlamentáris demokrácia alapjairól se. Ez nem baj, a baj, az, hogy alapvető tudás és ismeret nélkül akarsz markánsnak látszó véleményt megfogalmazni.

Arról már ne is beszélve, hogy aki veszi a fáradtságot és megnézi az OGY oldalán, hogy hány esetben szavazott az SZDSZ a kormánnyal szemben, az láthatja, hogy ismét csak blöffölni akartál egy nagyot a semmire. Dehát akinek Tomicica a hiteles forrás, arról ugye mindenki tudhatja, hogy a tények nem zavarják.

minardi 2008.11.24. 15:06:49

neocon:

Barátom a költségvetésnél végszavazásánál ki fog derülni ki a pol. analfabéta, vs ki ellenzéki és ki kormánypárti.
Az a helyzet hogy ezt már egyszer végigjátszották a szadeszes elvtársak a d-209-es ügy idején.
Ott is ment a melldöngetés. Lehet hogy Te akkor még nem voltál az újságokat és a politikát figyelők népes táborában.
Van egy mondás: az újszülöttnek minden vicc új.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:07:20

Különben a dolog rendkívül egyszerű. Aki kormányzati pozícióból politizál, az a kormányoldal, aki anélkül az az ellenzék.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:09:27

Látod milyen buta vagy te minardi! Hogy Medgyessy Péter megbukott mint miniszterelnök, az az SZDSZ-nek volt érdemben köszönhető. Hosszú lenne ezt részletesen leírni, meg ugysem értenéd.

Szerinted az ellenzéknek az lenne a dolga, hogy a költségvetést elutasítsa? Te szerinted az ellenzéknek az a dolga, hogy mindenre nemet mondjon, ami a kormányoldalról érkezik? Mondom én, hogy fogalmad sincs a parlamentáris demokráciáról, csak mondod a sületlenségeket, aminek semmi értelme.

minardi 2008.11.24. 15:09:31

Misi:

bla bla bla....

Minél jobban fikázod Tomikát annál jobban szórakozunk... :-))))

snakekiller23 2008.11.24. 15:12:49

minardi 2008.11.24. 14:51:22

Te szívesen látod, hogy az oroszok visszacsempészik a XIX. és XX. század legsötétebb időszakainak vonásait a XXI.-be? Elképesztő... Nem csak a kommunista internacionalizmus és a nemzetállami keménykedés létezik ám! Nagyjából ugyanazt csinálod (a jobboldal egy részével együtt) mint anno a nyugati balos értelmiségiek, akik két emberjogi tüntetés között a Szovjetuniót védték az amerikai propagandától, mondván az ellenség ellensége...

Megjegyzem az egyetlen dolog, ami miatt még nem tartom teljesen lesüllyedtnek a Fideszt az az, hogy nem hajlandó a saját sajtójának és holdudvarának behódolni hanem következetesen atlantista külpolitikát hirdet. (ami SZVSZ nem a behódolást, hanem a realizmust jelenti) Szóval mi nem nagyon fogunk egyetérteni szerintem. :)

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:16:51

Minardi!

A parlamenti ellenzéki szerepről beszéltem. Hol is van abban fikázása a beteg barátodnak? Ja , hogy cáfolni nem tudod amit leírtam, mert ahhoz azért némi ismeret is kéne? Értelek.

minardi 2008.11.24. 15:17:08

Misi a kronológiai sorrenddel nem vagy tisztában.

Misi CSAK te vagy tisztába a parlamenti demokráciával a jelenlévők közül!!!!
Te vagy a felkent köztünk. Önfényezésed közötti szabad pillanatban visszanézhetsz hogyan működött az ellenzék 98-02 között. A fidesz valakiktől tanulta az ellenzéki szerepet.

Biztos ők is fasiszták és szélsőségesek igaz misi?

:-))))

Szerintem jelentkezzél misi az szdsz-nél mint embléma. Nagyon passzolnátok....

