Neveket akarok hallani

2010.03.25. 21:46

Feladó: Bóday Pál <boday@index.hu>

Dátum: 2010. március 24. 19:08

Tárgy: Bóday Pál

Címzett: bodoky@mail.index.hu

Kedves Tamás,

gratulálok az újabb díjadhoz, a kitartásodhoz, a bátorságodhoz és a legutóbbi, tüntetésről készült videódhoz is.

Ez utóbbiban többször elhangzik, hogy valakiket fenyegettek a beruházó cég érdekében: tudnod kell, Szabó Stein Imre (valódi neve Szabó Imre Zsolt) eszköztárában régóta előkelő helyet foglal el ez a fajta teátrális maffiózó stílus.

(Fegyver az asztalra, moszados, kgb-s, 3/3-as kapcsolatokra hivatkozás, verőemberek felvonultatása.)

Erről sokan sokat tudnak mesélni.

 

                    Szabó-Stein Imre

Mindeközben szükség esetén irodalmár, műfordító, szelíd költő vagy esetleg független kommunkációs szakember...esetleg csodálatos családapa, irodalomszervező, professzor vagy éppen a kultúra nagykövete.

Valószinüleg ő javasolhatta és szervezhette meg agydaganattal küzdő pornóproducer főnökének ezeket a kis megfélemlítéseket.

Egyébként a pátyinál kisebben, történt már a budapesti aglomerációban ehhez hasonló új település építése - Piliscsabán. Megnézhető az eredmény és az ellen küzdők el tudják mondani, ki mozgatta a szálakat.

Az ilyen projektek  egyik  végcélja- valószinüleg a pályi esetben is - az, hogy vagy teljesen átvegyék a település irányítását és normatív közpénzeit vagy ha erre nincs mód, önnálló települést hozzanak létre, saját közigazgatással, költségvetéssel.

(Piliscsabán Lampert Mónika akkori belügyminiszter segítségével ez majdnem sikerült, talán - ha jól emlékszem - a köztársasági elnök vétózta végül meg.)

Üdvözöl: Bóday Pál

129 komment · 1 trackback

Címkék: bűnöző berlioz grupomilton

A bejegyzés trackback címe:

https://bodoky.blog.hu/api/trackback/id/tr301869018

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A FIDESZ-t megcsókolta egy királyfi és békávévált 2010.03.27. 15:11:58

Egy Kövér László nem tudunk sajnos semmit csinálni cikkhez érdekes kommnet érkezett:"tooop 2010. március 27. 14.20.00 Simicska és Nyerges is érintett? - Orbán is belebukhat a BKV-ügybe A fideszes pártelnök legbelsőbb körei is érintettek lehetnek ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.25. 22:51:22

Sólyom László nem nyilvánította községgé Magdolnavölgyet

index.hu/belfold/magdolna3556/

tabaniember 2010.03.25. 22:57:04

Na, akkor már nem linkelem be én is :)

patbateman 2010.03.25. 22:58:03

Páty esetében is felmerült, hogy a golfberuházás a pátyi erőforrásokat felhasználva és azokat a végletekig kimerítve valósulna meg, majd a létrejövő új település, amely 2 km-re van Pátytól (!), egyszerűen leválna. Sokak szerint ez nem életszerű, pedig a a beköltöző "kőgazdagoknak" nyilván nem fog tetszeni a pátyi kolonc. Az más kérdés, hogy erre lesz-e lehetőségük - de ilyen háttérrel nem elképzelhetetlen.

Vfair 2010.03.25. 23:07:44

Most ugrik be:
A TÓPARK esetében is hallottam ilyen törekvésről - konkrétan a beruházó oldaláról (csiripelték verebek).
Kivülállóként érdekes, innovatív elképzelésnek tűnt. Akkor még nem gondoltam végig, mivel jár ezzel együtt, ill. mi marad meg az "anya"-településnek...

breszt 2010.03.25. 23:11:39

Piliscsaba esete tanulságos az agglomeráció települései számára. Önkormányzatoknak kötelező olvasmányként ajánlanám:
www.piliscsabaert.net/merretart.htm

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.03.25. 23:14:25

Nahát... akkor érthető, hogy Tasnádi állítólag miért akarta kinyírni... :)
index.hu/bulvar/tasn0510/
Nem lehet kispályás, ha Tasnádit ennyire zavarta... :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.25. 23:34:45

@Daily Shark: Szabó Stein kirabolta Tasnádit. Rávették, hogy írassa mindenét az asszonyra amikor megindultak ellene a törvény emberei, aztán mikor lesittelték, Marjai Judit elvált és vitt mindent az Imréhez. A Pali szerepét nem tudom, de nagyon nem lennék meglepve, ha önmerénylet lett volna a híres kertészkéselés. Az elkövetési mód tipikus.

vizafogó 2010.03.26. 00:58:42

Jesszusmária! Ki az a Szabó-Stein Imre?
Még egy gengszter az ügyben? Én eddig a spanyolokon kívül csak a csákvári vadőrről és az abdai zöldségesről tudtam.
Ez honnan, és hogy kerül ide. Nem kispályás, ha még a Tasnádit is ki tudta rabolni. Mi van itt? Csikágó?
Hova költözzünk már?

hypotheticalfriend 2010.03.26. 05:57:38

Magdolnavölgy esetén kicsit más volt a módszer, azóta finomodtak a megoldások a tapasztalatok alapján. Igaz, ott kiosztottak letöltendőket is. De ez Pátyon is egyre valószínűbb...

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 08:56:17

@vizafogó: SzSI itt volt a blogon is, pénzt keresni, míg el nem hajtottátok, drága olvasók.

blog.hu/user/413530

zj2490 2010.03.26. 09:14:49

Kedves Tamás, nem győzőm hangsúlyozni, hogy zj2490 NEM Szabó-Stein Imre. Kikérem magamnak!
Légy olyan kedves, hagyd abba ennek az állítását, mert a végén még kénytelen leszek azt hinni, hogy pont olyan alaposan és hitelesen írod meg a cikkeidet, mint ahogyan engem azonosítasz! :)
Tudom, ez csak nekem vicces, mert én tudom, hogy ki vagyok és ki nem, de komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha pár hsz alapján magabiztosan állítod, hogy tudod egy hozzászóló személyazonosságát, akkor vajon mennyire jártál utána a cikkeidben tényként állított dolgoknak?
Léptem, nem akarok itt meddő vitákat folytatni, csak gondoltam, szólok, hogy ne közölj tovább valótlan infókat rólam :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 09:18:48

@zj2490: egy anonim trollnak is vannak személyiségi jogai? mutatkozz be szépen, és visszakozom.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2010.03.26. 09:22:33

@zj2490:

Jaj de szép kis felütés.

A tiltakozás után rögtön jön a "...hogy tudod egy hozzászóló személyazonosságát, akkor vajon mennyire jártál utána a cikkeidben tényként állított dolgoknak..." típusú álnaiv kérdésbe csomagolt kritika.

Ebből meg a hülye olvasó elkezd kételkedni az eddigi cikkek hitelességében.

Ügyes próbálkozás kedves Stein!

Ha valóban az lett volna a célod, hogy tiltakozz Steinként történő azonosításod ellen akkor csak ennyit kellett volna leírnod:

"...Kedves Tamás, nem győzőm hangsúlyozni, hogy zj2490 NEM Szabó-Stein Imre. Kikérem magamnak!"

Ugyan ugyan kedves Stein. Ez a 3 éveseknél működik.

vizafogó 2010.03.26. 09:25:36

@bodoky: Kösz. Először a „tesz-vesz”- re gondoltam, de miután rákerestem, rájöttem, hogy nem az.
Nem nézek tévét, ezért nem ismertem a nevet.
Ő az aki Szabó Imre Zsolt néven LichtenSTEINben kerüli az adót a Homeland International A.G. cégével?
Most már tudom honnan stein.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 09:33:34

@vizafogó: Szerintem több néven is futott, a pacmanbud is ő lehetett. Még minidrámát is írt nekünk :) Egyébként most is online van a Gmailen. Ne fuss tovább, Imre, add meg magad :)

blog.hu/user/413617/

vadaszok 2010.03.26. 09:35:03

@vizafogó: A Grupo Milton szóvivője, műfordító.

Legszebb költői képe: Sávoly=vízszintes Eiffel torony.

Már látom is magam előtt.

hypotheticalfriend 2010.03.26. 09:44:35

Az a vicces, hogy a komment felkerülése után menyit kellett várni zj2490 reakciójára.

18 percet.

Az ezt megelőző utolsó hozzászólás több, mint két hete volt. Más hozzászólás máshol: nulla.

