Beáldozták a kisrendőröket

2008.12.02. 17:16

Az egyik rendőrszakszervezet szerint a rendőri vezetés beáldozta a tévészékház védőit. A szakszervezet főtitkárát most bujtogatással gyanúsítja a katonai ügyészség, mert elnézést kért a 2006 őszi rendőri túlkapásokért.

>>> Fel kellett tüzelni az állományt, hogy később már mindenre kapható legyen

 

251 komment

Címkék: tévéostrom túlkapások tmrsz szimajudit

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr43800045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dara 2008.12.03. 13:15:45

martinasz 2008.12.03. 13:00:16


Ezzel a hozzászólásoddal igazoltad a feltevésemet arról, hogy "jógondolos" vagy...Ezek szerint volt honnan örökölnöd. Bár annak idején biztosan megérte a felmenőidnek...

Balatony Kálmán 2008.12.03. 13:16:24

Takarodj az óladba martinasz, nem mondjam mégegyszer.

martinasz 2008.12.03. 13:17:22

T.Yoda ! NEKEM meg tényleg csak mesélték/de elhiszem nekik,mert olyanok mesélték/hogy a T.Tizen éves forradalnmár elvtársak hogy lötték szét a a divatcsarnokot és hogy foszották ki,a cipóket pl.spárgára füzték átdobták a vállukon és úgy vitték haza a T.FORRADALMÁR ELVTÁRSAK! a T.Wittner müvésznőre is még sokan emlékeznek pesten a rákospatak partján....nem volt olcso a tarifája!...na ma ezek a hősök kiemelt nyugdíjal! Hihihi

martinasz 2008.12.03. 13:19:50

T.KAKTUSZ! Siofokon is lehet fogni a rendőrségi rádiót? Hihihi

Cactus 2008.12.03. 13:20:29

T. martinasz!

Ennek mi köze a riporthoz?

martinasz 2008.12.03. 13:21:33

VITÉZ BALATONYI?...Hihihi

Cactus 2008.12.03. 13:21:40

martinasz!

No.1. Lehet
No.2. Mi közöm Siófokhoz?
No.3. Cactus

martinasz 2008.12.03. 13:22:32

SEmmi! csak kiváncsi voltam ,hogy lehet e fogni! HiHiHi

jeangabin 2008.12.03. 13:23:42

"A szakszervezet érdekvédelmi szervezet, nem lehet feladata rendőrszakmai kérdések megvitatása."

Egy szakszervezetnek a dolgozói érdekek védelme a feladata.
Ha a dolgozókat (ha tagja a szakszervezetnek, ha nem...) a TV-székház lépcsőjén kvázi a halálba küldik úgy, hogy az erősítés 100 méteren belül keccsöl, aztán azt, aki ezt szóvá teszi, kirúgják, akkor a szakszervezetnek azok mellé kell állnia, akiket méltánytalanság ért a munkaadójuk részéről. Ha kirúgták, ha "csak" odavezényelték a lépcsőre, ha "csak" arra kényszerítették, hogy végignézze, miként örlődik az a maroknyi rendőr a túlerővel szemben...
Nem a szakszervezet teszi föl a szakmai kérdést, avagy kérdéseket, hanem a szakszervezeti tagok, illetve a szimpatizánsaik, tehát maguk a rendőrök.
Mert ha valaki egyedül szólal meg, vagy firtat, a szolgálati utat betartva, akkor elveszett.
Be sem fejezi a kérdését, és már le is szerelték, ki is rúgták.
Itt viszont ennek a nőnek, ennek a (szak)szervezetnek bátran elmondhatja a fájdalmát, amit ők tolmácsolnak is "föntre", a munkaadó felé. (Föntről pedig jön a válasz: havonta 2 eljárás a szakszervezeti vezető ellen. Már ez önmagában felér egy beismerő vallomással...)
A szakszervezet jelen esetben tökéletesen végzi a dolgát.
Az pedig, hogy mindeközben sajnálatos módon szakmai kérdésekbe is erősen bele kell folynia, nem az ő hibája, avagy bűne elsődlegesen, hanem a tagjainak az igénye, kívánsága, akarata, az ő igazságérzetük kényszere.
A szakszervezet pedig mint intézmény, annak tagjainak, alkotóelemeinek eszköze.
Igenis, joga van a rendőrnek kivizsgáltatni, hogy kik sz@patták őt 2006-ban, hibáztak-e valóban, avagy sem, alkalmasak-e a továbbiakban parancsnoknak, avagy sem, stb.

martinaszvég 2008.12.03. 13:26:06

martinasz.szánalmas vagy.kadár Fehér Könyve a kutya lógósa hozzád képest.Hollós Ervin a drágalatos apuka?Sokra vittétek.

Balatony Kálmán 2008.12.03. 13:26:12

martinasz PEDIGREE PAL schweinhund

döm 2008.12.03. 13:26:23

Persze egy forradalomban mindig vannak durva dolgok is, de sok ilyen kifosztást nem nagyon tudtak feljegyezni. Persze akkor azért elég sok szegény ember is volt, akik akár szó szerint éheztek.
Nyilván mindenki náci volt, igaz még csak kettő-öt-tíz évesek voltak a legtöbben 44-ben, de azért fantasztikus főnácik lehettek. Kár egy ennyire elvakult embernek hozzászólni, mert csak a fekete és fehér színek maradnak a végére. Még ha itt mindenki náci lenne is akire rásütik ezt billogot, mint a marhára szokás a karámban, azok az emberek akik más földjeit erőszakkal veréssel vették el, akik már 19-ben vörös terrort alkalmaztak( hol is volt akkor még nácizmus?) akik kínoztak, gyilkoltak raboltak egy másik emberellenes lila köd nevében azok jobbak voltak? Ugyan már. Ez pont a törő zúzó b közép- b közepének a teljesen szemellenzős logikája, amikor ellenség mindenki és bélyeg van rajta, ha másképpen gondolkozik-másik csapatnak szurkol.
Nagyon sok a másik oldalról tapasztalatokat gyűjtött ember, aki meg a kommunista csürhével találkozott, talán kicsit nagyobb objektivitás kellene.

martinasz 2008.12.03. 13:28:54

Vitéz KÖBÁNYAI BALATONYI HAZZAFFY! Hihihi

Balatony Kálmán 2008.12.03. 13:30:32

A martinasz kutyának dobjatok már egy kis kolbászt aztán kézből eszik. Azért csahol mert éhes a nyomorult, nem kapott kaját szado-maszopos gazdáktól mert most világválság van.

ja 2008.12.03. 13:31:20

Rendkívül gusztustalan ennek a MARTINASZNAK a nyilatkozata! ez mire gondolt amikor ezt írta? Ezekszerint nem is a korrupt,liberális csűrhe költötte el az emberek pénzét,hazudott a szemükbe

martinasz 2008.12.03. 13:32:51

T.Döm! akkor már a T.PRONAY különítmény volt! Hihihi

Yoda 2008.12.03. 13:33:41

Martinász!
A tömeg, másnéven csöcselék hihetetlen dolgokat tud művelni. Láttam a boltokat 56-ban, tökéletesen ki voltak fosztva. Ezen nincs mit szépíteni! Persze azon sincs, hogy a TV székháznál bárkik dobálhatták a Molotov koktélokat. Mindenestre nagy szégyen a rendőrségi vezetőkre nézve, hogy embereiket kiszolgáltatva ott hagyták! Mint vezető, ezt mélységesen elítélem!