Na egyenlőre ennyit mára..

minardi 2008.11.24. 15:20:20

killer23:

Nem vagyunk egy hullámhosszon... Atlantista politika vs oszétia grúz lerohanása, iraq, afganisztán etc... ez zsákutca szvsz.

guszti 2008.11.24. 15:20:54

Hm. Nekem be szoktak jönni a bodoky belemenős írásai, de ezzel van egy nagy baj. Egész pontosan az, hogy ugyan fontos témák kerültek kitárgyalásra, titkosszolgálatok, információs korrupció, rendőrségi és igazságszolgáltatási problémák, ahol könnyű az szdsz-nek, mutogathat másra, fikázhat mindenkit ezerrel, tök jogosan, és - ami viszont nem jogos - tetszeleghet az igazság bajnokának szerepében, mint fehér holló. Nade kérdem én, mi van a gazdasági korrupcióval, ami szintén égető probléma, és történetesen abban a szadesz is benne van nyakig, elég csak rápillantani a népszerűségükre. Erről miért nem hangzott el kérdés az interjúban, kedves Tamás?
"Abban, hogy Magyarország ilyen sebezhetően szaladt bele a gazdasági válságba, kiemelt felelőssége van Gyurcsány Ferencnek." Az a nagy bajom, hogy attól még, hogy a szadesz vezérkara nem érintett a iii/akárhanyas ügyekben - legfeljebb áldozatként - miért van az, hogy vezetői, a híres rendszerváltó elit ma pont olyan gőggel áll hozzá saját holdudvara lopásához, mintha nem ők tartottak volna stoptáblákat a fikusznak 98ban. Könnyű gyurcsányra mutogatni, de a fasisztaveszély érzetének fenntartása nekem úgy tünik, a papagájliberálisoknak legalább olyan jól felfogott érdeke, hogy ne az ő dolgaikról legyen szó. Márpedig a gazdasági helyzet sokkal inkább ettől rossz, lehet lovagolni az adócsökkentésen, csak akkor hogy lehet olyanokhoz aszisztálni, amire ha valaki, bodoky úr talán emléxik még, a sulinetre, a microsoft ügyeire, az egymillás ovipécékre, a közbeszerzésekben a legdrágább ajánlaton kívül az összes többi kizárására, ha ezek nem lettek volna, mennyivel is kellene most kevesebb adót fizetni, hogy ugyanígy álljunk? Én sok cikluson keresztül szavaztam erre a gőgös csürhére, mióta belülről is láttam hogy működnek, nincs több ötletem. Mert ők is csak verbálisan erősek, elvtelen kompromisszumokat viszont sűrűn kötnek, ha az ő zsebükre is megy a játék. A Wekler nevű dunántúli földesúr megvan? Ő az M6-oshoz kellett. A Demszky nevű fővárosi földesúr megvan? Mégis, hogy néz ki ez a város, ahoz képest ahogy kinézhetne? A Horn Gábor nevű félalkesz budai juppi megvan? Vagy nem ő vezette az összes legutóbbi kampányt, ahol nem nagyon kellett címdiktálással vesződni meg bélyegzőt hordani a zsebben? A fiatal, túliskolázott, előtte rendesen kitömött exelnök megvan? Igen, a Kóka nevű. Aki szerint a liberalizmus egynlő a szabadrablással, aki szerint csak az eredmény, meg a siker számít, az út odáig nem, max annyiban, hogy ügyesnek kell lenni mert lebukni ciki egyedül, lopni-csalni nem.
Szóval, kedves Tamás, örvendetes, hogy találtál még köztük valakit, aki még nem amortizálódott nullára morálisan, és most segíteni próbálsz neki, mert különben jön a barna eső, vagy mi a tök. Még értelmeseket is mond, de nem gondolod saját függetlenséged csorbulásának, ha csak kényelmes kérdéseket teszel fel - feladott labdaként - egy interjúban?

Neocon 2008.11.24. 15:21:57

Minardi: Megnyugtatlak, már akkor is követtem az eseményeket. Emlékeim szerint most az Szdsz és az Mdf is azt mondta, hogy ha teljesülnek a feltételeik, akkor megszavazzák a költségvetést. Szerintem ennek így is kéne működnie, hogy ha valamivel egyetértek akkor azt megszavazom. Persze, ha hülyének nézzük a választópolgárt, olyannak, aki nem érti meg miért szavaz együtt néha a kormány és az ellenzék, akkor ez nem működik. Akkor muszáj mindig nemet mondani, akkor is, ha a törvény számunkra elfogadható. Szerintem ez a fidesz egyik legnagyobb hibája. Röhögve megnyerhetne minden választást az elkövetkezendő évtizedben, ha valamivel kompromisszumkészebb lenne, így meg lehet eléri, hogy az emberek többsége a tőlük való félelmében megint a szocikra szavaz.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:24:58

Minardikám!