Hogy zj2490 IRL vkicsoda, engem nem érdekel, csak feltűnt ez a rendkívüli reakcióidő. Ahogy az is, hogy zj2490 saját nickjéről egyes szám harmadik személyben beszél.

vizafogó 2010.03.26. 09:53:32

@bodoky: Megvan! Már napok óta azzal szórakozom, hogy próbálom a szöveg, stílus alapján összehozni egy excel táblában, hogy mely nicknevek mögött van u.a. a személy. (Ezt nem tartom rossznak, mert magam is így vagyok itt, hisz a téma annyira összetett, hogy lehetek pátyi patrióta, környezetvédő és antikorrupcionista is. Bár néha összekeverem.)
A pacmanbud sokáig ott árválkodott a mervo nicknevei alatt, mert, bár nagyon egy irányból fújt a szél, a stílus más volt. Kösz a jó tippet.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 09:54:14

@hypotheticalfriend: Imre még az MTI-nél is el tudja érni, hogy "magát megnevezni nem kívánó informátorként" szerepeltessék a Grupóval kapcsolatos hírekben, miközben ő a cég kommunikációs főnöke. Nem szeret szerepelni :)

www.mfor.hu/cikkek/Kovacs_Bence_Janos__lesz_savolyi_palya_es_lesznek_perek.html

bprevans 2010.03.26. 10:58:06

Ha belegondolunk, hogy a keresőképes korosztály , mintegy 60%-a dolgozik , a munkanélküléségi rátánk meg csak 10 % körüli, akkor ne csodálkozzon senki, hogy a szemébe hazudnak, előle csalnak, tőle lopnak a nem dolgozó 30%-ból kikerülő gazemberek.
Felhasználnak külföldi befektetőket, itthoni politkusokat, meg mindannyiunkat, mert nem vesszük észre, hogy az országot Pátyon is, meg Sávolyon is már eladtuk!

A gazember az , aki külföldi kézbe adta e hazát.
Sajnos , ha nem teszünk valamit visszatérünk 1848 előtti időkre, amikor az ország szolgakézben volt.

Miért nem tanulunk, miért nem emlékszünk?

Na szép napot Bodoky Úr!

Vfair 2010.03.26. 11:48:52

Az a vicc, h Bodoky nem nevesítette a nicknevet. Az, hogy zj "magára húzta" 2 hét hallgatás után az elsőbbségivel utalásra, az magáért beszél. :D

Vfair 2010.03.26. 11:50:38

@Vfair: első utalásra (hülye automatikus szóajánló...)

maid 2010.03.26. 12:26:27

@Vfair:
de nevesítette, belinkelte a profilt

Viszont igaza van hypotheticalfriend-nek, hogy az ember nem ír a saját nickjéről E/3-ban. Ha valaki rám mondta volna, hogy Szabó Stein Imre vagyok, minden bizonnyal azt írom, hogy nem vagyok, nem pedig azt, hogy maid nem Szabó Stein Imre. Amúgy meg biztosan nem regálok ilyen idegesen :)

hypotheticalfriend 2010.03.26. 12:48:14

Pátyon nagyon várják a jövő nemzedékek országgyűlési biztosának, dr. Fülöp Sándornak a véleményét. Már a múlt hétre ígérte, de a mai nap volt a legutolsó határidő, amit az ombudsmani hivatal ígért.
Elképesztő mennyiségű ügy van előttük, de mivel itt van egy konkrét és egyre közeledő dátum, a vélemény időzítése is fontos és ezzel az ombudsman is tisztában van.
Ehhez képest Szabó Stein álnevei nem annyira érdekesek.

patbateman 2010.03.26. 13:14:50

@hypotheticalfriend: megérkezett az állásfoglalás!!!!

patbateman 2010.03.26. 13:19:46

Hamarosan lesz link is, ha beindul az IT-gépezet.

hypotheticalfriend 2010.03.26. 13:33:21

@patbateman:
Igen, olvasom.
Nagyon keményen fogalmaz az ombudsman.

patbateman 2010.03.26. 13:48:23

Tehát az ombudsmani állásfoglalás szövege:
patyicivil.hu/?p=3138

patbateman 2010.03.26. 13:53:43

Ettől függetlenül hétfő du-ra a pátyi polgármester rendkívüli testületi ülést hívott össze a GM-nal való szerződés megkötésére...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2010.03.26. 13:55:32

Elképesztő, hogy mennyire konokul ki tudnak tartani egy hibás döntés mellett...

Amúgy ez a SzSI-KBJ-MJ triumvirátus szép kis zsiványbanda...

patbateman 2010.03.26. 13:56:48

@Daily Shark: Kezdi súrolni az elmebaj határát.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.03.26. 14:16:05

Háát csak átfutottam a ombusman-i állásfoglalást. Rendesen elmeszeli a projektet!

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.26. 14:23:13

Akinek van javaslata, az írja meg, mit lehetne még tenni!

Online már nekiálltak egyesek az ügyek összeírásának:

docs.google.com/Doc?docid=0AZTaVAHv28LVZHB2M3Zxal8zNTU3NzhnendmZA&hl=hu

Esetleg lehet küldeni nekem is infót, javaslatot, stb.:

patyimutyi@gmail.com

Dzsoll 2010.03.26. 14:25:45

@patbateman: ha ezután az AB megsemmisíti a szerződést, és a GM esetleg jogos kártérítési igénnyel lép fel, akkor meglátásom szerint jogállamban börtön járna az PM-nek.

hypotheticalfriend 2010.03.26. 14:29:21

@Noname Cowboy:
Szerintem nem érzékelik már a valóságot. Ha így haladnak tovább, akkor hamarosan mindeki mehet vissza zöldségesnek, pornósnak. Még egy kicsit fokozzák a helyzetet és komoly ember nem áll többet szóba velük többet. Az állami megrendelésektől pedig biztosan búcsút lehet venni.
De szerintem csak a pátyi suksükölő falusi polgármester ilyen hülye, a többiek talán eszüknél vannak.

hypotheticalfriend 2010.03.26. 14:30:39

@Dzsoll: Ez így van. De érik itt még egy-két büntető ettől függetlenül is.

Vfair 2010.03.26. 14:39:21

@maid: bocs - Radarból néztem, és átsiklottam felette...

hypotheticalfriend 2010.03.26. 15:00:06

Az is vicces, ahogy ez a Bognár nevű alak nem veszi észre, hogy a Mervó nevű másik mákvirág épp pipacspiros céltáblát rajzol a homlokára.

Ha az ombudsmani jelentés után maga a polgármester kezdeményezi a szerződéskötést, meghívójában egyértelműen fogalmazva, akkor világos, hogy szándékos és tervezett cselekvésről van szó, amellyel semmibe veszi az országgyűlési biztost, a törvényt, az Alkotmányt.

A polgármester személyes felelőssége egyértelmű, ahogy a jogkövetkezmények is. Nagyon érik a börtön és nem mi fogjuk oda beutalni Bognárt, hanem Mervó maga, amikor majd bepereli Pátyot néhány százmillióra. Ő mindenképen megkeresi a pénzét, Bognár úr meg majd beletanul a férfiszerelem örömeibe. Biztos megéri neki elvinni a balhét.

Bognár úr, nem tudom, ismeri-e a számítógépet, tudom: öreg ember nem rakéta, az internet viszont úri huncutság, nem tudom, megyeget-e az olvasás, a szövegértelmezés, hisz ön csak egy "egyszerű, falusi polgármester", de ha bizonytalan, vagy olyan hülyének érzi magát, amilyennek nézik önt az állítólagos barátai, akkor olvastassa fel magának valakivel ezt:

1. Itten szar van a palacsintában, a mutyi bebukott
1. Valaki el fogja vinni a balhét
2. A balhé annyit jelent, hogy lesz egy bűnbak, aki megy a sittre, elveszíti a házát, vagyonát
3. Most nagyon úgy néz ki, hogy önt csúnyán megvezették, mert míg mások kaszálnak, maga lesz a feketeseggű, akin elverik a port, mert maga a társaság legostobább tagja, akinek átnyúlnak a feje felett.

Jó reggelt kívánok! Tessék észbe kapni. Rossz társaságba teccett keveredni. Mi vagyunk a segítség, fogadja meg a jótanácsot, mert Mervó, vagy Michels nem fog narancsot vinni a beszélőre.

Van még úgy 4020 perce, hogy csináljon valamit, és fogy.

4019.

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.26. 15:01:37

A Bognár csak megjátssza a suk-sükölést.
Belügyben, hírszerződként dolgozott (bár lehet, hogy ott ilyen volt a színvonal).

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.26. 15:09:44

Ma kaptam a hírt, hogy több újság is teleregényt kezdett írni a történetből. Minden napra jut egy címlap....
Kiváncsian várom, hogy hogyan nyilatkozik majd az egyszeri polgármester, a főromboló,a spanyol vadőr, meg a mulatós-zöldséges. Jó szórakozást!

hypotheticalfriend 2010.03.26. 15:26:18

@Patyimutyi:
Én a HM-et ismertem, de szerintem a BM még lejjebb volt. A HM-ben az állomány 90%-ának kitöltötte a munkaidejét az, hogy hogyan tudja bevinni a bort, meginni a bort, aztán hogyan tud hazajutni részegen. A fenmaradó 10% fele autót mosott, levitte a szemetet és gombfocizott munkaidőben. A maradék 5% pedig indigóval, Erika villanyírógépen írta a feljelentést a többiekről.
De egyvalamit mindannyiat tudtak: lila fejjel üvölteni és verni az asztalt.