Balatony Kálmán 2008.12.03. 13:36:04

Igazi csahoskutya ez a martinasz, levescsontot neki!

Checkpoint Charlie 2008.12.03. 13:36:25

martinasz egy elmebeteg, aki azzal szórakozik, hogy hülyeségeket ír. nem kell vele foglalkozni.hülye.
Lehet, hogy igazából ő havasi szófia.

névtelenül 2008.12.03. 13:37:34

martinasz, menj már a fenébe! Rajtad röhög mindenki, nem veszed érszre! MEgszólal a srác, hogy "honnan veszitek, hogy ott szotyoláztak a rendőrök 50 méterre" :D. Onnan, te agyalágyult, hogy élőben közvetítették a csatornák, és tisztán lehetett látni. De a mai napig tele van a youtube ilyen videókkal, keress csak rá! Te egyszerűen meghamisítod, ami történt, hazugságnak kiáltod ki az igazságot, és fel vagy háborodva mindenkin. Te nem fekete-fehéren látsz, hanem csakis feketén.

ulq 2008.12.03. 13:38:27

Megmondtam, hogy provokatőr, ne szóljatok hozzá, majd elkullog.

martinasz 2008.12.03. 13:40:51

T JA ÍRÓTÁRS!...hát nem! aT KAYA meg a T.JOZIP TOT sem mi voltunk! nem mi hurcoltuk a koronát vízibuszon,a milleniumi zászlót sem mi vittük ROADSHOV-ra az országban,és nem mi csokolgattuk végig a papokkal! és a szőlött sem mi loptunk tokajban,és a happy end,meg az ezüsthajo kft-el sem mi filmeztettük magunkat....ennyi! HIHiHi

névtelenül 2008.12.03. 13:41:12

Yoda!
És mit akarsz azzal mondani, hogy láttál boltokat kifosztva? Komolyan, mit akarsz ezzel mondani?

Melyik forradalom, harc, háború, fegyveres konfliktus az, ahol nem volt valamekkora fosztogatás? A fosztogatás minden egyes harchoz hozzá tartozott a történelemben, ha tetszik, ha nem. Nekem sem tetszik, de ez nem egy negatív kivétel. Az a kirívó inkább, ha valahol lövik egymást, és nem nyomnak fel közben 1-2 boltot.

lyukrafutó 2008.12.03. 13:43:32

el lehet innen menni, ha nem teccik vmi ;)
az ne zavarjon senkit, hogy a munkaképes, külföldön is helytálló emberek lépnek le és marad az aki nem tud(na) magával odakint (sem) mit kezdeni
ez már nem is agyelszívás, ez már inkább agypazarlás by Gyurcsány

martinasz 2008.12.03. 13:45:09

T. YODA! Aztán milyen vezető vagy te? a Te esküdben mi van?....már a T.PELIKÁN ELVTÁRS is megmondta:"az ellenforradalmi,nyilas fasiszta bandát ütni kell"

Yoda 2008.12.03. 13:48:35

Az biztos, hogy a rendőri vezetők maximális alkalmatlanságáról tanúskodnak az akkori felvételek a TV székháznál!

Carnivora (törölt) 2008.12.03. 13:50:41

Mindenki tudja, hogy mi történt nem véletlenül telefonálgatott Feri akkor a saját bevallása szerint ... a politika beáldozta a rendőrséget, majd később az öreg elvtárs erre hivatkozva ragyogóan gyakorolhatta a szocialista államterrort az ellenzék megfélemlítésére.

Ez a magyar "demokrácia".

Yoda 2008.12.03. 13:51:33

És még szerencse, hogy a rendőröknek nem lett komolyabb bajuk a TV székháznál!

jeangabin 2008.12.03. 13:51:52

A forradalmat sosem a fosztogató söpredék csinálja, ők "csak" rátelepednek.
Bárhol, bármilyen forradalomnál.
(Ez a fosztogató söpredék, pl. ez a toroczkay-s kukarugdosós csapat a nevét is nehezen írja le, beszélni is csak annyit tud, hogy apa, anya, kaja, mocskos zsidók, nem hogy összefüggések, stb... Ezeknek minden mindegy, csak balhé legyen. Ma nyilas vagyok, holnap ávós. Csak üthessek, rugdoshassak. Így volt ez mindig is, ez egy ilyen állandó rétege mindenféle társadalomnak. Sajnos...).
Kevesen vannak, de annál látványosabbak.
Részt vesz egy forradalomban/megmozdulásban 400.000 ember, abból 1.000 ilyen.
De ez az ezres söpredék nagyobb kárt okoz, mint a másik 399.000...
Aztán ha bukik a forradalom vagy a megmozdulás, akkor a túlélő hatalom sikoltozva mutogat ennek az 1.000 "embernek" a művére: ennyit ezekről, ez (volt) a forradalom, ez volt a tüntetés, ezek mind ilyenek, akik kint voltak az utcán, ésatöbbi.

Az ilyen söpredék rétegre szükség van.
Ezért hagyják ma is őket, ezt a Budaházy-t meg Toroczkay-t, stb.
Diktatúrában jók ávósnak vagy nyilasnak, demokráciában pedig ha egy kormánynak úgy hozza a szüksége, hogy pl. egy őszödi beszédet kéne elfedni egy még nagyobb balhéval, akkor is ők vannak kéznél.
Mind a diktatórikus, mind a 'demokratikus' hatalomnak ők a legfőbb támaszai úgy, hogy közben fingjuk sincs róla, hogy konkrétan és momentán pl. ők mentették meg Gyurcsány Ferencet, azt, akit rendszeresen lángra lobbantanak mindenfajta szalmabábok képében...
Minél butább valaki, annál manipulálhatóbb.
Ennyi.

dara 2008.12.03. 13:52:27

lyukrafutó 2008.12.03. 13:43:32


fején találtad a szöget...senki sem gondol bele ebbe, csak majd 30 év múlva, mikor nem lesz ki perkálja az adót, mert mindenki kint nyomja külföldön...ahogy én is fogom fél év múlva.

martinasz 2008.12.03. 13:53:26

T. YODA! ebben még egyet is érthetnénk! ha pl. eg y gépjármú igazoltatásnál jogos a fegyverhasználat mert rátámad a csűrhe a rendőrre ,akkor a tv székháznál is jogos lett volna a fegyverhasználat,amikor egyértelműen,közvetlen életveszélyben voltak!...erről mért nem beszél a T.ALEZREDES ASSZONY!