Azért mert te nem vagy tisztában a parlamentáris demokrácia lényegével, miért kéne már a te tájékozatlanságodat kivetítenem itt másokra, olyanokra, akik veled ellentétben nem beszéltek butaságokat, nem mondták, hogy az ellenzék attól ellenzéki, ha leszavazza például költségvetést. Te mondtad és nem más, hogy az ellenzék nem szavazhat lényegi kérdésekben a kormány mellett. Te vagy az, aki azt a látszatot akarod kelteni ostobán, hogy az ellenzéknek a kormány ellenségének kell lennie. És bizony sajnos van destruktív ellenzék, amelyik ezt teszi, ilyen nagyon sok esetben a Fidesz például, de ez nem is egyezik a parlamentáris demokrácia elveivel.


Hogy a fasisztázással mit akartál mondani, amikor nem erről volt itt szó, azt nem nagyon tudom értelmezni, de nem baj, mondtál te itt már ennél is nagyobb butaságot.

snakekiller23 2008.11.24. 15:27:20

minardi 2008.11.24. 15:20:20

Oszétia mindkét fél részéről, Irak a szövetségesek számára szégyenletes, valóban. A tálibokat nem sajnálom.

janos 2008.11.24. 15:29:24

Rózsa Misi!Szeretnék már valami uj, más dolgot is hallani töled az szdsz-röl.Azt tudjuk, hogy utálod Fletót, meg nem szereted a fideszt sem.De hogy akarsz megszabadulni a vörösöktöl, mikor a gyerekeiket istenited még ma is!Undorodom tölük irod-de ha egy tálból lehet cseresznyézni és jól meg lehet belöle élni akkor rögtön elszáll az undorod.(Tudom a pénznek nincs szaga és különben is nem is annyira büdös !)Csaltak, hazudtak irod, de melyik párt nem csalt, hazudott? Misi!Ne nézzél már mindenkit bohócnak, hanem gondolkozz el!Mondd, hogy lehet az hogy valaki az átkosban "átlagpolgár" volt,ma meg már földbirtokos, milliomos, vagy milliárdos lett? Mit tud a rendszerváltásnak nevezett "valamiben", amit a kádár idökben nem? Hát lopni és hazudni-de ezt nagyon tudják!A liberális tárcáról ne beszéljünk, mert több kárt okoztak mint hasznot.Nem tudod mi lett a kórházi széfekkel? Mire használják öket, talán madáretetönek?Javaslom ne hagyd ki a következöt--www.kibulizottország.hu--Misi! Nem kell a "hös rendszerváltó" mitoszt állandóan hangoztatni, mert ez nem igy igaz!De nem ám!

Balatony Kálmán 2008.11.24. 15:30:51

A magyar újságíró jó úttörő, ahol tud ott nyal be csontig. Nincsenek ám kényelmetlen kérdések, mert megszokta, hogy nem lehet - jön a telefon és mehet dolgozni, amit nem szeret.

Ennyit tud, többet nem várhatunk tőle.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:57:47

János!

A koalíció a világon sehol nem jelenti azt, hogy egy tálból folyik a cseresznyézés. Koalíciót általában egy közösen elfogadott program megvalósítására kötnek pártok, akik önmagukban a választásokon nem kapták meg a választók többségének felhatalmazását kormányzásra. Élesen különböző múltú és elveket képviselő pártok is képesek működőképes és az ország szempontjából hasznos koalíciót létrehozni. Naná, hogy az ideális az lenne, ha két azonos vagy erősen hasonló elveket valló párt tudna természetes szövetségesként koalíciós kormányzást létrehozni. De ez az ideális állapot, a világban sem igen sűrűn fordul elő, miért lenne ez alól kivétel Magyarország?