Ez a Bognár is egy ilyen üvöltözős baromnak látszik, aki nem tudja megoldani az általános iskolás matekfeladatokat, de közben azt hiszi, hogy okos. Hát nem az, ha így be tudták ültetni a hintába. A BM még csak-csak, hisz a bort át kellett vinni valakinek a kapuszolgálaton, de hogy hírszerző? Hacsak úgy nem, hogy kiküldték újságért. Végül is az is hírszerzés.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 15:47:20

@hypotheticalfriend: "Októberben figyelmeztettem, hogy ebbe a csatába ne szálljon be, mert rá fog menni. Így történt." - Bognár András

bocs :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.26. 15:56:19

Küldöm mindenkinek, aki szereti. Nyugalmas hétvégét :)

www.youtube.com/watch?v=L3Pel9Xwstg

hypotheticalfriend 2010.03.26. 16:07:56

@bodoky: Hát erre csak egy válaszom lehet.
Most március 19. van. Figyelmeztetés is volt.
Pár hónap múlva majd én is idézem magam.

főkút 2010.03.26. 17:39:06

@hypotheticalfriend: Van egy elmélet, miszerint a PM nem önként teszi amit tesz hanem megzsarolták az iskola és az uszoda ügyek miatt, mert ott önállósították magukat a janival és kihagyták a tettestársakat.
Azzal zsarolják, hogy ha itt együttműködik, akkor azt a balhét elnézik neki.
Itt már üzentek neki, hogy legjobban egy vádalkuval jöhetne ki a buliból, és akkor a pátyiak is jól járnának.
Tud erről valaki?

patbateman 2010.03.26. 18:12:42

@főkút: Uszodaügy? Ilyen is volt?

Vfair 2010.03.26. 18:17:20

@főkút: távol áll tőlem az önjelölt korrektorkodás, legsőt eszemben sincs épp téged bántani, mert többször is előfordult már így, csak jelezném a folyamatos félreértelmezésemet:

nekem a PM rövidítésről következetesen a Pénzügyminisztérium ugrik be. A polgi, az pm. (Meg a délután is:)

Helyre kerülnek a dolgok azért, és boldog lennék, ha ebben az ügyben tényleg ez lenne a legnagyobb problémám. :)

hypotheticalfriend 2010.03.26. 18:20:34

@főkút: Az milyen alku, hogy nem kapsz barackot, ha beteszed a tököd egy húsdarálóba?!

bejgli 2010.03.26. 18:21:36

Amiket a jegyző megkifogásolt, azokat már ki is javították? Mert ha nem, akkor vagy nagyon butának, vagy nagyon ravasznak ("Aláírom, így teljesítem az ígéretemet, de tudom, hogy a cég bukni fog, ezért nem kerülök bajba.") kell lenniük, hogy szerződjenek.

Vagy az óvodában tényleg mindegyiküknek nokiás doboz volt a jele?

hypotheticalfriend 2010.03.26. 18:48:16

@bejgli: Szerintem csak nem érzékelik a valós veszélyt.

bejgli 2010.03.26. 19:16:39

Hát, ha olvasták a jegyző kifogásait, akkor sok kétségük nem lehet: Az apparátus állást foglalt. Jogi oldalról meg van világítva számukra, mi az, ami kiindulásnak sem jó, és mi az, amiből később valószínűleg bukó lesz. És ez már nem egy izgága alak fontoskodása. Ezen "pecsét" van.

Egy falu vezetése nyilván más horizonton gondolkodik, mint egy (elmenőben lévő) miniszterelnök. Ami az egyiknek a Nagy Ügy, az a másiknak egy papír a sok közül. Ezért a kihátrálás lehetőségét is másként élik meg. A videóból úgy tűnik, többféle karakterből áll a testület. Van, akit simán megvettek, ezért most lapít. Van, akit különösebben talán meg sem kellett venni, bár azért bizonyára csurrant-cseppent. Vannak nők, akiknek nyilván a biztonság az első. Van a klasszikus Szocialista Polgármester figura. Stb. Vagyis a motivációk, így az elkötelezettség mértéke is különböző lehet. Szerintem leginkább erre lehet alapítani.

rbatty 2010.03.26. 20:22:47

@Daily Shark: Jó bejegyzés, gratula.

Az ombudsman jelentésével szerintem elérkeztünk oda, hogy nagyobb nyilvánosságot kapjon az ügy. Lesz indexes cikk, nem tudja vki?

Újságok, Blogolók!

Írjátok meg ti is!

Mentsük meg Pátyot!

hypotheticalfriend 2010.03.26. 20:52:26

Ha az ombudsman ellenében haladnak tovább, akkor nem csak Index cikk lesz, hanem tele lesz vele a sajtó.

sárkányfő 2010.03.26. 21:00:15

@Daily Shark:

Itt is megköszönöm a tartalmi kivonatot, összefoglalót. Gondolom vannak még rajtam kívül mások is, akiknek nincs kedvük 52 oldalt elolvasni, ha nem muszáj. Épp ezért javaslom ide is betenni/bemásolni valamilyen összefoglalót, hogy a botrányt kevésbé ismerők is könnyebben átlássák a helyzetet.

Ha jól számolom, Dr. Fülöp Sándor, a jövő nemzedékek országgyűlési biztosának állásfoglalásában összesen 16, azaz tizenhat törvényességi, eljárásbeli kifogást hozott fel.

16! Ez egyrészt szép nagy szám, másrészt azt hiszem, itt az idő, hogy a sávolyi győzelmi pezsgő után elvegyük a másodikat is, készítsük be a jéggel teli pezsgősvödörbe, és mondjuk éjfélkor, a Carmen zenéjére, hangos ollé-ollé kiáltások közepette felbontsuk.

Egészségünkre, csin-csin! :)

Kicsit már uncsi ez a sok gratulálás, de tényleg szép volt fiúk, főleg Bodoky, de a többiek is. Gyors egymás után két ilyen nagy siker, tiszta halivúd, nem erre voltunk mi kondicionálva itt az elmúlt 20 évben.

Nem nagyon látok rá esélyt, hogy egy olyan emberben, aki legalább az egészséges túlélési ösztön minimumával bír - ha még eddig nem, akkor most - ne szólalna meg hangosan a vészcsengő, és menekülne padlógázzal bármiféle érintettségtől az ügy kapcsán.

Sajnos üröm az örömben, hogy el kell ismerni: akárcsak Sávoly esetében, itt sem a média, a nyilvánosság nyomása, a sorozatos botrányok, a józan ésszel elfogadhatatlan körülmények, előzmények, személyek és módszerek nyilvánosságra kerülése hozta meg az áttörést, attól félek, ezek önmagukban talán nem is lettek volna elegendőek. A jog ereje, és a jogalkalmazók elszántsága hozta meg a fő sikert. Remélem ez nem marad így, mert lesznek még jogilag ügyesebb gazfickók is, akiket önmagában a jogon keresztül nem lehet majd megcsípni.

sárkányfő 2010.03.26. 21:03:55

Jaaa, és mi a következő? :) Pécsi magasház? Adonyi magtárház? Ne hagyjuk abba, nyerésben vagyunk ;) Szerintem Mervóéknak már a blog szótól is görcsbe rándul a gyomra...

patbateman 2010.03.26. 21:28:37

@bejgli: Tegnap (vagy tegnapelőtt?) egész nap a szerződést barkácsolták. Állítólag még az "ellenzék" is beleszólhatott. Joe bácsi meg csak bólogatott.
A nokiás doboz még előbb lehetett; talán a magzatburkot helyettesítette.

Előbb GONDOLKODJ 2010.03.26. 21:31:51

@ó jaj: @hypotheticalfriend: @Daily Shark: @bodoky:

Kishitűek vagytok. Nezzetek meg Kese es Aladar bejegyzeset a Szekszardra
tervezett csodalatos Grupo Milton projektrol.

Egyszerűen nem hisztek a jóban, a szépben.
Ha lementek Szekszárd felé, akkor klátni fogjátok már ezeket a csodálatos épületeket.

Most nem kell azzal a negaítv kisugárzással jönni, hogy PONTOSAN ugyanilyen digotal-plan van Sávolyra, meg Pátyra, meg Pécsre, meg Székesfehérvára .....