Yoda 2008.12.03. 13:54:52

Persze az is biztos, ha én irányítom a rendőrséget a TV székháznál, akkor az erősgyerekek popója nagyon el lett volna verve!

Yoda 2008.12.03. 13:58:53

jeangabin!
Tökéletesen igazad van!

ja 2008.12.03. 14:00:45

hm. látom a moderálás is liberális... :D

Carnivora (törölt) 2008.12.03. 14:01:20

martinasz 2008.12.03. 13:53:26

Meghallgattad? elolvastad? beszél ...

Cactus 2008.12.03. 14:02:41

martinasz!

Fegyverhasználat nem lehetséges tömeggel szemben, csak az abban lévő egyes személyekkel szemben.

Amennyiben a rendőr karhatalmi feladatokat lát el, akkor csak és kizárólag a parancsnoka utasítására cselekedhet. Amennyiben nem kap utasítást arra, hogy xy ellen fegyvert használjon, akkor nem használhat fegyvert. pont.

Vay Márton 2008.12.03. 14:07:23

Örülök, h nem egy-két ember akarja belülről megmenteni a rendőrség becsületét. Minden tiszteletem az övék.

döm 2008.12.03. 14:14:03

Gyurcsány bebizonyította, hogy ügyes, az sokkal ügyesebb mint a pártja, nem hiszem, hogy Budaházy-k nélkül ne tudott volna hatalmon maradni. Nagyon sok a homály ember nyilván ilyen körben, de sosem érdemes általánosítani nem mindegyiknek felel meg feltétlen az előttem szóló leírásának és ami ennél is érdekesebb, hogy hol van az alternatíva a hazai tűrhetetlen helyzetben. Hol egy általános sztrájk hol az értelmiség, hol a pártpolitikától független elit ellenes jogos felháborodás kulturált és erős formája. Nem nagyon van, legalábbis nem lehet azt mondani még véletlenül sem, hogy vagy otthon ülök vagy esetleg csak a balhét keresők közé is keveredhetek ha nem tetszik az országlás itten.

martinasz 2008.12.03. 14:16:01

T.CACTUS! ez valóban így volt pl. a "NEMZETI HŐSÖTÖK" a T.VISZKIS esetében!Amikor a XVIII-ik kerületi OTP-be elsőként kiérkező Járőrpáros Nőtagjára az ANDREÁRA az OTP fiokból célzott lövést adott le a "NEMZETI HŐSÖTÖK"...és utána elmenekült a hátsó ajton...és amikor már menekül akkor nem lehet vele szemben fegyvert használni!...na pl. ekkor hol volt a T.SZAKSZERVEZETIS ALEZREDES ASSZONY?...épen bírságot szabott ki az igazgatásrendészeti irodában a lejárt mentődobozért?

Carnivora (törölt) 2008.12.03. 14:19:19

martina hol voltak a rendőri vezetők? az ő dolguk minden üggyel foglalkozni ... vagy annak a szakszervezetnek, ahova tartozott.

ja 2008.12.03. 14:20:34

martinasz, te most komolyan sz@rt kavarni jársz ide? mennyit kapsz ezért? vagy apuci is benne van? (tipp: 3 perc és eltűnik a komment... :D)

Cactus 2008.12.03. 14:20:57

martinasz!

Ismét fogalomzavarban vagy. De nem baj, Neked elnézzük. :)

A törvények meghozása nem a rendőrség feladata, hanem az Országgyűlésé. Kéretik ott reklamálni.

martinasz 2008.12.03. 14:28:22

T. Ja! lehet ,hogy eltünik!...és? attol még tény marad!.... a "NEMZETI HŐSÖTÖK" a viszkis több célzott lövést adott le a XVIII-ik kerületi OTP fiokból az elsőként odaérkezó Járőrkocsi személyzetére,a Jáőrkocsiből elsökénT kiszálló ANDREÁRA! ....ugye ez nem volt a FÓKUSZBAN meg a többi szemétben!?

kihaennem 2008.12.03. 14:48:05

Szerintem Martinasz a kohász fizetett provokátor. Ennyire senki nem lehet hülye. Ő az aki majd haldokoltában is még kinyújtja a kezét és az MSZP-re szavaz.

travis 2008.12.03. 14:48:47

martinasz,

Tedd le a borosflakont, pihenj le, józanodj ki, aztán beszélhetünk.

Dekatlon 2008.12.03. 14:50:07

kiváncsi vagyok, hogy erről a szakszervezetes csajról mikor "derül ki" valami olyan, amit miatt lemond/leváltják/leültetik...

Cactus 2008.12.03. 14:52:36

Dekatlon!

Folymatban vannak azok az "ügyek", amik "kiderültek" róla. Illetve jogerősen megszüntették őket.

elquero 2008.12.03. 14:53:40

Martinasz! A viszkisből a baloldali szennylapok csináltak nemzeti hőst!

martinasz 2008.12.03. 14:54:59

T.KIHAENNEM!...majd biztos az alcsuti dakotára! HiHihi

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:00:54

" martinasz 2008.12.03. 12:41:17
ez a T.YODA nekem egy ismerös nick! hiHiHi....tudod ma szabadnapos vagyok itt ÓZDON...HiHiHi "

Te nem szabadnapos vagy "barátom", te épp most dolgozol meg keményen a pénzedért.

Bocs az off-ért.

Martinasz, vicces, amiket itt összehordasz:-). Főleg annak fényében, hogy egyértelműen látszik, lila fingod sincs arról, mi, és hogyan történt akkor aznap este. Aki pedig kint volt, és látta, az csak röhögni tud rajtad, hogy miket összehazudozol...Vajon miért nem lett semmi baja az enyhén kövér, vízágyús rendőrnek?? Na miért?? Talán azért mert azok a véresszájú nácik akik ott sok ezren tomboltak, kimentették őt a járgányból, és odavezették a székház mellett táborozó több száz rendőrhöz, úgy hogy egy haja szála sem görbült. Most persze a következő duma az lehet, hogy hát biztos civil ruhások mentették ki a tömegből...el kell hogy keserítselek, ők akkor ott épp nem voltak:-P

blueby 2008.12.03. 15:00:58

Te martinasz !
A politikai beállítottságod, elvakultságod nem érdekel - mielőtt lefasiztáznál, eddig mindíg a "bal" oldalra szavaztam -, de ez az állításod : " A T.ALEZREDES ASSZONY mióta elvégezte a az RTF-et az igatgatásrendészeten dolgozott az irodában személyiket és utleveleket állított ki meg bírságokat szabott a lejárt mentőláda miatt...na ezért tépi a száját!...most így akar karriert csinálni ....mint anno a DON PINTÉR!" egyszerűen HAZUGSÁG!!
Szakma-nak ! " Csak gondolom a hölgy mint rendőr alezredes nem sok helyszíni szemlét vezetett le, nem volt tömegoszlató egység közvetlen vagy közvetett parancsnoka, nem hallgatott ki igazi kemény gyilkosokat gyanusítottként, ", Nem jól gondolod, de szerintem meg pontosan tisztában vagy ezzel !!

martinasz 2008.12.03. 15:01:21

T.ELQUERO!Szerintem meg mindkét oldalon vannak!...én pl a Magyar Nemzetet,hírlapot is egy szemétnek tartom!