Azt mondod az SZDSZ csalt és hazudott. Nos szeretném akkor ha levezetnéd, nem általánosítva, hanem konkrétumok alapján, hogy az SZDSZ mikor és miben hazudott, mikor és miben csalt. Mert ugye, ha azt mondod minden párt hazudott és csalt, akkor az SZDSZ esetében azért mondod mert tudod ezt az állítást bizonyítani. Ha igényled én nagyon szívesen bizonyítom neked, hogy az MSZP és a Fidesz hányszor hazudott. / megjegyzem csalásról nem igen beszéltem, az már a te fantáziád műve. /

Jánoskám te tényleg megkérdezted, hogy miért lehet ma valaki gazdag, amíg a kádárizmusban erre nem volt lehetősége???? Nem akartam elhinni, hogy tényleg megkérdezted, dehát ott van, így kénytelen vagyok elhinni. Nos a válasz egyszerű. A kádárizmus időszakában etatista gazdaság folyt. Nem csak az volt a baj vele, hogy etatista volt, hanem megfejelte ezt azzal is, hogy bizony a magántulajdonhoz való jog erősen korlátozva volt. Nem hozhattál egy jó ötletedre vállalkozást mint most. Nem kereskedhettél szabadon, ergo, teljesen logikus, hogy nem is gazdagodhattál meg akkor íly módon, míg a modern piacgazdaság a tehetségesebbek, értelmesebbek, szerencsésebbek számára ezt a lehetőséget megadja.
Talán lekerülte a figyelmedet, hogy a szocialista rezsim egyszerűen államosításnak nevezve ellopta az emberek földjeit például. Valóban ezután nem lehetett senki földbirtokos se. A rendszerváltás után, a megraboltak, kárpótlásul visszakapták a földjeiket, illetve lehetőséget arra, hogy kárpótlási jegyeikből földhőz jussanak.

Megint dobálózol a semmivel. Több kárt okoztak a liberális tárcák. Miről beszélsz jó ember?

Nem kell a hős rendszerváltó mitosz? Igazad van. De ez nem mitosz, hanem történelem, még akkor is az ha látszólag nem tudod az mit is takar.

gozgep 2008.11.24. 16:07:02

Kedves GJ!

Megint egy oszinte, hiteles, emberi politikus, akinek derogal a porneppel kommunikalni. Kedves GJ, legyen szives, szamolja mar ossze, hanyan vetettek fel a hozzaszolok kozul a szadesz felelosseget az elmult evek politikai melyrepuleseben. Mindig lehet a felelemre alapozva "mi tudjuk, mi a jo nektek" alapon a valasztok felrevezetesevel elore eldonteni a valasztasi eredmenyeket (= felrevezetes, ervenytelen valasztas = egypartrendszer), vagy ehhez koalicios partnerkent a nevet adni: egykutya. Igen, egyszerubb az ujsagiro ismeros kommentjere es a gumicsont ugynokkerdesre reagalni roviden. De vajon milyen az, amikor az szdsz belso ulesen mas hangnemben felveti magamaganak, hogy "naiv" hozzajarulasaval generaciokra vagta el a jovot ebben az orszagban? Felelosseg, cinkossag, ez a ket szo hogy hangzik belsoul, mas hangnemben? Nem az az elvi kerdes a legfontosabb, kihez hany ugynok epult be anno, hanem sokkal inkabb az, milyen az elet most, es milyenek a kilatasok ebben az orszagban. EZ szerintem a szadesz fobune. Nelkuluk nem sikerulhetett volna... Egyetertek: '96-ban kellett volna kilepni a koaliciobol, akkor most meg lehetne utni azt a hangot, amit GJ megenged maganak. De elfelejteni 12 evet, ami ide vezetett: kivel probaljak ezt megetetni?

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2008.11.24. 16:21:50

ez jött az interjúra levélben:

www.magyarorszag.ma/modules.php?name=News&file=article&sid=11223

az szdsz fogantatása egyébként nekem is egyre gyanúsabb, az alapító
atyákat valahogy nem üldözték annyira, mint az akkoriban elvárható
lett volna :) most olvastam a bárdos deák ágitól, hogy a demszky már a
70-es években lakásokat osztott a haveri körben. hogy a túróba?

snakekiller23 2008.11.24. 16:25:10

Rózsa Misi · rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 15:57:47

Hát, ha volt valami, ami a liberális értelmiség mítoszát jó időre lerombolta az az SZDSZ, mint kormáynzó párt tevékenysége. Magyar Bálint és az oktatás tovább züllesztése, Kovács Kálmán és az animált képek, Molnár Lajos és a "gyógyuljon olcsóbban", Horváth Ágnes és... nagyjából minden ami túlmutatott az elvi okoskodáson. Sulinet Expressz, kétszintű képzés, kakaóbiztos számítógépek, patikaliberalizáció, egészségügy racionalizálása, etc.. Csupa papíron jó, sőt kitűnő ötlet, végtelenül dilettáns, romboló és/vagy korrupt módon megvalósítva.