66.249.128.93/showthread.php?t=555505&page=35

Nézzétek meg az építészeti csodákat, melyeknek MÁR 2010 nyarán a birtokosai lehetünk. Ha nem....... akkor k....ra át.......szta a magyar politikusokat Kovács Bence János meg Mervó József, és persze Szabó Stein Imre.

patbateman 2010.03.26. 22:29:23

Dr Fülöp Sándor véleménye egy összegző résszel zárul - ezt érdemes elolvasni:

VI. Összefoglalás
244. A Páty Község területén tervezett Golfpálya projekt fejlesztéssel kapcsolatban
megállapítottuk, hogy az nem áll összhangban általában a fenntartható fejlődés elvével, és
szűkebben a fenntartható településfejlesztés követelményrendszerével, és az önkormányzat
számos alkotmányos visszásságot követett el a megvalósítást lehetővé tevő településrendezési
eljárások során.
245. A 2006. évi eljárásokkal kapcsolatban megállapítottuk, hogy az egészséges környezethez
való alkotmányos joggal kapcsolatban visszásságot okozott Páty Község Önkormányzata
azzal, hogy
- nem volt tekintettel a BATrT agglomerációra vonatkozó harmonikus térszerkezet
kialakítását biztosító; illetve az egyes térségi övezetekre vonatkozó speciális rendelkezéseire
és így a törvény megsértésével Telki közigazgatási határától számított 200 méteren belül jelölt
ki új beépítésre szánt területet;
- nem érvényesítette a BATrT 5. § (7) bekezdésének rendelkezését sem, mivel a magas zöldfelületi aránnyal rendelkező települési térség kategóriába tartozó egységet, vagyis a Golfpálya projekt 2006. évi teljes területét a törvény megsértésével különleges beépítésre szánt területté minősítette;
- egyetlen eljárásban folytatta le a külön eljárást igénylő településszerkezeti terv és a szabályozási terv véleményezését, és ezzel megsértette a településrendezési eszközök megalkotásának eljárási szabályait;
- az elvileg még kidolgozás alatt álló településrendezési döntéseket már - az eltérő vélemények tisztázását szolgáló - egyeztető tárgyalás időpontját megelőzően kifüggesztette, ezzel formálissá téve az egyeztető tárgyalást.
246. A 2008. évben induló eljárások során Páty Község Önkormányzata az egészséges
környezethez való alkotmányos joggal kapcsolatban visszásságot okozott azzal, hogy
- a magasabb szintű jogszabályok (OTÉK és BATrT) rendelkezéseivel ellentétesen sorolta be a Golfpálya projekt területét különleges beépítésre nem szánt kategóriába;
- a Pest Megyei Földhivatal törvényen alapuló véleménye ellenében fogadta el a településrendezési eszközöket;
- úgy indította meg a településrendezési eljárásokat, hogy a szabályozás céljáról és lényegéről nem adott megfelelő tájékoztatást a véleményezésre jogosultaknak;
- a településszerkezeti terv módosítására irányuló eljárásba a törvény megsértésével nem vonta be Pest Megye Önkormányzatát;
- a településrendezési döntéseket tartalmazó képviselőtestületi előterjesztések nem feleltek meg az önkormányzat SZMSZ-ének;
- a településrendezési eljárást, és a településrendezési döntéseket a beruházói érdekek elsődleges érvényre juttatásának rendelte alá;
- a nyilvánosság tájékoztatására vonatkozó szabályok megsértésével korlátozta a társadalmi részvétel megvalósulását;
- a polgármester a beruházást lehetővé tevő településrendezési döntések környezeti hatásainak feltárására és elemzésére szolgáló környezeti vizsgálatot az eljárási szabályok megsértésével folytatta le, és ennek során a környezeti értékelést nem a jogszabálynak megfelelő tartalommal dolgoztatta ki, így nem tárták fel kellő mélységben a tervezett fejlesztésnek a település egészére és a környező településekre gyakorolt környezeti hatásait;
- a Golfpálya projekt megvalósítását lehetővé tevő településrendezési döntésekkel egy a fenntartható fejlődés és településfejlesztés követelményeinek nem megfelelő projektet támogatott. Olyan mértékű fejlesztést tesz ezáltal lehetővé, amely hozzájárul a budapesti agglomerációt sújtó környezeti probléma súlyosbításához, sőt újabb környezeti konfliktusok generálásához.
247. Mindezekkel összefüggésben megállapítottuk, hogy a 90/2010. (II. 22.) kt. határozattal
elfogadott településszerkezeti terv módosítás, és az ezen alapuló; a szabályozási terv módosításáról szóló 7/2010. (II. 22.) ör. szabályozási terv nem teljesíti az Érv. 8. § elvárásait, ennek következtében az egészséges környezethez való alkotmányos joggal kapcsolatos visszásságot okozott.
VII. Kezdeményezés Pátv Község Önkormányzatához
A Képviselő-testület 2010. 02. 22-i ülésén elfogadott településrendezési eszközökkel kapcsolatban az állampolgári jogok országgyűlési biztosáról szóló 1993. évi LIX. törvény 21. § (1) bekezdése valamint a 27/B. § (3) bekezdés e) és f) pontjai alapján a következő kezdeményezéseket teszem.
Kezdeményezem, hogy Páty Község jegyzője jelen állásfoglalás kézhezvételét követően 2010. március 30-al bezárólag terjedő időpontra hívjon össze rendkívüli képviselő-testületi ülést, és – a Településfejlesztési együttműködési szerződés aláírásáról szóló döntést megelőzően – az állásfoglalást határozati javaslattal előterjesztésként bocsássa a képviselő-testület elé.
Kezdeményezem, hogy a 140/2006. (IV. 26.) kt. határozat módosításáról szóló 90/2010. (02. 22.) sz. határozatát a képviselő-testület helyezze hatályon kívül, illetve a jogszabályszerkesztésről szóló 61/2009. (XII. 14.) IRM rendelet 125. § (1) bekezdése alapján tegye meg a megfelelő intézkedéseket, hogy a helyi építési szabályzat módosításáról szóló 7/2010. (II. 22.) sz. rendelete ne lépjen hatályba.

Kezdeményezem, hogy az állásfoglalás kiadásakor hatályos 2006-ban elfogadott településrendezési eszközök helyett alkosson új, a jogszabályoknak - így különösen a BATrT és az Étv. rendelkezéseinek - és az. állásfoglalásban kifejtetteknek megfelelő új településrendezési eszközöket. Ennek során különösen legyenek tekintettel a társadalmi részvétel elvének maradéktalan érvényesülésnek biztosítására, illetve a jogszabályon alapuló észrevételek figyelembevételére.
Kezdeményezem, hogy az új településrendezési eszközök előkészítése során az SKV rendelet szerint lefolytatott eljárás során készítsék el a megfelelő dokumentumot.
Amennyiben a fentiekben meghatározott intézkedéseknek Páty Község Önkormányzata nem tesz eleget, akkor az Obtv. 22, § b) pontja alapján indítványozni fogom az Alkotmánybíróságnál a 120/2002. (X. 08.) kt. határozattal elfogadott településszerkezeti terv 140/2206. (IV. 26.) kt. határozattal elfogadott módosítása és az ezen alapuló 17/2006. (IV. 27.) kt. sz. rendelettel elfogadott szabályozási terv; illetve a 90/2010. (II. 22.) kt. határozattal elfogadott településszerkezeti terv módosítása és az ezen alapuló 7/2010. (II. 22.) ör. a szabályozási terv módosítás megsemmisítését.

254. Kérem, hogy amennyiben a képviselő-testület döntésével nem fogadja el az állásfoglalásban foglaltakat, az Alkotmánybíróság eljárásának befejezéséig ne kössék meg a Településfejlesztési együttműködési megállapodást.
255. Kérem továbbá, hogy a kezdeményezés nyomán tett intézkedéseiről, illetve a szabályozási terv esetleges elfogadásáról - az elfogadott rendelet megküldésével együtt -tájékoztasson legkésőbb az állásfoglalás kézhezvételét követő 30 napon belül.

főkút 2010.03.26. 22:39:10

@Vfair: 5 helyett, csak 3x kell bemenned a bíróságra, ha a pm, a nem létező jó hírnevének megsértése miatt beperel, és te azt mondhatod, hogy a PM-re gondoltál, amelynek úgy sincs mi miatt perelnie.
Megint nem készültél, és kócos a hajad is, 3-as alá, leülhetsz
Mivel a hirteve, magyarnemezet, összes fideszovivo, sem ért a focihoz, mint davidibike dunaszerdahely után, készülhetsz rá, hogy április 11-e után a felbátorodott ”sértettek” mindenféle pert akasztanak a nyakadba, és még nyerésre is esélyük lesz.