átlátó 2008.12.03. 15:02:19

Bodoky, látom rotyog a kukta, lesz még itt túlnyomás...:) :) :) :)

martinasz 2008.12.03. 15:04:35

T. KI VAGYOK ÉN! Te borzasztó okos lehetsz, veled nem is vitatkozom!HIhIHi

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:11:48

döm 2008.12.03. 14:14:03
"Hol egy általános sztrájk hol az értelmiség, hol a pártpolitikától független elit ellenes jogos felháborodás kulturált és erős formája."

Őket irtották ki legelőször 45 után, a gyerekeiket pedig csak kétkezi munkásnak engedték. A mai "értelmiség" az akkori proletárdiktatúra elvtelen, aljas, és buta munkásrétegéből tenyésztődött ki, mivel hogy csak őket engedte a hatalom egyetemre járni. Ha mást nem is, csak az arcvonásaikat kell megnézni, látszik még rajtuk a nagyszüleik kubikos múltja.

martinasz 2008.12.03. 15:13:04

T.BLUEBY!..na látod ti mindig is a kdvenceim voltatok!Akik egy zsák krumpliért egy szál kolbászért , két doboz solett konzervért szavaztok négyévente másra és másra! ...mondjuk meg öszintén az emberek kb.80%-a ilyen a jellem és gerinctelen, a hit a tartás a meggőződés nem éppen az erösségük!

jeangabin 2008.12.03. 15:13:23

martinasz

Ne hasonlítsuk össze a körtét meg a villanykörtét...
Hogy hol volt az említett szakszervezet és annak vezetője, amikor elkapták a viszkist...?
Andreára egy bankrabló támadt, vagyis lőtt rá. Ebben semmi különös, a bankrablók már csak ilyenek...
Hivatkozott esetünkben (2006) viszont nem más volt a magyar rendőr legnagyobb ellensége, veszélyforrása, mint a saját vezérkara... (Hogy feltételezhetően milyen okból, azt már tárgyaltuk eleget...)

Ha a bankrabló már kint van a bankból, tehát odabent nem okoz közvetlen életveszélyt a jelenlétével, előtte sem ölt meg odabent senkit, odakint pedig nem ejt túszt, csak simán menekül, onnantól a rendőr jelent közvetlen életveszélyt, ha lő... Mert ugye lakott területen vagyunk, s az ottani fegyverhasználat erősen korlátozott, mondhatnám: tilos, HACSAK...
Hacsak viszont nem volt, mert bármennyire is bosszantó, egy bankrabló menekülése, futása nem indokolja a lakott területen való fegyverhasználatot.
Ha megfordul és fegyvert ránt, nincs kecmec, lőni kell, de ha "csak" fut, iszkol, akkor vagy utánafutsz és leteríted, vagy fogod a cébérádiót és beszólsz, hogy lelépett...
Neked meg nekem meglehet erről a különbejáratú véleményünk, hogy az utca épp üres volt, stb., de ez akkor is így van, a lakott terület az akkor is lakott terület.
Andrea kalkulációjában benne lehetett, hogyha odamegy járőrként a bankhoz, amit épp kirabolnak, akkor kaphat ólmot. Mint ahogy meg is kísérelte a viszkis.
A tévészékház elé kivezényelt rendőr paklijában is benne volt, hogy megdobják ezzel-azzal, ezt ő tudta nagyon jól, amikor beállt rendőrnek anno, az viszont már nem volt benne a pakliban, hogy ott is hagyják megrohadni, noha a segítség egy köpésre dekkol...
Ez ugyanolyan árulás, mintha a te Andreádat vaktölténnyel küldenék szolgálatba a felettesei nap mint nap...

A T. szakszervezeti asszony tehát ANDREA esetében dolgavégezetlenül malmozhatott volna, hiszen semmiféle szabálysértés nem történt semmiféle értelemben – mindenki végezte a dolgát.
A bankrabló rabolt és a rendőrre lőtt, a rendőr miután a rabló elmenekült, utána futott, és lakott területen nem használt fegyvert.
Ennyi.
Pont.
Maximum a törvényalkotást lehet hibáztatni, hogy lakott területen miért nem lehet lőfegyverrel menekülőkre lőni, de méltánytalanság nem ért senkit sem. Ellenben ugye a tévészékházzal...

martinasz 2008.12.03. 15:19:51

T.KIVAGYOK ÉN! Oszt rajtad mi látszik, He? A GRÓFOK ,meg a BÁRÓK? no az mondjuk tényleg meglátszik!....nézem a tévében ezt asok semmirekellőtn egynek se lett a gyereke szobafestő vagy esztergályos,vagy szövőnő...mind CELEB lett! Hihihi...mert mind olyan,de olyan regttenetesen okos ,meg művelet!

blueby 2008.12.03. 15:21:01

Martinasz, látom olvasni sem tudsz, és ügyesen tereled a szót !
Még egyszer, hogy felfogd, - eddig mindíg a baloldalra szavaztam !!
Amúgy meg ne minősítgess, a gerinctelenezést meg a kedves családodban folytatsd.
A lényegről beszélj, miért állítasz valótlanságot, csak azért, hogy lejárass egy családanyát, aki neked semmit sem vétett !

martinasz 2008.12.03. 15:25:28

T.ZSANGABEN!...ugye te ügyvéd vagy....olyan Magyar fajta?

KCB 2008.12.03. 15:25:49

Kéz kezet mos...

blueby 2008.12.03. 15:26:07

Egy idézet, hiteles forrásból !

"Csöppet sem mellékesen alezredes és kiemelt főnyomozó, akit nemrégiben annak “rendje és módja szerint” rabosítottak. (Rabosítás: Fénykép a gyanúsított személy arcáról különböző szögekbe és újlenyomat vétel. Ezt csak azon személyeknél végzik el akiket gyanúsítottként hallgatnak ki vagyis bűncselekmény elkövetésével vádolják.)

Teltek az évek, s ahogyan haladt előre a ranglétrán, nemcsak a kivizsgált ügyek lezárt aktáit hagyta maga mögött, hanem az illúzióit is. A legnagyobb csalódás akkor érte, amikor a megyében egy olajszőkítéses ügyet göngyölített fel, s azt egy bizonyos ponton “elvették” tőle. Nem kapott különösebb magyarázatot arra, hogy miért nem viheti végig a nyomozást.
- Bizonyos értelemben talán nem is baj, mert a nyolcvanas évek közepén, végén nem kötöttek életbiztosítást arra, aki túl messzire jutott ezekben a témákban, így is értek súlyos fenyegetések, amire az akkori főnököm azt mondta, ne haragudjak, nem tud megvédeni idézi vissza a “szolidaritással” teli munkahelyi légkört Szima Judit."