Szombathelyi Gyula · http://karcsonyfalvi 2008.11.24. 16:46:56

Tisztelt Rózsa Misi, hát akkor itt lenne néhány dolog az SzDsz egyenességről, ismét:
Ha már nem azért küzdenék, hogy az öt százalékos parlamenti küszöböt elérjem a következő választáson, hanem azért, hogy legalább a kis pártoktól le nem maradva az egy százalékot elérjem, vagyis kapjak állami támogatást, 2008-ban én is új liberális pártot alapítanék. Rögtön az elején nyilvánosságra hoznám azokat a liberális alapelveket, amellyel meg tudnám szólítani az ellenzékhez pártolt választóimat. Ezek:

1. Sajtószabadságot! Az állam ne tartsa el az adófizetők pénzéből a seggnyaló – vagy megzsarolt „szellemi” holdudvarát, versenyhátrány okozva a másként gondolkodó sajtónak!
2. Le a kommunistákkal! Elszámoltatnám az állampártot, helyette felelős kormányt, amelyik nem csak négy évenként elszámoltatható, hanem mindig is felelősséggel tartozik a választópolgároknak.
3. A döntések az országgyűlésben szülessenek, le a kamarillapolitikával!
4. Tiltakozunk, hogy mindig csak az egyik oldal fájdalmáról beszélhetünk (Tamás Gáspár Miklós). Nem hagyjuk a másként gondolkodók lefizetett szellemi szabadcsapatok által történő politikailag korrekt módon történő üldözését! Senkit se lehessen felelősségre vonni azért, mert kilőtte a szemét a rendőr!
5. A hadsereg felállítását! A rendőrség soha ne szolgáljon más érdekeket, csak a polgárok érdekét. A rendőr a rendőrt is védje meg, még a TV székház előtt is!
6. Csak olyan politikához adjuk a nevünket, amely a minimális állam, minimális adó elvén alapul! A gazdaság kifehérítése, nincsenek többé fekete párt-és magánpénzek.
7. Le a korrupcióval, a rendi társadalommal. Ha korrupció gyanúja merül fel bárkivel szemben, legyen az akár párt, akár civil szervezet, azonnal megszakítom vele a kapcsolatot. És ha a korrupciót egy megbuktatott miniszterelnök hozza elő, akkor aztán nagyon is.
8. Egyenlő igazságügyet, az APEH (ÁVO, III/III. stb.) ne legyen a párt ökle!
9. Az Euro bevezetését, 2002-ben, 2006-ban, 2010-ben, 20020-ban!
10. Még egyszer katonaságot, hogy esküdni tudjon az itthon maradásra. Csak olyan párttal kötünk szövetséget, amelyik nem járul hozzá a katonák idegen földön állomásoztatásához.
11. Soha többet nem lehet tüntetőket jogtalanul előállítani, tüntetést törvénytelenül betiltani, ártatlan tüntető szemét tüntetésen kilőni!
12. Állampolgárságot a határon túli magyaroknak, és az ő jogukon családjuknak is (1). Előre a magyar nemzet békés újraegyesítéséért, Uniót! Ne csak a kínai textilkereskedőknek járjon az önrendelkezés (autonómia) (Eörsi Mátyás), hanem az akaratán és önhibáján kívül szétszakított magyar nemzetnek is (2).
13. Az ország polgárosodásának szintje, és a politikai helyzetnek a 12 pont megszerkesztése óta történt megváltozására tekintettel a fentieket a kialakult politikai, társadalmi és a bonyolult nemzetközi helyzet fokozódása miatt a mai viszonyokat is figyelembe véve kell alkalmazni, rajtunk kívül a többieknek.
14. A 13. pontot csak az ismerheti meg, aki ismeri a 14. pontot. A 14. pontot csak az ismerheti meg, aki ismeri a 13. pontot. Az SZDSZ programja tehát nincs lezárva (3)