Vfair 2010.03.26. 23:00:09

@főkút: lehet, hogy velem van baj, de a 3 mondatból csak a középsőt értem. ...öööö... ha jobban belegondolok, azt sem. :D

főkút 2010.03.26. 23:04:24

@Vfair: akkor letesz, válaszolok
(egyébként a Vfair 2010.03.26. 18:17:20 megjegyzésedre reagáltam

főkút 2010.03.26. 23:12:04

bocs, a fele kimaradt
akkor leteszem a billentyűt,
de ha kérdezel szívesen válaszolok
(egyébként a Vfair 2010.03.26. 18:17:20 megjegyzésedre reagáltam)

főkút 2010.03.26. 23:19:12

@patbateman: Sajnos kevés a helybeli (ill. aki az / legaktívabbak közül is/ érintett, ill. helyesebben érdekelt lehet az ügyben, jelen beszólásom így nem aktuális, mert szükség van rájuk is a zöldségesvadőr grupo elhajtásához) ezért most csak annyit mondanék, hogy a VII. kerületi ingatlan panama, nagyon intenzív és évekig tartó sajtó és civil kampány ellenére is csak az első vádalku után vett hirtelen fordulatot. Azóta számos, korábban érinthetetlenek hitt fazon nem érhető el a munkahelyén, és bent papírt és ceruzát kért, hogy felírhassa az első lapra „A párt foglya voltam….”

bejgli 2010.03.27. 00:20:39

Azért az elmúlt hónapok kékfényes hírei nyilván más megvilágításba helyezték a dolgokat. A légkondicionált irodák és a hűvös cellák közötti járhatatlan ösvény mostanra forgalmas proszpektté változott. És a nagy forgalomba jobb nem belekeveredni, mert ki tudja, hogy sikerül-e időben kikeveredni belőle.
Ha jól értem, most mintha mindhárom érintett oldalt sürgetné valamiért az idő. Ilyenkor kéne kompromisszumot kötni. Már ha egyáltalán az ellenzők el tudnak képzelni kompromisszumot. Vagy szerintük arra a területre semmit nem kellene építeni? Még családi házas övezetet sem?

tabaniember 2010.03.27. 00:49:38

@bejgli: az ombudsmani állásfoglalásból világosan kiderül: kiváló minőségű termőföldről van szó. Akinek egy csöpp esze és felelősségérzete van, nem pont azt akarja beépíteni. (Persze az önkormányzatról rég bebizonyosodott, hogy ilyesmiket náluk nem érdemes keresni, de mi nem az ő malmukra akarjuk hajtani a vizet.) Ennek fényében egyébként az egész megalóf@sz csak még nagyobb aljasság.

kamm 2010.03.27. 04:06:32

@bodoky: ez az egesz "kirabolta a Tasnadit" egy komplett marhasag, mar megbocsass - en anno joban voltam az Imivel, te meg nem lattal embert ugy beijedve, mint amikor a kerteszt leszurtak...
Valoban, sok mindent elmondhatunk az Imirol, de a Tasnadi egy undorito patkany, egy igazi pondro es az Imi a nejet dugta, ennyi az egesz, ez boven eleg volt egy olyan maffiozonak, mint a Tasnadi, hiaba volt bibsi az Imi is (az valojaban plusz tett a tuzre annak a fereg Tasnadi szemeben.)

kamm 2010.03.27. 04:08:04

@bodoky: ez az egesz "kirabolta a Tasnadit" egy komplett marhasag, mar megbocsass - en anno joban voltam az Imivel, te meg nem lattal embert ugy beijedve, mint amikor a kerteszt leszurtak...
Valoban, sok mindent elmondhatunk az Imirol, de a Tasnadi egy undorito patkany, egy igazi pondro es az Imi a nejet dugta, ennyi az egesz, ez boven eleg volt egy olyan maffiozonak, mint a Tasnadi, hiaba volt bibsi az Imi is (az valojaban plusz tett a tuzre annak a fereg Tasnadi szemeben.)

kamm 2010.03.27. 04:09:03

@bodoky: ez az egesz "kirabolta a Tasnadit" egy komplett marhasag, mar megbocsass - en anno joban voltam az Imivel, te meg nem lattal embert ugy beijedve, mint amikor a kerteszt leszurtak...
Valoban, sok mindent elmondhatunk az Imirol, de a Tasnadi egy undorito patkany, egy igazi pondro es az Imi a nejet dugta, ennyi az egesz, ez boven eleg volt egy olyan maffiozonak, mint a Tasnadi, hiaba volt bibsi az Imi is (az valojaban plusz tett a tuzre annak a fereg Tasnadi szemeben.)

kamm 2010.03.27. 04:09:30

@bodoky: ez az egesz "kirabolta a Tasnadit" egy komplett marhasag, mar megbocsass - en anno joban voltam az Imivel, te meg nem lattal embert ugy beijedve, mint amikor a kerteszt leszurtak...
Valoban, sok mindent elmondhatunk az Imirol, de a Tasnadi egy undorito patkany, egy igazi pondro es az Imi a nejet dugta, ennyi az egesz, ez boven eleg volt egy olyan maffiozonak, mint a Tasnadi, hiaba volt bibsi az Imi is (az valojaban plusz tett a tuzre annak a fereg Tasnadi szemeben.)

kamm 2010.03.27. 04:29:17

Miert jelent meg 4x, nem tudom...

Előbb GONDOLKODJ 2010.03.27. 06:30:59

kamm???

Ez egy vadonatúj nick. Eddig nem voltál itt.
Imre nem volt beijedve. És ez volt a meglepő, mert illett volna, hogy be legyen sokkal jobban ijedve.

yarisugi 2010.03.27. 07:19:30

@bejgli:
Ha ismernéd a környéket, nem tennél fel ilyen hülye kérdést. Nézd meg a térképeket. Az a terület a lehető legmesszebb van Páty legszélső kertes családi házaitól is. Telkire van ragasztva.

Ha Páty annyira akarna építkezni, megtehetné a saját hzai mellett. A Zsámbéki medencében az lenne az élhető és értelmes ha nem épülnének a települések egymás nyakára hanem lenne közöttük szántóföld mező ami biztosítja a nyugalmat. Az egybeépülő települések között megnő a forgalom, nő a zaj a szennyezés, a bűnözők számára kedvezőbbek a közlekedési és menekülő utak sötöbö.

A Zsámbéki medencének az az értéke hogy jó a levegője és egyelőre még egyensulyban van a természet és az emberi település aránya. Jó lenne ha ez így maradna. Épeszűbb országokban az ilyen környékek településein maximálják a lakosság létszámát is. Szép marad a környezet és ha elutazol oda 10 év múlva akkor is ugyanolyan szép.

Ez csak itt nálunk divat hogy egy szép tájban előbb utóbb megjelenik valami köcsög expornós felszopó vagy más tahó pénzember és bele akar baszni a közepébe egy "fejlesztést" amire semmi szükség.

Ezt mind így el kell neked magyarázni? Szomorú.

hypotheticalfriend 2010.03.27. 07:32:19

Ekezet nelkul gyakran azok irnak akik azt akarjak elhitetni hogy maasik orsyagban vannak irni. Ilyenkor szokas beleirni valami kis magyartalansagaot hogy meg hitelesebb legyen
Elterjett modszer az hogy beceneven hivatkoznak masokra a benfentesseg latszatja miatt. Egy iro embernek mondjuk, egy muforditonak egy ilyen stylusgyakorlat nem nehez. De annyira nem sikerul jol. Aki kicsit konyit a psichologyhoz, annak feltunik, hogy egy exbaratrol nem irunk ennyire bizalmaskodon. Ha csak volt a barat, akkor eltavolodtunk tole annyira, hogy nem vedjuk ilyne vehemenciaval. De feltunhet az is, ahogy a barat sexualytasarol nyilatkozik. Van ebben nemi alig rejett buszkeseg. Ha ezt paralel nezzuk a fergezessel, pondrozassal es hozza vesszuk az olvasoknak szant zsidozast, 100% garancy, hogy a nick hogy micsuda-kicsuda.

OK-yes-dollar

Ugyanitt megrendekheto a miert nem vagyol jamesbond, hanem csak egy looser vagyol cimu tanacsado konyvem, amiben lehet megtanulni a lifetstyle es trukkok szazai is. Nagyon akcios most!!!

sárkányfő 2010.03.27. 10:37:55

Sziasztok, én eddig erre a konkrét posztra nem akartam reagálni, végül is az ügy egésze szempontjából sokat nem oszt nem szoroz a spanyol-magyar banda egyik felbérelt kommunikációs emberének személye, de ha már így megy róla a csevej, akkor lenne pár kérdésem.

Érdekelne hogy ez a posztba emelet levél micsoda? Amikor elkezdtem olvasni, azt vártam, hogy valami konkrét bizonyíték, vagy új infó, új összefüggés lesz benne leírva, de semmi, csak hogy a Stein ilyen meg olyan. Én elhiszem ugyan, mert aki ezekkel közösséget vállal, az már eleve nagyon gyanús, de ez nekem levélnek elég sovány. Ebben a blogban eddig épp az volt a jó, hogy új infókat tárt fel, rendes nyomozás folyt, ez a levél nem látom mit adott volna ehhez hozzá.

És ki ez a Bóday Pál? Az ügy egyik érintettje? Vagy előkerült valaki a múltból? Vagy mindenki tudja csak én nem?

Aztán - ez igaz amúgy? - miért lett Szabó Imre Zsoltból Szabó Stein Imre?