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:27:38

" martinasz 2008.12.03. 15:13:04
T.BLUEBY!..na látod ti mindig is a kdvenceim voltatok!Akik egy zsák krumpliért egy szál kolbászért , két doboz solett konzervért szavaztok négyévente másra és másra! "

HAHAHA:D Ezt épp te mondod, mikor pont a te vezetőid azok, akik a hatalmát ilyen módon szerezték meg?! Nagyon vicces vagy, egész jól felsoroltad a kiosztandó "adományokat", tán csak nem te is osztogattál az etnikumnál?:-)

martinasz 2008.12.03. 15:28:11

T.BLUEBY!Ezután nem köll! Majd az ALCSUTI DAKOTA Alatt bizti jobb lesz!

doger 2008.12.03. 15:28:22

És még a baloldaliak büszkék magukra, hogy ők és az ő politikusaik mennyire nagyon elkötelezettjei a jogállamnak meg a jogbiztonságnak...

Ja, csak kézivezérlik és szétzüllesztik a rendőrséget, meg magántitkosszolgálatnak használják az állami titkosszolgálatokat.

A diktatúrához és a polgárháborúhoz egyaránt nagyon közel vagyunk.

Victim 2008.12.03. 15:28:27

Hihetetlen és igaz... 50-es 60-as évek feelingje... végre egy bátor lépés... Gratula az interjúhoz!!! Csak tovább, ez a dolgotok!

Yoda 2008.12.03. 15:30:43

Elvtársak, Nácik, Polgártársak, Stb.!
Az biztos, hogy nagyon érdekel, miért nem segítettek a kis rendőröknek a TV székháznál! Ez itt a dolog lényege...!

jeangabin 2008.12.03. 15:30:54

T.martinasz

Nem vagyok ügyvéd.

De mit jelent az, hogy magyar "fajta"...?
Legutóbb úgy tudom, hogy a nácik osztották fajokra az emberiséget.
Csak nem Te is...???
Mondjuk az itteni szereplésed tipikusan olyan stílusú, színvonalú, mint azoké a toroczkay-s, budaházy-s elvtelen kukarogdalóké, fajvédőké, akik úgyszintén szeretik a gondolataikat úgy ált. fajelmélet köré rendezni...
Lehet, nem tudsz róla, de valószínüleg rokonok vagytok.
Congratulation!

martinasz 2008.12.03. 15:32:27

T. BLUEBY! Akkor már a T.DON PINTÉRETEK volt az ORSZÁGOS RENDŐRFŐKAP!...tudod ugye? ORBÁN TORGYÁN BOTRÁNY KORMÁNY!

Yoda 2008.12.03. 15:34:52

Don Pintér főkapitány??? Na ő az akiről, csak röhögve tudok emlékezni...!!! :-)

blueby 2008.12.03. 15:35:08

Azt majd én eldöntöm kire "köll". Az alcsúti dakotáról valszeg azonos a véleményünk.
De !! Még mindíg várom a válaszodat ! Miért hazudsz !!
Egyébként bocs, elfelejtetem egy alaptézist, idézni a forrás megjelölésével ! Ime: szentkoronaradio.com/node/34505

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:35:13

martinasz 2008.12.03. 15:19:51
"nézem a tévében ezt asok semmirekellőtn egynek se lett a gyereke szobafestő vagy esztergályos,vagy szövőnő...mind CELEB lett! Hihihi...mert mind olyan,de olyan regttenetesen okos ,meg művelet!"

Ez most hogy jön ide? Mindegy te tudod, (illetve, úgy gondolom hogy még magaddal sem lehetsz teljesen tisztában.) Zavaros vagy, semmi baj, de annyit azért megtehetnél, hogy nem itt égeted magad. Köszi.

martinasz 2008.12.03. 15:38:33

T.BLUEBY! Elnézésedet kérem ,de én valahogy azt kihagyom!..tényleg mégegyszer elnézést kérek!...de miért is hazudok?

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:40:32

" blueby 2008.12.03. 15:35:08
Azt majd én eldöntöm kire "köll". Az alcsúti dakotáról valszeg azonos a véleményünk.
De !! Még mindíg várom a válaszodat ! Miért hazudsz !!"

Azért hazudik/megakaszt/félrebeszél, mert ez a dolga és mert valószínű ő azok közé tartozik, akik pénzért kommenteznek bizonyos helyekre. Sajnos egy ilyet személyesen is ismerek, így első kézből tudok ennek létezéséről:-S
Az ilyen martinasz féléket hagyni kell a fenébe.

blueby 2008.12.03. 15:41:22

Hát ez a kérdés ! Hogy miért, mert, hogy valótlanságot állítottál az tény. Ezzel, amit első hozzászólásomban írtam.
de ez az állításod : " A T.ALEZREDES ASSZONY mióta elvégezte a az RTF-et az igatgatásrendészeten dolgozott az irodában személyiket és utleveleket állított ki meg bírságokat szabott a lejárt mentőláda miatt...na ezért tépi a száját!...most így akar karriert csinálni ....mint anno a DON PINTÉR!" egyszerűen HAZUGSÁG!!

nemrendőr 2008.12.03. 15:42:07

Csak annyit szeretnék hozzá fűzni, hogy nem kötelező sem bűnözőnek lenni, sem rendőrnek, sem bűnöző rendőrnek!Annyi más tisztességes munka is van ebben a világban! Ja, hogy azt nem szeretnék csinálni a kedves láblógató korrupt rendőrúrak, mert ott nincs mellék jövedelem és hatalmi érzés? Akkor meg vállalják hogy okos főnökeik velük hergelik a népeket és néha még seggbe is rúgatják őket, miközben fő rendőr úrak hatalmas vagyonokat halmoznak fel, ha kell a haza és nemzetük elárulását is büszkén vállalva, hisz kitüntetés is jár érte!
De senki ne felejtse el, hogy 50 éven keresztül azt sem hitte volna senki hogy a Szovjetúniónak vége lehet...Elöbb, utóbb ez is véget ér, csak az a kérdés hogy jobb vagy rosszabb dolgok jönnek ez után.Bízzunk a pozitív változásban, mert egyenlőre amíg a sok ostoba, vagy csak okoskodni tudó jellemtelen, gondolattalan velünk egy országban élő (élösködő)ember töltelék nem ébred fel csipkerózsika álmából és el nem takarodik innen vagy belátva sorsa vége felé haladtát és észbe nem kap, nem sok esély van a jó irányba váltásra!
Addig is Szebb Jövőt kivánok mindenkinek!

martinasz 2008.12.03. 15:42:27

T.YODA! IGEN A T.DON PINTÉR főkap aki az ORBÁN rezsim belügyminisztere lett!...na de nagyon észnél köll ám lenni mert az UD ZÉERTÉTEK most is fidel,naon fidel!HiHiHi

ki vagyok én?! 2008.12.03. 15:43:34

"Legutóbb úgy tudom, hogy a nácik osztották fajokra az emberiséget.
Csak nem Te is...???"