2008-ban támogatnám a taxisok blokádját. Az ugyan törvényellenes, de mit ér a törvény az én demokráciám nélkül. 2009-ben tüntetést szerveznék, hogy a PC szabadcsapatok szabadon üldözhessenek bárkit, aki nem ért egyet velem. Ezzel lenne megint egymillió választóm.
2010-ben a kommunistákkal lépnék koalícióra. Ezzel ugyan elvesztenék ötszázezer választót, de kormányról már jól megfizethetném a PC szabadcsapatokat. Ők segítenének nekem elhitetni az emberekkel, hogy az egész csak azért van, mert az ellenzék maga a megtestesült gonosz, és a vezérének patái vannak. Koalíciós szerződést írnék alá, nehogy az országgyűlésben a kommunisták másként szavazhassanak, mint amiben megállapodtunk. Aki nincs velem, az antiszemita, nacionalista és klerikális (id: Gerő Ernő, 1956 október 23, rádió). 2011-ben kitüntetném a szemkilövető rendőrparancsnokot. Emiatt ugyan már csak kétszázezer választóm marad, de legalább én lehetek a főpolgármester. Az összevert képviselőtársamat meg „mártiriusz-nak” nevezném. A 2012. december 5-i népszavazáson a határon túli magyarok állampolgársága ellen kampányolnék. Emiatt ugyan csak százezer választóm maradt, de csóválnám a fejem, hogy a nagyobbik párt milyen csúnya dolgokat mondott a határon túli magyarokra. Az ugyanis nem az én stílusom (Eörsi Mátyás). Kolozsváron pedig leantiszemitáznám azokat a határon túli magyarokat, akik nem engedtek be a Sapientiára. Ha az árulást a megtévesztett választóm plakáton számon kérné rajtam, azt igazi szemétségnek (Pető Iván), szélsőjobboldalinak (Kuncze Gábor) nevezném, aki nem demokrata, mert a hatalmat akarja megszerezni, aki engem kritizál (Eörsi Mátyás) (4). Mi úgyis jobban gyűlölünk benneteket, mint ti minket (Kornis Mihály). Amelyik társadalmi kisebbségi csoportot védeni kezdem, annak csakugyan előbb-utóbb rettegnie kell, hogy megvédhessem őket. Az iskola kapcsán csak a haverjaim adhatnának el a számítógépeket állami támogatással, ha már úgyis megszavaztam a több adót. Az sem érdekel, hogy kormányzásom alatt az államadósság az egekbe nő, úgysem én vagyok a pénzügyminiszter, de mivel én vagyok a kisebbség, így megszavazom. Metrót építek, ha nincs is miből (5). Metró lesz, csak azért is! De a falusi vasútvonalakat felszámolom (6). Eladom az egészségügyet, hiszen az piaci alapon jó, nekem is (7).
És ha már csak nagyon kevés választóm marad, visszavonulok. Hadd jöjjenek a fiatalok! Őket úgy választatnám meg, hogy hirtelen egész falvak lesznek liberálisok, ők is szavazhassanak a liberális pártban. És ha már a fiataloknak sem maradna elég választójuk, hagynám a fenébe az egészet, és 2013-ban csinálnék egy új liberális pártot. Ekkor újra felhasználható „A rendszerváltás programja – SZDSZ - 1989” címmel írt liberális program, ami megint sokaknak tetszik majd.

(1) SZDSZ – A rendszerváltás programja 98. oldal 13. pont: „Minden magát magyarnak valló személy – és az ő jogán családja –legyen jogosult a magyar állampolgárságra.”
(2) SZDSZ – A rendszerváltás programja 97. oldal 1. pont: „Az SZDSZ a kisebbségi kérdés megoldását – itthon és az utódállamokban – a KULTURÁLIS AUTONÓMIÁBAN látja. Nagy lélekszámú kisebbségek esetében a területi autonómia gondolatát is támogatja.”
(3) SZDSZ – A rendszerváltás programja 5. oldal
(4) SZDSZ – A rendszerváltás programja 26. oldal utolsó bekezdés: „Mindenkinek joga van arra, hogy véleményét szabadon kifejezze és terjessze…”
(5) SZDSZ – A rendszerváltás programja 83. oldal második bekezdés: „…gazdaságpolitikai alapelv legyen, hogy nem szabad belefogni olyan, önmagában véve esetleg célszerűnek mutatkozó akcióba sem, amely…pótlólagos népgazdasági terhet jelent, és csak a későbbi időszakra ígér - bár valószínűsíthető, de bizonytalan mértékű – többlethozamot.”
(6) SZDSZ – A rendszerváltás programja 122. oldal második bekezdés: „…Szükség van arra, hogy a falusi térségek nemzetgazdaságához kapcsolódásának infrastrukturális feltételei létrejöjjenek…a legsürgetőbb feladatok egyike, hogy az országpusztító nagyberuházások forrásait e területre csoportosítsuk át”.
(7) SZDSZ – A rendszerváltás programja 86. oldal harmadik bekezdés: „-a 70 éven felüliek, a létminimum szintje alatt élő családok, a súlyos, krónikus betegségben szenvedők, valamint a három és több gyereket nevelő családok gyerekeinek ingyenes gyógyszerellátását.”