Ez a Tasnádi szál: Tasnádi egy maffiózó, még csak nem is nagyon tagadta, külsőségeiben meg rá is játszott szegény hülye. Én nem tudom mi volt ez az ügy a nővel meg a többivel, de azt valahogy én sem tartom életszerűnek, hogy valaki kiraboljon egy közismert, gátlástalan maffiózót. Az ilyen embertől rettegni szoktak, nem még kirabolni. Persze az is lehet a Stein fiú sokkal nagyobb maffiózó, csak mivel van némi iq-ja is, nem exponálja magát alvilági figuraként, mint ez a gyökér tasnádi. Vagy lehet olyasmik vannak még a háttérben, amikről nem tudunk.

Akárhogy is, a lényeg, mint tegnap már írtam, hála Fülöp Sándor ogy.-i biztosnak, szerintem a pátyi ügy eldőlt, ennyire a páytiak sem lehetnek idióták, hogy ezután folytassák, most omlik össze az egész, aki tud menekül ebből, mielőtt ráégne. Ez jó hír, nagyon jó hír, ünnepelnünk kellene :)

sárkányfő 2010.03.27. 10:45:40

@Előbb GONDOLKODJ: Na ez már egy jó kis link, új infókkal, köszi.
Bodoky, az lehet, hogy egy újságíró kikérje a pécsi magasház adásvételi szerződését? Érdekelne, hogy vállaltak-e határidős kötelezettséget a magasház felújítására, vagy sem?

Két lehetőség van:
1. Vállaltak, és nem tartották be (a linkelt cikk szerint idénre kellett volna elkészülniük).

2. Nem vállaltak, csak simán megvették, ez esetben a pécsi önkormányzat a sáros, hűtlen kezelés gyanúja merül fel. (ez persze egyébként is felmerül...)

Ez a szekszárdi logisztikai központ pedig egészen vadi új infó, ezt még nem hallottam. Erről van valami infótok? Mi ez? Ki vásárolta fel a földeket ott, csak nem a Polet házaspár? És vajon kaptak-e rá állami támogatást? Hogy áll az ügy, úgy mint a pécsi magasház? Szekszárdi önkormányzati képviselők, városvezetők hogyan kapcsolódnak ehhez a projekthez? Stb...

patbateman 2010.03.27. 11:16:24

@ó jaj: De, vannak ennyire idióták: Bognár polgármester úr 2 órával az ombudsmani állásfoglalás kézhezvétele után hétfőre rendkívüli képviselő-testületi ülést hívott össze. Indítványozza a szerződés elfogadását. Őket is köti valami.

sárkányfő 2010.03.27. 11:42:04

@patbateman: Hát ez kész... nagyot reccsent alatta a fa, mindjárt eltörik, de azért vágja tovább... hát csak vágja, ne hagyja abba, nagyot fog huppani... áááá nem hiszem el hogy vannak ilyen emberek, egy ilyen infótól a józan ész lefagy. Magától megy a marha a vágóhídra... Ez a Bognár nem szokott esténként dörömbölni a börtön ajtaján, hogy "engedjenek be, engedjenek be"? :)

és hogy köti őket valami.. oké, fenyegetésekkel és megvesztegetésekkel zsebre lehet tenni falvakat, meg városi képviselő testületeket, de ez a zsarolásból és korrupcióból szőtt háló sem bír el mindent... tudni kéne hogy hol a határ. Ennek a Bognárnak amúgy vannak földjei az átminősített területeken?

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.27. 12:11:44

Újabb fejlemény,hogy Kovács Bence János és a Grupo Milton 2006 SL kötne szerződést a pátyi önkormányzattal.

A vicc csak az a történetben, hogyha perre kerül a sor, akkor az alperes címén (azaz Spanyolországban) lehet perelni.

Vadőrünk nem tud fedezetet adni a beígért munkákra, csak egy természetvédelmi külterületet Székesfehérvár szélén, amelyen beépítési tilalom van, és mellette található a szennyvíztisztító.
A korrupt pátyi politikusok ezt akarják elfogadni 2.7MdFt fedezetként, miközben felértékelik kb. 10 MdFt-tal a KBJ földjeit, 120 hektárt.

Ez a vicc vége.

Évente kb. 200 MióFt-ot veszít Páty, mert nem szab ki a KBJ már átminősített területeire telekadót:

zipp.hu/belfold/2010/03/27/masjdnem_ketszazmilliot_veszit_paty_evente

Csatlakozni szeretnék azokhoz, akik önerőből építenének börtönt. Hova lehet utalni?

tabaniember 2010.03.27. 15:39:50

El lehet képzelni, hogy a pátyi önkormányzati képviselők nem olvassák a blogot? Hogy hétfőig nem fogják elolvasni az országgyűlési biztos állásfoglalását? Ha elolvassák, és annak ellenére megszavazzák, minden szempontból végveszélybe sodorva a falut, azonnal lehet rendőrt hívni... Vagy a mentőket, kényszerzubbonnyal fölszerelve. Létezik, hogy még mindig nem érik föl ésszel, mi történik? És elhiszik ezeknek a szemétládáknak, hogy be tudják váltani a fenyegetéseiket? Hát innentől a legelemibb érdekük, hogy senkinek haja szála se görbüljön, annyira kilógna a lóláb!

bejgli 2010.03.27. 15:52:58

Ha a tulaj vagy a falu művelni akarná, művelné, és nem adná el. De arrafelé valószínűleg kevesen gazdálkodhatnak. Mindenesetre ez az ő földjük, ők döntik el, mi legyen vele. Amúgy szerintem idővel a két falu össze fog épülni. Ez a természetes. (Vagy pont elnéptelenedik.) Azaz, csak a mikor a kérdés.

Az állásfoglalásokból úgy tűnik, hogy a projekt ebben a formában nem fog tudni megvalósulni, mert túl böhöm méretű. De ettől még megszavazhatják a képviselők. Aki zsebben van, az két dolog közül választhat: 1. Megszavazza, és ezzel szinte biztosan komoly, de jelenleg nem teljesen átlátható jellegű bajba sodorja a KÖZÖSSÉGET. 2. Nem szavazza meg, és ezzel egészen biztosan komoly és nagyon is átlátható jellegű bajba sodorja SAJÁT MAGÁT (kivéve persze, ha csak a filmekben nem szokott működni, hogy "Bocs, de inkább visszaadnám a pénzt."). Ha választania kell, vajon melyiket választja?

Tehát szerintem vagy elegendő számú " lelkesedésből" szavazó, ezért meggyőzhető képviselőt kell találni, vagy egy kompromisszumos tervet.

hypotheticalfriend 2010.03.27. 16:11:06

@kakukk2: A pátyi képviselők nagy része nemhogy a blogot nem olvassa, de az olvasás is csak segítséggel megy. Tudod, cicabetű, fecskebetű, na mi van ide írva Bandika?
Bognár az monta, hogy ő aztán leszarja ezt az omuccmannt a véleményével együtt.
Na ennyit tudnak kábé a világról.

hypotheticalfriend 2010.03.27. 16:15:13

@bejgli: Körben erdő van. A szomszédos földet művelik. Mellette kecskefarm van. Lehetne művelni, csak miért művelné egy belga panamázó, vagy egy álspanyol?
A legjobb az lenne, ha kifolytatnák az erdőt és a két település között ugyanúgy erdő lenne, ahogy végig a túlsó oldalon.

Opcióid közül kihagytad azt, hogy bebuknak, Páty fizet egy valag pénzt és elszegényedik, sokan elvesztik a magánvagyonukat és ketten börtönbe mennek. A befektető meg továbbáll. Most ez a legvalószínűbb forgatókönyv.

bejgli 2010.03.27. 16:56:19

Nem hagytam ki, pont erről beszélek közösségi baj gyanánt. (Bár ugyanúgy közösségi bajnak tartanám, ha felépülne a megabuli, csak azt nem a pénzügyi, hanem a környezetszennyezési oldal miatt.)

Ami a művelést illeti: Az eredeti, magyar tuladonosokra gondoltam. Ahogy olvastam, Páty lakossága jelentősen nőtt az elmúlt 20 évben. Az odaköltözők nyilván nem földművelők. Ráadásul nyilván kihatással is vannak az őslakosokra (ha mással nem, az általuk teremtett nem mezőgazdasági munkahelyekkel).
És ha a tulaj nem akarná művelni, de a falu (vezetése) művelésben szeretné tartani az adott földet, akkor most megint nem lenne miről beszélni.

Erdő: Ezek a dolgok szeríntem nem így szoktak menni. Metropolisz körüli szatellit települések ritkán erdősítenek vissza. Inkább összeépülnek és városiasodnak.

tabaniember 2010.03.27. 18:17:49

@bejgli: Értem, amit mondasz, de azért az, hogy "ez az ő földjük", nem teljesen igaz. Azért van az agglomerációs törvény, a Natura 2000 és még egy csomó minden más, a termőföld védelméről nem is beszélve.
De ha ilyen hülyék, tényleg, akkor hatalmas bukta. szegény pátyiak... Nem tudom a szabályokat: hogy lehet önkormányzatot soron kívül visszahívni?