Ő biztos egy másik, de lényegében nagyon hasonló fajelméletet képvisel:-) Ahol vannak a gójok meg az emberek;-)

martinasz 2008.12.03. 15:48:33

T.KIVAGYOK ÉN! ...na csak sikerült eljutnod ide...már korábbra vártam! HiHiHi

Actommy 2008.12.03. 16:04:01

Szerintem martinasz rendőr a rosszabbik fajtából...

...esetleg egy az ablakpárkányt épphogy felérő gyerek színvonalán leledző személy.

blueby 2008.12.03. 16:11:44

mindenesetre a hallgatása is sokat sejtet

nemrendőr 2008.12.03. 16:19:19

Szükség van a hülyékre, azért ha már nem tudja az ember eldönteni a nagy zűrzavarban merre is van arccal előre, akkor a martinászok ráébresztenek hogy nálunk minden rendben! :-)

gozgep 2008.12.03. 16:23:00

Szima Judit. El ne felejtsuk. Mindenki kepviselheti a velemenyet, de egy bizonyos szint alatt bun ra valaszolni. Es tokeletesen folosleges is. Eszunkbe juttatom, h itt egyedul Szima Judit neve a fontos; ne feledkezzunk meg errol egy ujabb ertelmetlen acsarkodasban. Alljunk melle, tamogassuk, tartsunk ki mellette. Ne csak ma, de holnap is - es akkor is, ha "netan" bajba kerulne. Nem errol kellene szolniuk a kommenteknek?? Nincs egyedul. Mindenki unja mar. A langot elolthatjak, de a tuzet nem.

dara 2008.12.03. 16:26:11

Ja igen!

Azért kösz bodoky, hogy írtál erről. Enélkül valószínűleg semmit sem tudnánk az egészről. Remélem folytatod még, ha lesz fejlemény az ügyben.

Elektro (törölt) 2008.12.03. 17:42:39

Szentül hiszem, hogy óriási hiba volt a vér nélküli rendszerváltás. Ha volt egyáltalán és nem egy mostre színjáték részei vagyunk...

ki vagyok én?! 2008.12.03. 18:47:30

" martinasz 2008.12.03. 15:48:33
T.KIVAGYOK ÉN! ...na csak sikerült eljutnod ide...már korábbra vártam! HiHiHi "

Én meg tudtam, hogy erre rögvest reagálsz;-) Erre aztán érzékeny vagy, tudom:-)

Bereznay András (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net/ 2008.12.03. 20:01:55

Kitűnő interjú. Fantasztikus nő. Rettenetesen tisztelem.

aljasszemét 2008.12.03. 20:33:44

Szerintem is az a fontos hogy a Szima Judit arcot adott a véleményéhez .Gőzgépnek igaza van ..és az igazság előbb utóbb mindig napvilágra kerül .

Bjoan 2008.12.03. 21:11:34

Nem értem az Indexet hogy mer ilyen fasiszta szar cikket leközölni.

mahorka 2008.12.04. 08:16:30

"Sötétség délben."

vélemény 2008.12.04. 09:12:35

www.tmrsz.hu/?p=372

Ezt a cikket is érdemes elolvasni, hogy milyen dolgok történnek a rendőrségen.

Kedves Martin!

Fel sem tételezem, hogy martinászra utalna a nicked, hiszen azok az egyik legkeményebb, legférfiasabb munkát végzik és nem jellemző rájuk, hogy napközben (egész nap) a monitor előtt ülnek.

Igazán méltatlan ahogy ezt a cikket és a kommenteket lereagálva szétoffolod a topicot és terelsz, provokálsz.

A megszólítás Martinnak szól aki ásznak képzeli magát. Olcsó poén lenne ha az mondanám, hogy nem ász, hanem tökfilkó, ezért inkább nem mondom:-)

Szóval. Szima Judit bűnügyes rendőr. Rendőrtiszti főiskolai plusz pedagógus diplomával rendelkezik. + leánygyermeknek adott életet, a legkisebb 9 éves. Egyedül neveli, mert gyermeke apja tragikus körülmények között elhunyt.

Rendőrként a munkájával elégedettek voltak, többször kapott dicséretet, elismerést. Miután szakszervezeti vezető lett ott is azt a stílusú munkáját kezdte el végezni amiért korábban dicséreteket kapott, csak most éppen nem az utcai bűnözők ellen, hanem a munkavállalók érdekeinek védelmében kezdett el dolgozni. A rendszer sajátosságából adódóan konfrontálódott egy-egy kérdésben a munkáltatóval és érdekképviselőként nem köntörfalazott, ha igazságtalansággal, vagy neadj isten büntetőjogi ketagóriát jelentő munkáltatói visszaéléssel szembesült.

Innen datálódik, hogy sorban indultak ellene fegyelmi és büntetőeljárások.

2006. ősze fordulópont volt az ország., a tmrsz és a rendőrség életében. 2006. szeptember 19-én vagy 20-án a tmrsz sajtóközleményt hozott nyilvánosságra az ügyről az álláspontját fejtette ki. El kell olvasni a 2006. szeptember 20-án tett állásfoglalását. Ma is olyan időszerű mint volt, sőt jobban, mert az utána való t9rténések megerősítették azt.

Tessék megkeresni. Ez még nem a bocsánatkérős állásfoglalás, hanem a prédaként magára hagyott állomány feletti aggodalom szülte, annak lehetséges mozgatórugóit tárta fel.

Aztán szeptember 20-21-én már látható volt hogy a székháznál történtek "kitűnő" harci szellem feltüzelő módszer volt. Gondoljatok bele.

Több ezer rendőr látja a televízióban , élőben, hogy áll kb 50 szedett-vedett felszerelésű rendőr a lépcsőn és odamegy az egyik "tüntető" és ripityára veri a rendőr kezében a plexi pajzsot és nem, történik semmi. Jön a tudósító, hogy már hány rendőr kerül kórházba. Repülnek a székek.

A rádióban megy a forgalmazás, amit több száz rendőr vételez és adja tovább a fejleményeket mobilon a többieknek.

Ütik, verik a rendőröket órák hosszú során át. Ha akkor buszba ültetnek 200 rendőrt Szegeden, az is odaért volna felmentő seregként, de erre nem volt szükség. Ott volt a rebisz jól felszerelt elit egysége, akik erre vannak létrehozva és nem engedték őket tömeget oszlatni.

Értitek? Hiába kértek segítséget, mindig annyit engedtek oda, amennyit éppen elvittek kórházba. Ha elovassátok az Ignácz jelentést az is kiderül, hogy nem csak baranyai, hanem pest megyei és Brfk-s rendőröket is állítottak az MTV ajtaja elé.

Tény, hogy Feri online telefonkapcsolatban volt. A parancs az volt, hogy bármit lehet használni, csak fegyvert nem. Feri felülírta a hatályos törvényt, mert kb 2 percenként fennállt a jogos fegyverhasználat indokoltsága. Közetlen életveszélyben volt pár tucat zsaru. Ferit ez nem érdekelte már előzetesen "kiadta a parancsot". Csak gumibot és spray.