guszti 2008.11.24. 17:34:02

"Nem hozhattál egy jó ötletedre vállalkozást mint most. Nem kereskedhettél szabadon, ergo, teljesen logikus, hogy nem is gazdagodhattál meg akkor íly módon, míg a modern piacgazdaság a tehetségesebbek, értelmesebbek, szerencsésebbek számára ezt a lehetőséget megadja."

Aha. Értem. A tehetség meg az értelem oké. Szerencse? Mármint hogy melyik moszkovitának a gyerekeként születtél? Vagy hogy melyik idiótának vagy hajlandó a seggét nyalni, minden törvénytelenség, lopás, csalás láttán csapatszellem jelleggel kussolni? Vállalkozóként úgy sakkozni a számlákkal, ahogy a megrendelő kéri? Ezt jelenti nálad a szerencse? Vagy a tehetség vagy az értelem? A kampányrendezvény lebonyolítását lakóparképítő cégnek kiszámlázni ezek közül bármelyikbe belefér? Vagy elég arra hivatkozni, hogy a többi párt keresztbe tesz a pártfinanszírozás rendezésének, és máris oké szétlopni magunkat? Nem ezeket hívják önző, elvtelen kompromisszumoknak, drága misikém?

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.11.24. 18:02:39

a kommenteket nem olvastam végig csak egy dolgot fűznék hozzá:
Rózsa Misi
"Az MSZP egy más történet. Beszervezni, ügynökké tenni MSZMP tagot a III/III-as szabályzata szerint nem lehetett. Az MSZP az MSZMP jogutódja, így konkrétan ezen tiltás miatt vélhetőleg valóban nem találnánk tömegével soraikban egykori besúgókat. Azokat nem. Ezzel szemben tartótiszteket, beszervezőket igen. Nem is keveset. És a főbűnösök köre is - akik számára a jelentések készültek- leginkább az MSZP soraiban és környékén találhatóak meg. Az MSZP ezért retteg az ügynöktörvény elfogadásától. A Fidesz meg a befújt szemét miatt."

Ez is egyike a dezinformálásnak. Voltak az mszmp-ben is ügynökök. Úgy tűnik ennyi évvel a rendszerváltás után is él még ez a mítosz, pedig a Tabajdi-Ungváry könyv már több, mint fél éve megjelent...

Jerevani 2008.11.24. 20:21:14

A szadeszt ügynökmentesnek nevezni nyilvánvaló hazugság.
A pártállam teljes kontroll alatt tartotta az egykori ellenállókat. Ez azt jelenti, hogy a különböző ellenállási csoportokat telepakolták ügynökökkel.

Az szdsz egy ilyen erősen ügynök-fertőzött anyagból gyúrták.

Plusz olyan kommunista/AVH családi hátterű alakokból, akikről biztosan lehetett tudni, hogy nem fognak nagy leszámolást tartani a kommunisták/AVHsoknak, hiszen azt családtagjaikon vagy fiatalkori ismerőseiken kellett volna kezdeni.

Nápolyi maszti 2008.11.24. 21:03:16

Bodokynak sok minden egyre gyanúsabb! A rendőrszékház ostroma után most már az SZDSZ születésének körülményei, valahogy nem üldözték őket az elvárható módon! Mik ki nem fognak derülni -- Kis János is ügynök volt? Ulti közben megdumálták Acéllal? Mert Demszky, az tuti! (Hiszen Ági szerint lakást osztott!) Imádom ezeket a gusztustalan sejtetéseket. Úgy mellesleg az is érdekes felvetés, hogy a titkosszolgálatokat ez a mostani kurzus kezdte igazán saját céljaira felhasználni. A megfigyelés ügy szerintem nem ezt bizonyítja. Plusz az is vicces, hogy ebből az egész rohadt kazetta-botrányból miért csak az érdekes a riporter számára, hogy jutott el D.I.-hez; az, ami rajta szerepel, már nem. Mindegy; ami pedig szegény Gulyás urat illeti, ő egy derék, antipatikus, szerény (beszéd)képességű figura, másfél-két év múlva, mikor az SZDSZ kibukfencezett a parlamentből, a kutya se fog rá emlékezni.