2010.03.27. 18:25:21

Egyenlőre van 118 Ha amit kivontak golfpálya meg kapcsolódó beruházásra, amit ezután vettek az szántó vagy valamilyen művelési ágú terület. Jó üzletet csináltak, lett nekik horribilis összegért szántójuk amit művelési kötelezettség terhel (minimum, gyommentesen tartani a területet).

tabaniember 2010.03.27. 18:42:48

Megvan. Nyugodtan fel is oszolhatnának.
2000. évi XCVI. törvény a helyi önkormányzati képviselők jogállásának egyes kérdéseiről
2. § Az önkormányzati képviselő megbízatása megszűnik:
a) a megválasztását követő helyi önkormányzati általános választás napján,
b) a választójogának elvesztésével;
c) az összeférhetetlenség kimondásával,
d) lemondással,
e) ha az önkormányzati képviselő egy éven át nem vesz részt a képviselő-testület ülésén,
f) a képviselő-testület feloszlatásával,
g) a képviselő-testület feloszlása esetén,
h) az önkormányzati képviselő halálával.

bejgli 2010.03.27. 20:31:34

@kakukk2:
Természetesen, szabályok vannak. Csak azt mondom, hogy ha nem akarják művelni, akkor nem is fogják. És te is nyilván eladnád a földedet, ha jókora felárat fizetnének érte. Másrészt ezek a dolgok összefüggenek: Luxusgolfot, meg luxuslakóparkot aligha fognak elsősorban mezőgazdálkodó faluba telepíteni (vagy ha igen, akkor inkább messze magától a falutól), talán nem véletlen, hogy pont Telki a kiszemelt áldozat.

tabaniember 2010.03.27. 22:04:34

@bejgli: Jaja. Bár ha nekem fődem vóna, boldogan megfognám az eke szarvát, és fütyörészve önellátnék. Biztos van a faluban még pár öreg, aki ért a földhöz, megtanulnám tőlük a szakmát, és nyomnám a bio fűszernövényt, salátát, gyümölcsöt, sőt ha elég nagy fődem lenne, akár még némi kalászost is. Sütnék rendes kenyeret, szövetkeznék a kecskefarmos emberrel meg az etyeki borászokkal. Ennek, ugyebár, lenne közösségi és egyéni haszna is. A szomszéd falvak gazdagjai úgy vennék a portékámat, mint a pinty. Pont úgy, ahogy most én veszem ezeket a cuccokat - elég drágán - a pesti piacokon :) Az erkélyen ugyanis csak a bazsalikom meg a menta terem meg.
Luxusgolfra - ezt azért szögezzük le - SENKINEK nincs szüksége. Még a beruházónak se. És valójában lakóparkra sincs: iszonyú túlkínálat van ezekből, tele velük az agglomeráció. De hát erről nem kell nekünk itt egymást győzködnünk.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.27. 22:05:20

Emberek, állítólag nem megy át minden komment. Én továbbra sem moderálok, ha eltűnik valami, azt nem én csinálom. De simán el tudom képzelni hogy bekavar valaki, ne kapásból engem okoljatok ha ilyesmi van.

patbateman 2010.03.27. 22:27:17

@kakukk2: De akkor miért ragaszkodnak ehhez annyira? Továbbadják, rendben. Kaszálnak vele egy csomót. És aztán? Jön az új befektető, és az mit csinál? Nincs kereslet ennyi új lakásra. Nem értem.

főkút 2010.03.27. 22:42:27

A terület a belgák nőié (lehet ezt így írni?). Valaki műveli, az egy részét a másikat talán ugaroltatja, de a földalapú támogatást + történelmi jogosultság után járót bizonyára felveszi utána valaki. (lehet persze egyszerűbb megoldás is de, ezt most szombaton este nem taglalnám). Ekkora területnél ez már egészen szép összeg. Amit nem értek, persze könnyű lenne utánanézni, de hátha tudja valaki kívülről, hogy ha valóban szántóföld, akkor hogyan lehet rajta ilyen szabályozási terv. Ha meg már belterület, vagy, át van minősítve, akkor nem járnak rá a fenti támogatások. Nem igaz? A közelmúltban egyszer ránéztem a MePAR-on, és úgy emlékszem támogatható kategóriában van még.

tabaniember 2010.03.27. 23:00:52

@patbateman: Az már őket nem érdekli, hogy a következő mit csinál. Ő kaszált, elhúz a zsével, kész. A totális erkölcstelenségen túl ez is baj, hogy senki nem néz az orránál meg a saját zsebénél tovább. Húsz éve (sokan még hosszabb ideje) nem néznek előbbre. Sőt a világ maga se néz. Ez lenne az igazi nagy feladat, még a magunk köreiben is, sokkal előrelátóbban, felelősebben, kevésbé önző módon élni és gondolkodni. És olyanokat választani vezetőnek, akik képesek ilyesmikre. Az ókori és a középkori etikában a bölcs elővigyázatosság az okossággal, a bátorsággal és az igazságossággal együtt a négy sarkalatos erény egyike volt. Ezek tudtak valamit :)

kozlony 2010.03.27. 23:07:16

@kakukk2: Ezt már egyszer elmagyaráztam. Lehet, hogy nem itt, hanem az asszonynak.
Kevés az olyan terület, ahol nincsenek adminisztratív kockázatai a tényleges befektetésnek. Az elfogadott, és március 31.-én életbelépő szabályozási tervvel, ez a terület olyan lesz.
Nagyon sok kockázati tőke van a piacon, amely attraktív hozamot keres. Egy ilyen beépítettségi szintnél csodálatos számokat lehet, meggyőzően papíron produkálni.
Tehát a pénz jönni fog. Most ne mond, hogy „aki hüje hajjon meg” és veszítse el a pénzét.
Nem akarok kiselőadást tartani, hogy hogyan lehet a nagy hozamra vágyó kockázati befektető pénzeit az olyan parasztokkal (gyalog) mint te meg én megfizettetni, mert, elég ha tanulmányozd a mostani pénzügyi válság történetét.
Az hogy neked még ezen kívül itt marad egy kísértetváros azt meg mindenki leszarja.
Ilyen már négy-öt van Pátyon. Sagsón eggyel több.

tabaniember 2010.03.27. 23:47:09

@kozlony: Az asszonynak magyarázhattad el, és jó neki, ha érti, mert nekem sajnos már az olyan kifejezések is, mint "kockázati tőke" magasak, mint nyúlnak a lórács. A pénzügyi válságból meg kb. annyit voltam képes felfogni, hogy Amerikában bedőltek az ingatlanhitelek, és elindult egy dominó. Slussz. De ezt nem is biztos, hogy kell értenem, van nekem elég bajom enélkül is :) Az biztos, hogy az én kis pénzemhez közvetlenül nem fognak hozzáférni ilyen trógerek - én még olyan családi iskolában nevelődtem, ahol se hitel, se kölcsön nem merült föl soha a lehetőségek között: kemény munkával elő kellett teremteni a pénzt a vágyott dologra, és aztán megvenni. Ami pedig eleve lehetetlen, azt nem kell akarni, ilyen egyszerű.
Ahogy végigolvastam az ombudsmani állásfoglalást, erre a területre sok minden igaz, csak az nem, hogy nincsenek adminisztratív kockázatok...

tabaniember 2010.03.27. 23:52:24

Na, tanultam valamit: "A kockázati tőke magas kockázattal járó, tőzsdén nem jegyzett vállalatokban közepes időtávon (leggyakrabban 3-7 évre) tulajdonossá váló professzionális szervezetek, befektetők részesedés vásárlására fordított tőkéje, amelynek elsődleges célja magas hozam realizálása a kiszálláskori értékesítés, az exit során." Ezt kivételesen értem, örömömben elmegyek aludni. Gúdnájt, evribadi. Ne felejtsétek el átállítani az órát.

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.28. 00:17:39

@kakukk2: Virtuális pénzt gyártanak. Nem kell építeni semmit, ha átminősítik a területet, sok milliárd forintos bankhitelt lehet rá felvenni, a terület képezi a fedezetet. Pilótajáték. Telkiben most a Stockholm-szindrómára játszanak.

tabaniember 2010.03.28. 08:45:51

@bodoky: Jaj, hát ezt a részét még ezzel az eccerű asszonyi állat fejemmel is értem. Azt nem értem, hogy ha ennyire világos a képlet mindenki számára, akkor elvileg felelős személyek és testületek miért tűrik, sőt támogatják ezt a disznóságot. (No jó, ez egy költői kérdés volt.)
A Stockholm-párhuzam rosszul hangzik, és megint nem teljesen értem. Csak nem Valenciában raboskodik a leköszönt telki polgármester? :)

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.28. 10:11:57

@kakukk2: Stockholm: Mervó kinyalja a seggüket, és ettől beleszeretnek. Remélem több eszük van ennél.

hu.wikipedia.org/wiki/Stockholm-szindr%C3%B3ma

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.03.28. 15:52:36

---------- Forwarded message ----------
From: Danóczy Balázs <danoczy@t-online.hu>
Date: 2010/3/28
Subject: tájékoztatás
To: bodoky@gmail.com

Kedves Tamás,

Kérdésedre válaszolva:

Meg tudom erősíteni azokat az információkat, amik az elmúlt hetekben velem kapcsolatban nyilvánosságra kerültek:  lemondásom oka, hogy életveszélyesen megfenyegettek. Az ügyben ismeretlen tettes ellen feljelentést tettem.