Ez mellett azt lehetett látni, hogy órákon át nem történik semmi. Szabadfi, Lapid, Gergényi voltak akkor felelősek a rendőrségért. Ketten már nyugdíjban, Szabadfi megyei főkapitány jelenleg. Utóbbi volt akkor a magyar rendőrség első számú vezetője, akiről később Bene azt nyilatkozta, hogy nem lehet őt elmarasztalni, "mert még nem volt elég gyakorlata"...LOL

A magyar rendőrség első számú vezetőjének még nem volt elég gyakorlata. Bene a történések idején Brazíliában volt. Azt nem mondom, hogy nyaralt, mert szakmai úton volt, de tény, hogy nem ült még aznap rapülőre és nem volt másnap a rendőrség első számú ezetője, hanem kitöltötte tudomásom szerint a szakmai út hátralévő napjait, miközben 300 rendőrt láttak el a kórházak.

Ilyen előzmény után kapott Gergényi szabadkezet a rend helyreállítására. Kapott rá több ezer felhergelt rendőrt. A rendőr azt látta, hogy a barátja, kollégája épp gipszben van és azok ütötték akik most éppen ott vannak vele szemben és azt követelk, hogy "Feri takaroggy".

Nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy látni lehetett itt bizony revans fog következni mert a rendőrök nagyrészében élénken él a tévében látott megszégyenítés, megaláztatás, töketlenség, aminek a felelősei a vezetőik voltak, de ők csak a suhánggal csapkodó hülyét látták. És úgy reagálták le, ahogy. Gergényi pár nap múlva a legmagasabb szintű fővárosi kitüntetést vette fel demszky liberális értékrendet valló főpolgármestertől a rend helyreállítása miatt.

Kitüntetés a már akkor látható túlkapásokat figyelmen kívül hagyva. gergényi a kamerába hazudott, "én nem láttam viperát" közleménnyel. 9 millióan láttak, ő nem.

Így közeledett október 23. a rendőri vezetők kitüntetve, kamerába röhögve vettek át jutalmakat. Ugyanazt az állományt ugyanazok a vezetők (gergényi, lapid) irányításával úgy mozgatták, hogy a randalírozó tüntetőket rátolták a békés tömegre. Alapvető szakmai hiba, ez olyan mint az 1 x 1 eredményét nem tudni. Nemhogy tábornoknak, de egy őrmesternek is tudnia kell, hogy izolálni kell a randalírozókat, és oszlatni. Nem rátolni egy százezres békés tömegre. EZ már nem szakmai baklövés volt, annak már nem lehet nevezni. Az MTV-s sem volt az szerintem, de az okt. 23. egészen nyilvánvalóan meg volt koreografálva, hiszen rá volt készülve a rendőrség, hogy lesznek békés és lesznek törő-zúzó tüntetők is. Ha nem volt rákészülve akkor azért kell kirúgni, ha rá volt és mégis megtörténtek akkor azért.

Kilőtték 14 ember szemét a rendőrségnél nem rendszeresített fegyverekkel és lőszerekkel. Ez már alapból fegyelemsértés a fegyvert és lőszert használni engedő vezetőknek. (Van erre külön egység az ORFK-n nem sokan kb 100-an dolgoznak ezen a főosztályon ITMF Információtechnológiai és Műszaki Főosztály, hogy a rendőrsélg csak olyan eszközöket használhasson csak amelyek rendszerben vannak). Ez nem játék, mert az egyik gumilőszernek annyi a torkolati energiája hogy az agyadban áll meg a lőszer ha 30 méteren belülről lőnek fejbe, a másik meg megakada koponyacsontban. Szóval ilyen törvénytelenül használt fegyverekkel lőtték ki emberek szemét.

A 100 ezres tömeg tele volt öregekkel, gyerekekkel és ezt is tudták a rendőri vezetők. A rebiszesek ilyenkor brfk-s parancsnokság alatt voltak.

A rebisz állományában vannak a terrorelhárítók, köztük mesterlövészek, közelharcra kiképzett küzdősportokban jártas személyek. Politikára való rálátásuk közelít a nullához, ők csak azt látták, hogy a randalírozók agyonvertek 300 rendőrt egy hónappal korábban és most eljött az ő idejük. És ez a harci szellem volt köztük már egy hónapja. AS rend fenntartása náluk akkor és ott egyenlő volt a tüntetők oszlatásával, vagy nevezzük szétverésnek, szétverésével.

A rugdosásokra, bántalmazásokra nincs magyarázat. Egyes "rendőrök" emberi mivoltukból vetkőztek ki. Kérdés azonban, hogy valóban minden egyer rendőri ruhás, csukályát húzó személy rendőr volt-e.

Tény, hogy van olyan fotó, ahol egy Kökényesi nevű személy rendőr rohamsisakban látható.

Tény, hogy 2007. tavaszán 300 izraeli rendőr tartózkodott Budapesten március 15. előtti napokban, akiknek az ittlétéről való tudósításokat követően kiderült, hogy múzeumot jöttek látogatni, majd viharsebesen távoztak Magyarországról.

Vajon voltak-e más országbéli rendőrök, vagy biztonságiak októberben Magyarországon múzeumot látogatni, vagy más kulturális célból? Mert ha igen, akkor más megvilágítsába kell helyezni október 23-én történtek hivatalos verzióját is. Bocs, hogy hosszú voltam. Martintól, aki ász, külön elnézést kérek a hosszúságért:-)

vélemény 2008.12.04. 09:13:40

kiegélszítem: plusz három leánygyermeknek adott életet.

vélemény 2008.12.04. 09:28:40

Még egy adalék.

A gumilőszert sem lehet fejmagasságban kilőni. Tény, hogy vadászállásban fejmagasságban célzó személyeket lehetett látni.

Tény, hogy békés csupán verbálisan szitkozódó tömeggel szemben sincs helye fegyverhasználatnak.

Tény, hogy az új rendőrfőkapitány egyik első nyilatkozata az volt, hogy a rendőrség nem fog gumilövedékkel oszlatni hivatalba lépését követően. Miért? A 2/3-os Rtv lehetőséget ad rá elvileg.

Csak nem azért mert a rendőrség vezetése is érezte, hogy 14 ember életre szóló megnyomorítása azért nem egy demokratikus állam rendőrségéhez méltó oszlatási módszer???

És a legfontosabb: A rendőrség vezetése a mai napig nem kért bocsánatot az emberi mivoltukban meggyalázott békés megemlékező állampolgároktól.

Sőt. Még azt sem hallottam, olvastam sehol, hogy a vasággyal együtt maximum 70 kg-os Révész Máriusztól elnézést kértek volna, aki közvetíteni akart. Nem randalírozni, nem rendőrt verni, hanem közvetíteni, hogy ne legyen több törvénysértés.

Az őt ért sérelem meaculpázásának elmaradása esetén mit várhat több ezer más mezei állampolgár?