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 22:02:29

Bodoky!

Az a gyanús ugye, ami nem gyanús. És az a sok rohadt ellenzéki egykor csak látszatból verette meg magát a rendőrökkel is. Csak látszatból történt több ellenzékivel furcsa baleset. Csak látszatból nem volt munkájuk és csak látszatból kellett Demszkynek is ugye taxiznia, hogy élni tudjon.

Végülis logikáddal eljuthatunk odáig is, hogy 56-ban is csak látszatból voltak itt forradalmárok. Csak látszatból lövettek a szocialista rezsim urai, az előre beszervezett fegyvertelen tömegbe.

Sőt logikádat követve a 48-as szabadságharc is csak látszat volt és nagyon gyanús, hogy valójában az osztrákok szervezték meg az egész cécot reklámból.

Te tényleg ennyire hülye vagy?

Rózsa Misi · http://rozsamisi.blogter.hu 2008.11.24. 22:04:38

Jerevani! Látszik a beírásodon, hogy fogalmad sincs arról, hogyan épült fel a Demokratikus Ellenzék és mi történt abban az időszakban. Olvassál már kicsit utána és akkor nem fogsz csacsiságot állítani.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2008.11.24. 23:20:16

az alapító atyákat nem üldözték annyira?
Ajánlom Ungváry Krisztián és Tabajdi Gábor könyvét..., valamint a Narancsban Kőszeg Ferenc írásait...

quivver 2008.11.27. 23:33:51

Nem tisztem védeni a szadeszt, nem is kedvelem őket, de korábban pl. azért sem nagyon hangoztatták ezt, a TV székház ügyben már szinte "pálfordulatnak" számító véleményt, mert akkoriban a gyurcsányista Kuncze volt a párt élén, aki ugyebár azt a roppant "liberális" álláspontot hangoztatta hogy a tüntetők közé kellett volna lövetni, utána meg Kóka volt az elnök, aki ugyanott folytatta, ahol Kuncze maci abbahagyta. Akkoriban még a feltétlen gyurcsányizmus volt a párt hivatalos ideológiája. Fodor meg a támogatói (pl. Szent-Iványi)felhívták a figyelmet a forró ősz alatt a hatalom (karhatalom)oldalán jól látható visszáságokra, de akkor még próbálták elnyomni ezeket a hangokat a párton belül. Így tehát akkor még szó sem lehetett arról, hogy az szdsz "hivatalos hangon" karhatalmi brutalitásról és túlkapásokról, vagy akár az ultrás-huligánokkal kapcsolatos meg a Toroczkai-Budaházi-féle összeesküvés elméletekről beszéljen, mint amiről most szó volt.
Egyébként elég nagy baromság vágtáról beszélni, ez a ló már fájdalmasan sántikál... :(((

guszti 2008.12.03. 11:15:32

"most olvastam a bárdos deák ágitól, hogy a demszky már a
70-es években lakásokat osztott a haveri körben. hogy a túróba?"

- naszóval egy pici helyesbítő utánlövés, összefutottam Ágival hétvégén, és rákérdeztem, hamár, szóval szerinte picit felületes vagy, a sztori ami tényleg megesett vele az annyi, hogy ő például pecózott egy ideig demszkinek valami haverjánál a cselédszobában, amikor épp nem volt hol laknia. Márpedig ez sokunkkal megesett 85ben is, 95ben is meg 2005ben is, és azért sosem hívtuk lakás-osztogatásnak.

Ettől persze még a szadeszos vének szarjanak sünt egytől egyig, a kamupíszi-álcivil idiotizmusért, a kisebbségi érdekvédelem intézményes lejáratásáért meg konkrétan szégyelljék össze magukat de rendesen. Ha hazamész részegen - már hetek óta minden este - tapló vagy az asszonnyal, meg se csinálod rendesen csak bűzlesz a fotelban, ráadásul egy ideje csalod is / kurvázol, és mondjuk a bébinél elszakad a cérna és elkezd tányérokat dobálni a fejedhez meg a csukott ablakon kifelé, na szóval akkor jöhetsz azzal, hogy hisztizni milyen csúnya dolog különben is, csak körbe fognak röhögni a szomszédok!
süti beállítások módosítása