Amennyiben szükségesnek látod, erre cikkben is hivatkozhatsz  (ha kérhetem, azért külön cikk ne szülessen erről, ne én legyek a központi téma).

Üdv:

DB

kozlony 2010.03.29. 00:41:40

@kakukk2: „annyit voltam képes felfogni, hogy Amerikában bedőltek az ingatlanhitelek, és elindult egy dominó”
Itt is „Virtuális pénzt gyártottak”
Ezeket a dominóként bukott bankokat konszolidálták közpénzekből, tehát az általad befizetett adókból.

kozlony 2010.03.29. 00:42:58

@bodoky: Nincs (mármint több eszük)
Semmi anilingus, ez kőkemény Money.

Persze meg kell dolgozni érte. Valaki ezt már leírta:

bodoky.blog.hu/2010/03/22/tasz_meghivo_targyalasra_1#comments
vizafogó 2010.03.25. 11:47:28

„Csak egy egyszerű, légből kapott példa: Az ingatlan 1 mio krumpli, jár érte 200 e. krumli jutalék, ez ktg. levonása után legyen 180 e krumpli. Az új hatodrész tagnak máris jár 30 e. krumpli. Ha véletlenül ennek a tagnak valamilyen ráhatása van az ingatlan értékére, és ennek következtében az 1 helyett 50 mio. krumplit fog érni, a neki járó rész máris 50x annyi lesz.
Hol is történt értéknövelő esemény január végén?”

Man Of Golden Words 2010.03.29. 13:13:41

@hypotheticalfriend 2010.03.27. 07:32:19

en kerek elnezest :) (az ekezetek nelkul, de itthonrol, mindenfele hatso szandek nelkul irok neveben is)

egyebkent a mai patyi testuleti ules szinten fent lesz a neten?

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.29. 19:55:05

Pátyon a testület 10-3 arányban megszavazta a településrendezési szerződést és a hozzá kapcsolódó jelzálogszerződést is. Valamilyen oknál fogva a rendelet "Golf"városra vonatkozó rendezési tervet csak később, július 15-ig kívánják hatályba léptetni.
Mivel a beruházó Grupo Milton 2006 SL már annyi mindent ígért (pl. autópályalehajtót és elkerülő utat még 2 évvel ezelőtt - ami aztán még csak meg sem lett tervezve), ezért a testület biztosítékot kért, ami egy lápos, ingoványos terület a Székesfehérvári szennyvíztisztító mellett [ez nem vicc]. Még az előterjesztő Bognár polgármester által megbízott Eston Kft. szerint sem ér csak max. 1.5MdFt-ot az ingatlan, de ez a támogató képviselőket nem zavarta.
Az ellenzékben lévő 3 képviselő próbálta több indítvánnyal, ténnyel is megtörni a támogatókat, de az nem sikerült.

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.29. 20:00:03

Igen, elfelejtetettem leírni, hogy az Eston Ingernational Zrt. végezte anno a Sávoly MotoGP terület értékelését is a Grupo Miltonnak (de többek között - jó politikai kapcsolati miatt, de biztos véletlenül) ő közvetítette az MSZP-nek a Vérmező u. 4. irodaházat is, de szinte az összes Wing/Wallis épületre is van megbízása...

fahrenheit451 2010.03.29. 20:59:30

@bejgli: Vagy az óvodában tényleg mindegyiküknek nokiás doboz volt a jele? :))

LOLka-Bolka

patyi.matador 2010.03.29. 21:29:29

@Patyimutyi: Na, nehogy elveszítsük a 4. ellenzőt, hisz 4-en vannak.

kozlony 2010.03.29. 22:47:05

@Patyimutyi: Az eston tulajdonosi lánc a Veres (78%) és Steinberg (22%) -től indulva így néz ki:
GOLUX-Invest Vagyonkezelő Kft. (Noah M. Steinberg)
DAYTON-Invest Kft. (Veres Tibor)
WINGHOLDING Ingatlanfejlesztő és Beruházó Zrt.
WING Ingatlanfejlesztő és Beruházó Zrt
WINGSERVE Vagyonkezelő Kft.
ESTON International Ingatlantanácsadó Zrt.

Patyimutyi · http://zipp.hu/belfold/2010/07/21/a_patyi_golfmeccset_meg_jatsszak 2010.03.30. 00:09:53

@kozlony: a Steinberg az nem zongoragyártó? Mi a fene!

@kakukk2:
A Veres Tibor sztoriban az tetszik, amikor 1998 tavaszán megveszik az Antenna Hungáriától a PannonGSM részvényeket, amiket aztán többszörös áron eladnak.

Úgy látszik az Antenna Hungária is egy kifizetőhely volt, mert a fenti cikkben szereplő Törő Csabának volt hasonló tapasztalata az Antenna Hungáriával. Csak ott az ő cégét tőkésítette fel a félállami cég.

A LOP-STOP párt 5 Nokiás dobozt kapott, hogy Sávoly Balatonring részére időben megérkezzen a természetvédelmi hatástanulmány.

zipp.hu/belfold/2010/03/29/fodor_gabor_tamogatoja_a_balatonring-penzeknel

Kiváncsian várom, hogy más párt felbukkan-e még a témában!

tabaniember 2010.03.30. 00:17:21

@Patyimutyi: van zongorás Steinberg, aha, de az Wilhelm :-D www.wilh-steinberg.com/
de ez jobb: steinway.com/

tabaniember 2010.03.30. 00:20:41

@Patyimutyi: Nekem ez a mondat a kedvencem a cikkből: „Én abban hiszek, hogy a sikerhez kemény munka, szakértelem, etikus viselkedés kell; persze, jól jön egy kis szerencse is.”

Vfair 2010.03.30. 00:29:44

@kakukk2: nekem meg ez (miután kipanaszkodja magát, hogy "csak" lepukkant, élettartamuk végén járó cégeket privatizálhattak):

"Ilyen szerencse volt az is, hogy a privatizáció során megvásárolt, s a piaci változások miatt életképtelennek bizonyult több cégről is kiderült, igen értékes ingatlannal bírnak."

Szerencse, mi?
...

tabaniember 2010.03.30. 00:38:13

@Vfair: Aham. Meg szakértelem és etikus viselkedés...

fahrenheit451 2010.03.30. 06:43:57

@hypotheticalfriend: :)))
Mr. Fülig James, látom, a hétvégén mindenki nagyon laza kedvében volt :)

Mitya Ivanov 2010.03.30. 16:27:34

Nem olvastam a kommenteket, ha valaki említette már, akkor elnézést.
Van egy olyan, hogy Club Aliga, Balatonvilágoson található, az egykori kormányüdülőt hívják így. Ott is egy új település felépítése körvonalazódik, illik rá a leírás:

"Az ilyen projektek egyik végcélja- valószinüleg a pályi esetben is - az, hogy vagy teljesen átvegyék a település irányítását és normatív közpénzeit vagy ha erre nincs mód, önnálló települést hozzanak létre, saját közigazgatással, költségvetéssel."

Valószínűleg a Club Aliga esetében is ez van, és azt is ugyanaz a személy tolja erősen, mint aki Sávolyt és a Balatonringet is.

StopSzmog 2010.03.31. 01:11:02

@Patyimutyi:
"a hétfői testületi ülésen ő és támogatói azt az átlátszó trükköt találták ki, hogy a február 22-én megszavazott szabályozási tervet, (...) nem az eredetiek szerinti március 31-én léptetik életbe, hanem július 15-én. Ezt a lépést kizárólag azért tették, hogy az ombudsman ne tudja az Alkotmánybíróságnál kezdeményezni a megsemmisítést, mivel a szabályozási terv még nem lépett hatályba."
dailyshark.blog.hu/2010/03/30/a_mintapolgarmester

bodoky · http://bodoky.blog.hu/ 2010.06.09. 09:56:48

Úgy látom Imrénk visszatért a drámaforditáshoz. Nagyon helyes!

nol.hu/kult/20100609-erzsebet-kori_show-biznisz

Sohanedudgi 2010.06.09. 23:07:44

@bodoky:
(Érdekes jelenség, klikk nélkül is száll a komment?)

Amit akartam:
Tisztességes suszter nem vetheti meg a kaptafát.
süti beállítások módosítása