Mit várhat, amikor a liberálisok első számú vezetője (ne feledjük a liberálisok elvileg az emberi szabadság, méltóság, demokrácia fogalmait elsődlegesnek tartják nyilatkozataikban), hangoztatott liberális elveivel ellentétben egy félholtra vert embertársának, parlamenti képviselő kollégájának fájdalmas helyzetét kabaréba illő jelenetként konferálja fel megszégyenítve egy nemzet törvényhozása épületének falait. Kár, hogy nincs lehetőség az állampolgárságtól megfosztásra és Szibériába száműzetésre, mert ha valaki akkor ezt kuncze megmondó gábor nevű jellemtelen alak bőven kiérdemelte volna akkori nyilatkozatával. És mondom ezt úgy, hogy a fidesz egyáltalán nem szívem csücske sőt. De itt egy szerencsétlenül járt, emberi mivoltában megalázott embertársam ment be dolgozni a munkahelyére. és akkor jön egy ilyen kuncze féle senkiházi és parodizál. Nem tudom, ha valamelyik szerettével töürtént volna ilyen akkor is ennyire vicces kedvében lett volna-e. Bizonyára akkor elővette volna liberalizmusba vetett kőkemény kérlelhetetlenségét és mártírkodott volna egy sort.

névtelenül 2008.12.04. 11:28:18

Vélemény: ez már sok volt szegény martinásznak. Nem tudta feldolgozni az olvasottakat, és most kómában fekszik valahol....:)

vélemény 2008.12.04. 15:34:31

:-) Nem tudom, lehet, hogy folyamatosan olvassa és nem ért még a végére...

gozgep 2008.12.04. 19:29:06

Velemeny, irj csak jo sokat! :) Teljesen egyetertek.

Carnivora (törölt) 2008.12.06. 12:13:20

Szám: Kü-229/2008.

dr. Tóth Gábor r. vezérőrnagy
BRFK Vezetője
Budapest

Tisztelt Főkapitány Úr!

Tájékoztatom, hogy a tegnapi napon a TMRSZ irodát többen felkeresték azzal intézkedésünket kérve, hogy a munkáltató által a munkavállalók gyerekeinek juttatott mikuláscsomagban húsvéti tojás van, melynek a szavatossága ráadásul lejárt.

A tegnapi napon a hivatalvezetőjével tárgyaltam e kérdésben, aki azt közölte, hogy a Szík r.ddtb. is tud már a problémáról, egy egyszerű félreértésről van szó, mert a beszállító „véletlenül az ott lévő lejárt szavatosságú húsvéti tojást is bepakoltatta” a rendőrgyerekek mikuláscsomagjába, ami valóban lejárt szavatosságú volt és csak 150 db-ról van szó. Erre már intézkedés is történt és kicserélik haladéktalanul azt a 150 db csomagot.

Délután arról tájékoztattak a kollegák, hogy a Mosonyiban a dolgozók egy részétől a mikuláscsomagjait beszedték, majd újat adtak helyettük.

Időközben több kerületből kaptunk hasonló jelzéseket, hogy a csokin nincs rajta a szavatossági cédula, hogy már nemcsak a húsvéti tojás, de több csokoládé esetében is lejárt a szavatossága a termékeknek és a dolgozók zúgolódnak, hogy a munkáltató így becsüli meg a dolgozókat.

Tehát a dolgozók által átvett csomagok több, lejárt szavatosságú /Pl.: 2008. 08.-hó,/ vagy fogyaszthatóságot feltüntető cédula nélküli / Pl.: HÚSVÉTI TOJÁS/ csokoládét tartalmaznak.

Időközben megkerestük az érintett szakhatóságot is, aki tájékoztatott bennünket arról is, hogy az emberi fogyasztásra nem alkalmas termékeket azonnal el kell különíteni, így kétséges az a magyarázat, hogy a lejárt szavatosságú termékek véletlenül kerültek bele a rendőrgyerekek mikuláscsomagjába. A lejárt szavatosságú termékek pedig emberi fogyasztásra nem alkalmasak.

Tudomásunk szerint ezen termékek elfogyasztása súlyos betegséget is okozhat gyermekeinknek!

Sajnálatosnak tartjuk azt a körülményt is, hogy a tegnapi napon délelőtt tett bejelentésünkre a BRFK nem értesítette a szakhatóságot ellenőrzés lefolytatására, holott arra tudomásunk szerint kötelezettsége volt.

Nem kívánva tovább részletezni a kollégák felháborodását, haladéktalanul kérjük megadni a közérdekű adatokra való hivatkozással a beszállító céggel kötött megállapodás megküldését. Kérjük tájékoztatni szíveskedjen arról is - ha ezt a megállapodás nem tartalmazná -, hogy egy darab mikuláscsomag beszerzése mennyibe került a BRFK-nak (bruttó összeget szíveskedjen megadni).

Tájékoztatását kérjük arra vonatkozólag, hogy a beszerzés a közbeszerzési szabályok alapján történt-e vagy sem.

Amennyiben nem volt közbeszerzés, akkor milyen szempont alapján kötött egy olyan céggel szerződést a BRFK, akik – nincs rá jobb szó – ilyen minősíthetetlenül gagyi termékkel gondolták a Mikulás ünnepéhez kapcsolódva a rendőrgyermekek „megörvendeztetését”.

Kérjük a megállapodás megkötésében felelős előkészítő személyek megnevezését is, továbbá elvárjuk Főkapitány úrtól, hogy a felelősségrevonás tekintetében is tegye meg a szükséges lépéseket.

Levelünk egy példányát az érintetteknek is megküldjük.

Szekszárd, 2008.12.04.

Tisztelettel:

Szima Judit főtitkár

mahorka 2008.12.10. 11:51:57

A "sötétség délben" nem tud megszünni.

xenuka 2009.01.09. 23:19:34

A kulcs az "indoklás nélkül azonnal ki lehet rúgni osztályvezetőtől fölfelé" mondatban van.

Az megy rendőrnek aki nem akar dolgozni vagy nem tud sehol elhelyezkedni vagy hataloméhes, mert fosik mindenkitől és azt akarja, hogy valaki legyen.

Ő jól tudja, ha nem hajt végre bármit amit mondanak felettesei - azonnal kirúghatják.
És nincs tovább:
- szolgálati fegyver
- gyorshajtások és egyébb stiklik elsimítása
- se tekintély
- se nyugdíj 45 évesen

De előkerülnek azok, akikkel kibaszott és most őt civilként már egyenrangú félként nyugodtan szopathatják, megverhetik (nincs szolgálatba helyezés, nincs önvédelmi fegyver, nincs azonnal kiérkező rendőrbajtársak csapata)

Ettől nagyon-nagyon fosik ám aki sokat görénykedett a szolgálati fegyver, az egyenruha a testület védelme és az ügyészek "pajzsa" mögé bújva.

És ugyanez a szabály volt a VPOP-nál is.

De tény, ismerek személyesen olyat, aki felállt 18 év után, hogy ezt ő már nem csinálja.

Szóval, nem minden rendőr ilyen.
süti beállítások módosítása